یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۸:۲۰Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 2 فروردین 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 فروردین 1399 آفتاب نیوز 2 فروردین 1399 آفتاب نیوز 3 فروردین 1399 آفتاب نیوز 4 فروردین 1399 آفتاب نیوز 5 فروردین 1399 آفتاب نیوز 6 فروردین 1399 آفتاب نیوز 7 فروردین 1399 آفتاب نیوز 8 فروردین 1399 آفتاب نیوز 9 فروردین 1399 آفتاب نیوز 10 فروردین 1399 آفتاب نیوز 11 فروردین 1399 آفتاب نیوز 12 فروردین 1399 آفتاب نیوز 13 فروردین 1399 آفتاب نیوز 14 فروردین 1399 آفتاب نیوز 15 فروردین 1399 آفتاب نیوز 16 فروردین 1399 آفتاب نیوز 17 فروردین 1399 آفتاب نیوز 18 فروردین 1399 آفتاب نیوز 19 فروردین 1399 آفتاب نیوز 20 فروردین 1399 آفتاب نیوز 21 فروردین 1399 آفتاب نیوز 22 فروردین 1399 آفتاب نیوز 23 فروردین 1399 آفتاب نیوز 24 فروردین 1399 آفتاب نیوز 25 فروردین 1399 آفتاب نیوز 26 فروردین 1399 آفتاب نیوز 27 فروردین 1399 آفتاب نیوز 28 فروردین 1399 آفتاب نیوز 29 فروردین 1399 آفتاب نیوز 30 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۲۰    
مدیرکل هواشناسی مازندران از نفوذ سامانه سرد بارشی در این استان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۰۹:۴۰    
کنت ری راجرز، معروف به کنی راجرز، خواننده بنام سبک کانتری در سن 81 سالگی درآمریکا درگذشت. این خبر را خانواده این هنرمند آمریکایی در تگزاس تأیید کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۰:۰۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به افزایش مبتلایان و جان باختگان کرونا در استان گفت: تاکنون آزمایش کرونای 391 در گلستان مثبت اعلام شده و 115 نفر جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۴:۴۵    
رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: با کسانیکه پلاک خودرو به مسافران اجاره بدهند تا این افراد وارد شهرهای فارس شوند، با شدت برخورد قانونی خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۴:۲۰    
بحران کرونا، جنگ های خانمان سوز در خاورمیانه و وجود 68.5 میلیون نفر بی خانمان در سال 2018 که 28.5 میلیون نفر از آنان پناه جو هستند و 40 میلیون نفر در کشور خود بی خانمان شده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۲:۳۵    
سردار حاج حسین اسداللهی از فرماندهان لشکر 27 محمد رسول الله(ص) دوم فروردین 1399 بر اثر عارضه ی شیمیایی به یاران شهیدش پیوست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۲:۳۰    
دادستان انقلاب اسلامی شهرستان دیر استان بوشهر گفت: 2 تن از نیروهای که در گیت ایست و بازرسی غربی شهر دیر در حال کنترل خودروها با پلاک های غیر بومی و جلوگیری از ورود آنان به داخل شهر برای پیشگیری از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۲:۰۵    
سخنگوی شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی درباره مشمولان دریافت بسته معیشتی توضیحاتی داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۱:۲۵    
نیروهای طالبان با استفاده از افراد نفوذی خود بامداد روز جمعه نخستین روز جشن باستانی نوروز به یک پاسگاه نیروهای افغان حمله کردند که در آن 25 تا 30 تن کشته شدند و این حمله با توجه به توافق کاهش خشونت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۱:۰۰    
مدیران عامل سابق سازمان بیمه سلامت در نامه ای به رییس جمهوری ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری و مشاوره، خواستند تا برای محدودیت تردد درون شهری و برون شهری فکری شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۰:۰۰    
وزارت بهداشت ایتالیا شنبه شب اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته 793 تن جان خود را از دست داده اند تا شمار جان باختگان در این کشور به 4 هزار و 825 نفر برسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۰۹:۴۵    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی امروز یکشنبه سوم فروردین 1399 به مناسبت فرارسیدن سال نو و عید مبعث پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم بصورت زنده و مستقیم با ملت شریف ایران سخن می گویند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۰۵:۱۰    
" سالومه زورابیشویلی " رییس جمهوری گرجستان روز شنبه با هدف تشدید اقدمات مقابله با کروناویروس وضعیت اضطراری در سراسر این کشور اعلام کرد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۰۳:۰۰    
رئیس پلیس بین الملل ناجا از دستگیری و استرداد قاتل فراری به کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۰۳:۰۰    
مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: طی دو روز گذشته شش نفر از سرنشینان برخی خودروها در خروجی های طرح سلامت استان با دارا بودن علائم مشکوک به کرونا از سوی عوامل امدادی هلال احمر شناسایی و توسط اورژانس به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۰۰:۵۵    
نخستین نوزاد از مادر باردار مشکوک به کرونا در کاشان متولد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۰۰:۲۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تعداد موارد مثبت آزمایشگاهی بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان تا شنبه 2 فروردین ماه به 119 مورد رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۰۰:۱۰    
آفتاب نیوز : رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس عصر امروز(شنبه، دوم فروردین 99) در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تبریک سال نو و ابراز همدردی و همبستگی با ملت ایران در مبارزه با شیوع کرونا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۲۳:۵۰    
مرکز مقابله با شایعات سایبری، انتشار اخباری به نقل از سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اینکه "هر دقیقه یک نفر در ایران به دلیل کرونا جان می بازد" را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۲۳:۴۵    
تلویزیون تصمیم گرفت علاوه بر مشکلات اقتصادی و تأمین هزینه های صداوسیما از آگهی های بازرگانی، تبلیغات در جریان پخش سریال "پایتخت" کاهش یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۲۳:۴۵    
ستاره آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس تایید کرد به ویروس کرونا مبتلا شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۲۳:۴۵    
جلسه هیئت مدیره استقلال ظرف روزهای آینده برگزار می شود تا در آن تکلیف پست کلیدی این باشگاه مشخص شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۲۳:۴۰    
زلزله 3.9 ریشتری دریای خزر در شهر مرزی بیله سوار احساس شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۲۲:۲۰    
معاون استاندار تهران از ابلاغ تعطیلی مراکز تجاری در سطح استان به فرمانداران استان تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۲۲:۱۰    
رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: 32 نفر بر اثر مصرف الکل تقلبی در تربت جام مسموم شدند و شمار جان باختگان نیز در این شهرستان به شش نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۲۱:۵۵    
با تایید مرگ یک شهروند بوسنیایی، اولین مورد قربانی مبتلابه ویروس کرونا در بوسنی و هرزگوین کشور حوزه بالکان به ثبت رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۲۱:۵۵    
مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری درباره ثبت نام دوم بازنشستگان برای دریافت وام، توضیحاتی داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۲۱:۲۰    
قصی الانباری رهبر سازمان بدر در استان الانبار روز شنبه اعلام کرد که سفیر آمریکا در بغداد در پی احضار برای دریافت یادداشت اعتراض درباره بمباران مقرهای الحشد الشعبی، ارتش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۲۱:۱۰    
نایب رئیس اول اتاق اصناف ایران گفت که تعطیلی مراکز تجاری در انتظار دستور استانداریهاست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۲۰:۵۰    
بلیچرریپورت لحظات به یادماندنی فوتبال را با روزهای قرنطینه درهم آمیخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۲۰:۵۰    
اولین مورد مرگ و میر با شیوع ویروس کرونا در کشورهای اروپایی امروز شنبه در کشور فنلاند به ثبت رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۲۰:۴۵    
رییس جمهوری آمریکا در اقدامی بی سابقه نسخه ای برای درمان کرونا تجویز کرد که ترکیبی از داروی ضد مالاریا است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۲۰:۴۵    
وزیر راه و شهرسازی، از کاهش 51 درصدی ترددهای برون شهری حدفاصل 25 اسفند 98 تا اول فروردین 99 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۲۰:۴۵    
به دنبال اعلام برخی کشورها مبنی بر آزمایش واکسن کرونا روی داوطلبان، چین هم اعلام کرد واکسن ساخت داخل را روی چند داوطلب آزمایش کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۹:۳۵    
وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو از آمریکا می خواهد تا تحریم های یک جانبه علیه ایران را در شرایط شیوع ویروس کرونا لغو کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۹:۲۵    
مدیرکل مدیریت بحران گیلان با اشاره به رسی بودن خاک مناطق کوهستانی گیلان، یادآور شد: بارش شدید باران طی امروز و فردا احتمال وقوع رانش و سیل را افزایش می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۹:۱۵    
در غسالخانه بهشت معصومه(س) شهر قم، بانوان نیز همانند آقایان متوفیان کرونا را غسل می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۸:۵۵    
رئیس ستاد مبارزه با کرونا استان تهران عنوان کرد: هنوز آمار در استان تهران چندان کاهش نیافته چرا که تعدادی از افرادی که در واپسین روزهای سال گذشته دچار بیماری بودند مراحل نهفتگی بیماری به اتمام رسیده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۸:۳۵    
توئیتر فارسی وزارت امور خارجه کشورمان به ادعای توییتر فارسی وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه غذا، دارو و کمک های بشردوستانه تحریم نیستند پاسخ داد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۸:۲۰    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف در ارتفاعات محور کرج-چالوس خبر داد و گفت: در محورهای تبریز-اهر و اردبیل-آستارا نیز شاهد بارش برف هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۸:۱۰    
بر اساس قانون بودجه سال 1399، مجوز جدیدی برای کاهش قیمت آب و برق و همچنین سایر کالاهای یارانه ای برای برخی مصرف کنندگان صادر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۷:۵۵    
کارگردان پایتخت درباره حجم بالای تبلیغات در حین پخش این مجموعه تلویزیونی و همچنین مطالب و شوخی هایی که در اولین قسمت از این سریال نوروزی عنوان شد، توضیحاتی را مطرح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۷:۴۵    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا 5 ستاره برتر تاریخ فوتبال ایران در لیگ قهرمانان قاره کهن را انتخاب کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۷:۴۰    
سه شهر آسیایی گران ترین شهرهای جهان برای زندگی کردن هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۷:۳۵    
تعدادی ازورزشکاران با استفاده از این هشتگ به نظر می رسد خواستار تعویق یکساله بازی ها هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۵    
سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور و بارش شدید باران، وزش باد شدید موقت و بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر هشدار داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۶:۵۰    
شمار مبتلایان به کووید-19 در آلمان با افزایش دو هزار و 705 نفری ظرف یک روز به 16 هزار و 662 مورد رسید و با قربانی شدن 16 تن دیگر، مجموع قربانیان این ویروس در این کشور اروپایی به 47 مورد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۶:۴۰    
فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام درباره توزیع الکل های تقلبی در این شهرستان گفت: تحقیقات در جریان است و تاکنون یک نفر در تربت جام بر اثر توزیع الکل تقلبی جان باخته است و دو نفر نیز دستگیر شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۶:۳۵    
متخصص تغذیه و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به شهروندان هشدار داد که از مصرف مواد گوشتی خام یا نیمه پخته اجتناب کنند زیرا این مواد میزبان و ناقل ویروس کرونا هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۶:۳۵    
حضرت آیت الله العظمی سبحانی خدمات دولت و ملت در مقابله با کرونا را چشمگیر دانسته و گفتند: ملت هم باید به حرف دولت گوش کند تا این بلیه از سر کشور کوتاه شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۶:۳۰    
محققان عنوان می کنند نوع گروه خونی فرد ممکن است بر ریسک ابتلا وی به بیماری COVID-19، بیماری ناشی از کروناویروس جدید، تاثیر گذارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۶:۰۵    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل با بیان اینکه تحریم های آمریکا علیه ایران دشواری هایی ایجاد کرده است، گفت: سیاست غلط ⁧تحریم⁩، کاخ سفید و ترامپ را خواهد شکست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۵:۵۰    
همسر بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: حدود دو هفته پیش وی را در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری کردند و بعد از یک هفته با مراقب در بیمارستات پزشکان وی اعلام کردند می تواند به خانه منتقل شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۵:۵۰    
تست کرونای سگ هنگ کنگی که صاحبش به ویروس کرونا مبتلا شده بود، مثبت اعلام شد؛ این دومین سگی است که نتیجه آزمایش ان مثبت اعلام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۵:۵۰    
بازگشت احمد سعادتمند به هیئت مدیره باشگاه استقلال واکنش مثبتی از سوی کادرفنی و بازیکنان این باشگاه نداشته ولی او مدعی است مشکلات را حل خواهد کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۵:۵۰    
معاون اول رییس جمهور به منظور آگاهی و نظارت بر روند مدیریت و مقابله با کرونا، از برخی استانهای درگیر این بیماری، به استانهای خراسان رضوی، مازندران و گیلان سفر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۵:۲۵    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا در خصوص وقوع کلاهبرداری کارت به کارت در تعطیلات نوروز هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۵    
فرمانده انتظامی ماکو از قتل زن 60 ساله توسط پسر 17 ساله اش در ماکو خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۵    
"تلسکوپ فضایی هابل" به تازگی تصویری زیبا از شکل گیری ستارگان ثبت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۰    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: داروی ترکیبی ایرانی یک هفته تا ده روز آینده وارد بازار خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۰    
او در جام ملت های 84 عضو تیم ملی بود و در دیدار نیمه نهایی مقابل عربستان نیز به میدان رفت. او متولد سال 1333 است و از چهره های شاخص فوتبال ایران در دهه 60 به شمار می آید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۵:۰۶    
استاندار تهران گفت: با توجه به اقدامات پیشگیرانه و غربالگری صورت گرفته رشد مبتلایان به بیماری کرونا در استان تهران متوقف شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۵:۰۶    
یک کارشناس ارشد حوزه انرژی گفت: تا زمانی که مدیریت عرضه در بازار نفت صورت نگیرد، شاهد کاهش قیمت ها هستیم و اصلاح این امر نیز فقط با مدیریت عرضه و تقاضا ممکن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۵:۰۰    
مسوول کارگروه آموزش های الکترونیک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اینترنت دانشگاه هایی که دوره های آموزش الکترونیکی را برگزار کرده اند، رایگان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۴:۵۰    
رییس جمهور نوشت: امروز در شرایطی با کرونا مبارزه می کنیم که تخت های بیمارستانی ما در شش سال دو برابر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۵    
در ایران، برخی از سیاستمداران و چهره های دولتی مبتلا به کرونا شده اند و برخی بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۰    
بهرام افشاری، بازیگر سریال پایتخت ، امشب، مهمان دورهمی مدیری خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۴:۲۰    
اگر تلویزیون یک نظرسنجی بگذارد که فیلم های خارجی بدون سانسور پخش شوند 80 درصد مردم می گویند بله اما به خاطر معذوریت های شرعی و عرفی که در دین و مذهب مان داریم این کار شدنی نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۴:۱۵    
سازمان جهانی بهداشت به جوانان توصیه کرده که به هشدارهای ایمنی در مورد خطر ابتلا به ویروس کرونا گوش کرده و خطر ابتلا را نادیده نگیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۴:۱۵    
درصورتی که بشر به اقدامات خود در راستای تخریب طبیعت و منابع طبیعی، جنگل زدایی و شکار حیوانات ادامه دهد در آینده شاهد شیوع بیماری هایی همچون کووید-19 خواهیم بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۴:۱۰    
"توماس لاو کووک فائی" کشیش کاتولیک 70 ساله در هنگ کنگ نیز مراسم نیایش را برای پیروان اش از طریق مراسم آنلاین برگزار می کند، چرا که کلیسا ها تعطیل شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۴۵    
کارشناس هواشناسی گیلان از کاهش دمای سه تا شش درجه ای خبر داد و گفت: در نواحی جلگه های و دامنه ها غالبا بارش ها به شکل باران است، اما در ارتفاعات بالادست بارش برف داریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۳۰    
رئیس جمهوری فرانسه با انتشار بیانیه ای آزادی زندانی فرانسوی در ایران را تائید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۲۰    
فرمانده انتظامی لرستان از مرگ 5 نفر بر اثر گاز گرفتگی در شهرستان دلفان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۲۰    
حضرت آیت الله خامنه ای فردا (یک شنبه) با مردم ایران سخن می گویند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۲۰    
کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران نسبت به فراگیری ویروس کرونا واکنش نشان داد. او همچنین نوروز را به ایرانی ها تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۵    
وینفرد شفر، سرمربی آلمانی سابق استقلال در یک گفت و گوی نوروزی به حواشی و ماجراهایی جالب توجه از دوران مربیگری این تیم اشاره می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۵    
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس در سرزمین مادری اش در حال استراحت و البته تمرین است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۵    
تماس گرفتیم تا درباره شایعه یا واقعیت بودن چت هایش با "سالومه" مطلبی بگوید، اما گوشی را برنداشت؛ بالأخره روی آنتن تحویل سال تلویزیون پیدایش شد و گفت: با "سالومه" به عنوان یک ایرانی چت کردم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۵    
علی کریمی بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و بایرن مونیخ فراررسیدن سال نو را تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۰    
شاهد حضور گسترده بانوان بیش از 5 هزار نفر بودیم که در یک فضای بسیار ایده آل و مطلوب با بلیتی که از طریق سیستمی برای آنها پیش بینی شده بود حضور پیدا کردند و آن روز هم تیم ملی فوتبال ما یک نتیجه تاریخی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۰    
برخی راهبردهای کاهش وزن نسبت به موارد دیگر می توانند کارایی بیشتری در کاهش چربی ناحیه شکم داشته باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۰۵    
سرپرست جمعیت هلال احمر کشور نیز اعلام کرده است که از 27 اسفند تا آخر وقت روز یکم فروردین 970 هزار خودرو (3 میلیون نفر) از 13 استان کشور خارج شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۲:۵۵    
رییس جمهور با بیان اینکه هفته دیگر درباره آغاز به کار مراکز اموزشی تصمیم گیری می شود، گفت: اگر بعد از پایان تعطیلات عید یعنی 16 فروردین ماه کار آموزش ها شروع شد یک ماه به زمان تحصیلات افزوده می شود و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۵    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۲:۲۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز با تقویت سامانه بارشی در نیمه غربی و جنوب کشور شاهد بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد خواهیم بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۲:۲۰    
سایت فیفا تولد 51 سالگی اسطوره فوتبال ایران را تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۲:۱۵    
در ادامه رویکرد خصمانه واشنگتن درقبال کشورمان، دولت ترامپ اعلام کرد که تحریم ها علیه ایران را به دلیل شیوع ویروس کرونا کاهش نخواهد داد، اما پمپئو تلاش کرد چهره ای انسان دوستانه از کشورش نشان دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۲:۱۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگویی با روزنامه معتبر فولیا دی سان پائولو برزیل گفت: تروریسم درمانی ایالات متحده آمریکا مانع واکنش مؤثر در مقابل بیماری همه گیر جهانی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۵    
شرکت پاناسونیک در بیانیه ای اعلام کرد که قصد دارد به خاطر شیوع کروناویروس، کارخانه بزرگ "گیگافکتوری 1" را موقتا تعطیل کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۵    
در این بیانیه دو نفر به صورت مستقیم مورد اشاره قرار گرفته اند؛ نفر اول کامران منزوی (عضوی که می گوید استعفا داده اما مانده) و نفر دوم فردی در وزارت ورزش (که استقلالیها با ارجاع به مصاحبه او می گویند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۰    
هوای پایتخت در دوم فروردین ماه سال 99 با شاخص 44 در شرایط پاک قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۰    
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس از افزایش آمار مسمومیت ها با الکل صنعتی به 475 نفر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۱:۵۰    
رییس بخش سیاستگذاری و بررسی راهبردی صندوق بین المللی پول در اظهاراتی تاثیر پاندومی ویروس کرونا بر اقتصاد جهانی را "کاملا جدی" خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۰:۳۰    
دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه هیچ معامله ای پشت پرده آزادی عامر الفاخوری، جاسوس اسرائیلی وجود نداشته که حزب الله بخشی از آن باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۰:۲۰    
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از بارش باران در جاده های 6 استان و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-قم-تهران محدوده عوارضی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۰:۰۵    
با توجه به شیوع همه گیری بیماری نوظهور کرونا ویروس در ایران و جهان و نیز آسیب پذیری بالای گروه سنی سالمندان در مقابل این ویروس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۰:۰۰    
یک فوق تخصص بیماری های عفونی گفت: با توجه به افزایش مسافرت ها در ایام نوروز، برای مرحله دوم پیک کرونا آماده می شویم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۰:۰۰    
منصور حقیقت پور گفت: پایداری ها هم ریاست مجلس را می گیرند و مطمئن باشید که تمام کمیسیون های مهم را در اختیار می گیرند. حتی از همین الان اسامی اعضای آنها در کمیسیون های تخصصی را هم می توانم بگویم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۰۹:۵۵    
سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا؛ مبادی ورودی و خروجی شهرها، فرودگاه ها ...
  • ۱