شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۰:۴۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 28 فروردین 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 فروردین 1399 آفتاب نیوز 2 فروردین 1399 آفتاب نیوز 3 فروردین 1399 آفتاب نیوز 4 فروردین 1399 آفتاب نیوز 5 فروردین 1399 آفتاب نیوز 6 فروردین 1399 آفتاب نیوز 7 فروردین 1399 آفتاب نیوز 8 فروردین 1399 آفتاب نیوز 9 فروردین 1399 آفتاب نیوز 10 فروردین 1399 آفتاب نیوز 11 فروردین 1399 آفتاب نیوز 12 فروردین 1399 آفتاب نیوز 13 فروردین 1399 آفتاب نیوز 14 فروردین 1399 آفتاب نیوز 15 فروردین 1399 آفتاب نیوز 16 فروردین 1399 آفتاب نیوز 17 فروردین 1399 آفتاب نیوز 18 فروردین 1399 آفتاب نیوز 19 فروردین 1399 آفتاب نیوز 20 فروردین 1399 آفتاب نیوز 21 فروردین 1399 آفتاب نیوز 22 فروردین 1399 آفتاب نیوز 23 فروردین 1399 آفتاب نیوز 24 فروردین 1399 آفتاب نیوز 25 فروردین 1399 آفتاب نیوز 26 فروردین 1399 آفتاب نیوز 27 فروردین 1399 آفتاب نیوز 28 فروردین 1399 آفتاب نیوز 29 فروردین 1399 آفتاب نیوز 30 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۹:۵۰    
قایق های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اقدامی اقتدارآفرین، شناور آمریکایی را که در حال عبور از خلیج فارس بود احاطه کردند. این اقدام پیام روشنی بود مبنی بر اینکه، خلیج فارس جای یانکی ها نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۱۸:۴۰    
عضو شورای عالی نظام پزشکی گفت: دندانپزشکان در هر دو بخش دولتی و خصوصی موظف به ارائه خدمات اورژانسی به مردم هستند و از انجام اعمال غیر اورژانسی و زیبایی خودداری کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۱۸:۰۵    
سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که ویروس کرونا همچنان در کشورهای اروپایی در حال گسترش است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۱۴:۵۰    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون 79 هزار و 494 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 89 نفر در 24 ساعت گذشته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۱۴:۵۰    
نایب رییس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: طلافروشان امکان بازگشایی از 30 فروردین را ندارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۱۳:۵۰    
طراحی اپلیکیشن های جعلی مربوط به کرونا، یکی از روش هایی است که این روزها مجرمین سایبری برای سرقت اطلاعات کاربران به کار میبرند و به همین دلیل کاربران باید با رعایت نکات ایمنی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۰    
عضو هیات علمی گروه رادیوآنکولوژی بیمارستان امام حسین(ع) از طراحی پروتکل های هفتگی، دوهفته ای، خوراکی و تزریقی برای بیمارانی که با روش های شیمی درمانی درمان می شوند در بیمارستان امام حسین(ع) خبر داد و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۵    
فرماندار شهرستان قشم گفت: برای حمایت از اصناف و بازاریان شهرستان قشم در روزهای سخت کرونا، برخی از ارگان هایی که موجر واحدهای تجاری هستند، اجاره بهای دو ماه خود را را بخشیده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۱۱:۱۰    
در حالی که در آلمان رعایت مقررات فاصله اجتماعی برای شهروندان اجباری است، وزیر بهداشت و چند مقام ارشد ایالت هسن هنگام بازدید از یک بیمارستان از آسانسور پر استفاده کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۱۰:۰۰    
سفارت ایران در رم اعلام کرد: پرواز فوق العاده روز جمعه رم-تهران به دلیل عدم تمکین برخی از مسافران به پروتکل های بهداشتی لغو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۹:۴۰    
سازمان اوقاف اسلامی فلسطین در شهر قدس اعلام کرد که در راستای مقابله با ویروس کرونا، درهای مسجدالاقصی در ماه مبارک رمضان هم بسته می ماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۸:۰۵    
دبیرکل سازمان ملل متحد، همه گیری کووید-19 را الگویی نگران کننده برای جهان دانست که فقیرترین و آسیب پذیرترین اقشار جامعه به ویژه کودکان به سختی مورد اصابت قرار گرفته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۷:۱۰    
رکود کشدار مسکن تا چه زمانی تداوم خواهد داشت؟ این سئوالی است که حتی فعالان بازار مسکن نیز نمی توانند پاسخ دقیقی بدان بدهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۵:۲۰    
تتلو طرفداران زیادی دارد؛ او 21مین صفحه پرفالوئر اینستاگرام در میان صفحات ایرانی رو دارد و در چند روز اخیر، بیش از 800هزار فالوئر جدید پیدا کرده و حالا بیشتر از 4 میلیون فالوئر اینستاگرامی دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۳:۳۰    
لپ تاپ های Huawei MateBook D با ارائه قابلیت ها و سرویس های متفاوت، یک پلتفرم مناسب و کارآمد را برای تحصیل و کار از منزل ارائه کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۲:۱۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به رونق کتاب و کتابخوانی و فضای مجازی در زمان کرونا گفت: طی یک ماه گذشته 240میلیون تومان محموله پستی کتاب ارسال شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۱:۲۵    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز جمعه 29 فروردین ماه 99 از طریق شبکه های آموزش و چهار اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۰:۵۵    
وزیر بهداشت در نامه ای خطاب به مسعود نیلی- اقتصاددان به سوالات کرونایی او پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۳:۵۵    
محمدباقر نوبخت بر استمرار اجرای رتبه بندی فرهنگیان در سال 99 تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۳:۴۵    
فرمانده انتظامی استان بوشهر از قتل مادری به دست فرزندش خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۳:۴۰    
معاون کل وزیر بهداشت با تأکید بر اینکه بازگشایی برخی صنوف به معنای باز گشت به شرایط عادی نیست،گفت: تهران پاشنه آشیل مبارزه با کروناست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۳:۳۰    
رییس کمیسیون اروپا با اشاره به کوتاهی اعضای این اتحادیه در حمایت از ایتالیا برای مقابله با شیوع کرونا، از این کشور رسما عذرخواهی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۳:۱۵    
همزمان با اعلام پرداخت وام یک میلیونی به یارانه بگیران نقدی و شروع ثبت درخواست متقاضیان سوالاتی مطرح است که سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا به آنها پاسخ داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۳:۱۰    
سخنگوی سازمان هواپیمایی انتقال دانشجویان ایرانی با پرواز یک ایرلاین از مسکو به تهران را تائید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۲:۵۰    
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با انتشار اطلاعیه ای امکان واردات کامیون از اروپا را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۲:۳۵    
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در استان تهران، گفت: بر اساس آخرین نظرسنجی انجام شده در کلان شهر تهران، 60 درصد شهروندان تهرانی کرونا را ویروسی جدی و خطرناک تلقی می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۲:۳۰    
وزیر امور خارجه ایران درآستانه 29 فروردین روز ارتش، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز ارتش را به همه دلاور مردان نیروهای سه گانه زمینی، هوایی و دریایی ارتش تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۲:۲۰    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: نوزاد رحمت آبادی هنگام انتقال مادر به بیمارستان علامه بهلول گنابادی، در بالگرد اورژانس هوایی، به دنیا آمد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۲:۲۰    
ساعت کار جدید بانک های خصوصی از شنبه 31 فروردین ماه 1399 از سوی کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۲:۱۵    
خرید هاست برای کسانی که اولین بار است هاست می خرند سخت است و داشتن اطلاعات فنی کمک بسیار زیادی به آن ها می کند که مناسب هاست مورد نیاز خود را بخرند و اسیر تبلیغات پوچ سراسر وب نشوند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۱:۵۵    
بیانیه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در واکنش به گزارش دیوان محاسبات کشور در مورد میزان تعهدات ارزی واردکنندگان کالا در سال 1397 به شرح ذیل منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۱:۵۰    
فرماندار نیویورک اعلام کرد شرایط تعطیلی و قرنطینه این ایالت حداقل تا 15 ماه مه(26 اردیبهشت) تمدید می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۱:۱۵    
وزیر امورخارجه انگلیس روز پنجشنبه اعلام کرد که با هدف مهار شیوع ویروس کرونا، مقررات منع رفت و آمد در این کشور به مدت سه هفته دیگر تمدید خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۱:۱۰    
امسال هم مشابه سال قبل به علت بارش های فراوان، سد شهید رجایی(سلیمان تنگه) در نخستین ماه سال سرریز شد و نوید سال پر محصولی را برای کشاورزان منطقه می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۱:۰۵    
رییس مجلس شورای اسلامی از حماسه آفرینی های ارتش در هشت سال دفاع مقدس، تامین امنیت مردم در دوران صلح و امدادرسانی های مجاهدانه در حوادث طبیعی و مقابله با شیوع کرونا قدردانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۰:۴۰    
در پی مطرح شدن بحث گم شدن 4/8 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی پرداختی به واردکنندگان در سال 97، دیوان محاسبات کشور در بیانیه ای اعلام کرد که گم شدن حتی یک دلار از ارزهای پرداختی متصور نیست .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۰:۲۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بی صبرانه منتظر آغاز کار در تیم ملی ایران بوده و برای صعود به مرحله بعدی رقابت های انتخابی جام جهانی امیدوار هستم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۰:۲۵    
وزیر امور خارجه کشورمان به ادعای دیروز آمریکا مبنی بر نزدیک شدن کشتی های ایرانی به ناوهای آمریکا"
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۰:۲۰    
مدیر کل اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات این استان و پشتیبانی عملیاتی انتظامی یک باند شرارت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۰:۲۰    
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان گفت: طبق فعالیت این سامانه بارشی و پیش بینی های هواشناسی اوج بارش ها تا فردا در استان خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۰:۱۰    
پس از اعلام شکایت و نارضایتی صیادان مبنی برصید غیرمجاز در شرق جاسک، 2شناور لنج صیادی متخلف توقیف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۰:۱۰    
به دستور آبه شینزو نخست وزیر ژاپن در سراسر این کشور به دلیل شیوع ویروس مرگبار کرونا، وضعیت اضطراری ملی اعلام شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۰:۰۵    
رئیس پلیس فتا استان بوشهر در خصوص کلاهبرداری با ترفند تبلیغ آگهی های جعلی وام قرض الحسنه کم بهره هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۹:۵۵    
میخاییل گورباچف آخرین رهبر اتحادیه جماهیر شوروی خواستار کاهش 10 تا 15 درصدی بودجه نظامی کشورها شد و اعلام کرد: کرونا نشان داد منابع مالی را بجای اهداف نظامی باید صرف تامین امنیت انسان ها کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۰    
مدیر بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری در رابطه با احتمال شروع پیک دوم بیماری با آغاز به کار مشاغل، گفت: زمانیکه ارتباطات اجتماعی افزایش پیدا کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۹:۱۰    
وزارت امور خارجه آمریکا در گزارشی مدعی شد، چین با وجود تاکیدش بر پایبندی به معاهده های بین المللی که انفجارهای هسته ای را منع می کند، ممکن است انفجارهای هسته ای محدود انجام داده باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۹:۰۰    
فیلم سینمایی خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در چهارمین روز از اکران اینترنتی به فروش یک میلیاردی در نماوا و فیلیمو رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۹:۰۰    
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی خراسان شمالی گفت: چهار حفار غیرمجاز از محوطه های باستانی در شهرستان جاجرم واقع در جنوب این استان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۸:۵۵    
بانک مرکزی عملیات بازار باز روزهای یکم و دوم اردیبهشت را اعلام کرد بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی می توانند نسبت به ارسال سفارش ها تا ساعت 10 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۸:۴۵    
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر این که کارکنان عملیاتی نیروی هوایی به صورت شبانه روز آماده اجرای ماموریت های ابلاغی هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۸:۴۵    
جو براون چهره شناخته شده و پیشگام ورزش صخره نوردی انگلستان و جهان در سن 89 سالگی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۷:۴۰    
ویروس کرونا اواسط ماه دسامبر 2019 در ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۵    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد: افزایش 3 ماهه سقف ذخیره سازی کارت سوخت موقتی نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۰    
تعدادی از کارگران جام جهانی 2022 قطر به ویروس کوید 19 مبتلا شدند که همین نگرانی های زیادی را به وجود آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۷:۲۵    
نمونه نانو واکسن برای مقابله با ویروس کرونا توسط شرکت یوفوواکس که حاوی نانوذرات است ساخته شده و روی مدل های حیوانی و انسانی در حال آزمایش است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۷:۲۰    
سخنگوی دستگاه دیپلماسی چین در واکنش به اتهام جدید آمریکا مبنی بر اینکه ممکن است کووید 19 به علت کوتاهی تدابیر ایمنی پژوهشگاه ویروس شناسی ووهان به بیرون سرایت کرده باشد هشدار داد مقامات سازمان بهداشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۵    
رییس پیشین سرویس جاسوسی برون مرزی انگلیس (ام .آی.6) در اظهارنظری همسو با مقام های آمریکایی، چین را به پنهان کاری و عدم صداقت درباره کرونا (کووید-19) متهم کرد و افزود که این کشور از بحران به وجود آمده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۷:۰۵    
وزارت امور خارجه عراق امروز (پنجشنبه) در پی حمله سه شنبه شب هواپیماهای ترکیه، سفیر این کشور را در بغداد فراخواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۶:۵۵    
سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا وزارت رفاه با اشاره به اینکه ارسال پیامک برای یارانه بگیران جهت دریافت وام قرض الحسنه یک میلیون تومانی حمایتی کرونا در حال انجام است و تا جمعه شب (29 فروردین) ادامه دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۶:۴۵    
سخنگوی سپاه سامانه هوشمند تشخیص لحظه ای کرونا را محصول خلاقیت و جسارت ایرانی دانست و گفت: به زودی فرآیند تولید و مختصات و قابلیت های فنی سامانه "مستعان" با حضور اصحاب رسانه و متخصصین تشریح خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۶:۴۰    
وزیر امور خارجه چین گفت در تماس با همتای ایرانی خود بر آمادگی پکن درخصوص گسترش همکاری با تهران برای مبارزه با ویروس کرونا تأکید کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۵    
این روزهای شایعاتی در شبکه های مجازی پخش می شود که می گوید سیگاری ها در برابر کرونا ایمن تر هستند و تعداد اندکی از افراد سیگاری در وضعیت بحرانی قرار گرفته اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۰    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان از جوجه آوری بیش از 10 هزار و 500 قطعه فلامینگو در خورهای تالاب بین المللی شادگان در حوزه آبادان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۶:۱۵    
بر اساس آخرین بررسی های صورت گرفته درباره بیماری کووید 19 در کشور تا روز 27 فروردین ماه، در 6 استان به نظر می رسد موج جدید اپیدمی کرونا آغاز شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۵    
ایلام یک استان چهار فصل است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۵:۱۵    
در تصادف مرگبار 12 خودرو در جاده منجیل به رودبار 4 نفر جان خود را از دست داده و پنج نفر مصدوم شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۵    
مستأجرانی که مقیم هستند، فعلاً نمی خواهند این ریسک را بپذیرند. به نظر می رسد در این موارد، صاحب خانه ها هم با بالا نبردن قیمت، تمدید را برای آنها تسهیل کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش آوار در یک ساختمان دو طبقه قدیمی و حبس یک کارگر زیر آوار خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۰    
رییسی در دیدار با اعضای شورای عالی نظام پرستاری بر این نکته تاکید کرد که اقتضای اجرای عدالت درنظام سلامت این است که سهم جامعه پرستاری در خدمات پزشکی مشخص و اعطا شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۰    
واکنش کدخدایی به طرح دو فوریتی مجلس برای اصلاح قانون انتخابات قابل تأمل است. ظاهراً ایشان مایل است شورای نگهبان مطلق العنان باقی بماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۰    
سازمان هواشناسی با صدور هشداری نارنجی از بارش باران، همراه با رعد و برق، وزش باد شدید موقت و بارش تگرگ در مناطق مستعد طی فردا (29 فروردین) خبر داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۰    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: به فکر ساخت زیردریایی هسته ای هستیم و در ساخت زیردریایی های بزرگ تر از فاتح این قابلیت در وزارت دفاع به صورت بومی وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۰    
مسئول بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان گفت: 48 هزار خانوار شامل بی شناسنامه ها، اتباع و مهاجرین دارای همسر ایرانی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۵    
سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا درباره جزئیات بیشتر از وام یک میلیونی ویژه یارانه بگیران، توضیحاتی داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۵    
این روزها ما می خواهیم کم تر از خانه خارج شویم و اغلب میوه و سبزیجات مورد نیازمان را تا حد ممکن می خریم. همه ما سعی می کنیم کم تر برای خرید بیرون از خانه برویم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۰    
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد که در راستای کاهش مراجعات به مراکز معاینه فنی، خودروهای فاقد معاینه فنی تا 15 اردیبهشت ماه جریمه نخواهند شد و از روز 15 اردیبهشت اعمال مقررات می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۰    
سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: براساس آخرین مصوبه دولت قبوض گاز مشترکان در سه ماه اسفند، فروردین و اردیبهشت ماه باید به صورت تجمعی و یکجا به همراه قبض خردادماه پرداخت شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۲:۵۰    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس از جان باختن 97 نفر به دلیل مسمومیت با الکل صنعتی در استان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۵    
شاهین شهابلو، عکاس مستند ایرانی و از استادان عکاسی ساکن انگلستان، بر اثر ابتلا به کرونا در لندن درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به گزارش دیوان محاسبات در خصوص ارز واردات کالا گفت: تمامی موارد مطرح شده در گزارش دیوان محاسبات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۵    
علی اصغر سعیدی خویی - مترجم آثار ادبی و سفرنامه - در 86سالگی و در سکوت خبری درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۰    
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: پاسخ صریح و سریع بانک مرکزی به گزارش دیوان محاسبات که قبل از تصویب در کمیسیون بودجه در صحن علنی مجلس قرائت شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۲:۲۵    
رییس جمهور گفت: امسال سال سختی است؛ هم با ویروس تحریم و هم ویروس کرونا در جنگ هستیم، اما تمام تلاش خود را می کنیم که سختی مردم را بکاهیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۲:۲۵    
رئیس جمهور در حکمی دکتر تقی نبئی را برای مدت سه سال به عنوان رئیس شورای مرکزی و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن منصوب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۲:۲۰    
هر چند که زمین این روزهای بهاری به دلیل خانه نشینی و قرنطینه افراد نفسی تازه می کند اما شیوع بیماری، تولید پسماندهای عفونی و پلاستیکی را افزایش داده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۵    
معاون کل وزارت بهداشت گفت: در 12 تا18 ماه آینده امکان تولید واکسن ویروس کرونا وجود ندارد و این ویروس در پاییز آینده احتمالا به اوج می رسد و در کنار آن ویروس آنفلوآنزا نیز پس از 11 سال به پیک خواهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال عمان تاکید کرد که با پیشنهاد دو تیم الزمالک و پیرامیدز مصر مواجه شده اما آنها را رد کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۵    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: بارندگی و جاری شدن سیلاب طی هفته جاری به تعداد 100 واحد مسکونی در استان خسارت وارد کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز جمعه (29 فروردین ماه) و بارش باران در بیشتر مناطق خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۰    
صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصویری از کاپیتان سابق پرسپولیس را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۵    
ساره بیات در صفحه اینستاگرامش چالش لطفا کتاب بخوانیم راه انداخت و از شهروندان برای مطالعه دعوت کرد که این موضوع با واکنش کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۵    
مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا و از منتقدان اصلی چین در دولت دونالد ترامپ، در گفت و گویی تلفنی با "یانگ جیه چی" عضو ارشد شورای دولتی چین، ضمن انتقاد از پکن در مورد نحوه مدیریت برخورد با کرونا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۰    
بنابر تصویری که در یک سایت از شهرهای مختلف جهان پیش و پس از شیوع ویروس کرونا منتشر شده است، می توان مشاهده کرد که شیوع این ویروس به دلیل قرنطینه و کاهش فعالیت های انسانی موجب کاهش نیتروژن دی اکسید در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۵    
وزیر امورخارجه کشورمان در پیامی توئیتری به زبان چینی از کمک های پکن به ایران برای مقابله با شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۱    
خرید پیراهن مردانه در عین حالی که می تواند لذت بخش باشد یکی از خرید های چالش برانگیز برای آقایان شیک پوش محسوب می شود که وقت و انرژی زیادی را از فرد خواهد گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۱    
تحقیقات جدید دانشمندان نشان داده است اگر یک فرد مبتلا به بیماری کووید-19 باشد و عطسه کند، قطرات تنفسی وی تا فاصله 27 فوتی (8.2 متر) پخش خواهند شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۵    
ساز و کار پرداخت وام یک میلیونی به یارانه بگیران تغییر کرد به این صورت که به صورت قرض الحسنه است و اقساط آن طی 30 ماه و ماهیانه 35 هزار تومان تعیین شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۵    
ماه ها از شیوع ویروس کرونا در جهان می گذرد. دانشمندان در حال کار برای یافتن نکات تازه درباره این ویروس هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۵    
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکی از دلایل اعلام نشدن آمار استانی بیماران کرونا را جلوگیری از موج سفرهای احتمالی به مناطق با شیوع کمتر و متوسط بیماری و در نتیجه گسترش میزان ابتلا به ان در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۰۹:۵۰    
خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، کارگران، بازنشستگان، کارمندان با درآمد پایین و ... قطعا تعدادشان کمتر است و می توان این کمک هزینه را از ارقام بالاتر بین آنها توزیع کرد ...
  • ۱