چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۷:۵۴May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 7 آذر 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 آذر 1396 خبرگزاری آنا 2 آذر 1396 خبرگزاری آنا 3 آذر 1396 خبرگزاری آنا 4 آذر 1396 خبرگزاری آنا 5 آذر 1396 خبرگزاری آنا 6 آذر 1396 خبرگزاری آنا 7 آذر 1396 خبرگزاری آنا 8 آذر 1396 خبرگزاری آنا 9 آذر 1396 خبرگزاری آنا 10 آذر 1396 خبرگزاری آنا 11 آذر 1396 خبرگزاری آنا 12 آذر 1396 خبرگزاری آنا 13 آذر 1396 خبرگزاری آنا 14 آذر 1396 خبرگزاری آنا 15 آذر 1396 خبرگزاری آنا 16 آذر 1396 خبرگزاری آنا 17 آذر 1396 خبرگزاری آنا 18 آذر 1396 خبرگزاری آنا 19 آذر 1396 خبرگزاری آنا 20 آذر 1396 خبرگزاری آنا 21 آذر 1396 خبرگزاری آنا 22 آذر 1396 خبرگزاری آنا 23 آذر 1396 خبرگزاری آنا 24 آذر 1396 خبرگزاری آنا 25 آذر 1396 خبرگزاری آنا 26 آذر 1396 خبرگزاری آنا 27 آذر 1396 خبرگزاری آنا 28 آذر 1396 خبرگزاری آنا 29 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۵۶    
رئیس سازمان میراث فرهنگی عصر امروز 7 آذر 96 با سفیر اندونزی در تهران دیدار و گفت وگو کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۴۱    
معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: طبق تحقیقات صورت گرفته در استان تهران از هر 3 زن، یک نفر در معرض خشونت قرارگرفته است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۰۵    
مسئول بسیج سازمان دانشجویی اعلام کرد: هر مسئولی که با غیر شفاف عمل کردن رفتار مدیریتی خود باعث نا امیدی مردم از نظام اسلامی ایران شود خواسته یا ناخواسته در پازل دشمن بازی می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۶:۲۰    
پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی جشنواره تقدیر از پایان نامه ها و رساله های علوم انسانی در زمینه تولید و اشتغال را در اسفند برگزار می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۲۶    
بهزاد عبدی موسیقی فیلم هایلایت ، به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی ساسان سالور را می سازد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۵۶    
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری جلسات مربوط به بودجه سال آینده از تداوم اختصاص وام 10 میلیونی ازدواج به جوانان در سال آینده خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۴۱    
نسخه سریالی لاک قرمز به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی برای شبکه پنج سیما تولید خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۱۴    
متخصص مغز و اعصاب درباره تاثیر افزایش سن افراد بر تنگی کانال نخاع، گفت: تنگی کانال نخاع بر اثر سرخوردگی مهره ها ممکن است ایجاد شود ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۵۰    
حجت الاسلام علیرضا پناهیان در همایش دانشجویان "مهدی یاور" که با حضور چهار هزار دانشجو در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۵    
برای حفظ خاطراتی رنگی از پاییز نارنجی و دل ربا، فقط کافی است کمی از مرز ایران دور شوید و میهمان یکی از همسایه های ترک زبان ایران شوید و استانبول را گام به گام طی کنید تا خاطرات همیشه ماندگار بسازید ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۲    
میز کار دانیل استیل نویسنده پرفروش آمریکایی شبیه میز کار هیچ نویسنده دیگری نیست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۴۴    
بیست و یکم مرداد 1391، ورزقان آذربایجان شرقی لرزید. گروه وسیعی از سینماگران در کنار هم قرار گرفتند و در ورودی سینما آزادی تهران، اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۰۸    
کارشناس ارشد مسائل بین الملل سه شنبه، 7آذردر دومین جلسه از سلسله نشست های تحلیلی-تخصصی "بسیج و ایران فردا" در سازمان مرکزی بسیج اساتید ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۰۸    
محققان با الهام از اشکال اوریگامی ماهیچه های مصنوعی ساخته اند که می توانند جسمی با هزار برابر وزن خود را حمل کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۰۸    
رئیس پلیس فتا ناجا گفت: تعارضات قوانین داخلی یکی از مشکلات پیگیری بین المللی جرایم سایبری است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۰۸    
حوادث طبیعی هر از گاهی کشورمان را تحت تأثیر قرار می دهد اما همین حوادث شرایطی را فراهم می کند که مردم ایران یک بار دیگر اتحاد و همدلی خود را ثابت کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۰۵    
مونا زندی حقیقی از دهم آبان ماه فیلم سینمایی زنگاری که با نام اولیه باران تابستان پروانه ساخت گرفته بود را کلید زد و فیلمبرداری این فیلم به تهیه کنندگی علیرضا شجاع نوری همچنان در آمل ادامه دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۰۲    
با همکاری انجمن علمی گروه برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد دومین دوره مسابقه عکاسی با محوریت چشم اندازهای دانشگاه برای دانشجویان استان خراسان شمالی برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۴۴    
معاون آموزشی وزارت بهداشت در حکمی دکتر حسین رحیمی را به عنوان مشاور خود و رئیس شورای سنجش آموزش پزشکی منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۴۱    
محمدحسین پورکاظمی به عنوان مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت در امور سنجش آموزش پزشکی منصوب شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۹    
محققان موفق به ابداع نانوذراتی شده اند که قادر به شناسایی و حمله به سلول های سرطانی هستند. این نانوذرات می توانند داروهای ضدسرطان را نیز در خود جای دهند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۶    
3 ملی پوش جودو کشورمان برای حضور در رقابت های جودو گرنداسلم راهی توکیو شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۰۹    
فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امروز عزت ایران با مدافعان حرم تأمین شده است و شاخ آمریکا شکسته شده و خودش هم می داند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۰۹    
ماهواره هواشناسی روسیه پس از پرتاب نتوانست در موقعیت درنظر گرفته شده قرار گیرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۴۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج اظهار کرد: بسیج دانشجویی در عرصه های مختلف روانشناسی، دامپزشکی، فرهنگی، بهداشت، مشاوره ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۳۹    
یک شرکت هواپیمایی از طرح جدید کابین هواپیماهای خود رونمایی کرده است. در این طرح مسافران می توانند موبایل خود را بی سیم شارژ کنند و برای آنها ژاکت های خواب طراحی شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۲۱    
راوی کتاب آب هرگز نمی میرد بابیان اینکه حفظ روحیه جهاد و شهادت نقطه قوت جوانان ایران اسلامی در برابر دشمنان است، گفت: قدرت ایمان هزار بار بیشتر و بالاتر از قدرت موشک ها است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۰۹    
دردناک ترین وضعیت برای یک قدرت شیطانی و زورگوی سلطه گر، آن است که ابزار نظامی و زورگویی اش، ناکارآمد و بی اثر گردد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۰۰    
کارگاه تلاوت قرآن کریم با حضور قاری بین المللی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۸:۴۸    
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: 80 درصد آلودگی هوا مربوط منابع متحرک چون وسایل نقلیه و 15 درصد صنایع و پنج درصد خانگی است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۸:۴۸    
نایب رئیس کمیته ملی پیشگیری بیماری های غیرواگیر از فوت بیش از 85 درصد ایرانیان بر اثر ابتلا به بیماری های غیرواگیر خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۸:۴۵    
هم زمان با هفته بسیج جشنواره ورزش های همگانی با عنوان گرامیداشت شهیدان گرانقدر حسین اعظمی نژاد، محمدمهدی امین، محمدحسین حمزه در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۸:۴۵    
مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان عنوان کرد: تغذیه مناسب به پیشگیری و درمان سرماخوردگی کمک می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۸:۴۲    
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان اظهار کرد: ما مسلمانان باید با فرمانبرداری از ولی فقیه و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی برای ظهور هر چه زودتر حضرتش آماده شویم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۸:۳۹    
جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با حضور در منزل شهید محمدرحیم رحیمی از شهدای افاغنه مدافع حرم با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۲:۲۸    
ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتدها معتقد است مشکلی برای حضور همزمان لوکاکو و زلاتان در ترکیب وجود ندارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۲:۰۴    
با اعلام فیفا در پایان مرحله نخست فروش بلیت های جام جهانی، بیش از 742 هزار بلیت فروخته شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۱:۵۵    
رئیس جمهور اسلامی ایران در گفت و گوی تلویزیونی با اشاره به اقدامات دولت و نیروهای مسلح در کمک به زلزله زدگان کرمانشاه گفت: در واقع مردم نقص دولت را جبران کردند و نیروهای مسلح به خوبی کمک کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۱:۵۲    
سرمربی ملوان انزلی شایعه جدایی از این تیم را کذب دانست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۱:۳۷    
تیم عثمانلی اسپور با 2 پاس گل هافبک ایرانی خود در جام حذفی ترکیه به پیروزی رسید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۱:۳۷    
مدیر باشگاه شارلوآ در صدد است تا ملاقاتی میان کاوه رضایی و تیری آنری مربی تیم بلژیک که بازیکن مورد علاقه مهاجم ایرانی است، برگزار کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۱:۳۴    
پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۱:۰۷    
سرمربی کروات سرخپوشان که اکنون تیم مدیریتی و هواداران را مایل به ادامه همکاری با خود می بیند، شروطی را برای تمدید تعیین کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۵۵    
هفتمین جلسه شورای فنی با حضور اعضای این شورا در سالن جلسات فدراسیون تکواندو برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۴۶    
وزیر خارجه آمریکا با بیان اینکه بحران سوریه باید از طریق راهکاری سیاسی حل شود، تاکید کرد که نباید نقشی برای بشار اسد در قدرت قائل شوند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۳۴    
ناتو با انتشار بیانیه ای رسمی از انجام تمرینات نظامی سایبری خود در ترکیه خبر داد و اعلام کرد: این تمرینات با هدف تقویت سیستم امنیت سایبری این کشور انجام می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۳۱    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، از جمع آوری 10میلیارد تومان کمک از سوی سازمانهای مردم نهاد جوانان برای زلزله زدگان غرب کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۲۸    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داد تا دربی تهران به نفع زلزله زدگان غرب کشور برگزار شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۲۸    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به برگزاری مانور زلزله و ایمنی در مدارس سراسر کشور، گفت: از سفرای کشور های عضو اکو و سفرای کشورهای سوئد، فنلاند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۱۳    
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: یکی از کارکنان انتظامی شهرستان سروستان در حین اجرای عملیات دستگیری شرور مسلح به حمل و نگهداری سلاح مجاز و غیرمجاز به شهادت رسید .
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۰۴    
در حالی که سخنگوی شورای صنفی نمایش، عدم ثبت قرارداد اکران فیلم های توقیفی را تکذیب کرده بود اما با وجود مراجعه رضا درمیشیان و محسن امیر یوسفی برای ثبت قرارداد نمایش دو فیلم عصبانی نیستم و آشغال های ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۵۵    
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: امروزه حدود 6 میلیارد انسان در جهان از موضوع مهدویت اطلاعی ندارند، این نشان می دهد که باید به مهدویت نگاه جهانی داشت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۱۶    
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: بنگاه های اقتصادی که در اثر زلزله بیش از 50 درصد اموال آنها دچار خسارت شده است مشمول بخشودگی مالیاتی قرار گرفتند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۱۰    
رئیس کمیسیون عمران مجلس، از بررسی وضعیت ساختمان پلاسکو در جلسه کمیسیون متبوعش با حضور شهردار تهران خبر داد و گفت: طبق توافق انجام شده پایان این هفته عملیات عمرانی این ساختمان آغاز خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۹:۰۷    
رئیس جمهور لبنان در دیدار هیاتی آمریکایی تاکید کرد: اسرائیل به نقض قطعنامه 1701 ادامه می دهد و به دعوت های بین المللی متوالی برای پایبندی به آن توجهی ندارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۲۸    
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت اعلام کرد: به دنبال پیگیری ها و تلاش مجدانه سازمان حج و زیارت و خانواده معظم شهدا، پیکر و محل دفن چهار تن دیگر از شهدای فاجعه منا در عربستان مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۱۹    
وزیر ورزش و جوانان به دنبال کناره گیری محمود مشحون از ریاست فدراسیون بسکتبال ایران، نصرالله پریچهره را به عنوان سرپرست این فدراسیون معرفی کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۵۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت وام 4 میلیون تومانی به بازنشستگان در مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد و گفت: برای پایدارسازی حقوق بازنشستگان صندوق فولاد اقداماتی انجام شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۳۷    
رجبعلی خسروآبادی گفت: مالکان بناهای تاریخی مراقب دام کلاهبران در پوشش انجمن های میراث فرهنگی باشند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۳۷    
مهران احمدی و علیرضا استادی در فیلم سینمایی واسطه به کارگردانی آرش لاهوتی که فیلمبرداری آن اواخر آبان ماه در فرح آباد ساری آغاز شده بود، ایفای نقش می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۳۷    
لیلی و مجنون به کارگردانی و تهیه کنندگی سجاد نوبهاری در سالن پرویز پرستویی از 11 آذر ماه ساعت 18 به مدت 15 شب به روی صحنه می رود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۳۷    
رئیس کمیته امداد در دیدار با نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، درخواست کرد تا بودجه نهادهای حمایتی متناسب با تورم افزایش یابد تا نیازمندان آسیب کمتری از افزایش قیمت ها ببینند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۳۴    
تالار دائمی استاد علی اسفرجانی در باغ موزه نگارستان افتتاح می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۳۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان پیامی صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۳۴    
ستاره پسیانی در نمایش 100% به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی به ایفای نقش می پردازد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۲۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه عفونت ریه در دهقان فداکار کنترل شده است، بیان کرد: متاسفانه ریزعلی دچار بیماری دیابت است و این امر گردش خون وی را دچار اختلال کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۱۳    
برنامه کاردانی ناپیوسته فنی "امداد ریلی مترو" پیشنهادی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه و کاردانی ناپیوسته حرفه ای " خادمی مسجد" پیشنهادی موسسه پژوهش و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در دانشگاه ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۱۰    
سمیرا کلهرپور دانشجوی رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم موفق به کسب رتبه نخست مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی و انتخابی بانوان استان قم شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۰۷    
کارآفرین نابغه پس از دیدن ویدیوی رباتی که پشتک وارو می زند، هشدار داد که ربات ها می توانند کابوس شیرین انسان ها باشند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۰۷    
در دیدار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با نماینده مقام معظم رهبری در استان بر توجه ویژه به اخلاق و معنویت به عنوان موثر ترین اقدام در انسان سازی تاکید شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۰۱    
بانک آینده اعلام کرد: براساس تصمیم سران محترم سه قوه، مجوز پرداخت حداکثر یک میلیارد تومان به اشخاصی که مجموع مانده سپرده های صاحب حساب آنها بیش از یک میلیارد ریال است، از سوی مراجع ذی صلاح ابلاغ شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۰۱    
نایب رییس فدراسیون کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: تصمیم کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تایید تصمیم کمیته مسابقات بود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۵۸    
کمتر کسی است که بعد از طلاق بتواند زندگی عادی و روزمره خود را از سر گیرد. لااقل مدتی از نظر روانی، اجتماعی و ... درگیر خواهد بود ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۵۸    
دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز (سه شنبه) با برگزاری 6 دیدار انجام شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۵۸    
استاندار و امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در نامه هایی جداگانه به سرلشکر جعفری از حضور بموقع وی و یگان های سپاه برای امدادرسانی به زلزله زدگان غرب کشور قدردانی کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۵۵    
جلسه محاکمه رضا ضراب که قرار بود به اتهام دور زدن تحریم های ایران، در آمریکا برگزار شود به زمان نامعلومی موکول شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۵۵    
وزارت ورزش و جوانان در نظر دارد در مراسی از کشتی گیر کشورمان تجلیل کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۵۲    
در پوستر رسمی جام جهانی روسیه عکس لئو یاشین دروازه بان اسطوره ای روس ها دیده می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۹    
پلیس آگاهی ارومیه از دستگیری سارقان مسلح بانک ملت ارومیه خبر داد که در تاریخ یازدهم مهر ماه حدود 74 میلیون تومان از این بانک به سرقت برده بودند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۹    
جلسه وزیر ورزش با روسای فدراسیون های ورزشی برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۹    
به گفته حامد جعفری تهیه کننده فیلشاه ، این اثر فرم حضور در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر را پر کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۶    
آمار نشان می دهد دستمزد ستاره برزیلی پاری سن ژرمن بیش از هزار فوتبالیست در سراسر جهان است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۶    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی جزئیات نشست کمیسیون را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۶    
دکتر محمدعلی سبحان اللهی رئیس دانشگاه خوارزمی با صدور حکمی معاون اداری، مالی و توسعه منابع این دانشگاه را منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۳    
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: بعد از ثبت برند شرکت های دانش بنیان، پارک های علمی و فناوری آماده هستند تا شرکت های دانش بنیان را به مجموعه های واسطه ای متصل کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۳    
مسئول سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مینودشت در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی این شهر بسیج را موتور محرک سپاه دانست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۳    
چهار سوق بزرگ بازار تهران با همکاری پژوهشکده ابنیه و بافت های فرهنگی تاریخی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و دانشگاه آخن آلمان مرمت می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۳    
علی اصغر بذری گفت: وقتی حریف اسرائیلی روی تشک دیگر مقابل نماینده آمریکا پیروز شد کادر فنی به کریمی گفت بازنده شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۰    
رینگ بین الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران در روز کاری جاری (7 آذرماه) میزبان حلال 402 پالایش نفت تبریز و گاز مایع پالایش نفت شازند بود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۰    
نمایندگان بخش خصوصی در مورد دستیابی به راهکار بهینه مشکل محدودیت تردد حمل ونقل ناوگان پخش با شهرداری تهران مذاکره می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۷    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، گفت: کمیسیون انرژی علاوه بر کمک های عمومی آمادگی ارائه هر نوع کمکی در مباحث طرح های حوزه انرژی به کمیته امداد امام خمینی (ره) را دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۱    
رئیس جمهوری فرانسه که در تور آفریقایی به سر می برد، امروز (28 نوامبر 2017) در سخنرانی خود از علاقه دولت فرانسه برای جذب آفریقایی تبارها به فرانسه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه کمک دارویی به ارزش 45 میلیون ریال را بخشی از فعالیت های صورت گرفته برای کمک به زلزله زدگان از سوی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۸    
رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران از آغاز فعالیت دفتر این دانشگاه در بن آلمان برای هماهنگی فعالیت های مشترک دانشگاه های ایران با اتحادیه اروپا خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۵    
دانشجویان بسیجی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد با خانواده شهید ابوالحسن رضایی دیدار و با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۵    
کارگردان فیلم "نفوذی" گفت: سال آینده فیلمبرداری سریال "موسی (ع)" شروع می شود و به مدت سه سال به طول خواهد انجامید ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۵    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی تقاضای نماینگان برای تحقیق و تفحص از بانک های خصوصی و دولتی در جلسه کمیسیون متبوعش خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۲    
کمک های استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به زلزله زدگان بین اهالی روستاهای آسیب دیده سر پل ذهاب به صورت مستقیم از سوی دانشگاهیان توزیع شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۲    
هفدهمین کنفرانس دو سالانه یونیدو با حضور نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در وین، اتریش آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۹    
مقصد ستاره گابنی دورتموند احتمالا لیگ برتر جزیره خواهد بود.