یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۹Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 1 فروردین 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 فروردین 1399 آفتاب نیوز 2 فروردین 1399 آفتاب نیوز 3 فروردین 1399 آفتاب نیوز 4 فروردین 1399 آفتاب نیوز 5 فروردین 1399 آفتاب نیوز 6 فروردین 1399 آفتاب نیوز 7 فروردین 1399 آفتاب نیوز 8 فروردین 1399 آفتاب نیوز 9 فروردین 1399 آفتاب نیوز 10 فروردین 1399 آفتاب نیوز 11 فروردین 1399 آفتاب نیوز 12 فروردین 1399 آفتاب نیوز 13 فروردین 1399 آفتاب نیوز 14 فروردین 1399 آفتاب نیوز 15 فروردین 1399 آفتاب نیوز 16 فروردین 1399 آفتاب نیوز 17 فروردین 1399 آفتاب نیوز 18 فروردین 1399 آفتاب نیوز 19 فروردین 1399 آفتاب نیوز 20 فروردین 1399 آفتاب نیوز 21 فروردین 1399 آفتاب نیوز 22 فروردین 1399 آفتاب نیوز 23 فروردین 1399 آفتاب نیوز 24 فروردین 1399 آفتاب نیوز 25 فروردین 1399 آفتاب نیوز 26 فروردین 1399 آفتاب نیوز 27 فروردین 1399 آفتاب نیوز 28 فروردین 1399 آفتاب نیوز 29 فروردین 1399 آفتاب نیوز 30 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۵:۳۵    
سیدجواد سلیمانی مدیرعامل گروه سایپا در پیام خود به مناسبت آغاز سال 1399 تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا در سال گذشته پرچمدار رونق تولید ملی بود و به عنوان خودروساز اول کشور آماده جهشی بزرگ در عرصه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۰۵    
خرید و تعویض این قطعات از فروشگاه ها می تواند بسیار گران قیمت و وقت گیر باشند؛ بنابراین شما می توانید بدون اتلاف وقت و پرداخت هزینه های سنگین، آسانتر از همیشه از فروشگاه های اینترنتی خرید کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۲:۳۰    
تحقیقات درباره چهار سناتور آمریکایی که با استفاده رانت اطلاعاتی پیش از آغاز بحران ویروس کرونا و سقوط بازارها اقدام به فروش سهام هایشان کردند، آغاز شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۲:۱۰    
فرمانده کل سپاه از اجرای رزمایش بهداشتی درمانی نیروی زمینی در هفت استان خبر داد و گفت: این رزمایش در واقع یک عملیات واقعی است که در آن نیروی زمینی از همه ظرفیت های بهداشتی و درمانی از جمله بیمارستان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۱:۴۰    
در صد کیلومتری شمال شرقی سواحل کوازولو-ناتال در آفریقای جنوبی پروژه ای جاه طلبانه در شرف اجراست که قصد دارد همچون کشتی نوح از هر گیاه و جانداری روی کره زمین نمونه ای را گرد آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۱:۴۰    
فرماندار الیگودرز گفت: اعتراض تعدادی از زندانیان این شهر که موجب برخی بی نظمی ها در محل زندان شده بود، تحت کنترل است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۰:۰۵    
اسطوره فوتبال برزیل در زندان یک شغل جدید را تجربه می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۰:۰۰    
زینب سلیمانی با انتشار تصویری اولین سالگرد تولد پدرش پس از شهادت را تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۰۵:۱۰    
سازمان امور مالیاتی، نحوه تنظیم و شرایط پذیرش اظهارنامه های مالیاتی بابت عملکرد سال 98 را ابلاغ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۰۴:۱۵    
سازمان اموال تملیکی در پی شیوع ویروس کرونا، در بخشنامه ای واگذاری آنی کالاهای پزشکی و بهداشتی مورد نیاز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به مدیریت های استانی خود ابلاغ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۰۳:۰۵    
استاندار قم با ابراز نگرانی از احتمال افزایش موج دوم شیوع بیماری کرونا به واسطه سفرهای نوروزی تا 15 فروردین 99, گفت: لازمه موفقیت قطعی در مبارزه با کرونا همرامی و مشارکت مردم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۰۲:۳۰    
یک موسسه تحقیقاتی پیش بینی کرد در صورتی که تاثیرات منفی اقتصادی شیوع کرونا در آلمان شدت پیدا کند، ممکن است شمار بیکاران در این کشور به 3 میلیون نفر برسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۰۱:۵۵    
سخنگوی وزارت بهداشت فراوانی مبتلایان قطعی به کرونا را در 12 استان اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۰۱:۵۰    
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: دشمنان تلاش می کنند اعتماد میان مقاومت و مردم را که پشتیبان واقعی محور مقاومت هستند، متزلزل سازند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۰۱:۰۵    
رزمایش نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در چند استان کشور از جمله قم برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۰۱:۰۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان تا امروز به 846 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۳:۲۰    
بلژیک برای مقابله با گسترش کرونا مرزهای خود را پس از تماس های فشرده با همسایگانش بست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۳:۱۰    
منطقه آمرلی واقع در شمال عراق جمعه شب هدف سه فروند راکت قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۳:۰۵    
تومار درخواست از آمریکا برای لغو فوری تحریم ها که سد راه مقابله با بیماری کرونا در ایران شده است از مرز یک هزار امضاء گذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۲:۵۵    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: 233 مبتلا به ویروس کرونا در خوزستان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون بهبود یافته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۲:۳۰    
رئیس ستاد مقابله با کرونا در استان تهران از افزایش مراجعه مبتلایان به کرونا به مراکز درمانی تهران تا پنجم فروردین ماه علی رغم کاهش موقت جمعیت این استان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۲:۲۵    
رولاند گابریل مارشال که به جرم اقدام علیه امنیت ملی در دادگاه عمومی و انقلاب تهران به 5 سال زندان محکوم شده بود، با گذراندن بخشی از دوره محکومیت خود با استفاده از تخفیف مجازات امروز از زندان آزاد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۲:۱۰    
رئیس جمهور در پیامی خطاب به مردم آمریکا، شکست کووید-19 را یک وظیفه جهانی دانست و هشدار داد که در شرایط یک همه گیری خطرناک جهانی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۱:۱۵    
رئیس جمهوری آمریکا که مدعی شد اروپایی ها از طریق مرز مکزیک وارد آمریکا می شوند، برای مهار کرونا مرز ایالات متحده با مکزیک را برای موارد غیرضروری بست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۱:۱۰    
پنتاگون روز جمعه اعلام کرد موشک فراصوتی خود را در هاوایی آزمایش کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۱:۱۰    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی فرارسیدن سال نو را به روسای مجالس کشورهای حوزه تمدنی نوروز تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۱:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا امروز جمعه مدعی شد کشورش در جنگ با ویروس کرونای جدید پیروز خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۰:۵۵    
وزیر امور خارجه در گفت و گوی تلفنی با آنتونیو گوترش در خصوص آخرین تحولات مربوط به مبارزه ایران با کرونا و موانع پیش روی ملت ایران در این راه رایزنی و تبادل نظر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۰:۳۵    
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: هفت نفر که با انتشار شایعه پیرامون بیماری کرونا در فضای مجازی موجب تشویش اذهان عمومی شده بودند، دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۰:۲۵    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: طبق آخرین گزارش ها تست کرونای 179 بیمار در این استان مثبت اعلام شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۰:۲۰    
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: طلبه های جهادگر خواهر و برادر سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران برای کمک رسانی به پرستاران و پزشکان در راستای بهبود وضعیت بیماران کرونایی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۰:۱۵    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ارزیابی 28 میلیون ایرانی در طرح بیماریابی و غربالگری ویروس کرونا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۹:۵۵    
شمار مبتلایان و قربانیان مبتلا به کرونا ویروس جدید که هم اکنون در 182 کشور و منطقه در سراسر جهان شیوع یافته همچنان رو به افزایش است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۹:۵۰    
معاون فرهنگی- سیاسی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها ظهر امروز درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۹:۴۵    
آیت الله شیخ احمد منتظری قمی، شاگرد و عضو دفتر امام(ره) در نجف و قم درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۹:۴۰    
وزیران امور خارجه ایران و قرقیزستان در گفت و گوی تلفنی در خصوص شیوع کرونا در جهان و لزوم مقابله فوری و جهانی با آن تاکید کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۹:۴۰    
حادثه ریزش سنگ ظهر امروز یک فروردین ماه در روستای پیت سرا در منطقه دوآب سوادکوه اتفاق افتاده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۹:۳۵    
فرمانده نیروی زمینی ارتش اقدامات این نیرو برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۸:۱۵    
به دلیل شیوع کرونا ویروس در سراسر جهان، گوگل در لوگوی خود نحوه صحیح شستن دست ها را آموزش داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۸:۰۰    
طبق گزارش مرکز آمار تورم سالانه در اسفند به 34.8 درصد رسید که روند کاهشی نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۷:۵۵    
اعضای کادر درمانی بخش مخصوص نگهداری از بیماران مبتلا به کرونا در شب سال نو مشغول کمک به بیماران هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۷:۵۰    
همزمان با تحویل سال 1399 و آغاز عید نوروز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع)، حماسه جهاد مدافعان سلامت کشور، اطباء ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۷:۴۵    
برایان هوک نماینده ویژه آمریکا در امور ایران مدعی شد که "تحریم های آمریکا مانع کمک رسانی به ایران نیست" و در عین حال این را هم گفت که سیاست فشار حداکثری علیه تهران ، حتی با وضعیت درگیری کرونا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۷:۴۵    
این عکس را Patrick Smith در حین تمرین Rajah Caruth در خانه پدر و مادرش ثبت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۷:۳۵    
روابط عمومی استانداری هرمزگان شایعه درگیری مردم با مسافران و مسدود شدن جاده حاجی آباد به بندرعباس را تکذیت و اعلام کرد: تصاویر منتشر شده در این خصوص، مربوط به هرمزگان نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۷:۳۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: با فوت یکی دیگر از مبتلایان به کرونا تعداد فوتیهای ناشی از این بیماری روز در این شهرستان به چهار تن افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۷:۳۵    
با وجود لغو اغلب مسابقات ورزشی در نقاط مختلف دنیا، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان هر روز بیشتر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۷:۳۰    
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل اعلام کرد: تعداد بیماران جانباخته کرونا در این استان با فوت یک نفر در 24 ساعت گذشته به 30 مورد افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۷:۳۰    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از مسمومیت 10 نفر بعلت مصرف الکل متیلیک (متانول) در این استان خبر داد که که 2 نفر از این تعداد فوت کردند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۷:۳۰    
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 108 شهروند گلستانی در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۷:۲۵    
سازمان راهداری با اعلام جزئیات محدودیت و ممنوعیت تردد در نوروز 99، از ممنوعیت تردد محموله های ترافیکی در راه های اصلی برون شهری تا 17 فروردین خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۷:۲۰    
دومین محموله کمک های دولت قطر شامل هفت تن تجهیزات پزشکی و بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا عازم تهران شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۷:۱۵    
مترجم سابق برانکو ایوانکوویچ در تیم پرسپولیس تهران اعلام کرد این سرمربی کروات به ایران برمی گردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۵    
نخست وزیر روسیه، گفت که دانشمندان این کشور در حال آزمایش شش واکسن برای ویروس کرونا هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۰    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ابلاغیه ای به روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور و روسای مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی تهران و نیز سازمان اورژانس کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۰    
جمعی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس طی نامه ای از رئیس جمهور خواسته اند طرح قرنطینه مدت دار اجرا شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
کرونا بر اعتقادات بسیاری از مردم نیز تاثیراتی داشته و برخی مسائلی را که بالای منابر شنیده بودیم، با سوال مواجه کرده، اما از سوی دیگر باعث تعمیق و تفکر بیشتر هم شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۶:۳۰    
با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونای جدید موسوم به کووید-19 در ترکیه، تمام رویدادهای علمی، فرهنگی، و هنری در این کشور لغو شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۶:۳۰    
سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ویروس کرونا تاکنون جان 2 تن از شهروندان این استان را گرفته که هر 2 مورد آن ها در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری بودند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۶:۳۰    
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: رشد بیماری ناشی از ویروس کرونا در 13 استان کاهشی شده و اگر مردم در خانه بمانند دو هفته آینده بیمارستانها خلوت می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۶:۲۵    
نخست وزیر کانادا، نوروز و سال نو را تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۶:۲۰    
رییس جمهور در نخستین ساعت تحویل سال نو و در تماسی با سه مرکز درمانی، یک مجتمع تولیدی و مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۵:۰۰    
چین روز گذشته اعلام کرد که هیچ مورد جدید ابتلا در داخل این کشور گزارش نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۴:۴۵    
رییس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به ورود 59 هزار خودرو به مشهد در روز گذشته گفت: باید با ابزارهای کنترلی مانع از انجام این سفرها از مبدا شد و الا بایستی در انتظار فاجعه انسانی مبتلایان به ویروس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۴:۴۵    
کارشناس کنترل ترافیک فرماندهی پلیس راه البرز اعلام کرد که اجرای طرح تست تب سنجی سبب سنگینی ترافیک در ابتدای جاده کرج - چالوس و آزادراه کرج - قزوین شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۴:۴۵    
کرملین امروز(جمعه) اعلام کرد، رئیس جمهوری روسیه تست کرونا نداده و نیازی هم به دادن چنین تستی ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۴:۲۰    
دولت هائیتی در پی شیوع کرونا و تشخیص دو مورد ابتلا در این کشور وضعیت فوق العاده اعلام و حکومت نظامی برقرار کرد و همچنین مرزهای کشور ش را بست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۳:۴۰    
همتی از خروج نزدیک به 97 هزار خودرو با 3 میلیون سرنشین از 13 استان درگیر کرونا برای انجام سفرهای نوروزی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۳:۳۰    
شبکه ان بی سی نیوز به نقل از مقامات دولتی سابق و فعلی آمریکا گزارش داد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با موضوع تلافی گسترده حمله به پایگاه های آمریکا در عراق که به گروه های مورد حمایت ایران نسبت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۳:۲۵    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور از برنامه سه ساعته امروز رییس جمهور برای پیگیری اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۲:۴۰    
دانشمندان روس که پیش از این موفق به کشف و چینش کامل ژنوم کروناویروس شده بودند، اکنون اعلام کردند که کار آزمایش واکسن کروناویروس را بر روی حیوانات آغاز کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۲:۳۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اولین حادثه پایتخت در سال 99 را وقوع حریق درپی افتادن شمع سفره هفت سین اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۲:۳۰    
سازمان هواشناسی اعلام کرد: از بعد ازظهر فردا (شنبه) گستره بارش ها بیشتر مناطق کشور را دربر می گیرد و علاوه بر وزش باد شدید، شاهد بارش ها، رگبار همراه با رعد و برق و حتی تگرگ خواهیم بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۲:۲۵    
رئیس جمهور در تماس تلفنی با مراجع تقلید به مناسبت آغاز سال 1399 هجری شمسی، ضمن تبریک سال جدید، برای آنان سلامتی و سالی سرشار از برکت و موفقیت مسألت نمود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۵    
نوروز99 برای ایرانیان متفاوت از تمام دوره های پیشین است و دلیلش را هم همه می دانیم، مهمان ناخوانده ای به نام کرونا که حضورش سبب شده تا بسیاری از مهمانی ها و دید و بازدیدهای نوروزی به زمان دیگری موکول ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۵۵    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در گفت وگویی تلفنی با حضرت آیت الله خامنه ای، فرا رسیدن سال 1399 هجری شمسی را به ایشان تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۵۵    
دختر تهرانی در نخستین لحظات سال جدید با خوردن قرص برنج به زندگی خود پایان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۵۰    
تعداد زیادی از شهروندان مشهدی و زائران، صبح امروز اول فروردین 99، سال نو را در خیابان های منتهی به حرم مطهر امام رضا (ع) آغاز کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۳۵    
تولیت آستان قدس رضوی در پیامی، ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام کاظم(علیه السلام)، فرارسیدن نوروز 1399 را به ملت ایران تبریک گفت و افزود: تصمیم تلخ و بسیار دشوار ایجاد محدودیت موقت در زیارت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۱۵    
سرمربی سابق استقلال باردیگر تاکید کرد که در ایران فقط برای استقلال کار خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۱۵    
عربستان امروز(جمعه) اعلام کرد، حمل و نقل های زمینی و هوایی از فردا (شنبه) به مدت دو هفته به حالت تعلیق در می آید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۰:۴۵    
وزیر خارجه آمریکا این بار به بهانه پیام نوروزی، ادعای آمادگی این کشور برای ارسال کمک بشردوستانه و پزشکی به ایران را تکرار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۹:۵۵    
شاید تجریه نوروز کرونایی امسال ما و محرومیت از برگزاری آیین های مرسوم، سبب شود تا در این نوروز بی نوروز، فرصتی را به تامل در رمز و راز این اسطوره-آیین بزرگ اختصاص دهیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۹:۵۰    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی سال نو را تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۹:۴۰    
تهدید رکود جهانی و فشارهای تورمی اندک ممکن است قیمت طلا را به سطح پایینتری ببرد به خصوص که بهای این فلز ارزشمند از نوساناتی که همچنان در بازارهای مالی ادامه دارد، آسیب دیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۹:۳۵    
معاون اول رئیس جمهوری از سفر خود به پنج استان جهت پیگیری های استانی ستاد مقابله با کرونا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۹:۲۰    
ناسا در صفحه کاربری خود در اینستاگرام تصویر گلی معلق در "ایستگاه فضایی بین المللی" را با کاربران به اشتراک گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۹:۱۵    
در آستانه سال نو شمسی تعدادی از مردم مشهد با استقرار در خیابانهای اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) رو به گنبد طلای آن حضرت سال جدید را آغاز کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۸:۲۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو از مردم خواست که در خانه بمانند تا بتوان شیوع ویروس کرونا در کشور را کنترل کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۸:۱۰    
آفتاب نیوز، ضمن تبریک فرارسیدن سال نوی خورشیدی (1399) و عید باستانی نوروز به تمامی هموطنان در سراسر جهان، سالی سرشار از شادی، سلامتی و موفقیت را برای هموطنان و مخاطبان عزیز آرزومند است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۸:۰۵    
حماسه اداره اقتصاد کشور بدون نفت در سال 98 تحقق یافت/ در 9 ماهه سال 98 رشد اقتصادی ما مثبت بوده است/ ذخایر استراتژیک کشور امروز یعنی اولین روز سال 1399 از هر سال و نوروز دیگر بهتر است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۷:۵۰    
کمیسیون ملی بهداشت چین اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس کرونا برای دومین روز مستمر در این کشور صفر بود و هیچ مورد مثبتی گزارش نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۷:۴۵    
دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا نشست حضوری سران گروه هفت (G7) را که قرار بود ماه ژوئن (خرداد) در کمپ دیوید برگزار شود، لغو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۷:۳۵    
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تقارن روز اول سال با سالروز شهادت حضرت موسی بن جعفر (علیه السلام) به پیشگاه مقدس آن حضرت سلام و درود فرستادند و با تبریک عید سعید مبعث و عید پر طراوت نوروز به همه ملت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۷:۳۰    
دولت کالیفرنیا در تلاشی برای مهار شیوع سریع ویروس کرونا در این ایالت پرجمعیت به مردم دستور داده است "در خانه بمانند."
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۷:۳۰    
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد آغاز سال نو را تبریک گفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۷:۲۰    
در پی انتشار اخبار ناگوار از افزایش شدید تعداد قربانیان در اثر شیوع ویروس کرونا در ایتالیا، پاپ فرانسیس در مراسمی که عصر پنجشنبه به طور زنده از تلویزیون پخش شد برای پایان این اپیدمی دعا خوانده است.