سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۲۲:۱۶May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 6 آذر 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 آذر 1396 خبرگزاری آنا 2 آذر 1396 خبرگزاری آنا 3 آذر 1396 خبرگزاری آنا 4 آذر 1396 خبرگزاری آنا 5 آذر 1396 خبرگزاری آنا 6 آذر 1396 خبرگزاری آنا 7 آذر 1396 خبرگزاری آنا 8 آذر 1396 خبرگزاری آنا 9 آذر 1396 خبرگزاری آنا 10 آذر 1396 خبرگزاری آنا 11 آذر 1396 خبرگزاری آنا 12 آذر 1396 خبرگزاری آنا 13 آذر 1396 خبرگزاری آنا 14 آذر 1396 خبرگزاری آنا 15 آذر 1396 خبرگزاری آنا 16 آذر 1396 خبرگزاری آنا 17 آذر 1396 خبرگزاری آنا 18 آذر 1396 خبرگزاری آنا 19 آذر 1396 خبرگزاری آنا 20 آذر 1396 خبرگزاری آنا 21 آذر 1396 خبرگزاری آنا 22 آذر 1396 خبرگزاری آنا 23 آذر 1396 خبرگزاری آنا 24 آذر 1396 خبرگزاری آنا 25 آذر 1396 خبرگزاری آنا 26 آذر 1396 خبرگزاری آنا 27 آذر 1396 خبرگزاری آنا 28 آذر 1396 خبرگزاری آنا 29 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۷:۲۰    
خداداد جلالی کارگردان فیلم بچه ای با جوراب قرمز پس از آنکه فیلمش در کن سه جایزه مهم گرفت گفت: در همه طول دوران زندگی هنری خویش سعی کرده ام تا نام ایران و ایرانی در همه محافل زبانزد باشد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۵۳    
مشاور وزارت انرژی امریکا با بیان اینکه هر چه ایران بیشتر با برجام منطبق باشد نفع بیشتری می برد گفت: امیدوارم دولت ترامپ متقاعد شود که برجام گزینه مناسبی است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۰۵    
فیلم های زیادی در سینمای ایران ساخته شده اند که عنصر غافلگیری در آنها به شدت پر رنگ بوده. طبیعتا مخاطبان هنگام تماشای تعداد زیادی از فیلم ها احساس کرده اند رودست خورده اند و ماجرا آنطوری که آنها ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۵۲    
مدیرعامل مجتمع سرب و روی مهدی آباد گفت: این مجتمع معدنی با ظرفیت تولید سالانه 800 هزارتن کنسانتره روی و 80 هزارتن کنسانتره سرب در سه مرحله طی 4 سال به بهره برداری کامل خواهد رسید و مرحله اول آن تا ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۹    
گمرک جمهوری اسلامی ایران کارنامه عملکرد تجارت خارجی کشور در 8 ماهه ابتدای امسال را منتشرکرد که در آن بهبود عملکرد صادرات غیر نفتی در آبان ماه نمایان است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۲    
هشتم ربیع الاول با امامت رسیدن امام زمان (عج) و پرچمداری ولایت، طعم شیرین ربیع را به همه چشاند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه حراج سکه را به نفع دلالان تمام می شود و متقاضیان اصلی از آن بی بهره می شود، گفت: بانک مرکزی می تواند مانع بزرگتر شدن حباب قیمت سکه شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۴:۲۰    
علیرضا داودنژاد این روزها در شهر لندن حضور دارد تا زمینه های لازم جهت کلیدزدن فیلم جدیدش در این شهر را فراهم آورد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۵۰    
دیده شده که بسیاری از مردم تمام وقت شان را برای رسیدن به یک هدف صرف می کنند و به دیگر هدف های ضروری زندگی کاری ندارند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۱۷    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از توقف پرواز های زائران عتبات به فرودگاه نجف به دلیل افزایش هزینه های این فرودگاه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۰۵    
به سرعت نور منتشر می شوند. زودتر از آنچه فکرش را بکنی خیلی زود سر از گوشی هر کس و ناکسی در می آورند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۳۲    
رئیس جمهور امشب در یک برنامه تلویزیونی از عملکرد 100 روزه دولت دوازدهم به مردم گزارش می دهد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۳    
محققان دانشگاهی نوعی ماده شیمیایی ساخته اند که گرمای آفتاب را جذب و ذخیره می کند. سپس هنگامی که در مجاورت منبع نور قرار می گیرد، گرمای مذکور را آزاد می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۱۷    
رفع مشکلات عمومی تولید خودرو مورد توجه وزارت صنعت است و از این رو کار گروه هماهنگی اجرایی در ارتقای کیفیت، صادرات و خدمات پس از فروش تشکیل می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۱۷    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص ادغام ایران خودرو و سایپا که در رسانه ها مطرح شده است ضمن رد این ادعا، از احتمال تهیه پلت فرم مشترک بین دو شرکت خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۱۷    
بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ در تهران برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۸    
محققان متوجه شده اند به کمک نوعی رنگ فلورسنت می توان ذرات پلاستیک شناور در آب را به راحتی شناسایی کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۰۸    
محققان دانشگاه ولز آبریستویت قصد دارند در یک برنامه جامع با استفاده از گوشی های هوشمند و پهپاد به مقابله با مالاریا در این کشور بپردازند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۵۹    
رئیس سابق هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: امروز دیداری با برانکو انجام دادم و شرایطی را فراهم خواهیم کرد تا پرسپولیس تیم پرقدرتی را امسال روانه لیگ قهرمانان آسیا کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۸    
از ویژگی های بی بدیل انقلاب اسلامی، تکیه آن بر نیروی عظیم و دائماً در حال جوشش مردمی است، به گونه ای که سرمایه اجتماعی، چه در مقطع حدوث و چه در مرحله بقا ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۲    
جلسات فوق العاده هیئت دولت در مورد بررسی لایحه بودجه سال 97 از یک شنبه گذشته آغاز و شماری از تبصره های بودجه به تصویب رسیده است ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۲۹    
به دنبال امتناع علیرضا کریمی از رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر صهیونیستی، سازمان بسیج ورزشکاران در مراسمی مدال پهلوانی را به این کشتی گیر خوب کشورمان اهدا خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۱۴    
بعضی با نیت خوب و برخی با نیت بد، از نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی با واژه هژمون یاد می کنند و این در حالی است که این واژه در محتوا و نتیجه ای که از آن به دست می آید ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۳:۰۲    
معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در واکنشی، اقدام علیرضا کریمی برای دفاع از مردم فلسطین را ستود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۲:۵۹    
مدافع تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل پیکان مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۲:۵۳    
AFC مدافع - هافبک پرسپولیس را در بین یازده بازیکن برتر فصل 2017-2016 لیگ قهرمانان آسیا قرار داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۲:۵۰    
فدراسیون کشتی در مورد کشتی علیرضا کریمی و شکست برابر حریف روس برای مبارزه نکردن با کشتی گیر رژیم صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۲:۴۴    
تیم ملی بسکتبال کشورمان در دومین بازی خود در مقدماتی جام جهانی مقابل قطر پیروز شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۱:۳۸    
پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۶    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حراج سکه درمان موقتی است، اظهار کرد که نفوذی ها در بانک مرکزی قیمت سکه را افزایش می دهند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۰    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه برخی خدمات حوزه سلامت باید برون سپاری شوند، از کمبود 100 هزار تخت بیمارستانی در کشور انتقاد کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۹:۴۱    
رئیس هیات اعزامی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش از شروع بزرگترین رزمایش امداد و نجات دریایی جهان در بنگلادش با فرمانده نیروی این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۹:۳۸    
دفتر حجت الاسلام رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی دریافت سکه در زمان دولت دهم را تکذیب کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۹:۱۴    
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر این که استحکام ساختمان باید دغدغه جدی هر ایرانی باشد ، گفت: پیمانکارانی که به استحکام ساختمان توجه نمی کنند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۳    
رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: در جلسه ای که با رئیس شورای شهر داشتیم موضوع احداث ایستگاه مترو در ضلع جنوبی این دانشگاه مطرح و بررسی شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۲    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم گسترش همکاری های اقتصادی میان تجار ایرانی و بازرگانان افغانستان تاکید کرد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۰    
رئیس کمیته امداددر پیامی ضمن تشکر از اعتماد مردم ، گزارشی از اقدامات کمیته امداد در زلزله کرمانشاه اعلام و تاکید کرد: اطمینان می دهیم به عنوان امانت دار ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۹    
منابع رسانه ای از آغاز نشست سه جانبه رئیس جمهور، نخست وزیر و رئیس پارلمان لبنان در کاخ ریاست جمهوری بعبدا خبر می دهند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۳    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد که واگذاری بلوک 261 میلیون سهمی شرکت ذغال سنگ کرمان و بلوک 67.925 درصدی سهام سنگ آهن مرکزی ایران لغو شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۲۳    
عباس چمنیان گفت: فدراسیون فوتبال در حال تدوین برنامه ای است که تیم های فوتبال ایران به صورت سازمان یافته گام بردارند و در تمامی رده ها هدفمند جلو برویم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۲۳    
وزارت صنعت، معدن و تجارت با ابلاغ بخشنامه ای به ادارات کل و اتحادیه های صنفی اعلام کرد، هیچ گونه مجوز جدیدی برای احداث نانوایی صادر نمی شود ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۳    
برخی از حواشی و اخبار حاکی از برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور حسن روحانی در دانشگاه زاهدان است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۶:۴۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید براینکه هیچ مصدوم یا مجروحی و بیماری های عفونی و میکروبی در مناطق زلزله زده وجود ندارد، گفت: بیمارستان جدید سرپل ذهاب ظرف روزهای آینده به بهره برداری می رسد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۶:۴۱    
کمیته ای به ریاست معاون نظارتی بانک مرکزی و با حضور رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی و رئیس کانون بانک های خصوصی برای پیگیری تصمیمات نظام بانکی در خصوص کمک به زلزله زدگان غرب کشور تشکیل می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۶:۱۷    
آذرماه امسال دانشگاه های مختلف میزبان جشنواره های بزرگ دانشجویی هستند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۳۲    
معاون پیشگیری و مدیریت ستاد بحران سازمان بهزیستی کشور ضمن تکذیب واگذاری کودکان بی سرپرست زلزله زده به متقاضیان ، عنوان کرد: کودکان بی سرپرست زلزله زده توسط بهزیستی یا اقوام درجه یک نگه داری می شوند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۲۰    
همایش بین المللی آموزش زبان و نقش آن در روابط فرهنگی- ادبی ایران و جهان عرب آماده دریافت مقالات و مطالب پژوهشگران در موضوعاتی متنوع است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۷    
مریم مهدی پور از شرایط مناسب تئاتر در همدان و لزوم به وجود آمدن امکان اجرای عمومی نمایش های کودک در استان گیلان می گوید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۷    
اعضای هیات انتخاب بخش برگزیدگان استان های سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۴    
همکار فتح الله گولن مشهور به گاو صندوق فتو طی عملیاتی توسط نیروهای سازمان اطلاعات ترکیه در سودان دستگیر و به کشور بازگردانده شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۴    
معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی، گفت: بازرسی از دفاتر قانونی با محوریت ادارات کل و شعب تأمین اجتماعی انجام خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۱    
عضو هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با توجه به تعامل بین دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۱    
بارش پراکنده باران و برف در برخی مناطق کشور، از صاف بودن آسمان تهران طی دو روز آینده خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۰۸    
پانزدهین ایستگاه جهادی خدمات رایگان درمانی، مشاوره، مددکاری و حمایت تحصیلی در منطقه حاشیه شهری "مالک اشتر حصارک کرج" برپا می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۰۸    
دانشمندان یک دستگاه ایمپلنت جدید ساخته اند که از پالس های نوری برای تحریک اعصاب شنوایی استفاده می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۰۵    
وزیر امور خارجه اسبق کشورمان تاکید کرد: فکر نمی کنم که آمریکایی ها به دنبال پایان دادن به این توافق باشند، زیرا آنها می دانند که توافق هسته ای برای همه طرف های این معامله ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۰۵    
جانشین سازمان وظیفه عمومی جزئیات جدیدی را درباره کسانی که مشمول قانون کسرخدمت فرزندان ایثارگر می شوند، تشریح کرد و به برخی سؤالات درباره این قانون پاسخ داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۰۵    
رقابت های هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان فردا سه شنبه با شش دیدار برگزار خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۰۲    
معاون اول رئیس جمهور از روستای زلزله زده ناوفره در شهرستان سرپل ذهاب بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۵۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از سفر فردا (سه شنبه) وزیر امور خارجه در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی به ارمنستان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۵۹    
سرمربی تیم گیتی پسند گفت: آقایان چه دلیلی دارند که از یک حرف کلی برداشت شخصی می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۵۹    
سرمربی تیم منچسترسیتی گفت: محال است که بتوان درلیگ انگلیس به راحتی برنده شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۵۹    
دفتر بازرسی ویژه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۵۶    
گرت بیل چهارشنبه و در بازی برگشت برابر فوئن لابرادا به میادین باز می گردد تا مشخص شود که از لحاظ امادگی بدنی در چه وضعیتی قرار دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۵۳    
رئیس جمهوری چین در سخنانی تاکید کرد: چین باید تلاش خود را در روند بازسازی توالت های این کشور، برای تکمیل فرآیند ایجاد تغییرات اساسی در صنعت توریسم چین حفظ کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۳۲    
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر 35 بازیکن را به پنجمین مرحله اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۷    
هیات نظام سوریه که قرار بود امروز (دوشنبه) به سوئیس سفر کند سفر خود را تا اطلاع ثانوی به تعویق انداخت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۸    
دیدار تیم ملی بسکتبال ایران و قطر، دوشنبه (ششم آذر ماه) از ساعت 17 به صورت زنده روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۸    
بزرگترین رزمایش امداد و نجات به میزبانی کشور بنگلاش و با حضور ناوگروه 49 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۵    
گوران یرکوویچ هم به جمع اخراجی های مشکی پوشان اضافه شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۵    
لیست نهایی وزنه برداران و رکوردهای ورودیشان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان2017 مشخص شد و فدراسیون جهانی لیست نهایی نفرات را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۵    
سرمربی میلان اخراج شد تا گنارو گتوسو جای او را بگیرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۶    
بمب افکن های روسی با پرواز از پایگاه های خود در خاک سوریه مواضع گروه ترویستی داعش را در شرق سوریه بمباران کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۳    
محمدرضا عباسی گفت: امیدوارم برای رفاه حال مردم مشهد دربی این شهر در ورزشگاه امام رضا برگزار شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۰    
مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گلستان، تولیدات خود را به نمایش گذاشت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۴۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان گفت: اگر بخواهیم موفق باشیم باید بسیجی عمل کنیم، بدون دلهره و گوش به فرمان ولی فقیه تکلیف بسیجی است و عمل به آن موفقیت می آورد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۴۴    
از گذشته تا کنون مسائل دینی از جمله حوزه های پر بحث و نظر بوده و این روند در اندیشمندان معاصر نیز مشاهده می شود ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۴۴    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آمریکا و رژیم صیهونیستی با استفاده از مزدوران خود در پی ایجاد ناامنی، خون ریزی و فساد و نسل کشی در غرب آسیا به ویژه کشورهای حوزه ی خلیج فارس و کشورهای اسلامی هستند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۳۸    
احساسات داشتن یعنی توانایی احساس کردن یا درک کردن اطرافیان یا محیط اطراف؛ امروزه بسیاری از ما معتقدیم که حیوانات نیز توانایی درک احساسات را دارند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۳۸    
مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی به کارگردانی داود میرباقری، از اوایل سال 95 مراحل تولید خود را آغاز کرده و هم اکنون در مرحله فاز صفر قرار دارد و پیش بینی می شود این سریال جان و نفس تازه ای به تلویزیون ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۳۵    
حامد حدادی کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: شرایط آنطور که باید پیش نرفت و باشگاه ام از من خواست که به چین برگردم به همین دلیل مجبور شدم به چین برگردم و در بازی مقابل قطر در کنار بازیکنان نباشم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۳۲    
مسئولان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی و سما لاهیجان به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به دیدار خانواده شهید فرهاد صفاکار رفتند و با پدر و مادر و برادر این شهید به گپ و ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۳۲    
دکتر محمد العاصی با بیان اینکه رسانه های آمریکایی تبلیغات منفی زیادی را علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می دهند، گفت: جمهوری اسلامی ایران توانست با انقلاب اسلامی پیروزی مهمی را رقم بزند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۶    
طی احکامی از سوی شهردار منطقه21، "مهناز استقامتی" در سمت سرپرست معاونت شهرسازی و معماری، "سیاوش زابلی" به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۳    
مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: نیروی انتظامی پیگیر موضوع حمله افراد ناشناس به ساختمان باشگاه است و به زودی متخلفین پیدا می شوند و با آنها برخورد خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۰    
رئیس خانه معدن ایران شروط بخش خصوصی برای ورود به فرآیند احیای هپکو را به مدیران ماشین سازی اراک اعلام کرد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۰    
هفته 13 بوندسلیگا فصل 2018-2017
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۱۷    
فرمانده بسیج دانشجویی واحد شهر قدس در حکمی از سوی مجید درویشی فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه استان تهران منصوب شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۱۱    
سعید مرتضوی در بخش نخست پرونده تامین اجتماعی که پیش از این به شش ماه حبس تعزیری، شش ماه حبس تعلیقی و رد مال محکوم شده بود، در دادگاه تجدیدنظر استان تهران تبرئه شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۸    
ستاره منچستریونایتد به احتمال فراوان برای 3 جلسه محروم خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۲    
معاون اول رئیس جمهور در سفر به استان کرمانشاه با حضور در سرپل ذهاب از برخی محله های آسیب دیده این منطقه بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۵۰    
مرحله نیمه نهایی رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان انجام شد و طی آن امیر سرخوش با پیروزی در مقابل احسان حیدری نژاد به فینال این رقابت ها راه یافت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۴۴    
رئیس شبکه تلویزیونی تمدن افغانستان درباره کشتار شیعیان در افغانستان گفت: گروه های افراطی مثل داعش و القاعده ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۴۴    
دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت از عدم حضوراصلاح طلبان در مناظرات دانشگاه ها انتقاد کرد و گفت: اصلاح طلبان بعد از در دست گرفتن قدرت نیازی به پاسخگویی نمی بینند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۸    
تمرین امروز تیم تراکتور سازی با نظر کادر فنی تعطیل اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۵    
دومین روز از مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا در بنگلادش برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۵    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر با بیان اینکه به یمن وحدت مردم و مسئولان و زعامت حکیمانه ولایت فقیه توطئه های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی شده است ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۲    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان نامه ای خطاب به استاندار گیلان برای اشتغال زایی و استفاده از ظرفیت های موجودارسال کرد.
  • ۱