یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۴:۱۲Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 11 فروردین 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 فروردین 1399 آفتاب نیوز 2 فروردین 1399 آفتاب نیوز 3 فروردین 1399 آفتاب نیوز 4 فروردین 1399 آفتاب نیوز 5 فروردین 1399 آفتاب نیوز 6 فروردین 1399 آفتاب نیوز 7 فروردین 1399 آفتاب نیوز 8 فروردین 1399 آفتاب نیوز 9 فروردین 1399 آفتاب نیوز 10 فروردین 1399 آفتاب نیوز 11 فروردین 1399 آفتاب نیوز 12 فروردین 1399 آفتاب نیوز 13 فروردین 1399 آفتاب نیوز 14 فروردین 1399 آفتاب نیوز 15 فروردین 1399 آفتاب نیوز 16 فروردین 1399 آفتاب نیوز 17 فروردین 1399 آفتاب نیوز 18 فروردین 1399 آفتاب نیوز 19 فروردین 1399 آفتاب نیوز 20 فروردین 1399 آفتاب نیوز 21 فروردین 1399 آفتاب نیوز 22 فروردین 1399 آفتاب نیوز 23 فروردین 1399 آفتاب نیوز 24 فروردین 1399 آفتاب نیوز 25 فروردین 1399 آفتاب نیوز 26 فروردین 1399 آفتاب نیوز 27 فروردین 1399 آفتاب نیوز 28 فروردین 1399 آفتاب نیوز 29 فروردین 1399 آفتاب نیوز 30 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۷:۵۵    
کریم بنزما می گوید شکی وجود ندارد که بین او و ژیرو کدامیک فوتبالیست بهتری است
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۴:۳۵    
همه پارک ها و اماکن تفریحی در ایران تعطیل هستند و از شهروندان خواسته شده در خانه های خود بمانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۴:۱۵    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون 47 هزار و 593 نفر به طور قطعی در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و 3036 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و 15 هزار و 473 نفر نیز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۲:۵۵    
امیر آقایی خاطره ای از ساخت فیلمی کوتاه در 21 سال پیش نوشت. تجربه ای که در نهایت به سرانجام نرسید اما خاطره اش در سه عکس ماندگار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۰۹:۴۰    
رئیس کلانتری 116 مولوی از دستگیری 12 نفر تولید کننده ماسک های غیرمجاز فیلتردار در جنوب پایتخت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۰۷:۵۵    
در شرایطی که هنوز سامانه املاک و اسکان با توجه به عدم اتصال به دستگاه های مرتبط، فعالیت خود را آغاز نکرده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۱۰    
مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا که جان خود را از دست داده اند به 12 هزار 428 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۶:۵۵    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه تاکنون 260 مورد مثبت کرونا در استان کرمان اعلام شده است، گفت: طی 24 ساعت گذشته جواب تست 9 مورد جدید مثبت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۵:۲۰    
همزمان به شیوع ویروس کرونا در ایران و به خصوص قم، از طرف عده ای در فضای مجازی اخبار کذبی در ارتباط با این شهر منتشر می شود که یکی از آنها تصاویر و فیلم هایی مربوط به حضور اتباع خارجی در این شهر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۵:۱۵    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا، محدودیت و ممنوعیت تردد در تمامی ورودی و خروجی شهرها به صورت صددرصد اعمال می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۳:۲۰    
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی پیامی از رییس جمهور درخواست کرد تا مقررات منع مسافرت ها، تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و شرایط متفاوت کار اداره ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۱:۴۵    
شبکه اجتماعی توئیتر دو ویدئوی منتشرشده در صفحه رسمی ژائیر بولسونارو رئیس جمهوری برزیل را به دلیل مغایرت با دستورالعمل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا حذف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۱:۰۵    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: مقرر شده است رئیس شورای شهر تهران نامه ای به روسای شوراهای کلانشهرهای دنیا در مورد لزوم رفع تحریم علیه ایران در شرایط کرونایی ارسال کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۰:۳۵    
بنابراین ما با بحرانی سیاره ای روبه رو هستیم که نیاز به پاسخی سیاره ای دارد؛ چه در توزیع منابع ثروت، چه در بازنگری چندده ساله در وضعیتی که با تمرکز تولید صنعتی در حد 70 تا 80 درصد در یک کشور با نظام ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۰:۲۵    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان گفت: به دلیل بارش های اخیر در حوضه آبریز بالا دست سد سفیدرود، ذخیره این سد در وضعیت مطلوبی قرار دارد و امروز سد سفید رود سر ریز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۰:۲۵    
شرکت آمریکایی جانسون اَند جانسون روز دوشنبه اعلام کرد که آزمایش واکسن کرونا روی انسان را از ماه سپتامبر (شهریور ماه) آغاز می کند و ممکن است این واکسن از اوایل سال 2021 برای استفاده اورژانسی دردسترس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۰:۱۵    
احسان مطوری، آهنگساز قطعه رویا درباره این اثر می گوید که هدف اصلی موجودیت یک موسیقی مستقل از هر مکان جفرافیایی بود، اما نشانه هایی به عنوان سمبل هر فرهنگ نیز باید در خدمت موسیقی قرار می گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۹:۱۰    
به گفته رسانه های محلی بیش از دو نفر با شکستن درهای چندجداره و شیشه ای وارد موزه شدند و تابلوی باغ پارسوناٰژ نوینن در بهار ، را به سرقت ببرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۹:۰۵    
کشتی بیمارستانی نیروی دریایی آمریکا برای برای پذیرش بیماران و کاهش فشار به بیمارستان ها در بندر نیویورک پهلو گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۸:۵۵    
رییس اتاق بازرگانی ایران و چین معتقد است در شرایط فعلی، دولت باید با ارزیابی دقیق از میزان آسیب وارد شده به بخش های مختلف، از اقشاری که بیشترین آسیب را دیدند، حمایتی هدفمند داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۸:۵۵    
وزارت ورزش و جوانان خبر استعفای اسماعیل خلیل زاده از ریاست هیات مدیره باشگاه استقلال را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۸:۰۵    
مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال سیل اخیر در استان، به واحدهای تخریبی شهری 50 میلیون تومان وام و 12 میلیون تومان کمک بلاعوض تعلق می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۸:۰۰    
روابط عمومی اداره کل فرودگاه های آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه ای در خصوص خبر پرواز هواپیمایی از استانبول به تبریز جهت بازگرداندن مسافران ایرانی اعلام کرد که این پرواز با مجوز سازمان هواپیمایی کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۷:۴۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به تخلیه نیروهای آمریکایی از پایگاه کی1 در عراق واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۷:۰۵    
کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا از سیاست مدیران بارسا در بحث کاهش دستمزدها انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۴:۲۰    
نتایج یک نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می دهد که حمایت از جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری 2020 بیشتر از دونالد ترامپ است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۳:۴۰    
تنش لفظی میان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و نوه ملکه انگلیس بالا گرفته است و نوه ملکه انگلیس به اظهار نظر اخیر ترامپ واکنش نشان داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۲:۲۵    
سخنگوی پیشین فدراسیون کشتی گفت: خود را خدمتگزار جامعه کشتی می دانم و هرجا که باشم به کشتی خدمت خواهم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۱:۵۰    
رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در توئیت خود نوشت: شهردار تهران امروز در گفت و گوی مجازی ضمن ابراز همدردی با مردم ایتالیا که تاکنون بزرگترین قربانیان بیماری کرونا بودند با شهردار رم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۱:۴۵    
کماندار سابق تیم ملی دارفانی را وداع گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۱:۳۰    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه بقیه الله از اهدای کیت تشخیص ویروس کرونا به مردم آمریکا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۱:۲۵    
رییس پلیس راهور پایتخت گفت: پارک خودرو در حاشیه پارک ها و بوستانها ممنوع است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۱:۱۰    
خبرگزاری المعلومه عراق روز دوشنبه از قصد آمریکا برای انتقال سفارت این کشور از بغداد به پایگاه هوایی عین الاسد در غرب استان الانبار خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۰:۵۵    
جدول پخش برنامه های آموزشی دانش آموزان دوره های متوسطه و ابتدایی در روز سه شنبه 12 فروردین از دو شبکه آموزش و چهار سیما اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۰:۵۵    
در گفتگوی تلفنی محمد جواد ظریف با اسماعیل ولد الشیخ احمد، همبستگی و حمایت دولت و ملت موریتانی با دولت و مردم کشورمان در مبازه با شیوع ویروس کرونا از سوی طرف موریتانیایی اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۰:۴۵    
شهردار تهران که به برنامه دو نیمه ماه رفته بود گفت: آمارها نشان می دهد که حدود 75 درصد مردم به توصیه های مسوولین برای مقابله با کرونا عمل کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۰:۴۰    
بعد از سفر کریس رونالدو از ایتالیا به پرتغال حالا تصویر عجیبی نیز از او منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۰:۴۰    
پیرمرد 89 ساله قمی کرونا را شکست داد و با ترخیص به خانه بازگشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۰:۲۵    
"محمد جواد ظریف" وزیر امورخارجه ایران دوشنبه شب در پیامی توئیتری به زبان عربی از انتقام جویی "و گسترش نفرت و بهره برداری انتخاباتی "دونالد ترامپ" رییس جمهوری آمریکا و تیم همراهش به شدت انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۰:۲۰    
حجت الاسلام سیدعبدالعلی رضایی، رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان مازندران عصر امروز دوشنبه درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۰:۰۵    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه هیچ اظهار نظری در زمینه پایان پاندمی نمی تواند قطعی باشد، گفت: برای روز طبیعت محدودیت تردد و حضور در پارک ها و تفرجگاه ها را خواهیم داشت و استان ها با توجه به اقتضای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۲۳:۰۵    
کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی مقابله با کرونا با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که نسخه کاغذی نشریات تا پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی چاپ نمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۲۳:۰۰    
اسپانیا پس از ایتالیا بیشترین میزان مرگ و میر بر اثر ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا را داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۲۳:۰۰    
حجت الاسلام جعفر آذرپندار امام جمعه چهاربرج براثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۲۲:۵۵    
شمار کسانی که از ابتدای شیوع کرونا به دلیل بیماری کووید 19 در فرانسه جان باخته اند به 3 هزار و 24 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۲۲:۵۰    
آژانس حفاظت مدنی ایتالیا روز دوشنبه اعلام کرد که با افزایش 812 نفری، شمار جان باختگان ایتالیا به علت شیوع ویروس کرونا به 11 هزار و 591 نفر رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۲۲:۵۰    
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا در پاسخ به انتقاد نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان کنگره وی را توله سگ مریض توصیف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۲۲:۴۵    
سخنگوی ناجا گفت: براساس قانون هر فردی که نسبت به ماموران پلیس حین انجام وظیفه، تعدی و تعرض کند، علاوه بر اعمال مجازات های سنگین مربوط به نقض مقررات فاصله گذاری اجتماعی برابر با ماده 607 قانون مجازات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۲۲:۴۰    
اکبر کیا، پیشکسوت تیم فوتبال شاهین تهران دار فانی را وداع گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۲۲:۴۰    
ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان مشکلات مالی و شیوع ویروس کرونا را از مهمترین دلایل پایان همکاری اش با فدراسیون والیبال ایران برشمرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۲۲:۰۰    
فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با حضور مقتدر نیروهای انتظامی اوضاع زندان سپیدار اهواز کاملا آرام وتحت کنترل است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۲۱:۵۰    
استاندار تهران گفت: طی سه روز گذشته از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، در مجموع 130 هزار و 40 خودرو از مبادی ورودی این استان بازگشت داده شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۲۱:۵۰    
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران با اشاره به متوسط سن مبتلایان و فوت شدگان ناشی از کرونا در تهران، آخرین تصمیمات ضدکرونایی در استان تهران را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۲۱:۵۰    
محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری در یادداشتی با بیان اینکه در حال حاضر بیماری کووید19 مهمترین مساله و اولویت نخست نظام حکمرانی کشور اعم از دولت، سایر قوا و نیروهای مسلح است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۲۱:۴۵    
مدیرعامل جدید استقلال می گوید بدهی این باشگاه بیش از 30 میلیارد تومان است و باید در دو بخش ریالی و ارزی مشکلات مالی را رفع کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۲۰:۵۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از تسریع در برنامه ریزی های این نهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین ماه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۲۰:۴۵    
چهل و دو عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس مجلس خواستار برگزاری جلسات مجلس با قید فوریت و در اسرع وقت شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۲۰:۳۵    
کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت مبارزه با کرونا در اطلاعیه ای از همه هموطتان خواست تا سیزده فروردین؛ روز طبیعت در خانه بمانند و از هرگونه حضور در پارک ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۲۰:۲۰    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد که تاخیری در اجرای فاصله گذاری اجتماعی اتفاق نیفتاده و فقط تشدید شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۲۰:۲۰    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی رییس جمهوری از دستور روحانی به استاندار آذربایجان غربی برای توجه ویژه به جانبازان شیمایی و اهالی مظلوم ⁧سردشت⁩ در مسیر مبارزه با کرونا⁩ خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۲۰:۰۵    
سعید نمکی گفت: به یک نقطه روشن در کنترل بیماری های ویروسی رسیده ایم و در آینده ای نزدیک دستاوردی از سوی جمهوری اسلامی اعلام می شود که ایران را در این عرصه در سطح جهانی در رتبه نخست قرار می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۹:۵۰    
رئیس جمهوری روسیه از مسئولان این کشور خواسته است تا اطلاعات در مورد وضعیت انتشار کرونا را در این کشور را بدون سانسور در اختیار مردم قرار دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۹:۳۰    
سازمان هواشناسی طی اطلاعیه ای از ورود سامانه بارشی به کشور در روز 13 فروردین ماه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۹:۳۰    
در حالی که کمتر از دو ماه قبل هیات باستان شناسی چهارباغ اصفهان در حفاری هایشان در کفِ تاریخی خیابان چهارباغ به کف فرش و سنگفرش آجریِ دوره قاجار که روی بخش صفوی اضافه شده بود، رسیدند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۹:۲۵    
جلسه تامین مطالبات وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی به ریاست جهانگیری تشکیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۹:۱۰    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز و سخنگوی ستاد مدیرت بیماری کرونا در استان گفت:شهروندان محترم برای روز طبیعت برنامه ریزی سفر نکنند و امسال با شعار ماندن در خانه روز طبیعت را سپری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۸:۴۰    
معاون سیاسی سپاه گفت: اگر آمریکایی ها فراتر از عملیات روانی بخواهند اقدامی را در عراق انجام دهند یک شکست راهبردی بزرگتر از گذشته را در کارنامه خود ثبت خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۸:۳۵    
سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: 527 واحد صنفی در شرق تهران از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و برای پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا، تعطیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۸:۳۰    
رئیس کل دادگستری استان البرز در خصوص اتفاقات اخیر در برخی از زندان های کشور گفت: تاکنون موضوع خاصی که جنبه ناامنی و اقدامات خلاف قانون در ندامتگاه های مستقر در استان البرز داشته باشد مشاهده نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۸:۲۰    
معاون دانشگاه آزاد اشاره به اینکه ترم جاری حذف نخواهد شد، گفت: بعد از تعطیلات اگر لازم باشد کلاس های حضوری را به صورت فشرده تا تیر و یا مردادماه ادامه خواهیم داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۸:۱۵    
شاخص کل در بازار بورس امروز (دوشنبه) دو هزار و 12 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم 547 هزار و 661 واحد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۸:۱۰    
وزارت آموزش و پرورش خبر تعطیلی مدارس تا اردیبهشت را تکذیب کرد و هرگونه تصمیم گیری در این زمینه به عهده ستاد ملی مبارزه با کرونا است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۸:۰۵    
یکی از مهمترین مسایلی که در مورد بیماران مبتلا به کرونا باید در نظر گرفت طریقه مواجهه و تعامل با آنهاست
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۸:۰۰    
دادستان اسلامشهر از صدور کیفرخواست عاملان قتل در خیابان کاشانی اسلامشهر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۷:۵۵    
طرح ممانعت از ورد خودرو به تفرجگاه های کرمان در تکمیل طرح فعلی که بر اساس آن تمام مبادی ورودی و خروجی شهرها در حال کنترل شدید است، انجام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۷:۳۵    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از کاهش بی سابقه پروازهای مسافری و پروازهای عبوری در هفته های گذشته که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرده است خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۷:۲۵    
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا می گوید هری، از نوادگان خاندان سلطنتی بریتانیا و همسرش مگان خودشان باید هزینه تأمین امنیت خودشان در آمریکا را بپردازند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۷:۲۰    
پلاک وسایل نقلیه علاوه بر عدد، دارای رنگ ها و حروف مختلفی است که کمتر به آن توجه کردیم، اما هرکدام نشان گر مورد خاصی است که دانستنش در برخی موارد به افزایش اطلاعات عمومی کمک می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۷:۲۰    
دفتر بنیامین نتانیاهو روز دوشنبه اعلام کرد که نخست وزیر اسرائیل به دنبال ابتلای یکی از دستیارانش به ویروس جدید کرونا خود را قرنطینه می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۷:۱۵    
تاریخ برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو در سال 2021 مشخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۶:۵۵    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه از روز گذشته تست 17 مورد قطعی مثبت کرونا اعلام شده گفت: با احتساب نفرات جدید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۶:۵۰    
محمدرضا فغانی یکی از داورهای فوتبال ایران خبر از پناهندگی خودش و سفر به کشور سوئد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۶:۵۰    
سخنگوی دولت تاکید کرد: بدون وداع کردن با سبک های زیستی عصر کهن و بدون نوسازی عقلانیت حکمرانی نمی توانیم ساختار اتحاد شوم کرونا و تحریم را بشکنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۶:۲۵    
جدول تعرفه و حقوق ورودی کالاهای وارداتی که به تصویب دولت رسیده است، برای اجرا از فروردین سال 99، با امضای معاون اول رییس جمهوری ابلاغ شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۶:۲۰    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: 22 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته در خوزستان شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری تا ظهر روز دوشنبه 11 فروردین به 693 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۶:۱۵    
محققان دریافتند ترکیب دو داروی هیدروکسی کلروکین و آزیترومایسین نتایج مثبتی در درمان Covid-19 دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۶:۱۰    
وزیر امور خارجه در مقاله ای در نشریه کامرسانت روسیه با اشاره به فشار جامعه جهانی به آمریکا برای لغو تحریم های یکجانبه علیه ایران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۵:۲۵    
رئیس جمهور در ارتباط ویدئو کنفرانسی با استان های آذربایجان غربی، خوزستان، اردبیل و زنجان ضمن گفتگو با استانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی این استان ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۵:۱۰    
صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: با تفاهم صندوق بازنشستگی کشوری و فروشگاه های افق کوروش، طرح تسهیلات خرید کالا یا همان طرح یاری در تمامی شعب این فروشگاه نیز قابل استفاده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۵:۰۵    
ویروس کرونا در جهان لطمات زیادی را متحمل باشگاه های ورزشی در سراسر دنیا کرده است، با این وجود بازیکنان تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا اعلام کردند حقوق چهار ماه آینده خود را از باشگاه دریافت نمی کنند تا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۵:۰۰    
وزیر رفاه از اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری خبر داد و گفت: با تحقق وعده اعتبار تخصیصی دکتر نوبخت ما می توانیم تقریباً بین15.8درصد تا 77.3 درصد حقوق بازنشستگان را افزایش دهیم .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۵:۰۰    
گزارش دفتر مطالعات پایه منابع آب نشان می دهد؛ میزان بارش های کشور اگرچه از ابتدای سال آبی جاری (مهرماه 98) تا دهم فروردین 99 به 231 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۴:۵۰    
چشم امید مردم به عملکرد و اقدامات و نظارت مجلس است. تعطیل کردن مجلس و جلوگیری از تشکیل جلسات رسمی آن با حضور نمایندگانی که سلامتشان پس از تست کرونا محرز می شود و با حفظ توصیه های ایمنی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۴:۴۰    
به دنبال بارندگی 26.4میلی متری در خواف و تکمیل ظرفیت آبگیری، سد "سده" در این شهرستان سرریز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۴:۱۵    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون 41495 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۴:۱۵    
رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: تردد خودروها از ساعت پنج بامداد تا 24 روز سیزدهم فروردین ماه در سراسر استان از مقابل خانه برای شهروندان ممنوع خواهد بود و خودروهای رانندگان متخلف به مدت یک ماه توقیف ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۴:۰۵    
کیت تشخیص ویروس کرونای ساخت وزارت دفاع صبح امروز در ستاد کل نیروهای مسلح رونمایی شد و به تولید انبوه رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۴:۰۰    
معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه سلامت مردم مهمترین اولویت دولت است گفت: سلامت جامعه چیزی نیست که بتوان نسبت به آن مسامحه کرد و آن را نادیده گرفت و اگر نیاز باشد دولت و ستاد ملی مدیریت بیماری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۳:۵۵    
کن شیمورا کمدین ژاپنی که از دهه 1970 حضور مستمری در تلویزیون ژاپن داشت، بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در سن 70 سالگی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۳:۵۵    
سه روز از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا می گذرد که گزارش های رسیده از همراهی نسبی مردم در اجرای این طرح حکایت دارد.
  • ۱