پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۹:۵۳May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 17 آذر 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 آذر 1396 خبرگزاری آنا 2 آذر 1396 خبرگزاری آنا 3 آذر 1396 خبرگزاری آنا 4 آذر 1396 خبرگزاری آنا 5 آذر 1396 خبرگزاری آنا 6 آذر 1396 خبرگزاری آنا 7 آذر 1396 خبرگزاری آنا 8 آذر 1396 خبرگزاری آنا 9 آذر 1396 خبرگزاری آنا 10 آذر 1396 خبرگزاری آنا 11 آذر 1396 خبرگزاری آنا 12 آذر 1396 خبرگزاری آنا 13 آذر 1396 خبرگزاری آنا 14 آذر 1396 خبرگزاری آنا 15 آذر 1396 خبرگزاری آنا 16 آذر 1396 خبرگزاری آنا 17 آذر 1396 خبرگزاری آنا 18 آذر 1396 خبرگزاری آنا 19 آذر 1396 خبرگزاری آنا 20 آذر 1396 خبرگزاری آنا 21 آذر 1396 خبرگزاری آنا 22 آذر 1396 خبرگزاری آنا 23 آذر 1396 خبرگزاری آنا 24 آذر 1396 خبرگزاری آنا 25 آذر 1396 خبرگزاری آنا 26 آذر 1396 خبرگزاری آنا 27 آذر 1396 خبرگزاری آنا 28 آذر 1396 خبرگزاری آنا 29 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۶:۱۸    
قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا قرعه کشی شد که بر اساس آن تیم اوسترشوند که قدوس، بازیکن ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد باید به مصاف تیم آرسنال برود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۳    
هیات رئیسه، اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان تشکل های اسلامی سیاسی و بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان بعد از نماز ظهر و عصر در محکومیت سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۱:۱۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هادیشهربا بیان اینکه آمریکا این استکبار جهانی نفت و مرز و بوم ما را بردند، الان می خواهند حیثیت و هویت ما را از بین ببرند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۳۹    
استاد دانشکده سما مراغه مقام نخست مسابقات رنکینگ تیر و کمان سنتی کشور را در سمنان کسب کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۰۲    
زنجبیل یک ریشه فوق العاده است که می تواند استفاده کردن از آن، شما را شگفت زده کند. یکی از از ویژگی های مهم استفاده از ریشه زنجبیل بهبود در گردش خون است که می تواند چهره شما را درخشان تر کند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۲۶    
سعید حجاریان معتقد است همچنان تنها راه نه انقلاب در انقلاب است و نه استمرار انقلاب و نه آمدن کف خیابان بلکه همان اصلاحاتی است که هنوز جسارت تعریف چیستی و نسبت آن با اندیشه سیاسی امام را پیدا نکرده ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۱:۵۰    
پزشکان با برداشتن 75 درصد از معده یک پسر 7 ساله پاکستانی که 120 کیلوگرم وزن دارد، قصد دارند کاری کنند که او موفق شود طی یک سال حدود نیمی از وزن خود را از دست بدهد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۷:۵۸    
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، قهرمانی تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی را تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۶:۵۸    
یزدان مهر از اختصاص 172 میلیارد ریال جهت افزایش کیفیت غذای دانشجویی دانشگاه ها خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۱:۳۲    
محمد انصاری بابت افتتاح تجارت سیدجلال حسینی به وی تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۱:۲۹    
گسترش همکاری های علمی میان دانشگاه ایلام و دانشگاه پرتوا مالزی در دیدار هیات رئیسه دو طرف بررسی شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۱:۱۵    
معاون تبلیغات و اطلاع رسانی سازمان جوانان حزب اعتدال و توسعه از برگزاری همایش سراسری جوان، نقش آفرینی و مسئولیت پذیری در تهران و دیگر استان های کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۳۹    
پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی تهران با استفاده از اسانس گیاه ترخون، موفق به آماده سازی نانوامولسیونی شده اند که می تواند به عنوان یک سم گیاهی در از بین بردن لاروهای ناقل مالاریا به کار رود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۱۸    
مرجع تقلید شیعیان ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا در انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: این بار هم دشمنان اسلام مانند دفعات قبل قطعا به اهداف خود نخواهند رسید و قدس شریف همچنان اسلامی خواهد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۹:۳۹    
یک اسکلت کامل 3/6 میلیون ساله انسان در آفریقای جنوبی رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۹:۱۵    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد تصمیم رئیس جمهور آمریکا را برای انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس مغایر با حقوق بین الملل خواند و آن را نشانگر سیاست های منافقانه و مزورانه آمریکا ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۹:۰۹    
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، اقدام نابخردانه رئیس جمهوری آمریکا در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را عاملی برای انحلال و برچیدگی صلح و ثبات منطقه ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۹:۰۰    
فرماندار دهاقان اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب برای کشور ما، روح خودباوری بود که آرمان های انقلاب را متبلور کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۸:۵۷    
بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در 3 بخش استادان، کارکنان و دانشجویان در مرحله اول به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۸:۳۰    
دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 3 پیروزی دیگر در هفته سوم سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور همچنان صدرنشینی خود در جدول رده بندی را حفظ کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۲۰:۲۱    
هافبک ایرانی الخور با کارت قرمزی که در دقیقه 3 بازی گرفت، عامل شکست تیمش برابر العربی شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۲۰:۱۸    
مدیر حقوقی باشگاه پدیده خراسان گفت: نمی گذاریم شکایاتی که از قدیم برای باشگاه پدیده به ارث گذاشته شده است ما را از هدفمان در این فصل عقب بیندازد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۹:۳۳    
مهاجم پیشین تیم های استقلال و ابومسلم در نخستین فصل مربیگری اش به طور رسمی، سرمربی تیم مشکی پوشان شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۹:۳۰    
تیم ایزی پایپ کاشان به عنوان قهرمانی چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان دست یافت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۹:۲۷    
استاندار لرستان ماجرای مفقود شدن کوهنوردان مشهدی در زیر بهمن در مسیر صعود به قلعه "اشترانکوه" استان لرستان را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۹:۱۵    
در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گران بها، قیمت هر اونس طلا با 20 سنت کاهش به 1246.6 دلار رسید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۹:۰۹    
رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان در حالی امشب در تهران به کار خود پایان می دهد که در حاشیه اختتامیه این مسابقات قرار است یک خودرو به آزادکار 86 کیلوگرم تیم ایزی پایپ جایزه داده شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۹:۰۶    
شبکه الجزیره گزارش داد که در درگیری های امروز بین شهروندان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی، 217 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۸:۵۴    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه اگر در داخل آدم های ضعیف و به درد نخور نداشتیم، ابرقدرت جهان می شدیم تاکید کرد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۸:۴۲    
بازیکنان صنعت نفت به دلیل عدم پرداخت مطالبات خود از سوی مسئولین باشگاه به نشانه اعتراض از حضور در تمرینات امتناع کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۸:۳۹    
تیم های پنجم تا دوازدهم رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان در تهران مشخص شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۸:۳۹    
تیم ستارگان ساری عنوان سوم رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان را از آن خود کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۸:۳۰    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در نامه ای به رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد، توضیحاتی را پیرامون حواشی مراسم روز دانشجو در واحد نجف آباد ارائه کرد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۸:۰۰    
بوریس جانسون وزیر امورخارجه انگلیس عصر شنبه، با دریابان علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفتگو می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۷:۴۲    
کمیته انضباطی فیفا، باشگاه پدیده مشهد را به دلیل عدم پرداخت مطالبات زوران کنزوویچ بازیکن پیشین این تیم به کسر 6 امتیاز محکوم کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۷:۱۵    
دیدارهای هفته سوم سوپر لیگ کاراته روز جمعه در سالن غدیر تهران برگزار شد که در مهم ترین بازی هفته تیم دانشگاه آزاد به مصاف تیم جوان بیمه تعاون رفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۷:۱۲    
وزیر خارجه سوئد اعلام کرد که موضوع وضعیت قدس با درخواست 8 کشور عضو شورای امنیت، در جلسه اضطراری این شورا بررسی می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۶:۵۴    
رئیس جمهور پیشین آمریکا ضمن مقایسه وضعیت کنونی آمریکا با آلمان در دهه 1930 میلادی درباره شکننده بودن دموکراسی در آمریکا و گسترش بومی گرایی در این کشور ابراز نگرانی کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی اوژانس کشور از وقوع دو سانحه رانندگی در زنجان و شیراز خبر داد و اعلام کرد که در نتیجه این حوادث، 8 نفر از هموطنان کشته و 11 نفر دیگر نیز مصدوم شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۲    
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای به رسمت شناختن بیت المقدس، قبله نخست مسلمانان جهان از سوی سردمداران کاخ سفید را محکوم و این اقدام نابخردانه را فتنه ای بزرگ علیه امت اسلامی دانست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۶:۰۹    
رئیس شورای رقابت با بیان اینکه متولی ساماندهی بازارخودرو در حال حاضر وزارت صنعت است، گفت: هنوز بررسی های شورا برای ورود به بازار خودروهای وارداتی نهایی نشده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۴۲    
خطیب نماز جمعه مسجدالاقصی تأکید کرد که تصمیم اخیر آمریکا درباره قدس، عزم و ایستادگی فلسطینی ها را بیشتر می کند و تأثیر دیگری ندارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۳۹    
محققان چینی قصد دارند با بودجه 3/3 میلیارد دلاری راکتورهای نمک مذابی بسازند و از آن برای تولید نسل جدیدی از پهپادهای سریع تر و ارزان تر استفاده کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۳۰    
وزیر بهداشت با صدور پیامی، از خدمات نیروهای بهداشتی و درمانی در مناطق زلزله زده غرب کشور، تقدیر و خاطر نشان کرد که تا آن هنگام که شرایط بهداشتی و درمانی، هم از نظر نیروی تخصصی و هم امکانات ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۱۸    
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه شواهد نشان از افزایش طلاق در پایتخت دارد، گفت: اقدام موثری برای حذف عوامل موثر در طلاق صورت نگرفته است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۱۵    
فوق ستاره تیم ملی آرژانتین گفت:اگر شاهد موفقیت تیم کشورم در مسابقات روسیه نباشم، از حضور در تیم ملی کنار می روم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۹    
مقامات محلی در ولایت ننگرهار اعلام کردند که این انفجار هنگامی رخ داده است که نمازگزاران مشغول ادای نماز جمعه بودند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۹    
دانشمندان ژاپنی پهپادی طراحی کرده اند که اگر کارمند بیش از وقت تعیین شده کار کند، شروع به پخش آهنگ می کند و کارمندان را مجبور به ترک محل کار می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۶    
سخنگوی ناجا از علیرضا کریمی، عضو تیم ملی کشتی کشورمان که در مسابقات کشتی ارتش های جهان(سیرم) موفق به کسب نشان طلا شده بود، به واسطه عدم رقابت با حریف اسرائیلی تقدیر کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد از رونمایی بنای یادبود شهدای گمنام این دانشگاه در ماه جاری خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۳    
معاون صادرات و امور بین الملل گروه سایپا گفت: برنامه های جدید گروه سایپا در امر طراحی و تولید محصول قابل رقابت و توسعه صادرات را در پیش دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۰    
همایشی با حضور استادان و دانشجویان به همت بسیج دانشجویی و هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر دیر به مناسبت روز دانشجو برگزارشد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۷    
کمیته دانشجویی رهایی قدس در بیانیه ای اعلام کرد: موج تجمعات دانشگاهی در حمایت از قدس شریف از روز شنبه صورت می گیرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۷    
وزیر بهداشت پس از بازدید از مرز دوغارون در منطقه تایباد خراسان رضوی گفت: اگر این منطقه به منطقه آزاد تبدیل شود حتما رونق اقتصادی بیشتری پیدا می کند که بر اساس شرایط جدید ساختار ارائه خدمات ما نیز ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۴    
راهپیمایان در سراسر ایران اسلامی در قطعنامه پایانی تظاهرات ضد آمریکایی-صهیونیستی تاکید کردند که قدس تا ابد پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۴    
دولت ژاپن برای نخستین بار به فکر خرید موشک های دوربرد افتاده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۴۸    
بارش برف و باران در شب گذشته بعد از 5 روز هوای پایتخت را به شرایط سالم بازگرداند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۴۸    
رئیس شورای تخصصی پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، جزئیات برنامه های هفته پژوهش در این دانشگاه را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۴۸    
کارگردان نمایش جنگا نوشته پیر سووی که به تازگی در اداره تئاتر روی صحنه رفته، این اثر نمایشی را،رمزگشایی رازهای زندگی و یافتن هویتی جدید معرفی می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۳۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول اظهار کرد: دانشگاه با تمام توان و پتانسیل ها باید در راستای ترویج و تبیین اهمیت وحدت و یکپارچگی در اقشار مختلف جامعه تلاش کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۳۳    
هیات داوران سیزدهمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه کل گراش نامزدهای بخش های مختلف جشنواره را اعلام کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا پیش از خطبه های نماز جمعه امروز خیرآباد سخنرانی کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۷    
نماینده اتحادیه دانشجویی دفتر تحکیم وحدت در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: سخنرانی نکردن نمایندگان تشکل های دانشجویی مقابل رئیس جمهور در مراسم 16 آذر ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۷    
قسمت دوم برنامه سختانه که قرار بود میزبان شهریار زرشناس باشد در حالی شب گذشته روی آنتن شبکه سه سیما نرفت که هنوز تلویزیون دلیل این تغییر برنامه را رسما اعلام نکرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۴    
جامعه روحانیت مبارز اقدام رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۱    
وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد که دولت آمریکا با اقدام اخیر خود مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، خود را از میانجی گری در فرآیند صلح در خاورمیانه محروم خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۸    
محسن رضایی فردا شب با حضور در برنامه زنده" نگاه یک" به تحلیل اهداف و تبعات اقدام غیر قانونی ترامپ می پردازد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۸    
سرمربی تیم ملی مراکش، حریف ایران در جام جهانی روسیه، برنامه های تمرینی مشخصی را برای این رقابت ها اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۵    
ورزشکار رفسنجانی و دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان در مسابقات وزنه برداری جهان افتخارآفرینی کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۹    
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: هر کسی که بتواند خودش را به تیم تحمیل کند را به رقابت های جام ملت های آسیا می بریم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۹    
به مناسبت فرا رسیدن میلاد پیامبر مهربانی ها، جشنواره غذا برای کمک به نیازمندان شوشتر به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۹    
باستان شناسان موفق به کشف فسیل چشم جانوری به قدمت 530 میلیون سال شدند که می تواند قدیمی ترین چشمی باشد که تاکنون پیدا شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۹    
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: هوادارانی که چه در هتل و چه در ورزشگاه نقش جهان توهین کردند از اعضا و فعالان کانون هواداران باشگاه سپاهان نبودند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۶    
دولت کره شمالی اجازه استفاده از گوشی های هوشمند را بیشتر به خاطر دسترسی به اطلاعات مردم این کشور صادر کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۰    
امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: 16 آذر فریاد ظلم ستیزی جوانان انقلابی در صحنه های بین الملل طنین انداز شد. روز دانشجو نماد عدالت خواهی و تقویت روحیه استکبارستیزی دانشجویان انقلابی است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۵۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی آباد گفت: دانشجویان فرزندان و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۵۱    
رئیس مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران(صلح زیبا) تصریح کرد: بی شک، تمام توطئه ها و جنگ افروزی هایی که در جهان اسلام انجام می شود ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۴۸    
فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی گفت: نسل جدید انقلاب نسبت به ولی فقیه و اصول انقلاب دلبسته تر شده و این موضوع اغراق نیست، در صحنه های گوناگونی انقلاب این موضوع را به عینیت می بینیم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۳۹    
محققان در مغولستان فسیل75 میلیون ساله دایناسور پرداری یافته اند که شبیه یک قو جهش یافته و گوشتخوار بوده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۳۶    
تمرین تیم پرسپولیس تهران در حالی امروز برگزار شد که سرمربی این تیم با داد و فریاد بر سر بازیکنان، آن ها را به دقت بیشتری واداشت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۳۶    
محل تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در روزهای شنبه و یکشنبه مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۳۶    
راهپیمایی مردم تهران در محکومت انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۳۳    
مراسم تجلیل از بازنشستگان و دانشجویان برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام با حضور مسئولان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۳۳    
مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به هم گروهی این تیم با تیم الهلال عربستان گفت: از فدراسیون فوتبال برای رسیدگی و اتخاذ تصمیم مناسب در خصوص محل برگزاری دیدارهای دو طرف و دفاع از حق و حقوق باشگاه ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۲۷    
تعدادی از مدیران فستیوال های معتبر تئاتر اروپا با حضور در کشورمان ضمن دیدار با هنرمندان و مدیرکل هنرهای نمایشی از نزدیک در جریان فعالیت مجموعه های نمایشی دولتی و خصوصی قرار گرفتند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۲۱    
حمیدرضا گرشاسبی گفت: روز یکشنبه جلسه نهایی را با برانکو برگزار می کنیم و مشکلی برای تمدید قرارداد وجود ندارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۸    
رئیس جمهور فرانسه به همراه رهبران کشورهای دیگر، امروز در پاریس با سعد حریری نخست وزیر لبنان دیدار و گفتگو می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۹    
به تازگی رتبه بندی 500 دانشگاه برتر جهان در سال 2018 برای تحصیل در رشته فیزیک منتشر شده است. این دانشگاه ها بر حسب فضای آموزشی، فضای تحقیقاتی و دورنمای بین المللی ارزیابی شده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۹    
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اظهارت دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص میزبانی تیم های ایرانی از تیم های عربستانی و اماراتی گفت: اگر ابلاغیه همین چیزی باشد که آقای دبیرکل گفت ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۳    
یک تیم 14 نفره کوهنوردی که از استان خراسان در حال صعود به اشترانکوه بودند دچار بهمن شدند که با اقدام عوامل امداد و نجات و اورژانس 5 نفر از آنها با بالگرد نجات پیدا کردند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۰    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: برای اینکه گرگ های مستکبر خیال تجاوز را از خود دور کنند، موشک می سازیم و هر چه بتوانیم به برد موشک های خود اضافه می کنیم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۰    
بهزاد عبدی ساخت موسیقی فیلم دارکوب آخرین ساخته بهروز شعیبی را می سازد و به گفته خودش سعی کرده است به حال و هوای فیلم وفادار باشد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۰    
حزب اعتدال و توسعه با صدور بیانیه ای اقدام اخیر دولت آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن بیت المقدس بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۲:۵۷    
تیم های ایزی پایپ کاشان و تایتان مرکوری آمریکا به دیدار فینال چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان در تهران راه یافتند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۲:۵۱    
رئیس جمهور در دو پیام جداگانه که به صورت مکتوب و هم به صورت توئیتری منتشر شده، قهرمانی تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی پاراوزنه برداری مکزیک را تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۲:۵۱    
برای اولین بار در جشنواره تئاتر شهر بخش ویژه نقد مکتوب تئاتر از طریق فراخوان عمومی برای هنرمندان و منتقدان جوان تئاتر برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۲:۴۸    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بسیج واکسیناسیون برای تزریق واکسن آنفلوانزا در مناطق زلزله زده شکل گرفته و جمعیت هدف ما شامل مادران باردار، افراد مسن ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۲:۴۲    
دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس همراه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز به مناسبت ولادت باسعادت رسول گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) و 16 آذر روز دانشجو با آیت الله ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۲:۴۲    
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مازندران دربیانیه ای اقدام اخیر ترامپ، رئیس جمهوری امریکا را محکوم کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۲:۳۹    
تصمیم ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی واکنش های زیادی را در کشورهای منطقه و جهان به همراه داشت و با موج محکومیت و تظاهرات جامعه جهانی روبرو شد.
  • ۱