سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۲۲:۱۸May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 19 آذر 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 آذر 1396 خبرگزاری آنا 2 آذر 1396 خبرگزاری آنا 3 آذر 1396 خبرگزاری آنا 4 آذر 1396 خبرگزاری آنا 5 آذر 1396 خبرگزاری آنا 6 آذر 1396 خبرگزاری آنا 7 آذر 1396 خبرگزاری آنا 8 آذر 1396 خبرگزاری آنا 9 آذر 1396 خبرگزاری آنا 10 آذر 1396 خبرگزاری آنا 11 آذر 1396 خبرگزاری آنا 12 آذر 1396 خبرگزاری آنا 13 آذر 1396 خبرگزاری آنا 14 آذر 1396 خبرگزاری آنا 15 آذر 1396 خبرگزاری آنا 16 آذر 1396 خبرگزاری آنا 17 آذر 1396 خبرگزاری آنا 18 آذر 1396 خبرگزاری آنا 19 آذر 1396 خبرگزاری آنا 20 آذر 1396 خبرگزاری آنا 21 آذر 1396 خبرگزاری آنا 22 آذر 1396 خبرگزاری آنا 23 آذر 1396 خبرگزاری آنا 24 آذر 1396 خبرگزاری آنا 25 آذر 1396 خبرگزاری آنا 26 آذر 1396 خبرگزاری آنا 27 آذر 1396 خبرگزاری آنا 28 آذر 1396 خبرگزاری آنا 29 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۳:۵۶    
فرمانده انتظامی استان تهران از دستگیری دو سارق محتویات داخل خودرو با 58 فقره سرقت در شهرستان شهریار خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۱:۳۵    
جلسه هم اندیشی و توجیهی روسای کمیته پزشمی استانها صبح امروز با حضور محمدرضا ساکت در هتل آکادمی ملی فوتبال آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۱:۵۴    
یبوست ناراحت کننده است و می تواند زندگی را برای فرد دشوار کند. وقتی احساس سنگینی و پف کردگی می کنید، می خواهید خیلی زود بهتر شوید. شاید بتوانید برای بهبود پیدا کردن از گیاهان طبیعی استفاده کنید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۳:۳۶    
سیامک صفری دراکولای نمایش مرثیه ای برای یک دراکولا شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۲۱:۰۵    
معاون قضایی و فناوری دادگستری استان مازندران گفت: طرح پابند الکترونیکی برای افرادی که نخستین بار حکم محکومیت زندان دریافت می کنند در مازندران به صورت پایلوت اجرایی می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۳:۴۷    
هفتمین همایش آیین برادری در جیرفت با حضور نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت، استاندار کرمان، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، معاون سیاسی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۰:۱۵    
رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی عربستان از به رسمیت شناختن بیت المقدس از سوی رئیس جمهوری آمریکا به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۲:۱۵    
رایان کودک شش ساله، مجری برنامه یوتیوبی بررسی اسباب بازی رایان شهرت زیادی از اپیزودهایی که در برنامه خود به کمک خانواده تهیه کرده، بدست آورده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۱:۴۲    
رهبر حزب اسلامی افغانستان ایران را به همکاری با دشمنان اسلام متهم کرد و مدعی شد که ایران در اشغال عراق با آمریکا همکاری کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۱:۳۶    
مسیح علی نژاد در واکنش به نظر شخصی سحر قریشی درباره مناسب نبودن حضور زنان در ورزشگاه های مختلط با عصبانیت به وی حمله کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۱:۰۳    
یک منبع نزدیک به نخست وزیر لبنان که خواسته نامش فاش نشود جزییات جدیدی از دلایل اصلی استعفای سعد الحریری منتشر کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۰:۲۴    
رفته بود پیش روحانی تیپ و از او خواسته بود که اذان شیعه را به او بیاموزد. شب تقاضای آب کرد و گفت می خواهم غسل شهادت کنم. صبح روز اربعین مانند ما نماز صبح خواند و همراه بچه ها به عملیات رفت...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۰:۱۸    
گردان های عزالدین القسام در بیانیه ای تأکید کرد که دشمن صهیونیستی تاوان شکستن قواعد درگیری با مقاومت و نقض آتش بس در غزه را خواهد داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۵۴    
شاهدان عینی در تماس های مکرر اینترنتی و تلفنی از برهنه کردن و بازداشت مسافران ایرانی توسط مأموران فرودگاه بلگراد صربستان خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۴۲    
چربی های شکم معمولا آخرین قسمتی از بدن هستند که لاغر می شوند و از بین می روند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۱۵    
کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه شهرستان شوش برای سومین روز متوالی در اعتراض به عدم پرداخت حقوق چندین ماه خود تجمع کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۷:۱۸    
دو خون آشام نمایش مرثیه ای برای یک دراکولا معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۷:۱۵    
سلسله نشست های بررسی و تحلیل اندیشه های اجتماعی ضیاء الدین سردار با سخنرانی حجت الاسلام پارسانیا در دانشگاه تهران برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۷:۱۵    
معاونت پژوهشی و آموزشی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به مناسبت هفته پژوهش مجموعه مقالاتی را با عنوان پرسش از دانشگاه ایرانی چاپ و منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۷:۱۵    
به زودی اولین گیم تئاتر ایران با عنوان غیر منتظره اجرا می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۶:۴۲    
جشن بزرگ روز دانشجو با حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سردرود و جمعی از مسئولان شهری در سالن ورزشی مجتمع آموزشی شهدا برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۵:۵۴    
سیدمحمد موسوی خوئینی ها دبیرکل مجمع روحانیون مبارز، طی ماه های اخیر به طور عجیبی بر فعالیت های رسانه ای و عمومی خود افزوده و با اقشار مختلفی دیدار می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۰    
مدیرکل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه در کشور 2200 شرکت تجهیزات پزشکی، 1000 تولید کننده تجهیزات پزشکی و 5500 نماینده از کمپانی های مختلف تجهیزات پزشکی وجود دارد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۵    
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: حکومت داعش در سوریه با کمک ایران متلاشی شد و امیدواریم باقی مانده تروریست های تکفیری نیز در سوریه به سرعت از بین بروند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۲:۱۹    
اجرای طرح خرید تضمینی محصولات کشاورزی در کشور و گلایه های مختلف فعالان بخش کشاورزی به خصوص کشاورزان از این طرح موجب شد تا هیات وزیران در جلسه آبان ماه سال 91 بنا به پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی و به ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۲:۱۶    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) گفت: با جابجایی بیش از 2 میلیون تن کالا از طریق حمل و نقل ریلی در این منطقه ویژه طی هشت ماهه سال جاری ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۲:۱۶    
همزمان با برگزاری چهاردهمین کنفرانس فنی مجمع مقامات کشورهای اسلامی در ایران، سازمان امور مالیاتی کشور ریاست مجمع مقامات مالیاتی کشورهای اسلامی (آتاییک) را برای مدت یک سال بر عهده گرفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۲:۱۳    
لایحه بودجه 97، تهاتر طلب ها با بدهی های ایمیدرو تا سقف 4هزار میلیارد ریال را مجاز اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۲:۱۳    
مشاور مالیاتی اتاق اصناف از احتمال تمدید قانون آزمایشی مالیات بر ارزش افزوده فعلی برای سال آینده و پس گرفتن لایحه مالیات ارزش افزوده در مجلس خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۱:۴۳    
بیش از 300 دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز در آزمون کتبی قرآن و عترت رقابت خواهند کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۱:۴۰    
معاون اول رئیس جمهور به منظور افتتاح چند طرح عمرانی و صنعتی ظهر امروز به استان خوزستان سفر می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۱:۳۴    
کارگروه ملی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با مسئولیت معاونت امور زنان و خانواده و به ریاست معصومه ابتکار با مشارکت دستگاه های اجرایی مرتبط در این معاونت تشکیل شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۱:۱۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از کاهش سه درصدی اعتبارات بیمه سلامت در لایحه بودجه 97 انتقاد کرد و گفت: بودجه 97عملیاتی و مبتنی بر عملکرد نیست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۱:۱۴    
یثربی در برنامه گستره شریعت گفت: در مبارزه با عرفان های کاذب باید به اجرا فکر کنیم و تا حدودی هم امروزی عمل کنیم و یزدان پناه هم مغز تمدن اسلامی را عرفان دانست با بسط عقلانی در ساحت های عینی زندگی و ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۱:۰۸    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه موازی کاری شورای عالی انقلاب فرهنگی با مجلس مورد انتقاد نمایندگان است ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۵۱    
سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران و شرکت چوتاش ترکیه تفاهم نامه همکاری در زمینه فعالیت های زیست محیطی و پسماندهای شهری امضا کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۴۸    
رئیس فراکسیون شفاف سازی و سالم سازی اقتصادی و انضباط مالی مجلس بر لزوم استقرار نظام حاکمیت شرکتی در اداره شرکت های دولتی تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۴۵    
در لایحه بودجه 97 مجموع بودجه عمومی دولت حدود 429 هزار میلیارد تومان است که در مقایسه با رقم 371 هزار میلیارد تومانی لایحه بودجه امسال (96) حدود 60 هزار میلیارد تومان افزایش دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۴۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی محمدرضا نجفی را به عنوان مشاور خود و مدیر کل جدید دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۳۶    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از بررسی طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۳۶    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس از اعلام آمادگی وزیر نفت برای بازنگری در جزئیات طرح برندینگ جایگاه سوخت خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۳۳    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، از تصویب لایحه کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با اولویت استان های ساحلی و کلان شهرها با مشارکت بخش خصوصی در کمیسیون متبوعش خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۳۰    
رئیس پلیس فتا استان مازندران از انهدام باند بزرگ شرط بندی و پیش بینی مسابقات فوتبال در فضای مجازی توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا استان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۳۰    
سخنگوی کمیسیون شوراها با اشاره به جلسه این کمیسیون گفت: کمیته تخصصی این کمیسیون نحوه انتخاب شهرداران را در دو مدل رأی گیری مردمی و انتخاب در شوراهای اسلامی شهر بررسی می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۲۷    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از اتمام بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمیسیون متبوعش خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۰۶    
تیزر فصل سوم مجموعه دورهمی با دکور جدید که قرار است چهارشنبه،پنجشنبه و جمعه ساعت 23 از شبکه نسیم پخش شود، رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۰۳    
معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تأسف بار است برخی از مسئولان می گویند نان ما در دوستی با استکبار است ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۰۳    
مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی ایرانشهر گفت: بر اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن در ایرانشهر سه نفر مسموم شدند .
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۴۵    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور کشور به فعالیت 4000 عضو هیئت علمی سطح دانشگاه های پیام نور کشور اشاره کرد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۳۹    
یک شرکت خودروسازی از اسکوتری هیبریدی و چهارچرخ رونمایی شده که دارای سیستم گرمایشی و کمربند ایمنی است. این وسیله نقلیه برای تردد در شهر و اتوبان های عریض مناسب است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۳۶    
دیروز رئیس جمهور لایحه بودجه سال 1397 کل کشور را وفق اصل 52 قانون اساسی تسلیم مجلس کرد .
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۲۱    
مدیرکل اداره فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه آزاداسلامی با بیان اینکه اگر امروز مدافعان حرم نبودند، جنگ با داعشی ها در قلب ایران و در تهران انجام می شد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۱۸    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده امریکا پنج شنبه گذشته در جدیدترین اقدام جهت خوش رقصی برای صهیونیست ها، قدس اشغالی را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۰۹    
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: به منظور ایجاد رضایتمندی و مساعدت در کاهش هزینه های درمانی بیمه شدگانی که، به هنگام معالجه در مراکز درمانی فوت کرده اند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۰۹    
بوریس جانسون در یک سفر دیپلماتیک به تهران آمد. قبل و بعد از سفر او، مهم ترین محور مذاکرات وی تلاش برای آزادی نازنین زاغری جاسوس ایرانی تباری که اکنون تابعیت انگلیس هم دارد، عنوان شده بود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۰۳    
اپل با اختصاص بودجه کلان 7/3 میلیارد دلاری به دنبال ایجاد یک دفتر مرکزی بسیار بزرگ و پیشرفته است که آن را کشتی فضایی نامگذاری کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۸:۵۱    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: استفاده نادرست از ابزارهای تکنولوژی به ویژه فضای مجازی باعث به وجود آمدن نیازهای کاذب می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۸:۴۵    
عضو هیات علمی و مدیرگروه کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی واحد ارومیه به عنوان پژوهشگر برتر استان آذربایجان غربی انتخاب شد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۳:۰۸    
اتحادیه عرب بر تعهد خود در قبال حل مناقشه اسرائیل و فلسطین بر مبنای راهکار همزیستی مسالمت آمیز دو کشور مستقل اسرائیلی و فلسطینی تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۳:۰۲    
طبق ادعای کارشناسان شرکت امنیت سایبری فایرآی، هکرهای ایرانی با استفاده از آسیب پذیری های موجود در برنامه های مایکروسافت آفیس اقدام به هک و جاسوسی از برخی کشورهای نموده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۲:۵۳    
یک مسؤل حوزه سلامت کشور منشأ بسیاری از بیماریهای غیر واگیر را به دلیل مصرف زیاد نمک عنوان کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۲:۴۷    
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: گزارش درباره مطالبات غیرجاری بانک ها با حضور وزیر اقتصاد، رئیس بانک مرکزی، دیوان محاسبات و مرکز پ ژوهش ها مورد بررسی قرار می گیرد تا در صحن علنی قرائت شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۲:۳۸    
منابع یمنی از کشته شدن یک نظامی سعودی در پایگاه الشرفه منطقه نجران به دست نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۲:۳۲    
قربانقلی بردی محمداف رئیس جمهوری ترکمنستان چهار وزیر کابینه دولت این کشور را به دلیل ارتکاب تخلفات جدی از کار برکنار کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۲:۲۶    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: مسیر پرداخت سود به مشمولان در حال طی شدن است و در زمان لازم اطلاع رسانی خواهیم کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۲:۲۰    
تلویزیون المیادین از نشست فوق العاده رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، رئیس جمهور مصر و پادشاه اردن در قاهره خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۱    
صید ترال یکی از شیوه های مخرب صید است که بسیاری از آبزیان را تهدید می کند و در سال های اخیر باعث کاهش ذخایر دریایی شده و زنگ خطری برای نابودی آبزیان است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۲:۰۵    
معاون وزیر و رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانی یکی از برنامه های مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش است و پایلوت آن در آینده ای نزدیک اجرا می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۱:۵۹    
رییس جمهوری ترکیه از رژیم صهیونیستی به عنوان دولتی تروریست یاد کرد که کودکان را به قتل می رساند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۱:۵۳    
پژوهشگران آمریکایی، نوعی ژل ابداع کرده اند که می تواند جراحت های چشمی سربازان را در میادین جنگ فورا پانسمان کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۱:۴۴    
شرکت آی.بی.ام موفق به ساخت اولین تراشه پوشیدنی در جهان شد که حملات صرع را با اسکن امواج مغزی پیش بینی می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۱:۳۸    
محققان در یک مطالعه جدید یک روش جدید کشف کردند که نشان می دهد یک رژیم غذایی با چربی زیاد می تواند به کاهش وزن کمک کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۱:۲۹    
پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۱:۲۹    
رییس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی با اشاره به توقف طرح کلان ملی مدیریت و سیاست گذاری خطر آلاینده های غذایی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۱:۲۳    
وزیر امور برگزیت انگلیس می گوید که توافق ترزا می با مقامات اتحادیه اروپا درباره ورود به مرحله دوم مذاکرات برگزیت صرفا یک اعلام نظر بوده و الزام آور نیست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۱:۰۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: براساس آمار به دست آمده، هم اکنون حدود 2.5 میلیون واحد مسکونی در کشور خالی از سکنه است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۵۹    
در پی سفر هیأت وابسته به آل خلیفه به فلسطین اشغالی و دیدار با مسئولانی از رژیم صهیونیستی، جریان های میهنی و اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای این اقدام را محکوم کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۵۶    
هیات وزیران در جلسه امروز خود به ریاست معاون اول رییس جمهوری، با اختصاص مبلغ 1500 میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت به منظور جبران خسارات ناشی از خشکسالی به عشایر کشور موافقت کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۵۳    
استاندار تهران با بیان اینکه در هفته های گذشته 25 هزار و 700 واحد مسکن مهر پردیس تحویل متقاضیان شده است، گفت: 57 هزار واحد دیگر نیز تا پایان سال آینده تحویل متقاضیان مسکن مهر پردیس خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۴۴    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.6 ریشتر بخش گوریه شهرستان شوشتر در خوزستان را لرزاند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۳۸    
محمد انصاری، بازیکن ملی پوش پرسپولیس، پیراهن خود در تیم پرسپولیس را امضا کرد تا برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه به فروش برسد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۳۸    
مراسم تشییع و خاکسپاری پنج شهید مدافع حرم روز چهارشنبه هفته جاری در قم برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۳۲    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با مصوبه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی به وزارت ورزش داده شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۲۹    
سخنگوی کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس از تصویب مواد 24 تا 44 لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۲۹    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: در جلسه امروز کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران مقرر شد، تعویض کاتالیست تاکسی ها و نصب فیلتر دوده بر روی اتوبوس ها توسط شهرداری تهران صورت گیرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۲۳    
کمیته دانشجویی رهایی قدس در اعلامیه شماره دو خود اعلام کرد که اجتماع بزرگ جوانان مدافع حریم قدس، فردا ساعت 15 در میدان فلسطین تهران برگزار خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۱۱    
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد که عکس منتسب به یک جاسوس در فضای مجازی، متعلق به یک گردشگر روسی است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۰۸    
ویلای میلیاردی یک نماینده مجلس نهم که در اراضی غیرقابل تغییر کاربری ساخته بود، با شکایت و محکومیت در دادگاه تخریب شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۰۲    
دولت در لایحه بودجه سال آینده 40 میلیارد تومان برای منشور توسعه فرهنگ قرآنی پیشنهاد داد، که با مقایسه این اعتبار نسبت به امسال شاهد کاهش 60 درصدی آن هستیم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۹:۵۶    
رهبر کاتولیک های جهان از پیگیری راهکاری خردمندانه و همراه با احتیاط در زمینه مسئله قدس حمایت کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۹:۴۷    
رئیس هیئت امنای پلاسکو از فعال شدن بخش باقیمانده ساختمان پلاسکو خبر داد و گفت: سازمان نظام مهندسی ایمنی ساختمان را تایید کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۹:۴۱    
گزارش ها حاکی ست برخی کشورهای اروپایی در حال بررسی انتقال سفارت خانه های شان از تل آویو به قدس اشغالی هستند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۹:۳۸    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان از مسمومیت 23 دانش آموز زنجانی با مونوکسید کربن خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۳    
لایحه بودجه سال آینده مقرر کرده است که پرداخت وام ازدواج در سال 97 هم با سقف 10 میلیون تومان ادامه پیدا کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۹:۰۸    
همزمان با دستاوردهای ارتش سوریه در استان های ریف دمشق و حماه و همچنین شکست تروریست های جبهة النصره از تروریست های داعش، شمار بیشتری از نظامیان ترکیه وارد سوریه شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۹:۰۵    
شهردار زنجان تاکید کرد: اعتقاد دارم شهرداری ها در صورتی موفق خواهند شد که از توان علمی دانشجویان و اساتید این بخش استفاده کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۵۳    
رئیس کلانتری 122 دربند از دستگیری دو نفر جاعل اسکناس های تقلبی و کشف حدود 9 میلیون تومان وجه نقد در محدوده خیابان نخجوان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۵۳    
وزارت دفاع روسیه تنها دستاورد ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا در سوریه طی سه سال گذشته را ویرانی الرقه و هدف قرار دادن ساکنان آن دانست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۴۷    
براساس نظرسنجی یک موسسه آمریکایی ،مردم سه کشور مهم اروپای غربی شامل فرانسه 29 آلمان 29 و انگلستان 28 درصد نظر منفی نسبت به جامعه مسلمانان دارند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۴۱    
یک نویسنده تاکید کرد سریال محبوب ترین مدیوم برنامه های تلویزیون است و مدیران نباید برنامه هایی چون دورهمی و خندوانه را جایگزین سریال ها بدانند.