چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۶:۴۹May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 13 آذر 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 آذر 1396 خبرگزاری آنا 2 آذر 1396 خبرگزاری آنا 3 آذر 1396 خبرگزاری آنا 4 آذر 1396 خبرگزاری آنا 5 آذر 1396 خبرگزاری آنا 6 آذر 1396 خبرگزاری آنا 7 آذر 1396 خبرگزاری آنا 8 آذر 1396 خبرگزاری آنا 9 آذر 1396 خبرگزاری آنا 10 آذر 1396 خبرگزاری آنا 11 آذر 1396 خبرگزاری آنا 12 آذر 1396 خبرگزاری آنا 13 آذر 1396 خبرگزاری آنا 14 آذر 1396 خبرگزاری آنا 15 آذر 1396 خبرگزاری آنا 16 آذر 1396 خبرگزاری آنا 17 آذر 1396 خبرگزاری آنا 18 آذر 1396 خبرگزاری آنا 19 آذر 1396 خبرگزاری آنا 20 آذر 1396 خبرگزاری آنا 21 آذر 1396 خبرگزاری آنا 22 آذر 1396 خبرگزاری آنا 23 آذر 1396 خبرگزاری آنا 24 آذر 1396 خبرگزاری آنا 25 آذر 1396 خبرگزاری آنا 26 آذر 1396 خبرگزاری آنا 27 آذر 1396 خبرگزاری آنا 28 آذر 1396 خبرگزاری آنا 29 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۲:۳۶    
هر دلار آمریکا برای (پنجشنبه شانزدهم آذرماه) با 70 ریال افزایش نسبت به روز گذشته 35 هزار و 374 ریال قیمت خورد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۱:۴۲    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از صادرات انواع کالا از این منطقه به 34 کشور جهان نظیر ترکیه، آلمان، اسپانیا، روسیه و گرجستان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۱:۳۹    
تفاهم نامه همکاری بین سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و سازمان توسعه و تجارت باسک اسپانیا، با هدف ایجاد رابطه استراتژیک و برقراری همکاری بین شرکت های ایرانی و باسکی، امضا شد .
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۱:۲۱    
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: ما برای انتقال تجربیات گازی خود به کشورهای همسایه مانند افغانستان و عراق آمادگی کامل داریم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۱:۰۳    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه استقلال طلبی یکی از ابعاد استکبارستیزی است، گفت: عده ای با به حاشیه بردن کشور، به دنبال مسخ واقعه 16 آذر هستند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۲۱:۰۳    
نخستین محموله خودروهای دوگانه سوز سورن مناسب سازی شده برای پلیس ارمنستان وارد ایروان شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۸:۴۸    
عضو هیات علمی مرکز تحقیقات نانو تکنولوژی پزشکی و مهندسی بافت گفت: به علت تاثیر مخرب امواج تلفن همراه و مایکروویو بر ساختارهای مغز بهتر است بزرگسالان بیش از 23 دقیقه و افراد کمتر از 15 سال بیش از 13 ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۶:۳۲    
یک روان شناس کودک ضمن تشریح علل دروغگویی کودکان، گفت: تحقیقات نشان می دهد حدود 96٪ کودکان در سنین حدود 6-4 سال دروغ می گویند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۶:۲۶    
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف اسکناس های جعلی به مبلغ 412 میلیون ریال از 2 کلاهبردار حرفه ای خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۵:۲۶    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، روز سه شنبه در حکمی، دکتر علی خاکی صدیق را برای مدت چهار سال در جایگاه ریاست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ابقا کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۵:۱۱    
از سال 1997 یعنی زمانی که مقدمه استفاده از وای فای شروع شد، محققان ده ها مطالعه در مورد پیامدهای آن روی سلامتی انجام دادند. نتایج این مطالعات روشن و البته تکان دهنده بود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۸    
پیش فروش بلیت های فیلم سینمایی آینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی در آستانه اکران، در سایت های سینمایی آغاز شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۴۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: شکست کودتای عبدالله صالح تلاش های عربستان برای تسلط بر یمن را به رویایی دست نیافتنی تبدیل کرد و سایه ناامیدی را بر حکومت آل سعود گسترد
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۱۴    
وزیر بهداشت کوبا با رئیس سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت ایران دیدار کردند و در این دیدار بر اجرایی کردن توافقات انجام شده در زمینه هایی مانند ارایه تسهیلات برای ثبت داروهای ایرانی در کوبا تا یک ماه ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۳۸    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.9 در مقیاس امواج درونی زمین، امروز سه شنبه بندر دیر در استان بوشهر را لرزاند؛ این زلزله تلفاتی نداشت اما موجب خسارت به ساختمان ها شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۸    
روز یکشنبه (سوم دسامبر)، چهارمین کنفرانس سالانه اینترنت جهانی در چین، مهد دیوار بزرگ آتش وب و سانسورهای بسیار زیاد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۹    
هزینه های زندگی در کلانشهرها تا حدی افزایش پیدا کرده که بنا به اذعان مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری، در شهر تهران خوابگاه کارمندی در حال رواج یافتن است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۴    
سخنگوی وزارت خارجه ایران از تماس تلفنی وزیر خارجه ترکیه با ظریف در پی حادثه تیراندازی در منطقه مرزی ماکو خبر داد و گفت که چاووش اوغلو قول پیگیری فوری این موضوع را داده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۴    
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، در همایش ادبی شاعران کرد زبان فارسی سرا در سنندج، با بیان اینکه اولویت مهم آموزش و پرورش معلمان مولف است ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۱    
عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان دانشجویان را سرمایه های انسانی امت اسلامی دانست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۲    
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: خوزستان استان مادر و تأمین کننده ثروت ملی است و مردم شادگان پاسداران این امنیت هستند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۲    
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران همایش معرفی و انتخاب صادرکنندگان نمونه استان تهران در سال 1396 را برگزار کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۵۳    
بانک مرکزی با نظربه اقتصاد مقاومتی در برنامه ریزی ها و هدف گذاری ها، هدف اصلی خود را ایجاد ثبات و پایداری اقتصاد کلان قرار داده و با حذف موسسات غیرمجاز از بازار پولی، تداوم روند مقابله با تورم ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۵۳    
مرحله دوم طرح رجیستری صرفا برای تمامی مدل های گوشی تلفن همراه و تبلت اپل از امروز اجرایی می شود و سایر مدل های گوشی و تبلت نیز به تدریج در هفته های آینده پس از اعلام رسمی تحت پوشش طرح قرار می گیرند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۴۷    
حذف ارز مبادله ای واردات کاغذ در حالی باعث گرانی بیش از حد این کالا شده بود که معاون بازرگانی وزیر صنعت،معدن و تجارت از تصمیم جدید دولت برای اختصاص ارز مبادله ای به این کالا خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۴۷    
اسمش دوران دکتری است؛ چه در رشته های پزشکی دکترا بگیرید و چه در غیر پزشکی اش را هم دکتر خطاب می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۴۷    
گروه خودروسازی سایپا در مراسم معرفی و تقدیر از صادرکنندگان نمونه سال 1396 استان تهران، صادرکننده نمونه در دو بخش خودرو و قطعات یدکی معرفی شد و شرکت های سایپا و سایپایدک به صورت جداگانه تندیس و لوح ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۳۸    
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: مسلمانان هوشیار باشند و با ترویج سنت و سیره پیامبر اسلام (ص) و ارزش های اسلامی مانع توطئه فرقه های انحرافی به ویژه داعش شوند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۳۸    
به تازگی چت باتی ساخته شده است که گفت وگوی انسانی را تقلید می کند و به کاربران مشاوره می دهد. به این ترتیب به درمان افسردگی افراد کمک می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۲۹    
روزهایی که بر ما می گذرد، تداعی گر سالروز ارتحال عالم مجاهد مرحوم آیت الله حاج سیدمحمدنقی شاهرخی خرم آبادی است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۲۶    
دبیر کل حزب ندای ایرانیان گفت: بسیج و سپاه ستون امنیت ایران هستند و بنده موی گندیده یک برادر بسیجی را به تفکرات دیگران نخواهم بخشید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۱۱    
نماینده شادگان در مجلس از احتمال وقوع طوفان های نمکی در این شهرستان به علت بی توجهی به سرریز شدن پساب های نیشکر به تالاب شادگان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۱۱    
رئیس بنیاد بین المللی نهج البلاغه بر ضرورت نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی برگرفته از تعالیم دین تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۰۸    
رئیس دانشکده مذاهب دانشگاه ادیان و مذاهب استان قم به بیان مبانی افراط گرایی، و شناخت جریان شناسی تکفیر در جهان اسلام و گروه تکفیری داعش پرداخت و گفت ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۰۸    
محققان آلمانی موفق به ابداع سیستم هشدار هوشمندی شده اند که می تواند هرگونه تلاش برای ورود به یک منزل، فروشگاه و غیره را بلافاصله تشخیص دهد و از هرگونه دزدی جلوگیری کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۳    
از زمان اجرایی شدن برجام به عنوان یک توافقنامه بین المللی، جمهوری اسلامی به عنوان یک طرف این توافق، نشان داد در عمل به تعهدات خود جدی است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۰۸    
منطق نه این و نه آن ، پاسخی به همه سیاست بازانی است که بخواهند سلوک اموی یا بنی العباسی با جریان اسلام اصیل داشته باشند یا با برجسته کردن انحرافات رقیب سابق (وهم پوشان فعلی)، جفاهای خود را بپوشانند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۰۵    
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، کتاب نهج البلاغه را به لحاظ استخدام کلمات و مفاهیم بی بدیل دانست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۰۲    
پس از نهایی شدن کار داعش در سوریه و عراق و به یک معنا پس از تصرف حلب در سوریه - متحدان اسرائیل به این نتیجه رسیدند نه فقط داعش در حال از بین رفتن است ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۸:۴۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: نهج البلاغه مملو از اصول و نظریه های ادبی و اخلاقی است که می تواند در اختیار مدیران و أقشار مختلف مردم قرار گیرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۸:۴۱    
مسابقات قهرمانی کشتی آزاد دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، با قهرمانی واحد رشت به کار خود پایان داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۷    
حجت الاسلام علی اکبری جایگزین حجت الاسلام تقوی در شورای سیاست گذاری ائمه جمعه می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۳:۰۶    
این حادثه در سواحل کاستاریکا رخ داد جایی که گردشگران بسیاری به دلیل وضعیت آب و هوایی مناسب در این فصل سال برای تفریح به آنجا می روند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۳:۰۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در موضوعات سرمایه گذاری خارجی دیروز قرارداد ساخت هزاردستگاه اتوبوس ایکاروس برای ساخت در داخل امضا شده است که تا ساخت دو هزار اتوبوس نیز قابل افزایش است
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۵۷    
این عکاس پیشکسوت با بیان اینکه عکس دفاع مقدس بدو اغراق و بزرگنمایی است، گفت: ارتباط دهه هفتاد و هشتادی ها با عکس های دوران دفاع مقدس اعجازبرانگیز است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۵۱    
احتمالا تیتر این خبر برای شما هم عجیب و غریب به نظر می رسد ولی واقعیت دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۴۲    
پس از افشای ارسال نامه از طرف رئیس سی آی إی برای سردار قاسم سلیمانی توسط آیت الله گلپایگانی، مایک پمپئو رئیس سی آی ای مجبور شد اعتراف کند که چنین نامه ای را ارسال کرده و در آن ایران را تهدید کرده که ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۳۶    
رئیس کمیسیون اروپا با بیان اینکه بروکسل و لندن از دستیابی به توافقی جامع بر سر مساله خروج انگلیس از اتحادیه اروپا ناکام ماندند، مواضع ترزا می در این مذاکرات را بسیار سفت و سخت دانست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۳۰    
پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۱۸    
انور عشقی افسر سابق ارتش سعودی و از شخصیت های نزدیک به دربار سلطنتی عربستان در اظهاراتی بیان داشت که احمد فرزند علی عبدالله صالح که هم اکنون در امارات اقامت دارد، جانشین پدرش خواهد شد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۱۲    
دبیر کل ائتلاف ناتو روز دوشنبه گفت که این ائتلاف از توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 حمایت می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۲:۰۳    
وزارت خارجه چین نسبت به افتتاح بندر چابهار در ایران ابراز امیدواری کرد و آن را در مسیر ارتقاء ثبات و رفاه منطقه برشمرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۵۷    
روزنامه آمریکایی به نقل از کارشناسان نوشت: حمله موشکی حوثی ها نشان داد که آن ها برای حمله به اهداف مهم در عربستان سعودی به اندازه کافی رشد کرده و این مسئله توازن عرصه نبرد را تغییر می دهد .
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۴۸    
دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: اگر در این یکی دو سال عملکرد دولت و مجلس مردم را راضی نکند دولت اصلاحات ریزش پیدا می کند و اعتماد مردم به اصلاحات کم می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۴۰    
رییس جمهور آلمان در مراسم اهدای جایزه "ماریون دونهف" در شهر هامبورگ، از "توییت های اول صبح" دونالد ترامپ انتقاد کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۳۴    
تازه ترین توئییت های ترامپ تردیدها را درباره دخالت های روسیه در انتخابات آمریکا بیشتر کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۲۵    
مطالعات اپیدمولوژی آلودگی هوای تهران، دوشادوش بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا نشان می دهد از هر 10 مرگ در ایران، یکی بر اثر آلودگی هوا صورت گرفته است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۱۶    
تصویری جالب در فضای مجازی منتشر شده که حکایت از اقدامی جالب و خودجوش در مناطق زلزله زده کرمانشاه دارد، چادر مسافرتی که به عنوان آرایشگاه زنانه استفاده می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به سخنان اخیر مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا گفت که آمریکایی ها بقای خود را در ایجاد فضای تنش آلود علیه ایران در منطقه می پندارند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۱۰    
دادگاه امنیت دولت اردن امروز طی حکمی یک داعشی را به اعدام و سه نفر دیگر را در رابطه با پرونده معروف به الرکبان به حبس ابد محکوم کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۱۰    
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه جنگ در سوریه "جنگ فرامنطقه ای" بود، گفت: پیروزی جبهه مقاومت "اسلام آمریکایی" را در جهان شکست داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۱    
روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: ر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای شهر تهران، به دلیل استمرار آلودگی هوا تمام فعالیت های ورزشی دانش آموزان تهرانی فردا در فضای باز ممنوع است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۱    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 تن از سارقانی خبر داد که به بهانه فروش یک دستگاه خودرو سواری از خریداران به صورت مسلحانه زورگیری می کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۲    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر آیت الله العظمی مکارم شیرازی احساس کردند که جسارتی به ایشان شده است، بنده چنین قصدی نداشتم و اگر چنین برداشتی شده بنده از ایشان پوزش می خواهم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۶    
دومین و آخرین روز از رقابت های پاراتکواندو قهرمانی جهان در حالی برگزار شد که طی آن دو نماینده دیگر کشورمان به نشان طلا دست یافتند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۶    
دبیر همایش ادبی سوختگان وصل گفت: ما حس کردیم این شهدا مظلوم هستند و این همایش پرچم معرفی آنها را بلند کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتی هشدار داد که پرسیدن شماره کارت بانکی به بهانه برنده شدن در مسابقات، صرفا برای کلاهبرداری است
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۰    
مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری گفت: ادبیات جنگ برخلاف خود جنگ دارای مرز نیست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۱    
در 33 سال پیش در چنین روزی اتفاقاتی در کشور افتاد که از نظر مخاطبان گرامی می گذرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۲۸    
تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی خود در تورنمنت چهارجانبه اصفهان مقابل قزاقستان به پیروزی خفیف دست یافت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۲۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بزرگترین چالش تاریخ فوتبال ایران در راه است چرا که قرار است با اسپانیا وپرتغال که مدعی قهرمانی جام جهانی هستند بازی کنیم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۲۵    
آلمان و فرانسه از ایران خواسته اند که برنامه ساخت موشک های بالستیک را رها نماید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۲۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که همکاری روسیه و ایران در سوریه ضربه های کاری و سخت به تروریست ها زده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۱۹    
مرتضی کریمی سرمربی سابق تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: متاسفانه سبک و شیوه ملی پوشان تکواندو هیچ تفاوتی با گذشته نکرده است و همین امر هم باعث می شود آنها روز به روز ضعیف تر از گذشته کار کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۰۴    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران مراتب اعتراض تهران به قتل یک جوان 25 ساله ایرانی در آمریکا را از طریق سفارت سوئیس به واشنگتن ابلاغ کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۰۴    
دادستان تهران با بیان اینکه پرونده های قضایی مربوط به جریان انحراف چند سال قبل در دادسرای تهران مفتوح شد، تاکید کرد: قانون اساسی برای معاون رییس جمهور یا هر شخص و مقام دیگری مصونیت قائل نشده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۵۸    
خانه حاجباشی در اراک در حالی هفته گذشته در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده بودکه بخشی از آن، شب گذشته توسط ورثه مرحوم حاجباشی تخریب شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۵۲    
رسانه های انگلیس روز دوشنبه اعلام کردند: ممکن است نخستین دیدار تیم ملی فوتبال این کشور در جام جهانی 2018 روسیه مقابل تونس یکی از اهداف حملات تروریست های داعش باشد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۳    
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران برنامه های هفته داوطلب را تشریح کرد و از مردم خواست تا یک روز را برای کاهش آسیب های اجتماعی و یا توسعه فضای سبز صرف کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۳۴    
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، خلیل آقایی را به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۲۲    
بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، باراک اوباما درخواست کرد تا زنان بیشتری برای سمت های دولتی انتخاب شوند "زیرا به نظر می رسد این روزها مردان مشکلاتی داشته باشند!"
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۱۳    
نویسنده ادبیات پایداری گفت: شهید رشوند عرق خاصی برای کارش داشت و تلاش می کرد در همه حوزه ها فعالیت داشته باشد، مثلا مدتی زبان انگلیسی را دنبال کرد. در خانه پرتاپ دارت انجام می داد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۱۰    
دومین آیین رونمایی از بازی های ایرانی در سال جاری به عنوان یکی از حمایت های معنوی بنیاد ملی بازی های رایانه ای در دی ماه برگزار می شود و بازی سازان می توانند محصول خود را برای رونمایی ثبت نام کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۷    
موضوع انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل آویو به قدس اشغالی، که از تأیید آمریکا برخوردار است، باعث واکنش های منطقه ای و بین المللی گسترده ای خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۸    
رئیس کمیته عمران شورای دوم و سوم شهر تهران گفت: در شورای دوم و سوم طرح کاهش خطرپذیری شهر تهران دنبال می شد که این طرح عملا متوقف شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۵    
دبیرکل جنبش انصارالله یمن با اشاره به شکست توطئه و فتنه داخلی در این کشور طی سه روز گفت: عربستان و آمریکا از ما خشمگین هستنداما به آنها می گوییم از خشم خودشان بمیرند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۲    
فارسی زبانان در اعتراض به بی بی سی فارسی، برای تغییر نام صفحه افغانستان به بی بی سی دری این اقدام را سیاست تفرفه افکنانه انگلیس برای جدایی فارسی افغانستان از فارسی ایران خواندند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۴۹    
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی یادآور شد: هر کس بخواهد تاریخ را مطالعه کند، نمی تواند تاریخ ایران را بدون یک شخصیت عظیم مثل امام (ره) به نگارش در آورد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۴۳    
6 بمب افکن روسی مواضع گروه تروریستی داعش در دیرالزور سوریه را هدف حمله قرار دادند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۳۷    
با حضور پیر کارد مدیرعامل گیم کانکشن فرانسه در تهران، جلسات متعددی بین متخصصان حوزه بازی های رایانه ای در کشور برگزار شد تا نیازهای صنعت بازی برای برگزاری بهتر نمایشگاه و همایش تی جی سی در سال آتی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۳۴    
رئیس مرکز تحقیقات راه و شهرسازی گفت: آخوندی و زنگنه طی نامه ای مشترک از معاون اول رئیس جمهور خواستند تا به فرآیند بررسی اتلاف انرژی در ساختمان های دولتی بودجه تخصیص دهد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۲۸    
سازمان بهداشت جهانی نسبت به احتمال موج جدید بیماری وبا در یمن هشدار داده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۱۹    
دبیر کمیسیون ایمنی راه های کشور از سناریوی "گرانی بنزین" برای کاهش تلفات جاده ای خبر داد و گفت: پیشنهاد کاهش سرعت ده کیلومتری در جاده های برون شهری هنوز به کمیسیون ایمنی راه های کشور نرسیده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۱۶    
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، با انتشار پیامی ویدئویی در صفحه توئیترش خشم خود را نسبت به امتناع کشتی گیر ایرانی برای رقابت با طرف صهیونیستی اش در مسابقات جهانی ابراز کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۱۳    
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها با بیان اینکه منتظر بازگشت رسول خادم از سفر هستیم گفت: اگر نامه ای از اتحادیه جهانی کشتی آمده باشد در اختیار فدراسیون است ولی در هر صورت با تمام توان در کنار کشتی و ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۱۰    
گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد اعلام کرد که علی رغم ثروت کلان دولت آمریکا فقر و نابرابری در این کشور بیداد می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۷    
ارتش آمریکا 100 میلیون دلار برای توسعه فناوری های انقراض ژنتیکی سرمایه گذاری کرده و این امر نگرانی هایی را میان کارشناسان برانگیخته است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۷    
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه اعلام کرد. آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال پارس جم گفت:با توجه به موقعیت تیم مشکی پوشان سخت ترین بازی فصل را باید شاهد باشیم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۱    
نیروی هوافضای سپاه در سال 90 موفق شد یک پهپاد RQ-170 آمریکایی را شکار کند.حالا 7 سال از آن ماجرا گذاشته، اما ماجرای تصرف این پهپاد، هنوز جذاب است.