شنبه ۲۷ مردادساعت ۱۵:۴۶Aug 2018 18

خبرهای پارسینه 19 مرداد 1397 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 30 اسفند 1395 پارسینه 29 اسفند 1396 پارسینه 31 فروردین 1397 پارسینه 31 اردیبهشت 1397 پارسینه 31 خرداد 1397 پارسینه 31 تیر 1397 پارسینه 1 مرداد 1397 پارسینه 2 مرداد 1397 پارسینه 3 مرداد 1397 پارسینه 4 مرداد 1397 پارسینه 5 مرداد 1397 پارسینه 6 مرداد 1397 پارسینه 7 مرداد 1397 پارسینه 8 مرداد 1397 پارسینه 9 مرداد 1397 پارسینه 10 مرداد 1397 پارسینه 11 مرداد 1397 پارسینه 12 مرداد 1397 پارسینه 13 مرداد 1397 پارسینه 14 مرداد 1397 پارسینه 15 مرداد 1397 پارسینه 16 مرداد 1397 پارسینه 17 مرداد 1397 پارسینه 18 مرداد 1397 پارسینه 19 مرداد 1397 پارسینه 20 مرداد 1397 پارسینه 21 مرداد 1397 پارسینه 22 مرداد 1397 پارسینه 23 مرداد 1397 پارسینه 24 مرداد 1397 پارسینه 25 مرداد 1397 پارسینه 26 مرداد 1397 پارسینه 27 مرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۵۵    
این گیاه در مواردی که واریس خفیف، ضربه به ساق پا یا، جراحی در ساق پا صورت گرفته از پیشرفت ضایعه جلوگیری می نماید. شاه بلوط و پیشگیری ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۵۰    
هیچ کس نمیتواند استدلال کند که یک قرص میتواند مشکلات جنسی را برطرف کند، چون اختلال عملکرد جنسی یک مسئله پیچیده است و علل زیادی دارد. شاید اولین چیزی که به فکرتان برسد استفاده از ویاگرا باشد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۴۵    
عامل های از بین برنده رنگ خودرو در دو دسته شیمیایی و فیزیکی بخش بندی می شوند: عامل های شیمیایی که عموما موجب بیشترین آسیب را به رنگ بدنه خودرو می باشند عبارتند از: ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۴۰    
یکی از عواطف و احساسات انسان که امام (ع) در تربیت دینی از آن سخن به میان می آورد محبت است. محبت گوهری خدادادی که سرمایه ی وجودی انسان است برای رشد و کمال رسول الله (ص) فرموده اند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۳۵    
در هنگام مرور صفحات اینترنتی به به تصاویر مختلف متحرک در قالب عکس های متحرک، فایل های فلش و... برمی خوریم که گاهی به دلیل سرعت بالای آن ها قادر به مشاهده دقیق محتوای آن ها نیستیم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۲۵    
محققان آمریکایی معتقدند پروبیوتیک ها می توانند بدن را در برابر استرس ایمن کنند. گروهی از محققان آمریکایی نوعی باکتری خوب را پیدا کردند که ممکن است از مغز در برابر تاثیرات منفی استرس حفاظت کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۲۰    
برای استفاده از این ترفند کافی است هر دو رایانه (لپ تاپ و یک لپ تاپ یا رایانه دیگر) در یک شبکه وای فای یکسان قرار گرفته باشند و هر دو نیز به ویندوز 10 مجهز باشند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۲۰    
در هفتۀ نهم هنوز خیلی زود است که رحم در حال رشد خود را از روی شکم ببینید یا احساس کنید. رحم طی این هفته هنوز در پشت استخوان اندام تناسلی شما محافظت می شود و تا پس از هفتۀ 12 برآمده نخواهد شد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۲۰    
هرگز به شوهرتان این جملات را نگویید در زندگی زناشویی هرگز نباید زن و شوهر به یکدیگر دروغ بگویند و همیشه و در همه حال باید با یکدیگر رو راست باشند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۱۰    
مو نقشی کلیدی در زیبایی ظاهری انسان ایفا می کند و زیبایی آن اغلب به عنوان نیمی از زیبای کلی فرد در نظر گرفته می شود. برخورداری از موهایی زیبا و مهم تر از آن سالم چیزی است که همه ما خواهان آن هستیم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۰۹    
شیخ جلال الدین الصغیر، عضو کادر رهبری مجلس اعلای عراق در بیانیه ای نسبت به تصمیم نخست وزیر این کشور برای پایبندی به تحریم های آمریکا علیه ایران واکنش نشان داده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۰۵    
چه بیمارانی احتیاج به درمان دارند؟ همانگونه که گفته شد 10 درصد مردان پس از سن بلوغ درجاتی از واریکوسل دارند، ولی همه آن ها احتیاج به درمان ندارند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۰۵    
چلو صرفا به برنجی که به روش آبکش تهیه شده گفته میشود و پلو همه برنجها و کته رو هم شامل میشود. چلو آبکش: ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۰۵    
همه ما می دانیم که هنگام بارداری بدنمان تغییر می کند. آنچه اغلب در موردش صحبت نمی کنیم چیزهایی است که به همراه بارداری تغییر می کند از جمله عادات غذایی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۵۵    
درد مزمن در ناحیه اطراف دهانه واژن ( فرج ) که برای آن هیچ علت قابل شناسایی وجود ندارد. درد، سوزش یا التهاب مرتبط با ولوودینیا ممکن است هنگام نشستن به مدت طولانی ناراحت کننده باشد و یا درد و سوزش حاصل ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۴۵    
میل جنسی مرحله ای روانشناختی است که طی آن، فرد تمایل به خیال پردازی و... یا داشتن فعالیت جنسی با فرد دیگری دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۳۵    
اگر می خواهید لاغر شوید، پودر جوانه گندم را همراه با ماست یا سالاد کاهو 10 دقیقه قبل از صرف غذا میل کنید و اگر می خواهید چاق شوید آن را 10 دقیقه بعد از صرف غذا بخورید. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۳۰    
روز دوم از هفته سوم رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز جمعه با دیدار تیم های فوتبال پدیده و صنعت نفت در مشهد پیگیری شد که این دیدار در پایان با یک گل به سود پدیده به پایان رسید. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۲۹    
در زندگی مشترک، رابطه زناشویی یکی از تاثیرگذارترین روابط در سلامت خانواده است. بسیاری از بیماری ها و عفونت های ویروسی، باکتریایی و انگلی از راه جنسی منتقل می شوند، از جمله این بیماری ها کلامیدیا ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۲۶    
جدال تیم های سپاهان با پیکان و نفت مسجدسلیمان با فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال برنده نداشت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۲۶    
تیم فوتبال استقلال در سومین دیدار خود در لیگ برتر موفق شد تیم پرستاره تراکتورسازی را شکست بدهد و با 6 پله صعود به رده چهارم جدول رده بندی برسد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۱۵    
به نظرم مقداری چاق شده ای این حرف برای زنان یکی از مخرب ترین حرف ها و کلمات است. حتی اگر همسر شما بعد از ازدواجش دچار چاقی و اضافه وزن شده هرگز نباید به روی او آورید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۱۵    
آشپزی خوب اسراری دارد که مهم ترین آن دانستن اصول صحیح آشپزی است ... سرآشپز های معروف این نکته ها را رعایت می کنند و به همین دلیل آشپزی آن ها همیشه مثال زدنی است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۱۰    
ملاسما یا لک حاملگی که به صورت اکتسابی است، از شایع ترین علل ایجاد لک های صورت در زنان مراجعه کننده برای درمان آن است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۱۰    
آشپزی مانند هر مهارت دیگری با تمرین و تکرار به تکامل می رسد و هر آشپزی در طول فعالیت خود به نکاتی دست پیدا می کند که او را از بقیه متمایز می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۰۵    
رییس شما به طرز عجیب و غریبی شما را کنترل می کند این شخص جزییات امور را به شدت مدیریت می کند. موقعیت برای شما خفقان آور و تحمل ناپذیر است؛ زیرا او می خواهد همه تصمیم گیری ها را کنترل کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۵۸    
مهاجم آبی های تهرانی در نیمه اول برابر تراکتورسازی باز هم نمایش خوبی داشت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۵۵    
سرفه های مزمن، گرفتگی و تغییر صدا بیش از 3 هفته از نشانه های سرطان در مصرف کنندگان دخانیات است،یک سوم سرطان ها قابل پیشگیری است و یک سوم دیگر سرطان ها اگر به موقع تشخیص داده شود کاملاً درمان پذیر ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۵۰    
آبشار دراسله یا آبشار دراسله تنگه در 40 کیلومتری جنوب غربی شهر زیرآب، در دهستان ولوپی و 2 کیلومتری جنوب روستای ییلاقی دراسله واقع شده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۵۰    
نامتقارن بودن سینه یا بزرگتر بودن یک سینه نسبت به دیگری جزو نگرانی های شایع خانم هاست، ولی باید بدانید که این مساله کاملا معمول بوده ودرست مثل ابرو ها وجود تفاوت های جزئی جای هیچگونه نگرانی ای ندارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۴۹    
متخصصان گوشت گاو تولید شده در مزارع را منبع خطرناکی از سوپر باکتری اعلام نمودند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۴۵    
محققان می گویند برخی از پروبیوتیک ها می توانند باکتری های روده را در افراد مبتلا به MS یا مولتیپل اسکلروزیس Multiple sclerosis بهبود ببخشند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۴۰    
پیش از این تاثیرات مثبت باکتری های مفید موجود در فرآورده هایی مانند ماست بر ارتقای سطح ایمنی بدن نشان داده شده بود. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۲۹    
چند روزی است که در شبکه های اجتماعی خبری به نقل از صفحه اینستاگرام حمید فرخ نژاد بازیگر سینما دست به دست می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۲۸    
مسکو - ایرنا - وزارت امور خارجه روسیه در اطلاعیه ای برنامه اجلاس وزیران خارجه پنج کشور ساحلی خزر در اکتائو قزاقستان را تشریح کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۲۷    
آی اسپورت- پائولو سرجیو در دقایق واپسین نیمه اول با استارتی سریع خود را به داور رساند و از پرخاش بازیکن خود به وی ممانعت به عمل آورد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۲۶    
کرمانشاه - معاون فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از قتل ملی پوش کرمانشاهی سابق کبدی با ضربات چاقو خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۲۶    
درگیری هواداران استقلال و تراکتورسازی باعث شد تا ماموران امنیتی ورزشگاه دو برابر شوند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۲۵    
تحقیقات جدید نشان می دهد این شرایط باعث ایجاد برخی از هورمونهای استرس در جریان خون می شود که ضعف سیستم دفاعی بدن را موجب می گردد و ما را در مقابل بیماریهای عفونی مانند سرماخوردگی و آنفلوآنزا آسیب ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۲۱    
تهران- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آوار یک منزل مسکونی در اتوبان تهران کرج خبر داد و گفت: در این حادثه یک کارگر فوت شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۲۰    
متخصصان تغذیه مصرف مرتب و هفتگی ماهی و انواع فراورده های دریایی را توصیه می کنند اما خیلی ها می گویند این مواد غذایی قیمت بالایی دارند و هر کسی نمی تواند از پس هزینه تهیه شان برآید در حالی که میگوپلو ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۲۰    
در دوران بارداری معمولا خانم های باردار نگران پوست خود هستند و اینکه چه کاری انجام دهند که با لک های پوستی مبارزه کنند ؟ جوش های صورت در دوران بارداری : ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۲۰    
بیش از 90 درصد زنان باردار طی 9 ماه بارداری خود خطوط بارداری را روی پوست بخشی از بدن خود خواهند دید. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۱۹    
تقابل استقلال و تراکتورسازی در نیمه نخست با 2 گل به سود یاران شفر تمام شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۱۹    
نیمه اول دیدار تیم های سپاهان اصفهان و پیکان تهران در هفته سوم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۰۵    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) گفت: تغییرات شدید هورمونی و رشد ناگهانی شکم می تواند، مهمترین علل ترک خوردگی در بارداری باشد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۰۵    
ملاسما Melasma چیست؟ ملاسما Melasma نوعی عارضه پوستی است که در زنان بیشتر از مردان بروز می کند. این مشکل شایع پوستی، سبب ایجاد لکه هایی به رنگ قهوه ای یا خاکستری در صورت افراد می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۰:۵۱    
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پدیده و نفت آبادان با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۰:۵۰    
واریس وریدی زمانی اتفاق می افتد که رگ های فرد متورم و بزرگ شده و در برخی افراد ایجاد درد و ناراحتی می کند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۰:۳۹    
مهر : مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از اعزام 40 نیروی عملیاتی و ستادی اورژانس برای پوشش مسابقه استقلال-تراکتورسازی خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۰:۳۳    
اقتصاد ایران: تیم فوتبال سپیدرود در هفته سوم لیگ برتر فوتبال مقابل گسترش فولاد به نتیجه تساوی رسید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۰:۳۲    
دیدار تیم فوتبال استقلال و تراکتورسازی در چارچوب هفته سوم لیگ برتر در نهایت با برتری آبی پوشان به پایان رسید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۰:۲۹    
تبریز- خداداد عزیزی به دلیل مشکلات مالی از سرمربیگری سپیدرود استعفا کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۰:۲۰    
دماوند- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محور هراز خبر داد و گفت: وضعیت تردد در فیروزکوه نیمه سنگین است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۰:۰۴    
اقتصاد ایران: ترکیب تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای بازی با استقلال در هفته سوم لیگ برتر اعلام شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۹:۲۵    
سال 2018 مدل لباس مجلسی های دخترانه زیادی از سوی طراحان مد و زیبایی معرفی شده اند و اگر شما علاقه دارید از لباس مجلسی به روز و زیبایی برای شرکت در جشن ها و مجالس استفاده کنید مدل لباس مجلسی دخترانه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۹:۲۴    
لیدرهای تراکتورسازی بابت برخورد بد نیروی انتظامی با هواداران تراکتورسازی ناراحت بودند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۹:۰۱    
کودکان از همان ابتدای کودکی سبک شخصی خود را توسعه می دهند. به محض اینکه نشانه های شکل گرفتن شخصیت آنها نمایان می شود، برخی الگوها و نقش های بخصوص را به بقیه ترجیح می دهند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۹:۰۱    
مواد لازم: آرد سمولینا 10 قاشق غذاخوری شیر 4 پیمانه مارگارین یا کره 100 گرم شکر 15 قاشق غذاخوری اسانس وانیل 1 قاشق چایخوری دارچین به مقدار کافی مغز گردو یا پسته به مقدار کافی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۹:۰۱    
کتابخانه هایی مخفی در طول تاریخ مکانی برای جمع شدن افراد علاقه مند به خواندن کتاب و جایگاهی برای حفظ اسرار فرهنگ ها و مذاهب بوده اند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۹:۰۱    
سلسله حوادث چند هفته اخیر در اراضی اشغالی حتی سران نظامی ارشد سابق و کنونی رژیم صهیونیستی را نیز به این باور رسانده که تل آویو عملا راهی جز تسلیم در برابر مقاومت ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۸:۴۲    
به گزارش سرویس کارودرآمد جی پلاس، محمد کشتی آرای با اشاره به روند نزولی قیمت طلا و سکه طی چهار روز ابتدایی هفته اخیر و معکوس شدن مسیر آن از روز چهارشنبه که با واگذاری سکه های پیش فروش شده همراه شد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۸:۳۹    
دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام روز جمعه با حضور در بیمارستان ازحدادعادل عیادت کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۸:۰۲    
کرباسیان همزمان با آغاز دور تازه تحریم ها به مردم اطمینان داد که از منابع خزانه کشور با نهایت دقت و حساسیت حفاظت می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۷:۳۸    
ستاره فرانسوی منچستر یونایتد به مسئولان باشگاه انگلیسی اعلام کرد که در فصل آینده در این تیم می ماند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۷:۲۷    
رئیس جمهور آمریکا با دو برابر کردن تعرفه واردات فولاد و آلومینیوم از ترکیه، گفت روابط واشنگتن و آنکارا در حال حاضر اصلا خوب نیست.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۷:۲۱    
از فردا تا دوشنبه در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و شرق کرمان، گردوخاک و در زابل توفان گردوخاک پیش بینی می شود که سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۷:۱۸    
باشگاه رئال مادرید مدافع جوان خود را به صورت قرضی راهی رئال سوسیداد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۷:۰۹    
جنبش حماس نبردهای پیاپی بین گروههای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی را نشان دهنده سست بودن این رژیم دانست.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۶:۳۳    
یک شرکت امنیت سایبری رژیم صهیونیستی از نرم افزار جنبش حماس برای نفوذ به تلفن های صهیونیست ها خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۶:۱۵    
ز آنجایی که سناریوی آزار و اذیت های پسر جوان رعب و وحشت زیادی به وجود آورده بود کیفرخواست او تحت عنوان محاربه صادر شده است و پرونده به زودی برای بررسی به دادگاه عمومی و انقلاب ارجاع خواهد شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۶:۱۵    
ترک های پوستی بعد از کاهش وزن یکی از مشکلات کسانی است که وزن کم می کنند. در این مقاله به شما روش هایی برای درمان ترک پوست و جلوگیری از ترک پوست بعد از کاهش وزن به شما ارائه می دهیم
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۶:۰۲    
پژوهشگران آمریکایی، با استفاده از چاپ سه بعدی، ابزار جدیدی ابداع کرده اند که می تواند به ترمیم آسیب نخاعی کمک کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۵:۵۶    
برنی سندرز سناتور مستقل آمریکایی نسبت به جنایت اخیر عربستان با قتل عام 29 کودک یمنی واکنش نشان داده و آمریکا را در این جنایت همدست دانست.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۵:۴۵    
نتایج تازه ترین نظرسنجی به عمل آمده در جامعه صهیونیستی نشان می دهد که 64 درصد از اسرائیلی ها از عملکرد دولت بنیامین نتانیاهو در مقابل حماس در دور جدید درگیری ها در نوار غزه ناراضی هستند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۵:۴۲    
اکوفارس: داوطلبان آزمون سراسری تا فردا شنبه بیستم مردادماه برای انتخاب رشته مهلت دارند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۵۳    
وزارت خارجه رژیم صهیونیستی شگفتی خود را از تصمیم اخیر کلمبیا در به رسمیت شناختن کشور مستقل و آزاد فلسطینی اعلام کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۴۲    
آی اسپورت - مائوریسیو پوچتینو که اغلب او را خوش مشرب دیده بودیم، این روزها روی دیگری از شخصیت خود را نشان داده است؛ او با بیان اینکه پروژه تاتنهام، با من یا دیگری، ادامه خواهد یافت ، به دنیل لوی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۷    
بازیکن ایتالیایی خط میانی بانوی پیر فصل آینده در لیگ برتر پرتغال توپ خواهد زد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۴    
در مضر بودن نور آبی رنگی که از تلفن همراه ساطع می شود، تردیدی نیست اما پژوهشگران آمریکایی در پژوهش جدید میزان اثرات مخرب این نور بر چشم را بررسی کردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۹    
در نتیجه عملیات هوایی که این نیروها امروز جمعه در منطقه هاکورک عراق انجام دادند، 5 نفر از نیروهای تجزیه طلب کرد کشته شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۸    
فرمانده یگان های حفاظت فیزیکی اماکن پلیس پیشگیری پایتخت توضیحاتی را درباره چگونگی مجروح شدن یکی از پزشکان بیمارستان مدرس ارائه کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۷    
باشگاه استقلال خوزستان در هفته جاری پاداش تساوی مقابل پرسپولیس به همراه 20 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت می کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۴    
خانه ای وجود دارد که زنان نازا در آن باردار می شوند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری آریا- سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از راه اندازی باشگاه نوآوران شهر به منظور شناسایی، تجمیع و بهره گیری از ظرفیت ها و قابلیت های شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها ، نخبگان ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۲:۴۰    
والدین همسر رئیس جمهور آمریکا، که از اهالی اسلوونی هستند، سوگند شهروندی آمریکا را به جا آوردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۲:۱۵    
اعتیاد فیزیکی به نیکوتین واقعیت دارد. سیگار کشیدن برای بسیاری از افراد راهی برای رهایی از استرس و شرایط اجتماعی در طول روز است
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۱:۴۰    
ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه روزهای 13 و 14 اوت به آنکارا خواهد رفت تا با همتای ترکیه ای خود درباره اوضاع سوریه گفتگو کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۰:۵۳    
ساعت24-نایب رئیس مجلس گفت: من خیلی راحت حرف هایم را می زنم و اگر قرار باشد، شیشه ای بشکند، آن شیشه برای من نیست. از نظر زندگی، خودم را خوب می شناسم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۰:۵۰    
علت مداری و قانونمندی در ظهور، توجیه گر امکان زمینه سازی ظهور است و زمینه سازی ظهور نیز به نوعی توجیه کننده تأثیرگذاری بشر بر رخداد ظهور می باشد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۰:۱۱    
در حالی که اصفهان دچار کمبود شدید آب است، برخی کشاورزان اقدام به کشت نیازمندترین محصول به آب یعنی برنج کرده اند و هیچ اقدامی برای جلوگیری از کشت برنج در نزدیکی زاینده رود خشک نشده است! ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۹:۵۸    
سرمربی تیم فوتبال یوونتوس اعتراف کرد که پرافتخارترین تیم دنیای فوتبال باشگاهی به او پیشنهاد همکاری داده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۹:۴۷    
ژوزه مورینیو روز پنجم آگوست بعد از شکست 1-0 منچستریونایتد در مقابل بایرن مونیخ گفت تیمش در صورتیکه دست کم یک بازیکن دیگر به خدمت نگیرد، فصل دشواری در پیش خواهد داشت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۸:۳۸    
اولین فاز تحریم های آمریکا علیه ایران از روز سه شنبه هفتم ماه اوت سال جاری رسما آغاز شد. آمریکا بر این باور است که این سخت ترین تحریم هایی است که تاکنون علیه ایران وضع شده است و با اجرایی شدن تحریم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۷:۴۰    
روستایی در استان اصفهان و شهرستان سمیرم، لقب جهنم سفید را به خود اختصاص داده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۶:۴۶    
وبسایت چیدانه - فرحناز همدانی زاده: هنر معاصر، هنر زمانه ما بیانگر شخصیت و فردیت جوامع و بازتاب دهنده آن در چشم و ذهن ماست ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۳:۰۳    
اقتصاد ایران: بالا بودن فشار خون یکی از علائم واضح مصرف زیاد نمک است، اما نشانه های دیگری نیز وجود دارند که حاکی از لزوم کاهش نمک مصرفی هستند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۲:۴۷    
محققان بر این باورند که 6 تا 20 درصد موارد صرع بر اثر ضربه به سر است، بطوریکه تشنج و صرع یکی از شایع ترین اختلالات پس از ضربه مغزی است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۲:۴۳    
فعالیت فیزیکی و ورزش یکی از بهترین روش ها برای کاهش وزن و سلامتی است. با این حال اگر ورزش به درستی انجام نشود باعث آسیب دیدگی می شود و تاثیر منفی بر سلامتی می گذارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۲:۰۰    
بعضی خانم ها همیشه به دنبال جدیدترین مدها هستند در حالی که فراموش کرده اند تنها یک برند معروف و گران قیمت نمی تواند تضمینی برای شیک شدن باشد ...
  • ۱