دوشنبه ۰۵ تیرساعت ۰۹:۵۸Jun 2017 26

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 20 دی 1395 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 اردیبهشت 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 تیر 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 1 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 2 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 3 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 4 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 5 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 6 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 7 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 8 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 9 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 10 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 11 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 12 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 13 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 14 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 15 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 16 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 17 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 18 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 19 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 20 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 21 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 22 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 23 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 24 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 25 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 26 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 27 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 28 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 29 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۶:۵۲    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خواستار برگزاری مستمر جلسات مشترک تشکلهای ایثارگری با مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران شد تا مسائل و مشکلات به صورت مشخص در ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۹    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR تصاویری از همراهی رهبر معظم انقلاب اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی را در نماهنگ سال های همراهی منتشرکرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۱    
نواب صفوی گفت: در خصوص اینکه می گویند من شبکه فارسی 1 را بسته ام، شاید این تصویر تداعی شود که من با دو مامور به آنجا رفته و درب شبکه را بسته ام که اصلاً اینطور نیست ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۱۱    
مراجع عظام از قم برای درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام های تسلیت جداگانه صادر کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۸    
یک شنبه 19 دی ماه بود که خبر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی به علت عارضه قلبی در رسانه های داخلی و خارجی منتشر شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۸    
نشست خبری دومین جایزه کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی- اسلامی...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۸    
مدیرعامل شرکت بورس: تا 10 روز دیگر نماد معاملاتی بانک ها باز می شود / نگرانی ها برای سقوط قیمت سهام بانک هایی که نمادشان قرار است در بازار سرمایه باز شود، بالا گرفته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۰:۵۳    
فروش سیمکارت های رند با قیمت بالاتر از حد مرسوم، روندی است که از سال ها قبل در بازار متداول بوده، اما مدتی است خود اپراتورهای تلفن همراه نیز به طور مستقیم به این عرصه ورود کرده اند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۰:۵۳    
تخلفات حسین فریدون محرز است و طبیعتاً قوه قضائیه منعی برای رسیدگی به این تخلفات ندارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۰:۵۳    
ادامه دادن به مسیر ایجاد دوقطبی و متن کردن حاشیه در واقع کمک کردن به دشمن است برای ضربه زدن به قوه ای که از عناصر اقتدار ملی ایران اسلامی است و قاطعانه و با شجاعت در برابر مفاسد ایستاده و از این طریق ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۷:۱۴    
کریستیانو رونالدو به انتخاب به عنوان برترین بازیکن سال واکنش نشان داد. به گزارش ایسنا، کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن سال 2016 انتخاب شد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۷:۱۱    
داربی ایرانیهای لیگ ستارگان قطر به سود تیم پور علی گنجی در السد به پایان رسید تا این تیم جایگاه خود در رده دوم جدول رده بندی را حفظ کند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۷:۱۱    
آرای سرمربی و کاپیتان تیم ملی ایران در مراسم بهترین های فوتبال جهان مشخص شد. به گزارش ایسنا، مراسم بهترین های سال 2016 برگزار شد و کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این که استعفای کی روش در فضای این چنینی به صلاح نیست، گفت: در شرایط بسیار حساسی به سر می بریم و این که استعفایی داده شود و یا پذیرفته شود، به صلاح نمی باشد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۸    
حسین هاشمی استاندار تهران دوشنبه 20 دیماه مهمان برنامه تهران 20 می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۸    
ادن هازارد درباره عملکرد ضعیف خود در فصل گذشته لیگ برتر به صحبت پرداخت. به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۵    
در سی وپنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، 19 نمایش در بخش محیطی، آلترناتیو، تعاملی و دیگر گونه های تئاتر بیرونی به رقابت می پردازند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۲    
دیدار "منچستر یونایتد-هال سیتی " سه شنبه21 دی ماه ساعت 23:30 به صورت زنده روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرند .
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۶:۵۹    
قرعه کشی دور چهارم رقابت های جام حذفی انگلیس برگزار شد. به گزارش ایسنا، قرعه کشی دور چهارم رقابت های جام حذفی انگلیس برگزار شد که در یکی از دیدارها منچستریونایتد مدافع عنوان قهرمانی باید برابر ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۶:۵۹    
21 دی ماه، سریال رادیویی "مصلح آزادی" با موضوع زندگینامه شهید نواب صفوی از رادیو نمایش پخش می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۶:۵۹    
تیم والیبال هاوش گنبد از لیگ برتر والیبال کنار کشید. به گزارش ایسنا، عصر امروز کمیته انضباطی فدراسیون والیبال درباره بازی نیمه تمام هاوش گنبد و شهرداری تبریز جلسه تشکیل داد و بازی را 3 بر صفر به ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۶:۵۶    
نشست های حافظ خوانی با اجرای بهروز رضوی و همراهی گروه موسیقی سنتی پرنیان از 23 دی در همای سعادت برگزار می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۶:۵۶    
در مسابقات اسنوکر شهرهای آسیا در چین باشگاه های توپ سیاه و توپ طلایی برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند ولی باشگاه سبز اهواز و جهان بیلیارد رشت با شکست مواجه شدند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۶:۵۰    
سقف تاریخی کوشک احمدشاهی توسط دفتر فنی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران مورد بازسازی و مرمت قرار می گیرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۴:۱۶    
پیکر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، دقایقی قبل در آرامگاه ابدی خود آرام گرفت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۳:۴۳    
بازیگران و هنرمندان ایران در واکنش به خبر فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام های تسلیت خود را در صفحه اینستاگرام منتشر کردند .
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۳:۲۲    
شهردار تبریز با صدور پیامی، ارتحال جانسوز یار دیرین امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۳:۲۲    
در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت این مجاهد انقلاب و یار صدیق رهبر کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۲:۱۹    
نظامیان امریکایی که قصد عبور از ایست و بازرسی شمال استان صلاح الدین و حضور در منطقه عملیاتی را داشتند؛ از سوی رزمندگان مقاومت اسلامی نُجَباء اخراج شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۱:۳۳    
سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: 100 کد فوریت های پزشکی امروز سه شنبه برای ارائه خدمات در مراسم تدفین آیت الله هاشمی رفسنجانی در حرم مطهر امام خمینی (ره) مستقر شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۱:۱۹    
کارشناس ارشد سازمان غذا و دارو، ارتباط بین آنتی بیوتیک و خواب آلودگی را رد و تأکید کرد که برای مصرف دارو حتما باید با پزشک مشورت کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۱:۰۱    
پیش بینی ها حکایت از کاهش التهاب بازار ارز در دو ماه پایانی سال دارد،بااین وجود این امر نباید موجب غفلت سیاستگذاران از اصلاحات اساسی بازار ارز، تنظیم سیاست بلندمدت و نوسانات کوتاه مدت شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۰:۵۸    
مراسم تشییع و تدفین پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۲:۲۸    
در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، اقشار مختلف و مقامات کشوری و لشکری عصر دوشنبه بیستم دی در حسینیه جماران حضور پیدا کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۹:۴۲    
اخبار لحظه لحظه از مراسم بزرگداشت و مراسم تشییع و خاکسپاری آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، در این خبر بروزرسانی می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۹:۴۲    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با ارسال نامه به دونالد ترامپ، به او درباره خطرات انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس هشدار داده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۹:۳۹    
علی فریدونی گفت: یک هزار و 945 کالای جدید فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی و رویکرد خلاقیت و نوآوری در دومین نمایشگاه کالاهای فرهنگی واقع در مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان ارائه می ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۹:۳۳    
نخست وزیر ترکیه عملیات شهادت طلبانه قدس را محکوم کرد و این اقدام با واکنش حماس روبرو شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۹:۳۳    
سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی پیام تسلیت صادر کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۹:۳۳    
با توجه به اعلام تعطیلی رسمی در روز سه شنبه، محدودیت های ترافیکی تردد در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد اعمال نخواهد شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۹:۳۳    
رئیس جمهور سوریه با ارسال دو پیام جداگانه به رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور ایران، درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۹:۳۳    
دبیرکل جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد در پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۹:۳۳    
خبرگزاری انگلیسی گزارش داد که ایران درحالی بودجه نظامی خود را افزایش داده است که رئیس جمهوری جدید آمریکا نسبت به توسعه توان موشکی ایران ابراز نگرانی کرده بود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۴:۵۹    
داوران قضاوت کننده در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از سوی دپارتمان داوری اعلام شد. به گزارش ایسنا، اسامی داوران هفته شانزدهم لیگ برتر به این شرح است: چهارشنبه 22 دی 95 ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۴:۵۹    
یکی از تیم های بحران زده لیگ برتر فوتسال برای ششمین بار دست به تغییر کادرفنی خود زد. به گزارش ایسنا، تیم فوتسال طرح و توسعه قزوین که با خرید امتیاز تیم میثاق تهران در لیگ برتر امسال شرکت کرده ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۳:۴۸    
کارلوس کی روش با انتقاد از مشکلات به وجود آمده برای تیم ملی فوتبال، گفت: نمی توانم در جایگاهی باشم که در ایران به من حمله شود، اما فدراسیون فوتبال هیچ کاری انجام ندهد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۳:۴۸    
بازیکن ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته و امروز (دوشنبه) از تمرینات معاف بود، از فردا سه شنبه تمرینات خود با سرخپوشان را از سر خواهد گرفت. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۳:۴۸    
تیم کشتی آزاد قزاقستان برای برگزاری تمرینات مشترک و حضور در جام تختی در خانه کشتی تهران به سر می برد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۳:۴۸    
تمام رقابت های باشگاهی فوتبال در همه رده های سنی در هفته جاری در سراسر کشور به بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی با یک دقیقه سکوت برگزار خواهد شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۳:۴۸    
ظهر امروز (دوشنبه) رییس فدراسیون و رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس دیدار کردند. به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۳:۴۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید سایپا می تواند از بحران خارج شود. به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس با تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۳:۴۵    
15 وزنه بردار از بیست و چهارم دی وارد اردوی تیم ملی جوانان می شوند که چهار نفر از آنها هشتم بهمن اردو را ترک خواهند کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۳:۴۵    
سروش رفیعی به پرسپولیس پیوست. به گزارش ایسنا، سروش رفیعی که در نیم فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی بازی می کرد، با عقد قراردادی به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۲۸    
کمیته ملی المپیک درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت. به گزارش ایسنا ، در متن پیام تسلیت کمیته ملی المپیک آمده است: ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۲۸    
فدراسیون فوتبال در خصوص یک بند از مصوبات هیات رئیسه، اصلاحیه ای را در این زمینه اعلام کرد. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۲۵    
سرمربی کروات الشحانیه بعد از تساوی برابر معیذر به ستایش از رحیم زهیوی، بازیکن ایرانی جدید این تیم قطری پرداخت. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۲۵    
مراسم تشییع پیکر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس برگزار شد. به گزارش ایسنا، صبح روز دوشنبه با حضور جمعی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر کاظم سید علی خانی برگزار شد و وی در کنار ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۲۲    
خانواده بزرگ ورزش ایران و مسئولان فدراسیون های ورزشی با صدور پیام هایی جداگانه درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۲۵    
روزهای استراحت برای ورزشکاران بسیار اهمیت دارد و آنها باید به استراحت کنند. به گزارش ایسنا، ورزشکاران در روزهای استراحت بافت های عضلانی جدید می سازند و بدن آنها ریکاوری انجام می دهد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۲۵    
یکی از سایت های والیبالی بازگشت پارسه به لیگ برتر والیبال را اتفاقی عحیب توصیف کرد. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۲۵    
ورزشکاران که به دنبال رسیدن به بهترین کارایی هستند غالباً سعی دارند که وزن خود را نیز کمی کاهش دهند. ایجاد تعادل در بدن باعث افزایش قدرت و سرعت این ورزشکاران می شود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۲۵    
اسامی تیم های ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت های بین المللی کشتی جام تختی اعلام شد. به گزارش ایسنا، سی وهفتمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی جام تختی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۲۲    
بامداد امروز (دوشنبه) در لیگ بسکتبال NBA، 9 بازی انجام شد. در مهم ترین این بازی ها کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت وریرز صدرنشینان کنفرانس غرب و شرق به پیروزی رسیدند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۲۲    
مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان برای عرض تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی به حسینیه جماران رفت. به گزارش ایسنا، پس از ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۲۲    
سای کی، شهردار پکن متعهد شد که تمامی اقدامات لازم برای کاهش آلودگی هوای این شهر را تا المپیک زمستانی 2022 انجام دهد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۲۲    
مدافع اسپانیایی پس از پایان بازی بارسلونا و ویارئال حرکت جنجالی انجام داد. به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا دیشب (یکشنبه) برابر ویارئال قرار گرفت و برابر میزبانش به تساوی یک بر یک رسید ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۱۹    
فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را در خصوص لغو کلیه مسابقات فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی صادر کرد. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۱۶    
رکابزنان المپیکی می گوید، آمادگی اش در حدی نیست که بتواند در قهرمانی آسیا رکاب بزند ودر مورد نرفتن به اردوی تیم ملی با رییس فدراسیون صحبت کرده است . ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۴    
تیم های میلان و یوونتوس حریفانشان را در لیگ ایتالیا شکست دادند. به گزارش ایسنا، در هفته جاری رقابت های لیگ ایتالیا 2 دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارها میلان به مصاف کالیاری رفت و این دیدار که ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۴    
این روزها در باشگاه استقلال هارمونی عجیب و البته ناهماهنگی نواخته می شود. به گزارش ایسنا، استقلال روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۱    
سردار غیب پرور گفت: ایستادگی جمهوری اسلامی ایران به رهبری ولایت فقیه مقابل زورگویی های آمریکا به پشتوانه اسلام و همراهی مردم است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۱    
ستاره برزیلی در ورزشگاه جیانت آمریکا در میان 75 هزار تماشاگر و برخی از بزرگان فوتبال خداحافظی کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۱:۲۲    
فدراسیون کشتی آمریکا اعلام کرد از طرح برگزاری مسابقات "همبستگی جهانی برای کشتی" حمایت می کند. به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون کشتی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۰    
عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و آموزشی وزارت ورزش و جوانان و محمدیان معاون امور بانوان این وزارتخانه در پیام هایی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۸    
سجاد استکی ستاره هندبال ایران و بازیکن تیم دینامو بخارست رومانی، بعد از کسب عنوان برترین گلزن لیگ های اروپایی، عنوان پدیده سال 2016 لیگ اروپا را نیز کسب کرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۸    
ورزشگاه ماراکانا برزیل کاملا رها و به پناهگاه گربه ها تبدیل شده است. به گزارش ایسنا و به نقل از ال پاییس، زمانی که توریست ها به ماراکانا می آیند و در کنار باجه های بلیت فروشی عکس می گیرند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۵    
در پی درگذشت ایت الله هاشمی رفسنجانی وزیر ورزش و جوانان پیام تسلیت صادر کرد. به گزارش ایسنا پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انّا لله و انّا الیه راجعون ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۲    
نایب قهرمان کشتی جهان در سال 2014 گفت : از دو ماه دیگر در وزن 65 کیلوگرم به تشک کشتی بازخواهم گشت. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۲    
سیاه و قرمزپوشان مشهدی با وجود تغییر مربی در میانه نیم فصل، توفیقی در کسب نتایج مطلوب نداشتند. به گزارش ایسنا، در بخش سیزدهم بررسی آمار و ارقام تیم های لیگ شانزدهم تا پایان نیم فصل اول ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۲۵    
بارسلونا با گلزنی مهاجم آرژانتینی اش از شکست برابر ویارئال فرار کرد. به گزارش ایسنا بارسلونا یکشنبه شب در هفته هفدهم لالیگا میزبان ویارئال بود که این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۸:۳۶    
رئیس جمهور منتخب آمریکا از درز اطلاعات محرمانه در رسانه های این کشور انتقاد کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۸:۳۶    
مردان مسلح که با ایجاد تصادف ساختگی، خودروهای گرانقیمت را سرقت می کردند با کمک دوربین های مداربسته شناسایی ودستگیرشدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۸:۳۳    
رییس جمهوری در پیام تسلیتی به مناسبت رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی تاکید کرد که اسلام سرمایه ای پرارزش، ایران امیری بزرگ، انقلاب اسلامی پرچمداری شجاع و نظام مُدبری کم نظیر را از دست داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۸:۳۰