پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۴May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 26 فروردین 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 فروردین 1399 آفتاب نیوز 2 فروردین 1399 آفتاب نیوز 3 فروردین 1399 آفتاب نیوز 4 فروردین 1399 آفتاب نیوز 5 فروردین 1399 آفتاب نیوز 6 فروردین 1399 آفتاب نیوز 7 فروردین 1399 آفتاب نیوز 8 فروردین 1399 آفتاب نیوز 9 فروردین 1399 آفتاب نیوز 10 فروردین 1399 آفتاب نیوز 11 فروردین 1399 آفتاب نیوز 12 فروردین 1399 آفتاب نیوز 13 فروردین 1399 آفتاب نیوز 14 فروردین 1399 آفتاب نیوز 15 فروردین 1399 آفتاب نیوز 16 فروردین 1399 آفتاب نیوز 17 فروردین 1399 آفتاب نیوز 18 فروردین 1399 آفتاب نیوز 19 فروردین 1399 آفتاب نیوز 20 فروردین 1399 آفتاب نیوز 21 فروردین 1399 آفتاب نیوز 22 فروردین 1399 آفتاب نیوز 23 فروردین 1399 آفتاب نیوز 24 فروردین 1399 آفتاب نیوز 25 فروردین 1399 آفتاب نیوز 26 فروردین 1399 آفتاب نیوز 27 فروردین 1399 آفتاب نیوز 28 فروردین 1399 آفتاب نیوز 29 فروردین 1399 آفتاب نیوز 30 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۵    
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس اعلام کرد که شمار مسومین الکلی در این استان تا صبح یکشنبه 31 فروردین به 809 نفر رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 1374 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۵:۴۰    
پل طبیعت تهران به صورت سمبلیک با نورپردازی قرمز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۵:۵۰    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای 18 عیار 639 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 6 میلیون و 500 هزار تومان و قیمت دلار 15 هزار و 950 تومان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۵:۳۰    
به روزرسانی 10.1 رابط کاربری EMUI مجموعه ای از قابلیت ها و امکانات جدید را به محصولات هوآوی اضافه می کند. این آپدیت برای طیف قابل توجهی از محصولات این برند عرضه خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۴:۴۵    
سد قوسی مخزنی کبار قم یکی از قدیمی ترین سدهای قوسی جهان در پی بارندگی های اخیر در استان به آب گیری کامل رسیده و سرریز شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۴:۳۰    
با گسترش ویروس کرونا و حضور برخی از شهروندان ایرانی در سایر کشورها، تعدادی از این هموطنان درخواست بازگشت به کشور را دارند که بر همین اساس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۰    
طناز طباطبایی با بازی در نقش های متعدد و متفاوت در سینمای ایران جای پای خود را محکم کرده و به یکی از پرطرفدارترین بازیگران ایرانی در سینما تبدیل شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۵    
فیلمنامه ای که نام موقت آن ساعت 12 ظهر نام دارد به کارگردانی ده نمکی و تهیه کنندگی محمد خزاعی ساخته خواهد شد و قرار است به مسائل و مصائب یک مقام مسئول در کشور بپردازد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۵    
برای سومین روز متوالی افت دلار ادامه یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۵    
شاخص های بورسی آسیا با رسیدن شمار مبتلایان به کرونا در جهان به دو میلیون نفر، ریزش کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۱:۰۰    
سایت کمیته ملی المپیک نوشت: ستاد مقابله با کرونا در ورزش پس از جلسه در وزارت ورزش و جوانان، اطلاعیه شماره 10 خود را درباره فعالیت های ورزشی سطح کشور منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۰:۱۵    
در این ایامی که به علت شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد شغل خود را از دست داده اند، فشار اقتصادی زیادی به خانواده ها وارد می شود، همدلی و کمک به هموطنان ضروری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۰:۰۵    
در چهارمین روز هفته، راه سکه از دلار جدا شد. سکه که در روز دوشنبه نزدیک به 100 هزار تومان از ارزش خود را از دست داده بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۹:۳۰    
کیفیت هوای پایتخت امروز چهارشنبه با افزایش غلظت آلایندگی ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با شاخص لحظه ای 80 در شرایط قابل قبول یا همان سالم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۱:۱۰    
در حالی که هنوز واکسن یا دارویی برای مبارزه قطعی با این بیماری ساخته نشده است، نزدیک به نیمی از جمعیت جهان مجبور به خانه نشینی شده و اقتصاد جهان عملا از حرکت باز ایستاده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۰:۲۰    
همتی با بیان اینکه دریافت وام از صندوق بین المللی پول نه پیش دارد نه قانون می خواهد، به ابهامات گزارش تفریغ بودجه 97 درباره بلاتکلیفی 4.8 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۰:۲۰    
گزارش تفریغ بودجه نشان می دهد دلار های دولتی سال 97 سرنوشت مبهمی دارد و 4.8 میلیارد دلار آن بدون واردات کالا میان اشخاص توزیع شد و با 2.7 میلیارد دلار آن خاک و غذای سگ و گربه و نظایر آن وارد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۰:۱۵    
ستاره سابق فوتبال انگلیس اقدام خیرخواهانه دیگری انجام داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۰:۰۰    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای، شرایط و ضوابط بهره مندی از تسهیلات بانکی حمایتی کرونا ویژه یارانه بگیران را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۳:۵۰    
برهم صالح رییس جمهوری عراق روز سه شنبه تاکید کرد که نبرد با ویروس کرونا هنوز پایان نیافته و چالش های بسیاری برای مقابله با این بیماری وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۳:۴۵    
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۳:۴۰    
روزنامه نگار و فعال توئیتری در صفحه شخصی خود در صدمین روز از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عکسی قدیمی از او در کنار شهدایی چون حاج احمد سوداگر و سپهبد صیاد شیرازی منتشر کرده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۳:۳۵    
مرکز پیش بینی فروش خودرو (LMC) اعلام کرد: به دنبال شیوع همه گیری ویروس کرونا در جهان خرید و فروش خودرو در جهان نزدیک به 40 درصد کاهش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری فرانسه می گوید وزارت خارجه فرانسه سفیر چین را به دلیل اظهارات مقام های این کشور درباره ویروس کرونا فراخوانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۳:۱۵    
نیروهای الحشد الشعبی با همکاری ارتش امروز (سه شنبه) هشت عضو گروه تروریستی داعش را در جنوب استان کرکوک در شمال عراق به هلاکت رساندند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۳:۱۵    
ماجرای ادامه دار انتصاب کوتاه مدت و استعفای مدیران ورزشی در باشگاه های لیگ برتری فوتبال به خصوص باشگاه استقلال تهران، سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در خبرورزشی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۳:۱۰    
هر چند در سخنان نایب رییس مجلس این نکته قابل توجه است که مجموع حقوق های نجومی 11 میلیارد تومان بود و این همه سر و صدا کرد اما در بند 2 عملکرد گزارش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۳:۰۵    
محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه با تاکید براین که دریافت وام یک میلیون تومانی قرض الحسنه ای که در ستاد اقتصادی دولت تصویب شده نیاز به ثبت نام در هیچ سایتی ندارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۳:۰۵    
"محمد عبدالسلام" سخنگوی انصارالله یمن شامگاه سه شنبه تاکید کرد پیش از توقف حملات و شکسته شدن محاصره یمن، هیچ راهی برای مذاکره و گفت وگو با ائتلاف سعودی وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۱:۵۵    
در بازار بی مشتری خودرو ، قیمت پرایدهای فایل شده در بازار با کاهشی قابل توجه نسبت به هفته گذشته روبرو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۱:۴۵    
بنیامین نتانیاهو و بنی گانتس، رقیب سیاسی وی امروز سه شنبه به توافق برای تشکیل دولت فوق العاده جهت مبارزه با کرونا و پایان دادن به رکود سیاسی بی سابقه در تاریخ این رژیم نزدیک شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۱:۴۰    
صندوق بین المللی پول روز سه شنبه گفت: به دنبال کاهش قیمت نفت و شیوع ویروس کرونا کشورهای خاورمیانه و آفریقای شمالی در طول چهار دهه اخیر، بدترین رکود اقتصادی را تجربه خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۱:۴۰    
ستاد عملیات نیروی دریایی انگلیس از سلطه افراد مسلح بر یک کشتی در خلیج عمان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۱:۳۵    
علیرضا بیرانوند با انتشار تصویری از دیدار لیگ قهرمانان آسیا دو فصل پیش پرسپولیس و السد در تهران روز دروازه بان را تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۱:۳۰    
باراک اوباما رییس جمهور سابق آمریکا شامگاه روز سه شنبه در پیامی انتخاب جو بایدن برای نامزدی دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 را تایید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۱:۲۵    
شهرداران تهران و سئول تجارب خود در مقابله با کرونا را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۱:۱۵    
عضو هیأت رئیسه مجلس از افزایش 15 درصدی حقوق نمایندگان در سال 99 خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۱:۱۰    
صندوق بین المللی پول پیش بینی کرد امسال بدترین سال 90 سال اخیر جهان باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۱:۱۰    
وزیر امور خارجه آمریکا بار دیگر از مانع تراشی کشورش در عدم اعطای وام توسط صندوق بین المللی پول به ایران جهت مقابله با ویروس کرونا حمایت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۰:۳۰    
احمد سعادتمند امروز هم در دفتر خودش در باشگاه استقلال میزبان چند پیشکسوت استقلال بود. اتفاقی که طی روزهای گذشته چندبار رخ داده.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۰:۲۵    
معاون پژوهش وفناوری دانشگاه تهران از همکاری این دانشگاه در ساخت نانو حسگرهای میکرو سیالی برای آشکارسازی ویروس کرونا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۰:۲۵    
نماینده سازمان ملل در امور صلح خاورمیانه وارد میانجیگری شده و از رژیم صهیونیستی خواست برای بازگرداندن اموال بلوکه شده فلسطینیان اقدام و به تشکیلات خودکردان برای عبور از بحران مالی در مقابله با کرونا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۰:۲۰    
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: با هدف پیشگیری از بیماری ویروسی کرونا 37 محور ارتباطی دراین استان بسته شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۰:۰۵    
مسعود کاویانی که از نخستین روزهای تاسیس رادیو معارف در این شبکه شاغل بوده و 17 ماه هم سرپرستی آن را برعهده داشته است، با حکم معاون صدا، به عنوان مدیر شبکه رادیویی معارف منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۰:۰۰    
کارگران به عنوان اصلی ترین رکن تولید و مهمترین سرمایه کشور هستند، متاسفانه به دلیل تورم وکاهش ارزش پول ملی، عده زیادی از این عزیزان نه تنها قدرت خرید خود را از دست داده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۹:۵۵    
سندرم حاد تنفسی ویروس کرونای جدید می تواند باعث به وجود آمدن بیماری کووید-19 شود؛ یک عفونت ویروسی واگیردار که به طور عمده، گلو و ریه ها را مورد حمله قرار می دهد و آلوده می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۹:۴۰    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه جلسه امروز این کمیسیون را با وزیر بهداشت تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۹:۲۵    
با تعطیلی لیگ ها و مسابقات فوتبال در سراسر جهان، برنامه لذت فوتبال که هر شب روی آنتن شبکه ورزش سیما می رود، پخش مسابقه های قدیمی و خاطره انگیز را در برنامه خود گنجانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۹:۲۵    
دولت اردن اعلام کرد از نخست وزیر مکلف عراق در تشکیل دولت جدید این کشور پس از ماه ها کشمکش سیاسی در این کشور حمایت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۸:۵۸    
یک پایگاه تحلیلی معتقد است کمک ترکیه به رژیم صهیونیستی برای مقابله با ویروس کرونا، می تواند نشانه نزدیک شدن آنکارا و تل آویو به یکدیگر باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۸:۵۸    
با پایان اعتصاب رانندگان عراقی، از صبح امروز، گمرک مرزی پرویزخان فعالیت تجاری خود را مجددا آغاز کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۸:۴۰    
بزرگداشت شهدای مقاومت در صدمین روز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با شیوه ای متفاوت در بین الحرمین برگزار و در این مراسم به خروج نظامیان آمریکا از عراق تأکید شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۸:۳۰    
یکی از فرماندهان حشد شعبی عراق امروز سه شنبه اعلام کرد حملات اخیر داعش به استان کرکوک با چراغ سبز آمریکا انجام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۸:۳۰    
صندوق بین المللی پول در جدیدترین گزارش چشم انداز اقتصادی جهان اعلام کرد: رشد اقتصادی ایران علی رغم اینکه منفی است، اما در سال 2020 بهبود یافته و به منفی 6 و نرخ تورم به 34 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۸:۳۰    
طبق اعلام ایران ایر، به درخواست هموطنان مقیم کویت، هند و ترکیه و درخواست و هماهنگی وزارت خارجه، ایران ایر با انجام چند پرواز، برای بازگشت هموطنان اقدام می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۸:۲۵    
دولت پاکستان همزمان با گسترش شیوع ویروس کرونا و سرعت جهشی در شمار مبتلایان و جان باختگان دراثر این بیماری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۸:۰۵    
وزیر امور خارجه چین گفت: ویروس کرونا چین را نابود نکرد بلکه مردم این کشور را متحدتر و قوی تر ساخت و سبب اطمینان بیشتر در مسیر سوسیالیسم با ویژگی چین شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۸:۰۰    
پژوهشگران دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، طی یک کار تحقیقی، امکان تشخیص کرونا را از نحوه سرفه افراد بررسی می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۷:۵۰    
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آخرین آمار بیماری کووید-19 در کشور، از دو رقمی شدن مرگ و میر ناشی از این بیماری در کشور برای اولین بار طی حدود یک ماه اخیر، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۷:۴۰    
تحلیلگران و کارشناسان اسرائیلی بر این باورند که دولت وحدت میان بنیامین نتانیاهو و بنی گانتس دوام نمی آورد و اسرائیل دیر یا زود به سمت چهارمین انتخابات پارلمانی پیش می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۷:۴۰    
آلرژی شرایطی شایع در جهان، به ویژه در فصل بهار است. مواردی مانند گرده گیاهان، چمن و علف های هرز اغلب عامل بروز آلرژی های فصلی هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۷:۳۰    
سازمان اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی کرد: در ماه می تولید نفت آمریکا، نسبت به این ماه کاهش یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۷:۳۰    
وزارت خارجه قزاقستان سفیر چین را برای اعلام مراتب اعتراض کشورش به مقاله ای که در آن گفته شده "قزاقستان مشتاق است بخشی از چین باشد"، فراخواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۷:۳۰    
رئیس جمهوری بلاروس بر این باور است که بازیگران جهانی شاید از کرونا ویروس برای تغییر جهان بدون به کار بردن جنگ استفاده کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۷:۱۰    
بازار داغ اینفلوئنسرها در فضای مجازی منجر شده است که صدای کسب و کارهای زیادی که مالیات می پردازند در آمده و نسبت به عدم پرداخت مالیات توسط آن ها شکایت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۷:۱۰    
رهبر حزب دموکرات مسیحی آلمان امروز سه شنبه اظهار کرد، این حزب احتمالا انتخابات برای تعیین رهبر تازه خود را به دلیل شیوع کرونا تا دسامبر به تاخیر می اندازد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۷:۱۰    
خزانه دار فدراسیون فوتبال درباره برخی از مطالب منتشره در رسانه ها درباره پاداش کارلوس کی روش توضیحاتی را ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۶:۴۰    
یک ارگان وابسته به موساد به تازگی در مصاحبه ای به سرقت ماسک و تجهیزات پزشکی برای ساکنان اراضی اشغالی اعتراف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۶:۳۵    
کنسرت آنلاین بوچلی خواننده معروف اوپرا رکورد 5 میلیون بیننده آنلاین و 24 میلیون بیننده در 24 ساعت را در شبکه اجتماعی یوتوب ثبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۶:۲۵    
رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری متهمی که با تهدید در فضای مجازی خواستار طرح دوستی بود، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۶:۲۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور در توئیتی از پرداخت وام قرض الحسنه یک میلیون تومانیِ در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۶:۲۰    
وزیر بهداشت با اعلام اینکه امروز برای اولین بار طی حدود یک ماه اخیر، تعداد فوتی های ناشی از بیماری کووید 19 در کشور دو رقمی شده است، گفت: با وجود این ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۶:۱۰    
بردیا صدرنوری کارشناس مسائل فرهنگی و هنری در ارتباط با حواشی هفته های اخیر در پی تغییر مدیریت موسسه هنرمندان پیشکسوت و مواضع برخی از هنرمندان در این زمینه یادداشتی را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۶:۰۰    
بحران شیوع کروناویروس در جهان زمینه را برای آنکه دونالد ترامپ به شفافیت، حقوق رای دهندگان و پاسخگو بودن حمله کند، فراهم کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۵:۵۰    
مطالعات اخیر نشان می دهد با تبعیت از رژیم غذایی سالم می توان عملکرد شناختی مغز را در سنین بالا حفظ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۵    
بوستان های شهر تهران پس از چند روز بازگشایی از سه روز پیش با دستور مجدد این ستاد تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۵    
تنها در یک روز بیش از 3 هزار نفر در آلمان به ویروس کوید 19 مبتلا شده اند تا شمار مبتلایان در این کشور به بیش از 125 هزار نفر افزایش پیدا کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۵:۲۰    
افزایش استفاده از اینترنت به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا در کشور و کندشدن آن، بار دیگر به اختلافات سازمان صداوسیما و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای استفاده از باندهای فرکانسی 700 تا 800 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۵:۱۰    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی درباره ی تاثیر کرونا بر منابع آب و فاضلاب به موضوع افزایش حدود 40 درصدی مصرف آب در هفته اول فروردین ماه نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل در استان های مختلف ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۵:۰۱    
یک روز پس از وقوع چندین طوفان و گردباد ویرانگر در جنوب آمریکا، وزش بادهای شدید و شرایط نامساعد آب و هوایی در شمال شرق ایالات متحده دست کم 32 کشته بر جای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۵:۰۱    
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آخرین آمار بیماری کووید-19 در کشور، از دو رقمی شدن مرگ و میر ناشی از این بیماری در کشور برای اولین بار طی حدود یک ماه اخیر، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۴:۵۰    
رئیس گروه بهبود تغذیه جامعه مرکز بهداشت استان کردستان، گفت: استفاده از ویتامین های D در افزایش و تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار موثر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۴:۵۰    
وزارت بهداشت عربستان از ابتلای 472 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور و افزایش تعداد کل آنها به حدود 5000 تن خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۴:۳۵    
افزایش 0.2 درصدی قیمت طلا در بازار جهانی، قیمت طلا در بازار ایران را 0.03 درصد و سکه را 0.02 درصد بالا برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۴:۳۵    
مهدی ترابی ستاره ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس با عملکرد خیره کننده در کارهای تهاجمی امتیازهای زیادی را به حساب صدرنشین فعلی لیگ واریز کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۴:۳۰    
تصویر متعلق به ساعت 4 صبح است ، زمانی که واحد گشت کلانتری 105 سنایی موفق به بازداشت یک سارق سابقه دار خودرو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۴:۲۵    
تا روز قبل از شروع ماه مبارک رمضان، وام یک میلیون تومانی خانوارهای یارانه بگیر از طریق بانک های عامل خود به حسابشان واریز خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۴:۲۰    
آن سالیوان انیماتور شیرشاه و پری کوچک دریایی محصول دیزنی، در 91 سالگی بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۴۵    
این گزارش به معرفی بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان در سیستم عامل اندروید می پردازد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۵    
بازار مسکن در شمال شهر تهران همچنان با انبوه فایل های نوساز و کلید نخورده مواجه است و نرخ ها نسبت به قبل از عید تفاوت چندانی ندارد؛ هر چند می توان در بین آگهی ها واحدهای زیر قیمت نیز پیدا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۵    
با گذاشتن دو ساعت وقت، می توانیم یک بستنی شکلاتی خانگی درست کنیم و آن را به تجربه هایمان اضافه کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۰    
رئیس قوه قضائیه گفت: این توانایی که نیروهای مسلح ما می توانند تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند به برکت انقلاب اسلامی وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۲۰    
سیامک شایقی، کارگردان سینما چند روزی است که بر اثر سرطان به کما رفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۲۰    
کارشناسان بین المللی هشدار می دهند، تداوم توهین های دونالد ترامپ به هم پیمانان کشورش و تضعیف ائتلاف های آن در بحران شیوع کروناویروس در جهان و شکست های سیاسی پیاپی آمریکا می تواند آسیبی پایدار به وجهه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۱۵    
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با صدور بیانیه ای نسبت به حواشی اخیر درباره پاداش های جام جهانی روسیه واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۱۵    
برای شرایط کنونی نباید انتظار معجزه از دولت داشته باشیم، چون دولت هر کاری بخواهد کند، نیاز به منابع دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۱۵    
پیروز حناچی، شهردار تهران در ادامه پویش سه شنبه های بدون خودرو و برای اهدای خون با دوچرخه از میدان توحید تا مرکز انتقال خون را رکاب زد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۱۰    
اکثر ایرلاین های کانادایی پرواز های بین المللی خود را حداقل تا پایان ماه آینده میلادی لغو کرده و به حالت تعلیق درآورده اند.
  • ۱