پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۴:۴۴May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 15 آذر 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 آذر 1396 خبرگزاری آنا 2 آذر 1396 خبرگزاری آنا 3 آذر 1396 خبرگزاری آنا 4 آذر 1396 خبرگزاری آنا 5 آذر 1396 خبرگزاری آنا 6 آذر 1396 خبرگزاری آنا 7 آذر 1396 خبرگزاری آنا 8 آذر 1396 خبرگزاری آنا 9 آذر 1396 خبرگزاری آنا 10 آذر 1396 خبرگزاری آنا 11 آذر 1396 خبرگزاری آنا 12 آذر 1396 خبرگزاری آنا 13 آذر 1396 خبرگزاری آنا 14 آذر 1396 خبرگزاری آنا 15 آذر 1396 خبرگزاری آنا 16 آذر 1396 خبرگزاری آنا 17 آذر 1396 خبرگزاری آنا 18 آذر 1396 خبرگزاری آنا 19 آذر 1396 خبرگزاری آنا 20 آذر 1396 خبرگزاری آنا 21 آذر 1396 خبرگزاری آنا 22 آذر 1396 خبرگزاری آنا 23 آذر 1396 خبرگزاری آنا 24 آذر 1396 خبرگزاری آنا 25 آذر 1396 خبرگزاری آنا 26 آذر 1396 خبرگزاری آنا 27 آذر 1396 خبرگزاری آنا 28 آذر 1396 خبرگزاری آنا 29 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۹:۱۸    
با توقف ثبت سفارش برنج خارجی، قیمت این کالا در بازار 10 درصد افزایش یافت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۹    
بر اساس گزارش نظارتی مجلس، ابهامات 10 گانه اجرای طرح سهام عدالت، از جمله مهمترین چالش های اجرای این طرح بزرگ اقتصادی در حوزه مشمولان به شمار می رود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۴۵    
مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی معرفی شد .
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۳۹    
گوگل نسخه کم حجم اندروید خود را در هند رونمایی کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۱    
مراسم بزرگداشت روز دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۲۴    
مسابقات قهرمانی دوومیدانی ویژه دانشجویان و بانوان شاغل دانشکده های ارتش برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۸    
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک تاکید کرد که برای رونق بخشیدن به صنعت و اقتصاد کشور باید در بخش صنایع کوچک تحرک بیشتری رخ دهد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۶    
رقابت های تکواندو دانشجویان دانشگاه های ارتش با قهرمانی دانشگاه افسری امام علی (ع) پایان یافت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۲:۴۸    
همایش پیاده روی ویژه بانوان شاغل در ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۲:۴۵    
تیم نیروی دریایی با غلبه بر نیروهای هوایی و زمینی قهرمان رقابت های والیبال بانوان شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۲:۳۹    
رئیس سازمان خصوصی سازی می گویدکه این سازمان برای پرداخت سود سهام عدالت مربوط به سال مالی 1395 با فرد یا ارگان خاصی مذاکره نمی کند بلکه فقط پاره ای از مسایل اداری مانده که پس از انجامشان ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۲:۳۹    
سرور مخزن اطلاعاتی یک اپلیکیشن مشهور کیبورد مجازی ایمن نبوده و به همین دلیل اطلاعات شخصی بیش از 31 میلیون کاربر آن در سراسر جهان فاش شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۲:۳۰    
مدیرکل ترانزیت سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور گفت: طی 8 ماه سال 96، بیش از6 میلیون و 55 هزار تن کالا از 32 مرز فعال زمینی و آبی کشور ترانزیت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 21 درصد رشد داشته ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۰۹:۲۷    
مسئول سابق انجمن پیشرو دانشگاه تربیت مدرس، به مشکل امروزی جنبش های دانشجویی در مورد به فراموشی سپردن عدالت خواهی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۵:۰۳    
رئیس سازمان بهزیستی کشور از راه اندازی 21 مهد کودک در مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۴:۳۹    
تلسکوپ فضایی ناسا موسوم به جیمز وب با قرار گرفتن تحت آزمایش های دقیق یک قدم به پرتاب نزدیک شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۴:۳۶    
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سارقان طلافروشی گچساران خبرداد و اعلام کرد: مظنونین به سرقت از طلافروشی و خریداران طلاهای مسروقه با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۴:۳۰    
مرحله مقدماتی بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۴:۲۷    
عضو ارشد حماس معتقد است که به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت صهیونیست ها آتش انتفاضه را در فلسطین شعله ور می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۰    
تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی عنوان قهرمانی رقابت های جام جهانی تکواندو را از آن خود کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۳:۵۴    
محققان با پرینتر سه بعدی اشیای پلاستیکی ساخته اند که از طریق وای فای و بدون نیاز به باتری و برق، اطلاعات را منتقل می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۳:۳۰    
استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با حضور در مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید مدافع حرم، شهید والامقام منصور عباسی یک بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۳:۲۱    
با بی توجهی محض وزارت نفت به توسعه میادین مشترک با عربستان از جمله میدان گازی فرزاد، عربستان سعودی در حال برداشت گاز ایران است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۳:۱۲    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار 16 آذر را نماد آزادی خواهی و استکبارستیزی دانشجویان دانست و گفت: امروز استکبار جهانی متوقف کردن جهاد علمی کشور را نشانه گرفته است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۲:۴۵    
رسول خلیلی به قول همرزمانش آنقدر سیمش وصل بود که سنگ قبرش هم از مرمر سبز ضریح سید الشهدا آمد. پسرشان درست چند روز قبل از تولد 27سالگی شهید می شود و کادوی تولدش را از سید الشهدا می گیرد؛ شهادت .
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۲:۱۲    
در پی قهرمانی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در مسابقات جهانی آناهیم آمریکا ، محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید پیام تبریکی صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۱:۵۱    
خبر مربوط به تخریب بخشی از دیوار کافه نادری در منطقه 12 تهران در حالی در فضای مجازی منتشر شد که شهردار منطقه، دستور نظارت دقیق بر موضوع و برخورد قاطع و احتمالی با متخلفان را صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۱:۴۵    
مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان رسالت دانشگاهیان در رابطه با هفته وحدت را خطیر دانست و گفت نباید به بیان تبریک بسنده شود و در عمل باید وحدت را حفظ کنیم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۱:۳۹    
محققان نوعی هیدروژل با پرینتر سه بعدی ساخته اند که نسبت به برخی مواد شیمیایی عکس العمل نشان می دهد، به همین دلیل به آن لقب تاتوی زنده را داده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۱:۱۲    
لیونل مسی تاکید کرد مشکلی با نشستن روی نیمکت در بازی های اخیر بارسا نداشته است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۱:۰۶    
مناظره ای با موضوع بررسی رفتار متقابل دولت ها و جنبش دانشجویی ، به مناسبت روز دانشجو ، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۰:۵۴    
شرکت خودروسازی نیسان اولین تاکسی خودران سرویس حمل ونقل عمومی ژاپن را سال آینده به مدت دو هفته آزمایش خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۰:۵۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنانی که در مخالفت با یک اجماع کم نظیر جهانی بیان می شد، از تصمیم دولتش برای انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس خبر داد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۰:۳۹    
هدف تاکتیکی توطئه پنج ضلعی اخیر تصرف صنعا و وادار کردن انصار به دو خواسته دیگر سعودی بود که البته اگر به این خواسته ها می رسید به مرور و با اقدامات نظامی تمام شهرها و روستاها و حتی سلاح های سبک را از ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۰:۳۶    
یکی از برکات پیروزی های جبهه مقاومت در برابر جنگ نیابتی نظام سلطه در منطقه غرب آسیا، افشای راهبرد نظام سلطه و مرتجعین منطقه در رودررو قرار دادن کشورهای مسلمان و اختلاف افکنی میان مسلمانان است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۰:۱۲    
معاون اول رئیس جمهور اقدام آمریکا درباره قدس را رفتار سست استکبار برای ترمیم روحیه شکست خورده یاران خود خواند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۰:۰۹    
معاون پشتیبانی جمعیت هلال احمر در حالی از سوی رئیس این جمعیت برکنار شد که تعلل در تهیه هیتر برقی و توزیع آن در مناطق زلزله زده علت این برکناری اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۲:۴۲    
وزیر امورخارجه عراق تاکید کرد: اقدام رئیس جمهور آمریکا درباره تعیین قدس به عنوان پایتخت اسرائیل تحریک آمیز است و تأثیرات مخربی در مجامع جهانی برجای خواهد گذاشت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۲:۳۹    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام دولت آمریکا در انتقال سفارتخانه خود از تل اویو به بیت المقدس اشغالی و اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس را به شدت محکوم کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۲:۰۳    
رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه چالش های قدیمی نیازمند رویکردهای جدید هستند، گفت: من به این نتیجه رسیده ام که بیت المقدس را پایتخت اسرائیل اعلام کنم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۱:۳۹    
امام جمعه زاهدان گفت: شوروی سابق، آمریکا و اروپا تاکنون جرات نکرده بودند که موضوع انتخاب بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل را مطرح کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۱:۲۱    
لایحه بودجه سال 1397 کل کشور در یازدهمین جلسه فوق العاده هیات دولت تصویب شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۱:۰۶    
وزیر امورخارجه سابق قرقیزستان با بیان اینکه رفاه و امنیت حاکم بر قرقیزستان به لطف اسلام است، تصریح کرد: جهان اسلام برای اینکه بتواند تمدن نوین اسلامی را برپا کند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۱:۰۶    
امام جماعت سابق واشنگتن با بیان اینکه در سال های گذشته شیعه و سنی اختلافات زیادی با یکدیگر داشتند، گفت: باید این گونه افکار از جهان اسلام رخت بربندد و تفاهمات بیشتر شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۰:۵۴    
نماینده مجمع عمومی لبنان با بیان اینکه اسلام در درون خود با تهدیداتی مواجه است، گفت: تلاش های تکفیری ها برای این است که چهره اسلام را مخدوش کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۰:۴۸    
وزیر امورخارجه سابق لبنان با بیان اینکه باید بر قدرت و ظرفیت جوانان برای جلوگیری از تفرقه در جهان اسلام تمرکز کرد، گفت: باید با همکاری جوانان در زمینه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و.. ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۰:۴۵    
نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران گفت: اکنون کسی نمی تواند در بحرین حرفی بزند چون یا زندانی می کنند یا تحت تعقیب قرار می گیرد. یک تیم امنیتی انگلیسی امنیت بحرین را اداره می کند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۰:۳۶    
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایجاد وحدت و بحث از آن باید به سمت ایجاد یک فرهنگ و تمدن اسلامی باشد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۰:۳۶    
مفتی آتن با بیان اینکه هرکدام از مسلمانان مسئول امانت الهی هستند، تصریح کرد: مسلماناد در اروپا روبه افزایش هستند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۰:۲۴    
دبیر شورای ملی همبستگی پاکستان گفت: سیاست های تجارت آزاد باید در کشورهای اسلامی با مقررات مشخص تعیین شود و اختصاص واحد پولی مشخص برای این کشورها مورد توجه قرار گیرد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۰:۱۵    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از پیروزی های اخیر جبهه مقاومت اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای وحدت اسلامی نام برد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۰:۱۲    
امام جمعه نجف گفت: امت اسلامی بازگشت به سمت هویت اصیل خود را آغاز کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۹:۵۷    
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: امروز مهم ترین مشکل جهان اسلام تفکر وهابیت تکفیری است و استکبار جهانی به وسیله این تفکر در مدارس عملیه خود نیرو تربیت می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۹:۴۸    
دبیرشورای عالی امنیت ملی در واکنش به تصمیم آمریکا در مورد قدس نسبت به هرگونه اقدام تنش زا علیه منافع جهان اسلام هشدار داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۹:۳۳    
یک عالم لبنانی ضمن پیشنهاد راه اندازی سایتی برای کمیته مساعی حمیده، گفت: به وسیله این سایت می توان ضمن اطلاع رسانی درباره کارهای صورت گرفته، از دیدگاه ها و نظرات نیز استفاده کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۹:۲۴    
نایب مفتی نیجریه گفت: متأسفانه جهان اسلام نسبت به اقدامات داعش در نیجریه مواضع خاصی نگرفته و این گروه تروریستی 9 سال است که در این کشور به کشتار مردم مشغول است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۵    
دبیران و اعضای شورای مرکزی اتحادیه های دانشجویی کشور در آستانه روز دانشجو با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۸:۱۹    
ذوب آهن اصفهان با برتری برابر نفت تهران، اولین پیروزی خود را در ورزشگاه نقش جهان جشن گرفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۸:۰۴    
رئیس جمعیت قولنا و العمل لبنان با بیان اینکه دشمن صهیونیستی نمی تواند به سرزمین مقدس فلسطین تجاوز کند گفت: ملت های اسلامی و عربی در مقابل طرح تعیین بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل سکوت نخواهند کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۸:۰۱    
دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۷:۴۳    
به همت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و همکاری کانون های دانشجویی فرهنگی و بسیج دانشجویی مراسم جشن میلاد حضرت رسول (ص) و امام جعفر صادق (ع ) و گرامیداشت روز دانشجو به طور همزمان و ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۷:۴۳    
داوطلبان شرکت در دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور 24 ساعت فرصت دارند تا در این آزمون ثبت نام نمایند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۷    
نمایندگان اداره کل توسعه و پشتیبانی شبکه های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از واحد علی آباد کتول این واحد دانشگاهی را از لحاظ استاندارد های مدیریت ایمنی و بهداشت و محیط زیست ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۲    
رئیس مرکز بدر الکبری لبنان گفت: فلسطینیان با حمایت امت اسلام بر توطئه های صهیونیستی-آمریکایی غلبه خواهند کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۶    
پرسپولیس تهران در دیدار برابر سپیدروددر رشت با یک گل به برتری رسید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۷    
تیم گسترش فولاد تبریز با دو گل میزبان خود پدیده را شکست داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۶:۲۲    
منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز چهارشنبه در پیامی، میلاد با سعادت پیامبر رحمت و خوبی ها، حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت مسعود بنیانگذار مکتب شیعه جعفری ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۰    
دکتر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری درامور بین الملل و رییس هیات موسس دانشگاه آزاداسلامی با انتشار تصویری درصفحه اینستاگرام خود پیروزی افتخارآمیز تیم ملی وزنه برداری کشورمان را تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۵:۵۷    
روسای جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در تماسی تلفنی، قدس شریف را بخش لاینفک فلسطین دانستند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۵:۴۸    
با رای هیأت داوران، برگزیدگان بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۵:۳۳    
دستیار ارشد فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه ایران، سوریه و عراق را به آرامش و امنیت رساند، گفت: کشورهایی مانند سعودی که نوکر آمریکا هستند، به یکی از ریشه های نا امنی در این منطقه تبدیل شده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۵:۱۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی ماکو در خطاب به دانشجویان دانشگاه با توجه به نقش دانشجو در تحول جامعه، اظهار کرد: دانشجو با تفکرات درست می تواند نقش دگرگون کننده ای در جامعه به وجود بیاورد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۵:۱۲    
معاون عملیات امداد و نجات از مصدومیت 5 نفر در حادثه برخورد دو دستگاه پراید سواری در استان مرکزی (کیلومتر 23 محور قدیم ساوه - سلفچگان) خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۵:۱۲    
معاون اجتماعی پلیس استان مرکزی گفت: قاتل دو چوپان در شهرستان محلات استان مرکزی شناسایی و تلاش برای دستگیری او آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۵:۰۹    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با طرح این سئوال که چرا طرح تحول سلامت باید ادامه پیدا کند، گفت: این طرح یک هدف مقدس دارد و آن حفظ کرامت مردم و بیماران است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۵:۰۰    
رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران با بیان این مطلب که وضعیت رشته بیهوشی از حد متوسط دنیا بالاتر است، گفت: این رشته در منطقه سرآمد است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۴:۵۷    
ششمین اجلاس شورای تخصصی اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با هدف بررسی راهکارهای صرفه جوئی در هزینه ها و خروج از بحران مالی در برخی واحدها و درآمدهای خارج از شهریه با حضور معاونان ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۴:۵۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور گفت: آسمان تهران فردا 16 آذر، ابری به تدریج بارش باران و وزش باد و احتمال رعد و برق ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۴:۵۱    
نایب قهرمان وزنه برداری جهان گفت: روزهای سختی را شت سر گذاشتم و امیدوارم این مدال سکوی پرتابی برایم باشد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۴:۵۱    
فعال میراث فرهنگی استان لرستان گفت: مرمت قلعه نیاز به هزینه های بسیار زیادی دارد که علاوه بر تخصیص منابع مالی ملی، همکاری بخش خصوصی و کمک های خیران را نیز می طلبد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۴:۴۲    
مسئول بسیج اساتید دانشگاه استان مازندران گفت: تمام جنگ هایی که آمریکا در منطقه پیاده سازی کرده یک جنگ علمی بوده و علت اصلی آن، مدیریت جریان علمی در منطقه بوده است ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۴:۳۶    
معاون سازمان حفاظت محیط زیست نایب رئیس سومین مجمع محیط زیست ملل متحد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۴:۳۳    
رییس جمهور همزمان با عید فرخنده پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، با جمعی از مسوولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۴:۳۰    
وزیر کشور با بیان اینکه وزارت کشور حامی مراسم های مجوزدار و قانونی است، گفت: دانشگاه و دانشجو باید در عرصه های سیاسی و اجتماعی نقش جلودار و پیشگام ایفا کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۴:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد هم گروهی این تیم با الاهلی عربستان، الوحده امارات و برنده دیدار قطر و ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی ارائه کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۴:۱۵    
معاون اول رئیس جمهور در پیام اینستاگرامی خود قهرمانی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در مسابقات جهانی آمریکا را تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۹    
برای چهارمین سال متوالی تیم فوتسال واحد خوی به مقام قهرمانی رقابت های فوتسال دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی در میاندوآب دست یافت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با تأکید بر اینکه مطابق منشور سازمان ملل متحد و کنوانسیون های بین المللی، هر کشور و ملتی می تواند حکومت و حاکم خود را تعیین و تبیین کند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۰    
طی حکمی از سوی سرپرست باشگاه پرسپولیس، معاون اداری، مالی و پشتیبانی باشگاه معرفی شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۰    
خالو محمد قنبر هرمزی پیشکسوت گروه موسیقی لیوا که برای برگزاری هفته هنر هرمز همراه این گروه به تهران آمده بود، بر اثر سکته قلبی حین اجرای موسیقی درگذشت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند اظهار کرد: دانشجو باید در علم و تحقیق پیشرو باشد، آزاداندیش بودن، آرمانگرا، در صحنه بودن، خود سازی فکری و اخلاقی، اهل علم و عمل بودن همه از خصوصیات دانشجو است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۳:۵۱    
همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، 160 پروژه حوزه سلامت استان خراسان رضوی در مراسمی به صورت همزمان و با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۳:۵۱    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در شرایط حاضر که دشمنان از تمام امکانات و توان خود برای ایجاد اختلاف میان مسلمانان استفاده می کنند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۸    
نماینده نشریات دانشجویی در مراسم روز دانشجو گفت: دانشجویان با داشتن سه ویژگی منحصر به فرد پرسشگری، مطالبه گری و آرمان خواهی خود را تبدیل به قشری حساس و پر توجه در جامعه کرده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۵    
دومای روسیه با صدور مصوبه ای ورود کارکنان رسانه های عامل خارجی را به این پارلمان ممنوع کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۹    
تیم ملی فوتبال مراکش برای آمادگی هر چه بیشتر قبل از سفر به روسیه در سوئیس اردو خواهد زد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۰    
کارشناس مدیریت فوتبال گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اجرای رای خودش باید پافشاری کند و ایران نباید تاون اشتباهات آن را بدهد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۳:۲۴    
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان اظهار کرد: یکی از مهمترین خصوصیات جامعه دانشجویی مطالبه گری و مسئولیت پذیری و هوشیاری است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۳:۲۴    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: هدف ما ادامه همکاری با شفر است و قلعه نویی جایی در برنامه های استقلال ندارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۳:۲۱    
بهرام رضائیان گفت: در ابتدای فصل هیچ کس فکرش را نمی کرد پارس جم چنین نتایجی در اولین فصل حضورش در لیگ برتر کسب کند.
  • ۱