چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۷:۰۲May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 5 آذر 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 آذر 1396 خبرگزاری آنا 2 آذر 1396 خبرگزاری آنا 3 آذر 1396 خبرگزاری آنا 4 آذر 1396 خبرگزاری آنا 5 آذر 1396 خبرگزاری آنا 6 آذر 1396 خبرگزاری آنا 7 آذر 1396 خبرگزاری آنا 8 آذر 1396 خبرگزاری آنا 9 آذر 1396 خبرگزاری آنا 10 آذر 1396 خبرگزاری آنا 11 آذر 1396 خبرگزاری آنا 12 آذر 1396 خبرگزاری آنا 13 آذر 1396 خبرگزاری آنا 14 آذر 1396 خبرگزاری آنا 15 آذر 1396 خبرگزاری آنا 16 آذر 1396 خبرگزاری آنا 17 آذر 1396 خبرگزاری آنا 18 آذر 1396 خبرگزاری آنا 19 آذر 1396 خبرگزاری آنا 20 آذر 1396 خبرگزاری آنا 21 آذر 1396 خبرگزاری آنا 22 آذر 1396 خبرگزاری آنا 23 آذر 1396 خبرگزاری آنا 24 آذر 1396 خبرگزاری آنا 25 آذر 1396 خبرگزاری آنا 26 آذر 1396 خبرگزاری آنا 27 آذر 1396 خبرگزاری آنا 28 آذر 1396 خبرگزاری آنا 29 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۴۷    
معاون بازرسی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با تاکید بر اینکه هرگونه پیش فروش خودرو باید با مجوز رسمی انجام پذیرد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۵۹    
جلال تهرانی از 20 آذرماه نمایش دو دلقک و نصفی را به صحنه می برد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۵۲    
مدیرعامل راه آهن خواستار تجهیز تمامی لکوموتیوها به ATC ، تحلیل سوانح و درس آموزی از آنها، به کارگیری تجربیات در پیشگیری از وقوع سوانح مشابه و بررسی خط تامین و انجام آنها از سوی مدیران مربوطه شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۶    
تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در آبان ماه امسال به 14 هزار و 800 هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه مشابه سال قبل 18.5 درصد افزایش نشان می دهد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۳    
با آواربرداری بقایای دکل 95 فتح از دهانه چاه 147 رگ سفید و پاکسازی کامل محوطه چاه، مقدمات آغاز عملیات مهار فوران و آتش چاه از سطح (Top Kill) فراهم شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۰۲    
حزب ندای ایرانیان اولین جلسه از سلسله نشست های حکمروایی خوب و توسعه پایدار شهری را با حضور موسوی لاری برگزار می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۳۸    
روسیه از کلاس جدید زیردریایی خود رونمایی کرده است که برای مخفی ماندن از رادارها می تواند به عمق 400 متری آب برود. همچنین قابلیت پرتاب 20 موشک با کلاهک هسته ای را دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۷    
نهمین جشنواره مونولوگ همزمان با معرفی پدرام معصومی به عنوان دبیرجشنواره ، با صدور فرخوان رسما آغاز به کار می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۱    
تعداد 214 زندانی محکوم به پرداخت دیه ناشی از حوادث رانندگی، در هشت ماهه منتهی به ابتدای آذر امسال، با همکاری ستاد دیه و صندوق تامین خسارت های بدنی از بند حبس رهایی یافتند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۰۸    
اولین جلسه اعضای جدید هیات امنای تامین اجتماعی، با حضور وزرای رفاه، اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه، برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۰۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای جشنواره لاله های سرخ اندیمشک پیام داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۳۸    
استفاده از لامپ ها و لوازم برقی هوشمند که به صورت کنترل از راه دور روشن و خاموش می شوند، در حال افزایش است و اختراع ابزاری تازه تبدیل لوازم برقی عادی به هوشمند را تسهیل کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۳۲    
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از جمع آوری مبلغ یک میلیارد و 830 میلیون ریال جهت کمک به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۲۹    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه روزانه 400 کانکس برای اسکان زلزله زدگان غرب کشور می سازد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۸    
معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تأکید کرد که باید اشد مجازات برای عاملان تخریب خانه تاریخی نائل در نظر گرفته شود و این خانه عین به عین بازسازی شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۸    
محققان دانشگاهی سیستمی جدید ابداع کرده اند که با سرعت مگابیت برثانیه کدهای رمزگذاری تولید و به این ترتیب از سرقت اطلاعات ابررایانه ها جلوگیری می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۰    
یک تانک عراقی با هدفگیری دقیق خود یک خودروی بمبگذاری شده متعلق به تروریستها را منهدم کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۱۴    
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: اولین پرداخت از دیون پیمانکاران به حسابشان واریز شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۸    
مدیرکل دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت از تأمین داروهای اساسی زلزله زدگان غرب کشور و پایش سایر اقدامات انجام شده از طریق ارزیابی های میدانی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۸    
افزایش دی اکسید کربن موجود در جو کره زمین به علت تشدید فعالیت آلاینده های زیست محیطی باعث شده است تا سوئیسی ها از سیستم منحصربه فردی برای جمع آوری این گاز خطرناک استفاده کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۲    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات هرمزگان (فتا)، از شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت در فضای مجازی خبر داد و گفت: این فرد با هک کردن تلگرام نامزد سابق خود مرتکب جرم شده بود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۸    
گروهی از کشاورزان چینی ناوگانی از پهپادها را برای سمپاشی مزارع به کارگرفته اند. این پهپادها از راه دور کنترل می شوند و اطلاعات هر فرایند را در سیستم آنلاین ذخیره می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۲۶    
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بازرسان بهداشت محیط استان کرمانشاه و تیم های اعزامی از دانشگاه های علوم پزشکی لرستان، کردستان ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۲۳    
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور اقدامات تیم های سحر سازمان جوانان هلال احمر را در مناطق آسیب دیده از زلزله تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۱    
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، از اعمال اصلاحاتی در قانون چک متناسب با شرایط حاکم بر کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۸    
به تازگی اپلیکیشن اندرویدی ساخته شده است که با تکیه بر فناوری سونار صدای فرد را شناسایی می کند. قرار است از این فناوری در دستیارهای صوتی مانند آمازون اکو و گوگل هوم نیز استفاده شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۹    
مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان غذا و دارو عنوان کرد: داروی تری پاراتاید دارای هزینه - اثربخشی لازم تشخیص داده نشد و به همین دلیل شورای عالی بیمه آن را از فهرست تعهدات بیمه های پایه حذف کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۹    
رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه 83 هزار واحد تولید کننده نان نیاز مبرم به حمایت دارند، گفت : نباید هزینه های سربار تولید را به تولید کنندگان تحمیل کرد .
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۰    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی مشکلات حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در نشست دیروز این کمیسیون خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۳۸    
ابزاری که در اصل برای مقابله با دردهای مزمن و حاد تولید شده، برای درمان اعتیاد نیز قابل استفاده است و می تواند با دستکاری مغز ترک مواد مخدر را ساده کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۲۰    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در نشست دیروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دولت مکلف به اجرای طرح نظام رتبه بندی تا آغاز سال تحصیلی 97-98 شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۰۸    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به مقام معظم رهبری در پی آزادسازی واردات برنج به کشور خواستار توقف آن تا اطلاع ثانوی شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۰۸    
طرح اولیه خودرویی در انگلیس رونمایی شده است که با سرعت 320 کیلومتر برساعت حرکت می کند. این خودرو 2 میلیون دلار قیمت گذاری شده است و تا 2020 ساخته می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۰۵    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: یک بخش از تامین بودجه صندوق نوآوری و شکوفایی باید با استفاده از تا نیم درصد بودجه های عمومی دستگاه های دولتی تامین می شد که تا کنون محقق نشده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۰۲    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از عملیاتی نشدن قانون در حوزه بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهری، گفت: دولت در این زمینه به تعهدات قانونی خود عمل نکرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۵۹    
عضوکمیسیون انرژی مجلس نشست دیروز کمیسیون متبوعش با مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۵۶    
نایب رییس کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس، از بررسی جزییات طرح اصلاح قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی در نشست دیروز کمیسیون متبوعش خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۵۳    
رئیس کمیته اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع تامین مالی قراردادهای نفتی از طریق بازار سرمایه و منابع داخلی در کمیته متبوعش خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۵۰    
معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 با همکاری ساکنان محلات منطقه 11 برای کودکان آسیب دیده در حادثه زلزله در سرپل ذهاب مهدکودک دایر می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۳۸    
سخنگوی کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیشنهاد نماینده ساری در مجلس، امیرآباد استان مازندران به منطقه آزاد اقتصادی تجاری تبدیل شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۳۸    
محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید پیش داروی سرطان از گیاه دارویی سرخدار شدند که قرار است هفته پژوهش امسال رونمایی شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۳۸    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تعیین جرایم صادرات صوری کالا در کمیسیون متبوعش خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۳۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه بسیج بستر و ظرفیت بزرگی برای خدمت رسانی است، گفت: طبق اظهارات رییس سازمان بسیج، این مجموعه ده هزار گروه جهادی در حوزه سازندگی تشکیل داده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۲۶    
پنج عنوان کتاب پژوهشی و نمایشنامه ویژه کودک و نوجوان از سوی دبیرخانه بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان چاپ و منتشر می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۲۶    
مه لقا باقری بهترین بازیگر زن سی و سومین جشنواره تئاتر فجر با کارگردانی نمایش زندانی خیابان دوم به سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر می رود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۲۳    
توسط شرکت وروانی، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران - برلین و بنیاد سینمایی فارابی، رخدادی ویژه برای معرفی سینمای نوین ایران به دست اندرکاران سینمای آلمان برگزار خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۱۴    
رئیس کمیته تخصصی راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور اظهار کرد: شهیدان با درک فرهنگ عاشورایی در راستای پاسداری از آن قدم برداشتند و با نثار خون پاک خود از این مکتب دفاع کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۳:۳۸    
تیم فوتبال المپیاکوس یونان که در ترکیب اصلی از مهاجم ایرانی اش بهره می برد توانست کرکریا را شکست دهد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۳:۱۱    
جمعیت الوفاق بحرین وضعیت جسمانی شیخ عیسی قاسم مرجع دینی شیعیان این کشور را خطرناک توصیف کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۳:۰۲    
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد تنها به یک شرط حاضر است از سمت ریاست جمهوری این کشور کناره گیری کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۲:۵۶    
سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: تمام دیدارها برای ما حساس است چرا که در ابتدای فصل باخت های مان را داده ایم و دیگر زمانی برای بد بازی کردن و شکست نداریم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۲:۵۳    
رئیس انجمن سردرد ایران گفت: در صورت پیشرفت سردردهای قدیمی از مصرف مکرر داروهای مُسکن پرهیز شود و حتما نیاز است بیمار به پزشک مراجعه کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۲:۵۰    
تیم فوتبال هرتابرلین موفق شد در هفته سیزدهم رقابت های بوندس لیگا در خانه کلن به پیروزی برسد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۲:۴۷    
تولیت آستان قدس رضوی با گرامیداشت شهدای 5 آذر گرگان، گفت: گر ما امروز به اقتدار کشور افتخار می کنیم ، مدیون مدیریت قوی رهبر انقلاب است که با تدابیر به موقع مانع نفوذ دشمنان می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۲:۴۴    
پپ گواردیولا معتقد است پیروز شدن در بازی های لیگ برتر بسیار دشوار است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۲:۴۱    
کشتی گیر وزن 97 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار فینال رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان به مدال طلا دست یافت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۲:۳۸    
دولت درباره کلیه مشمولان خدمت وظیفه عمومی که بیش از 8 سال غیبت دارند، با پرداخت جریمه مدت زمان غیبت به صورت نقد و اقساطی تا پایان سال 1397 موافقت کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۲:۳۵    
تیم فوتبال لاتزیو با تساوی دقایق پایانی مقابل فیورنتینا برد و مکان چهارم جدول را از دست داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۲:۲۹    
وبگاه شبکه خبری روسیه در مطلبی به افزایش شدید آمار تلفات هوایی و دریایی نیروهای مسلح آمریکا در سال 2017 پرداخت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۲:۲۹    
پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۲:۲۶    
تیم فوتبال ماریتیمو درحالی که دروازه بان ایرانی اش را روی نیمکت می دیدمقابل استوریل به تساوی رسید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۲:۲۳    
منابع رسانه ای کُرد مدعی شدند 3 بالگرد روسی در ریف غربی حلب هدف قرار گرفته و سقوط کرده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۲:۲۰    
تیم فوتبال میلان در ادامه روند پرنوسان خود این بار در خانه برابر تورینو بدون گل متوقف شد تا فاصله اش با تیم های بالانشین بیشتر شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۲:۱۴    
رئیس حزب دموکرات کردستان عراق در جدیدترین موضع گیری خود درباره همه پرسی برگزار شده در اقلیم، آنرا تصمیمی درست خواند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۲:۰۸    
یک مسئول یمنی اعلام کرد که یک کشتی حامل کمک های بشر دوستانه برای مردم یمن وارد بندر الحدیده شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۲:۰۵    
تیم های آرسنال و منچسترسیتی حریفانشان را در لیگ برتر انگلیس شکست دادند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۱:۵۹    
مدرس صلیب سرخ و هلال احمر با بیان اینکه ایرانی ها با دو کلمه ماشاءالله و ان شاء الله از حوادث عبور می کنند، گفت: باید آموزش را جدی بگیریم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۱:۵۶    
تیم فوتبال روبین کازان روسیه با شکست مقابل زسکا به رده دوازدهم لیگ روسیه سقوط کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۱:۵۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بر اساس یکی از مصوبات جلسه امروز کمیسیون مقرر شد افرادی که از حد تعیین شده نسبت به ورود کالا به کشور تجاوز می کنند این عمل از این پس قاچاق کالا محسوب شده و جرم تلقی می ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۱:۴۷    
سروش رفیعی هافبک ایرانی تیم الخور دربین شش بازیکن برتر لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۱:۴۴    
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: از نظر من دولت تلاش خود را برای حل مشکلات کشور در حد توانش به کار گرفته چون به طور طبیعی هیچ دولتی مایل نیست یک دولت ناموفق تلقی شود اما در عین حال باید گفت دولت در این ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۱:۳۵    
اگر به دنبال غذایی هستید که سریع تر رژیم غذایی تان را متعادل کند، در عین حال از میزان هزینه کرد هر ماهه برای تهیه غذا کم کنید بهتر است به سمت مصرف حبوبات بروید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۱:۳۲    
سید عبدی افتخاری ریاست فدراسیون اسکی طی حکمی سید جواد صید را به عنوان سرپرست کمیته داوران فدراسیون منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۱:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بحث تمدید قراردادش با این باشگاه امروز جلسه ای را با برخی از مسئولان باشگاهش برگزار کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۱:۲۰    
به دنبال تداوم تنش آفرینی های واشنگتن، بمب افکن های هسته ای چین به حالت آماده باش کامل درآمدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۱:۲۰    
هفته نهم لیگ برتر والیبال در حالی برگزار شد که طی آن تیم پیکان پیروزی راحتی مقابل خاتم اردکان کسب کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۱:۱۱    
وزرای دفاع کشورهای عضو ائتلاف موسوم به ضد تروریسم، در بیانیه پایانی این نشست در ریاض، بر عزم خود برای تقویت تلاش ها برای مقابله با تروریسم تأکید کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۱:۰۵    
ویزای سه نفر از اعضای کاروان وزنه برداری برای حضور در مسابقات جهانی آمریکا، فردا (دوشنبه) تحویل داده می شود تا تیم به صورت کامل راهی آمریکا شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۱:۰۵    
کشتی گیر وزن 65 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده بندی رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان، به مدال برنز رسید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۱:۰۲    
صندوق کودکان ملل متحد اعلام کرد که بیش از 11 میلیون کودک در کشور جنگ زده یمن، در وضعیتی اسف بار زندگی می کنند و دو میلیون از آنها از سوء تغذیه حاد رنج می برند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۰:۵۹    
فدراسیون فوتبال ایران از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزد بهترین فدراسیون فوتبال آسیا شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۰:۵۶    
مدیرکل محیط زیست استان تهران با بیان اینکه 40 هزار تاکسی، نیازمند تعویض کاتالیست هستند، افزود: مقرر شد اعتبار این طرح بر اساس یک برنامه ای از محل عوارض آلایندگی اختصاص یابد و شهرداری ها موظف شوند که ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۰:۴۷    
عضو کمیسیون بهداشت با اشاره به حضور اعضای ستاد فناوری های سلول های بنیادی در نشست کمیسیون گفت: طبق اعلام اعضا بعضی شرکت های خودروساز دنیا در حال سرمایه گذاری های 16 الی 17 میلیارد دلاری بر روی موضوع ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۰:۴۱    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نشست کمیسیون را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۰:۴۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت اخوی حجةالاسلام والمسلمین ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد را تسلیت گفتند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۰:۳۲    
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با تأکید بر اینکه اعتراضات مردم در خیابان ها نسبت به وضعیت سپرده های خود در موسسات مالی نشان از فساد اقتصادی در کشور دارد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۰:۲۶    
دولت ترکیه برای همدردی با ملت مصر که روز جمعه شاهد کشتار نمازگزاران در مسجد روضه بودند، فردا دوشنبه را عزای عمومی اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۰:۲۳    
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در اعتراض به اخذ شهریه از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه به بهانه های مختلف، نامه ای خطاب به رییس دانشگاه نوشت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۰:۱۷    
علمای بحرین در بیانیه ای پیروزی مقاومت بر داعش و ریشه کنی حکومت این گروه تروریستی را تبریک گفتند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۰:۱۷    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از تصویب استفساریه قانون نحوه پرداخت عیدی کارکنان دولت در این کمیسیون خبر داد و گفت: در صورت تایید این استفساریه در صحن مجلس شورای اسلامی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۰:۱۱    
شعبه 22 دادگاه تجدید نظر استان تهران سعید مرتضی دادستان وقت تهران را به اتهام معاونت در قتل مرحوم روح الامینی یکی از جان باختگان حادثه بازداشتگاه کهریزک به 2 سال حبس محکوم کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۰:۰۲    
امام جمعه پیرانشهر نابودی داعش را شکست سعودی ها دانست و گفت: آنچه که باعث شکست نقشه های شوم دشمنان اسلام شد، ایستادگی محور مقاومت در برابر حکومت جعلی و خودخوانده داعش بود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۹:۵۶    
میوه "به" برای درمان بسیاری از بیماری ها از جمله عفونت های روده ، ورم حاد روده، اسهال مخصوصا از نوع خونی، سوزش مجاری ادراری، تنگی نفس، سردردهای مزمن و التهاب های مختلف مفید است .
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۹:۴۷    
رسانه های آمریکایی گزارش دادند که وزیر خارجه آمریکا با امتناع از فرستادن هیاتی از مقامات دیپلماتیک بلندپایه به همراه ایوانکا ترامپ به هند برای شرکت در نشست جهانی این کشور ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۸    
فوق تخصص جراحی ستون فقرات گفت: اگر بیمار در سن 14 سال و قبل از آن باشد که استخوان های وی شکل نگرفته اند، می تواند منجر به قوز دائمی در بیمار شود و بدن حالت نشستن بد و به حالت قوز را به خود بگیرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۹:۱۴    
فاصله اخلاق و عرفان فاصله بین الارض و السماء است، فاصله بین فلسفه و عرفان شهودی بین الارض و السماء است. عرفان نظری وقتی موفق است که یا خود بیابد یا از یافته ها به خوبی تعلیم بگیرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:رئیس جمهور آمریکا هر روز سخن جدیدی علیه ایران نقل می کند تا با ایجاد هراس در دل کشورها بتواند آنها را قانع کند تا با ایران مراوده نداشته باشند و از سوی دیگر به کشورهای حامی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۵    
رئیس کمیسیون انرژی به حکام حوزه خلیج فارس توصیه کرد که عاقبت سردار قادسیه را به یاد بیاورند و بدانند غرش موشک های فرزندان ایران، کاخ های شیشه ای حکام فاسد را با خاک یکسان خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۲    
شهردار تهران در حکمی دکتر محمدرضاجوادی یگانه را به عنوان رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۶    
جنگ لفظی میان ترامپ و سی ان ان تا جایی بالا گرفت که این شبکه خبری مجبور شد با کنایه به وی بفهماند به وظیفه اصلی اش یعنی نمایش وجهه ملت آمریکا برای مردم جهان، به خوبی عمل نمی کند.