پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۶:۰۴May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 2 آذر 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 آذر 1396 خبرگزاری آنا 2 آذر 1396 خبرگزاری آنا 3 آذر 1396 خبرگزاری آنا 4 آذر 1396 خبرگزاری آنا 5 آذر 1396 خبرگزاری آنا 6 آذر 1396 خبرگزاری آنا 7 آذر 1396 خبرگزاری آنا 8 آذر 1396 خبرگزاری آنا 9 آذر 1396 خبرگزاری آنا 10 آذر 1396 خبرگزاری آنا 11 آذر 1396 خبرگزاری آنا 12 آذر 1396 خبرگزاری آنا 13 آذر 1396 خبرگزاری آنا 14 آذر 1396 خبرگزاری آنا 15 آذر 1396 خبرگزاری آنا 16 آذر 1396 خبرگزاری آنا 17 آذر 1396 خبرگزاری آنا 18 آذر 1396 خبرگزاری آنا 19 آذر 1396 خبرگزاری آنا 20 آذر 1396 خبرگزاری آنا 21 آذر 1396 خبرگزاری آنا 22 آذر 1396 خبرگزاری آنا 23 آذر 1396 خبرگزاری آنا 24 آذر 1396 خبرگزاری آنا 25 آذر 1396 خبرگزاری آنا 26 آذر 1396 خبرگزاری آنا 27 آذر 1396 خبرگزاری آنا 28 آذر 1396 خبرگزاری آنا 29 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۳۸    
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، جزئیات وام ضروری بازنشستگان را توضیح داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۶:۰۹    
مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: سود سهام عدالت به طور قطع در سال جاری به حساب مشمولین واریز خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۶:۰۶    
معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی گفت: با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی تسهیلاتی برای اشتغال مجدد دریافت کنندگان مقرری بیمه بیکاری ارائه می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۵:۱۲    
فرمانده سپاه ناحیه دماوند اظهار کرد: تفکر بسیجی در کشورهای آزادیخواه جهان رواج پیدا کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۲:۳۹    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: در دور جدید سفرهای عتبات عالیات عراق افزایش قیمت نخواهیم داشت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۰:۵۴    
در زندگی روزمره ممکن است اتفاقاتی رخ دهد و یا شرایطی پیش آید که مجبور به گفتن دروغ مصلحتی شویم. این دروغ می تواند یک دروغ کوچک باشد که هیچ آسیبی به کسی نمی رساند باشد یا حتی دروغ بزرگی که بعدها مشکل ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۰:۴۵    
یکی از جوانان موفق صنعت بازی سازی، حسن مهدی اصل، فارغ التحصیل مهندسی نرم افزار است و زمانی آرزویش این بوده است که بازی مورد علاقه خود را بسازد و هم اکنون در حال تولید بازی های رایانه ای در سطح بین ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۹:۱۲    
امام جمعه سراوان با بیان اینکه دنیای اسلام با وجود فرهنگ بسیجی احساس امنیت می کند و این فرهنگ الگویی برای دنیا است ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۶:۵۴    
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: بررسی لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت، در مراحل نهایی است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۴:۳۹    
محققان چارچوبی برای ساخت متا ماده با قابلیت پیکربندی مجدد طراحی کرده اند که حتی در مقیاس نانو نیز قابل اجراست. چنین ماده ای می تواند نور و صوت را خم کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۴:۰۹    
یک تولید کننده موبایل قصد دارد ماه ژانویه در نمایشگاه CES از پرچمدار جدید خود رونمایی کند. این موبایل قابلیت فیلمبرداری هزار فریم در ثانیه را دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۳:۵۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی آباد گفت: نویسنده کتاب باید موضوع را بر اساس نیازهای روز جامعه انتخاب کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۳:۳۹    
این دستگاه آب لوله کشی را به آب معدنی تبدیل می کند و با یک اپلیکیشن به موبایل کاربر متصل می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۳:۰۹    
ارتش آمریکا سعی دارد گیاهان هوشمندی بسازد که می توانند مواد شیمیایی، سیگنال های الکترومغناطیسی و غیره را ردیابی کند. همچنین می توان از آن برای شناسایی میدان مین استفاده کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۲:۳۹    
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان روز 5 آذرماه در محل خانه کشتی شماره یک مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۱:۳۳    
سفیر اندونزی در ایران در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی بر بهره گیری از ظرفیت های منطقه آزاد انزلی برای انتقال تولیدات کشور اندونزی به کشورهای حاشیه خزر تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۱:۱۵    
رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران گفت: بر اساس حکم دیوان عدالت اداری ، عکسبرداری برای کارت ملی هوشمند در دفاتر پیشخوان دولت و ثبت احوال غیر مجاز است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۱:۱۵    
رییس جمهور اسلامی ایران با اشاره به ضرورت هوشمندی دولت ها و ملت های منطقه در برابر توطئه ها و تفرقه افکنی دشمنان، بر توسعه مناسبات و همکاری های همه جانبه تهران کابل تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۱:۰۹    
محققان ایرانی موفق به طراحی و ساخت برچسب های امنیتی با فناوری نانو شدند که می توان به واسطه آن محصول تقلبی را از محصول اصلی تشخیص داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۰:۴۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مجموعه تولید نان باید به سمت تولید انبوه و صنعتی و تولیدی که با حداقل قیمت به دست مردم برسد، حرکت کند و این مهم نیازمند کاهش مداخله دولت در این امر است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۰:۳۹    
ماموران گمرک در تازه ترین عملیات مبارزه با مواد مخدر، موفق شدند از داخل سنتور، تریاک کشف کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۰:۳۹    
دانشمندان MIT یک آشکارساز میون جیبی با قیمتی ارزان طراحی کرده اند که می تواند به راحتی با قطعات الکتریکی معمولی ساخته شود و ذرات کیهانی را ردیابی کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۳:۵۷    
دروازه بان کاستاریکایی رئال مادرید و مهاجم مکزیکی وستهام کاندیدای کسب عنوان بازیکن سال کونکاکاف شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۳:۳۶    
پینگ پنگ بازان جوان ایران در جدول دونفره تور پرتغال موفق به کسب یک نقره و یک برنز شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۲:۵۴    
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای ضمن عذرخواهی از هواداران، از آنها تقاضا کرد مانند همیشه از تیم و سرخپوشان حمایت کنند تا حرکت در مسیر تکرار عنوان قهرمانی لیگ برتر ادامه یابد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۱:۱۸    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به جایگاه آفریقا در سیاست خارجی ایران بر ضرورت گسترش مناسبات در همه زمینه ها با کشور تونس تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۱:۰۹    
کشورهای عربستان، مصر، امارات و بحرین در ادامه تنش با قطر، اتحادیه جهانی علمای مسلمان و شورای اسلامی جهانی را در لیست سیاه تروریستی قرار دادند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۱:۰۶    
اجلاس جهانی محبان اهل بیت (علیهم السلام) و مساله تکفیری ها با قرائت بیانیه پایانی به اتمام رسید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۱:۰۳    
خبرگزاری انگلیسی رویترز در تحلیلی با توجه به عدم حمایت کشورهای عربی از تمایل عربستان سعودی برای تقابل جویی مستقیم با ایران نوشته اقدامات محمد بن سلمان علیه ایران ناکام مانده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۵۴    
نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه فردا با مقامات وزارت خارجه و دفاع روسیه در مسکو دیدار می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۴۸    
بنا به گزارش رسانه های غرب، میانمار و بنگلادش، توافقی را برای بازگشت مسلمانان روهینگیا به میانمار به امضا درآورده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۴۲    
نماینده آمریکا در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت این نهاد باید هر ادعای جدید و معتبری در مورد فعالیت های اعلام نشده هسته ای در ایران را مورد بررسی قرار دهد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۳۶    
بسیج مردمی عراق به مهمترین خطوط مواصلاتی در بادیه الصحراء سیطره پیدا نمود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۲۴    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به منفی بودن تراز مالی دولت و بیشتر بودن هزینه ها از درآمدها گفت: در کشور 70 هزار پروژه عمرانی ناتمام وجود دارد که 1 ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۱۸    
هیأت عالی معارضان سوری اعلام کرد که همه بندهای پیش نویس بیانیه پایانی نشست ریاض 2 را قبول کرده است، هر چند که هنوز مناقشات بر سر این بیانیه در میان معارضان ادامه دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۱۵    
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر ضرورت فهم مجتهدانه دین توسط روحانیت برای پاسخ به شبهات در جهان امروز، گفت ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۱۲    
مرجع تقلید شیعیان در دیدار با رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج در جامعه همچون رگ های بدن است که در تمام نیروهای جامعه نقش، حد و وظیفه دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۰۶    
مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر اینکه مسئولین به نیازمندی های بسیج و تقویت آن توجه کنند، گفت: کشورهای منطقه نیز با الگو برداری از بسیج توانستند پیروز شوند و همگان از امام امت الگو گرفتند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۰:۰۰    
یک روزنامه آمریکایی گزارش کرد که آمریکا در صدد است حضور نظامی خود را در شمال سوریه با هدف اعمال فشار به دولت دمشق حفظ کند و به نوعی به دنبال مهار نفوذ ایران در این کشور می باشد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۵۱    
فرمانده ارشد روس از احتمال کاهش نیروهای نظامی در سوریه خبر داد
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۴۵    
آمریکا از ورود ده ها شهروند کره جنوبی که قصد داشتند بر اساس برنامه حذف روادید وارد این کشور شوند جلوگیری و آنها را از فرودگاه فرودگاه بین المللی جورجیا دیپورت کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۴۲    
مراسم جشن روز جهانی کودک که به دلیل تقارن با ایام عزاداری ماه محرم و صفر برگزار نشده بود، عصر پنجشنبه با حضور 1500 نفر از کودکان کار و خیابان تهران در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۳۹    
سخنرانی پرشور نماینده حزب الله در اجلاس محبان اهل بیت درباره مصائب ترکیب فتنه اسرائیل و فتنه سعودی در لبنان، سوریه، عراق، یمن و بحرین منجر به تشویق تمام حضار اجلاس شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۲۷    
خبرگزاری آناتولی ترکیه ادعا کرد که مقتدی صدر رهبر حرکت صدر عراق اعلام کرده که ایران از سفر وی به عربستان سعودی در ماه جولای، ناراحت است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۲۷    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در حاشیه اجلاس جهانی محبان اهل بیت(ع) تاکید کرد: تحریم های کاتسا سبب شد اشخاصی که به وعده های آمریکا خوشبین هستند متوجه شوند که آمریکا قابل اعتماد نیست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۱۸    
کمیسیون اتحادیه اروپا در گزارش ارزیابی خود درباره برنامه بودجه کشورهای عضو این اتحادیه از بدهی های بالای کشورهای فرانسه و ایتالیا ابراز نگرانی کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۱۲    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با بیان اینکه کمیته امداد کشور ساخت شش هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله زده کرمانشاه را تعهد کرده است ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۰۹    
رئیس جمهور سودان از پوتین خواست از کشورش دربرابر آمریکا محافظت کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۰۶    
گروهی از محققان دانشگاه مونترال کانادا به روشی تازه برای جلوگیری از انتقال مقاومت آنتی بیوتیکی در میان باکتری ها دست یافتند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۸:۵۴    
تیم ملی فوتسال بانوان ایران در نخستین دیدار دوستانه مقابل ایتالیا با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی رسید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۵    
نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: برای آماده سازی و حضور مقتدرانه تیم ملی فوتسال بانوان در جام ملت های آسیا با کشورهای چین، ژاپن و تایلند مذاکراتی را داشته ایم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۲    
در حالیکه براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قرار بود قیمت انواع نان از روز گذشته (چهارشنبه اول آذر ماه) 15 درصد افزایش یابد و نرخ های جدید نیز اعلام شده بود ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۸:۳۳    
منابع مصری اعلام کردند که ارتش این کشور اعضای یک گروه تروریستی را که قصد انجام عملیات های خرابکارانه داشتند، بازداشت کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۸:۲۵    
فراکسیون المستقبل در پارلمان لبنان امروز پنجشنبه طی جلسه ای از به تعلیق درآمدن استعفای حریری ابراز خشنودی و تأکید کرد: موافقت حریری برای تعلیق استعفا گامی حکیمانه بود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۸:۱۶    
علمای یمن امروز پنجشنبه با برگزاری کنفرانسی در شهر صنعاء عادی سازی روابط کشورهای عربی با تل صهیونیستها و همچنین تروریستی خونده شدن مقاومت توسط اتحادیه عرب را محکوم کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۸:۱۰    
مشاور ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در توئیتی نوشت: نشست سوچی، پیروزی صلح و خرد شدن استخوان های تروریسم تکفیری بود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۸:۰۱    
عربستان می خواست استعفای حریری را بدل به قطع روابط همه جهان با دولت لبنان به منظور فشار به حزب الله بکند، اما حالا آنچه اتفاق افتاده التماس حریری برای بازگشت به جامعه سیاسی لبنان است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۵۵    
روز دوم و پایانی نشست جهانی محبان اهل بیت (ع) و موضوع تکفیری ها با سخنان چند نفر از اندیشمندان جهان اسلام و قرائت بیانیه پایانی به اتمام رسید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۶:۵۳    
سردار دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه جمعی از معاونان این نیرو با حضور در ستاد نیروی دریایی راهبردی ارتش ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۵۲    
پارلمان اروپا به تأیید حکم حبس دوساله نبیل رجب فعال حقوقی بحرینی واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۶:۵۰    
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه دولتمردان باید قدر همدلی مردم در امدادرسانی به زلزله زدگان را بدانند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۴۹    
یک کاروان زیارتی که از شهرستان برازجان به سمت مشهد عازم بودند، در امامزاده مختار شهرستان یاسوج، با گاز مونوکسید کربن دچار مسمومیت شده و راهی بیمارستان شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۶:۴۳    
همزمان با تشدید حملات هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به مناطق مختلف یمن، شماری از مزدوران این ائتلاف در حملات تلافی جویانه نیروهای یمنی به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۶:۴۳    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در بیانیه ای در نشست شورای حکام آژانس تأکید کرد که تعهدات هسته ای ایران در قبال برجام در حال اجرا است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۴۳    
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر رهنمودهای رهبر انقلاب و فرماندهی سردار سلیمانی نبود داعش شکست نمی خورد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۳۴    
شورجه در برنامه چشم شب روشن گفت که حقیقتاً حال سینمای دفاع مقدس خوب نیست. به سینمای دفاع مقدس، سینمایی که می تواند 8 سال گذشت، ایثار، شجاعت و شهامت را به تصویر بکشد، متأسفانه خیلی پرداخته نشده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۵    
سفیر کشورمان در فرانسه با اشاره به دعوت به عمل آمده از حسن روحانی برای شرکت در اجلاس آب و هوا در پاریس در 12 دسامبر، گفت: حضور رئیس جمهور ایران در این نشست در دست بررسی است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۵    
یکی از مراجع عظام تقلید گفت: آیت الله معرفت در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی حضور داشت و به این انقلاب خدمت کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۵    
یک مقام مسئول بانک مرکزی خبر حراج سکه از روز شنبه را تکذیب و اعلام کرد که فعلا برنامه ای برای حراج سکه نداریم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۱۹    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز با آیت الله علوی گرگانی دیدار کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۱۰    
رئیس کمیته روابط خارجی دومای روسیه به خبرنگاران گفت که نمایندگان سه کشور روسیه، ایران و ترکیه با در پیش گرفتن یک رویکرد هماهنگ در سوریه، یک ائتلاف واقعی ضدتروریستی شکل دادند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۰۴    
به نوشته روزنامه اشپیگل، بغداد با تصمیم وزیر امور خارجه آلمان برای سفر به منطقه کردستان عراق به منظور میانجیگری میان دولت عراق و کردستان مخالفت کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۶:۵۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از برخورد سه دستگاه خودرو در بزرگراه حقانی و ترافیک سنگین در این بزرگراه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۶:۵۰    
وزیر پست، تلگراف و تلفن دولت سازندگی گفت: از حدود 10 سال گذشته تا کنون معیار های سنجش آمار اشتغال نیز با تغییر مسئولان تغییر کرده است تا جایی که اخیر یکی از مسئولان گفته بود که هر کسی هفته ای یک ساعت ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۹    
آیت الله مصباح یزدی گفت: باید تئوری های ولایت فقیه و حکومت اسلامی را در جامعه تبیین کرد تا دشمن نتواند این سرمایه ها را در معرض خطر قرار دهد؛ مبادا یک معلم یا استاد در مدرسه، دانشگاه یا حتی حوزه ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۵    
یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای در زمینه سرقت که با کیف قاپی و موبایل قاپی اقدام به تشکیل گروه جدیدی از سارقان کرده بود، توسط پلیس آگاهی تهران شناسایی و دستگیر شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۶:۰۸    
نماینده مردم مشهد گفت: داعش و سناریوی شیعه هراسی و اسلام هراسی از تیرهای آخر آمریکا و متحدانش برای ضربه به اسلام و مسلمین بود که با انسجام شکل گرفته در سایه تدابیر رهبری تمامی این تیرها به خطا رفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۵:۵۷    
رویترز اعلام کرد: کاهش ارزش لیر ترکیه رکورد زد و به قیمت 3.98 لیر در برابر یک دلار معامله شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۵:۵۱    
در پی پایان یافتن سیطره داعش؛ علمای برجسته اهل سنت کشور در پیام تبریک به مقام معظم رهبری تاکید کردند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۵:۴۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 78 بنگاه بزرگ و تعداد زیادی بنگاه 2تا 3نفره براثر زلزله کرمانشاه آسیب دیده و 10 هزار شغل در معرض تهدید قرار گرفته است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۵:۳۳    
خبرگزاری رویترز به نقل از دو منبع آگاه مدعی شده است که وزیر امور خارجه آمریکا از عربستان سعودی خواسته تا محاصره یمن را کاهش دهد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۵:۲۷    
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در کرانه باختری رود فرات به عملیات پاکسازی عناصر باقی مانده داعش ادامه میدهند و موفق شدند پیشروی کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۵:۱۸    
یکی از مراجع عظام تقلید گفت: بسیج در مناطق زلزله زده با تأسی به رهبر معظم انقلاب فعالیت های بسیار خوبی انجام داده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۵:۱۵    
کانون فرهنگی هنری دوستان جمکرانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد کارگاه آموزش مهارت های ازدواج و مهارت های فضای مجازی برگزار کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۵:۱۲    
یک روزنامه انگلیسی تأکید کرد شاهزاده های بازداشت شده در عربستان توسط مأموران امنیتی وابسته به یک شرکت آمریکایی مورد شکنجه قرار گرفته و از پا آویزان شده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۵:۱۲    
مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: بسیج در کمک به زلزله زدگان غرب کشور مانند دوران دفاع مقدس درخشید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۵:۰۹    
دانشمندان دانشگاه کوئینزلند به فناوری جدیدی موسوم به دیپ استیک (Dipstick) دست یافتند که تشخیص پاتوژنی و سریع بیماری در انسان، حیوانات و گیاهان را حتی از راه دور ممکن می سازد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۷    
دو جناح حماس و فتح به توافق رسیده اند که تا پایان سال آینده ی میلادی انتخابات سراسری در نوار غزه و کرانه باختری رود اردن برگزار شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۱    
سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی ماراتن آب های آرام از 4 آذرماه در بندرانزلی برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۱    
سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: رایزنی های زیادی کردیم تا کیانی برگردد و فکر می کنم تا پایان نیم فصل او را نخواهیم داشت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۸    
تنیسور کشورمان برابر حریف مقدونیه ای خود به پیروزی رسید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۲    
فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب بسیج را به معنی حضور در همان نقطه ای دانست که انقلاب به آن نیاز دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۳۶    
مجله فوربس باهوش ترین افراد زیر 30 سال 2018 را با عنوان دایره المعارف خلاقیت لیست کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۳۳    
در نخستین روز مسابقات کسب سهمیه گرند اسلم، سه نماینده تکواندو ایران موفق به کسب سهمیه شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۲۷    
معاون رئیس اجرایی جمهوری اسلامی افغانستان درباره امکان تعامل نیروهای طالبان با دولت افغانستان گفت: تفکر طالبان مبتنی بر تمامیت خواهی است ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۲۴    
اجلاس جهانی محبان اهل بیت (ع) و مسأله تکفیری ها پایتخت جهان اسلام را به اتاق فکری برای مبارزه باهرگونه افراط گری و تکفیر تبدیل کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی آباد گفت: فرهنگ بسیجی دژهای داعش را فرو ریخت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۸    
سرتیپ ستاد امیر حاتمی در پیامی پایان سیطره شجره خبیثه داعش را به فرمانده معظم کل قوا، ریاست محترم جمهور، مردم شریف ایران اسلامی به ویژه خانواده های معزز و گرانقدر شهدای مدافع حرم تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۵    
امیرالمومنین علی (ع) در مواجهه با سوالی درباره برتری علم یا ثروت، جواب های گوناگونی دادند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۵    
به دنبال شرایط نامساعد جوی، باد شدید و بارش باران سنگین به همراه رعد و برق در جزیره خارک، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، دستور آماده باش کامل برای رعایت تمهیدات لازم را صادر کرد.