چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۳:۳۳May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 25 آذر 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 آذر 1396 خبرگزاری آنا 2 آذر 1396 خبرگزاری آنا 3 آذر 1396 خبرگزاری آنا 4 آذر 1396 خبرگزاری آنا 5 آذر 1396 خبرگزاری آنا 6 آذر 1396 خبرگزاری آنا 7 آذر 1396 خبرگزاری آنا 8 آذر 1396 خبرگزاری آنا 9 آذر 1396 خبرگزاری آنا 10 آذر 1396 خبرگزاری آنا 11 آذر 1396 خبرگزاری آنا 12 آذر 1396 خبرگزاری آنا 13 آذر 1396 خبرگزاری آنا 14 آذر 1396 خبرگزاری آنا 15 آذر 1396 خبرگزاری آنا 16 آذر 1396 خبرگزاری آنا 17 آذر 1396 خبرگزاری آنا 18 آذر 1396 خبرگزاری آنا 19 آذر 1396 خبرگزاری آنا 20 آذر 1396 خبرگزاری آنا 21 آذر 1396 خبرگزاری آنا 22 آذر 1396 خبرگزاری آنا 23 آذر 1396 خبرگزاری آنا 24 آذر 1396 خبرگزاری آنا 25 آذر 1396 خبرگزاری آنا 26 آذر 1396 خبرگزاری آنا 27 آذر 1396 خبرگزاری آنا 28 آذر 1396 خبرگزاری آنا 29 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۲۱    
آمریکای ترامپ، این روزها مرتکب اقدامات خلاف مقررات بین المللی و صلح جهانی می شود. این اقدامات، عمدتاً متوجه ایران و جهان اسلام است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۰۹    
دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه در مسابقات بدمینتون دانشجویان کشور درخشید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۲۴    
شایعات و اخبار غیررسمی درباره افزایش قیمت بنزین باعث شد برخی رانندگان از موقعیت سوءاستفاده کرده و به مسافران اعلام کنند از ابتدای دی کرایه را با نرخ جدید دریافت می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۲۴    
آغاز پشیمانی از رای به روحانی با کلید سهم خواهی های سیاسی
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۶:۰۶    
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علم و صنعت در نامه ای به رئیس دانشگاه، خواستار برخورد قاطع با مسببان پاک کردن پرچم اسرائیل از زمین دانشگاه شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۰    
فیلم سینمایی با نام موقت دومینو به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی لاله برزگر که پیش تولید آن از چندماه پیش آغاز شده بود به تازگی در منطقه 4 تهران با حضور بازیگران اصلی وارد مرحله تولید شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۵۰    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو تصریح کرد: در این منطقه یک ریال تخلف مالی صورت نگرفته است و با ورود قوه قضاییه به پرونده ماکو، سلامت مدیران ما آشکار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۳۲    
نتایج پایش ملی فضای کسب و کار در تابستان سال جاری نشان می دهد که وضعیت شاخص ها در این فصل بدتر از فصل بهار بوده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۲۹    
چهل و یکمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور با حضور دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی کشور و جمعی از مسئولان استان اصفهان در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد آغاز به کار کرد ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۱:۰۰    
به طور کلی، بزرگسالان در مقایسه با دیگر گروه های سنی تمایل بیشتری نسبت به مصرف شکر نشان می دهند، بنابراین کاهش و یا حذف شکر از رژیم غذایی آن ها می تواند کاری دشوار باشد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۷:۱۵    
سیدعباس صالحی؛ وزیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران عصر شنبه 25 آذرماه از محل برگزاری یازدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت بازدید کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم با افزایش نسبی بودجه ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۷:۱۵    
سدمعبر نامزد دریافت 6 جایزه از دومین جشنواره گلدن گلوبال مالزی شده است که یکی از معتبرترین جوایز خاور دور محسوب می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۳۴    
عضو شورای مرکزی حزب الله با بیان اینکه حزب الله هرگز در حمایت از مقاومت فلسطین کوتاهی نمی کند، گفت: عربستان با مواضع خود زخم های امت اسلامی را عمیق تر می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۴:۵۸    
مدیر پایگاه میراث جهانی پاسارگاد و عضو هیئت علمی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری از راه اندازی وب سایت رسمی پایگاه میراث جهانی پاسارگاد خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۴:۳۷    
معاون حقوقی رئیس جمهور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: طبق قانون اساسی و قوانین حقوق بشری، دولت موظف به تأمین سلامت شهروندان است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۴:۳۷    
معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری با بیان اینکه آشفتگی های قوانین حقوق سلامت نیازمند اصلاح است، گفت: دریافت رضایت نامه و برائت پزشکان قبل از عمل از بیماران، مورد اختلاف فقهاست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۳:۴۶    
دومین نمایشگاه صلح و زیور از 25 آذر تا 1 دی 96 با نمایش بیش از دویست اثر از حدود صد هنرمند طراح زیور در گالری ملی صنایع دستی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برپا شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۳:۴۶    
اجرای نمایش ماجرای مترانپاژ در رشت، تا 3 دی تمدید شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۳:۴۳    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه بیماری، مقدمه ای برای شکرگزاری نعمت سلامتی است ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۳:۲۵    
میزان تولید شمش طلا در مجتمع طلای موته در 7 ماهه امسال، 78 درصد افزایش یافت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۳:۲۵    
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا بر عدم افزایش قیمت خودروی سراتو و عرضه با شرایط قبلی تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۳:۱۹    
سازمان برنامه و بودجه در اطلاعیه اعلام کرد: دولت قصد ندارد راسا در بازار ارز مداخله کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۳:۱۹    
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه سالانه 200 هزار واحد مسکونی در کشور بازسازی می شود تصریح کرد: از 5 میلیون واحد نیازمند بازسازی در مناطق روستایی کشور ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۳:۱۹    
بورس انرژی امروز یکشنبه شاهد عرضه 90 هزار تنی نفتا سنگین پالایش نفت لاوان در بخش بین الملل است که در صورت ثبت این معامله، رکورد حجم و ارزش معاملات در این بازار شکسته خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۳:۱۹    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: تعلق سود سهام عدالت به مشمولین قطعی است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۳:۱۶    
افزایش قابل توجه منابع پیش بینی شده حاصل از فروش و واگذاری انواع اوراق مالی در سال 97 در مقایسه با سال قبل می تواند به عنوان فال نیک برای رونق در بازار بدهی در سال پیش رو محسوب شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۲:۴۹    
اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی مسابقه ای با عنوان "جهاد، ایثار، شهادت" برگزار می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۲:۱۹    
کرسی ترویجی عرضه و نقد ایده علمی روش شناسی فرهنگ اصطلاحات سیاسی در قرآن به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۲:۱۰    
فیلم مستند موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) همچون فیلم سینمایی این موسسه درباره امام خمینی(ره) اثری ضعیف و تحریف آلود است!
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۱:۰۴    
شکایت صمد مرفاوی از استقلال این تیم را درخطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرارداد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۰:۵۸    
در دنیای امروز دانایی مهمترین منبع قدرت و از محورهای اصلی پیشرفت و تعالی جامعه محسوب می شود و این در حالی است که معرفت و دانایی جز در سایه پژوهش و حقیقت جویی ممکن نخواهد شد و در طول حیات بشری ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۰:۱۹    
فینال رقابت های بین المللی شهدای نیروی دریایی ارتش بین دو حریف پاکستانی و چک برگزار شد که اسیم خان از پاکستان پیروز این رقابت ها شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۰:۱۳    
نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان در دیدار اعضای شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان مسئولان فعلی دانشگاه را افرادی خوشنام و بااندیشه خواند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۰:۰۴    
حسگر عکاسی دوربین های گوشی های هوشمند دچار ضعفی است که در قالب یک نابه هنجاری کوچک ظاهر می شود و از آن می توان به عنوان ابزار شناسایی هویت استفاده کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۳۴    
بیست و هفتم آذر ماه به عنوان سا لگشت شهادت شهید مفتح که به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گذاری شده است یادآور عزم بنیان گذار انقلاب اسلامی است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۳۱    
روز گذشته اسپیس ایکس یک موشک فالکون استفاده شده را همراه کپسول دراگون به فضا فرستاد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۰۴    
برای پی بردن به عمق فاجعه نمی توان تنها روی نمونه مورد اشاره متوقف شد بلکه نتیجه را باید در حاصلضرب خسارت بار این نمونه در صدها نمونه مشابه دیگر جستجو کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۰۱    
وزیر امور خارجه فرانسه در سفر فردا (دوشنبه) خود به واشنگتن درباره برنامه موشکی ایران با مقام های آمریکایی گفت وگو می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۰۱    
دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: برخی فکر می کنند تولید آب سنگین در اراک متوقف شده است. این در حالی است که سالانه 20 تن آب سنگین در اراک تولید می شود و هرگاه نظام اراده کند این تولید بالاتر می ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۳:۴۱    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: روز یکشنبه، محدوده طرح ترافیک تا محدوده زوج و فرد گسترش میابد و تنها خودروهای دارای مجوز طرح، حق ورود به محدوده زوج و فرد را دارند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۳:۴۱    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کرسی آزاد اندیشی می بایست در دانشگاه ها دایر شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۳:۰۲    
روزانه افزون بر 200 کیلو گرم زباله الکترونیکی در شهر اصفهان جمع آوری می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۲:۵۳    
رئیس اتحادیه قنادان تهران گفت: نرخ شیرینی برای شب یلدا ثابت است و هیچ افزایش قیمتی در برنامه نیست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۲:۴۱    
برخی غذاها قادرند سطح قند خون را ثبات بخشیده یا حتی بهتر از آن، بر ثبات میزان آرامش نیز کمک کند. در این مقاله چند مورد از این نوع غذاها را معرفی می کنیم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۲:۳۸    
کلیه مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی و مهدکودک استان تهران به غیر از فیروزکوه و دماوند در روز یکشنبه تعطیل اعلام شد؛ پیش از این مدارس تبریز و ارومیه هم در روز یکشنبه تعطیل شده بود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۲:۳۵    
بانک ها به منظور تسریع در فرایند اجرای اسناد و مفاد قراردادهای لازم الاجرای تنظیم شده بین مؤسسه اعتباری و مشتریان و وصول به موقع مطالبات و ایفای تعهدات قراردادی از جانب مشتریان می توانند از خدمات ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۲:۲۶    
با نزدیک شدن به روزهای پایان سال میلادی و آغاز سال جدید، موتور جستجوی گوگل بیشترین جستجو ها (Top Searches) را در حوزه های مختلف منتشر می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۲:۱۱    
فردی که با نفوذ به سیستم های رایانه ای یک شرکت معتبر قصد سرقت داده های آن ها را داشت توسط مأموران پلیس فتای استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۱:۵۶    
شکهار کاپور کارگردان هندی فیلم زندگینامه بروس لی با عنوان اژدهای کوچک عنوان کرد این فیلم هنوز در دست تهیه است و وی دارد روی فیلمنامه آن کار می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۱:۵۰    
پیکر مطهر شهید مهدی ایمانی بر روی دستان مردم قم تشییع شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۱:۲۶    
هیئتی از مقامات روسیه به منظور تحقیق درباره ماجرای قتل آندره کارلوف سفیر پیشین این کشور که دو سال پیش در آنکارا به قتل رسید، به ترکیه سفر می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۱:۲۳    
پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۱:۲۰    
رادیو بین المللی مونت کارلو به نقل از منابعی سیاسی در یمن از تصمیم سازمان ملل برای اعزام معاون فرستاده ویژه خود به یمن به صنعا برای گفت وگو با گروه انصارالله درباره طرح صلحی جدید خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۱:۱۱    
یک روزنامه کویتی مدعی شده است که در ماه های اخیر آنچه آن را کارخانجات نظامی ایران در سوریه دانسته است، توسط نیروهای اسرائیلی مورد حمله قرار گرفته است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۱:۰۵    
آیت الله نوری همدانی با اشاره به اقدام آمریکا در انتقال سفارت خود به قدس شریف عنوان کرد: خداوند متعال در سه جا حکم کرده است که بنی اسرائیل باید ذلیل باشند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۰:۵۹    
داوود امیریان با اشاره به لطیفه کاش کتاب خواندن را هم ممنوع می کردند تا همه برای لج بازی هم که شده مشتاق شوند به طرفش بروند بیان کرد: واقعا کاش کتاب خواندن ممنوع بود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۰:۵۳    
وزیرآموزش و پرورش با بیان این که راه اندازی درمانگاه فرهنگیان موجب افزایش رضایت فرهنگیان خواهد شد، گفت: ارائه خدمات رفاهی و درمانی از مهم ترین سیاست های آموزش و پرورش است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۰:۵۳    
بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: آیا کارگاه ها توانایی ارتباط با گروه های تولید را برای ورود هنرجویان به بازیگری دارند و اینکه چقدر توان دارند که هنرجویان را در سطح ضعیف ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۰:۴۴    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: به منظور اسکان اضطراری هموطنان زلزله زده در استان کرمان، 440 دستگاه چادر امدادی برپا و 2 هزار و 200 نفر از هموطنان اسکان داده شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۰:۴۴    
دادستان تهران با اشاره به لزوم حمایت وزارت امور خارجه از اقدامات دستگاه قضایی در خارج از کشور اظهار کرد: برخی پرونده های قضایی دارای عنصر خارجی است و یا مانند پرونده بابک زنجانی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۰:۴۱    
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: از زمان شروع انقلاب ما مورد تعرضات حقوق بشری قرار گرفتیم، چرا اینقدر به ما تعرض حقوق بشری می شود؟ چرا عربستان سعودی ، بحرین ،کویت ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۰:۳۸    
سید مهدی جعفری طی حکمی به عنوان مدیر کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۰:۳۵    
مشاور اداره کل فرآورده های غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: نظارت های جدی بر محصولات غذایی وارداتی صورت می گیرد و در این موضوع سازمان غذا و دارو به صورت ویژه برنامه دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۰:۳۲    
استادیار بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ایران تا کنون 34 هزار مورد مبتلا به اچ ای وی شناسایی شده اند که طبق نظر کارشناسان در وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی تعداد واقعی مبتلایان ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۰:۳۲    
فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه از نجات پنج کویرنورد که با خودرو در کویر این شهرستان گرفتار شده بودند توسط ماموران پاسگاه عملیاتی نیگنان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۰:۳۲    
عضو آکادمی اقتصاد سلامت با اشاره به کمبود منابع حوزه سلامت، گفت: امروزه متولیان سلامت و سازمان های بیمه گر پذیرفته اند که تنها راه برون رفت از این چالش، مدیریت هزینه است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۰:۲۹    
آتش سوزی در پاساژ محمد واقع در سه راه امین حضور تهران، یک مصدوم برجای گذاشت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۰:۲۰    
بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: افرادی که در مهمانی های شبانه تقش دریافت می کنند به واسطه عنوان خود و نقش هایی که دارند وارد مذاکره با مغازه ها، شرکت ها و سازمان ها می شوند و زمین، خانه ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۰:۲۰    
سفیر عمان گفت: قرار است ویزا بین دو کشور ایران و عمان به زودی برداشته شود .
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۰:۱۴    
رئیس انجمن برنج مازندران با بیان اینکه برنج ایرانی روی دست شالیکاران مانده است، از حاکم شدن رکود بر بازار برنج ایرانی و کاهش قدرت خرید مردم خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۰:۱۱    
بر اساس آمار، 54 درصد بزرگسالان در انگلیس دچار بیماری های لثه هستند و کارشناسان بهداشتی باور دارند که بیماری های لثه بر روی سلامت کلی بدن تأثیر می گذارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۰:۰۵    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه کیفیت تحصیلی دانش آموزان ایرانی به نحو محسوسی افت کرده است، گفت: در این میان دانش آموزان پسر نسبت به دختران افت تحصیلی بیشتری داشته اند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۰:۰۲    
آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده ها باعث شد تا کلیه مدارس در شهرهای تبریز و ارومیه در استان های آذربایجان شرقی و غربی، روز یکشنبه، برای دومین روز متوالی تعطیل شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۹:۵۶    
این روزها یکی از خبرهای مهم حوزه تکنولوژی در کشورمان، اجرای طرحی با نام “رجیستری” است. به همین دلیل تصمیم داریم تا بررسی کنیم، طرح رجیستری چیست و چرا اهمیت دارد؟
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۹:۵۰    
اگر مالک خودرویی کارت و یا سند سبز خودرو خود را گم کرده باشد برای دریافت سند سبز المثنی یا کارت خودرو المثنی باید مدارک خاصی را همراه داشته باشد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۹:۴۴    
وزیر خارجه عراق اعلام کرد که ائتلاف بین المللی تحت رهبری آمریکا در عراق پایگاه های نظامی احداث نخواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۹:۳۸    
در حالی که امارات پروژه اشغال و دزدی از منابع طبیعی یمن را کلید زده است، وزیر مشاور دولت این کشور ادعا کرده که انصار الله بخش عظیمی از دارایی های دولت یمن را تحت تصرف در آورده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۹:۲۹    
چند ماه پیش و پس از مطرح شدن نخستین ادعاهای آزار جنسی علیه هاروی واینستین، یک تهیه کننده هالیوودی پیشنهاد تشکیل کمیسیونی برای مبارزه با این مسئله را داد که حالا این امر محقق می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۹:۲۹    
یک رسانه غربی با اشاره به اتهامات جدید نماینده آمریکا در سازمان علیه ایران به بررسی ابهامات موجود در اظهارات نیکی هیلی پرداخته است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۹:۲۳    
یک روانشناس بالینی، ارتباط موثر والدین با فرزندان و ارتقاء سطح آگاهی خانواده ها از خطرات اعتیاد را از عوامل مهم پیشگیری از اعتیاد دانست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۹:۱۷    
رئیس انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی گفت:عدم لحاظ شرایط واردات گوشت قرمز دربخشنامه تغییر مهلت ثبت سفارش،نشان از آن دارد نظر تشکل های تخصصی اخذ نشده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۹:۰۸    
به نظر می رسد روسیه تنها کشوری است که "دونالد ترامپ" می تواند با کمک آن با حفظ وجهه، از بن بست کنونی خارج شده و وارد مذاکره با کره شمالی شود ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۹:۰۵    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از تشکیل کارگروهی ویژه برای رسیدگی به مشکلات رانندگان تاکسی شاغل در مجموعه های فرودگاهی شهر تهران اعم از مهرآباد و امام خمینی(ره) خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۹:۰۲    
سعید بیابانکی در دوازدهمین محفل شعر قرار گفت:اشعار آیینی را دوست دارم و دوست دارم به عنوان شاعر آیینی شناخته شوم گر چه مردم بیشتر آثار طنز را منتشر می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۸:۵۶    
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در مقاله ای با اشاره به احتمال ممانعت دولت ترامپ از فروش هواپیماهای بوئینگ و ایرباس به ایران نوشت ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۸:۵۳    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط از روز سه شنبه 28 آذرماه 96 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۸:۵۰    
مسعود نیلی دستیار ویژه اقتصادی رئیس جمهور گفت: صندوق بازنشستگی، نظام بانکی، قیمت گذاری و در نهایت بودجه، ابرچالش های اقتصاد ایران هستند که برآیند آن ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۸:۴۷    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اصلی کشور ما این است که افراد متخصص و کاربلد در راس کارهای تخصصی و اجرایی کشور نیستند و افرادی که نباید در حوزه های تخصصی وارد شوند اجازه ورود و دخالت در این ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۸:۴۴    
مسئولان مصری، روز شنبه گذرگاه مرزی رفح، به عنوان تنها کانال ارتباطی مردم محاصره شده غزه، را به صورت دو طرفه بازگشایی کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۸:۳۸    
معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران اعلام کرد که با توجه به اطلاعات دریافتی از سازمان هواشناسی مبنی بر پایداری و سکون نسبی هوا و وقوع وارونگی دما ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۸:۳۸    
مهران غفوریان گفت: از کسانی که برایم شایعه خودکشی، اعتیاد و ترساندن مردم با اسلحه قلابی را ساختند، نمی گذرم؛ این افراد با شایعات شان خانواده مرا آزار دادند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۸:۲۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: پدیده شوم زیرمیزی کاهش یافته اما هنوز از بین نرفته است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۸:۱۷    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از تردد 3 دستگاه اتوبوس هوشمند به صورت پایلوت در سطح شهر تهران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۸:۱۱    
یک متخصص پوست و مو در خصوص عوامل ایجاد بیماری اگزما، علائم و روش های درمان این بیماری توضیحاتی را ارایه کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۸:۰۵    
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، اختصاص بودجه امسال دولت و شهرداری تهران را شانس آخر بافت فرسوده می داندو معتقد است که بودجه موضوعی است که تعیین می کند تهران تا چه زمانی میزبان ساختمان های مخروبه ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۷:۵۹    
یک متخصص تغذیه گفت: مکمل هایی وجود دارد تا به خوبی جلوی اشتها را بگیرد و از اضافه وزن پیشگیری کند؛ این مکمل ها ترکیباتی خاص به صورت قرص های گیاهی قابل تهیه و مصرف هستند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۷:۵۳    
فرزند پادشاه سعودی و داماد رئیس جمهور آمریکا با اتخاذ سیاست هایی واحد و تنش زا به نفع صهیونیسم، منطقه و جهان را دچار آشوب هایی بی سابقه کرده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۷:۵۰    
امروز زلزله ای با قدرت 4 ریشتر کرمان را لرزاند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۷:۴۷    
در حالی که در لایحه بودجه 97 کشور، 5 هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم، آرد و نان در نظر گرفته شده که کمتر از سال گذشته است ...