یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۳Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 18 فروردین 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 فروردین 1399 آفتاب نیوز 2 فروردین 1399 آفتاب نیوز 3 فروردین 1399 آفتاب نیوز 4 فروردین 1399 آفتاب نیوز 5 فروردین 1399 آفتاب نیوز 6 فروردین 1399 آفتاب نیوز 7 فروردین 1399 آفتاب نیوز 8 فروردین 1399 آفتاب نیوز 9 فروردین 1399 آفتاب نیوز 10 فروردین 1399 آفتاب نیوز 11 فروردین 1399 آفتاب نیوز 12 فروردین 1399 آفتاب نیوز 13 فروردین 1399 آفتاب نیوز 14 فروردین 1399 آفتاب نیوز 15 فروردین 1399 آفتاب نیوز 16 فروردین 1399 آفتاب نیوز 17 فروردین 1399 آفتاب نیوز 18 فروردین 1399 آفتاب نیوز 19 فروردین 1399 آفتاب نیوز 20 فروردین 1399 آفتاب نیوز 21 فروردین 1399 آفتاب نیوز 22 فروردین 1399 آفتاب نیوز 23 فروردین 1399 آفتاب نیوز 24 فروردین 1399 آفتاب نیوز 25 فروردین 1399 آفتاب نیوز 26 فروردین 1399 آفتاب نیوز 27 فروردین 1399 آفتاب نیوز 28 فروردین 1399 آفتاب نیوز 29 فروردین 1399 آفتاب نیوز 30 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۰:۱۰    
تاکنون 211 کشور جهان درگیر شیوع ویروس کرونا شده اند و تعداد مبتلایان به این ویروس در جهان، تا صبح پنجشنبه (21 فروردین) از مرز یک میلیون و 518 هزار نفر عبور کرده و تعداد قربانیان این ویروس نیز از 88 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۸:۴۵    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از فوت 25 نفر بر اثر حوادث جوی اخیر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۰    
امام جمعه تهرن با اشاره به عمومی و جهانی بودن شیوع کرونا، مدیریت مسؤولان کشور در مبارزه با کرونا را ستود و گفت: آمریکا در رابطه با این ویروس متهم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۰    
دست فروشانی در طول روز لوازم دست دومی که برای فروش آورده اند را کنار خیابان انقلاب پهن کرده و مشغول فروش اجناس هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۵    
بدی کلاس آنلاین این است که آن جوری که باید و شاید و فیزیکی نمی توانید خودشیرینی کنید. ولی برای آدم این کاره محدودیت معنا ندارد. برای خودشیرینی، در قسمت چت، سوالات مرتبط با درس بپرسید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۰    
خواب، کاری است که ما در هر شبانه روز انجام می دهیم. اما همین کار معمول پر از اسرار و نکات ناشناخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۰    
متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 133 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند. تا کنون 3872 نفر از بیماران، جان خود را از دست داده اند و دیگر در بین ما نیستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۳۵    
معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران "کمپین نور، شهر، امید " را به مناسبت جشن نیمه شعبان با نورپردازی 14 نقطه از پایتخت برگزار می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۲:۵۵    
محسن رضایی در پاسخ به پرسشی درباره تحلیل چامسکی و کیسینجر پیرامون جهان پساکرونا گفت: در موضوع کرونا، چامسکی هم در تحلیل و هم در ارایه راهکار شجاعانه تر از کیسینجر عمل کرده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۲:۴۰    
سال 98 سالی دشوار برای بسیاری از بخش های مختلف اقتصاد کشور از جمله خودروسازان بود. در کنار زیان انباشته صنعت خودرو ایران که طی نیم قرن اخیر بی سابقه بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۲:۲۵    
سخنگوی سپاه گفت: سپاه پاسداران سخت کوشی رسانه ملی در این روز ها را قابل ستایش و درخور سپاس می داند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۱:۰۰    
مردم رشت بعد از پشت سر گذاشتن یک بحران سنگین کرونایی اینک با تصور اینکه فضا آرام تر شده رفته رفته آماده می شوند تا روال عادی زندگی را در پیش بگیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۴۵    
رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین در نامه ای انتقادی به رئیس سازمان صداوسیما، تاکید کرد: به نیروهای مؤمن و انقلابی میدان دهید و مجاهدانه جلوی خط ضد انقلاب و نفوذی بایستید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۴۵    
فرمانده انتظامی گیلان از تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ورودی های گیلان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۲۵    
جنجال کوچک حرف های سخنگوی وزارت بهداشت ایران در انتقاد از چین، به تشکر او از این کشور و تلاش برای رفع ذوق زدگی بیگانگان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۱۵    
از آنجا که برخی علائم آلرژی فصلی و انفلوآنزا با کرونا (کووید 19) مشترک هستند، هر علامتی مانند عطسه، سرفه، آبریزش یا خارش بینی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۰۵    
در حالی که روز به روز به آمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان اضافه می شود، ایده های جدیدی برای مقابله با آن مطرح می شود تا همزمان با حفظ سلامت افراد و کنترل شیوع بیماری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۷:۴۰    
وزیر سابق بهداشت همزمان با روز جهانی بهداشت، بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت شبکه بهداشتی کشور، بهورزها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۷:۳۰    
رئیس کمیته مسابقات فدراسیون پزشکی ورزشی می گوید، در صورت کاهش مبتلایان به ویروس کرونا، فوتبال به صورت پلکانی آغاز می شود و در ابتدا اجازه برگزاری تمرینات تیم ها صادر خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۶:۳۰    
محققان دانشگاه اوپسالا(Uppsala) یک باتری پروتون ارگانیک تولید کرده اند که تقریباً به اندازه باتری های دکمه ای است و می تواند تنها ظرف چند دقیقه به طور کامل شارژ شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۶:۰۵    
هوآوی همزمان با معرفی سری جدید Huawei P40 به طور رسمی از دستیار صوتی هوشمند خود با عنوان سیلیا (Celia) نیز رونمایی کرد که قرار است در کشورهای مختلف در اختیار کاربران محصولات این شرکت قرار بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۵:۰۵    
تا کنون تست کرونای 965 نفر در منطقه کاشان و آران و بیدگل مثبت اعلام شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۴:۳۵    
معاون امور اقتصادی استانداری تهران اعلام کرد: شیوع ویروس کرونا موجب بیکار شدن 34 هزار نیروی کار در این استان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۴:۲۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوشتر گفت : جسد یک جوان عصر دوشنبه از محوطه آبشارها و آسیاب های آبی شوشتر از رودخانه بیرون کشیده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۳:۳۰    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس اعلام کرد که از حفر یک حلقه چاه عمیق در محدوده حریم نقش رستم ممانعت شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۲:۲۰    
"اسکات کلی" (Scott Kelly) فضانورد مشهور ناسا که تقریباً یک سال را در ایستگاه فضایی بین المللی گذراند اکنون سه توصیه به افرادی که ماندن در خانه و قرنطینه برایشان در این روزها سخت است، ارائه کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۲:۰۰    
رئیس صندوق دولتی سرمایه گذاریهای مستقیم روسیه اعلام کرد: روسیه و عربستان سعودی به توافق نفتی در چارچوب اوپک پلاس نزدیک شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۱:۴۵    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فسا اعلام کرد که جسد شروری که سال ها به شرارت در شرق فارس اشتغال داشت در کوه های این شهرستان کشف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۱:۲۰    
معاون آموزشی علم و صنعت با اشاره به اینکه مشروطی دانشجویان در نیم سال جاری را در روند تحصیل آن ها در نظر نخواهیم گرفت، گفت: بازگشایی دانشگاه ها در شرایط فعلی مهیا نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۱:۰۵    
سخنگوی دولت گفت که عمده مبلغ برداشت شده از صندوق توسعه ملی با مجوز رهبر انقلاب برای تقویت شرکت های دانش بنیان، تکمیل و تأمین تجهیزات بیمارستانی، تامین دارو و حمایت از مشاغل استفاده خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۱:۰۵    
دولت آلمان در نظر دارد پس از 19 آوریل محدودیت های قرنطینه در این کشور را کاهش دهد تا مردم به زندگی عادی خود بازگردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۰:۴۰    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی خواستار انتشار جزئیات تخصیص یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی جهت مبارزه با کرونا در وب سایت سازمان برنامه و بودجه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۰:۲۰    
نخست وزیر بریتانیا که روز گذشته در پی ادامه علائم بیماری کرونا به بیمارستان منتقل شده بود، تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۰:۱۵    
سلحشوری معتقد است: واقعیت این است که مسئولان از نظر اقتصادی و مدیریتی توانایی انجام قرنطینه را نداشتند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۳:۵۵    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مرگ چهار نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۳:۵۵    
سعید نمکی گفت: پس از مدت ها خدمت شبانه روزی همکارانم با وجود مضیقه مالی شدید، مژده رسید که گشایشی حاصل می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۳:۴۵    
سرمربی صربستانی و سابق رئال مادرید و بارسلونا درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۳:۴۵    
معاون امور زائرین استاندار قم گفت: نیمه شعبان امسال برای حفظ سلامت مردم هیچ اجتماع و مراسمی در مسجد جمکران و هیچ نقطه استان قم برگزار نخواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۳:۲۰    
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه برنامه ریزی دقیق برای تامین کالاهای اساسی در سال 99 ضروری است، گفت: تدابیر لازم برای تامین نیازهای مردم در ماه مبارک رمضان اتخاذ شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۳:۱۵    
مدیر منطقه چهارم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: یک نگهبان جوان در پروژه ساختمانی در حال احداث درخیابان سرشور به دلیل سقوط از ارتفاع 20 متری، فوت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۳:۱۰    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی 10 هزار و 11 دستگاه خودرو در مشهد توقیف و به توقفگاه منتقل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۳۵    
برج خلیج دوبی که پیش از این قرار بود ساخت آن در سال 2021 به پایان برسد، بعد از تکمیل پروژه از برج خلیفه دوبی که در حال حاضر بلندترین برج جهان است، ارتفاع بیشتری خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۳۵    
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: شرور معروف جنوب شرق کشور که چند روز قبل راننده کامیونی را در مسیر بزمان - بم به قتل رسانده بود به هلاکت رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۳۰    
بانک مرکزی اعلام کرد: درخواست ایران برای دسترسی به حق خود در صندوق بین المللی پول و استفاده از آن برای کمک به برنامه مقابله با مشکلات ناشی از همه گیری ویروس کرونا در جریان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۲۵    
رئیس سازمان زندانها و اقدامات تأمینی درخصوص آشوب های اخیر در برخی از زندانها گفت: این اقدام از سوی دشمنان و با تحریک کردن افراد داخل زندان رخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۱۵    
طبق نامه سازمان برنامه و بودجه به وزارت راه بابت موافقت با افزایش قیمت عوارضی برخی آزادراه های دولتی، قیمت عوارضی در آزادراه کمربند جنوبی و غربی تبریز بسته به نوع خودرو از 1200 تا 4800 تومان تعیین شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۱۵    
تعداد موارد فوتی کرونا در بریتانیا به 5373 رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۱۰    
مشاور رییس جمهور در توییتر نوشت: اماکن به تدریج بازخواهد شد و اماکنی که زودتر بسته شده دیر بازخواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۱۰    
فرمانده پلیس راه ولی آباد کندوان گفت: با توجه توجه به هشدار هواشناسی در ارتفاعات استان از دقایقی دیگر بارش برف سنگین و به صورت پایداری در راه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۱۰    
معاون آموزشی وزیر علوم گفت: توقف فعالیت های آموزشی طبق نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا شامل همه مقاطع تحصیلی در دانشگاه هاست با این استثنا که دانشگاه ها مجازند آموزش حضوری دانشجویان دوره دکتری را با ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۰۵    
مقام های وزرات سلامت ترکیه شامگاه دوشنبه از 75 مورد جدید مرگ ومیر در پی ابتلا به کرونا خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۰۰    
رئیس کل بانک مرکزی در تشریح جزئیات وام یک میلیون تومانی به خانوار های یارانه بگیر گفت: این وام به 23 میلیون خانوار یارانه بگیر با نرخ12 درصد وباز پرداخت24ماهه با تنفس4ماهه پرداخت می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۰۰    
دادگاهی در اسلواکی قاتل یک روزنامه نگار و همسرش را، به 23 سال زندانی محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۵۵    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: برای بررسی کم و کیف ادامه آموزش دروس و برگزاری امتحانات، مقرر شد که جلسه فوق العاده شورای عالی در هفته آینده برگزار شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۵۵    
وزارت بهداشت عراق از 70 مورد جدید ابتلا به کرونا و سه فوتی ناشی از این بیماری مرگبار در این کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۴۵    
بر اساس آخرین آمارها، تعداد تلفات ویروس کرونا در آمریکا به 10 هزار و 326 نفر و تعداد مبتلایان نیز به حدود 350 هزار نفر رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۴۰    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به مدیرعامل محترمی که تازه آمده، پیام داده ام و پیام من را خوانده اما جوابی نداده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۳۵    
وزیر بهداشت نروژ از به کنترل در آمدن شیوع ویروس کرونا در این کشور خبر داد اما گفت که محدودیت ها در این کشور همچنان ادامه خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۳۰    
صدراعظم آلمان شیوع کرونا را بزرگ ترین آزمون پیش روی اتحادیه اروپا خواند و گفت: مسأله مهم آن است که این بلوک، با قدرت از بحران اقتصادی ناشی از این مهم خارج شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۳۰    
منابع دولتی در ایتالیا از مرگ 636 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور طی 24 ساعت گذشته خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۱۵    
رئیس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری از ادامه رایزنی با کشورها برای مبادله محکومان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۱۰    
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران تأکید کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا، گازبها براساس قیمت فصل سرد محاسبه می شود که تفاوت خیره کننده ای در پرداخت هزینه مشترکان خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۰۵    
فرمانده انتظامی گنبدکاووس از مرگ یک شهروند بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف الکل اتانول در این شهرستان در شرق گلستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۰۰    
رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد با اشاره به اینکه از اول اسفند تا کنون 17 فوتی بر اثر کرونا داشته ایم، گفت: در جنوب شهر بروجرد آمار مبتلایان به کرونا رو به افزایش است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۰۰    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه که روز سه شنبه 19 فروردین از طریق شبکه های 4 و آموزش پخش می شود، اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۰:۵۵    
منابع عراقی به اخبار مربوط به حمله موشکی به عین الاسد در استان الانبار در غرب این کشور واکنش نشان دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۰:۴۰    
رییس جمهور اسلامی ایران در گفت وگوی تلفنی با همتای فرانسوی خود با استقبال از ابتکار دبیرکل سازمان ملل متحد برای اعلام آتش بس در جنگ میان کشورها در دوران شیوع ویروس کرونا در جهان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۰:۳۰    
رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا به فعالیت برخی از واحدهای صنفی مجاز در استان ها از 23 فروردین ماه اشاره و بیان کرد: فعالیت واحدهای صنفی در تهران از 30 فروردین ماه، ابلاغ می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۰:۲۰    
هیات واگذاری شرکت های دولتی واگذاری قطعی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سال 1399 را تصویب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۰:۰۰    
مادر پپ گواردیولا، در سن 82 سالگی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۰:۰۰    
هیئت وزیران به استناد قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و با توجه به عدم بازدارندگی برخی از کدهای جریمه نسبت به اصلاح برخی از این جرایم اقدام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۹:۴۵    
روابط عمومی عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: باهدف کاهش مراجعات، از هم وطنان تقاضا می کند، مکاتبات خود با این بانک را از طریق دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور، به صورت الکترونیکی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۹:۴۰    
آخرین آمارها طی 24 ساعت گذشته از ادامه کاهش قربانیان ویروس کرونا در انگلیس و اسپانیا خبر می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۹:۲۰    
وزیر علوم در نامه ای به وزیر ارتباطات اعلام کرد: بررسیهای میدانی از دانشگاه ها نشان می دهد ابلاغیه کاهش تعرفه اینترنت به اپراتورهای ارائه دهنده خدمات پهنای باند هنوز جنبه عملیاتی نیافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۹:۰۰    
وزیر کشور گفت: همه اصناف و مشاغلی که براساس تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تا پایان فروردین فعالیت خود را از سر می گیرند باید پیش از آن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۸:۴۰    
سری ششم سریال پایتخت در ایام نوروز در حالی به پخش رسید که از اواسط پخش آن حواشی درباره برخی سکانس های سریال مطرح شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۸:۳۰    
گروهی از دیپلمات ها و وزرای پیشین جهان از واشنگتن خواستند تا تحریم های یکجانبه علیه ایران را کاهش دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۸:۱۵    
ربیعی گفت: اولویت و پایه هر تصمیمی که گرفته می شود سلامت مردم است. هنوز هم شعار ما در خانه بمانید است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۸:۰۵    
فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران با اشاره به افزایش آمار شیوع ابتلا به کرونا، گفت: کرونا به مرحله پاندمی در تهران رسیده و نوسانات سینوسی نمودار شیوع بیماری در تهران ناشی از هشدارهایی بوده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۸:۰۰    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خبر داد که علیه حسن نوروزی، نماینده مجلس، در مراجع قضایی ذی صلاح تحت عنوان نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی اعلام جرم شده است و پیگیری لازم به عمل خواهد آمد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۷:۵۵    
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید خدمت - رضا فتحعلی - جان باخته اورژانس، با حضور تنی چند از همکارانش در تهران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۷:۴۰    
سخنگوی وزارت بهداشت درباره تفاوت های کروناویروس جدید با آنفلوآنزای فصلی و رفتار این ویروس در ایران گفت: یافته های اطلاعاتی ما حاکی از این است که قطعا و حداقل رفتار کرونای ویروس جدید در کشور ما ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۷:۱۵    
حمیدرضا اسکندری دانش آموز پایه دهم رشته تجربی در استان فارس به دلیل ابتلا به کرونا ویروس، درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۷:۱۰    
رئیس جمهور با قدردانی از موافقت رهبر انقلاب اسلامی با درخواست برداشت مبلغ یک میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۵    
ستاره بازنشسته برزیلی که در زندان به سر می برد یک ویدئو از خود منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۵    
مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو کوهنورد در باشت و چیتاب بویراحمد جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۰    
برخی از منتقدان توسعه شبکه 5G که فکر می کنند توسعه این شبکه منجر به شیوع بیماری کووید-19 شده است، اقدام به آتش زدن دکل های مخابراتی می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۰    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت با قائم مقام وزارت امور خارجه این کشور عربی دیدار و رایزنی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۰    
سال ها پس از انتقال جنجالی مهدی هاشمی نسب، فقط یک جواب بله کافی بود تا علی دایی به عنوان دومین فوق ستاره پرسپولیس، سر از استقلال دربیاورد و سرمربی آبی ها شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۵    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که موساد نه فقط از راه تماس با طرف هایی که هیچگونه روابط دیپلماتیک رسمی با آنها ندارد، بلکه از راه سرقت، تجهیزات پزشکی مهمی را به دست آورده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۵    
باشگاه سپاهان با انتشار اطلاعیه ای به حمایت از امیر قلعه نویی پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۵    
ماموران کلانتری 125 یوسف آباد پس از تعقیب و گریز و شلیک چند تیرهوایی، دو سارق یک خودرو را دستگیر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۰    
مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس از فوت دانش آموز پایه دهم رشته تجربی شهرستان ارسنجان بر اثر کرونا ویروس خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۰    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری مردی که برای انتقام از همسرش اقدام به توهین و تهدید وی در یک صفحه جعلی کرده بود، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۶:۱۰    
رسانه عراقی نوشت، واشنگتن که چند روز است نمایش عقب نشینی از برخی پایگاه های نظامی عراق را به راه انداخته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۰    
یک کارشناس بازار مسکن معتقد است که برخی افراد هزینه باکلاس بودنشان را می پردازند و آن را به جیب سازندگان واحدهای لوکس می ریزند. او مدعی است که قیمت زمین را بانکها و سازمانهای بزرگ، بالا می برند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۵:۵۰    
علیرضا منصوریان پیشکسوت فوتبال ایران در غم از دست دادن پدر خود به سوگ نشست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۵    
آیا واقعا تلویزیون درباره سریال پایتخت و آن سکانس خبرسازش برگ خورده و غافل گیر شده یا این گونه تظاهر می کند؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۵    
فرمانده قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت از دستگیری فردی که با تقلید از یکی رفتارهای بازیگر سریال پایتخت شیشه خودرویش را دودی کرده و کلتی پلاستیکی به همراه داشت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۰    
ساکنین شهر ابیجان به علت ترس از سرایت ویروس کرونا، مرکز آزمایش این ویروس را از بین بردند.
  • ۱