شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۸:۰۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 6 فروردین 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 فروردین 1399 آفتاب نیوز 2 فروردین 1399 آفتاب نیوز 3 فروردین 1399 آفتاب نیوز 4 فروردین 1399 آفتاب نیوز 5 فروردین 1399 آفتاب نیوز 6 فروردین 1399 آفتاب نیوز 7 فروردین 1399 آفتاب نیوز 8 فروردین 1399 آفتاب نیوز 9 فروردین 1399 آفتاب نیوز 10 فروردین 1399 آفتاب نیوز 11 فروردین 1399 آفتاب نیوز 12 فروردین 1399 آفتاب نیوز 13 فروردین 1399 آفتاب نیوز 14 فروردین 1399 آفتاب نیوز 15 فروردین 1399 آفتاب نیوز 16 فروردین 1399 آفتاب نیوز 17 فروردین 1399 آفتاب نیوز 18 فروردین 1399 آفتاب نیوز 19 فروردین 1399 آفتاب نیوز 20 فروردین 1399 آفتاب نیوز 21 فروردین 1399 آفتاب نیوز 22 فروردین 1399 آفتاب نیوز 23 فروردین 1399 آفتاب نیوز 24 فروردین 1399 آفتاب نیوز 25 فروردین 1399 آفتاب نیوز 26 فروردین 1399 آفتاب نیوز 27 فروردین 1399 آفتاب نیوز 28 فروردین 1399 آفتاب نیوز 29 فروردین 1399 آفتاب نیوز 30 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۷:۲۵    
ایلام رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از ابتلای 15 نفر از کادر درمانی استان به کرونا ویروس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۴:۳۰    
رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران از تعطیلی مترو هشتگرد و کاهش ساعت خدمت رسانی قطارهای مترو خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۰:۰۰    
آخرآخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور در تاریخ هشتم فروردین ماه سال 99 اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۲۳:۲۰    
منزیم یکی دیگر از مواد معدنی ضروری در ساخت استخوان است. برخی مطالعات نشان داده اند افرادی که از رژیم غذایی خود به میزان زیاد منیزیم دریافت می کنند، از تراکم استخوانی بالاتری نیز برخوردار هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۲۱:۵۰    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از تعطیلی موسسه دندانپزشکی فاقد پروانه در شهرستان شوش خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۲۱:۲۵    
ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز جهانی حق بر دانستن حقیقت و کرامت قربانیان نقض فاحش حقوق بشر بیانیه ای را صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۸:۳۰    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در محدوده های انجام تست تب سنجی چهار محور مواصلاتی کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۵:۳۰    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان خبر تعطیلی جایگاه های سوخت در کرمان را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۴:۵۵    
رییس جمهوری و رییس مجلس صریح و روشن گفتند: سیزده به در. در حالی که در سال های گذشته مقامات مسئول به جای سیزده به در می گفتند: روز طبیعت!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۴:۲۵    
مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی از سریال پایتخت انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۴:۱۰    
جمعی از طلاب و روحانیون استان تهران، اجساد فوت شدگان بیماری کرونا را به خاک می سپارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۳:۴۵    
کرونا عید متفاوتی را برای پرستاران و کادر پزشکی در بیمارستان رقم زده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۵    
نماینده صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه مردم ایران در یک جنگ بیولوژیکی قرار گرفته اند، تأکید کرد: با توجه به اینکه آمار فوتی ما در این بیماری زیاد بود اما با همت مردم و مسئولان استانی درصدد هستیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۰    
گسترش شیوع ویروس کرونا در فرانسه و تلاش برای کاهش سرعت شیوع این ویروس در میان مردم سبب شد تا مقامات این کشور درهای کاخ جشنواره کن را به روی بی خانمانان باز کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۱:۵۰    
با تصویب هیأت وزیران قیمت تضمینی خرید گندم به ازای هر کیلوگرم، مبلغ 25 هزار ریال تعیین و با اختصاص تسهیلات برای خرید تضمینی گندم از کشاورزان در سال 99 موافقت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۱:۴۰    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم رئوفه نورالدین والده همسر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، برای آن بانوی مومنه از درگاه خداوند بزرگ علو درجات و رحمت واسعه الهی مسالت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۰:۳۰    
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل از فوت 11 تهرانی که اواخر اسفند به مازندران سفر کرده بودند، در بیمارستان های این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۰:۲۰    
برخی از انواع کرونا ویروس ها ازجمله این نوع، می توانند از طریق حیوان به انسان و سپس از انسان به انسان منتقل شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۰:۰۰    
ویروس کرونا همچنان در جهان قربانی می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۰۹:۳۵    
معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه سلامت مردم مهمترین اولویت دولت است، گفت: علما و مراجع بزرگوار کشور نشان دادند که سلامت مردم کشور برای آنها بسیار مهم است و با تدبیر و عقلانیت در این زمینه راهگشایی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۰۹:۳۰    
وزیر خارجه آمریکا در حالی که سازمان های بین المللی و کشورهای مختلف بر لزوم همکاری با ایران در مهار کرونا تاکید دارند، گفت فشار حداکثری بر ایران ادامه می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۰۹:۳۰    
به دستور آذری جهرمی بسته 20گیگ اینترنت رایگان از سوی اپراتورها برای معلم ها فعال شد. رییس سازمان تنظیم مقررات این کار را نه وظیفه حاکمیتی وزارت ارتباطات، بلکه در راستای مسوولیت اجتماعی آن می داند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۰۷:۳۵    
ایران دارای بیش از 560 گونه پرنده است که 70 درصد آن مهاجر و 30 درصد آن بومی هستند و برخی از این گونه ها در خطر انقراض قرار دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۰۷:۱۵    
ویدئویی از حضور داوطلبانه شهرزاد کمال زاده، بازیگر سینما و تلویزیون در طرح تب سنجی مسافران، میان داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تهران در عوارضی تهران-کرج را می بینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۰۷:۰۵    
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: میزان مصرف بنزین در کشور نسبت به اسفند ماه بیش از 30 درصد کاهش داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۰۴:۰۵    
استاندار لرستان از توقیف و جریمه خودروهای پلاک غیربومی در استان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۰۱:۳۵    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز پنجشنبه هفتم فروردین ماه 99 از طریق شبکه آموزش و شبکه چهار اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۰۱:۲۰    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، طرح ایمن سازی جمعی را روشی منسوخ شده برشمرد که در مورد بیماری های نوپدید، غیر قابل اجراست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۰۰:۵۰    
تا کنون بیش از 452 هزار نفر در سراسر جهان به نوع جدید ویروس کرونا مبتلا شده و بیش از 20 هزار نفر نیز جان خود را از دست داده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۰۰:۴۵    
مدیر امور اعتباری بانک مسکن از افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن به 250 میلیون تومان در تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۰۰:۲۰    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از تصادف مرگبار یک دستگاه پراید با کامیون در محور گچساران به باشت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۰۰:۲۰    
وزارت امور خارجه بریتانیا در بیانیه ای اعلام کرد که معاون سفیر انگلیس در مجارستان کمی پس از ابتلا به کرونا، درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۰۰:۱۵    
وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی در توئیتر به اظهارات اخیر رئیس جمهور ایران درباره مانع تراشی آمریکا در ارسال دارو و کمک های بشردوستانه به ایران واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۰۰:۰۵    
وزیر کشور با تصریح بر مشارکت همه دستگاه های عضو ستاد ملی مدیریت کرونا در اجرای طرح، مسئولیت اجرای طرح را بر عهده کمیته اجتماعی انتظامی ستاد بر شمرد و گفت: آقای ذوالفقاری به عنوان رئیس این کمیته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۰۰:۰۰    
سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد: بی خانمان ها و کارتن خواب ها می توانند خطر بالقوه ای برای شهر باشند و تصمیمات نادرست مشکلات آنان را افزایش داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۳:۵۵    
با اعلام مسئولان فرودگاه اورلی پاریس، این فرودگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا به زودی بسته خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۳:۳۵    
دادستان کرمانشاه دستور دستگیری و برخورد قاطع با نزاع کنندگان در بیمارستان طالقانی کرمانشاه را صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۳:۳۰    
مرگ 683 نفر دیگر در ایتالیا شمار قربانیان ویروس کرونا را به 7503 نفر رسانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۳:۳۰    
عدنان الزرفی نخست وزیر مکلف عراق امروز (چهارشنبه) با سفیران پنج عضو دائم شورای امنیت (آمریکا، روسیه، چین، انگلیس و فرانسه) در بغداد دیدار و گفت و گو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۳:۲۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توئیتی نوشت: بیش از 8000 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تامین اجتماعی بستری و 5444 نفر ترخیص شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۳:۲۰    
مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه 2000 تختخوابی شهید دکتر هجرتی نیروی زمینی ارتش صبح امروز توسط سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی فرمانده کل ارتش افتتاح شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۳:۱۰    
شهردار اصفهان از ممنوعیت ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهر اصفهان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۳:۰۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: 200 هزار تن از مردم قم در ایام عید به مسافرت رفته و از استان خارج شده اند و باید تمام این افراد درلحظه برگشت از سفر مورد ارزیابی و پایش قرارگرفته و درصورت نیاز قرنطینه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۲:۵۵    
وزیر بهداشت در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار تمدید دوهفته ای تعطیلی مجلس شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۲:۵۰    
خانه طلاب جوان با اشاره به وضعیت سالمندان در کشورهای اروپایی طی نامه ای به وزیر امور خارجه کشورمان، اعلام آمادگی کردند که حاضرند از سالمندان اروپایی پرستاری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۲:۵۰    
امروز در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای 18 عیار 619 هزار و 600 تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 6 میلیون و 166 هزار تومان تعیین شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۲:۴۵    
دادستانی استانبول علیه دو مشاور ولیعهد سعودی به اتهام مشارکت در قتل خاشقجی اعلام جرم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۲:۳۵    
وزیر بهداشت اعلام کرد که این وزارتخانه با وزارتخانه های کشور و امور خارجه برای حضور پزشکان بدون مرز مکاتبه کرد، اما با توجه به تخت های خالی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۲:۰۵    
ارتش اسپانیا به منظور مقابله با کرونا از کشورهای عضو ناتو درخواست کمک تجهیزاتی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۲:۰۰    
یک تیم محقق ایرانی با استفاده پلاسما به دنبال درمان کرونا هستند و در این زمینه نخستین گام های آزمایشگاهی برداشته شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۱:۵۵    
بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس به ویروس کرونا مبتلا شده و در بیمارستان بستری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۱:۵۵    
رییس مرکز فناوری های سیاسی روسیه با اشاره به جانباختن شمار زیادی از مردم ایران بر اثر بیماری کرونا گفت: تحریم ایران در شرایط کرونایی ازسوی آمریکا اقدام ظالمانه و مصداق جنایت علیه بشریت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۱:۳۵    
ارتش آمریکا امروز (چهارشنبه) اعلام کرد جسد یک سرباز این کشور در کره جنوبی پیدا شده و دلیل مرگ وی هنوز مشخص نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۱:۳۰    
نتیجه آزمایش کرونای معاون نخست وزیر اسپانیا شامگاه چهارشنبه مثبت اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۱:۳۰    
معاون اول رئیس جمهوری تاکید کرد: باید از هرگونه تشییع و ترحیم خارج از دستورالعمل های بهداشتی که مقابله با کرونا و حفظ جان مردم را به مخاطره می اندازد، جدا پرهیز کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۱:۲۵    
دفتر سخنگوی دولت اعلام کرد: به دستور رییس جمهوری ادارات دولتی به غیر از موارد حساس و مرتبط با زندگی روزمره مردم، تا 15 فروردین تعطیل هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۱:۰۵    
شهردار منطقه 17 تهران اعلام کرد: فعالیت تمامی واحدهای صنفی و دستفروشان در بازار امام زاده حسن(ع) تعطیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۱:۰۵    
وزارت بهداشت شیلی اعلام کرد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا از 1000 نفر فراتر رفته و شرایط وخیم شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۰:۴۰    
همزمان با شیوع شتابان ویروس کرونا در سراسر جهان، اینستاگرام این امکان را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا همزمان با برقرای تماس ویدئویی چندنفره ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۰:۳۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: قیمت فروش آرد به نانوایی ها در شورای اقتصاد هر کیلوگرم 665 تومان تعیین شد، بنابر این، امسال نان گران نمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۰:۳۰    
شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در نروژ به دو هزار و 830 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۰:۲۵    
مقام های پزشکی عربستان از ابتلای 133 نفر دیگر به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۹:۵۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از محدودیت تردد بین شهرها در شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا و فرصت بازگشت و غربالگری کرونایی کسانی خبر داد که به سفر رفته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۹:۵۵    
وزیر خارجه آمریکا طی تماسی تلفنی از ولیعهد عربستان خواست تا در میانه بحران کرونا، امنیت بازار انرژی را تامین کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۹:۵۰    
فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران از اجرای مداخلات جدی تری برای مقابله با فاز دوم سفر های استانی از فردا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۹:۳۵    
کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید اقدام جالب توجهی را در مبارزه با ویروس کرونا انجام داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۹:۳۵    
استاندار خوزستان با اشاره به تعیین 56 بازرس و سربازرس برای نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی استان باتوجه به شیوع ویروس کرونا، گفت: به مدیران دستگاه های اجرایی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۹:۳۰    
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد خواستار ارزیابی مجدد در مورد تحریم های اعمال شده بر کشورهایی مانند ایران شد که با ویروس کرونا مواجه هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۹:۱۵    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: طرح غربال گری ویروس کرونا در بیش از 14 خروجی استان تهران انجام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۹:۱۰    
سفیر ایران در مسکو در مصاحبه با نشریه اکسپرت روسیه ضمن تشریح وضعیت شیوع بیماری کرونا در ایران تحریم های ظالمانه امریکا را مانع غلبه جهانی بر این بیماری دانست و خواستار لغو این تحریمها به منظور مقابله ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۸:۵۵    
این حمله امروز (چهارشنبه، ششم حمل/فروردین) حوالی ساعت هشت صبح به وقت محلی آغاز و تقریبا پس از شش ساعت درگیری به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۸:۵۵    
بررسی های سرویس داده کاوی ایرنا نشان می دهد که استفاده از تلگرام در سال 98 رشد چشمگیری داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۸:۵۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله تروریستی به یک مکان مذهبی در شهر کابل را محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی گمرک ایران گفت:خبر بسته شدن مرزهای ایران با کشور آذربایجان صحت ندارد و صرفا تبادلات تجاری و مسافری با رویه فعلی تا اول اردیبهشت ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۸:۲۵    
رئیس جمهوری روسیه با اعلام به تعویق افتادن همه پرسی قانون اساسی روسیه که امکان انتخاب دوباره وی به عنوان رئیس جمهور روسیه در سال 2024 میلادی را می داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۸:۲۰    
معاون اول رییس جمهوری در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران استان گیلان، گفت: ستاد مقابله با کرونا برای پیشگیری از بالا رفتن شمار مبتلایان به کرونا از فردا مصوبه ای را عملیاتی خواهد کرد تا با اعمال محدودیت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۸:۰۵    
نماینده ایران در سازمان ملل: ادامه تحریم بر مقابله ایران با کرونا تاثیر منفی داردنماینده ایران در سازمان ملل گفت: تحریم های آمریکا علیه بخش پزشکی ایران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۸:۰۵    
حسام الدین آشنادر خصوص سریال پایتخت نکاتی را مطرح کرده است که به دنبال آن واکنش محسن تنابنده را به همراه داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۸:۰۰    
معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم پزشکی آبادان از موفقیت تیم تحقیقاتی عفونی این دانشکده در درمان کرونا و توقف مرگ ناشی از این بیماری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۸:۰۰    
هوآوی رویداد آنلاینی را برای رونمایی از جدیدترین پرچمدارهای سری Huawei P40 تدارک دیده است؛ گوشی هایی که به رسم سری P هوآوی حرف های زیادی برای گفتن در دنیای عکاسی موبایل دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۸:۰۰    
رییس جمهوری با ابراز تاسف از وقوع سیلاب در استان های جنوبی کشور، ضرورت تسریع در روند امدادرسانی و کاهش رنج ها و مشکلات مردم را مورد تاکید قرار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۸:۰۰    
رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی با طرح درخواست اقدام جدی تر مسئولان برای مهار کرونا بر لزوم اعمال کنترل های شدید در مبادی ورودی استان با توجه به بازگشت مسافران تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۷:۵۵    
سرپرست سازمان تدارکات پزشکی اعلام کرد: بخشی از محموله دارویی اپیدمی کرونا توسط جمعیت هلال احمر و از طریق گمرگ فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) وارد کشور شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۷:۵۰    
منابع رسمی در کره شمالی گزارش دادند، دونالد ترامپ در پیامی به کیم جونگ اون به او برای مقابله با کروناویروس (کووید- 19) پیشنهاد کمک داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۷:۵۰    
مسعود خوانساریرییس اتاق بازرگانی تهران می گوید، تجربه نشان داده که با حضور دولت در اقتصاد، جهش شکل نخواهد گرفت و از این رو برای تحقق شعار سال، باید به بخش خصوصی واقعی میدان داده شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۷:۴۵    
خولیو ولاسکو آقای خاص والیبال در پیام تبریک نوروزی خود به رئیس فدراسیون والیبال و مردم ایران گفت: شرایط سختی در جهان حکمفرماست، اما تسلیم نخواهیم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۷:۴۰    
سخنگوی دولت با بیان این که سفر پزشکان بدون مرز به ایران در هماهنگی کامل با دستگاه های ذی ربط صورت گرفته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۷:۳۵    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در محدوده انجام تست کرونا در سه محور مواصلاتی کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۷:۳۵    
سد سفیدرودمدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان گفت: با توجه به آبگیری 97درصدی سدسفیدرود، احتمال سرریز شدن این سد وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۷:۳۰    
کلینتون نوشت: لطفا از مردی که خودش مستقیم به خورشید گرفتگی زُل زده، توصیه پزشکی قبول نکنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۷:۲۵    
حضرت آیت الله خامنه ای درباره یکی از سریال های نوروزی در سال 70 فرمودند: بعضی از فیلمنامه ها بی ارزشند! واقعاً آدم تعجب می کند که این فیلمنامه نویس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۷:۱۵    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه ای نسبت به بارش شدید باران همراه با رعد و برق، وزش باد شدید و بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر هشدار داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۷:۱۵    
تنها در 24 ساعت گذشته 738 نفر در اسپانیا جان خود را از دست داده اند که این شمار در مقایسه با آمار روز گذشته 224 تن افزایش داشته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۷:۱۰    
با وجود درخواست هایی که برای تعطیلی سازمان ها و اداره ها تا پایان فروردین ماه وجود داشت، تصمیم دولت این موضوع را تایید نکرد و در نهایت به شیفت شدن کارکنان و ایجاد شرایطی برای حضور حداقلی آن ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۷:۰۵    
سخنگوی وزارت بهداشت با ابراز تاسف از شهادت 43 تن از کادر بهداشتی درمانی کشور در راه مقابله با ویروس کرونا، گفت: امروز نظام سلامت داغدار این افراد است و از برکت وجود این افراد محروم شده ایم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۶:۵۵    
سخنگوی صدراعظم آلمان گفت که حال او خوب است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۶:۵۰    
با توزیع دو قسمت جدید شام ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب رقابت بازیگران در این فصل جذاب تر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۶:۵۰    
رئیس پلیس راه راهور گفت: به احتمال زیاد خروجی استانها را محدود خواهیم کرد و کسی حق خروج از استان را نخواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۶:۴۵    
گروهی از مالکان با استفاده از کاهش محسوس فایل های عرضه شده به بازار تحت تاثیر ویروس کرونا قیمت های بسیار بالاتر از عرف برای واحد خود تعیین کرده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۶:۴۰    
سفیر ایران در لندن گفت: انگلیس در راستای حمایت از خواسته های به حق مردم جهان و برای تقویت توان لجستیک و مالی ایران جهت مقابله با بحران ویروس کرونا ...
  • ۱