یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۷:۴۴Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 5 فروردین 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 فروردین 1399 آفتاب نیوز 2 فروردین 1399 آفتاب نیوز 3 فروردین 1399 آفتاب نیوز 4 فروردین 1399 آفتاب نیوز 5 فروردین 1399 آفتاب نیوز 6 فروردین 1399 آفتاب نیوز 7 فروردین 1399 آفتاب نیوز 8 فروردین 1399 آفتاب نیوز 9 فروردین 1399 آفتاب نیوز 10 فروردین 1399 آفتاب نیوز 11 فروردین 1399 آفتاب نیوز 12 فروردین 1399 آفتاب نیوز 13 فروردین 1399 آفتاب نیوز 14 فروردین 1399 آفتاب نیوز 15 فروردین 1399 آفتاب نیوز 16 فروردین 1399 آفتاب نیوز 17 فروردین 1399 آفتاب نیوز 18 فروردین 1399 آفتاب نیوز 19 فروردین 1399 آفتاب نیوز 20 فروردین 1399 آفتاب نیوز 21 فروردین 1399 آفتاب نیوز 22 فروردین 1399 آفتاب نیوز 23 فروردین 1399 آفتاب نیوز 24 فروردین 1399 آفتاب نیوز 25 فروردین 1399 آفتاب نیوز 26 فروردین 1399 آفتاب نیوز 27 فروردین 1399 آفتاب نیوز 28 فروردین 1399 آفتاب نیوز 29 فروردین 1399 آفتاب نیوز 30 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۷:۴۵    
در راستای اقدامات دمشق برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، مقررات منع رفت و آمد در همه مناطق سوریه از تاریخ 25/3/2020 امروز، چهارشنبه به اجرا گذاشته می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۵:۲۵    
مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و لزوم جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس تمامی بوستان ها و تفرجگاه های شهر از جمله ائل گلی و عینالی تا اطلاع ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۵:۱۰    
فرمانده نیروی هوایی با اشاره به اقدامات و فعالیت های ارتش در خصوص مبارزه با ویروس کرونا، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و تا ریشه کن شدن این ویروس در کنار مردم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۳:۱۰    
لوچیا (یا لوچا) بوزه، یکی از بزرگ ترین ستارگان سینمای اروپا در دهه های 1950 و 1960 بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در هشتاد و نه سالگی در بیمارستانی در سِگُوی یای اسپانیا درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۱:۴۵    
شهردار منطقه یک از مسدود شدن راه های منتهی به دربند، درکه، دارآباد، کلکچال تا پابان نوروز در راستای قطع زنجیره شیوع کرونا ویروس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۱:۴۵    
رئیس سازما ن دامپزشکی کشور، مهمترین دستاوردها و اقدامات این سازمان در مرکز ملی تشخیص آزمایشگاه های مرجع و مطالعات کاربردی این سازمان را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۱:۲۵    
عضو شورای شهر تهران از وعده مدیرعامل فروشگاه شهروند برای نصب برچسب های حفظ فاصله بین فردی هنگام خرید شهروندان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۱:۱۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از رشد 8 برابری تولید مواد ضدعفونی کننده و رشد 4 برابری تولید ماسک سه لایه در کشور طی یک ماه گذشته خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۰:۳۰    
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران دستورالعمل فعالیت های فرودگاهی در نوروز 1399 و همچنین راهکارهای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در محیط های فرودگاهی را برای مدیران کل و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۰:۲۵    
وزیر انرژی ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که اتحاد واشنگتن و ریاض یکی از ایده های در حال بررسی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۹:۱۵    
همزمان با آنکه دونالد ترامپ ابراز تمایل کرده که محدودیت های قرنطینه ای هرچه زودتر برداشته شوند، فرماندار نیویورک هشدار داده که میزان ابتلا در این ایالت بیش از آن خواهد بود که پیشتر برآورد می شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۹:۱۵    
محمود دولت آبادی در یادداشتی درباره کرونا و نگاهش به این مساله که از آن به عنوان "بلای بارش مرگ" یاد کرده، نوشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۷:۵۵    
درحالی که سازمان پزشکان بدون مرز حدود سی سال است در کشور فعالیت دارد و در بزنگاه های مختلف چون زلزله بم و سیل سال گذشته به آسیب دیدگان کمک رسانی کرده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۵:۱۵    
این روزها برخی درباره از بین رفتن به یکباره حس بویایی و چشایی خود صحبت می کنند و متخصصان می گویند احتمال دارد این موضوع نشانه ای از ابتلای پنهان به ویروس کرونا باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۴:۰۵    
سازمان جهانی بهداشت نیز قصد دارد در راستای این آزمایش های تحقیقاتی سطح بالا، دقیقا همان دو ماده ای را مورد تست کند که از دید کمیسیون تحقیقات داروسازی آلمان می توانند اثربخش واقع شوند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۱:۵۰    
استاندار لرستان گفت: خودروهای دارای پلاک غیربومی در سطح شهر تردد نکنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۱:۴۰    
پارکینگ ها و بوفه های پارک طبیعت پردیسان، برای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از پنج شنبه هفتم فروردین تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۰:۵۵    
دکتر حسین جوهری متخصص گوش، حلق و بینی که در روزهای گذشته به ویروس کرونا مبتلا شده بود، نخستین پزشک قمی است که در این عرصه به شهادت رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۰:۵۰    
کمیته بین المللی المپیک با ارسال نامه به کمیته ملی المپیک کشورها تعویق بازی ها و دلیل آن را اطلاع داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۰:۵۰    
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین، که به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر بستری بود، سه شنبه، پنجم فروردین جان باخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۰:۳۵    
وزیر امور خارجه روسیه در گفت وگو با وزیر امور خارجه ایران از درخواست روسیه از آمریکا برای برچیدن تحریم های ایران که مانع مبارزه این کشور با اپیدمی کرونا می شود خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۰:۰۵    
وزیر کشور گفت: بر اساس تصمیمات امروز، اگر در جایی لازم باشد که اعمال حاکمیت شود و مقررات و قوانین سختگیرانه تری اعمال شود از ستاد خواستیم که مجوز این کار داده شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۰:۰۵    
مسعود نیلی گفت: اقتصاد ما با توقف رشد مواجه است و این بار کاملاً بر خلاف سه دهه گذشته، هرگونه توقف رشد یا رشد منفی عیناً در کاهش رفاه خانوار منعکس می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۰:۰۰    
رئیس اتحادیه جهانی کشتی با ارسال نامه ای توضیحاتی را در مورد روند جدید مسابقات انتخابی کسب سهمیه المپیک توکیو ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۳:۴۵    
کاپیتان سایپا معتقد است اگر فدراسیون فوتبال قدرت دارد، باید در حال حاضر پایان لیگ نوزدهم را اعلام کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۳:۴۰    
فرمانده سپاه سلماس گفت: بیش از 31 هزار ماسک توسط پاسداران گمنام در این شهرستان کشف و ضبط شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۳:۳۵    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی خواستار بستن جاده ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۳:۳۵    
هافبک برزیلی و مصدوم پارس جنوبی به انتقاد از مدیرعامل این باشگاه پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۳:۲۰    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت همسر آقای حاج محمود لولاچیان را تسلیت گفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۳:۲۰    
شمار جان باختگان ویروس کرونا در ایتالیا به شش هزار و 820 تن رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۳:۱۰    
در برخی ساعات روز مسافران برای ورود به لواسانات بیش از 3 ساعت در انتظار می مانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۳:۰۵    
آیین آغاز عملیات بیولوژیک شهدای سلامت قرارگاه کربلا سپاه در اهواز برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۳:۰۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: متأسفانه مسمومیت بر اثر ترکیب مواد شوینده و پاک کننده در استان جان 3 نفر از هم استانی های ما را گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۲:۵۵    
سعید رضوانی ضمن اعلام تعطیلی روز چهارشنبه، اظهار داشت: تصمیم تعطیلی ادارت به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در خوزستان اتخاذ شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۲:۵۰    
رئیس جمهوری آمریکا شامگاه سه شنبه گفت که دوست دارد تجارت های این کشور تا تعطیلات عید پاک، 12 آوریل بازگشایی شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۲:۴۵    
رئیس جمهور در پیامی درگذشت ام الشهید حاجیه خانم سیده عزت خاموشی مادر شهید گرانقدر محمدرضا لولاچیان را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۲:۴۰    
رئیس انجمن زرتشتیان شیراز بر اثر ابتلا به بیماری کرونا ویروس در یکی از بیمارستان های شیراز دار فانی را وداع گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۲:۱۰    
دبیرکل سازمان ملل متحد ضمن حمایت کامل از بیانیه کمیسر عالی حقوق بشر مبنی بر لزوم برداشته شدن تحریم ها از کشورهایی که درگیر کرونا هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۲:۰۵    
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه خودرو پراید با کامیون در کیلومتر 55 جاده نیشابور به مشهد 9 نفر مصدوم شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۲:۰۵    
مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران از اختصاص دو سالن از مجموعه نمایشگاه بین المللی تهران به نقاهتگاه بهبودیافتگان بیماری کرونا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۲:۰۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تا کنون 134 نفر از بیماران کرونا با حال مناسب پس از مداوا از بیمارستان های هرمزگان ترخیص شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۲:۰۰    
یک مرد چینی بر اثر ابتلا به "ویروس هانتا" جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۲:۰۰    
رئیس جمهوری آمریکا شامگاه سه شنبه گفت که مردم این کشور می خواهند به سر کار خود بازگردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۲:۰۰    
نوع سخن گفتن آقای رئیس جمهور و سایر مسئولین بگونه ایست که گوئی کاری از آنها برای مقابله با این پیچ و خم های اداری و تخلفات بر نمی آید و مثلا یک فرشته نجات باید از آسمان بیاید تا این مشکلات را حل کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۱:۵۵    
30 ایالت و بخش فدرالی در هند در پی ثبت نهمین مرگ ناشی از کروناویروس قرنطینه شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۱:۵۰    
کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد خواستار ارزیابی مجدد در مورد تحریم های اعمال شده بر کشورهایی مانند ایران که با ویروس کرونا مواجهه هستند، شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۱:۴۵    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از کاهش سفرهای نوروزی تا حدود 53 درصد خبر داد و گفت: انتظار داریم کاهش این سفرها به بیش از 80 درصد برسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۱:۴۵    
به دلیل قیمت بالای LCD های گوشی و یا دیگر اجزای گوشی که فارغ از قیمت آن از اصلی بودن خارج است و دیگر مثل روز اول نمی شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۱:۳۵    
آلبرت اودرزو، هنرمند 92 ساله، امروز (24 مارس) دیده از جهان فروبسته است. علت مرگ او سکته قلبی در خواب، در منطقه ای در نزدیکی پاریس اعلام شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۱:۳۰    
مانو دیبانگو، نوازنده سرشناس ساکسفون در پی ابتلا به بیماری کووید19 در بیمارستانی در پاریس درگذشت. این نوازنده کامرونی موسیقی جاز که هنگام مرگ 86 سال داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۱:۱۵    
سربازان گمنام امام زمان(عج) موفق به کشف و شناسایی 68000 لیتر الکل متانول شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۱:۱۰    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: طبق مصوبه ستاد استانی پیشگیری از کرونا، واحدهای صنفی غیرضروری تا اطلاع بعدی مجاز به فعالیت نیستند و در صورت فعالیت با آنها برخورد قانونی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۰:۵۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: طی 24 ساعت گذشته 35 نفر دیگر در 10 شهرستان استان به بیماری کرونا مبتلا شده که بیشترین موارد ابتلا در این مدت با 13 نفر به مرکز استان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۰:۵۵    
فرماندار نیویورک روز سه شنبه گفت که شمار مبتلایان جدید به ویروس کرونا در این ایالت هر سه روز دوبرابر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۰:۵۰    
وزارت بهداشت به دلیل لغو حضور پزشکان بدون مرز فرانسه که قرار بود در ایران بیمارستان صحرایی ایجاد کنند، عذرخواهی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۰:۵۰    
رییس کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد که جان انسان ها در اولویت قرار دارد و به همین خاطر با موافقت مسئولان ژاپنی تصمیم گرفته شد المپیک 2020 توکیو را به تعویق بیندازند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۰:۴۵    
آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد مدعی شده امروز سه شنبه 4.4 تن کمک پزشکی برای ایران ارسال کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۰:۴۵    
کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد خواستار ارزیابی مجدد در مورد تحریم های اعمال شده بر کشورهایی مانند ایران که با ویروس کرونا مواجهه هستند، شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۰:۴۰    
استاندار قم گفت: باید با هدف گذاری و بهره گیری از ظرفیت طرح بسیج مبارزه با کرونا حلقه انتشار این ویروس را کاهش و جلوی موج دوم شیوع بیماری را بگیریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۹:۴۵    
به گفته نخست وزیر ژاپن، وی امروز (سه شنبه) با برگزاری کنفرانسی تلفنی با مقامات کمیته بین المللی المپیک ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۹:۴۰    
یک مقام ایتالیایی هشدار داده است که تعداد موارد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور احتمالا 10 برابر بیشتر از آمارهای رسمی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۹:۳۵    
یک شرکت خودروساز چینی در پی شیوع بیماری کووید-19 و سقوط 79 درصدی فروش خودرو در این کشور، اقدام به راه اندازی سرویس فروش آنلاین و غیرحضوری و تحویل کلید خودرو با پهپاد کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۹:۲۰    
یک روز پس از اعلام وضعیت اضطراری در انگلیس و دستورالعمل دولت "بوریس جانسون" برای اجرای مقررات منع رفت و آمد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۹:۱۵    
وزارت بهداشت عربستان روز سه شنبه با اعلام ابتلای 767 نفر در این کشور به ویروس کرونا، از نخستین مورد مرگ بر اثر ابتلا به این ویروس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۹:۱۰    
هیات مدیره بیمارستان جم با انتشار اطلاعیه شماره 22 ضمن تشریح آخرین وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان از ترخیص این هنرمند با حال عمومی مساعد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۹:۰۵    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ششمین سالروز تجاوز نظامی عربستان سعودی به یمن بیانیه ای منتشر و این تجاوز را محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۹:۰۰    
صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) روز سه شنبه با انتقاد از اقدام ترکیه در قطع آب آشامیدنی شهر الحسکه سوریه تاکید کرد که این اقدام زندگی حدود نیم میلیون سوری را در شرایطی که دنیا با ویروس کرونا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۸:۵۰    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اشباع بازار محلول های ضدعفونی و وجود مقادیر قابل توجهی دستکش در استان گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۸:۴۰    
ستاد مقابله با کرونا در ورزش در اطلاعیه شماره هفت خود از باشگاه ها و تیم های ورزشی درخواست کرد همچنان به تصمیمات این ستاد از جمله تعطیلی مسابقات و تمرینات پایبند بوده و از آغاز تمرینات که تهدیدی برای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۸:۳۰    
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به ابتلای 364 نفر از کادر پزشکی ،پرستاری و خدماتی مراکز بیمارستانی استان گفت که همه این افراد پس از گذراندن دوران درمان بهبود یافته و با توجه به نیاز استان به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۷:۵۵    
مدیر گروه آموزش و ارتقا سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با تاکید بر این که هیچ تضمینی برای عدم ماندگاری ویروس کرونا در طبیعت وجود ندارد، گفت: این ادعا که مکان های خلوت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۷:۵۵    
در اولین روز کاری سال جدید قیمت هر گرم طلای 18 عیار 614 هزار و 291 تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 6 میلیون و 100 هزار تومان اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۷:۵۰    
فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به اینکه هنوز در تهران به نقطه پیک بیماری کرونا نرسیده ایم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۷:۴۵    
فرماندار تهران گفت: بجز مراکز ضروری از جمله توزیع دارو، مواد غذایی، نانوایی ها و میادین تره بار باز و سایر مراکز تجاری، بازارها، پاساژها که موجب تراکم جمعیتی می شوند تا 15 فروردین تعطیل است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۷:۲۵    
پویش ملی "احسان سلامت" برای جمع آوری کمکهای مردمی جهت تأمین اقلام بهداشتی و توزیع در مناطق محروم کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام و با مشارکت وزارت بهداشت راه اندازی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۷:۲۵    
پارلمان کویت با تصویب یک قانون برای کسانی که عامدانه موجب انتقال ویروس کرونا شوند، مجازات تا 10 سال حبس در نظر گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۷:۱۵    
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در سال 98 برای جبران قدرت خرید بازنشستگان، اعتبار همسان سازی حقوق بازنشستگان 5 هزار میلیارد تومان بود و این رقم در سال جاری با افزایش 100 درصدی به 10 هزار میلیارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۷:۱۵    
در سال جدید و ایام تعطیلات نوروزی تاکنون، علاوه بر جلسات روزانه کمیته ها و ستاد در وزارت بهداشت، یک جلسه هیات دولت و دو جلسه ستاد مقابله با کرونا برگزار شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۶:۵۵    
مهاجم تیم فوتبال استقلال با رفع مصدومیتش به فرانسه برگشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۶:۴۵    
مدیر عامل و مدیر ارشد شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با صدور نامه ای خطاب به مدیران عامل شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۶:۴۰    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی سفرهای نوروزی و بازگشایی ادارات را موجب افزایش تعداد مبتلایان و احتمالا افزایش تعداد جان باختگان کرونا عنوان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۶:۴۰    
نخست وزیر ژاپن از توماس باخ خواست تا المپیک 2020 توکیو تابستان سال بعد برگزار شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۳:۵۰    
معاون اول قوه قضاییه با تاکید بر اینکه بایستی به صادرات غیرنفتی توجه جدی شود، گفت: قوه قضاییه امسال می خواهد در ارتباط با کسانیکه با اقدامات غیرقانونی خود می خواهند در جهت جلوگیری از تولید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۳:۴۵    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از رییس جمهور خواست که با اعمال محدودیت، جریمه⁩ و ⁧مجازات⁩ برای ترددهای غیرضروری تعیین کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۳:۴۰    
به نظر می رسد که ایرلاین های آمریکایی قصد دارند تمامی پروازهای مسافری خود را تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و افت شدید تقاضا برای سفرهای هوایی لغو کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۳:۳۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تنها سیاستمداران آمریکایی هستند که کرونا را فرصتی برای تداوم دشمنی می دانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۳:۱۵    
وزرای خارجه پاکستان و فرانسه با یکدیگر مکالمه کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۳:۱۰    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود تلاش کردند تا با سرعت بخشیدن به عملکرد نوعی پروتئین، خون را از چربی های اضافه پاک کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۳:۱۰    
سربازان اسپانیایی که برای کمک به مقابله با ویروس کرونا به خیابان ها آمده اند، با جسدهای سالمندان مبتلا به این ویروس که به حال خود رها شده مواجه شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۳:۰۵    
ما برای ادامه حیات خود به اکسیژن نیاز داریم و تنفس عملی است که به طور غیرارادی طی شبانه روز انجام می دهیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۳:۰۰    
افغانستان نگران شیوع کرونا در خاک این کشور است
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۲:۵۰    
یک مطالعه جدید در مورد مدت زمان زنده ماندن کروناویروس روی سطوح و در هوا نشان می دهد که کروناویروس می تواند به مدت سه ساعت در ذرات معلق در هوا زندگی کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۲:۵۰    
وزیر سابق لبنان در امور توسعه اداری از ابتلای خود به ویروس کرونا پس از بازگشت از سفر فرانسه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۲:۳۵    
وزیر دفاع آمریکا سطح حفاظت سلامت در پنتاگون را به بالاترین میزان خود ارتقا داد و محدودیت های بیشتری را برای ورود به این ساختمان در پی انتشار و شیوع کروناویروس در نظر گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۲:۳۰    
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا گفت: از ابتدا شیوع ویروس کرونا تاکنون جدود یک میلیون لیتر محلول ضدعفونی کننده در نیروگاه نکا تولید و در اختیار ارگان های مختلف قرار گرفته است و این آمادگی را داریم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۲:۳۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نخستین روزهای سال جدید، پنج دستور کار مرتبط با شکست کرونا و تحقق شعار سال برای کمیسیون ها و مراکز دبیرخانه مجمع ابلاغ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۱:۵۵    
وزیر خارجه عراق در دیدار با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در این کشور به بررسی شرایط سیاسی این کشور پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۱:۴۵    
با اعلام اقدامات جدید بانک مرکزی آمریکا، دلار در مسیر کاهشی قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۱:۴۰    
شرکت هواپیمایی لبنان به انتشار برخی اخبار مبنی بر سفر برخی افراد ایرانی مبتلا به کرونا به لبنان واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۱:۳۵    
رهبران گروه 20 بناست پنج شنبه طی کنفرانسی ویدئویی درباره اپیدمی کرونا با یکدیگر گفت وگو کنند.
  • ۱