چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۷:۲۸May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 8 آذر 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 آذر 1396 خبرگزاری آنا 2 آذر 1396 خبرگزاری آنا 3 آذر 1396 خبرگزاری آنا 4 آذر 1396 خبرگزاری آنا 5 آذر 1396 خبرگزاری آنا 6 آذر 1396 خبرگزاری آنا 7 آذر 1396 خبرگزاری آنا 8 آذر 1396 خبرگزاری آنا 9 آذر 1396 خبرگزاری آنا 10 آذر 1396 خبرگزاری آنا 11 آذر 1396 خبرگزاری آنا 12 آذر 1396 خبرگزاری آنا 13 آذر 1396 خبرگزاری آنا 14 آذر 1396 خبرگزاری آنا 15 آذر 1396 خبرگزاری آنا 16 آذر 1396 خبرگزاری آنا 17 آذر 1396 خبرگزاری آنا 18 آذر 1396 خبرگزاری آنا 19 آذر 1396 خبرگزاری آنا 20 آذر 1396 خبرگزاری آنا 21 آذر 1396 خبرگزاری آنا 22 آذر 1396 خبرگزاری آنا 23 آذر 1396 خبرگزاری آنا 24 آذر 1396 خبرگزاری آنا 25 آذر 1396 خبرگزاری آنا 26 آذر 1396 خبرگزاری آنا 27 آذر 1396 خبرگزاری آنا 28 آذر 1396 خبرگزاری آنا 29 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۸:۲۱    
برگزیدگان بخش آوایی مرحله نهایی سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت معرفی و تقدیر شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۸:۱۵    
وزیرتعاون ، کارورفاه اجتماعی درپیام به روسای شعب بانک توسعه تعاون اعلام کرد ؛ بانک توسعه تعاون محوربرنامه های اشتغال دولت و اشتغال روستایی است و ماهیت بانک توسعه تعاون کاملا اجتماعی است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۴    
دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین طی بیانیه ای تاکید کرد: مبارزه با تروریسم و گروه های تکفیری بدون پایان دادن به اشغال فلسطین نتیجه ندارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۷    
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: تقویت و توسعه مراکز اسکان برای بیماران صعب العلاج یکی از اقداماتی است که به صورت جدی از سوی آموزش و پرورش استان های مختلف دنبال می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۸    
زندان "ریتز کارلتون" جایی است که بسیاری از نخبگان ثروتمند و مقامات قدرتمند پادشاهی عربستان در آن زندانی شده و دوره محکومیت خود را سپری می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۷    
افسانه پاکرو، ویشکا آسایش، مریم پیربند، مهرداد سیلمانی، منصور فروزش، فرناندو وسکوزومورالی کاپوسامی به عنوان اعضای هیات داوران بخش بین الملل سومین جشنواره بین المللی فیلم پرواز (ویژه مسایل معلولیت) ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۱    
فیلم سینمایی پرسه در حوالی من به جشنواره فیلیپین راه یافت و همزمان نسخه نمایش خانگی این فیلم نیز هفته آینده در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۵۲    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به این که این سازمان بر شرکت های واگذار شده نظارت می کند گفت: نتایج حاصل از بررسی ها نشان می دهد در مجموع تحول مثبتی در شرکت های واگذار شده رخ داده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۴۹    
بنیاد سینمایی فارابی در پی برخی اظهار نظرها درباره حمایت از ساخت فیلم های سینمایی و انتشار مصاحبه و یادداشت دو تن از پیشکسوتان سینمای ایران طی روزهای گذشته در رسانه ها، اطلاعیه ای را منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۵    
دومین شورای عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با حضور 200 نفر از اعضای دفاتر این اتحادیه آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۸    
پنه لوپه کروز با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام اش، از پایان فیملبرداری همه می دانند ، ساخته جدید اصغر فرهادی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۲    
بنگلادش تلاش های نیروی دریایی ایران برای حفاظت از کشتی های تجاری و نفت کش ها در آب های بین المللی را ستود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۲۶    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ولایت پذیری و اتصال به ولایت، شکرانه پیروزی جبهه مقاومت و این نعمت الهی است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۲۳    
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از صدور فیش حقوقی جدید با ریز کسورات بازنشستگان از آذرماه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۵    
معاون فرهنگی دانشگاه تهران پیشنهاد داد هدایت فرهنگی دانشجویان جزئی از پروسه ارتقا استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها محسوب شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۴۷    
اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران با معرفی برگزیدگان و با حضور رییس و معاون فرهنگی این دانشگاه چهارشنبه 8 آذر، در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران، برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۴۴    
دو سال پیش که برجام را دولت پذیرفت، قرار بود همه تحریم های ظالمانه برداشته شود، اما اکنون نه تنها تحریم ها برداشته نشده است بلکه روز به روز بر آن افزوده می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۵    
انقلاب اسلامی ایران بنا به اذعان تمامی کارشناسان و علمای علم سیاست در جهان، یک انقلاب استثنایی و منحصر به فرد در بین تمامی انقلاب های قرون اخیر در سطح جهان است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۲    
سخنان دو شب قبل رئیس جمهور محترم را مرور کنید. وضعیت خوب اشتغال، اشتغال دانشجویان پیش از اخذ مدرک کارشناسی، رونق اقتصادی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۰    
جانشین بسیج اساتید گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان گفت: دشمن به دنبال از بین بردن عوامل ماندگاری انقلاب است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۹:۳۵    
دبیر کانون ادب و هنر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز تصریح کرد: توجه به ادبیات و شعر آئینی می تواند نسل جدید را به مفاهیم ارزشی و حماسی متصل کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۳:۰۵    
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه تأکید کرد: توافق هسته ای ایران قابل مذاکره و قابل اصلاح نیست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۲:۵۳    
فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح ترکیه از کشته شدن دستکم 80 عضو گروه تروریستی پ ک ک بر اثر حمله جنگنده های ترکیه به مخفیگاه آنها در منطقه آسوس واقع در شمال عراق خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۲:۴۷    
نخست وزیر اسبق مصر و رقیب محمد مرسی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام کرد که قصد دارد در انتخابات سال 2018 نامزد شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۲:۴۷    
رسانه های صهیونیستی می گویند مقام های این رژیم انتظار دارند دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا طی روزهای آمریکا بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل شناسایی کرده و سفارت آمریکا را از تل آویو به ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۲:۳۸    
وزارت دفاع تونس از کشته شدن یکی از سرکرده های بارز وابسته به القاعده در جریان عملیات نیروهای این کشور ضد تروریستها خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۲:۲۹    
در پی تشدید اختلاف ها میان تشکیلات خودگردان فلسطین و حماس و نگرانی از، لغو آشتی ملی اخیر فلسطینی ها، حماس از همه جریان های فلسطینی خواسته در نشستی فوری در نوار غزه حضور پیدا کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۲:۲۰    
سخنگوی دفتر نخست وزیری انگلیس اقدام رئیس جمهور آمریکا درخصوص بازنشر یک ویدئو ضد اسلامی از حساب توئیتر یکی از سیاستمداران انگلیسی را اقدامی اشتباه خواند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۲:۱۷    
ژنرال بازنشسته سعودی اعلام کرد که متعب بن عبدالله در حال حاضر پول خرج کرده و از بازداشت خارج شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۲:۱۱    
بیرجند-معاون امنیت سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: دانش امنیت در فضای مجازی نه تنها امروز می تواند به فرد در فضای مجازی کمک کند بلکه اشتغال زایی پایداری را به همراه خواهد داشت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۲:۱۱    
رئیس مرکز هیأت های امنا و هیأت های ممیزه مرکزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به رشد سه برابری دانشگاه های کشور در 8سال، تاکید کرد که 50سال زمان لازم است تا یک دانشگاه در ایران به پویایی برسد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۲:۰۲    
وزیر خارجه فرانسه با صدور بیانیه ای آزمایش موشکی اخیر کره شمالی را به شدت محکوم کرده و خواستار افزایش فشارهای بین المللی علیه پیونگ یانگ شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۱:۵۳    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره افزایش قیمت 15 قلم دارو گفت: از وزارت بهداشت انتظار می رود کیفیت تولیدات دارویی را مورد توجه قرار دهد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۱:۴۴    
مرجع تقلید شیعیان گفت: با دست خود عضو کمیته امداد تربیت می کنیم، کشوری که دانشگاهش تنها پشت میزنشین تربیت کند، این کشور به سمت فقر در حال حرکت است، خروجی دانشگاه باید وارد صنعت و کشاورزی و تولید شود ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۱:۳۵    
پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۱:۳۵    
رهبر جنبش انصارالله یمن از یمنی ها خواست تا در سالروز جشن ولادت حضرت رسول اکرم(ص) که عصر فردا در صنعاء برگزار می شود، حضور گسترده داشته باشند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۱:۲۶    
رئیس جمهور سابق مصر در بیانیه ای به اسناد منتشر شده از سوی شبکه بی بی سی در خصوص موافقت وی با اسکان آوارگان فلسطینی در مصر واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۱:۱۷    
هاوایی قصد دارد برای آمادگی بیشتر در صورت وقوع حملات موشکی کره شمالی جمعه جاری سامانه های هشدار دهنده خود را آزمایش کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۱:۱۱    
نماینده رهبر معنوی شیعیان بحرین در ایران می گوید دو کشور قطر و کویت برای میانجیگری در بحرین اقدام کرده بودند که عربستان هر دو را قطع کرد و ناکام گذاشت و حالا این میانجی گری ها را می خواهند توطئه جلوه ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۱:۰۲    
دونالد ترامپ که بارها در کارزار انتخابات ریاست جمهوری مواضع ضد اسلامی اتخاذ کرد و با آغاز ریاستش، ورود اتباع چند کشور مسلمان به آمریکا را ممنوع کرده ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۵۶    
معاون شهردار تهران اعلام کرد: همزمان با سالگرد حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو ، در29 و یا 30 دی ماه، کلنگ احداث این ساختمان طی مراسمی با حضور اعضاء خانواده جانباختگان، مدیران و مسئولین، کسبه ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۵۳    
وزیر نفت عراق گفت: در نشست فردا کشورهای تولیدکننده نفت روی تمدید 6 یا 9 ماهه توافق اوپک مذاکره می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۴۴    
یک مقام بلندپایه تشکیلات خودگردان فسلطین از فشار مصر و برخی دیگر از کشورهای عربی بر محمود عباس برای از سرگیری مذاکرات با تل آویو و تشکیل جبهه ای واحد علیه ایران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۴۴    
رئیس سازمان امور اجتماعی با اشاره به مشکلات و آسیب های موجود در کشور گفت: حدود 10 تا 12 میلیون نفر زیر خط فقر زندگی می کنند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۳۵    
مدیرعامل ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو و پژو) گفت: مراحل راه اندازی خط تولید پژو 301 طبق قرارداد در حال انجام است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۲۹    
رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه سرپناه خانواده های دارای بیش از دو معلول را تامین می کنیم، گفت: در حال حاضر مسکن دو هزار خانواه دارای بیش از دو معلول تامین شده و تا 4 سال آینده این رقم به بیش از 11 ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۲۶    
به همت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج ویژه برنامه هفته بسیج و جشن پیروزی مقاومت بر داعش با حضور جمعی از فرماندهان لشکری ، مسئولان استانی، بسیجیان و دانشگاهیان ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۲۶    
به منظور گسترش همکاری های علمی، فنی و تحقیقاتی در زمینه های مختلف و همچنین مشارکت و حمایت متقابل بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول و اداره کل پدافند غیرعامل استان گلستان تفاهم نامه ای منعقد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۲۶    
حضرت آیت الله نوری همدانی از فقر، بی کاری و بی عدالتی انتقاد و گلایه کرده و تاکید کردند: لازم است در جامعه اسلامی همه تلاش کنند تا فقرو بیکاری از بین برود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۲۰    
نخبه نوش آبادی موفق به تولید نانو ذرات دارویی ضد سرطان شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۲۰    
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: آزمون جامع مقطع دکتری تخصصی این دانشگاه با حضور 30 دانشجو در سه روز و هر روز در دو نوبت برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۲۰    
واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در اقدامی خیرخواهانه و برای همدلی و کمک به حادثه دیدگان زلزله غرب کشور بیش از183 میلیون ریال وجه نقد به حساب زلزله زدگان واریز کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۱۷    
دومین همایش ملی حسابداری، اقتصاد و نوآوری در مدیریت با حضورمسئولان،حسابداران دانشگاهی و حرفه ای کشور و همجنین استقبال چشمگیردانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس آغاز شد .
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۱۱    
معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد انتخابات فدراسیون ورزش دانش آموزی 22 آذر ماه برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۱۱    
کاریکاتوریست پیشکسوت کشورمان با اشاره به نوع نگاه رهبر انقلاب به مقوله کاریکاتور و طنز گفت: نظر رهبر انقلاب نسبت به کاریکاتور مساعد است؛ چون ایشان شخصیت با ذوق و طنزفهمی هستند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۰۵    
یک کارگردان فیلم کوتاه گفت: فیلم کوتاه به شدت نیازمند هزینه و سرمایه گذاری است و مدیران فرهنگی به سمت این نوع سینما نمی آیند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۲۰:۰۲    
رئیس کمیسیون انرزی مجلس، از تمدید آزمون استخدامی وزارت نفت و اصلاح شرایط شرکت در این آزمون خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۹    
رئیس کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق تهران معتقد است که قیمت نفت اوپک برای سال آینده بین 65 تا 67 دلار خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۶    
با بارگیری نهمین محموله لایه نفتی پارس جنوبی، تولید تجمعی و صادرات نفت این میدان مشترک از مرز 4,7 میلیون بشکه عبور کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۶    
دولت الجزایر وجود هرگونه حساب بانکی برای چهره های برجسته حماس در بانک های این کشور و اینکه به حزب الله لبنان اجازه داده باشد پول هایی را به حساب های بانکی باز شده توسط رهبران حماس واریز کند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امیدوارم خوب و حساب شده مقابل تیم سپاهان بازی کنیم .
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۳    
نمایشگاه بین المللی سیال اینترفود SIAL Interfood اندونزی در جاکارتا با حضور 800 شرکت کننده از 33 کشور در حالی برگزار شد که شرکت های ایرانی حضور فعالی در این نمایشگاه نداشته و تنها یک شرکت در زمینه ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۰    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد از رشد 47 درصدی مشارکت های مردمی در هشت ماهه نخست امسال به نسبت مشابه آن در سال گذشته خبرداد و اعلام کرد: در این مدت پرداخت صدقه، 11 درصد رشد داشته است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۷    
فدراسیون شطرنج رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بازیکنان این تیم درخواست هایی برای دریافت ویزای ورود به عربستان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی ریاض را داده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۱    
رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از امضای یک هزارو 152 فقره قرارداد سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی به مساحت 441 هکتار طی 100 روزه دولت دوازدهم خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۱    
قبل از اینکه در شیشه دارو را باز کرده و بخورید این مطلب را بخوانید تا دیفن هیدرامین چیست چه کاربردی دارد و بعد از آن هم بدانید که این دارو در اثر مصرف خودسرانه چه عوارضی به دنبال خواهد داشت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۳۸    
واگذاری 107 پهنه اکتشافی مصوب به مساحت تقریبی 407 هزار کیلومتر مربع و شناسایی 400 محدوده امید بخش معدنی جدید از اهم اقدامات وزارت صنعت، معدن و تجارت در 100 روز اول دولت دوازدهم بود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۳۵    
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه بعد از دیدار با هیأت دولت سوریه در مذاکرات ژنو اعلام کرد که این مذاکرات تا هفته آینده ادامه خواهد داشت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:تلاش می کنیم در بازی مقابل استقلال خوزستان کیفیت بالایی از خودمان به نمایش بگذاریم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۲۳    
رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا گفت: اخیرا باج افزاری تحت عنوان nransomwer در فضای مجازی شیوع پیدا کرده که اطلاعات کاربران را رمزنگاری می کند و برای دسترسی مجدد و رمز گشایی آن درخواست عکس عریان می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۱۴    
دبیرکل سازمان بدر عراق با ستایش از حمایت و کمک جمهوری اسلامی ایران به کشورش در امر مبارزه با تروریسم داعش تاکید کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران نبود، بغداد سقوط می کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۱۱    
رئیس فدراسیون فوتبال ایران قرار است با همتای آلبانیایی خود دیدار کند و همچنین تفاهم نامه ای به امضای طرفین برسد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۰۸    
معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به فروش 3 هزار میلیارد تومانی شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک های علم و فناوری گفت که این شرکت ها تعداد 2478 ایده را به محصول تبدیل کرده ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۰۵    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که باید از ظرفیت میراث فرهنگی به صورت بهینه در گردشگری استفاده کنیم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۰۵    
روایت فتح بیجی به تهیه کنندگی سید هاشم موسوی و کارگردانی وحید فراهانی چهارشنبه 8 آذر ساعت 15 از شبکه مستند پخش می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۰۵    
نشست تاریخ ، ساختن گذشته و اکنون با سخنرانی مجید تفرشی، تاریخ نگار، سندپژوه و پژوهشگر مسائل معاصر برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۰۵    
پائولو دل بروکو؛ مدیر شبکه معتبر ایتالیایی RAI Cinema برای شرکت در یازدهمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت به تهران سفر خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۹:۰۵    
فیلم سینمایی یک کیلو و بیست و یک گرم به کارگردانی رحیم طوفان و تهیه کنندگی وحید نیکخواه آزاد فرم حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را پر کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۵۹    
روز چهارشنبه قیمت نفت در کاهش یافت که در اواخر روز سه شنبه، قیمت نفت کاهش یافته بود و به بشکه ای 63.61 دلار رسید ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۵۶    
ثبت نام اهالی رسانه و اعضای انجمن منتقدان برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از امروز چهارشنبه هشتم آذرماه آغاز شد و تا هفت روز ادامه دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۵۶    
سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با هدف ایجاد ارتباط، تسهیل گفت و گوهای بینافرهنگی و ایجاد شبکه های بین المللی برای هنرمندان و متخصصین رشته های مختلف ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۵۰    
وکیل معاون هالک بانک در جلسه دادگاه مدعی شد که ضراب کار خودش را از طریق رشوه دادن به مقامات در روسیه، چین، ایران و ترکیه پیش برده است ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۵۰    
در حالی که برخی شنیده ها از انتصاب سید نظام الدین موسوی، مدیرعامل سابق خبرگزاری فارس، به عنوان یکی از مدیران آستان قدس رضوی حکایت داشت، وی اعلام کرد: چیزی را تایید نمی کنم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۴۷    
انتخابات اعضای شورای برون مرزی امروز در حاشیه جلسه روسای فدراسیون ها با وزیر ورزش برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۴۱    
سونی نسل جدیدی از کارت های حافظه دوربین سی فست خود را عرضه کرده که از سرعت بالایی در زمینه نگارش و قرائت اطلاعات برخوردار هستند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۳۸    
آژانس تحقیقات دفاعی پیشرفته ارتش آمریکا برای نخستین بار در حال آزمایش یک ایمپلنت مغزی را روی انسان است که می تواند رفتار و حرکات یک فرد را تغییر دهد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۳۵    
امام جمعه مشهد گفت: کار فرهنگی به معنای تبلیغات بر روی بیلبوردهای شهری نیست و باید به دنبال کار عملیاتی بود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۲۹    
رییس فدراسیون فوتبال گفت: حالا که در قله آسیا هستیم،باید از هم اکنون برنامه هایمان برای حفظ این جایگاه و تداوم آن باشد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۲۶    
یکی از کارکنان اسبق کاخ سفید ابعاد تازه ای از فساد جنسی رئیس جمهور اسبق آمریکا را افشا کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۲۰    
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان جزییات و سهمیه های تعلق گرفته به تشکل ها برای مراسم روز دانشجو در این دانشگاه را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۱۷    
این احتمال وجود دارد که سرمربی تیم پرسپولیس رادوشوویچ را در بازی با ذوب آهن درون دروازه قرار دهد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۱۷    
نویسنده افکار پنهان ایرانیان ، اقبال لاهوری را آخرین شعله فروزان زبان فارسی در هند توصیف کرد و به تشریح خدمات این اندیشمند پاکستانی به زبان فارسی پرداخت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۱۴    
وزیر نفت عراق گفت: در نشست روز پنجشنبه، کشورهای تولیدکننده نفت روی تمدید 6 یا 9 ماهه توافق اوپک مذاکره می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۰۸    
چهارمین دوره مسابقات ملی دانش مغز با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی برگزار می شود و برگزیده نهایی این رویداد به مسابقات جهانی برلین راه پیدا می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۰۸    
برخی اخبار گویای امضای پیمان صلح بین کردها و داعش در سوریه است که این سؤال را به وجود آورده که آیا آمریکایی ها قصد دارند سناریوی لیبی را در خاک سوریه اجرا کنند؟
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۰۲    
عضو کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه به صلاح نیست که آقای روحانی در سفر پاریس و در اجلاس تغییر اقلیم یک طرفه تعهداتی را بپذیرد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۸:۰۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر طیب قدیمی را به عنوان نماینده تام الاختیار خود در امر بازسازی و نوسازی مراکز بهداشتی و درمانی آسیب دیده و تخریب شده و نظارت بر ارائه خدمات بهداشتی درمانی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۵۶    
ستاد حقوق بشر در خصوص قتل جوان ایرانی توسط پلیس آمریکا واکنش نشان داد و اعلام کرد: دولت آمریکا باید پاسخگوی قتل جوان ایرانی باشد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۵۳    
نویسنده کتاب گفتمان برتر گفت: با توجه به اینکه داعش و تکفیری ها به اسم اسلام به دست به خشونت می زنند تا چهره اسلام ناب محمدی(ص) را مخدوش کنند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۴۷    
ثبت نام متقاضیان سفر به عتبات عالیات تا 15 دی ماه ادامه دارد و اعزام زائران در دوره جدید از 16 دی ماه آغاز خواهد شد.