جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۱:۰۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 20 مهر 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 مهر 1395 شعار سال 2 مهر 1395 شعار سال 3 مهر 1395 شعار سال 4 مهر 1395 شعار سال 5 مهر 1395 شعار سال 6 مهر 1395 شعار سال 7 مهر 1395 شعار سال 8 مهر 1395 شعار سال 9 مهر 1395 شعار سال 10 مهر 1395 شعار سال 11 مهر 1395 شعار سال 12 مهر 1395 شعار سال 13 مهر 1395 شعار سال 14 مهر 1395 شعار سال 15 مهر 1395 شعار سال 16 مهر 1395 شعار سال 17 مهر 1395 شعار سال 18 مهر 1395 شعار سال 19 مهر 1395 شعار سال 20 مهر 1395 شعار سال 21 مهر 1395 شعار سال 22 مهر 1395 شعار سال 23 مهر 1395 شعار سال 24 مهر 1395 شعار سال 25 مهر 1395 شعار سال 26 مهر 1395 شعار سال 27 مهر 1395 شعار سال 28 مهر 1395 شعار سال 29 مهر 1395 شعار سال 30 مهر 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۴:۵۰    
نماینده مردم رودسر در مجلس گفت: دلالان و مافیای برنج امروز حرف اول را در بحث خرید و فروش برنج و واردات آن می زنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۴:۵۰    
پایگاه ای بی سی نیوز گزارش داد که وزیر امور خارجه ایران از دبیر کل سازمان ملل خواست که نهایت تلاش خود را برای مهیا ساختن زمینه پرواز یک فروند هواپیمای ایرانی حامل کمک های انسان دوستانه برای قربانیان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۴:۵۰    
درباره محل دفن سر مبارک امام حسین (ع) و سرهای دیگر شهدای کربلا به صورت عموم در کتاب های تاریخی شیعه و اهل سنت و نیز منابع روایی شیعه اختلاف فراوانی مشاهده می شود که نیاز به بررسی های بیشتری دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۴:۴۵    
در حالی که فقط یک روز تا آغاز تاسوعای حسینی زمان باقی نمانده ، می توان نمادهایی از اتحاد مردم ایران را در خلال کمک به پاکبانان در حفظ پاکیزگی شهر ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۴:۴۵    
یک کارشناس مسائل قفقاز و آسیای میانه گفت:اعمال برخی تضییقات و سخت گیری های اداری از سوی مسئولان ترکمنستانی در قبال اتباع ایرانی، بعضا باعث بروز تنش هایی میان تهران و عشق آباد شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۴:۴۰    
نامزدهای حزب جمهوری خواه و دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در دومین مناظره پیش از برگزاری انتخابات درباره مسائلی مانند سوریه و ویدئوی جنجالی ترامپ صحبت کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۴:۴۰    
درحالی که برخی اخبار از ممنوعیت افزایش واردات روغن پالم به کشور خبر داده بود اما آمار گمرک در شش ماهه نخست سال جاری، حاکی از افزایش دوبرابری واردات این روغن است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۵    
نشریه نیویورک پست در گزارشی نوشت که توافق هسته ای دولت اوباما با ایران روز به روز پی آمدهای منفی خود را بیشتر نشان می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۵    
عضو هیات رئیسه و نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از آنچه بدون استفاده ماندن امکانات پایانه نفتی شمال کشور در مازندران نامید، انتقاد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۵    
نشریه آمریکایی با اشاره به سکوت مجامع باصطلاح جهانی در قبال جنایت اخیر عربستان علیه غیرنظامیان در صنعا نوشت: سکوت سازمان ملل در خصوص این کشتار حمایت آشکار از عاملان این حادثه است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۰    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان از انتظار برای تصویب پیمان مودت و همکاری آ.سه.آن در مجلس شورای اسلامی سخن گفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۰    
رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو رکورد داری ایران در مصرف فرآورده های آرایشی را تکذیب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۴:۲۵    
یک استاد حوزه و دانشگاه با توهین آمیز دانستن اظهارات یک مداح مشهور که شب گذشته از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۴:۲۵    
نخستین اجماع نظر اعضای اوپک طی هشت سال گذشته برای کاهش تولید سبب شد قیمت انواع نفت خام شاخص در هفته منتهی به 30 سپتامبر (جمعه، 9 مهرماه) افزایش یابد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۴:۲۵    
افزایش توان ایران در عرصه ترانزیت به عنوان یکی از حوزه های اقتصادی که بالاترین مزیت نسبی را به همراه دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۴:۲۵    
در دیدار رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با مدیران دو شرکت گردشگری تایلند، نحوه افزایش همکاری های دو کشور در بخش گردشگری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۴:۲۵    
دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره)، برخورد قاطع با عدالت گریزی را راهکار اجرای عدالت در جامعه عنوان کرد و گفت که عده ای تحت عنوان عدالت به مردم ظلم کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۴:۲۰    
دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با توجه به تذکر چندی پیش رئیس جمهور و همچنین نمایندگان مجلس نسبت به اقدامات وزارت ارشاد، این وزارتخانه باید در این زمینه پاسخگو باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۴:۲۰    
شرکت های بزرگ اروپایی برای حضور پرتوان در صنعت نفت ایران به ویژه صنعت پتروشیمی دست به کار شده اند و روز گذشته اولین تفاهم نامه همکاری صنعت پتروشیمی با شل به امضا رسید ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم از تصویب حکمی در ماده 5 لایحه برنامه ششم با پیشنهاد دولت خبر داد که به موجب آن برقراری هرگونه تخفیف ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۴:۲۰    
رئیس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر گسترش روابط ایران با سریلانکا، اظهارداشت که شرکت های ایرانی برای مشارکت و اجرای طرح های توسعه ای سریلانکا آماده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۴:۱۵    
تازه ترین نظر سنجی شبکه سی ان ان درباره دومین مناظره بین هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ نامزدهای اصلی حزب دموکرات و جمهوریخواه نشان می دهد که هیلاری کلینتون با 57 درصد آراء برنده دومین مناظره انتخابات ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۳:۱۰    
اطلاعات مرکز آمار ایران نشان می دهد در بهار سال 1395 استان های چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و اصفهان دارای بالاترین نرخ های بیکاری در سطح کشور بوده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۳:۱۰    
رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: تفاهمنامه اخیر با شرکت رنو، یک اتفاق مبارک و فرخنده ای است که می تواند خواست اکثریت جامعه برای داشتن خودرویی با کیفیت و ارزان قیمت را تامین کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۳:۵۰    
معاون پیشین وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شده است که رفتارهای غیرقانونی ایران در منطقه موجب می شود که حتی پس از رفع تحریم های مرتبط با برنامه هسته ای ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۳:۵۰    
خالدی سردشتی در مورد تبعات افزایش ناگهانی قیمت بنزین گفت: شرایط فعلی جامعه طوری است که مردم تحمل افزایش قیمت ناگهانی بنزین را ندارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۳:۴۵    
رییس پژوهشگاه هوافضا با تاکید بر اینکه اعزام انسان به فضا در اولویت های تحقیقاتی این پژوهشگاه قرار دارد، گفت: برای اعزام انسان به فضا تا سال 1404 اجرای 53 پروژه در دستور کار قرار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۳:۴۰    
یک کارشناس مسائل آمریکا گفت: ترامپ به سبب جهت گیری های پوپولیستی و عوام فریبانه اش، توانسته بود در مواجهه با رقیب دموکراتش آرای بخشی از جامعه زنان آمریکا را کسب کند که افشای نوار ضبط شده سخنانش ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۳:۴۰    
آیا اگر چکی را از کسی بگیریم که برگشت بخورد و صادرکننده هم در دسترس نباشد، امکان پیگیری قانونی آن وجود ندارد؟ کارشناسان وکیل آنلاین به این پرسش پاسخ داده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۳:۴۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمانو شکننده بودن برجام را متاثر از بدعهدی آمریکا عنوان کرده و واشنگتن متهم ردیف اول مشکلات اجرایی برجام است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۳:۴۰    
آیا می توان املاکی را که سند آنها آماده نیست یا در آماده شدن آن تاخیری ایجاد شده، خرید؛ بدون آنکه برای ما مشکلی ایجاد شود؟ کارشناسان وکیل آنلاین به این پرسش پاسخ داده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۳:۴۰    
مدلی از سیاست خارجی شامل بده بستان پس پرده مذاکرات محرمانه و لابی های وسیع سیاسی اطلاعاتی اقتصادی که منجر به برجام شد مجددا فعال شده تا این بار پیروزی آقای روحانی در انتخابات 96 را تضمین کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۳:۳۰    
همان گونه که متهم دارای حقوقی است که باید مورد توجه قرار گیرد، شاکی نیز حقوقی دارد که باید محاکم به آن توجه داشته باشند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۳:۲۵    
کشور مراکش در اعتراض به تصمیم سعودی ها مبنی بر دریافت هزینه بالا از زائران این کشور حج عمره را تحریم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۳:۲۵    
بر اساس اطلاعات مرکز آمار ایران ضریب جینی در دوسال اخیر با شیب ملایمی روند صعودی گرفته است و بیشترین نابرابری ها در شهرهای استان گلستان و تهران میان طبقات مختلف جامعه وجود دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۳:۲۵    
رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: واگذاری بخشی از اختیارات شهرداری به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری موجب پدید آمدن فساد می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۳:۲۵    
وکیل مدافع احسان مازندرانی از آزادی موکلش خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۳:۲۵    
رییس کل دادگستری تهران ضمن تاکید بر اهمیت ویژگی های حوزه قضاییی بخش لواسانات مطرح کرد: ما در این حوزه به دنبال تشکیل پرونده نیستیم، به دنبال پیشگیری هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۳:۲۰    
پژو در شرایطی اجرای قرارداد جدید خود با ایران خودرو را کلید زد که برای همکاری با قطعه سازان داخلی دو شرط مهم را پیش پای آنها گذاشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۳:۲۰    
در داد و ستدهای امروز فرابورس ایران بیشترین قیمت اوراق تسهیلات مسکن مربوط به اوراق دی ماه 1395 و کمترین قیمت مربوط به اوراق شهریور ماه 1393 است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۳:۲۰    
یک نماینده مجلس ضمن مخالفت با تولید مخصولات تراریخته در داخل کشور گفت: دنیا با شک و تردید به این محصولات نگاه می کند، ما هم بهتر است روزه شک دار نگیریم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۳:۲۰    
نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن از دعوت وزیر صنعت و رئیس ایدرو به مجلس برای ارائه توضیحاتی درباره قرارداد با رنو خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۳:۱۵    
در پی انتشار اخباری درباره همکاری رایتل با اپراتور آمریکایی AT&T اپراتور سوم با ارسال مطلبی تاکید کرد: با اپراتورهای هر پنج قاره قرارداد رومینگ داریم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۳:۱۵    
سرمایه گذاری ها در سال های 2015 و 2016 در بازار جهانی نفت بیش از 300 میلیارد دلار کاهش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۳:۱۰    
جمهوری اسلامی ایران و تایلند اعلام کردند که آماده اند فصل تازه ای را در روابط دو کشور بگشایند و یکدیگر را در دستیابی به بازارهای شرق آسیا و منطقه غرب و مرکزی آسیا و در نهایت اروپا، یاری دهند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۳:۱۰    
وزیر نفت که ازهمان ابتدای کار دولت جدید بارها بر ضرورت ایجاد شرکتهای اکتشاف و تولید (شرکتهای E&P ایرانی) تاکید و از خلا فعالیت این شرکتها در صنعت نفت کشور یاد می کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۳:۱۰    
دو روزنامه دولتی مهم چین ضمن تحقیر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکید کردند، رسوایی های بی پایان پیرامون دو نامزد اصلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشان می دهد که واشنگتن حق ندارد برای دیگران درخصوص ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۳:۱۰    
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی با اشاره به توافق یک شرکت مخابراتی آمریکا با اپراتور رایتل در ایران، نوشت: این رویداد نشانه ای از بهبود روابط با ایران و تحقق وعده های اقتصادی روحانی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۳:۰۵    
یک کارشناس مسایل سیاسی خاطرنشان کرد که دستورالعمل جدید وزارت خزانه داری آمریکا تمامی نگرانی ها و انتقادات ایران به اجرای برجام از سوی آمریکا در بخش رفع تحریم ها را رفع نمی کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۱:۴۵    
مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت بر ضرورت رعایت توصیه های بهداشتی در توزیع نذورات تاکید و اعلام کرد: سامانه 190 به صورت شبانه روزی شکایات مردمی در این خصوص را رسیدگی خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۱:۴۰    
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از شهدا به عنوان عامل وحدت و همدلی امت اسلامی نام برد و گفت: به برکت خون شهیدان، امروز امنیت و آرامش توام با وحدت و همدلی بر جامعه اسلامی ما حاکم است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۵    
شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و شرکت انگلیسی-هلندی شل، برای همکاری در صنعت پتروشیمی ایران تفاهم نامه اولیه امضا کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۰    
سخنگوی وزارت خارجه ایجاد یک کریدور هوایی امن برای کمک رسانی به مجروحان جنایت روز شنبه عربستان در یمن را خواستار شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۱:۲۵    
هیأت دولت عصر یکشنبه به ریاست دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری تشکیل جلسه داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۱:۲۰    
مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان، یکشنبه شب با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، در بانکوک پایتخت تایلند برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۱:۴۵    
نرخ بیکاری در بهار امسال نسبت به سال گذشته 1.4 درصد رشد کرد. کارشناسان دلیل چنین اتفاقی را به دلیل کم رمق شدن حرکت اقتصاد ایران در سال گذشته می دانند ولی می گویند نسبت به آینده خوش بین بوده و معتقدند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۱:۴۵    
رییس جمهور در دیدار معاون رییس جمهور چین، با استقبال از روند گسترش همکاریهای تهران - پکن، گفت که اجرای سریع و کامل توافقات فیمابین، به تقویت و توسعه این همکاری ها در چارچوب روابط راهبردی شتاب می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۱:۴۵    
انتخابات سال آینده ریاست جمهوری پیش افتاده، سنت خردادی، به اردیبهشت رسیده، انگار همین هم باعث شده رقابت های انتخاباتی جلو بیفتد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۱:۴۰    
اقتصاد ایران در حالی هر ماه بار مالی 3 هزار و 400 میلیارد تومانی بابت یارانه نقدی متحمل می شود که با بحران کاهش بهای نفت و بدهیهای قبلی روبروست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۱:۴۰    
معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در نشست هیئت رئیسه دانشگاه گیلان از جذب نیروهای جدید در دانشگاه ها خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۵    
هفته نامه های صدا و یالثارات با اکثریت آرای هیات منصفه مطبوعات در خصوص اتهام توهین به رئیس جمهور مجرم شناخته شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۵    
وزیر اقتصاد در جریان سفر برای شرکت در اجلاس بانک جهانی به واشنگتن، با برخی وزرای کشورهای چین، فرانسه، نروژ و .. ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۵    
رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به میزان صادرات دارو از ایران به کشورهای منطقه، تاکید کرد: ما باید تا 10 سال آینده بتوانیم 1.5 میلیارد دلار صادرات دارو داشته باشیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۵    
مدیر کل دفتر سلامت اجتماعی، روانی و اعتیاد وزارت بهداشت با اشاره به ضرورت جذب مشارکت مردمی در راستای توسعه فضای بیمارستانی و درمانی گفت: سیستم درمانی کشور به 16 هزار تخت روانپزشکی نیاز دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۵    
کالای قاچاق در مغازه ها جولان می دهد و چندان جای انکار در این باره وجود ندارد و این در حالی است که رئیس اتاق اصناف کشور معتقد است سهم توزیع کالای قاچاق توسط اصناف در کشور کمتر پنج درصد است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۵    
یک اقتصاددان می گوید دستورالعمل وزارت خزانه داری آمریکا می تواند به منزله چراغ سبزی به کشورهای اروپایی برای برقراری روابط بانکی با ایران قلمداد شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۰    
معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه که برای رایزنی پیرامون بحران یمن و سوریه به بروکسل سفر کرده است در دیدار با هلگا اشمید دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۰    
حسن نوریان، سرکنسول ایران در حیدرآباد هند در رابطه به پرونده نرگس کلباسی اشتری تبعه ایرانی – بریتانیایی خاطرنشان کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۰    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت گفت: تا پایان سال 95 قراردادهایی به ارزش 10 میلیارد دلار در صنعت نفت و گاز ایران امضا می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۱:۲۵    
در پی انتشار خبری مبنی بر خروج نام محمودرضا خاوری از لیست اینترپل (پلیس بین الملل)، سخنگوی ناجا توضیحاتی در این رابطه ارائه کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۱:۲۵    
رسیدن بیش از 90 فیلم خارجی به دبیرخانه جشنواره یاس، دو جایزه خارجی برای یک فیلم کوتاه ایرانی، بستری شدن یک منتقد سینما در بیمارستان و اجرای دو تئاتر از جمله خبرهای هجدهمین روز مهرماه هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۱:۱۵    
واقعیت این است که تا مدیریت یکپارچه شهری حاکم نشود هیچ یک از دستگاه ها حاضر نیستند مسوولیت حوادث ناشی از فرونشست زمین را بر عهده بگیرند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۱:۱۵    
عضو کمیته اقتصاد داروی انجمن داروسازان ایران، دور شدن نظام دارویی کشور از وابستگی به دولت را از مهم ترین زیرساخت های لازم برای توانمندسازی داروخانه ها دانست و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۱:۱۵    
نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و اقتصاد اتریش در راستای اجرایی سازی برنامه اجرایی تدوین شده ذیل نقشه راه همکاری های 5 ساله دو کشور ایران و اتریش با دبیر ستاد توسعه فناوری انرژی های تجدیدپذیر معاونت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۱:۱۰    
دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، از برنامه ریزی وزارت بهداشت برای راه اندازی 300 رشته جدید علوم پزشکی در دانشگاه های کشور خبر داد و گفت: وزارت بهداشت صرفا به دنبال گسترش کمی رشته ها نیست ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۱:۱۰    
مسوولان ارشد کشور مهم ترین سرمایه ایران را آب دانسته و بر این باورند که درشرایط فعلی ایران، هیچ چیزی گران بها تر از آب وجود ندارد، با این وجود هدر روی آب در این کشور بی آب، به وفور به چشم می خورد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۰:۵۶    
نایب رییس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی گفت: مدیران و برنامه ریزان کشور برای پیاده کردن سیاست های ابلاغی خانواده باید به نحوی برنامه ریزی کنند که زن و مرد در جایگاه حقیقی و خدانهادی خود انجام مسئولیت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۰:۵۱    
در پی وتوی پیش نویس قطعنامه مورد پیشنهاد فرانسه در خصوص حلب، قطعنامه پیشنهادی روسیه نیز در این خصوص نتوانست نظر شورای امنیت را به خود جلب کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۰:۴۶    
گویا داستان دنباله دار تخریب و سرقت سنگ قبر ادامه دارد. این بار به رنگ پاشی بر روی تصویر قبور رسیده و صدای اعتراض اهالی ورزش که این بار طعمه بددلان قرار گرفتند را درآورده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۰:۴۱    
مذاکرات متعدد مدیران ارشد شرکت سایپادیزل با همتایان فرانسوی خود در شرکت رنوتراکس نتیجه بخش بود و کامیون های با کیفیت رنو مجددا در ایران تولید خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۰:۴۱    
در چند روز گذشته نامه ای با سربرگ اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان در فضای مجازی منتشر شده که برگزاری هر نوع تور گردشگری از اول تا دهم آبان ماه امسال به مقصد پاسارگاد شیراز را "فاقد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۰:۳۶    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: باید سیاست خارجی ایران محور و اولویتش جذب سرمایه گذاری خارجی و توسعه صنعت توریسم باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۰:۳۱    
رییس پلیس کشور از فعالیت بیش از 6000 مقر پلیس در سراسر کشور خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۰:۳۱    
اگرچه رنو در زمان تحریم ها به طور رسمی ایران را ترک نکرد، اما حجم فعالیت های خود را به حداقل ممکن کاهش داد و با گوشه چشمی به ایران پس از تحریم، کج دار و مریز به فعالیت های خود ادامه داد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۱    
دولت اوباما اعلام کرد دستورالعمل جدید برای شرکتهای خارجی که با ایران معامله می کنند، تحریمهای آمریکایی علیه این کشور را تسهیل نمی کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۱    
مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور زنان با اشاره به موضوع عدالت جنسیتی گفت: لازم است به گونه ای عمل کنیم که هم عدالت برقرار کنیم و هم عدالت مستمسکی برای افرادی قرار نگیرد که قصد دارند زنان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۱    
رییس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا ضمن تایید افزایش قیمت 10 درصدی کاغذ تحریر، جلوگیری از واردات این کالا را عامل افزایش قیمت آن دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۱    
دانشگاه هنرهای سنتی ایرانی - اسلامی استاد فرشچیان در مرحله ابلاغ اساسنامه است و امیدواریم تا پایان امسال راه اندازی شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۱    
وزیر علوم کشورمان در دیدار با هیات علمی آلمان از اعزام هیات علمی از ایران به کشور آلمان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت ...