یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۲۲:۱۱Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 4 فروردین 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 فروردین 1399 آفتاب نیوز 2 فروردین 1399 آفتاب نیوز 3 فروردین 1399 آفتاب نیوز 4 فروردین 1399 آفتاب نیوز 5 فروردین 1399 آفتاب نیوز 6 فروردین 1399 آفتاب نیوز 7 فروردین 1399 آفتاب نیوز 8 فروردین 1399 آفتاب نیوز 9 فروردین 1399 آفتاب نیوز 10 فروردین 1399 آفتاب نیوز 11 فروردین 1399 آفتاب نیوز 12 فروردین 1399 آفتاب نیوز 13 فروردین 1399 آفتاب نیوز 14 فروردین 1399 آفتاب نیوز 15 فروردین 1399 آفتاب نیوز 16 فروردین 1399 آفتاب نیوز 17 فروردین 1399 آفتاب نیوز 18 فروردین 1399 آفتاب نیوز 19 فروردین 1399 آفتاب نیوز 20 فروردین 1399 آفتاب نیوز 21 فروردین 1399 آفتاب نیوز 22 فروردین 1399 آفتاب نیوز 23 فروردین 1399 آفتاب نیوز 24 فروردین 1399 آفتاب نیوز 25 فروردین 1399 آفتاب نیوز 26 فروردین 1399 آفتاب نیوز 27 فروردین 1399 آفتاب نیوز 28 فروردین 1399 آفتاب نیوز 29 فروردین 1399 آفتاب نیوز 30 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۳:۲۰    
تهران در ایام عید نوروز خلوتیِ باورنکردنی به خود می بیند و همین مساله در کنار هوای بهاری باعث می شود که این شهرِ چندمیلیونی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۸:۲۵    
متخصصان طب سنتی معتقدند یکی از راه های پیشگیری از بیماری های فصل بهار رعایت رژیم های پاکسازی است که برای سبک شدن بدن و کبد مفید است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۸:۱۵    
نوشیدن آب کافی برای سلامت کامل بدن انسان ضروری است.70 درصد از وزن بدن ما را آب تشکیل می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۷:۲۰    
واحدهای صنفی فروش طلا و جواهر به علت شیوع کرونا تا 15 فروردین در تعطیلی به سر می برند؛ بر اساس مصوبات ستاد مقابه با کرونا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۴:۳۵    
وزیر راه و شهرسازی از مسدود شدن 130 راه روستایی در پی وقوع سیل خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۴:۱۵    
تلویزیون مانند سال های گذشته برای ایام نوروز سریال هایی را در نظر گرفته است؛ با این تفاوت که امسال این مجموعه های طنز نه صرفا در عید که در ایام قرنطینه خانگی بناست دیده شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۲:۱۰    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از کشف محموله دپو شده سوخت در یک مرغداری و محکومیت قاچاقچی سوخت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۲:۰۵    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: شمار کرونایی های آذربایجان شرقی با 70 نفر افزایش در 24 ساعت گذشته به 937 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۱:۰۰    
مدیرعامل سازمان پایانه های شهرتهران گفت: همزمان با شیوع کرونا تعداد مسافران نوروزی در پایانه های تهران نسبت به سال گذشته در یک بازه زمانی به مدت 10 روز، 78 درصد کاهش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۰۹:۵۵    
استاندار کرمانشاه گفت: در حال حاضر 10 واحد صنعتی استان با عزم و همت جهادی با تغییر خط تولید ماسک بهداشتی و مواد ضدعفونی تولید می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۰۹:۳۰    
نماینده استان اصفهان در مجلس ضمن اعتراض به حضور پزشکان بدون مرز در استان، گفت: ورود این پزشکان دارای ابهام است و چه بسا این پزشکان اجیر شده برخی سازمانهای جاسوسی غربی باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۰۹:۰۰    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد که توقف ارائه آمار تفکیک شده استانی به دلیل ایجاد رقابت بیشتر بین استان ها برای بیماریابی فعال کرونا و جلوگیری از سفر به استان های با آمار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۰۸:۵۵    
اعزام پزشکان بدون مرز به ایران برای مقابله با کرونا با مخالفت شدید جریان اصولگرا مواجه شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۰۰:۳۰    
وزیر امور خارجه آمریکا در بیانیه ای دولت ایران را متهم کرد که ویروس جدید کرونا (کووید-19) را به دست کم پنج کشور جهان انتقال داده است!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۰۰:۳۰    
باشگاه استقلال درباره وضعیت کاوه ستوده پزشک تیم و خلیل زاده عضو هیات مدیره باشگاه توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۰۰:۲۵    
در پی مرگ یکی از بیماران عیادت شده توسط یک فرد معمم مدعی طب اسلامی که بدون رعایت مسائل بهداشتی صورت بیماران را با عطر آغشته کرده بود، حکم جلب این فرد متخلف صادر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۳:۴۰    
گری لینه کر به دلیل احتمال ابتلا به کرونا به قرنطینه رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۳:۱۵    
طبق اعلام گمرک، مرزهای ایران به سمت عراق به غیر از منطقه اقلیم کردستان همچنان بسته است و مرز رسمی باشماق در کلیه رویه های گمرکی صادرات، واردات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۳:۱۵    
فعال معروف توییتری با نام مجتهد از بازداشت 14 افسر بلندپایه سعودی توسط ولیعهد این کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۳:۱۵    
خانم سیده عزت خاموشی، مادر شهید محمدرضا لولاچیان و همسر حاج محمود لولاچیان روزگذشته در یکی از بیمارستان های تهران به دلیل کرونا درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۲:۱۰    
شمار افرادی که بر اثر ابتلا به بیماری کووید-19 در ایتالیا جانشان را از دست داده اند به 6077 نفر رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۲:۱۰    
محمدجواد ظریف و لوئیجی دی مایو وزیران امور خارجه ایران و ایتالیا عصر دوشنبه (4 فروردین) به صورت تلفنی در خصوص شیوع کرونا در دو کشور گفت وگو کردند و از جانباختن اتباع ایرانی و ایتالیایی بر اثر این ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۱:۳۰    
فرمانده ستاد مدیریت کرونا در شهر تهران، گفت: اگر بخواهیم مردم در منزل بمانند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا کنترل شود، مهم ترین نکته برای آن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۱:۱۵    
گفته می شود که کاوه ستوده،پزشک تیم استقلال به کرونا مبتلا شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۵۰    
نتیجه آزمایش کرونای صدراعظم آلمان، شامگاه دوشنبه منفی اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۵۰    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر بارش شدید باران و سیل ناشی از آن در استان های هرمزگان، فارس، بوشهر، قم، گیلان، کرمان و سیستان و بلوچستان تاکنون 17 نفر مصدوم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۲۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار توییتی، با اشاره به آمار بالای فوت شدگان از بیماری کووید 19 در جهان، به مردم هشدار داد نگران این ویروس باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۰۰    
عربستان برای کسانی که مقررات منع آمد و شد مربوط به مقابله با شیوع ویروس کرونا را نقض کنند، 20 روز زندان و پرداخت 10 هزار ریال جریمه در نظر گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۰۰    
رئیس جمهوری اسلامی ایران تشکیل دولت جدید در تونس را فرصتی مغتنم و تازه در گسترش روابط و همکاری های دوکشور دانست و بر ضرورت تلاش در راستای توسعه، تقویت و تحکیم همه جانبه مناسبات فی مابین تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۹:۲۵    
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز که در خبری شمار افرادی که طی 24 ساعت گذشته تست کرونای آنها در فارس مثبت شده بود را 46 نفر اعلام کرده بود، در یک اصلاحیه این عدد را 27 نفر اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۹:۱۰    
سفارت ایران در بلغارستان در بیانیه ای اعلام کرد برای عبور گروه سوم از کامیون های ایرانی که در مرز رومانی با بلغازستان دچار مشکل شده بودند، مجوز لازم اخذ شده است .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۸:۵۰    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دستور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی برای گسیل فوری امکانات و ظرفیت های مهندسی و امدادی سپاه به مناطق سیل زده استان های جنوبی کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۸:۴۵    
با وجود کنترل شیوع کرونا مردم چین هنوز ترجیح می دهند در خانه بمانند. کل فروش در این سالن ها تنها رقم ناچیز 2هزار دلار بوده و در دو استان فوجیان و گوانگ دونگ حتی یک بلیت به فروش نرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۸:۳۰    
کروناویروس در 192 کشور و منطقه نفوذ کرده و بیش از 350 هزار و 667 نفر را در سراسر جهان آلوده کرده و به فوت بیش از 15 هزار و 321 نفر منجر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۸:۱۰    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بیان کرد رییس جمهور به او دستور داده است تا درباره تامین ورق و لوه خط انتقال گاز از گوره به جاسک، هر گونه دغدغه را رفع کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۸:۱۰    
فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 472 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس استان سمنان و کرمان خبر داد و گفت: در این عملیات یک زن و مرد دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۸:۰۵    
رئیس کمیته ملی المپیک ایران با ارسال ایمیلی به رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) ضمن تشریح وضعیت کاروان ورزشی ایران، خواستار تصمیم گیری در خصوص تعویق بازی ها شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۸:۰۵    
در اولین جلسه هیات دولت در سال جدید که صبح دوشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، وزیر بهداشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۷:۴۵    
مقامات نیجریه با اعلام مسمومیت سه نفر به دلیل زیاده روی در مصرف داروی کلروکین نسبت به عوارض احتمالی این دارو هشدار دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۷:۳۰    
در سال گذشته با افزایش نرخ تورم، مردم رشد متوسط 50 درصدی را نیز تجربه کردند؛ نرخی که به تدریج با ریزش 30 درصدی همراه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۷:۱۵    
ساعت کاری اداره ها و بانک ها که به دنبال تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا تا پایان سال گذشته دچار تغییراتی شده بود، برای ایام باقی مانده تا پایان نوروز ظاهرا امروز طی جلسه ای تصمیم گیری خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۷:۱۵    
معاون بهداشت و درمان فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا بهتر است از ساعت و انگشتر استفاده نکرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۷:۱۰    
پروفسور عباسقلی دانشور، نخستین چهره ماندگار جراحی عمومی و قلب کشور؛ ملقب به پدر جراحی نوین قلب ایران ساعاتی پیش پس از یک دوره طولانی بیماری، چشم از جهان فروبست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۷:۱۰    
سرهنگ یعقوب منصوریمدیر کل درمان معاونت بهداد ناجا گفت: به منظور تامین بخشی از نیروهای مورد نیاز مقرر شد مشمولان وظیفه پزشک، پرستار و پیراپزشکی که تاریخ اعزام آنها در اردیبهشت سال جاری بوده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۷:۱۰    
سیدعبدالله زاویه از سردبیران خبرگزاری فارس براثر ابتلا به ویروس کرونا ظهر امروز در بیمارستان بقیةالله تهران درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۶:۴۵    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ثبت 30 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان در 24 ساعت گذشته خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۶:۳۰    
در ژاپن قدمت بیش از 33 هزار کسب و کار به بیش از 100 سال می رسد. چگونه این مشاغل و کمپانی ها زنده مانده اند و این روند برای آینده ژاپن چه معنایی دارد؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۶:۱۵    
دورهمی امشب با حضور محمد بحرانی صداپیشه جناب خان روی آنتن می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۶:۱۵    
با وجود آنکه در روزهای اخیر قیمت مسکن ملی در شهر جدید پرند متری 3.5 تا 4 میلیون تومان عنوان شده بود، مدیر عامل عمران پرند گفت که این قیمت برای طرح های مشارکتی است اما واحدهای ثبت نامی را با قیمت متری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۶:۱۰    
وزارت خارجه ایران در صفحه توییتر خود با انتشار لینک مقاله اخیر گلوبال ریسرچ به اظهارات اخیر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۶:۱۰    
وی با بیان اینکه اجرای کامل ابلاغیه ممکن است تا دو روز دیگر هم طول بکشد، تصریح کرد که احتمالاً بازرسی های اتاق اصناف و اداره اماکن به صورت جدی از فردا آغاز خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۶:۰۰    
مجتبی خالدی اظهار کرد: متاسفانه تا کنون 10 استان از جمله هرمزگان، بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان، قم، گیلان، خراسان جنوبی، مازندران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۵:۵۵    
مراسم تشییع پیکر سردار حاج حسین اسداللهی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۵:۵۰    
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 85 درصد مبتلایان به ویروس کرونا بیماران بدون علامت یا با علایم خفیف هستند و با احتساب این افراد تعداد مبتلایان به این ویروس در ایران بیش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۵:۴۵    
رییس قوه قضاییه در تماس های تلفنی جداگانه با وزیر بهداشت، رییس ستاد کل نیروهای مسلح و استانداران و روسای کل دادگستری های خراسان رضوی و سمنان در جریان آخرین اقدامات انجام گرفته در مورد شیوع بیماری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۵:۳۰    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون 23 هزار و 49 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۵:۲۵    
جانشین رئیس ستاد کرونا در البرز گفت: با بسیج امکانات و برنامه ریزی انجام شده با اقدامات پیشگیرانه و محافظتی که در استان صورت گرفت خوشبختانه روند بیماری در استان تحت کنترل است اما هشدارها نسبت به این ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۵:۲۰    
کم خونی، باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی مانند ریزش مو و شکنندگی ناخن ها خواهد شد که با جذب آهن درمان می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۵:۲۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سیاستمداران آمریکایی، می خواهند جنازه تحریم ها را به ما فروشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۵:۲۰    
تمرینات استقلال در حالی از چند روز دیگر آغاز می شود که دو بازیکن خارجی این تیم برای بازگشت به ایران به دنبال دریافت پول هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۴:۳۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد این روزها تاریخ دوباره تکرار شده است و مدافعان سلامت در شرایط تحریم بی سابقه در حال مبارزه با کرونا هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۴:۳۵    
فرمانده انتظامی شهرستان فسا در استان فارس از فوت یک زن جوان به همراه دختر خردسالش در براثر برق گرفتگی در فسا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۴:۲۰    
کمیته بین المللی المپیک در صورت تعویق بازی های توکیو 2020 می تواند در سه تاریخ دیگر این بازی ها را برگزار کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۵    
به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می دهد کدام برندهای گوشی های هوشمند در چه منطقه ها و کشورهای مختلفی از جهان از محبوبیت و فروش بیشتری برخوردارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۰    
تهیه کننده فیلم پینوکیو، عامو سردار و ریسلی با انتقاد از حذف صحنه هایی از فیلمش در پخش تلویزیونی، خطاب به مدیران سیما گفت: اگر فیلمی را نمی پسندید، اصلا چرا آن را پخش می کنید؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۰    
دونالد ترامپ در سخنرانی شامگاه یکشنبه اظهار کرد که از رفتار چین در قبال بحران ویروس کرونا کمی ناراحت است و برای بار دیگر پکن را محکوم کرد که اطلاعات حیاتی درباره این ویروس را با کشورهای دیگر به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از شدت بارش ها در هشت استان کشور تا پایان وقت امروز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۳:۵۵    
در حالی که مسئولان مدام تاکید می کنند برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در کشور، مردم در خانه بمانند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۳:۵۵    
فلوشیپ مسمومیت گفت: مردم باید بدانند مصرف هرگونه و هر مدل از الکل، باتوجه به اپیدمی به وجود آمده، ریسک کور شدن و مرگ را در پی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۳:۳۵    
فرماندار طرقبه شاندیز گفت: تاکنون حدود 30 درصد خودروهایی که قصد ورود به طرقبه و شاندیز را داشتند، برگردانده شدند و اکنون ترددها بسیار کاهش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۳:۲۰    
روانشناس بالینی گفت: با توجه به شیوع کرونا استرسی که در حال حاضر شاهد هستیم، استرس منفی یا دیسترس است که همه افراد واکنش های مختلفی در برابر آن از خود بروز می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۳:۱۰    
محسن پرویز که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری بود، پس از بهبود نسبی از بیمارستان مرخص و برای ادامه دوران نقاهت به منزل منتقل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۳:۰۵    
صفحه رسمی باشگاه الهلال عربستان ابتکار جالبی از خودش برای مقابله با ویروس کرونا نشان داده.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۳:۰۵    
مبارزه با فرار مالیاتی در سال 99 تشدید شده و قرار است در مقابل گروه هایی که با خودداری از نصب کارتخوان از پرداخت مالیات پرهیز می کنند از سایر روش ها برای شناسایی درآمد و تعیین مالیات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۳:۰۰    
بالگرد اورژانس برای نجات جان حادثه دیدگان کوهستان در کنگان اعزام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۳:۰۰    
یک منبع امنیتی اعلام کرد، نیروهای ویژه افغان پنج فرمانده کلیدی طالبان را حین عملیاتی در ولایت زابل کشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۳۵    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از گرفتار شدن سه دستگاه آمبولانس به دلیل بارش برف در استان های مازندران سمنان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۲۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی از مردم خواست در روز طبیعت برای کنترل این بیماری به طبیعت نروند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۲۰    
موسسه اعتبارسنجی فیچ اعلام کرد عربستان سعودی به نفت 91 دلار در هر بشکه در 2020 برای متعادل نگه داشتن بودجه اش نیاز دارد و نفت 30 دلار در هر بشکه به سرعت صندوق ثروت ملی عربستان را خالی می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۲۰    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۱۵    
مدیر روابط عمومی صداوسیما خبر داده که میرسیدی واقعا به این بیماری مبتلا شده است و در قرنطینه به سر می برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۱۵    
شورش زندانیان در پایتخت کلمبیا دست کم 23 کشته برجای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۱۵    
مقامات ورزش دو کشور کانادا و استرالیا اعلام کرده اند که حاضر نیستند سلامت ورزشکاران خود را در روزهای شیوع بحران کرونا به خطر بیندازند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۵    
رئیس دانشکده تغذیه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا، مردم و به ویژه کسانی که بیمار مبتلا به ویروس کرونا در خانواده داشته اند بهتر است از گرفتن هر نوع رژیم غذایی سخت و لاغری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۰    
سیل اخیر باعث فوت 11 نفر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۰    
سخنگوی سازمان مدیریت بحران از افزایش تعداد کشته های ناشی از سیل 24 ساعت گذشته به یازده نفر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۵۵    
رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با انتقاد از عدم پرداخت عیدی و پاداش پایان سال برخی از کارگران گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۵۵    
یکی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۵۰    
کاربر عربستانی مشهور در توییتر فاش کرد، ولیعهد سعودی به فکر سوء استفاده از وضعیت به وجود آمده در عربستان در پی شیوع ویروس کرونا برای رسیدن به تخت پادشاهی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۵۰    
وزیر امور خارجه آمریکا امروز دوشنبه در سفری از پیش اعلام نشده وارد افغانستان شد تا روند اجرای توافق آمریکا – طالبان را مورد ارزیابی قرار دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۴۵    
تصادف در کشور نیجریه جان دو بازیکن فوتبالیست را گرفت. دو فوتبالیستی که هردوی آنها در لیگ حرفه ای کشور خود مشغول فعالیت بودند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۴۵    
جکی چان ستاره چینی سینما با انتشار پیامی ویدئویی در راستای مبارزه با ویروس کرونا گفت: قوی باش چین! قوی باش ایران!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۴۵    
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از محاصره شدن 130 روستا، یک شهر و سه محور شریانی در استان های جنوبی کشور بر اثر بارش باران و سیل دیشب خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۴۰    
نیوزیلند اعلام کرد که بالاترین سطح از قرنطینه را در این کشور اعمال می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۳۵    
نامگذاری سال 1399 از سوی رهبر انقلاب اسلامی به عنوان سال جهش تولید فرصتی برای همگان جهت تلاش مضاعف در مسیر ایجاد جهش در تولید است / با همکاری، هماهنگی و هم نوایی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۳۰    
یک منبع آگاه در دفتر رئیس جمهور با تاکید بر اینکه رئیس جمهور پیوسته از طرح پیشنهادها و نظرات صاحب نظران و متخصصان در همه حوزه ها استقبال کرده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۳۰    
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: بارندگی های بیش از 64 میلی متری باران در 24 ساعت گذشته به زیرساخت های شهری و روستایی خسارت جدی وارد کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۱۰    
بیماری ناشی از ویروس کرونا مهمترین مسئله امروز بهداشت جهانی است که به طور مستقیم سلامت انسان ها را دچار مخاطره کرده و اولین و مهمترین اثر این بیماری بدون شک بر اقتصاد کشور احساس می شود به طوری که شرط ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۵    
نخستین جلسه هیئت دولت در سال 99 با حضور رئیس جمهور آغاز به کار کرد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۵    
رییس انجمن تغذیه استان کرمانشاه با بیان اینکه بیماران دیابتی جزو گروه های در معرض خطر بیماری کرونا هستند، از این افراد خواست تا در این روزها در کنار خانه نشینی و مراقبت های بهداشتی ...
  • ۱