پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۹:۵۱May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 27 آذر 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 آذر 1396 خبرگزاری آنا 2 آذر 1396 خبرگزاری آنا 3 آذر 1396 خبرگزاری آنا 4 آذر 1396 خبرگزاری آنا 5 آذر 1396 خبرگزاری آنا 6 آذر 1396 خبرگزاری آنا 7 آذر 1396 خبرگزاری آنا 8 آذر 1396 خبرگزاری آنا 9 آذر 1396 خبرگزاری آنا 10 آذر 1396 خبرگزاری آنا 11 آذر 1396 خبرگزاری آنا 12 آذر 1396 خبرگزاری آنا 13 آذر 1396 خبرگزاری آنا 14 آذر 1396 خبرگزاری آنا 15 آذر 1396 خبرگزاری آنا 16 آذر 1396 خبرگزاری آنا 17 آذر 1396 خبرگزاری آنا 18 آذر 1396 خبرگزاری آنا 19 آذر 1396 خبرگزاری آنا 20 آذر 1396 خبرگزاری آنا 21 آذر 1396 خبرگزاری آنا 22 آذر 1396 خبرگزاری آنا 23 آذر 1396 خبرگزاری آنا 24 آذر 1396 خبرگزاری آنا 25 آذر 1396 خبرگزاری آنا 26 آذر 1396 خبرگزاری آنا 27 آذر 1396 خبرگزاری آنا 28 آذر 1396 خبرگزاری آنا 29 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۰۸    
در پی انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان دستگاه برتر استان در تقویت و ارتقای فرهنگ عفاف، حجاب و حقوق شهروندی از دکتر مرتضی موسی خانی رئیس این دانشگاه تجلیل شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۶:۳۶    
اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 97 انتخاب شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۲۲:۰۶    
با ساخته شدن ربات های شبه انسان، پیشنهاداتی برای اعطای حقوق به آن ها مطرح شده است که از آسیب و صدمه به آن ها جلوگیری می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۱۵    
مدیرکل پیشگیری های مردمی و مشارکت های مدنی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، آموزش مهارت های زندگی را زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه دانست.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۱    
مجموعه تصاویری از درختان و جنگل های شگفت انگیز، جذاب و زیبا سراسر جهان، از اندونزی گرفته تا لهستان، از اسکاتلند به هنگ کنگ، ایالات متحده امریکا و بسیاری دیگر.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۱:۵۴    
بنا بر روایات رسیده از ائمه اطهار (ع)، یکی از سخت ترین لحظات زندگی هر انسانی لحظه جان دادن اوست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۶    
اگر جوان مجرّد درآمد شخصی هرچند به مقدار کم داشته باشد، واجب است که سال خمسی تعیین نموده و درآمد سالانه ی خود را محاسبه کند تا در صورتی که چیزی از درآمد تا پایان سال باقی ماند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۳۵    
دکتر محمدرضا پورمحمدی، رئیس دانشگاه تبریز با صدور احکامی روسای جدید دانشکده های شیمی و مهندسی برق و کامپیوتر این دانشگاه را منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۴:۰۰    
سروده ای از طاهره فهیمی نجم مدرس گروه معارف اسلامی و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی بر پوستر شهید مدافع حرم مهدی ایمانی بر در و دیوار شهر قم و حرم حضرت فاطمه ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۲:۴۲    
اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جایزه های مسابقه بین المللی هنرهای تجسمی لوئی فرانسوا کشور فرانسه در سال 2017 را نصیب خود کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۲:۳۶    
در زابل یک فرد نیکوکار و پر تلاش سعی کرده که نانوایی های زابل را در طرح نان مهربانی عضو کند تا بتواند کمکی برای خانواده های نیازمند باشد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۵۴    
نشست علمی و پژوهشی با عنوان نقش سازمان اینترپل در ناامن سازی جهانی برای مجرمان در سالن اجتماعات دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۲۰:۲۱    
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت: طرح شیرین سازی و انتقال آب خلیج فارس به مناطق مرکزی ایران با جدیت در حال اجرا و پیگیری است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۷:۵۵    
در آستانه بلندترین شب سال و طبق روال همه ساله، قیمت آجیل، خشکبار و میوه جات یکبار دیگر افزایش پیدا کرد. آن هم در شرایطی که مردم از رکود اقتصادی و بیکاری و هزینه های بالا مستاصل شده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۵:۵۶    
معاون آموزشی و پژوهشی واحد گنبدکاووس بیان کرد: بدون انجام پژوهش فعالیت های توسعه ای مثمر نخواهد بود و امور آموزشی نیز از پویایی و نشاط لازم برخوردار نیست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۵۰    
جلسه سخنرانی علمی با عنوان بررسی مهندسی جنبه های مختلف زلزله اخیر استان کرمانشاه و با محوریت علل وقوع زلزله و مبانی مهندسی زلزله ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۳۸    
معدنکاران ایرانی در هفت ماهه سال مالی جاری (مارس تا اکتبر) با صادرات بیش از 12.44 میلیون تن تولیدات معدنی به چین حدود 1.08 میلیارد دلار فروش داشته اند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۳۵    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه سیاست های نظام مالیاتی، پویا، کارآمد و مودی محور است، گفت: مهم ترین برنامه نظام مالیاتی مبارزه با فرار مالیاتی و افزایش عدالت مالیاتی است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۳۲    
رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت گیلان با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار و گفت وگو کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۰۵    
معاون منابع انسانی شهرداری تهران گفت: متأسفانه کلان شهر تهران بسیار گران اداره می شود و با مدیریت گران شهر به پایتخت نشینان خیانت کرده ایم و امروز چاره ای جز تغییر در روند پرهزینه اداره تهران نداریم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۰۲    
اکبر روشن ضمیر با حکم معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور به عنوان عضو کمیته تلفیق منصوب شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۳:۴۷    
اولین کاشی ماندگار استان خراسان رضوی بر سردر خانه استاد عثمان محمدپرست در زادگاهش شهرستان خواف نصب شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۳:۱۱    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: بیش از 621 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال 97 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد ثبت نام کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۳:۱۱    
نماینده مجلس خبرگان رهبری و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان گفت: حوزه و دانشگاه باید سراج منیر باشند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۳:۰۵    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: وحدت حوزه و دانشگاه به معنای یکسان بودن اهداف علمی در جامعه اسلامی است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۴۴    
مدیرعامل عامل سازمان بنادر و دریانوردی از امضای قرارداد واگذاری اپراتوری دو پایانه کانتینری بندر شهید رجایی به دو شرکت داخلی به مدت 5 سال خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۴۴    
ظرفیت انرژی های بادی جهان از سوی شورای جهانی انرژی های بادی منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۴۴    
قیمت محصولات کشاورزی شب یلدا مانند هندوانه و انار در میادین میوه وتره بار با افزایش 35درصدی مواجه شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۳۲    
محققان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال در تحقیقات خود موفق به ساخت آزمایشگاهی نانوداروی هوشمندی برای درمان پوکی استخوان شده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۰۲    
محققان سازنده یک خودروی مافوق صوت قصد دارند تا 2020 میلادی رکورد جهانی سرعت را شکسته و به 804 کیلومتر برساعت برسانند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۳۳    
یک پیکسل هوشمند ساخته شده است که به موبایل کاربر متصل می شود و تصاویر، گیف و اسلاید شوی مورد نظر او را نمایش می دهد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۰۶    
سومین جشنواره ورزش های همگانی درون دانشگاهی در دو بخش خواهران و برادران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۰۳    
با عقد توافقنامه جدیدی بین لاکهیدمارتین و آریون تولید اولین هواپیمای جت مافوق صوت دنیا یک گام به تحقق نزدیک تر شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۵۷    
نام محسن کریمی با توجه به جدایی حسن بیت سعید از استقلال، در لیست این تیم برای نیم فصل دوم قرار می گیرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۵۱    
دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر با تشریح جزئیات روش ابداعی خود از تسریع کشت گیاهان عاری از ویروس با به کارگیری روش کشت بافت خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۳۳    
به تازگی صندلی چرخداری ساخته شده که نشستن روی آن شبیه موتورسواری است. این صندلی دارای یک اپلیکیشن است و کاربر می تواند آن را به سمت خود بخواند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۱۵    
جانشین فرمانده نهاجا گفت: کشور ما امروز با تهدیدات مختلف از قبیل تهدید نرم، سخت و نیمه سخت مواجه است که این امر لزوم آمادگی نیروهای مسلح را بیش از پیش نمایان می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۵۱    
مراسم بزرگداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۳۳    
کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی گروهی از افسران کنترل امنیت خود را برای بررسی سطح ایمنی ورزشگاه های تهران، تبریز و اصفهان به ایران خواهد فرستاد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۲۱    
مدرس و مشاور دوره های موفقیت در کسب و کار و کارآفرینی با تشریح آسیب شناسی وضعیت کار در کشور مهم ترین مشکل بیکاری را نداشتن انگیزه در جوانان عنوان کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۱۸    
فیس بوک به تازگی به کاربران خود اجازه می دهد تا مدیر این شبکه اجتماعی را بلاک کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۰۶    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار طرح موضوع وحدت حوزه و دانشگاه را از آثار انقلاب فرهنگی دانست و گفت ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۰۳    
مهندس عبدالزهرا بنی صالح در مراسمی با حضور رئیس، معاونان و اعضای شورای پژوهشی واحد سوسنگرد به سمت رئیس جدید اداره پژوهش و فناوری این واحد دانشگاهی معرفی شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۸:۴۲    
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز بر لزوم وحدت فکری و وحدت هدف بین حوزه و دانشگاه تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۸:۳۳    
مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر با حضور رئیس، جمعی از معاونان دانشگاه، روسای دانشکده ها، محققان و پژوهشگران استاد، کارمند و دانشجو در سالن اجتماعات شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۳:۰۰    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی سرعت کار مسؤولان در اجرای قانون موسوم به حذف کنکور را بسیار پایین خواند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۲:۵۴    
نصب افزونه Mr.Robot روی مرورگر فایرفاکس بدون کسب اجازه از کاربران، مشکلاتی را برای آنها ایجاد کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۲:۴۸    
قانونگذار در قوانین مربوطه به صورت شفاف مواردی را که ماموران اجرا را ملزم به اعمال قانون میکند احصا کرده است و ضمانت اجرایی آن را نیز وضع نمود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۲:۳۹    
یکی از مهمترین مسائل مرتبط با گروه سنی کودکان و نوجوانان خدمات حوزه دیجیتال و اینترنت شناخته شده تا این افراد به دور از هر گونه آسیب بتوانند از تکنولوژی روز دنیا استفاده درست کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۲:۲۴    
آمریکا مطابق با اعلام پیشین نماینده این کشور در سازمان ملل، قطعنامه لغو دستور ترامپ درباره بیت المقدس را وتو کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۲:۱۸    
ما در خلیج فارس دارای جزایر بسیار ایده آلی هستیم که از لحاظ سوق الجیشی بسیار مفیدتر از ناو های هواپیمابر هستند و می توانند به بنیه دفاعی ما کمک های فراوانی کنند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۲:۰۳    
دولت روسیه بیش از 320 میلیون دلار برای بهینه سازی ارتش و نیروی دریایی این کشور در نظر گرفته است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۱:۵۷    
هماهنگ کننده سازمان ملل در امور خاورمیانه در نشست بررسی قطعنامه پیشنهادی مصر درباره قدس به افزایش شهرک سازی رژیم صهیونیستی در 2017 اشاره کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۱:۵۱    
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از تصویب رصد هوشمندانه وضعیت اعتیاد در کشور با پیشنهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۱:۴۲    
کمیسیون اروپا ضمن ابراز نگرانی از تصمیم ترامپ برای افزایش مالیات دریافتی از شهروندان این کشور معتقد است این طرح می تواند آسیب جدی به روابط تجاری اروپا و آمریکا وارد کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۱:۳۶    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن مخالفت مجدد با نقش میانجی گری واشنگتن در روند سازش از عزم جدی برای عضویت کامل در سازمان ملل خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۱:۳۰    
ناسا با استفاده از ابزار هوش مصنوعی گوگل در تحولی که تاکنون بی سابقه بوده، موفق به شناسایی یک سیاره جدید شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۴    
پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۴    
مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: قطارهای خط راه آهن مسیر تهران مشهد برقی می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۱:۱۸    
رئیس اورژانس کازرون گفت: قاتل خاموش در روستای امام زاده علی بخش خشت شهرستان کازرون دو قربانی گرفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۱:۰۹    
نیروی ائتلاف آمریکا حاضر در منطقه دستگیری و نگهداری سرکرده داعش دریکی از پایگاه های خود را تکذیب کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۱:۰۶    
باند آموزش مختلط آرایشگری زنان که با دعوت از یک مربی مرد خارجی، در یکی از آرایشگاه های زنانه در غرب تهران کارگاه آموزشی برگزار کرده بود، شناسایی و متلاشی کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۱:۰۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از ضروری قلمداد کردن حذف یارانه ها در کشور، گفت: افزایش نرخ بنزین به لیتری 1500 تومان حتی خارج از چارچوب قانون هدفمندی یارانه ها است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۵۷    
ترکیه، جمهوری آذربایجان، قرقیزستان و مغولستان نیروی نظامی مشترک تأسیس می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۴۸    
نماینده آمریکا در سازمان ملل در جریان نشست ویژه شورای امنیت با هدف بررسی موضوع قدس تهدید کرد: پیش نویس قطعنامه قدس را وتو خواهیم کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۴۲    
نوار غزه طی 10 سال گذشته به منطقه صدور بحران رژیم صهیونیستی تبدیل شده است؛ چقدر ممکن است صهیونیست ها این بار نیز بحران خود را با حمله به غزه مدیریت کنند؟
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۳۹    
ًفرقی نمی کند در کدام نیمه سال باشیم و کدام فصل مهمان تقویم ها باشد. اعتیاد و معتادان متجاهر از آن موضوعاتی است که حل وفصل آن در دستور است ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۳۰    
شیر مادر اگر گرم، مرطوب و لطیف باشد رشد نوزاد را سرعت می بخشد و اگر شیر مادر سرد باشد، نوزاد مدام رفلکس معده و برگردان شیر دارد همچنین آب دهانش مدام سرریز می شود و دفع او دشوار است ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۳۰    
شورای نگهبان نظر خود را در مورد طرح دوفوریتی اصلاح قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۲۱    
رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی با اشاره به اینکه یکی از دلایل گرانی سفر در ایران، تقسیم نشدن تعطیلات است ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۱۸    
میزان بدهی های ارزی بانک مرکزی در مهرماه 1723.0 هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به اسفند سال قبل، 17.3 درصد و نسبت به مهرماه سال گذشته 14.4 درصد افزایش یافته است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۱۲    
کفش های تولیدی هنرمندان یک شهر ایران مورد توجه و استقبال اروپایی ها قرار گرفته است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۰۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی در کنفرانس خبری تروئیکای روسای بین المجالس اسلامی گفت: اخیرا صراحتی در کلام آمریکایی ها درباره قدس حس کردیم که به کلاهبرداری خود افتخار می کنند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۰۳    
معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت اعلام کرد: داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت می توانند کارت ورود به آزمون را در روز سه شنبه ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۰۰    
تیم شهرداری تبریز در پنجمین گام از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال در خانه دانشگاه آزاد صاحب برتری شده و چهارمین پیروزی متوالی خود را رقم زدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۵۷    
رئیس اتحادیه طباخان از قاچاق کله پاچه به کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۵۱    
وزارت دفاع یمن از شلیک یک موشک بالستیک به پادگان متجاوزان سعودی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۴۵    
اداره کل راه ها و پل های استان الانبار از انهدام 15 پل 3 شهرستان استان الانبار به دست تروریست های داعش خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۳۹    
رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی مراکز معاینه فنی خودرو کشور با بیان اینکه ناوگان کامیونی و اتوبوسی برون شهری باید هر 6 ماه و 3 ماه بسته به سال ساخت برگه معاینه فنی بگیرند، گفت: بدون معاینه فنی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۳۳    
مدیر مرکز حوادث فوریت های پزشکی ایرانشهر از وقوع یک سانحه رانندگی زنجیره ای بین 4 دستگاه خودرو در محور ایرانشهر- نیکشهر حدفاصل پل سرومیچ خبر داد و اعلام کرد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۳۰    
حسن مهمانی گفت: از نظر من ما باید به فرهنگ و آداب و رسوم زیبای خودمان باز گردیم. متاسفانه خانواده در اکثر آثار فراموش شده و باید این را به عنوان یک خطر بررسی کرد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۲۷    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز فرهنگ بسیجی دستاورد بی بدیل دانشگاه دفاع مقدس بوده و نباید افراد تاثیرگذاردر این عرصه ارزشمند آن به فراموشی سپرده شوند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۲۱    
سارقی که از مدرسه های منطقه 17 سرقت می کرد، سرانجام دستگیر شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۱۵    
سخنگوی رسمی جنبش فتح فلسطین اعلام کرد که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به ایران سفر نمی کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۰۹    
پرواز شماره 6245 شرکت هواپیمایی تابان که صبح امروز مهرآباد را به مقصد اهواز ترک کرده بود، مجبور شد پس از چند دقیقه به تهران بازگردد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۰۶    
اعضای ترویکا در بیانیه پایانی نشست ترویکا روسای بین المجالس اسلامی تاکید کردند که به صورت قاطع و غیر قابل گذشت ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۰۰    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس به تشریح برخی تخلفات موجود در گزارش نهایی تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۵۴    
یک مقام مسئول در صنعت موتوسیکلت با بیان اینکه اسامی 60 واحد تولیدی موتورسیکلت در کشور ثبت شده اند ،گفت ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۴۸    
مرجع تقلید شیعیان نخستین مسئله مسلمانان را قدس شریف بیان کرد و گفت: رژیمی که محکوم به ذلت است و باید ذلیلانه زندگی کند اقدام به انتخاب این مکان مقدس به عنوان پایتخت خود کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۴۵    
کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران مصوب کرد که تمام مقاطع تحصیلی فردا سه شنبه نیز تعطیل هستند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۴۲    
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست از پرداخت خسارت 62 نفر از زیان دیدگان پلنگ در شش استان کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۳۹    
در حالیکه اعضای شورای رقابت امروز به پرونده شکایت یکی از تاکسی های آنلاین از رقیبش ورود کرده اند، دلیل این شکایت مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۳۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید در حل مشکلات با هم یک صدا باشند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۳۶    
استاد دانشگاه نوتردام لبنان در نشست تاریخ و چشم انداز گفت وگوی بین ادیان میان اسلام و مسیحیت گفت: از منظر تاریخی تلاشهای تبشیری صرفاً تبلیغی نیست بلکه گره خورده با سیاستهای امپریالیستی است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۳۳    
رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ از دستگیری تعدادی مرد و زن خبر داد که به صورت مختلط در حال اجرای آموزش آرایشگری بر روی کلاه گیس و مدل های انسانی بودند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۳۳    
اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی محکومین شنبه دوم دی روی آنتن شبکه یک می رود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۳۰    
نشست خبری ششمین جشنواره تئاترشهر با حضور شهرام کرمی، دبیر جشنواره برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۳۰    
نشست نسبت فضای مجازی و تمدن نوین اسلامی در تعلیم و تربیت در دانشگاه شاهد برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۲۷    
رضا ماحوزی در نشست فلسفه و آینده دانشگاه گفت: آن چیزی که اومانیسم را جایگزین دین کرد، فلسفه و فیلسوفان در دانشگاه ها بودند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۲۷    
فیلم سینمایی درخونگاه همزمان با فیلمبرداری، توسط محمدرضا مویینی درحال تدوین است تا به جشنواره فیلم فجر ارائه شود.