چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۸:۲۲May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 23 آذر 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 آذر 1396 خبرگزاری آنا 2 آذر 1396 خبرگزاری آنا 3 آذر 1396 خبرگزاری آنا 4 آذر 1396 خبرگزاری آنا 5 آذر 1396 خبرگزاری آنا 6 آذر 1396 خبرگزاری آنا 7 آذر 1396 خبرگزاری آنا 8 آذر 1396 خبرگزاری آنا 9 آذر 1396 خبرگزاری آنا 10 آذر 1396 خبرگزاری آنا 11 آذر 1396 خبرگزاری آنا 12 آذر 1396 خبرگزاری آنا 13 آذر 1396 خبرگزاری آنا 14 آذر 1396 خبرگزاری آنا 15 آذر 1396 خبرگزاری آنا 16 آذر 1396 خبرگزاری آنا 17 آذر 1396 خبرگزاری آنا 18 آذر 1396 خبرگزاری آنا 19 آذر 1396 خبرگزاری آنا 20 آذر 1396 خبرگزاری آنا 21 آذر 1396 خبرگزاری آنا 22 آذر 1396 خبرگزاری آنا 23 آذر 1396 خبرگزاری آنا 24 آذر 1396 خبرگزاری آنا 25 آذر 1396 خبرگزاری آنا 26 آذر 1396 خبرگزاری آنا 27 آذر 1396 خبرگزاری آنا 28 آذر 1396 خبرگزاری آنا 29 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۴۹    
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت:نگاه غالب نمایندگان مجلس مخالف با افزایش 50 درصدی قیمت بنزین است، چرا که افزایش قیمت با این شدت می تواند شوک تورمی ایجاد کند و بسیار خطرناک است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۶:۵۹    
نمایش اِلکِلاسیکو نوشته و کاری از مسعود ترابی در تئاتر باران اجرا می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۳:۴۸    
نصرالله پژمانفر گفت: متاسفانه مدیریت حوزه تئاتر به دست گروهی خاص افتاده است که به افراد کارآمد اجازه حضور در این فضا را نمی دهد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۳:۴۲    
امیرالمومنین علی بن ابیطالب (علیه السلام) فرمودند 12 عمل موجب فقر می گردد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۳۹    
دستور کار کمیسیون های تخصصی مجلس در هفته جاری اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۲۱    
در آستانه 27 آذر سالروز شهادت دکتر مفتح دبیرخانه دائمی حوزه و دانشگاه استان آذربایجان شرقی در دانشگاه تبریز با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افتتاح شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۲۱    
رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: پژوهش در دانشگاه ها زیر سایه آموزش قرار گرفته و دغدغه های معیشتی پژوهشگران یکی از موانع موجود برای پژوهش جدی است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۰۰    
رئیس پلیس پیشگیری با اشاره به طرح موضوع توسعه ساختارهای انتظامی در برنامه 5 ساله ششم توسعه و برنامه های سال 96 گفت: اگر منابع ازسوی مراجع متولی امرتأمین شود در توسعه ساختارهای ناجا ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۳۰    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: یکی از مهم ترین دلایل ضعف ارتباط میان دانشگاه و صنعت در ایران، ناشی از سیاست گذاری های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی گذشته است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۵    
دانشگاه های خلیج فارس و دویسبورگ-اسن کشور آلمان در راستای توسعه تبادلات دانشگاهی و فرهنگی در عرصه های آموزشی و پژوهشی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۳:۳۶    
شرکت سایپا در اقدامی قابل تأمل یک شبه قیمت سراتو را حدود 14 میلیون تومان گران کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۶    
استاندار تهران به همراه مدیران کل محیط زیست و آبفای استان ، فرمانداران ری، تهران و اسلامشهر از کانون های بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) در محدوده جنوب غرب استان تهران و در نزدیکی شهرستان ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۶    
وزیر اطلاعات گفت: رویکرد وزارت اطلاعات برمبنای رهنمود و راهبرد رهبر معظم انقلاب بر جذب حداکثری و دفع حداقلی بنا نهاده شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۲:۳۹    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان گفت: بر اساس مصوبه ستاد بحران مقرر شد نفت سفید مناطق آسیب دیده از زلزله های اخیر رایگان توزیع شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۲:۳۶    
رحمانی فضلی بر افزایش نقش هیات ها و مساجد بر تقویت باورهای اعتقادی و دینی مردم تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۱:۰۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت سال 97 را سال امید در اقتصاد ایران دانست و گفت: اگر افزایش سرمایه بانک ها با روش ابداعی مشارکت خصوصی و عمومی در بودجه 97 محقق شود ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۰:۴۸    
31 عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار در هفتمین کنگره این حزب که صبح امروز(23 آذر) برگزار شد، مشخص شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۹    
با ارزش ترین تیم های حاضر در گروه های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۲۱:۳۳    
تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان روز 18 ماه می سال 2018 میلادی به مصاف هم خواهند رفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۲۱:۱۲    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تاکید کرد که در امر پژوهش رعایت اصول اخلاق بسیار ضروری است و باید در ایجاد فرصت ها و اقدامات پژوهشی به این موضوع توجه ویژه ای شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۲۱:۱۲    
جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با معرفی 5 تن از پژوهشگران برتر این استان به کار خود پایان داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۲۱:۰۳    
دیوان عالی رژیم صهیونیستی با رد استفاده از پیکر شهدای فلسطینی برای اهرم چانه زنی، خواستار بازگرداندن فوری آنها شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۲۰:۵۴    
فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی از کشف 5 تن چوب درختان جنگلی در این شهرستان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۲۰:۴۸    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بدهی 15 هزار میلیارد تومانی وزارت بهداشت یک چالش اساسی برای دولت است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۲۰:۴۲    
رئیس جمهور لبنان تاکید کرد حزب الله تروریست ها را از مرز های این کشور دور می کند و به سوریه کمک کرد تا بر خطرهای تروریسم فائق آید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۲۰:۳۳    
برخی می پرسند عبارت "وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ" که پس از صلوات بر محمد و آل محمد ذکر می شود، آیا در احادیث معصومان (ع) وارد شده و منصوص است یا از چیزهایی است که علاقه مندان و ارادتمندان به امام زمان (عج) ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۲۰:۲۱    
تیم بیمه رازی با برتری قاطعانه برابر روسیه راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات جام باشگاه های جهان شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۲۰:۱۸    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی بازدید از مناطقی نزدیک نوار غزه، وضعیت در این مناطق را آرام و پرتاب راکت ها را درپی مسائل داخلی دانست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۲۰:۰۶    
متخصص بیماری های کودکان با بیان اینکه مادران شیرده یک تا 2 ساعت بعد از مصرف آسپرین نباید به کودک خود شیر دهند، گفت: مصرف این دارو به صورت روزانه و با دوز کم برای پیشگیری از مشکلات عروقی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۲۰:۰۳    
همایش مهندسی موفقیت با هدف بررسی تکنیک ها و راهکارهای موفقیت در بازار کار روز جمعه در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۲۰:۰۳    
وزارت خارجه چین اعلام کرد، این کشور از تأسیس حکومت مستقل فلسطینی بر اساس مرزهای سال 1967 با پایتختی قدس شرقی حمایت می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۹:۵۸    
یکی از مراجع تقلید، هدایت جامعه را در پرتو عمل در رفتار و گفتار میسّر دانست و گفت: با عمل و رفتار و گفتارمان باید جامه تقوا بر تن کنیم، با سخنرانی و موعظه کسی هدایت نمی شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۹:۵۲    
رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: با استقامت و ماندن در عرصه جهاد پیروزی قطعی است اما با راحت طلبی و دنیازدگی نمی توان انقلابی گری و روحیه جهادی را حفظ کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۹:۴۳    
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی بعد از شکست خانگی مقابل مس رفسنجان از برخی از همکارانش در کادر فنی حلالیت خواست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۷    
فرمانده انتظامی شهرستان فنوج از شناسایی و دستگیری قاتل فراری بعد از 14 ماه از وقوع جرم در عملیات هدفمند پلیس این شهرستان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۱    
وزارت خارجه سوریه امروز (پنجشنبه) به دبیرکل سازمان ملل و رئیس دوره ای شورای امنیت درباره کشتار جدید ائتلاف آمریکایی در روستای "الجرذی شرقی" در دیرالزور پیامی فرستاد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۹:۲۲    
مراسم تشییع پیکر مرحوم احمد اقوام شکوهی، قدیمی ترین نقاره زن حرم حضرت ثامن الحجج(ع) امروز برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۶    
رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه استان کردستان یکی از 3 استان کم جرم در کشور است، بر مبارزه جدی با پدیده قاچاق کالا در شهرهای مرزی تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۹:۰۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به عیادت سردار یعقوب زهدی از فرماندهان دفاع مقدس و جبهه مقاومت که در سوریه مجروح شده بود، رفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۹:۰۷    
وزیر خارجه سودان از سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری ترکیه به خارطوم خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۹:۰۱    
برای کسانی که در ماه های اخیر مواضع موگرینی را دنبال کرده باشند حتما اظهارات اخیر او و تغییر لحن و نگاه و نزدیک شدن آن به دیدگاه های مقامات تندور آمریکا قابل لمس است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۸:۵۵    
رسانه های عرب زبان از بازگشایی گذرگاه مرزی جوسیه میان لبنان و سوریه خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۸:۴۶    
یکی از اکتشافات علم پزشکی، درک اثرات میکروبیوم روده بر روی سلامتی است. رشد و افزایش باکتری های خوب روده با مصرف غذاهای پروبیوتیک امکان پذیر است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۸:۴۳    
سخنگوی دولت گفت: آقای روحانی اصلا و به هیچ عنوان افزایش نرخ ارز را بر نمی تابد و از افزایش آن بسیار مکدر است و برای اینکه بتوانیم تقاضای بازار را متعادل کنیم باید ارز تزریق کنیم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۸:۴۰    
وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد که توافق خرید سامانه موشکی اس-400 از روسیه نهایی شده و هفته جاری امضا خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۸:۳۴    
ناشر ایرانی با اشاره به تعداد زیاد علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در هرات،گفت: سفرنامه جانستان کابلستان جز محبوبترین و پر فروش ترین کتاب ها در ایران است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۸:۲۵    
هنوز چند روزی از توهین محمود صادقی از لیدرهای اصلاح طلب در مجلس به آیت الله مکارم شیرزای نمی گذارد که یکی دیگر از فعالین اصلاح طلب نیز به ساحت مرجعیت توهین کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۸:۱۹    
رئیس کلانتری 161 ابوذر از دستگیری شرور سابقه داری که اقدام به تخریب خودرو های شهروندان با قمه می کرد خبرداد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۸:۱۰    
همزمان با تدارک ارتش سوریه برای پاکسازی کامل استان دیرالزور از وجود تروریست های داعش، کاروان بزرگی از نیروها و تجهیزات وارد این استان شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۸:۰۴    
مدیرکل ترویج و مشارکت های مردمی سازمان جنگل ها و مراتع کشور گفت: آموزش، توسعه و برنامه ریزی باید بر اساس قابلیت ها باشد نه بر اساس راهکارهای حل مشکلاتی که وجود دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۸:۰۱    
5 کارشناس خبره ای که کمیته ملی المپیک برای انتخابات معرفی کرده بود در مجمع بدون تغییر حضور خواهند داشت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۷:۵۸    
رئیس جمعیت هلال احمر مشهد گفت: عملیات نجات 7 نفر گردشگر که در غار مغان به علت برودت هوا و ریزش برف، گرفتار شده بودند با موفقیت انجام شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۷:۵۸    
زلزله ای به بزرگی 4.1 در مقیاس ریشتر شهرستان قصرشیرین را به لرزه درآورد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۷:۴۹    
دبیر کل جنبش عصائب اهل حق، از گروه های فعال حشد شعبی عراق اعلام کرد که نیروهای نظامی این جنبش از این پس تحت امر نخست وزیر عراق خواهند بود و جنبش بر اساس قوانین عراق به یک حزب سیاسی تبدیل شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۷:۴۳    
خبرگزاری رویترز امروز (پنجشنبه) گزارش داد، داعش در پیام هایی در تلگرام تحت عنوان "منتظر ما باشید" و نیز داعش در منهتن به انجام حملات در داخل آمریکا به بهانه گرفتن انتقام به دلیل تصمیم ترامپ درباره ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۴    
مدیر بخش فرهنگی کمیسیون ملی یونسکو در ایران گفت: یک هزار روستا و 97 شهر در چهارمین دوره پایتخت کتاب ایران شرکت کرده و برای کسب این عنوان فرهنگی نامزد شدهاند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۱    
منچسترسیتی بعد از ثبت رکورد جدیدش قصد ندارد پا را از روی پدال گاز برداشته و در مسیر قهرمانی لیگ برتر کوتاه بیاید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۷:۲۸    
زلزله ای به 3.8 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین، حوالی گوریه از توابع شهرستان شوشتر را لرزاند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۷:۲۲    
بنا بر اعلام سازمان بهداشت جهانی، افسردگی در سال 2020 تبدیل به دومین بیماری جهان می شود. با توجه به چنین گستره ای ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۷:۱۳    
با حضور استاندار خوزستان کارخانه قند شمال خوزستان پس از 15سال توقف تولید فعالیت خود را مجددا آغاز کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۷:۱۳    
عربستان و امارات و آمریکا متعهد شدند تا برای تقویت قوای نظامی کشورهای پنجگانه منطقه ساحل آفریقا (جی 5) با هدف مبارزه با گروه های تندرو 190 میلیون دلار کمک مالی کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۶:۵۹    
شکارچیان در گذرگاه های بین زیستگاهی به صورت دسته جمعی کمین کرده و با بی رحمی تمام راه فرار را بر حیوانات بی دفاع می ببندند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۶:۵۳    
منابع خبری کانادا از سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری در فرودگاه فوند دو لاک این کشور خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۶:۵۳    
باشگاه سپیدرود رشت به صورت مشروط به کیومرث بیات واگذار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۴    
معاون سازمان سرمایه گذاری خارجی با اشاره به شکل گیری ائتلاف سرمایه و دانش میان ایران و چین، گفت: از ابتدای امسال 8 میلیارد دلار سرمایه خارجی جذب شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۳    
رسانه های فلسطینی از یورش بیش از 200 صهیونیست به مسجدالاقصی خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۶:۱۷    
فرمانده انتظامی شرق استان از دستگیری کلاهبردار 36 میلیاردی در شهرستان پردیس خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۶:۱۱    
صبح امروز و در جریان بازدید از هجدهمین نمایشگاه بین المللی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار، دکتر فرهاد رهبر افزون بر دیدار از محصولات پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان خواستار راه اندازی خط ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۸    
شخصی از امام باقر(ع) پرسید: آیا عیسی بن مریم(س) زمانی که در گهواره سخن گفت، حجت خدا بر اهل زمانش بود؟ آیا در آن زمان و در همان حالی که در گهواره بود، حجت خدا بر زکریا بود؟
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۲    
یک عضو هیأت علمی دانشگاه با اعلام اینکه 15 تا 20 درصد مردم کشور ما در فقر مطلق هستند افزود: منطق قانون هدفمندی یارانه ها نیاز به بازنگری دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه واردات بی رویه از طریق نظام تعرفه کنترل می شود، گفت: محدودیت در واردات بدون جلوگیری از قاچاق به قاچاقچیان کمک می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۷    
معاون فنی و خدمات بازرگانی اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه تجار چینی علاقمند خرید طرح های ایرانی هستند گفت: رقم قاچاق به 12،5 میلیارد دلار کاهش و 85 درصد واردات کشور را مواد اولیه ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۷    
یک شرکت فناوری با کمک هوش مصنوعی قابلیت های جدیدی به موتور جست وجوی خود افزوده است و برای سوالات کاربر دو پاسخ متضاد از منابع معتبر فراهم می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۱    
نشست توس در بستر تاریخ؛ گذشته، حال، آینده به همت دانشگاه فردوسی مشهد با حضور و سخنرانی اساتید و پژوهشگران حوزه تاریخ و ادبیات برگزار خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۵:۳۸    
کتاب درآمدی به فلسفه میان فرهنگی نوشته رضا دهقانی و با پیشگفتارهای اختصاصی فیلسوف معاصر، گئورگ اشتنگر و دکتر علی اصغر مصلح، به همت انتشارات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۵:۳۸    
دبیر کل سازمان ملل دستگیری دو خبرنگار خبرگزاری رویترز را در میانمار نشانه کاهش آزادی رسانه در این کشور عنوان کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۵:۳۲    
رژیم صهیونیستی به بهانه شلیک راکت از نوار غزه به سمت فلسطین اشغالی، دو گذرگاه غزه را تا اطلاع ثانوی بست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۵:۲۶    
یکی از مراجع تقلید گفت: باید تابع رهبر معظم انقلاب باشیم، خط فکری مراجع عظام تقلید با خط فکری ایشان یکی است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۵:۲۳    
یک کارشناس اقتصاد مسکن با اشاره به دو علامت مهم تغییر فاز در بازار مسکن گفت: بروز شوک قیمتی در بازار مسکن در کوتاه مدت و میان مدت بعید به نظر می رسد اما نوسانات قیمتی در بازار مسکن آغاز شده که قابل ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۵:۲۰    
همزمان با آغاز به کار سمپوزیوم پزشکی فردمحور، 23 آذرماه مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا اولین کلینیک پزشکی فرد محور کشور را افتتاح می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۵:۱۷    
گازپروم روسیه اعلام کرد: برای تولید گاز مایع LNG با وزارت نفت ایران قرارداد امضا کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۵:۰۸    
در حالیکه دولت دهم شرکت ساتکاب را منحل اعلام کرده بود اردکانیان وزیر نیرو در تازه ترین اقدام خود برای شرکت ساتکاب مدیرعامل جدید منصوب و به نوعی آنرا با برنامه ها و اهداف جدید احیاء کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۵:۰۸    
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: اقدام سخیف و ابلهانه رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم کودک کش صهیونیستی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۵:۰۲    
دانش آموخته دانشگاه امیرکبیر دستگاه میکروسکوپ اتوماتیکی برای عکسبرداری از نمونه های آزمایشگاهی معرفی کرد که به صورت دستی و اتوماتیک با حرکت خودکار ساخته شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۵۹    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی به استان های جنوبی و جنوب غربی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۵۳    
به مناسبت بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری کارگاه آموزشی یک روزه آشنایی با استانداردهای جهانی مقاله نویسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۵۳    
کارشناس و مشاور ازدواج جوانان عنوان کرد: از آنجا که ازدواج مهم ترین رخداد زندگی است، نباید بر اساس ظواهر باشد و در این راستا اصول همتایی زوجین مولفه مهم در تشکیل زندگی مشترک است .
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۵۳    
به نظر می رسد صحبت های دلار از این جهت مطرح شده باشد که جو خرید در بازار به وجود آید و پس از آن عرضه دلار دولت در بازار را شاهد باشیم ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۵۰    
نشست سران سازمان همکاری های اسلامی در استانبول به این منجر خواهد شد که تصمیماتی درخصوص فلسطین و آینده بیت المقدس اتخاذ شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۵۰    
دکتر محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی که روز گذشته از دیدار با دانشجویان دانشکده نفت آبادان خبر داده بود، امروز در این دانشگاه حضور یافت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۴۱    
به دنبال برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار به عنوان بزرگترین رویداد پژوهشی و فناوری کشور ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۳۵    
عضویت در کانال های تلگرامی و ثبت عکس های خصوصی در آن پای زوج عاشق را به دادگاه خانواده باز کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۲۹    
در پی انتشار اخباری درسانه ها در رابطه با مذاکره جامعه روحانیت با مجمع روحانیون، آیت الله موحدی کرمانی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۲۶    
امروز بیست و سوم آذر ماه مصادف با یک اتفاق بسیار بزرگ و تاریخی برای علی دایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران و آقای گل جهان است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۲۶    
روسای فدراسیون های فوتبال ایران و قطر در دوحه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۲۳    
گسترش افراط گرایی ارتدکس در ساختار سیاسی و اجتماعی جامعه رژیم صهیونیستی سرنوشت مشابه افراط گرایی های دیگر را برای آن در پی دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۱۷    
دکتر فرهاد رهبر از برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی برای راه اندازی شعبات پارک علم و فناوری این دانشگاه در تمامی استان های کشور طی سال های آتی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۱۷    
یک شیء میان ستاره ای به شکل یک سیگار موسوم به اوموآموآ دارای ویژگی های غیرعادی است که اخترشناسان احتمال می دهند شاید نشانه ای از طرف بیگانگان باشد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۰۵    
حمله انتحاری گروه تروریستی الشباب به مرکز آکادمی پلیس در موگادیشو پایتخت سومالی 10 نفر کشته و ده ها نفر زخمی بر جای گذاشت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۳:۵۹    
یک متخصص اطفال با بیان اینکه نوزادان تا 3 ماهگی شب بیدار هستند، بیان کرد: نوزادان اگر به درستی مراقبت و تغذیه شوند شب های آرامی خواهند داشت.
  • ۱