یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۶:۲۱Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 8 فروردین 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 فروردین 1399 آفتاب نیوز 2 فروردین 1399 آفتاب نیوز 3 فروردین 1399 آفتاب نیوز 4 فروردین 1399 آفتاب نیوز 5 فروردین 1399 آفتاب نیوز 6 فروردین 1399 آفتاب نیوز 7 فروردین 1399 آفتاب نیوز 8 فروردین 1399 آفتاب نیوز 9 فروردین 1399 آفتاب نیوز 10 فروردین 1399 آفتاب نیوز 11 فروردین 1399 آفتاب نیوز 12 فروردین 1399 آفتاب نیوز 13 فروردین 1399 آفتاب نیوز 14 فروردین 1399 آفتاب نیوز 15 فروردین 1399 آفتاب نیوز 16 فروردین 1399 آفتاب نیوز 17 فروردین 1399 آفتاب نیوز 18 فروردین 1399 آفتاب نیوز 19 فروردین 1399 آفتاب نیوز 20 فروردین 1399 آفتاب نیوز 21 فروردین 1399 آفتاب نیوز 22 فروردین 1399 آفتاب نیوز 23 فروردین 1399 آفتاب نیوز 24 فروردین 1399 آفتاب نیوز 25 فروردین 1399 آفتاب نیوز 26 فروردین 1399 آفتاب نیوز 27 فروردین 1399 آفتاب نیوز 28 فروردین 1399 آفتاب نیوز 29 فروردین 1399 آفتاب نیوز 30 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۵    
دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با افزوده شدن 77 مبتلای جدید به کرونا تعداد بیماران مبتلا به این ویروس در استان خراسان رضوی به هزار و 438 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۰    
دارچین، گیاهی است که از پوسته ی درونی درخت دارچین تهیه می شود. دارچین ادویه ای مشهور در تمام دنیاست که فواید زیادی برای سلامتی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۵    
از ورود خودرو های غیر بومی و خروج خودرو های بومی جلوگیری به عمل می آید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۵    
تمامی ادارات و نهادهای دولتی دزفول، شوش و گتوند به غیر از بانک ها و مراکز بهداشتی، درمانی، امدادی و عملیاتی این شهرستانها تا 15 فروردین ماه با هدف مقابله با شیوع بیماری کرونا تعطیل شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۲:۳۰    
مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی دیگر به واکنش ها به نقدهایش به سریال پایتخت پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۱:۵۰    
فرماندار ارومیه گفت: حکم بازداشت خاطیان آزار و اذیت خرس قهوه ای در ارومیه صادر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۰:۴۵    
رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات نیروی انتظامی، مطالب منتشر شده در شبکه های مجازی با نام "سرهنگ محمدی از اطلاعات ناجا" را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۰۹:۲۰    
حجم چشمگیر زباله های غیر قابل بازیافتی که در اثر شیوع کروناویروس به جا می مانند، مشکلی است که در حال حاضر حتی از کروناویروس نیز نگرانی بیشتری به همراه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۰۷:۳۰    
بعضی کشور ها توانسته اند جلوی گسترش سریع و ناگهانی این ویروس را بگیرند و آن را مهار کنند،
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۰۳:۴۰    
سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از تغییرات در اعزام تیم های المپیادهای جهانی 2020 خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۰۳:۰۰    
جدول زمان پخش دروس شنبه 9 فروردین از شبکه آموزش سیما اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۰۲:۱۵    
صبا کمالی، بازیگر تلویزیون و سینمای ایران مطلبی به شوخی در صفحه شخصی خود منتشر کرده است که واکنش های زیادی در پی داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۰۲:۰۰    
میشل هیدالگو، سرمربی افسانه ای تیم ملی فرانسه در سن 87 سالگی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۰۱:۴۵    
11 سناتور آمریکایی از دولت این کشور خواستند تا در بحبوبه شیوع ویروس کرونا، آمریکا برای مدت 90 روز تحریم های خود را علیه دو کشور ایران و ونزوئلا بردارد تا این کشورها بتوانند با شیوع گسترده ویروس کرونا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۰۱:۲۰    
تردد تمامی خودرو ها به استثنای خودرو های حامل سوخت، امدادی و خدماتی (حامل مواد فاسد شدنی، دارویی و غذایی) و امنیتی و انتظامی به خارج از استان ممنوع شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۰۰:۰۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور با دفاع از برنامه گسترده دولت برای مقابله با ویروس کرونا، تاکید کرد که رئیس جمهور و دولت در حفظ و حراست از جان و سلامت مردم، از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۰۰:۰۰    
گیلان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ترخیصی های کرونایی گیلان به حدود 7000 نفر رسیده است، گفت: موج دوم اپیدمی کرونا کماکان مردم را تهدید می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۳:۵۰    
یک متخصص تغذیه گفت: در روزهای کرونایی نباید از غذاهای پرچرب مانند سوسیس، کالباس و ... استفاده کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۳:۴۵    
رئیس کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: فروشگاه هایی که در لیست مشاغلی هستند که باید در این روزها تعطیل باشند، می توانند بدون باز کردن فروشگاه، فروش الکترونیک داشته باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۳:۳۰    
به دنبال شورش در زندان سقز، بیش از 70 زندانی از این زندان متواری شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۳:۲۵    
به دنبال شورش در زندان سقز، بیش از 70 زندانی از این زندان متواری شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۳:۲۵    
در حالی که شمار افراد آلوده به کروناویروس جدید در آمریکا از چین فراتر رفت و به بیش از 85 هزار نفر رسید با این حال چین پس از چند روزی که مورد جدید ابتلا با منشا داخلی نداشت، یک مورد را ثبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۳:۲۰    
سهام اروپاپس از این که سران اتحادیه اروپا در اجلاس پنج شنبه خود نتوانستند در مورد بهترین را برای مقابله با پاندمی ویروس کرونا به توافق برسند سهام این قاره با سقوط سنگین دیگری روبرو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۳:۱۵    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: افرادی که به مجلس یازدهم راه یافته اند را تا حدودی می شناسم و می دانم که مواضع تندی نسبت به دولت دارند که اگر بخواهند این مواضع را که قبل از انتخاب علیه دولت داشتند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۲:۴۵    
محمد دانشگر مدافع تیم فوتبال استقلال از احسان علیخانی و آریا عظیمی نژاد عذرخواهی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۲:۴۰    
علی ربیعی سخنگوی دولت با تاکید براینکه کرونا اصلا بازی سیاسی نیست، گفت: تعداد جان باختگان و عواقب اقتصادی کرونا در ایران و همه جهان نشان می دهد که اعلام آن تابع منطق سیاسی نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۲:۲۵    
بعد از ابتلا شدن یازده بازیکن سرشناس دنیای فوتبال به بیماری کرونا ترکیب کرونایی های دنیای فوتبال تکمیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۲:۰۵    
ایتالیا افزایش شمار مبتلایان و قربانیان کرونا بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۲:۰۰    
برج میلاد به مدت 2 هفته میزبان هنرمندان موسیقی برای اجراهای صحنه ای می شود. این کنسرت ها بدون حضور تماشاگر، هر شب ساعت 21 روی صحنه می روند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۲:۰۰    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی بر ضرورت دقت بیشتر مردم در خربدهای اینترنتی، با توجه به شرایط فعلی، تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۱:۵۵    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد استمرار فعالیت یا احتمال تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۱:۳۰    
آمریکا تا این زمان با 85 هزار و 906 مبتلا و هزار و 307 فوتی در صدر جدول کشورهای کانون کرونا قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۱:۱۵    
نماینده تهران از موافقت صندوق بین المللی پول با اعطای وام به ایران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۱:۱۵    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت منابع آب ایران گفت: 24 استان کشور از عصر امروز - جمعه - شاهد بارندگی هستند که در تعدادی از آنها احتمال وقوع سیل بیشتر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۱:۱۰    
معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: الکل با نام تجاری پارس الکل که به عنوان اتانول در استان پخش شده، طبق نظر بخش آنالیز این معاونت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۱:۰۰    
رئیس صندوق بین المللی پول گفت که آشکار است که اپیدمی کرونا جهان را به رکود اقتصادی فرو برده است که نیازمند کمک تمامی کشورهای توسعه یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۰:۵۵    
اظهارنظر جنجالی داور برنامه عصر جدید همچنان حواشی خاصی را به دنبال داشته است و تمامی ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۰:۵۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه "وضعیت اقتصادی کشور رو به بهبود است ولی به نقطه مطلوب نرسیده ایم"، گفت: ادامه روند کاهش تورم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۰:۵۰    
نماینده مردم شیراز در مجلس، خواستار افزایش نیروهای پزشکی و پرستاری از طریق استخدام هزاران نیروی آماده به خدمت برای مقابله با کرونا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۰:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استانداران قم و خراسان رضوی بر ضرورت اجرای قاطعانه طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور تامین سلامت مردم تاکید و گزارش تازه ترین ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۰:۴۵    
رییس کمیته پیشگیری از شیوع بیماری های واگیردار بهزیستی استان تهران از اختصاص کمک های ویژه به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا به آسایشگاه خیریه سالمندان و معلولان کهریزک خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۰:۱۵    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر دور کردن اقتصاد از فضای سیاست زده حاکم بر کشور و ضرورت همکاری سران قوا برای محقق شدن جهش تولید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۰:۰۵    
بک جامعه شناس و عضو هیات علمی دانشگاه گیلان گفت : مردم باید هر یک سهم خود در مدیریت و مقابله با بحران کنونی کرونا در جامعه را با تعهدپذیری و مسئولیت پذیری اجتماعی ایفا نمایند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۰:۰۰    
کاخ سفید اعلام کرد که رؤسای جمهور آمریکا و چین بر سر همکاری مشترک برای شکست دادن ویروس کرونا به توافق رسیده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۰:۰۰    
عضو ستاد مقابله با کرونا در ورزش و رئیس کمیته پزشکی فدراسیون دوومیدانی گفت: متاسفانه آزمایش کرونای احسان حدادی، قهرمان شایسته المپیک، مثبت اعلام شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۹:۲۰    
سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد، تحریم های جدید آمریکا را نمونه دیگری از سیاست غیرانسانی برخاسته از وزیران نفرت علیه ایران توصیف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۹:۲۰    
بریتانیا اعلام کرد که شمار جان باختگان در اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به 759 تن رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۹:۰۵    
رییس ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران گفت: تعطیلی ناوگان عمومی درون شهری اعم از اتوبوسرانی و متروی تهران تا پایان تعطیلات به منظور کنترل بیماری کرونا به ستاد ملی کرونا پیشنهاد شد و به احتمال ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۹:۰۰    
وزارت دفاع آمریکا از فوت دو کارمند مبتلا به ویروس کرونا و افزایش میتلایان به 652 تن حبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۸:۴۰    
امضای پیمان تایوان برای ارتقای جایگاه جهانی این جزیره توسط رئیس جمهوری آمریکا، باعث خشم چین شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۸:۴۰    
از صبح امروز شهرداری تهران برای مالکین خودروهایی که برغم خانه نشینی برای قطع زنجیره کرونا، در سطح شهر تردد می کنند پیامک ارشادی ارسال می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۸:۲۵    
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به دلیل نقش حمل و نقل هوایی در پشتیبانی و تامین اقلام ضروری و فوری پروازها با توجه به نیاز مراکز استانها برقرار و در مسیرهای غیر ضرور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۸:۱۵    
مت هانکوکرسانه های انگلیسی امروز جمعه اعلام کردند پاسخ تست کرونای وزیر بهداشت انگلیس هم مثبت شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۸:۱۰    
وزارت انرژی آمریکا اعلام کرد با رد شدن درخواست تأمین بودجه 3 میلیارد دلاری این وزارتخانه، برنامه خود برای خرید نفت خام برای ذخایر استراتژیک را لغو می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۷:۴۵    
توماس باختوماس باخ اعلام کرد تا 3 هفته دیگر تکلیف برگزاری ادامه مسابقات کسب سهمیه المپیک و تاریخ دقیق المپیک مشخص می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۷:۴۰    
به دنبال اعلام ابتلای نخست وزیر انگلیس به ویروس جدید کرونا، احتمال ابتلای ملکه این کشور به خاطر دیدار اخیرش با بوریس جانسون قوت گرفته است. پیش از این هم تست کرونای ولیعهد انگلیس مثبت اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۷:۳۰    
دبیر ستاد توسعه فناوری های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از راه اندازی کلینیک صنعت و شتابدهنده در این حوزه خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۷:۰۵    
طبق تصمیم مقام های افغانستان، شهر کابل پایتخت این کشور به منظور مقابله با شیوع ویروس جدید کرونا به مدت سه هفته قرنطینه می شود. به گزارش ایسنا،
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۷:۰۰    
جانشین پلیس پایتخت از کشف یک تن و 27 کیلوگرم انواع مواد مخدر در ماموریت های شش روز اول سال 99 خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۷:۰۰    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی قوه قضاییه گفت که شهروندان و اعضای سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضاییه ( سجام) در صورت مشاهده تخلفاتی که باعث شیوع بیماری کرونا می شوند می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۵۵    
محمد جواد ظریف در توییتی خطاب به مقامات آمریکایی از آنها خواست دانشمندان و شهروندان ایرانی به گروگان گرفته شده را آزاد کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۵۰    
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اعلام کرد: به منظور جلوگیری از سفر مسیرهای خروجی تهران بسته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۴۰    
مارک بلوم بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون آمریکا در سن 69 سالگی و بر اثر عوارض ناشی از ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۲۵    
نخست وزیر انگلیس امروز جمعه در توئیتی اعلام کرد که به ویروس کرونای جدید مبتلا شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۲۰    
نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک با یان اینکه معاملات مسکن در اسفندماه سال گذشته بیشترین کاهش و ریزش را تجربه کرد به طوری که این ریزش در طول 2 الی 3 سال اخیر بی سابقه بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۱۵    
کرمان معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: این دانشکده بر تعطیلی موقت کلیه معادن خصوصا در منطقه گل گهر سیرجان در شرایط کنونی تاکید دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۱۵    
کردستان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گزارشی رسمی از آمار مبتلایان به ویروس کرونا اعلام کرد کل نمونه های آزمایش شده از 771 مورد افراد مشکوک، 348 مورد مثبت و 406 مورد آن منفی بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۵:۵۵    
کهگیلویه و بویراحمد مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شرایطی که همه استان ها، ارگان ها در کشور در حال مقابله با ویروس کرونا هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۵:۵۵    
رئیس جمهوری ونزوئلا در واکنش به اتهام فساد و تعیین جایزه برای دستگیری اش از سوی ایالات متحده، دونالد ترامپ ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۵:۵۰    
پژوهشگران آلمانی در بررسی جدید خود دریافتند که مصرف بیش از اندازه نمک می تواند به کاهش توانایی سیستم ایمنی منجر شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۵:۴۵    
دبیر ستاد مردمی مقابله با کرونا در نیشابور گفت: مردم این شهرستان طی هفته گذشته یک میلیارد و 400 میلیون ریال به این ستاد کمک کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۵:۴۵    
سخنگوی اورژانس کشور از تخریب دو واحد مسکونی در اهواز به دلیل انفجار خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۵:۴۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی، افزایش 25 درصدی نرخ بیمه شخص ثالث را از افزایش نرخ دیه ناشی دانست و گفت این موضوع خارج از اختیار وزارت اقتصاد و بیمه مرکزی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۵:۳۰    
رییس جمهوری در تماس های جداگانه با وزیران بهداشت، درمان و آموزش پزشک، کشور و نفت با تاکید بر پاسخگویی به هنگام ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۵:۳۰    
دیوان ریاست جمهوری روسیه از ابتلای یکی از کارمندان این دفتر به ویروس جدید کرونا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۴:۵۵    
رییس سازمان مدیریت بحران کشور ضمن تقدیر از شهروندانی که به توصیه های مسوولان و کارشناسان حوزه بهداشت و درمان گوش فرا داده و برای حفظ جان خود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۴:۴۵    
تازه ترین برآوردهای منتشره از سوی سازمان بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا حاکی است که دولت های اروپایی درصورت عدم حمایت و ارائه کمک های مالی به ایرلاین های این منطقه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۴:۴۰    
ریدلی اسکات، کارگردان صاحب نام سینما، در گفت وگویی از مدیریت بحران شیوع کرونا توسط سیاستمداران و طرح کوپنی کردن اجناس سخن گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۴:۳۵    
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: در مورد این ادعا که ایران در تلاش برای دسترسی به پول نقد است نه دارو و تجهیزات پزشکی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۱:۱۵    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در ژاپن در توئیتی نوشت: انتظار داریم در شرایط سخت مبارزه مردم ایران با کرونا، به نشانه همبستگی و دوستی دیرینه ایران و ژاپن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۱:۱۰    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کرونا دستکاری بیوتروریستی شده است گفت که وزارت بهداشت و وزارت خارجه باید به صورت مشترک دیپلماسی در حوزه بهداشت و سلامت عمومی را ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۰:۵۰    
استاندار کربلا از لغو برپایی مراسم های نیمه شعبان موسوم به "شعبانیه" به خاطر حفظ سلامت شهروندان و مقابله با انتشار ویروس جدی کرونا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۰:۵۰    
انگلیس در پی کمبود کارگران فصلی، از شهروندانش درخواست کرد به منظور تضمین تامین مواد غذایی در طول بحران جهانی شیوع ویروس کرونا، در چیدن میوه و سبزی کمک کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۰:۴۵    
شیوع ویروس کرونا در آمریکا که اکنون این کشور را درصدر مبتلایان به این ویروس در جهان قرار داده است، شمار بیکاران دراین کشور را به طور بی سابقه ای طی یک هفته با جهش سریع 10 برابری مواجه ساخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۰:۴۵    
مسوول کارگروه آموزش های الکترونیکی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور برقراری آموزش های الکترونیکی دانشگاه ها حداقل تا 2 ماه آینده ضروری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۰:۴۰    
جمهوری خواهان کنگره آمریکا تهدید کردند در صورت عدم خروج عربستان از سازمان اوپک، حمایت های آمریکا از ریاض متوقف خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۰:۳۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از رونمایی چند دستاورد مهم حوزه دریایی در سال 99 خبر داد و گفت: ناوشکن دنا و یک ناو مین شکار به نیروی دریایی ارتش تحویل داده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۰:۳۵    
وزارت امور خارجه آمریکا معافیت های تحریم ی عراق برای خرید برق از ایران را تمدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۰:۲۵    
رییس پلیس راه کشور از آغاز طرح محدودیت و ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به استان ها از نیمه شب گذشته خبر داد و گفت: برابر قانون با خودروهای متخلف برخورد خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۰:۲۵    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد که کیت های تشخیصی تولید داخل برای ویروس کرونا تا هفته آتی وارد چرخه می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۰:۲۰    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود، ابزاری ابداع کرده اند که می تواند عفونت های ناشی از کروناویروس را تشخیص دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۰:۲۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از انفجار ساختمان دو طبقه قدیمی در جنوب شهر تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۰:۱۰    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران در غالب مناطق کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۰:۰۰    
یک فوق تخصص بیماری های عفونی ضمن بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی در کنترل بیماری کرونا بسیار موثر است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۰۹:۵۵    
رییس دولت گمان می کند که اکنون بهترین فرصت برای حل مسأله تحریم ها و سپس آغاز گفتگو ها است. اصرار های پیاپی برای لغو تحریم ها و تهییج احساسات بین المللی در این رابطه شواهد این ادعا است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۰۹:۵۵    
یک دکترای آسیب شناسی و حرکات اصلاحی گفت: ستون فقرات کمری، انگشتان و شانه شایع ترین مناطق آسیب در ورزش دراگون بوت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۰۹:۴۵    
احمدرضا بهره مند کلینیکال میکروبیولوژیست گفت: اینکه گفته می شود برخی از گروه های خونی در معرض بیشتر ابتلا به کرونا هستند یا برخی از گروه های خونی به کرونا مبتلا نمی شوند، صحت ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۰۹:۴۰    
گاهی اوقات زمان های استراحت و خالی خود را مشغول فیلم دیدن، چت کردن یا فقط در حال گشتن در اینترنت سپری می کنیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۰۹:۳۵    
شمار مبتلایان ویروس کرونا در ترکیه به 3629 نفر رسید که 75 نفر از آنها جان باخته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۰۹:۳۵    
امارات برای انجام عملیات ضدعفونی کردن معابر برای مقابله با شیوع کووید19، به مدت سه روز منع آمدوشد شبانه اعلام کرد. به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز،
  • ۱