یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۴Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 20 فروردین 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 فروردین 1399 آفتاب نیوز 2 فروردین 1399 آفتاب نیوز 3 فروردین 1399 آفتاب نیوز 4 فروردین 1399 آفتاب نیوز 5 فروردین 1399 آفتاب نیوز 6 فروردین 1399 آفتاب نیوز 7 فروردین 1399 آفتاب نیوز 8 فروردین 1399 آفتاب نیوز 9 فروردین 1399 آفتاب نیوز 10 فروردین 1399 آفتاب نیوز 11 فروردین 1399 آفتاب نیوز 12 فروردین 1399 آفتاب نیوز 13 فروردین 1399 آفتاب نیوز 14 فروردین 1399 آفتاب نیوز 15 فروردین 1399 آفتاب نیوز 16 فروردین 1399 آفتاب نیوز 17 فروردین 1399 آفتاب نیوز 18 فروردین 1399 آفتاب نیوز 19 فروردین 1399 آفتاب نیوز 20 فروردین 1399 آفتاب نیوز 21 فروردین 1399 آفتاب نیوز 22 فروردین 1399 آفتاب نیوز 23 فروردین 1399 آفتاب نیوز 24 فروردین 1399 آفتاب نیوز 25 فروردین 1399 آفتاب نیوز 26 فروردین 1399 آفتاب نیوز 27 فروردین 1399 آفتاب نیوز 28 فروردین 1399 آفتاب نیوز 29 فروردین 1399 آفتاب نیوز 30 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۰۰:۰۰    
شمار مبتلایان به ویروس مرگبار کرونا در جهان در حالی از یک میلیون و 500 هزار نفر فراتر رفته است که افزون بر 400 هزار نفر آنها ساکن ایالات متحده و بیش از 700 هزار نفر آنها نیز شهروندان کشورهای اروپایی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۳:۴۰    
مسئول اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور زنجان گفت: جوان 25 ساله زنجانی بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو 405، جان باخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۲:۳۰    
استاندار خوزستان گفت: نقش محوری در این مساله را مردم برعهده دارند، اگر مردم این نقش را ایفا کنند و مسئولان در کنار آنها سیاست های اتخاذ شده را به خوبی اجرایی کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه تعداد افراد مبتلا به کرونا به 1001 نفر رسیده است، گفت: تاکنون 823 بیمار مبتلا بهبود یافته اند و 88 نفر نیز فوت کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۰    
سازمان برنامه و بودجه کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: بعد از فراهم شدن تمهیدات و تدوین دستورالعمل ثبت نام متقاضیان تسهیلات یک میلیون تومانی، مراتب از طریق اطلاعیه رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۰    
با فرا رسیدن نیمه شعبان مراسم آتش بازی و نورپردازی برج آزادی تهران شب 20 فروردین برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۰:۲۰    
رئیس مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج)، با تصریح بر این که مقام مسجد جمکران از مقام خانه کعبه بالاتر نیست، گفت: همانطور که حج واجب در صورت وجود خطر جانی، یک سفر حرام محسوب می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۰    
16 نماینده مجلس شورای اسلامی درتذکری به وزیر خارجه خواستار احضار سفیر چین در واکنش به توییت های اخیرش شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۹:۵۰    
روبرتو آزودو، دبیرکل سازمان تجارت جهانی روز چهارشنبه هشدار داد که همه گیری ویروس کرونا ممکن است به عمیق ترین رکود اقتصادی تاریخ بشر منجر شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۸:۰۵    
سطح پائین پادتن ویروس جدید کرونا در خون افرادی که پس از ابتلا به بیماری کووید 19 حالشان بهبود یافته است به نگرانی ها در مورد احتمال ابتلای مجدد انسان ها به این ویروس دامن زده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۷:۱۰    
رییس فدراسیون جودو با تاکید بر این که بر اساس قرارداد با شرکت تجهیز، خانه کشتی شماره 2 در اختیار فدراسیون جودو قرار می گیرد، گفت: رییس فدراسیون شمشیربازی می خواهد با مصاحبه و هیاهو کارش را جلو ببرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۲:۵۵    
هوآوی ضمن افزایش بودجه تحقیق و توسعه خود به رقم 20 میلیارد دلار، از تمرکز ویژه روی توسعه فناوری های جدید خبر داد. امری که به گفته مدیران این شرکت می تواند آینده مالی درخشان شرکت هوآوی را تضمین کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۲:۳۰    
قطر که آماده میزبانی جام جهانی فوتبال در سال 2022 می شود، ادعای مربوط به اینکه کارگران مقیم این کشور که مشغول آماده سازی ورزشگاهها هستند، در معرض خطر شدید کرونا قرار دارند، را رد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۲:۰۵    
ما می توانیم خوش شانس باشیم و با شروع تابستان در نیمکره شمالی، ویروس کرونا نیز همانند ویروس فصلی آنفولانزا غیرفعال شود. اما هنوز مشخص نیست که هوای گرم این نقش را در قبال کرونا ایفا خواهد کرد یا خیر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۲:۰۰    
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای به صحبت های مدیران و کارمندان تیم های مختلف لیگ برتری، واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۱:۳۵    
شبکه اول سیما شامگاه چهارشنبه (20 فروردین ماه) به دلیل آنچه مناسبت نیمه شعبان عنوان کرد، فیلم تکراری زندانی ها را جایگزین اولین قسمت از نون خ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۱:۰۵    
مسئول سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده که طی چند هفته گذشته تهدیداتی را دریافت کرده است و تهدید به مرگ شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۰:۴۰    
رئیس دفتر رهبر انقلاب در پیامی درگذشت خواهر تولیت آستان قدس رضوی را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۰:۱۵    
در حالیکه بسیاری از مردم در سراسر جهان به خاطر شیوع کرونا در خانه مانده اند خیابان های شهرها نسبت به روزهای عادی خالی تر است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۰:۰۰    
با اعلام تازه ترین آمار رسمی از قربانیان ویروس جدید کرونا، شمار کسانی که در بریتانیا جانشان را با ابتلای قطعی به این ویروس از دست داده اند از هفت هزار تن گذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۵۵    
سه منبع یمنی به رویترز اعلام کردند ائتلاف عربی به رهبری عربستان که در نبرد با جنبش انصارالله است، از نیمه شب چهارشنبه در حمایت از طرح آتش بس سازمان ملل، عملیات نظامی خود را متوقف می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۴۰    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مراکز اقامتی و گردشگری این صنعت به نقطه صفر رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۵۵    
دفتر شورای امنیت ملی افغانستان روز چهارشنبه 8 آوریل از آزادی 100 تن از زندانیان وابسته به گروه طالبان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۵۵    
نشست دستمزد شورای عالی کار در حالی ادامه دارد که گروه کارگری و کارفرمایی از دقایقی قبل به طور جدی روی افزایش پایه حقوق کارگران وارد مذاکره شده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۴۵    
ایتالیا از افزایش روزانه شمار مبتلایان جدید به ویروس کرونا و کاهش جانباختگان ناشی از این ویروس مهلک خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۳۰    
دونالد ترامپ به کناره گیری یکی از نامزدهای حزب دموکرات در انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۰۵    
با گذشت بیش از یک ماه از شیوع کرونا که منجر به ابتلای حدود 64 هزار نفر و مرگ حدود 4 هزار نفر از هموطنان در سراسر کشور شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۰۰    
برخی منابع خبری مدعی شده بودند که مشخصات حساب های بانکی میلیون ها نفر از مشتریان بانک صادرات به فروش گذاشته شده است اما بررسی ها نشان می دهد که این خبر جعلی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۰۰    
سومین موج نظرسنجی دفتر مطالعات اجتماعی شهرداری تهران درباره ابعاد شیوع ویروس کرونا در روزهای 16 تا 19 فروردین توسط ایسپا به صورت تلفنی و با اندازه نمونه 1023 نفر با جامعه آماری ساکنین مناطق 22گانه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۰۰    
آمار کرونا در کشورهای جهان به شدت در حال افزایش است و در این میان آمریکا با ثبت رکوردی جدید به 400 هزار بیمار شناسایی شده مبتلا به ویروس کرونا رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۳۵    
با رکورد جدید مرگ 936 نفر در انگلیس در اثر ابتلا به ویروس کرونا، شمار کلی قربانیان این بیماری به 7172 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۲۵    
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اعلام کرد: در ادامه همکاری و همراهی با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، نماز جمعه 22 فروردین 1399 در مراکز استان ها اقامه نخواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۱۰    
شهردار تهران گفت: بعد از تعطیلات نوروز 40 درصد افزایش مسافر نسبت به هفته اول فروردین داشتیم .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۰:۵۵    
جلسه دستمزد شورای عالی کار با گذشت بیش از 4 ساعت همچنان در حال برگزاری است و آخرین اخبار حاکی از آن است که علیرغم مذاکرات فشرده دو گروه اختلاف بر سر درصد افزایش حداقل مزد کماکان ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۰:۴۵    
برنی سندرز، سناتور چپگرای آمریکایی، کارزارش را برای نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متوقف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۰:۳۵    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: درحوزه تحقیق و توسعه به خصوص غنی سازی هر نوع و تعداد سانتریفیوژ را می توانیم بسازیم و چند تا از سانتریفیوژهای ما به فازی رسیده که می توانیم آن ها راصنعتی کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۰:۳۰    
در مسئله ویروس کرونا گروه های مرجع منفعلانه عمل کردند. منظورمان از گروه های مرجع بیشتر گروه های غیررسمی و اشخاص حقیقی ای بودند که می توانستند با آموزش های درست و همه جانبه در همه ابعاد باعث کنترل و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۰:۲۰    
رییس کل بانک مرکزی گفت: با پیگیری حقوقی بانک مرکزی، تلاش آمریکا برای توقیف و انتقال وجوه بانک مرکزی ایران در اروپا خنثی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۰:۱۵    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت جانباز کاظم جلالی؛ پدر شهیدان فیصل، ناجی و فرزانه جلالی، تصریح کرد که این اسوه صبر در کنار همسر جانبازش، سال ها فراق فرزندانش را در کمال اخلاص تحمل کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۰:۰۵    
فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری دو عامل کار گذاشتن مواد منفجره دست ساز به دیوار یک آرایشگاه زنانه در رامشیر که منجر به انفجار این محل شد، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۰:۰۵    
دهیار روستای سرزه شهرستان سیریک گفت: بی احتیاطی در روستای سرزه شهرستان سیریک موجب جان باختن دو نفر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۰:۰۰    
معاون فنی حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: سه گونه پرنده به خاطر کهولت سن و عفونت چشم در باغ وحش ارم تلف شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۵    
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران گفت: حضور کارمندان با ظرفیت کامل در ادارات خلاف قانون است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۹:۴۰    
رییس پلیس راه مازندران گفت: جاده قدیم چالوس به مرزن آباد به علت ریزش کوه در محدوده تونل سلطانی عصر امروز چهارشنبه 20 فروردین ماه مسدود شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۹:۳۰    
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: طرح ترافیک از 23 فروردین ساعت 7:30 صبح تا 19 بعد از ظهر اجرا می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۹:۲۵    
24 مرد و یک زن بر اثر مصرف الکل جان خود را در مازندران از دست داده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۸:۵۵    
نمایندگان مجلس امروز به کاظم خاوازی برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی رأی اعتماد دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۸:۱۰    
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه وضعیت استان همچنان قرمز است، گفت: قطعا با همت و تلاش مدافعان سلامت و کادر درمانی از بحران ویروس کرونا عبور می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۸:۰۵    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه که در روز پنج شنبه 21 فروردین از طریق شبکه های 4 و آموزش پخش می شود، اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۸:۰۵    
شهردار و ده تن از مدیران شهرداری پردیس به اتهام مسائل مالی بازداشت و راهی مرحله انجام تحقیقات قضایی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۷:۴۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از بازداشت پنج نفر به دلیل ساخت و ساز غیرمجاز در شهر تاریخی سرابکلان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۷:۳۰    
کرونا ما را وارد دنیای تازه ای کرد؛ دنیای دیجیتالیزه شده؛ دنیایی که لازمه ورود به آن اینترنتی است که اکنون ظرفیت باندهای فرکانسی برای بهبود سرعت و کیفیت آن اشباع شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۷:۱۰    
تحقیقات جدید نشان می دهد بوی منحصر به فرد باران بر روی خاک، حاصل یک واکنش شیمیایی است که توسط باکتری ها انجام می شود و به توضیح اینکه چرا این باکتری ها برای این کار تکامل یافته اند، می پردازد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۷:۱۰    
تهران امروز چهارشنبه با آسمانی ابری و مه آلود فضایی دلنشین را رقم زد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۵۵    
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: با شیوع کرونا در برخی فرودگاه های کشور هیچ پروازی انجام نمی شود. در برخی فرودگاه ها بیش از 90 درصد پروازها کاهش یافته است و در برخی دیگر از فرودگاه ها 75 درصد پروازها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۵۰    
هیات وزیران حقوق شاغلین دستگاه های اجرایی را در سال جاری 15 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داد. پس از افزایش مذکور، حکم حقوقی آنان از 28 میلیون ریال کمتر نخواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۴۵    
در پی آخرین مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اتاق اصناف ایران شیوه اجرای این طرح در واحدهای صنفی را مبتنی بر بخشنامه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت کشور اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۴۵    
برخی بازیکنان پرسپولیس در اقدامی غیرحرفه ای تمرینات اختصاصی خود را به صورت مشترک در روزهای قرنطینه در محل استادیوم شهیدکاظمی دنبال می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۳۵    
رهبر حزب آبی-سفید رژیم صهیونیستی، نخست وزیر این رژیم را به بر هم زدن مذاکرات تشکیل کابینه متهم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۳۰    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متأسفانه افرادی که داروی فاویپیراویر را تجویز می کنند بیماران را به بازار سیاه ارجاع می دهند که در آنجا نیز داروی تقلبی وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۲۵    
یکی از محققان آمریکایی موفق به تولید یک نرم افزار مبتنی بر "هوش مصنوعی" شده که می تواند وجود کروناویروس در عکس اشعه ایکس قفسه سینه افراد را تنها در عرض چند ثانیه تشخیص دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۲۵    
سایت فدراسیون فوتبال نوشت: دبیرکل فدراسیون فوتبال در نامه ای به اعضای مجمع از آنها خواست پیشنهاداتشان را برای اصلاح اساسنامه ارائه کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۲۰    
یکی از مقامات ارشد سازمان بهداشت جهانی اظهار کرد، تأمین مالی این سازمان نباید در شرایط فعلی که جهان درگیر همه گیری کرونا است، قطع شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۲۰    
یک مشاور خانواده، از زوجین خواست در دوران قرنطینه عاشقی را تمرین کنند و گفت: باید بخشنده تر باشیم و سخاوت را تمرین کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۰    
رئیس ستاد ارتش گفت: هر تحرکی چه در زیرسطح و یا روی سطح به صورت کامل توسط جمهوری اسلامی ایران رصد می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۵۵    
دو باشگاه یوونتوس و اینتر از بازیکنان خارجی خود خواستند، آماده بازگشت به ایتالیا شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۵۵    
زیردریایی کلاس غدیر که در مراحل اورهال قرارداشت صبح امروز چهارشنبه 20 فروردین به آب انداخته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۴۰    
نایب رئیس انجمن راینولوژی ایران گفت: به جز نابویایی که اکنون یکی از علایم مهم تشخیص ابتلا به کروناست باید به علایم دیگری مانند سردرد، سرگیجه، اختلالات خلقی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۴۰    
سازمان جهانی بهداشت (WHO) تاکید کرد: موارد ابتلا به کروناویروس در ایران به سطح ثابتی رسیده و حتی شاهد روند نزولی بوده ایم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۳۵    
معاون اورژانس استان فارس، از مراجعه 727 بیمار مسموم با الکل صنعتی در طی یک ماهه گذشته در فارس خبر داد و گفت: از این تعداد 91 نفر جان خود را ازدست داده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۳۰    
فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران گفت: در سه روز اخیر شاهد رشد آمار کلی مراجعان بدحال، سرپایی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۲۵    
مدافع سابق استقلال یک بار دیگر اعلام کرد حاضر است هزینه های این باشگاه را پرداخت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۲۵    
رئیس کانون سردفتران طلاق و ازدواج کشور از تدوین پروتکل ثبت ازدواج در ایام کرونا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۲۰    
کارشناس هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه بارش های مناسبی برای روز پنجشنبه و جمعه پیش بینی می شود اعلام کرد که با توجه به احتمال بارش تگرگ ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۲۰    
وزیر امور خارجه کشورمان از خودداری دولت آمریکا برای لغو تحریم های ایران انتقاد کرده و از طرح روسیه برای طرح هایی در راستای همکاری اقتصادی به جای تحریم ها استقبال کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۱۵    
برادر دوست دختر جف بزوس دولت عربستان را به دست داشتن در هک کردن گوشی ثروتمندترین مرد جهان – قبل از جدایی او از همسرش و تقسیم ثروت میان این دو تن" متهم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۱۵    
یک کمیسیونر اتحادیه اروپا امروز (چهارشنبه) از تصمیم دیرهنگام دولت لهستان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور در ماه مه آتی به صورت رأی گیری پستی انتقاد کرده و این تصمیم را نگران کننده خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۰۵    
جهانپور، سخنگوی از دیروز تا امروز 20 فروردین 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 1997 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۵    
لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده است و در صورت عدم پایان در زمان از پیش تعیین شده که این امر قطعی به نظر می رسد، می تواند با شرایط جدیدی در اولین فرصت ممکن ادامه پیدا کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۰    
یکی از نمایندگان پارلمان عراق امروز (چهارشنبه) فاش کرد که رایزنی چهره های سیاسی برجسته برای تشویق عدنان الزرفی به انصراف از تشکیل دولت آینده آغاز شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۰    
ابتدای هفته جاری نقل قولی از احمد سعادتمند آمد با این مضمون که تا دوشنبه صبر کنید تکلیف تیم روشن می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۰    
احتمالاً سریال #سرباز به کارگردانی هادی مقدم دوست در ماه رمضان امسال از تلویزیون پخش شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۴۵    
داده های میدانی حاکی از آن هستند که شمال غرب سوریه احتمالا شاهد عملیات نظامی گسترده نیروهای دولت سوریه باشد که از زمان آغاز اجرای توافق آتش بس امضا شده میان سوریه و ترکیه هنوز در این مناطق حضور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۴۵    
رئیس شورای مشاوره پزشکی دولت فرانسه امروز (چهارشنبه) گفت، دولت باید دوره قرنطینه را با هدف توقف اپیدمی کروناویروس تمدید کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۴۵    
ساعت کار بانک ها و موسسات اعتباری در مدت زمانی 23 تا 30 فروردین اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۴۰    
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت، از زحمات هیات رئیسه و رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دکتر کاظم خاوازی به عنوان وزیر جهاد کشاورزی قدردانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۴۰    
وزارت نیروهای مسلح فرانسه امروز، چهارشنبه اعلام کرد، ناو هواپیمابر فرانسوی شارل دوگل پس از بروز علایم کرونا در برخی از خدمه آن در حال بازگشت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۴۰    
محققان دریافتند، برای اینکه قرنطینه به نتیجه برسد باید 80 درصد افراد آن را رعایت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، فوتی و بهبودیافتگان ناشی از بیماری کروناویروس را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۳۰    
رئیس اتاق اصناف تهران تاکید کرد که همه صنوف استان تهران در هفته آینده تعطیل خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، فوتی و بهبودیافتگان ناشی از بیماری کروناویروس را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۵    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدواریم که لیگ نیمه کاره تمام نشود و بازی ها ادامه پیدا کند چرا که دوست داریم بدون حرف و حدیث و قهرمان شویم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۰    
زنان عربستانی سکوت خود را شکسته و در صفحات مجازی با دنبال کردن یک هشتگ به بیان تجربه خود از انواع خشونت از سوی مردان و آزار جنسی پرداخته و دلیل سکوت خود در اینباره را شرم و خجالت یا برخورد با آنها از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۰    
وزارت بهداشت هند روز چهارشنبه اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته بیش از 750 نفر در هند به ویروس کرونا مبتلا شده اند که آمار بیشترین موارد ابتلا به این ویروس در یک روز از زمان آغاز شیوع کرونا در هند است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۰    
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: به دلیل کاهش نیاز ترکیه به گاز با عبور از فصل سرما و گسترش ویروس کرونا، تعمیر خط لوله گاز صادراتی ایران به این کشور انجام نشده و صادرات همچنان متوقف است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۱۵    
مدیر جهادکشاورزی ابهر گفت: روش های مختلفی برای جلوگیری از سرمازدگی بهاره وجود دارد که با اتخاذ آن ها می توان از این اتفاق جلوگیری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۱۵    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در معاملات امروز (چهارشنبه) با افت 120 هزار تومانی قیمت نسبت به دیروز به بهای 6 میلیون و 340 هزار تومان ارزش گذاری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۱۰    
ماه در ساعت 22 و 38 دقیقه سه شنبه، 19 فروردین ماه جاری، به کمترین فاصله با زمین رسیده و ناظران زمینی سه شنبه شب و تا صبح چهارشنبه 20 فروردین ماه شاهد اولین و بزرگترین اَبرماه سال 1399 بودند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۰۵    
سه شنبه، نوزدهم فروردین ماه 1399، روزی کلیدی در تعیین سرنوشت کشور در پی بحران شیوع کرونا بود؛ روزی که می توانست این بحران را برای حفاظت از جان شهروندان به نحوی موثر مدیریت کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۴۵    
قسمت اول فصل دوم سریال نون .خ امشب چهارشنبه 20فروردین از تلویزیون پخش می شود.
  • ۱