یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۳:۳۷Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 17 فروردین 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 فروردین 1399 آفتاب نیوز 2 فروردین 1399 آفتاب نیوز 3 فروردین 1399 آفتاب نیوز 4 فروردین 1399 آفتاب نیوز 5 فروردین 1399 آفتاب نیوز 6 فروردین 1399 آفتاب نیوز 7 فروردین 1399 آفتاب نیوز 8 فروردین 1399 آفتاب نیوز 9 فروردین 1399 آفتاب نیوز 10 فروردین 1399 آفتاب نیوز 11 فروردین 1399 آفتاب نیوز 12 فروردین 1399 آفتاب نیوز 13 فروردین 1399 آفتاب نیوز 14 فروردین 1399 آفتاب نیوز 15 فروردین 1399 آفتاب نیوز 16 فروردین 1399 آفتاب نیوز 17 فروردین 1399 آفتاب نیوز 18 فروردین 1399 آفتاب نیوز 19 فروردین 1399 آفتاب نیوز 20 فروردین 1399 آفتاب نیوز 21 فروردین 1399 آفتاب نیوز 22 فروردین 1399 آفتاب نیوز 23 فروردین 1399 آفتاب نیوز 24 فروردین 1399 آفتاب نیوز 25 فروردین 1399 آفتاب نیوز 26 فروردین 1399 آفتاب نیوز 27 فروردین 1399 آفتاب نیوز 28 فروردین 1399 آفتاب نیوز 29 فروردین 1399 آفتاب نیوز 30 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۲:۵۰    
وزیر خارجه پیشین آمریکا ضمن تأکید بر نیاز واشنگتن به همکاری با دیگر کشورهای جهان برای شکست ویروس کرونا هشدار داد که در صورت عدم اقدام مناسب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۱:۰۵    
طبق آخرین آمار جهانی تا این لحظه یک میلیون و 347 هزار و 343 نفر در جهان به بیماری کرونا مبتلا شده اند؛ کشور آمریکا با بیش از 368 هزار مبتلا در صدر قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۱۰    
در آن اتفاق تلخ 21 نفر جان شان را از دست دادند، خانواده های زیادی داغدار شدند و خیلی ها هم خسارت دیدند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۱۵    
مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی گفت: هم اکنون وسعت دریاچه ارومیه 3074 کیلومتر مربع بوده که نسبت به سال گذشته 315 کیلومتر بزرگتر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۷:۰۵    
مرکز کنترل ماهواره ای اتحادیه اروپا روز دوشنبه اعلام کرد که اروپا ماه گذشته میلادی، یکی از گرمترین ماه های مارس (اسفند 98 – فروردین 99) در تاریخ را تجربه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۲:۵۰    
مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت از انتشار راهنماهای گام دوم مبارزه با کووید 19 خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۹:۳۰    
شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد را وادار به رعایت اصول بهداشتی و همچنین خانه نشینی و رعایت فاصله اجتماعی و فیزیکی کرده است؛ اما انگار زور کرونا هنوز به عده ای نرسیده و نتوانسته آنها را خانه نشین کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۷:۲۵    
رئیس سازمان آرامستان های شهرداری رشت به خانواده های درگذشتگان کرونایی گفت: دستکم بیش از 20 روز پس از سپری شدن از زمان دفن اموات خود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۴:۲۵    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون 60500 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 136 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۰    
اپرا وینفری به تلاش های مقابله با ویروس کرونا 10 میلیون دلار اهدا می کند. این شخصیت برجسته تلویزیونی روز پنجشنبه با ارسال توییتی اعلام کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۳۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 4 میلیون نفر از افراد فاقد درآمد ثابت در کشور از تسهیلات خرید اعتباری کالا تا سقف دو میلیون تومان بهره مند خواهند شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۳۱    
یک فوق تخصص ریه بیمارستان دکتر مسیح دانشوری با اشاره به افزایش مصرف شوینده ها و مواد ضدعفونی کننده در دوران شیوع کرونا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۵    
یارانه نقدی آذر ساعت 24 چهارشنبه (20 فروردین) به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۰    
روابط عمومی فیلیمو و نماوا درباره روند فعالیت انجمن صنفی شرکت های نمایش ویدیوی آنلاین کشور اطلاعیه منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۱۰    
جانشین فرمانده پلیس راه کشور تاکید کرد که براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در حال حاضر صرفا افراد بومی و ساکن هر شهر مجوز ورود به شهرها را دارند و ورود افراد غیرساکن به شهرها ممنوع است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۰    
مدیر فروشگاه کوثر قم از ابتلای 20 نفر از کارکنان این فروشگاه به کرونا و فوت یک تن از آن ها در روزهای گذشته خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۹:۵۰    
ممکن است ما گمان کنیم که حق داریم نسبت به کرونا بی خیال باشیم زیرا خودمان مریض می شویم؛ مثل کسی که به اندازه کافی شنا بلد نیست و دل به دریای مواج می زند و درنهایت خودش غرق می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۹:۴۰    
دکتر زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونای تهران گفت: مسئولین اداره ها به دورکاری و کاهش ساعت تمکین نمی کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۵    
آلرژی ها در اثر تولید پروتئینی به نام هیستامین بروز می کنند که واکنش سیستم ایمنی بدن را به دنبال دارد. استفاده از آنتی هیستامین های طبیعی می تواند از بروز آلرژی جلوگیری کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۹:۱۵    
یک کارشناس معتقد است که پیش فرض ها و ادله ای که برای دونرخی کردن قیمت بنزین مطرح شد، اکنون چندان موجودیتی ندارد و باید یک راه حل صحیح به صورت ارائه بنزین تک نرخی به تصویب مجلس و دولت برسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۶:۲۰    
رکود در سه اقتصاد بزرگ تر عربی که به دلیل افت حجم فروش و صادرات شرکت ها آغاز شده به تعدیل گسترده نیروی کار دامن زده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۲:۳۵    
هوآوی قابلیت جدیدی را به رابط کاربری EMUI اضافه کرده که با یادگیری رفتار کاربر و به مدد فناوری هوش مصنوعی، باعث افزایش عمر باتری و ارتقا عملکرد آن می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۱:۵۵    
با ادامه همه گیری ویروس کرونا برخی کشورها شاهد افزایش مبتلایان به این ویروس بوده اند و در برخی کشورها نیز آمارها حاکی از کاهش تعداد مبتلایان به این ویروس است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۱:۱۰    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: به نظر می رسد آمارهای چین یک شوخی تلخ بود. زیرا بسیاری در همه جهان فکر کردند این بیماری مثل آنفلوآنزا است و مرگ و میر کمتری دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۰:۴۵    
عباس موسوی سخنگوی وزارت امورخارجه در توئیتی با اشاره به شجاعت، تعهد و حرفه ای گری و پیشگامی چین در مبارزه با ویروس کرونا( کوید 19) تاکید کرد که ایران همواره قدردان چین در این شرایط دشوار بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۰:۴۵    
ملکه 93 ساله انگلیس که برای جلوگیری از ابتلایش به ویروس کرونا ( کوید 19) پایتخت را ترک کرده و به اقامتگاه روستانی خود واقع در وینزور پناه برده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۰:۴۰    
رئیس کمیته امور اسرای یمن با بیان اینکه ائتلاف سعودی و مزدورانش اسامی اسرایی را در چارچوب مذاکرات برای مبادله اسرا مطرح می کنند که صنعا اصلا آنها را نمی شناسد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۰:۳۵    
برناردو گونزالز، پزشک تیم فوتبال رمس فرانسه پس از ابتلا به ویروس کرونا خودکشی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۰:۲۰    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر برگزاری جشن پایان کرونا در بیمارستان رازی رشت را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۳:۳۵    
تا ظهر فردا جوی نسبتاً پایدار خواهد بود اما از ظهر فردا با نفوذ هوای سرد به استان اردبیل، آسمان ابری و مه آلود شده و در اغلب مناطق استان بارش باران آغاز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۳:۳۵    
نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه در عراق در واکنش به مخالفت ها با نخست وزیری خود مدعی شد که این کار مطابق قانون اساسی عراق است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری رویترز به نقل از سه منبع آگاه گزارش کرد، آمریکا قصد دارد یک میلیارد دلار از کمک های اعطایی خود به افغانستان را با برداشتن از بودجه نیروهای امنیتی این کشور کاهش دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۳:۳۰    
رئیس کمیسیون اروپا خواستار سرمایه گذاری کلان این قاره برای مقابله با شیوع کرونا ویروس و ارائه یک به اصطلاح "طرح مارشال" برای این منظور شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۳:۳۰    
به رغم اعلام قبلی شبکه اول سیما درخصوص پخش پشت صحنه سریال پایتخت 6 ، این برنامه دو شب متوالی به روی آنتن نرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۳:۲۵    
رییس کمیته بین المللی المپیک از همه مردم جهان خواست در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا ورزش کنند تا سالم و قوی بمانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۲:۰۰    
مقامات ایتالیا اعلام کردند که طی 24 ساعت گذشته 525 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور به 15 هزار و 887 نفر برسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۱:۵۵    
فرمانده ناوهواپیمابر تئودور روزولت که چند روز پیش توسط نیروی دریایی آمریکا به دلیل انتشار نامه ای درباره شیوع گسترده ویروس کرونا در این ناو برکنار شده بود، به کرونا مبتلا شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۱:۵۵    
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت، ضمن تقدیر مجدد از کادر درمانی و بهداشتی کشور، تصریح کرد: سلامت مردم، اولویت نخست کشور به شمار می رود اما اشتغال ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۱:۵۰    
وزیر امور خارجه عراق امروز (یکشنبه) اعلام کرد که پیامی از همتای آمریکایی خود، مایک پمپئو دریافت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۱:۵۰    
آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید در پیامی به مناسبت نیمه شعبان و ولادت حضرت ولی عصر(عج) تمام مردم را برای رفع مشکلات و برطرف شدن بلایا به مناجات و دعا دعوت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۱:۵۰    
فرمانده انتظامی قم بابیان این که امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، کنگره عظیم نیمه شعبان در قم برگزار نخواهد شد، گفت: ورودی های منتهی به مسجد جمکران یک روز قبل از نیمه شعبان مسدود خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۱:۲۵    
استاندار تهران با اشاره به اثرگذاری اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، آخرین وضعیت اجرای این طرح را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۱:۲۵    
شاید تعطیلات ناشی از ویروس کرونا بیشتر از همه به سود کریستیانو رونالدو شده باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۱:۲۰    
رهبر جدید حزب کارگر انگلیس از نحوه مدیریت بحران شیوع کروناویروس در این کشور توسط بوریس جانسون انتقاد و او را متهم به ارتکاب "اشتباهات جدی" در قبال این بحران کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۱:۱۰    
سرمربی سابق منچستریونایتد و بایرن مونیخ به انتقاد از رفتار بعضی تیم ها در دوران کرونا پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۱:۱۰    
وزارت خارجه آمریکا طی پیامی پیشنهادهایی را به وزارت خارجه عراق داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۱:۰۰    
وزیر دفاع از تولید روزانه 150 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده توسط این وزارتخانه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۰:۴۰    
عادل عبدالمهدی ، نخست وزیر مستعفی عراق امروز (یکشنبه) از پیشنهاد آمریکا برای آغاز گفت و گو در مورد مسائل گوناگون استقبال کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۰:۰۵    
سردار حسین سلامی در تماس با رئیس مجلس شورای اسلامی برای وی آرزوی سلامتی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۰:۰۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، افزایش تعداد نمونه گیری به ویژه از تمامی افراد مشکوک به کرونا در این استان را دلیل بالا رفتن آمار روزانه مبتلایان طی روزهای اخیر عنوان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۰:۰۰    
رئیس جمهور دستاوردهای دانشمندان، نخبگان علمی، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در حوزه مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا را مغتنم و قابل توجه دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۹:۴۰    
گروه طالبان افغانستان در بیانیه ای امروز (یکشنبه) با اعلام اینکه همچنان به توافق صلحش با آمریکا پایبند است، دولت کابل را متهم به قصور در اجرای آتش بس کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۹:۳۵    
بازیکن تیم استقلال می گوید با ادامه یافتن شیوع ویروس کرونا، بهتر است که لیگ برتر پایان بابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۹:۱۵    
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیامی به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، از جوانان خواست برای مبارزه با فقر ناشی از بحران کرونا کمک و با ارسال دیدگاه ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۹:۱۵    
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان با بیان اینکه افزایش ترددها احتمال وقوع موج دوم شیوع کرونا را به دنبال دارد، گفت: مردم برای مصون ماندن از ویروس کرونا باید از تردد غیرضروری جداً خودداری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۹:۰۰    
یک نماینده اصولگرای مجلس در اظهاراتی عجیب درباره سرنگونی هواپیمای مسافربری اوکراینی گفته است: این هواپیما یک هفته قبل از آن در اسرائیل بوده و به نظر می رسد که دستکاری شده بوده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۸:۵۵    
نخست وزیر مامور تشکیل دولت عراق بر لزوم برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی در طول یک سال از تاریخ آغاز به کار دولت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۸:۵۰    
دومین قسمت از برنامه تلویزیونی راز امشب (17 فروردین ماه) با موضوع کرونا و دین از شبکه چهار سیما پخش می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۸:۵۰    
در پی مصوبه ستاد مدیریت کرونا نمایشگاه های خودرو از جمله واحدهای غیرضروری به شمار می روند که باید تا 31 فروردین ماه تعطیل باشند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۸:۵۰    
وزیر صمت گفت: در روز های آینده با راه اندازی دستگا ه های جدید، تولید ماسک افزایش پیدا می کند و دیگر نیاز به واردات آن نخواهیم داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۸:۲۵    
باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه در نظر دارد تا قرارداد سید مجید حسینی مدافع ایرانی خود را برای چهار سال دیگر تمدید کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۸:۲۵    
میثم مجیدی بازیکن اسبق استقلال تولد نوید محمدزاده را تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۸:۲۰    
ترامپ در یکی دو سال اخیر همواره موفقیت های اقتصادی خود را به رخ رسانه ها و رقبای خود می کشید حالا آمریکا درگیر شیوع کرونا شده و به نظر میرسد کرونا تبدیل به پاشنه آشیل وی در انتخابات آتی آمریکا شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۸:۲۰    
آلمان خواستار دستیابی به داروی این فرک و وارد کردن آن از کوبا است که گفته می شود در چین برای درمان کرونا موثر واقع شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۸:۲۰    
تونل های ضدعفونی هوشمند امروز برای اولین بار در تبریز توسط گروه صنعتی ماشین سازی تبریز راه اندازی رونمایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۸:۱۵    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور کشورمان روز یکشنبه از نمایشگاه دستاوردها و محصولات علمی و فناوری کشور در مبارزه با بیماری کرونا در مجموعه سعدآباد بازدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۸:۱۵    
پلیس می گوید مردی به آنها که زیر بالکن خانه اش بلند صحبت می کردند به ضرب گلوله کشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۸:۱۵    
اپیدمیولوژیست و عضو ستاد مدیریت کرونا گفت: سرعت رسیدن به مرز خاموشی اپیدمی و شکست کرونا به جدیت دولت و مردم در ادامه محدودیت هایی مانند فاصله مناسب، پرهیز از سفر و جابجایی، اجتناب از حضور در تجمعات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۸:۱۰    
فوق تخصص ریه بیمارستان مسیح دانشوری، رعایت 2 هفته قرنطینه بعد از بهبودی را کافی دانست و گفت: اگر فردی بعد از این مدت سرفه کند، دلیل بر این نیست که ویروس در بدنش وجود دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۸:۱۰    
نخست وزیر سابق لیبی در اثر ابتلا به کرونا درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۸:۱۰    
عضو اتاق بازرگانی تهران معتقد است در شرایط فعلی آغاز به کار کارخانه ها، نه تنها نمی تواند شرایط اقتصادی کشور را تغییر دهد که حتی برای سلامت نیروها نیز بسیار خطرناک خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۷:۵۰    
یوزهای پارک پردیسان در حالی امروز (17 فروردین ماه) به گفته مسوولان سازمان حفاظت محیط زیست در حال انتقال به سمنان هستند که جزییات این اقدام از جمله چگونگی انتقال، مکان دقیق انتقال و .. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۷:۳۵    
معاون اجتماعی پلیس استان همدان از پلمب پنج گیم نت و 12 باشگاه ورزشی به دلیل عدم توجه به اخطار صادره خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۷:۳۰    
یک روزنامه انگلیسی به نقل از دو مقام آگاه نوشت، دولت آمریکا تصمیم دارد از معاهده آسمان های باز که از تنش میان غرب و روسیه جلوگیری می کند خارج شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۷:۳۰    
اوتو سونن هولزنر معاون رئیس جمهوری اکوادور امروز (یکشنبه 17 فروردین) بابت رهاشدن اجساد جان باختگان کرونا در خیابان های شهر بندری گوایاکیول عذرخواهی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۷:۳۰    
آلمان برای سومین روز متوالی از کاهش شمار مبتلایان جدید به کرونا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۵    
ابراهیم حقیقی هنرمند گرافیست مدتی است که به بهانه ی شیوع ویروس کرونا در جهان، تاریخ هنر را نیز از این موضوع بی نصیب نگذاشته و پای این ویروس را به آثار هنری مشهور جهان باز کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۵    
یک مقام آمریکایی در گفتگو با نشریه فارن پالیسی این کشور تایید کرد پنتاگون قصد دارد به دنبال تشدید شیوع کروناویروس در واحدهای ارتش آمریکا و به ویژه ناو تئودور روزولت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۵    
رئیس بیمارستان مسیح دانشوری گفت: خوشبختانه در دانشگاه داروسازی دانشگاه شهید بهشتی برای اولین بار در ایران داروی فاووپیراویر ساخته شد و با رعایت موازین قانونی و تایید کمیته اخلاق در اختیار بیمارستان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۰    
الکساندر پریوویچ به دلیل نقض قوانین مربوط به کرونا به سه ماه حبس خانگی محکوم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۵    
یک منبع در استان الانبار اعلام کرد، نیروهای آمریکایی اقدام به بازسازی، تعمیر و ساخت و ساز ساختمان متروکه و ویران شده در داخل پایگاه عین الاسد با هدف مستقر کردن نظامیان آمریکایی کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۵    
با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت پرهیز از اجتماعات در سال جدید تاکنون جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام غیر حضوری برگذار شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۰    
در کره جنوبی یک زمین فوتبال تبدیل به محل برگزاری امتحان درسی دانش آموزان شد و آنها با رعایت فاصله بهداشتی در این محل وسیع امتحان خود را برگزار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۵    
آفتاب نیوز : برخی رسانه ها حتی امروز هم چنین به موضوع کرونا می پردازند. خبرنگار: امروز اومدیم از شور و نشاط بهاری مردم تو خیابون های شهر گزارش بگیریم و بگیم شایعه های فضای مجازی باعث نشد که مردم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۵    
سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: بیماری کرونا جدی است و اکنون در فاز مدیریت هستیم و اگر رعایت نکنیم، هفته آینده با خیز مجدد بیماری روبه رو خواهیم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۵    
در حالی که آماری رسمی از قربانیان کرونا در بلاروس منتشر نمی شود، رییس جمهوری این کشور گفته است که این بیماری با سونا و کار سخت در مزارع از بین خواهد رفت!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۰    
سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: بیماری کرونا جدی است و اکنون در فاز مدیریت هستیم و اگر رعایت نکنیم، هفته آینده با خیز مجدد بیماری روبه رو خواهیم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر اینکه به استفاده از ظرفیت و توان بالای جوانان ایمان داریم، اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید تلاش کردیم، مطابق با وعده های رئیس جمهور محترم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۰    
رئیس سازمان صداوسیما به معاونت سیما دستور ویژه ای برای بررسی حواشی قسمت آخر پایتخت6 داده و گفته است باید مشخص شود این اقدام حاصل اشتباه و بی توجهی است یا فتنه انگیزی ستون پنجم فرهنگی دشمن ؟!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۰    
اگرچه بازار میوه و صیفی در روزهای اخیر آرامش نسبی داشته و برخی اقلام حتی تا 2هزارتومان نیز کاهش قیمت داشته اند اما لیموشیرین، لیموترش و فلفل دلمه از این قاعده مستنثی شده و در حال رقابت با یکدیگرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۶:۱۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: مخالفت آمریکا با اعطای تسهیلات درخواستی ایران از صندوق بین المللی پول برای تامین اقلام مورد نیاز مقابله با کرونا مصداق واقعی جنایت علیه بشریت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۵    
بعد از آنکه نخست وزیر انگلیس چند روز قبل در پی ابتلایش به کروناویروس به قرنطینه رفت، نامزد وی نیز با انتشار پستی در توئیتر فاش کرد که او نیز علائم اصلی ابتلا به این ویروس را داشته و هفته گذشته را به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۵    
مدیر روابط عمومی آستان قدس رضوی گفت: در رابطه با بازگشایی حرم مطهر امام رضا(ع) ستاد ملی کرونا باید به شکل مکتوب به ما اعلام کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۰    
بانک مرکزی در بخشنامه ای به بانک های عامل شرایط تسویه بدهی بدهکاران بانکی را ابلاغ و تأکید کرد که بدهکاران برای ارائه درخواست خود تا پایان خرداد 99 فرصت دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۰    
بازار طلا و سکه همچنان در مدار صعودی حرکت می کند؛ به طوری که سکه 43 هزار تومان و طلا یک هزار و 600 تومان افزایش قیمت داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۰    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تاکید بر اینکه افزایش نرخ کرایه های تاکسی پیش از طی شدن روال قانونی مجاز نیست، گفت: هنوز ابلاغ رسمی در این زمینه به تاکسیرانی نداشتیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۰    
باشگاه پرسپولیس در واکنش به تهمت ها و ادعاهای عجیب نسبت به برخی بازیکنان قدیمی اش، بیانیه ای صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۵:۵۵    
کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران نسبت به شروع کار مشاغل با وجود شیوع گسترده ویروس کرونا واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۰    
قیمت دلار در صرافی های بانکی امروز در حالی 15 هزار و 800 تومان اعلام شد که بررسی ها نشان می دهد قیمت ها در بازار آزاد همچنان در کانال 16 هزار تومان قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۵:۲۰    
در پی اعلام آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، اتاق اصناف ایران اعلام کرد که هیچ کدام از اصناف تا 23 فروردین اجازه بازگشایی واحد صنفی خود را ندارد.
  • ۱