یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۴Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 30 فروردین 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 فروردین 1399 آفتاب نیوز 2 فروردین 1399 آفتاب نیوز 3 فروردین 1399 آفتاب نیوز 4 فروردین 1399 آفتاب نیوز 5 فروردین 1399 آفتاب نیوز 6 فروردین 1399 آفتاب نیوز 7 فروردین 1399 آفتاب نیوز 8 فروردین 1399 آفتاب نیوز 9 فروردین 1399 آفتاب نیوز 10 فروردین 1399 آفتاب نیوز 11 فروردین 1399 آفتاب نیوز 12 فروردین 1399 آفتاب نیوز 13 فروردین 1399 آفتاب نیوز 14 فروردین 1399 آفتاب نیوز 15 فروردین 1399 آفتاب نیوز 16 فروردین 1399 آفتاب نیوز 17 فروردین 1399 آفتاب نیوز 18 فروردین 1399 آفتاب نیوز 19 فروردین 1399 آفتاب نیوز 20 فروردین 1399 آفتاب نیوز 21 فروردین 1399 آفتاب نیوز 22 فروردین 1399 آفتاب نیوز 23 فروردین 1399 آفتاب نیوز 24 فروردین 1399 آفتاب نیوز 25 فروردین 1399 آفتاب نیوز 26 فروردین 1399 آفتاب نیوز 27 فروردین 1399 آفتاب نیوز 28 فروردین 1399 آفتاب نیوز 29 فروردین 1399 آفتاب نیوز 30 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۰    
صرافی های بانک ها از صبح امروز، بیست و سوم اردیبهشت، قیمت دلار را برای فروش به مردم 16 هزار و 500 تومان اعلام کرده اند که نسبت به روز گذشته با افزایش 200 تومانی همراه بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۰    
مقام های پزشکی چین اعلام کردند که شش نفر دیگر در این کشور به کرونا مبتلا شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۵    
وزارت بهداشت دو بازوی توانمند در مبارزه با کویید 19 یا همان ویروس کرونا دارد اعم از درمان و بهداشت که سهواً یا عمداً یک بازویان در جامعه و اخبار و مواضع و.. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۵    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۵    
این روزها تقریبا تمام کشورهای جهان درگیر شیوع ویروس کرونا شده اند و تعداد مبتلایان به این ویروس در جهان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۰    
طرح فاصله گذاری هوشمند در تهران در روز نخست اجرا، شنبه 30 فروردین به زیر پا گذاشتن فاصلۀ بهداشتی و دیگر تدابیر بازدارنده منجر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: در بحث مبارزه با کرونا، صندوق نوآوری در اسفندماه 500 میلیارد تومان برای حمایت از شرکت های دانش بنیان فعال در مقابله با کرونا اختصاص داده و از 70 شرکت در این زمینه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۰    
پرنسس سوفیا اکنون به خدمه بیمارستانی در استکهلم در مبارزه با ویروس کرونا که جان 1000 نفر را در سوئد گرفته و 12000 نفر را مبتلا کرده، کمک می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۰    
شیوع ویروس جدید کرونا در سطح جهان و تبعات آن، بسیاری از معادلات سیاسی در کشورهای مختلف از جمله آمریکا را تحت تاثیر قرار داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۵    
گوشی Huawei Y7p به عنوان میان رده جدید هوآوی به زودی وارد بازار ایران می شود. این محصول با توجه به قیمت خود، مشخصات قابل توجهی دارد و می تواند تبدیل به یکی از مدل های پر فروش بازار شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۰    
از روز شنبه 30 فروردین 99، برخی از مغازه های بخش بیرونی بازار تهران فعالیت خود را آغاز کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۰    
صف ثبت نام سیم کارت برای دریافت وام یک میلیون تومانی در تهران باعث افزایش نگرانی درباره کرونا شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۵    
علی اکبر رائفی پور درباره عملکرد سامانه پاداسکای که منجر به اخلال در GPS یک پرواز مسافری شده، می گوید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۵    
مسی یک بازیکن بی نظیر است و هیچ کس دیگری مثل او نیست. هم مسی و هم رونالدو از سایر بازیکنان برتر هستند، اما کریس در سطح او نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۵    
رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید در محور انبارک به دلوار یک نفر کشته و یک تن مجروح شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۸:۱۰    
باشگاه ناپولی برای جذب سردار آزمون با اتلتیکو مادرید رقابت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۴۵    
بالگردهای آمریکایی از شامگاه شنبه بر فراز مناطق مرکزی و امنیتی سبز بغداد به پرواز درآمدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۲۰    
آمریکا، انگلیس، ایتالیا،روسیه، جز 4 کشوری بودند که در 24 ساعت گذشته بیشترین شمار مبتلایان جدید به ویروس کرونا را داشته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۱۰    
وزارت دفاع آمریکا در تصمیمی جهت عدم ابتلای نظامیان خود به ویروس کشنده کرونا، از تداوم عدم مسافرت نظامیان این کشور تا سی ام ژوئن خبر داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۰۰    
وزیر بهداشت ترکیه تعداد موارد قطعی ابتلا به کرونا را در این کشور 82 هزار و 329 تن اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۳:۴۵    
رهبر انقلاب اسلامی به پرسشی درباره حکم روزه ماه رمضان در شرایط شیوع کرونا پاسخ دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۳:۱۰    
ستاره سابق فوتبال انگلستان، مسی را برتر از رونالدو می داند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۵۰    
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه باید موضوع مقابله با فساد در همه مدیران کشور به مسئله اصلی تبدیل شود، گفت: مدیری که بداند فساد درزیرمجموعه اش رخ داده اما فوراً برخورد نکند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۴۰    
صفحه اینستاگرامی نوجوان منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبری، با بازنشر بخشی از بیانات ایشان، پستی در ارتباط با تفریح و شادی منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۳۰    
وزیر امور خارجه کشورمان برای دیدار با همتای سوری عازم دمشق خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۲۵    
یک منبع سیاسی آگاه در عراق امروز (شنبه) اعلام کرد که رهبری حزب دموکرات کردستان اعلام کرده که این حزب باید چهار وزارت خانه از جمله وزارت دارایی و تجارت را در دولت جدید در اختیار داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۲۰    
دولت آلمان مصمم است شرایط دریافت تابعیت را برای افرادی که با هویت جعلی یا با ارائه اطلاعات نادرست موفق به دریافت اقامت شده اند، سخت تر کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۱۵    
برگزاری مسابقات ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه هم ممنوع شد! خبری که سوژه کارتون امروز محمدرضا میرشاه ولد در روزنامه خبرورزشی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۱۵    
نیروهای تحت امر ژنرال حفتر مدعی سرنگونی یک فروند پهپاد ساخت ترکیه در جنوب شهر طرابلس شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۱۰    
نخست وزیر کانادا اعلام کرد که دولت این کشور و دولت آمریکا برای تمدید محدودیت تردد بین دو کشور به مدت یک ماه دیگر به توافق رسیده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۱:۵۰    
کمیته امنیت و دفاع مجلس عراق یک برنامه کامل را برای نخست وزیر ارسال کرده که در آن خواستار خرید سامانه دفاع هوایی پیشرفته اس 400 از روسیه شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۱:۴۵    
استاد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان اینکه قرمزی و یا التهاب چشم می تواند از نشانه های تهاجم ویروس کرونا باشد، گفت: ترشحات اشکی دقیقا همانند مخاط بینی عامل انتقال کروناست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۱:۴۰    
مقام مسؤول ایران ایر گفت: پرواز تهران رم تهران ایران ایر با صدور مجوز وزارت بهداشت در ساعت 19 به وقت محلی انجام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۱:۱۵    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه که در روز یکشنبه 31فروردین از طریق شبکه های 4و آموزش پخش می شود، اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۱:۱۰    
درپی سایه ای که شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان بر تقاضای صنعت خودروسازی انداخته است، انتظار می رود پتروشیمی های وابسته به این صنعت با رکود عمیق تری روبه رو شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۱:۱۰    
اتحادیه های فعال در عرصه واردات، تولید و توزیع صنایع دام و طیور با صدور بیانیه ای اعلام کردند:شیوع ویروس کرونا، کاهش 40 درصدی مصرف گوشت دامی ، ریزش بی سابقه قیمت جوجه یکروزه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۱:۱۰    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: اگر نیروهای مسلح از اقتدار بالایی برخوردار باشند بیگانگان به خود اجازه تعرض به کشور را نخواهند داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط دو کارگر از دستگاه تاور کرین خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: مردم باید به فرهنگ فاصله گذاری و کاهش تماس ها ازجمله خریدهای آنلاین و توجه به عدم حضورهای غیرضرور فیزیکی در اماکن مجهز شوند و بدانند که هنوز خطر ویروس کرونا جدی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۰:۳۵    
دولت کرواسی به دلیل شیوع بی سابقه ویروس کرونا، قرنطینه سراسری در این کشور را 15 روز دیگر تمدید و اقدام به بررسی طرح های کاهش محدودیت های قرنطینه به منظور کمک به اقتصاد آسیب دیده این کشور کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۰:۱۰    
شورایعالی تهیه کنندگان برای لزوم تداوم نمایش فیلم ها در سینما آنلاین اطلاعیه صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۰:۰۵    
ترامپ سخت در تلاش است، در بحران کنونی، وضعیت آمریکا را به حالت عادی بازگرداند، اما وی بدون توجه به سلامت مردم کشور خود، تنها بر پیروزی در انتخابات تمرکز کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۰:۰۵    
جیمز گان کارگردان فیلم سینمایی محافظان کهکشان لیستی از فیلم های اکشن سطح بالا را به مردم معرفی کرد تا در روزهای قرنطینه تماشا کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۰:۰۰    
رییس ستاد فرماندهی مقابله با کرونای استان تهران با ابراز نگرانی نسبت به شلوغی متروهای امروز (شنبه) تهران، تأکید کرد: مردم از ترددهای غیرضروری اجتناب کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۰:۰۰    
علیرضا بیرانوند به مرتضی پورعلی گنجی به مناسبت سالروز تولدش تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۰:۰۰    
وزیر کشور در تماس تلفنی با همتای ترکیه ای خود، آمادگی تهران را برای در اختیار گذاشتن دانش، تجربیات و دستاوردهایش در زمینه مدیریت بیماری کرونا در سطح منطقه ای و بین المللی به ویژه برای کشورهای دوست و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۹:۴۰    
ستاره سابق تیم فوتبال رم اعتراف کرد که یک حیوان خانگی او و همسرش را تا مرز جدایی از یکدیگر پیش برده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۹:۳۵    
مهندسان موسسه فناوری راچستر (Rochester Institute of Technology) یک دستگاه آزمایشگاهی مینیاتوری پیشرفته توسعه داده اند که از نانو دانه های مغناطیسی برای جداسازی ذرات باکتریایی که باعث بیماری می شوند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۹:۳۵    
لاتین تبارهای آمریکا به طور نامتناسبی به کووید–19 مبتلا می شوند و در برخی مناطق استقرار این قشر، شمار بستری شدگان در بیمارستان ها بر اثر ابتلا به این بیماری، سه برابر شمار آمریکایی های سفیدپوست است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۹:۳۵    
وزیر امور خارجه آمریکا برای چندمین بار در فضای مجازی با مطرح کردن اتهامات واهی خواستار تمدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۹:۰۵    
سرهنگ رازقی درباره وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در 30 فروردین ماه توضیحاتی داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۹:۰۵    
معاون اول رییس جمهور در نامه ای خطاب به وزیر اقتصاد خواست تا مطالبه رییس اتاق ایران در مورد بخشودگی 100 درصدی جرائم موضوع ماده 169 مکرر قانون مالیات های مستقیم در شرایط سخت بیماری کرونا بررسی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۸:۵۰    
وزارت ورزش تمایلی برای بازگرداندن یکی از مدیران پیشین باشگاه پرسپولیس در مسند مدیریت این باشگاه ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۵    
نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه عراق گفت که تلاش دارد در چارچوب گفت وگوهای مثبت و فضای دوستانه با احزاب سیاسی، فرآیند تشکیل کابینه را پیش ببرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۵    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از تمدید مجوزهای مشاغل خانگی که تاریخ اعتبارشان به اتمام رسیده، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۵    
با اعلام دبیرخانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و پس از کسب نظر مشورتی با وزیر بهداشت، جلسه منتخبان مجلس یازدهم لغو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۰    
جنگنده های ترکیه ای حملاتی به مناطق افاسین و باسیان در شمال عراق داشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۸:۲۱    
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می گوید لیگ برتر نباید تعطیل شود چرا که همه تیم ها باید به حقشان برسند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۸:۲۱    
مجری مثل ماه ویژه برنامه افطار شبکه سه که قرار است در شب های ماه مبارک رمضان روی آنتن برود، مشخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۸:۰۵    
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پیامی با تبریک روز علوم آزمایشگاهی گفت که متخصصین و کارشناسان آزمایشگاهی در صف اول مدافعان سلامت، پیشتازان این عرصه در راه مبارزه با ویروس کرونا هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۷:۵۵    
بر اساس اطلاعیه ستاد مبارزه با کرونا، اصناف به اصطلاح غیر پر خطر از روز شنبه فعالیتشان را با حفظ پروتکل های بهداشتی و البته دریافت تاییدیه از وزارت بهداشت از سر گرفته اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۷:۵۵    
نشست هم اندیشی منتخبان مجلس یازدهم که پیش از این قرار بود در روز دوشنبه برگزار شود، لغو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۷:۵۰    
فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران اظهار داشت: در شرایط فعلی، علیرغم وجود تلخکامی هایی در زمینه بحران کرونا، شاهد بروز و خیزش علمی در کشور هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۷:۳۵    
عادل آذر، رییس دیوان محاسبات کشور به آنچه هجمه های ناروا و غیرکارشناسی به گزارش تفریغ بودجه سال 1397 کل کشور خواند پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۷:۳۵    
انجمن کارگردانان آمریکا استیون سودربرگ کارگردان فیلم شیوع را به ریاست کمیته ای انتخاب کرد که قرار است درباره زمان مناسب از سرگیری فعالیت های سینمایی به تعلیق درآمده به دلیل کرونا، تحقیق کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۷:۲۰    
سخنگوی شورای نگهبان از تایید صحت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 4 حوزه انتخابیه باقیمانده و اتمام بررسی صحت مرحله نخست انتخابات مجلس در این شورا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۷:۱۰    
گزارش ها حاکی از آن است که ذخیره گان پزشکی در برخی از بیمارستان های انگلیس ظرف 24 تا 48 ساعت آینده به اتمام می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۷:۱۰    
نیویورک تایمز در گزارشی نوشت: آفریقا با اکثریت جوامعی که از حداقل زیرساخت های بهداشتی نیز محرومند، اینک در زمان همه گیری جهانی کرونا، در معرض خطر یک فاجعه انسانی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۷:۰۵    
رییس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه باید از جامعه جهانی پرسیده شود که چرا آمریکا باید چندین آزمایشگاه سطح 4 در منطقه ما و دیگر مناطق جهان داشته باشند که به هیچ نهاد بین المللی و نظارتی پاسخگو ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۵۵    
علی مطهری در یادداشتی نوشت: آقای کدخدایی احقاق حق نمایندگانی را که علیه آنها گزارش خلاف واقع داده شده و به همین دلیل رد صلاحیت شده اند تحقیر می کند و امر کوچکی می شمارد و می گوید در وسط بحران کرونا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۵۵    
سرپرست معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: احتمال اینکه به دلیل شلوغی های بالای برخی از معابر شهر تصمیم جدیدی برای محدوده های طرح های ترافیکی گرفته شود، وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۴۰    
به دنبال انتشار فیلم هایی از معدوم سازی جوجه های یک روزه و زنده به گور کردن آن ها، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۴۰    
سخنگوی دولت گفت: طبق پروتکل های بهداشتی با کشورهای همسایه در ارتباط هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۴۰    
سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس هم درگیر ویروس کرونا شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۱۵    
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری دو نفر که اقدام به تهدید یک پزشک باسابقه در فضای مجازی کرده بودند، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۰۵    
رئیس جمهوری آمریکا در جریان نشست خبری خود در کاخ سفید گفت، 80 میلیون آمریکایی بسته حمایتی کروناویروس دریافت کرده و دولت واشنگتن قرار است 19 میلیارد دلار برای کمک به کشاورزان ایالات متحده در نظر بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۰۵    
در طول 24 ساعت گذشته، 73 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و تا امروز 5031 نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۰۰    
مرد کوهنورد به دلیل نامعلوم از ارتفاعات کوه سقوط کرد و جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۰۰    
نشریه اکونومیست با اشاره به ناکامی آل سعودی در بازگرداندن عبدربه منصور هادی به قدرت در یمن، نوشت که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به بهانه شیوع ویروس کرونا به دنبال راه خروجی از باتلاق یمن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۵:۵۵    
سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا درباره فرصت ارسال کدملی به سرشماره وزارت رفاه برای دریافت وام تسهیلاتی کرونا گفت: اگر سرپرستان خانوار تا فردا شب، 31 فروردین ماه پیامک حاوی کدملی خود ارسال کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۵:۵۵    
نخستین تصاویر از سریال جدید لئوناردو داوینچی که با بازی ایدن ترنر در نقش اصلی در دست ساخت است، منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۵:۵۵    
ورود ناگهانی یک پلنگ به داخل بیمارستانی در هند موجب ایجاد ترس و وحشت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۵:۵۰    
گزارش مرکز پژوهش های مجلس درباره تاثیر شیوع کرونا بر کسب و کار های روستایی و عشایری نشان می دهد که در دو ماه اخیر بسیاری از روستاییان حتی قادر به فروش محصولات خود در بازارهای محلی هم نبوده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه کسانی که امروز با رویکردی غیرمنصفانه به بهانه های مختلف دولت را تخریب می کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۵:۰۵    
فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 100 کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس و دستگیری یک قاچاقچی در شهرستان نی ریز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۵    
"لورا هرد می گوید شب ها بهتر می خوابد چون گرچن ویتمر، فرماندار ایالت محل زندگی اش یعنی میشیگان اقدام به اعمال سختگیرانه ترین تدابیر ممکن برای در خانه نگه داشتن مردم در راستای مبارزه با شیوع ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۰    
مهراوه شریفی نیا تصویری قدیمی از دوران کودکی با مخاطبانش به اشتراک گذاشت. او در این تصویر همراه با مادرش آزیتا حاجیان دیده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۰    
دلار امروز در صرافی های بانکی تا مرز کانال 15 هزار تومان در صرافی های بانکی عقب نشست تا شرایط برای تثبیت قیمت این ارز شاخص در کانال 15 هزار تومان فراهم شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۰    
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نسبت به برخی از اخبار منتشره در خصوص اجرای طرح رزرو صندلی مترو در پایتخت واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۵    
وزارت تعاون اعلام کرد زمان واریز عزیزانی که در بازه زمانی دوم تا هفتم اردیبهشت پیامک ارسال می کنند، متعاقبا اطلاع داده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۵    
زلزله ای به قدرت شش و 9 دهم ریشتر جزایر اوگاساوارا در ژاپن، در هزار کلیومتری توکیو، را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۳۰    
محققان چینی کیت آزمایشگاهی تشخیص "کروناویروس" ساخته اند که در عرض 45 دقیقه نتیجه ابتلا به بیماری "کووید-19" را مشخص می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۰    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از دستگیری جاعلی حرفه ای در کرمانشاه با عناوین اتهامی متعدد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۰۵    
فرمانده انتظامی کوار از قتل یک زن توسط فرزندش خبر داد و گفت: با تلاش ماموران این فرماندهی، قاتل در همان ساعات اولیه وقوع جرم دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۰۵    
به سرمربی تیم ملی گفته شده از این به بعد مکاتبات و تماس های خود را از طریق مهدی خراطی انجام بدهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۵    
جانی دپ هنرپیشه سرشناس هالیوودی با انتشار ویدیویی 8 دقیقه ای در یک غار، مردم را به ماندن در خانه و قرنطینه تشویق کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۰    
سناتور کریستیان کانبن، رئیس کمیسیون امور خارجه، دفاع و نیروهای مسلح عنوان کرد که از وزیر دفاع خواهد خواست که از تمامی سربازان قبل از عزیمت به ماموریت، آزمایش شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این که گرانی در کمین بازار اجاره مسکن است، نوشت: وزارت راه در تولید مسکن کُند عمل کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۰    
وبسایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش داستانی جدید خود به طرفداران پرسپولیس اشاره جالبی داشته است.
  • ۱