شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۳:۱۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 27 فروردین 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 فروردین 1399 آفتاب نیوز 2 فروردین 1399 آفتاب نیوز 3 فروردین 1399 آفتاب نیوز 4 فروردین 1399 آفتاب نیوز 5 فروردین 1399 آفتاب نیوز 6 فروردین 1399 آفتاب نیوز 7 فروردین 1399 آفتاب نیوز 8 فروردین 1399 آفتاب نیوز 9 فروردین 1399 آفتاب نیوز 10 فروردین 1399 آفتاب نیوز 11 فروردین 1399 آفتاب نیوز 12 فروردین 1399 آفتاب نیوز 13 فروردین 1399 آفتاب نیوز 14 فروردین 1399 آفتاب نیوز 15 فروردین 1399 آفتاب نیوز 16 فروردین 1399 آفتاب نیوز 17 فروردین 1399 آفتاب نیوز 18 فروردین 1399 آفتاب نیوز 19 فروردین 1399 آفتاب نیوز 20 فروردین 1399 آفتاب نیوز 21 فروردین 1399 آفتاب نیوز 22 فروردین 1399 آفتاب نیوز 23 فروردین 1399 آفتاب نیوز 24 فروردین 1399 آفتاب نیوز 25 فروردین 1399 آفتاب نیوز 26 فروردین 1399 آفتاب نیوز 27 فروردین 1399 آفتاب نیوز 28 فروردین 1399 آفتاب نیوز 29 فروردین 1399 آفتاب نیوز 30 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۵۵    
قیمت طلا و سکه امروز در بازار تهران نزولی شد، به طوری که قیمت سکه 67 هزار تومان و هر گرم طلای 18عیار 12 هزار و 700 تومان کاهش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۵    
از جمله ابهامات موجود درباره Covid-19، این است که چگونه سیستم ایمنی بدن انسان در برابر آن واکنش نشان می دهد و این امر در خصوص گسترش بیماری، چه معنایی می تواند داشته باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۰    
بعد از سرویس ریکاوری رایگان و گارانتی 4 سال هارد، این چندمین بار است که آونگ با سرویسی متمایز توانسته جایگاه خود را به عنوان گارانتی بی رقیب کشور محکم کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۵    
سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور زمان واریز مرحله دوم بسته حمایتی 200 تا 600 هزار تومانی کرونا را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۳:۵۰    
هم زمان با افزایش فوق العاده خریدهای اینترنتی در پی شیوع ویروس کرونا، ثروت جف بزوس، رئیس و بنیانگذار شرکت آمازون به میزان 24 میلیارد دلار افزایش یافته و بهای سهام این شرکت هم به بالاترین حد رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۹:۵۰    
دوره شبکه های رسمی مدت هاست که تمام شده و حالا هر انسان می تواند یک رسانه تصویری فعال، ساده و ارزان داشته باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۵:۵۵    
غسل و تدفین اموات کرونایی با رعایت موازین شرعی در بهشت زهرا (س) تهران انجام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۰    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از ورود مدعی العموم به موضوع چالش "پا باز" در فروشگاه زنجیره ای تارا مارکت بندرعباس و اعلام جرم علیه مالک این مجموعه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۵    
رضا رویگری، بازیگر سینما تصویری از خود و همسرش منتشر کرده و گفته که در قرنطینه هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۵    
مقامات افغانستان روز چهارشنبه با اعلام اینکه هر پنج روز شمار مبتلایان به ویروس کرونا دو برابر می شود، نسبت به ابتلای بیش از 60 درصد از جمعیت این کشور به کووید 19 هشدار دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۰    
تصاویر جدید آتش گرفتن هواپیمای روسی که سال گذشته در فرودگاه شرمیتووای مسکو آتش گرفت منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای خطاب به رییس سازمان برنامه و بودجه کشور نوشت: مساعدت های برادرانه و مشفقانه حضرتعالی و همکاران ارجمند در شرایط ناهموار کنونی و در مقاطع شکننده اقتصادی این ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۰    
کاربران چارخونه می توانند در کمپین 24 ساعت فیلم رایگان شرکت کنند و در این مدت با اینترنت نیم بها و بدون پرداخت وجه اضافی، فیلم ها و سریال های مد نظر خود را مشاهده کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۰۹:۵۵    
Huawei P40 Pro از فناوری های متفاوتی در زمینه باتری و شارژ آن استفاده می کند تا تجربه لذت بخش تری را برای کاربران این گوشی پرچمدار هوآوی مهیا کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۰۸:۱۵    
نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا تصمیم دونالد ترامپ برای تعلیق کمک های مالی به سازمان جهانی بهداشت را خطرناک و غیرقانونی خواند و گفت: رییس جمهوری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۰۸:۰۵    
سه مهره تاریخی در شهرستان ایذه کشف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۰۸:۰۰    
معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور وزارت اقتصاد طی اطلاعیه ای اعلام کرد: حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری مشمول و لشکری، کمیته امداد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۰۰:۳۰    
پلیس فرانسه از کشته شدن یک مهاجم که در حومه ی شمال شهر پاریس با چاقو به مأموران پلیس حمله ور شده بود، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۲۳:۱۰    
سخنگوی شورای نگهبان به طرح دوفوریتی اخیر مجلس مبنی بر اصلاح قانون انتخابات واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۲۳:۱۰    
مسوول آتش نشانی شاندیز از فوت دختربچه 9 ساله در روستای فرح آباد این شهرستان به علت نجات جان گوسفند از استخر آب خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۲۳:۰۵    
معاون اول رییس جمهور در تماس های تلفنی با استانداران سیستان و بلوچستان، کرمان، بوشهر، فارس و هرمزگان، با اشاره به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال جاری شدن سیل در این استانها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۲۳:۰۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه موج دوم کرونا در راه است، گفت:مردم برای مقابله با بیماری با هوشیاری عمل کنند و به شایعه پراکنی ها و توصیه های مراجع نا معتبر توجه نکنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۲۳:۰۰    
وزارت بهداشت انگلیس روز چهارشنبه اعلام کرد طی 24 ساعت گذشته 761 نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید 19) در این کشور جان باخته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۲۲:۵۵    
وزیر دفاع آمریکا در اظهاراتی بار دیگر اتهامات خود علیه چین در ارتباط با بحران جهانی شیوع کرونا را مطرح کرد و خواستار فشار بر این کشور شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۲۲:۵۰    
مدیرکل هواشناسی قم از ورود سامانه بارشی فعال در روز جمعه در استان قم خبر داد و گفت: بارش شدید باران برای ظهر روز جمعه به صورت رگباری پیش بینی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۲۲:۳۵    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا امروز (چهارشنبه) اقدام رئیس جمهوری این کشور در قطع کمک های مالی به سازمان بهداشت جهانی را غیرقانونی و احمقانه خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۲۲:۲۰    
استاندار قم گفت: بارندگی شدید روز دوشنبه را موردتوجه قرار داد و تاکید کرد: این بارندگی به صورت نقطه ای و شدید بود و اگر دستگاه های اجرایی استان هماهنگ نمی بودند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۲۲:۰۰    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه که در روز پنج شنبه 28 فروردین از طریق شبکه های 4 و آموزش پخش می شود، اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۲۱:۱۵    
دبیرکل اتحادیه عرب امروز (چهارشنبه) نسبت به خطر بالقوه گسترش ویروس کرونا بین بیش از 12 میلیون آواره سوری که اکثرا در اردوگاه ها ساکن هستند، هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۲۱:۰۰    
مرکز پژوهش های مجلس به تازگی گزارشی درباره وضع کروناویروس در ایران منتشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۲۰:۵۵    
قیمت نفت خام سنگین ایران در هفته منتهی به 10 آوریل (2020 میلادی) نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از 46 دلار کاهش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۲۰:۴۰    
قطار پرسپولیس در چند سال گذشته حرکتی بی وقفه در مسیر موفقیت های ریز و درشت داشته است. با این حال در همین دوران هم بودند مسافرانی که خیلی عجیب و ناگهانی در این قطار سوار و پیاده شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۲۰:۳۵    
فقید مرحوم شادروان جعفر جبارزاده تبریزی عضو هیئت مدیره شرکت پتروشیمی فن آوران و معاونت اداری و مالی این شرکت، امروز 27 فروردین به علت سکته در محل کار درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۲۰:۳۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از بازگشایی محور کرج - چالوس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۲۰:۳۰    
فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، گفت: بیشترین آمار مراجعان، میزان ابتلا و بستری، بیماران بد حال و اشغال تخت های مراقبت ویژه در کل کشور به استان تهران اختصاص دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۲۰:۲۵    
مرکز اطلاع رسانی هلال احمر از آماده باش هلال احمر در 5 استان به اعلام هشدار قرمز سازمان هواشناسی خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۲۰:۱۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با انتشار پیامی در مورد خسارت سیل در این استان گفت: حادثه دل خراش جریان سیل در چند نقطه این استان در کنار ویروس منحوس کرونا از آزمایش بنده پروری ذات مقدس پروردگار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۲۰:۰۵    
هیات وزیران با اصلاح مصوبه خرید تضمینی گندم در سال 1399، تصویب کرد قیمت فروش گندم برای مصارف نانوایی های آزادپز مطابق با قیمت سال 1398 بوده و افزایش نمی یابد و با نرخ یارانه ای محاسبه می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۲۰:۰۵    
مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) در سی و یکمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی در روز 14 خرداد در حرم امام برگزار نمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۲۰:۰۰    
دادستان همدان گفت: قاتل 4 عضو یک خانواده در همدان به دار مجازات آویخته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۹:۵۵    
آلمان و فرانسه به عنوان دو قدرت اقتصادی بزرگ اتحادیه اروپا از آغاز دوره رکود سنگین در پی طولانی شدن بحران کرونا در این کشورها خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۹:۵۰    
رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ضمن ارائه جزئیاتی درباره طرح نظارتی ویژه ماه رمضان، قیمت کالاهای اساسی که برای تنظیم بازار ماه رمضان عرضه می شود را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۹:۴۵    
آئین رونمایی از سامانه هوشمند تشخیص لحظه ای ویروس کرونا با نام مستعان در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۹:۳۰    
سخنگوی دولت گفت: یکشنبه در ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره ادامه تعطیلی یا بازگشایی مدارس و دانشگاه ها تصمیم گیری خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۹:۲۰    
وزیر خارجه ایران در تماس تلفنی با وزیر خارجه چین درباره تحولات افغانستان، مبارزه با کرونا و تحریم های آمریکا گفتگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۸:۵۵    
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز این اداره کل گفت: رگبار شدید بهاری پنج شنبه حداقل 10 شهرستان نیمه شمالی استان را فرا می گیرد به طوریکه بارش های آن در برخی نقاط منجر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۸:۵۰    
سقف ذخیره سهمیه بنزین در کارت های هوشمند سوخت برای خودروهای شخصی و موتورسیکلت از شش ماه به 9 ماه افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۸:۴۵    
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: نماز جمعه 29 فروردین ماه 1399 در مراکز استان ها اقامه نخواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۸:۴۰    
سخنگوی وزارت بهداشت در نشست خبری خود اعلام کرد دستگاه ویروس یابی سپاه که از شعاع صد متر و در 5 ثانیه آلودگی ویروس کرونا را نشان می دهد از سوی سازمان غذا و دارو تائیدیه نگرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۸:۲۵    
تور دو فرانس مشهورترین تور دوچرخه سواری جهان به تعویق افتاد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۵    
سخنگوی دولت گفت: به ملت ایران اطمینان می دهم حتی یک دلار هم از بودجه سال 97 گم نشده است و همه این ها به طور مشخص محاسبه خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۷:۳۵    
اگر شما هم از فر گاز به عنوان کمد در آشپزخانه استفاده می کنید نگران نباشید؛ زیرا کیک هویج را می توانید بدون استفاده از فر هم درست کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۷:۲۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی تاکید کرد که اقدامات بی شرمانه آمریکا مبنی بر قطع کمک مالی به سازمان بهداشت جهانی که منجر به کشته شدن مردم می شود ننگی است که در اذهان خواهد ماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۷:۲۵    
سارقان اموال احمدرضا عابدزاده در شمال کشور از سوی پلیس دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۷:۱۰    
متخصصان انگلیسی معتقدند که تغییر رنگ لب ها نیز می تواند نشانه دیگری از خطر ابتلا به بیماری کووید-19 باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۷:۱۰    
صندوق بین المللی پول اعلام کرد که ارزیابی درخواست ایران برای دریافت کمک مالی 5 میلیارد دلار زمان بر است، زیرا تعاملات این نهاد در حال حاضر با تهران محدود شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۷:۱۰    
وزیر امور خارجه گفت: انتقال دانشجویان ایرانی باید با رعایت ملاحظات وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۷:۰۵    
معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه توصیه ما این است که افراد از ماسک استفاده کنند، گفت: اجباری کردن استفاده از ماسک در مترو، عملی نیست؛ آمار غربالگری در تهران کمتر از سایر استان ها است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۷:۰۵    
خبر بازداشت محمود شهریاری تایید شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۶:۵۵    
مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گلپایگان از دستگیری یک گروه حفاری غیر مجاز خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۶:۵۵    
با انتشار گزارش هایی از فزونی عرضه ادامه دار و سقوط تقاضا، قیمت نفت در معاملات امروز 4 درصد افت کرد و به 28.40 دلار در هر بشکه رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۶:۴۰    
شهر ووهان چین بعد از 2 ماه قرنطینه وضعیت عادی خود را در پیش گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۰    
توسل برخی از مدیران باشگاه استقلال به راه های عجیب و غریب برای حفط استراماچونی راه به جایی نبرد و هوشیاری دستگاه قضایی کشور موجب جلوگیری از یک آبروریزی بزرگ برای فوتبال ایران شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۶:۲۰    
رییس کنفدراسیون صادرات ایران معتقد است برخلاف تلقی ابتدایی که صنوف به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب جدی می بینند امروز مشخص شده که موج دوم آسیب کرونا برای تولیدکنندگان کشور است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۵    
در این ایام کرونا، کسب وکارهای کوچک، دست فروش ها و شغل های فصلی روزگار تلخی را سپری می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از تصمیم آمریکا برای توقف کمک مالی به سازمان جهانی بهداشت عمیقا ابراز تاسف و تصریح کرد که این حرکت در حالی که به تلاش آنها بیش از گذشته برای مهار و تسکین همه گیری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۰    
در حالی که دولت های سراسر جهان درگیر مبارزه با پاندمی ویروس کرونا هستند، صندوق بین المللی پول هشدار داد که اقتصاد جهان بدترین رکود خود از 1930 تا کنون روبرو شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۰    
فرمانده هوافضای سپاه، مجاهدت رزمندگان ارتش را مایه دلگرمی و آرامش ملت ایران دانست و گفت: دلاورمردی های این نیرو در دوران دفاع مقدس هرگز از صفحات زرین انقلاب اسلامی محو نخواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی یک پنجم حقوق اردیبهشت ماه خود را برای مقابله با کرونا تخصیص دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۰    
روز گذشته سخنگوی وزارت بهداشت، از دو رقمی شدن مرگ ومیر ناشی از این بیماری در کشور برای اولین بار طی حدود یک ماه اخیر خبر داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۵    
سازمان سنجش آموزش کشور از لغو آزمون های بین المللی اردیبهشت ماه سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۰    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدیدی دریافتند که سفرهای طولانی فضایی می توانند حجم مغز فضانوردان را افزایش دهند و به مشکلات بینایی منجر شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۵    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که کرونا را نباید سیاسی کنیم گفت: امروز وقت تسویه حساب های جناحی نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۳:۱۰    
آژانس فضایی اروپا اخیرا از دستکش فضایی مفهومی خود که شامل یک ابزار برای کنترل کردن سطح نوردها و پهپادها تنها با حرکت دست است رونمایی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۵    
دونالد ترامپ تا سوم آوریل 18 هزار ادعا غلط را عنوان کرده که بیشتر آن ها مربوط به ایجاد بهترین شرایط اقتصادی در تاریخ آمریکا بوده اما اخیرا کروناویروس نیز به دسته بندی ادعاهای نادرست او که بیش از 350 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۵    
نتایج یک پژوهش با بررسی مدل عواقب نامساعد ناشی از کاهش زود و نابهنگام مداخلات برای کاهش شدت و سرایت ویروس کووید 19 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۲:۵۰    
مقامات آلمان از ثبت بالاترین رکورد فوت ناشی از کووید-19 در این کشور طی روز سه شنبه خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۲:۴۰    
متخصص تغذیه درباره پیشگیری از چاقی در شرایط قرنطینه توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۲:۴۰    
حرفهای رییس سابق فدراسیون فوتبال از یک دستورزبان ساده پیروی می کند و مثل همیشه افشاگرانه و تندوتیز است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۲:۳۵    
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از آغاز فروش گوشت تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان از امروز در فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۵    
شرکت کیا موتورز اعلام کرد که تحت تاثیر شروع گسترده ویروس کرونا گارانتی تمامی محصولات خود را تا پایان ماه ژوئن 2020 تمدید خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای وزیر کشور را موظف به اعلام سقف نرخ عوارض به شهرداری ها و شوراهای شهر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۰    
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اگر ما یک ریال به کرایه های تاکسی اضافه کنیم، از فردا سازمان های نظارتی با این موضوع مخالفت می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۰    
رییس جمهور فرانسه اظهار کرد، موافقت سه کشور از پنج عضو شورای امنیت را برای حمایت از درخواست سازمان ملل در خصوص آتش بس جهانی به منظور تمرکز بین المللی بر همه گیری کرونا به دست آورده و امیدوار است که ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۲:۱۵    
عضو هیات رئیسه مجلس امروز در نامه ای اسامی نمایندگانی که طی سه ماهه اجلاسیه چهارم در جلسات علنی مجلس و کمیسیون ها شرکت کردند را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۲:۱۰    
میزان فروش خودرو در آلمان در سومین هفته از ماه جاری میلادی 37.7 درصد کاهش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۲:۱۰    
ابراهیم داروغه زاده دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از کنایه@های مطرح شده در سریال نون خ درباره نحوه داوری و اهدای سیمرغ جشنواره فلیم فجر استقبال کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۵    
در پی واژگون شدن خودرو پراید در بزرگراه بسیج آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۰    
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از دستگیری منتشر کننده کلیپ انتشار ویروس کرونا در فضای حقیقی که فردی روان پریش بود در استان آذرباییجان شرقی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۱:۵۰    
اگرچه بارها اعلام شده سالمندان و افراد مبتلا به بیماری های جدی بیشتر در معرض ابتلا به بیماری کووید-19 قرار دارند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۱:۵۰    
"اگر بخواهیم... به این نتیجه برسیم که دیگر دولت اهمیت و مشروعیتی ندارد که درآمدی دراختیارش باشد و چون حاصل رفع تحریم نهایتاً حصول درآمد بیشتر برای همین دولت است و در نتیجه اهمیتی ندارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۵    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند سرقت از 30 خانه در این محدوده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۵    
ژنرال ارشد ارتش آمریکا اعلام کرد، آزمایش اخیر چند موشک کوتاه برد از سوی کره شمالی مشخصاً دربردارنده تهدید یا تحریک علیه واشنگتن نبوده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۱:۳۰    
هافبک اسپانیایی منچستریونایتد ادن هازارد را بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس معرفی کرد که برابر او بازی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۱:۲۵    
یک نماینده ائتلاف الفتح عراق از چانه زنی احزاب سنی عراق با مامور جدید تشکیل کابینه و مطالبه 6 کرسی وزارتی در دولت آتی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۱:۲۰    
براساس پیش بینی های کارشناسان اقتصادی، بحران اقتصاد جهانی ناشی از گسترش ویروس کرونا که تمامی کشورهای توسعه یافته را بشدت تحت تاثیر قرار داده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۱:۱۵    
محدود کردن سفرهای درون شهری و لغو سفرهای غیر ضروری و همچنین رعایت نکات بهداشتی در سفرها از سوی رانندگان و مسافران می تواند نقش موثری در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۱:۱۵    
سخت گیری و اعمال قوانین سخت گیرانه همان قدر مهم و ضروری است که اطلاع رسانی دقیق و جامع. در این میان برخی منابع با انتشار آمار اشتباه قصد ایجاد رعب و وحشت را دارند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۱:۱۵    
آهنگساز و نوازنده مطرح جهانی که هوادارنش او را برگزارکننده کنسرت های مجلل می دانند، شب گذشته 26 فروردین ماه برخلاف تصور مردم به جای کنسرت آنلاین فقط چند دقیقه در خانه اش پیانو نواخت.
  • ۱