سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۲۲:۲۸May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 22 آذر 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 آذر 1396 خبرگزاری آنا 2 آذر 1396 خبرگزاری آنا 3 آذر 1396 خبرگزاری آنا 4 آذر 1396 خبرگزاری آنا 5 آذر 1396 خبرگزاری آنا 6 آذر 1396 خبرگزاری آنا 7 آذر 1396 خبرگزاری آنا 8 آذر 1396 خبرگزاری آنا 9 آذر 1396 خبرگزاری آنا 10 آذر 1396 خبرگزاری آنا 11 آذر 1396 خبرگزاری آنا 12 آذر 1396 خبرگزاری آنا 13 آذر 1396 خبرگزاری آنا 14 آذر 1396 خبرگزاری آنا 15 آذر 1396 خبرگزاری آنا 16 آذر 1396 خبرگزاری آنا 17 آذر 1396 خبرگزاری آنا 18 آذر 1396 خبرگزاری آنا 19 آذر 1396 خبرگزاری آنا 20 آذر 1396 خبرگزاری آنا 21 آذر 1396 خبرگزاری آنا 22 آذر 1396 خبرگزاری آنا 23 آذر 1396 خبرگزاری آنا 24 آذر 1396 خبرگزاری آنا 25 آذر 1396 خبرگزاری آنا 26 آذر 1396 خبرگزاری آنا 27 آذر 1396 خبرگزاری آنا 28 آذر 1396 خبرگزاری آنا 29 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۳:۳۷    
مجموعه عکس های 27 هنرمند جوان درباره تهران در گالری شلمان به نمایش در امده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۰:۴۹    
مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 97 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی ساعت 24 امروز یکشنبه 26 آذر به پایان می رسد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۰:۱۳    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش عنوان کرد: صدا و سیما با تبلیغ کتاب ها و موسسه های غیر استاندارد آموزشی که گاه فعالیت آنها با استانداردهای آموزشی و تربیتی همخوانی ندارد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۰۴    
به همت کانون فرهنگ و رسانه دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه واحد تهران مرکزی و با همکاری و مشارکت اداره امور دانشجویی و فرهنگی این دانشکده پروژه پلکان مشاهیر علم برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۶:۳۶    
جواد داوری، ملی پوش سابق بسکتبال ایران و رئیس هیات استان اصفهان به جمع نامزدهای انتخابات فدراسیون بستکتبال اضافه شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۵:۵۱    
یک ماه از وقوع زلزله استان کرمانشاه می گذشت و حضور جمعی از هنرمندان دفتر هنرهای نمایشی حوزه هنری خراسان رضوی با عروسک هایشان به دیدار بچه های زلزله زده رفتند تا گل لبخند را بر لب هایشان بنشانند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۴۵    
امیدوارم توانسته باشم، در راه علاقه مند کردن مردم به کتابخوانی قدمی برداشته باشم و روزی برسد که تعداد راننده های کتاب فروش در ایران انقدر زیاد شود که مردم منتظر نباشند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۱۸    
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از حضور 100هزار دانشجو از دانشگاه های سراسر کشور در اردوی راهیان نور امسال خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۲۴    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد، آلودگی هوا می تواند تبعات منفی برای سلامت جنین داشته باشد و موجب ایجاد نقایصی در تولد شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۳۹    
در آیین گرامیداشت پژوهشگران، محققان و فن آوران برتر استان همدان از سهیل سبحان اردکانی، فرزان براتی، منصور اسماعیل پور و امیررضا گودرزی پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی همدان تجلیل و غرفه پژوهشی این ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۲۴    
از 64 طرح تحقیقاتی در هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۹:۳۳    
گزارش بانک مرکزی نشان می دهد که سهم گروه حمل ونقل در سال 1394 از تولید ناخالص داخلی به قیمت جاری 9.08 درصد بوده و البته این سهم در سال 1389 قبل از ورود به رکود اقتصادی 8 ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۸:۵۱    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی درباره بازگشایی ساختمان پلاسکوی شمالی گفت: بنیاد مستضعفان چندین بار اعلام کرده که ساختمان 5 طبقه شمالی پلاسکو فاقد ایمنی تأسیسات ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۰    
نفت در بودجه سال آینده بالاتر از پیش بینی ها و انتظارات است و به نظر می رسد دولت به این اطمینان رسیده که با توجه به توافق های اوپک ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۱:۵۴    
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به بررسی میزان رضایتمندی مشتریان خودروهای صفر کیلومتر در تابستان سال جاری پرداخته است که نتایج آن از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۱:۴۸    
بسته بندی یکی از چالش های اصلی صادرات غیرنفتی ایران به ویژه در حوزه صادرات محصولات کشاورزی و غذایی است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۱:۰۰    
رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان از همکاری های 2 کشور ایران و ارمنستان در راستای صادرات گاز و برق بین 2 کشور خبر داد و گفت: با بهره برداری از خط سوم انتقال برق بین 2 کشور ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۷    
اقتصاددان صندوق بین المللی پول طی نشستی با مشاور عالی رئیس اتاق تهران و برخی اعضای هیات نمایندگان این اتاق، پیرامون مشکلات اقتصاد ایران در حوزه صادرات غیرنفتی به گفت و گو نشست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۲۰:۲۷    
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) با بیان اینکه کارخانه ذوب آهن اصفهان با مازاد نیروی انسانی روبروست از اجرای طرحی خبر داد که براساس آن 4 هزار کارگر این کارخانه علاوه بر دریافت حقوق و ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۹:۴۳    
آیت الله ناصری از اساتید اخلاق می گوید: بعد انجام واجبات و ترک محرمات، بهترین اعمال، اصلاح ذات البین است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۸    
مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه 658 را که خواستار رسیدگی به لوایح شفافیت منابع مالی ایران و صدور تأئیدیه برای تراکنشهای مالی مربوط به فروش هواپیما به ایران بود، تصویب کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۹    
سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: شرکت ملی گاز ایران مانند همیشه تابع قانون خواهد بود و فرآیند اجرایی شدن حکم دیوان عدالت اداری درباره آبونمان قبوض مشترکان گاز را آغاز کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۵:۳۸    
نشست بررسی آراء و اندیشه های هانری کربن با سخنرانی ان شاءالله رحمتی در اندیشگاه کتابخانه ملی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۲۹    
داماد ترامپ یک صهیونیست یهودی است و حتی با آقای نتانیاهو روابط شخصی دارد و آنقدر این روابط عمیق است که نتانیاهو را عموی خود می داند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۳:۳۲    
لیونل مسی در مصاحبه ای با سایت فیفا ابراز امیدواری کرد آرژانتین در روسیه 2018 به موفقیت دست یابد تا حساب او با فوتبال صاف شود!
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۲:۱۴    
معاون امور بین الملل مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور آموزش و پرورش از تجاری سازی محصولات دانش آموزان با همکاری صندوق مبی امید و دانشگاه تهران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۲:۰۲    
سالن ورزشی چندمنظوره برای مجتمع خوابگاهی علم الهدی دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور دکتر مسعود شمس بخش، مشاور وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در مراسمی به بهره برداری رسید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۱:۳۵    
نماینده شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین در سخنانی تأکید کرد که سفر هیأت بحرینی به سرزمین های اشغالی از دیدگاه انقلابیون این کشور محکوم است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۵۹    
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در واکنش به خبرسازی این روزها علیه وی و فرهنگستان در باب بودجه هدف از این خبرسازی ها را سلب اعتماد مردم از نظام دانست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۵۰    
شاید برای عده ای باورکردنی نباشد اما ما مسلمانان به معجزه عادت داریم. بسیاری از تحولاتی که با هدف براندازی یا تضعیف جمهوری اسلامی ایران از آن سوی آب ها برنامه ریزی و با هزینه های سنگین تدارک دیده شده ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۴۱    
نشست فوق العاده سران سازمان همکاری های اسلامی در استانبول ترکیه برای بررسی موضوع حمایت از بیت المقدس و واکنش مناسب در قبال دستور اجرایی رئیس جمهور امریکا آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۳۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: معاملاتی که با کشورهای خارج انجام می گیرد باید به صورتی انجام شود که دسترسی متخصصان داخلی به دانش فنی تقویت کند و امکان طراحی و اصلاح لازم را با توجه به شرایط ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۳۲    
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و غاصب رژیم اشغالگر قدس خشم خود را از تصمیمات نابخردانه دولتمردان آمریکایی به نمایش گذاردن و خواستار نابودی این رژیم غاصب ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۳۲    
نشریات پاد و پندار از نشریات فعال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در دومین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی افتخار آفریدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۲۹    
عمر الخریبین بهترین بازیکن سال 2017 آسیا چند سال پیش در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار داشت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۲۰    
فرماندار حاجی آباد اظهار کرد: مدارس و دانشگاهها از ظرفیت فضای مجازی به عنوان یک فرصت برای رشد و تعالی جوانان استفاده کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۹:۴۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت با توجه به نقش برپایی محافل قرآنی در توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۹:۱۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به اهمیت پژوهش در دنیای امروز گفت: دانشگاه با آموزش استمرار پیدا کرده و با پژوهش به بلوغ می رسد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۵۶    
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا گفت نسبت به توافق کنگره و کاخ سفید برای تصویب طرحی درباره برجام، نیمه امیدوار است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۳۸    
وزارت امور خارجه قطر در بیانیه ای ادامه تلاش های یکپارچه کشورهای عربی و اسلامی در حمایت از فلسطین را خواستار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۳۲    
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اقدامات تکفیری ها علیه مسلمانان گفت: جریان های تفکیری دست به کشتار ملت های مسلمان مظلوم بی گناه زدند و زندگی آن ها را نابود کردند و هر اقدام وحشیانه ای که بود انجام ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۴    
مرجع تقلید شیعیان انقلاب اسلامی را فرصتی برای بیان معارف الهی بیان کرد و گفت: انقلاب اسلامی حامی تمام مسلمانان بوده و در برابر زورگویان خواهد ایستاد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۱۲    
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در مصاحبه با یک نشریه سعودی ولی عهد عربستان را به فلسطین اشغالی دعوت کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۰۰    
رئیس جمهور لبنان گفت که رژیم صهیونیستی از لحظه تاسیس به سلب حقوق فلسطینیان و کوچاندن اجباری آن ها رو آورده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۲:۰۰    
مردم قم پیکر مطهر 6 شهید مدافع حرم را در این شهر تشییع کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۱:۴۸    
قائم مقام بانک ملت با بیان اینکه فعالیت بانک ها در شبکه های اجتماعی به آن معنایی که هم اکنون وجود دارد، آغاز نشده ولی این حضور گریزناپذیر است، گفت: بانک ها در حال رایزنی هایی در این زمینه هستند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۱:۴۲    
ضعف و بیحالی در صورت عدم درمان به موقع باعث بروز مشکلات خطرناکی خواهد شد ساده ترن عامل ایجادکننده ضعف و بیحالی که با یک آزمایش قابل بررسی است کمبود انواع املاح معدنی و انواع ویتامین های مورد نیاز بدن ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۱:۲۱    
پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۱:۱۵    
امروز بخشی از مطالبات چایکاران به حساب آنها واریز شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۱:۰۶    
انفجار تانکر سوخت در روستای رباط میل اراک یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۱:۰۰    
یک اپلیکیشن موسوم به "لایت روم"(Lightroom) با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی عکس های شما را به صورت حرفه ای ادیت می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۵۷    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تهران آماده گسترش روابط دوجانبه، چندجانبه و منطقه ای با ترکیه است، به فرصت های بزرگ سرمایه گذاری در ایران از جمله در حوزه نفت، گاز ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۵۴    
رئیس کنفدراسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران گفت: برای افزایش صادرات یک بسته ویژه تعریف شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۵۱    
شهردار تهران با بیان اینکه مهم ترین برنامه ما این است که مشارکت واقعی مردم در اداره شهر محقق شود، تاکید کرد: بدون این مشارکت ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۴۸    
مسئول دبیرخانه رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی مردمی قرآن و عترت کشور با تاکید بر این که مدیران قرآنی باید با مفاسد اجتماعی و ضدارزش ها مقابله کنند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۴۲    
وزیر نفت از ادامه مذاکرات برای امضای 10 قرارداد جدید نفتی خبر داد و گفت: این مذاکرات ادامه دارد اما عوامل داخلی و خارجی هم براین جریانات اثر می گذارند که خارج از اراده ما است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۳۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه از ادامه سیاست های غیر سازنده آمریکا در منطقه شبه جزیره کره اظهار تاسف کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۲۷    
کارشناسان همواره به دنبال پاسخ به این پرسش بودند که جنگجویان خارجی داعشی پس از سقوط این گروه، به کدام کشورها پناه برده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۲۱    
نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله با تسلط بر پادگان ابوموسی الاشعری در شهر الخوخه استان الحدیده واقع در غرب یمن ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۲۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میرزاکوچک خان مانع دخالت خارجی شد، گفت: گرایش میرزا به اتحاد اسلامی تحت تاثیر سید جمال اسد آبادی بود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۱۵    
روسیه از آمادگی خود برای کاستن از تحریم های تسلیحاتی سازمان ملل متحد علیه لیبی خبر داده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۱۲    
وزیر کشور گفت: از 8 هزار مسکن موقتی که قرارگاه خاتم قرار بود ظرف 45 روز تحویل دهد2700 مورد انجام شده و فنداسیون شش هزار مورد دیگر نصب شده و مابقی تا پایان 45 روز اجرایی می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۰:۰۰    
عربستان و امارات در اجلاس امروز پاریس با هدف تسریع تلاش های مربوط به تشکیل نیروی غرب آفریقا به منظور مبارزه با گروه های افراطی، شرکت می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۴    
یک مؤسسه امنیتی از شناسایی گروه هکری روسی تازه ای به نام MoneyTaker خبر داده که به بانک ها، شرکت های حقوقی، مؤسسات سازنده نرم افزارهای مالی و غیره حمله می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۴۸    
سازمان هواپیمایی کشوری، گزارش تأخیرهای پروازی ایرلاین ها در آبان ماه را منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۴۲    
یکی از آسیب پذیری های اندروید به برنامه نویسان اجازه می دهد محتوای صفحه نمایش دستگاه اندرویدی را رصد کرده و صداها را ضبط کنند و طبق آمار، سه چهارم از دستگاه های اندرویدی فعال فعلی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۳۳    
اگر بیمار، هموفیلی است یا کم خونی شدید دارد یا به تازگی پیوند عضو داشته یا دچار غشوه شدید و صرع است یا اخیراً سکته قلبی کرده یا دچار شوکهای شدید عاطفی شده باید از حجامت او پرهیز کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۳۳    
تیم ملی مردان ایران در ادامه مسابقات جهانی سپک تاکرا که در شهر بانکوک پایتخت تایلند برگزار شد، با شکست تیم هند، مدال طلای بخش "رگو" را بر گردن آویخت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۲۷    
سه وزنه بردار جوان ایران در وزن های 107 و مثبت 107کیلوگرم، در آخرین روز از رقابت های وزنه برداری سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان، بر روی تخته رفتند و موفق به کسب دو مدال طلا و یک برنز شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۲۷    
رئیس اتحادیه گل فروشان درباره نامطبوع بودن برخی دسته گل ها گفت: ممکن است رایحه اسپری های براق کننده ای که به برگ ها می زنند برای برخی خوشایند نباشد. البته همه این اسپری ها استاندارد هستند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۲۴    
همراه فیلم های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیما در آخر هفته چندین فیلم سینمای جهان روی آنتن شبکه های سیما می روند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۲۴    
مدیرکل میراث فرهنگی استان کردستان از برگزاری اولین جشن بزرگ و مردمی مریوان؛ شهر جهانی کلاش خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۲۱    
بر اساس گزارش شورای جهانی سفر و گردشگری، 10 شهر جهان با سریع ترین رشد گردشگری همگی در قاره آسیا واقع شده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۱۲    
یک متخصص طب ایرانی گفت: رقیق شدن اسید معده و نقصان در سد دفاعی بدن در مقابل میکروب ها, رقیق شدن شیره معده و کاهش اثر شیمیایی آن بر هضم درست غذا ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۰۶    
به محض اینکه آنها(صهیونیست ها) به ما ضربه ای بزنند، ما انتقام خواهیم گرفت و آتش این خونخواهی شعله ور خواهد ماند و هر روز برافروخته تر می شود تا دشمن را بسوزاند و پرچم توحید را بر مناره مسجدالاقصی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۰۰    
فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: با توقیف سه فروند شناورتجاری و سفاری در شهرستان گناوه، 611 میلیارد ریال کالای قاچاق توسط دریابانی کشف شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۷    
نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور سوریه تأکید کرد، "بشار اسد" باید امکان شرکت در انتخابات آتی ریاست جمهوری سوریه را داشته باشد و ملت سوریه در مورد سرنوشت او تصمیم بگیرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۱    
معاون وزیر امور خارجه و رئیس هیات ایرانی در کمیسیون مشترک برجام گفت: در جلسه امروز تمامی اعضای گروه 1+5 خیلی صریح و شفاف به آمریکا اعتراض و تاکید کردند که آمریکا باید تعهدات خودش را سر وقت و دقیق ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۱    
منابع سوری از ادامه عملیات ارتش سوریه در حومه دمشق و ادامه پیشروی در حومه ادلب و درهم شکسته شدن ساختار دفاعی تروریست های تکفیری خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۵    
قانون گذاران فیلیپین با طرح تمدید حکومت نظامی در جنوب فیلیپین موافقت کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۵    
هیأت های شرکت کننده در دهمین نشست کمیسیون مشترک برجام در وین پایبندی مستمر خود به تعهدات برجامی را مورد توجه قرار داده و بر ضرورت تضمین اجرای موثر آن در همه بخش های مربوطه با حسن نیت و در فضایی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۲    
نمایش بعد از این کاری از ندا شاهرخی، ژان لویی اکل و یاسمن خواجه ای در سالن اصلی تالار مولوی به روی صحنه می رود
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۲    
مراسم روز پژوهش با رونمایی از 4 کتاب و اثر پژوهشی یکشنبه 26 آذر در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۲    
پیام دهکردی و عارفه لک به نمایش تب سرد روی پیشانی داغ نوشته علی حاتمی نژاد و کارگردانی حسن عابدی که در تالار سایه تئاتر شهر روی صحنه می رود ،پیوستند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۲    
مسئول موزه ها و ثبت معنوی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: مراسم افتتاح فاز نخست پروژه های عمرانی موزه فرش روز دوشنبه 27 آذرماه با حضور معاون میراث فرهنگی و مدیرکل موزه ها برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۲    
نشست هماهنگی و آموزشی مسولان و معاونین نهاد رهبری و دبیران هم اندیشی دانشگاه پیام نور سراسر کشور در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۹    
شیخ الأزهر مصر بر حمایت از انتفاضه ملت فلسطین تا زمان تشکیل دولت مستقل این کشور به پایتختی قدس شریف تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۹    
محمد کارت؛ کارگردان مستند و بازیگر در مورد مستند لاوراتور که در آن ایفای نقش کرده است، گفت: لاوراتوار مستندی تجربی است که مفهومی به نام عشق را در موضوعی به نام رابطه به تصویر می کشد و در آن تلاش ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۶    
جان فرانکو رُزی، مستندساز ایتالیایی عنوان کرد: سینمای ایران در سراسر دنیا شناخته شده و این سینما برای من یکی از مهم ترین بخش های فیلمسازی دنیا است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۶    
مدیرعامل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: باید رویکرد محتوا محور را در ادامه فعالیت این کانون پررنگ کرد و توسعه کیفی را در کنار توسعه کمی مورد توجه قرار داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۳    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هیچ اردوی دانش آموزی اجباری نیست، گفت: اردوها قابل حذف از فرآیند یاددهی و یادگیری نیستند ولی ما موظفیم امنیت و سلامت را برای اردوها فراهم کنیم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۰    
جزییات برپایی و آیین نامه بخش تجلی اراده ملی سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۰    
نخستین تیزر فیلم سینمایی شاید عشق نبود ساخته سعید ابراهیمی فر رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۰    
کتاب مردم چرا به سینما می روند؟! (نگرشی متفاوت به سیاست گذاری سینما در ایران) نوشته دکتر داود ضامنی عصر سه شنبه 21 آذر در سالن زنده یاد عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۰    
دوشنبه های شهرزاد ی با عرضه قسمت اول از فصل سوم این سریال پرمخاطب، نهم بهمن ماه از سر گرفته می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۰    
بخش مدرسه تئاتر ششمین جشنواره تئاتر شهر چهارنمایش تولید شده اساتید و هنرجویان خود را در ایام برپایی جشنواره به اجرا می گذارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۰    
همزمان با 23 ربیع الاول مصادف با سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، مجموعه یکصد مقاله خواندنی با محوریت این بانوی مکرم اسلام در پایگاه اطلاع رسانی دفتر حسین انصاریان در دسترس علاقه مندان ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۷    
سخنگوی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: تنها در بخش کمک های نقدی مساجد پایتخت 5 میلیارد تومان برای زلزله زدگان کرمانشاه جمع آوری شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۴    
وزارت نفت با شرکت روسی گازپروم دو تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۱    
برنامه ایران با محوریت فرهنگ و تمدن اسلام و ایران و با حضور دکتر علی اکبر ولایتی در فضایی متفاوت و با تغییراتی نو چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته ساعت 21:00 روانه آنتن شبکه دو سیما می شود.