پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۴۴May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 19 فروردین 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 فروردین 1399 آفتاب نیوز 2 فروردین 1399 آفتاب نیوز 3 فروردین 1399 آفتاب نیوز 4 فروردین 1399 آفتاب نیوز 5 فروردین 1399 آفتاب نیوز 6 فروردین 1399 آفتاب نیوز 7 فروردین 1399 آفتاب نیوز 8 فروردین 1399 آفتاب نیوز 9 فروردین 1399 آفتاب نیوز 10 فروردین 1399 آفتاب نیوز 11 فروردین 1399 آفتاب نیوز 12 فروردین 1399 آفتاب نیوز 13 فروردین 1399 آفتاب نیوز 14 فروردین 1399 آفتاب نیوز 15 فروردین 1399 آفتاب نیوز 16 فروردین 1399 آفتاب نیوز 17 فروردین 1399 آفتاب نیوز 18 فروردین 1399 آفتاب نیوز 19 فروردین 1399 آفتاب نیوز 20 فروردین 1399 آفتاب نیوز 21 فروردین 1399 آفتاب نیوز 22 فروردین 1399 آفتاب نیوز 23 فروردین 1399 آفتاب نیوز 24 فروردین 1399 آفتاب نیوز 25 فروردین 1399 آفتاب نیوز 26 فروردین 1399 آفتاب نیوز 27 فروردین 1399 آفتاب نیوز 28 فروردین 1399 آفتاب نیوز 29 فروردین 1399 آفتاب نیوز 30 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۷:۰۵    
فرمانده انتظامی سلطانیه از دستگیری متهم متواری و فروشنده موادمخدر از عمق چاه 6 متری، توسط پلیس شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۵    
کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا در اطلاعیه شماره 2، جزئیات جدید فعالیت های صنفی را منتشرکرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۵    
قیمت ارز امروز هم نسبت به روز گذشته با ثبات همراه بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 1634 مورد جدید کرونا در کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۰:۳۰    
رئیس سازمان سنجش با بیان اینکه 30 درصد سؤالات کنکور از پایه دوازدهم است، جزئیاتی از زمان و نحوه برگزاری کنکور 99 را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۱۰    
متاسفانه هرچه زمان می گذرد، رسانه ملی بیشتر در جا میزند. قانون نانوشته، ولی عملی کار در رسانه ملی نباید این باشد که دست اندرکاران آن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۹:۱۵    
تحقیقات نشان می دهد شیوع ویروس کرونا در تابستان با ریتم کندتری اتفاق می افتد اما ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۸:۳۰    
امروز هم مانند روز گذشته قیمت ها در بازار طلا، ارز و سکه کاهشی بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۰۵    
فناوری هوش مصنوعی هوآوی در قالب سرویس های ابری این شرکت به یاری پزشکان آمده تا بتوانند علاوه بر دریافت جزئیات بیشتر از شرایط و وضعیت بیمار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۰:۰۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای تاکید کرد که دولت صیانت از صنعت هسته ای و ارتقای روزافزون آن را وظیفه خود می داند و به تلاش در راستای ایفای این ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۳:۵۵    
تعدا مبتلایان به کرونا در جهان همچنان افزایش یافته و این ویروس همچنان از قربانیان خود جان می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۳:۵۰    
سخنرانی دبیرکل جنبش حزب الله لبنانبه مناسب نمیه شعبان و سالروز شهادت شهید محمدباقر صدر آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۳:۵۰    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: 13 هدف با اعتباری نزدیک به 23 هزارمیلیارد تومان برای سرمایه گذاری و تحقق اهداف جهش تولید تعریف شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۳:۵۰    
فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در صورت تصمیم خروج از بارسلونا می تواند در تابستان پیش رو به صورت بازیکن آزاد راهی یک تیم بزرگ دیگر شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۳:۵۰    
به علت بارش شدید باران و سرازیر شدن آب های سطحی از بالا دست به سمت رودخانه و همچنین طغیان رودخانه فصلی روستای سیاه کت واقع در مرز بین شهر کرگانرود و بخش مرکزی تالش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۳:۳۰    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از واژگونی مینی بوس در مسیر خاش- ایرانشهر با 19 مصدوم خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۳:۱۵    
شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان و نیاز مبرم کشورهای مختلف به تجهیزات و لوازم بهداشتی، سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در صفحه طنز و کارتون شهرونگ شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۳:۱۰    
سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت دلیل حذف کاراکتر بابا پنجعلی سخن گفت. کاراکتری که در 5 سری قبلی توسط علیرضا خمسه بازی می شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۳:۱۰    
رئیس جمهوری روسیه امروز (سه شنبه) اعلام کرد، بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا در این کشور هنوز به اوج خود نرسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۵    
باشگاه سپاهان اعلام آمادگی کرد تا تیم فوتبال این باشگاه دیدار حاشیه ساز با پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی برگزار کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۵    
تست ابتلا به کرونا نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر منفی اعلام شد و وی فردا به قرنطینه 14 روزه خود پایان خواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۵    
نماینده جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا که به کووید-19 مبتلا شده بود می گوید این بیماری را پشت سرگذاشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۲:۴۵    
محمدحسن عسگری که رویای گلری پرسپولیس را داشت و بیرانوند اسطوره اش بود، در حادثه ای تلخ و در ضدعفونی معابر اردستان اصفهان پای چپ خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۲:۴۰    
نخست وزیر انگلیس به کما رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۲:۴۰    
علی رادمند با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود به استقبال سالروز تولد مهران مدیری رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۲:۳۵    
بارش برف بهاری که با زیبایی و طراوت خاصی نیز همراه شده شهر اردبیل را در نوزدهمین روز از فصل بهار سفیدپوش کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۲:۳۵    
وزیر نفت ایران از رایزنی با برخی تولیدکنندگان نفت درباره نشست آینده اوپک خبر داده و گفته که قبل از برگزاری هر اجلاسی بین اوپک و غیر اوپک باید در مورد پایه تولید هر کشور توافق شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۲:۲۰    
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۲:۰۰    
نظامی ارشد یمن از ادامه تجاوز نظامی ائتلاف سعودی و 300 مورد حمله هوایی به مناطق مختلف کشورش تنها درچند روز گذشته خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۲:۰۰    
در پی صرف نظر حزب لیکود از برخی از تفاهمات صورت گرفته با حزب آبی - سفید، مذاکرات میان این دو حزب پیرامون تشکیل دولت جدید رژیم صهیونیستی متوقف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۲:۰۰    
معاون اول رییس جمهوری در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی حضور پیدا می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۱:۱۵    
وزیر امور خارجه آمریکا در اظهاراتی واهی خواستار تغییر رفتار نظام ایران به منظور رفع تحریم های اعمالی نامشروع علیه ایران شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۱:۱۰    
شش نماینده مجلس شورای اسلامی در یک توییت همسان با اشاره به از دستورکار خارج شدن طرح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور در جلسه علنی امروز مجلس تاکید کردند که این موضوع با اخطار یک نماینده و اشتباه نایب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۵    
شینزو آبه ضمن اعلام دورکاری مسئولان برگزاری المپیک توکیو اعلام کرد امکانات و تجهیزات بازیهای المپیک تا حد امکان در اختیار بیمارستان ها و بیماران قرار گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۵    
وزیر خارجه آمریکا امروز (سه شنبه) اعلام کرد، تنها مردم عراق مسؤول تشکیل دولت هستند و شبه نظامیان گردان های حزب الله نمی توانند نخست وزیر آینده این کشور را انتخاب کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۰    
آمار قربانیان کرونا در انگلیس با افزایش 854 نفری طی 24 ساعت گذشته به 6 هزار و 227 نفر رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۰    
آژانس فضائی روسیه روز سه شنبه گفته رئیس جمهور آمریکا با فرمان اجرایی که اخیراً صادر کرده به دنبال تصرف سایر سیاره ها است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۰:۵۵    
در حالی که بسیاری از مقامات ایالت های مختلف آمریکا، دولت این کشور را به دلیل تعلل در مقابله با ویروس کرونا مسئول شیوع گسترده آن می دانند ترامپ در توئیتی تلاش کرد سازمان بهداشت جهانی را مقصر این موضوع ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۰:۵۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر لزوم رعایت موارد فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از آمد و شدهای غیر ضروری تاکید کرد و اظهار داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۵    
رییس لالیگا اسپانیا در نشستی مطبوعاتی با خبرنگاران خارجی ضمن پافشاری بر اتمام فصل جاری گفت که برگزاری بازی ها بدون تماشاگر ضرر 350 میلیون دلاری برای آنها به بار خواهد آورد و ضمن اینکه نظر خود را در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۵    
سازمان بین الملل کار روز سه شنبه با تاکید بر اینکه به دنبال بحران کرونا اقتصاد کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه هر دو با فاجعه روبه رو می شوند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۵    
نشریه انگلیسی دیلی میل در گزارشی از نگرانی مقام های انگلیس نسبت به دست ساز بودن ویروس کرونا خبر داد و عنوان کرد لندن این احتمال را رد نمی کند که ویروس از آزمایشگاهی در شهر ووهان به بیرون منتقل شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۰    
در حالی که فدراسیون اعلام کرده ابراهیم شکوری 28 اسفندماه استعفا داده است اما او دیشب اعلام کرد که استعفا نداده و برکنار شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۰    
در حالی که نمایشگاه های خودرو با هدف مقابله با شیوع کرونا تعطیل هستند، قیمت آگهی های اعلامی برای فروش پراید در فضای مجازی با افزایش قابل توجهی نسبت به روزهای پایانی اسفند ماه همراه شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۰    
وزارت کشور عربستان سعودی بعد از اعلام منع آمد و شد 24 ساعته، آن را به 15 ساعت در شبانه روز کاهش داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۵    
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از شناسایی 18 نفر از تشویش کنندگان اذهان عمومی در فضای مجازی در رابطه با بیماری کرونا خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۵    
تصویری از طرح احتمالی پیراهن تیم بارسلونا برای فصل آینده منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۵    
یک نماینده پارلمان نزدیک به عدنان الزرفی گفت که اگر گروههای سیاسی شیعه علیه وی به اجماع برسند، او از تشکیل کابینه کنار خواهد کشید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۰    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی روز پنجشنبه، 21 فروردین 1399 مصادف با نیمه ی شعبان، سالروز ولادت باسعادت قائم آل محمد (عجل الله تعالی فرجه الشریف) با ملت شریف ایران مستقیم سخن خواهند گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۰    
سخنگوی وزارت خارجه روابط خارجی ایران را متوازن خواند و گفت: ما در فرهنگ و تمدنی تنفس کردیم که قدردانی با آن عجین شده و طبیعی است از چین که بیشترین کمک ها را در شرایط سخت به ما داشته، قدردانی کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۰۰    
استفانی گریشام سمت خود را به عنوان سخنگوی کاخ سفید ترک کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۵    
رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان با محمدجوا ظریف وزیرامورخارجه ایران درباره اوضاع سیاسی، چالش های مهاجران افغان در ایران و ویروس کرونا بحث و تبادل نظر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۰    
بسیجیان گروه خودروسازی سایپا طی اقدامی جهادی در یک ماه گذشته هر روز مناطق پرتردد، معابر عمومی، عابربانک ها و خودروهای منطقه 21 تهران را با 30 هزار لیتر مواد ضدعفونی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۵    
مجتبی ذوالنور نماینده قم که به دلیل ابتلا به کرونا در خانه قرنطینه شده بود، بهبود یافت و امروز در جلسه علنی مجلس حاضر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۵    
سند برنامه های راهبردی بخش های مختلف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای بازه زمانی 1399 تا 1400 به تصویب هیئت عامل این بانک رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۰    
با نزدیک شدن به نیمه شعبان همه ساله جشن بزرگ میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) در مسجد مقدس جمکران با حضور چندین هزار نفری مردم برگزار می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۳۵    
یونسکو، کمیته ها و فدراسیون های مختلف آن با امضای بیانیه ای مشترک، بحران بهداشتی (کرونا) را فرصت مناسبی برای ثبت وقایعی دانستند که از طریق تشویق همه مستندسازان می تواند به تقویت آثار دیداری و شنیداری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۱۰    
وزیر خارجه ژاپن اعلام کرد کشورش قصد دارد داروی ضد آنفلوآنزای آویگان (Avigan) که با نام عمومی فاوی پیراویر (favipiravir) شناخته می شود را به صورت رایگان به 20 کشور از جمله ایران اهدا کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۱۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: واردات اقلام بهداشتی مرتبط با شیوع کرونا از مرحله ثبت سفارش تا ترخیص اقلام 48 ساعت زمان می برد که یک رکورد در سیستم اداری و بین بخشی کشور محسوب می شود و می تواند در خصوص ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۱۰    
رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق می گوید: کرونا، چهره اقتصاد جهان را برای سال هایی طولانی تغییر داده و همانطور که تمامی کشورهای جهان تحت تاثیر این اتفاق قرار می گیرند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۰۵    
سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق ،گاهی وزش باد شدید، وقوع تگرگ و بارش برف در ارتفاعات در برخی استان های کشور از امروز تا جمعه (19 تا 22 فروردین ماه) هشدار داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۰۵    
جنگل های بارانی آمازون در عمق منطقه شمالی برزیل که فقط رودخانه ها، معابری عبوری شان هستند، با همه گیری کرونا از دیگر نقاط جهان جدا افتاده و دسترسی ساکنان آن به بخش های وسیع تر محدودتر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۷:۴۰    
قرنطینه 21 روزه هند قرار است هفته آتی پایان یابد اما مقام های چندین ایالت این کشور خواستار تمدید یا لغو برداشته شدن قسمتی از آن شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۷:۳۰    
رئیس کلانتری 166 لواسانات اعلام کرد: جوانی از توابع افغان که سارق اماکن خصوصی به ویژه باغ های لواسانات بود، شناسایی و دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۰    
افتخارات ستاره کهنه کار فرانسوی به بهانه 37 سالگی او منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می گوید که علیرغم بحران ویروس کرونا در این کشور، واشنگتن اقدامات ایران در عراق را زیر نظر دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۷:۰۵    
رییس جمهوری روند مدیریت بیماری کرونا در استان خراسان جنوبی را بررسی و بر درمان رایگان اتباع افغانستان در صورت ابتلا به این بیماری تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۷:۰۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پیامی به مناسبت روز جهانی سلامت، آن را فرصتی برای اندیشیدن به جهان پسا کرونا تلقی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۷:۰۰    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران روز سه شنبه در پیامی توئیتری، با تاکید بر ضرورت لغو تحریم های ضد ایرانی اعلام کرد، به صدقه ترامپ نیازی نداریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۰    
با اعلام شرایط اضطراری در ژاپن، مشعل المپیک از دید عموم خارج شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۶:۴۰    
رهبر جریان صدر عراق امروز (سه شنبه) اعلام کرد، نماز جمعه هفته جاری را در نجف به نیابت از کسانی که نمی توانند مشارکت کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۶:۴۰    
علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون رئیس جمهور به مناسبت فرا رسیدن چهاردهمین سالروز ملی فناوری هسته ای ضمن ابراز همدردی با جانباختگان و آسیب دیدگان سوانح و حوادث اخیر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۶:۴۰    
با موافقت رهبر معظم انقلاب، احکام اعضای هیات امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) برای یک دوره پنج ساله دیگر تمدید شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۵    
روسای کمیسیون های تخصصی گزارش هایی را در جلسه علنی امروز در بحث مقابله با کرونا ارائه کردند گزارش هایی که پیشنهاداتی از پرداخت کمک های معیشتی تا پایان سال تحصیلی مدارس و دانشگاه ها در آن مطرح شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۵    
فدراسیون فوتبال در پی درگذشت پیشکسوت ارزنده فوتبال و بازیکن پیشین تیم ملی پیام تسلیتی صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما راهکارهای بسیاری برای جلوگیری از ورود ویروس کرونا داشتیم اما انجام ندادیم و امروز طبق آمار رسمی شاهد ابتلای روزانه دو تا سه هزار نفر در کشور هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۵    
پل الوار از شاعران برجسته در دنیای ادبیات فرانسه است که مجموعه "جانوران و آدمیزادگانشان" و "نیاز های زندگی و نتایج رویاها" از جمله آثار معروف او در سبک سوررئالیسم است و آن ها را می توان در لیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۵    
وزارت بهداشت اسپانیا امروز (سه شنبه) اعلام کرد که ظرف 24 ساعت گذشته، 743 مورد جدید به قربانیان ویروس ناشناخته کووید-19 در این کشور افزوده شدند تا مجموع قربانیان این ویروس به 13 هزار و 798 نفر برسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۰    
باشگاه رئال مادرید قصد ندارد دوباره با ستاره پرتغالی قرارداد امضا کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۰    
فیلم سینمایی خروج بیستمین اثر ابراهیم حاتمی کیا از یکشنبه 24 فروردین برای اولین بار قبل از نمایش در سینما، در فیلیمو عرضه خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۰    
متخصص بیماری های عفونی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از بهبودی یک بیمار 95 ساله مبتلا به کرونا در رفسنجان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۵    
آسمان تهران طی 4 روز آینده بارانی پیش بینی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۰    
نحوه پرداخت پاداش پایان خدمت مواردی از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۵    
پلیس تهران جزئیات تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس در خیابان فداییان اسلام را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۵    
رئیس جمهور با استانداران و روسای بخش های درمانی و تولیدی خراسان شمالی ، خراسان جنوبی ، ایلام ، کهکیلویه و بویراحمد و چهارمحال به صورت ویدئو کنفرانس گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۵    
سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که در اسبدوانی هم حضوری فعال دارد؛ به تازگی در استرالیا اقدام به خرید اسب برای شرکت در مسابقات کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۰    
اطلاعیه کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا در خصوص بازگشایی نشریات چاپی از 23 اردیبهشت ماه سال جاری صادر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۰    
به تازگی تصاویر جالبی از گارد سلطنتی انگلیس در رسانه های مختلف منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۲۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: محورهای مواصلاتی استان به دلیل بارش برف و باران لغزنده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۰    
پرسپولیس ایران در رده بندی ده تیم محبوب ورزشی آسیا در اینستاگرام در طول ماه مارس در رده دوم قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۰    
رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران برای بازداشت یک متهم به قتل فراری از شهروندان کمک خواست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۴:۵۵    
وزیر امور خارجه با توجه به شیوع ویروس کرونا در ترکیه با دولت و مردم آن کشور ابراز همدردی کرد و آمادگی کشورمان را برای هرگونه کمک و همکاری در این زمینه اعلام داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۴:۵۰    
هیچگاه رهبران قدرت های جهانی این آمادگی را ندارند که در کنفرانس هایی مشابه تهران، یالتا و پوتسدام گرد هم آیند و درباره مسائل جهانی گفت وگو کنند و تصمیم بگیرند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۵    
بهرام پارسایی گفت: باید با مردم شفاف صحبت کنیم. مردم در طول تاریخ برای کشور جانفشانی کردند بعد از انقلاب نیز در دوران جنگ شاهد حضور و مشارکت فعال مردم بودیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید راهکارهایی را برای مدیریت دوران پساکرونا ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۵    
مسوولان جشنواره فیلم ونیز در حالی برای هفتاد و هفتمین دوره خود به تدریج آماده می شوند که گزینه برگزاری آنلاین جشنواره را به سبب شیوع ویروس کرونا رد می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۵    
سازمان نظام پزشکی کرج از درگذشت یک پزشک عمومی به علت ابتلا به کرونا خبر داد.
  • ۱