جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۱:۳۵May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 15 دی 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 2 دی 1395 شعار سال 3 دی 1395 شعار سال 4 دی 1395 شعار سال 5 دی 1395 شعار سال 6 دی 1395 شعار سال 7 دی 1395 شعار سال 8 دی 1395 شعار سال 9 دی 1395 شعار سال 10 دی 1395 شعار سال 11 دی 1395 شعار سال 12 دی 1395 شعار سال 13 دی 1395 شعار سال 14 دی 1395 شعار سال 15 دی 1395 شعار سال 16 دی 1395 شعار سال 17 دی 1395 شعار سال 18 دی 1395 شعار سال 19 دی 1395 شعار سال 20 دی 1395 شعار سال 21 دی 1395 شعار سال 22 دی 1395 شعار سال 23 دی 1395 شعار سال 24 دی 1395 شعار سال 25 دی 1395 شعار سال 26 دی 1395 شعار سال 27 دی 1395 شعار سال 28 دی 1395 شعار سال 29 دی 1395 شعار سال 30 دی 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۲:۲۷    
حاجبی گفت: یکی از مشکلات عمده ما در مورد بیماران روانی شدید این است که بیمه ها فقط 56 روز بستری آنها در بیمارستان ها را تحت پوشش قرار می دهند و ما مجبوریم آنها را ترخیص کنیم در صورتی که این بیماران ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۲:۲۷    
مصرف دارو به عنوان یکی از مراحل درمان نقش مهمی در مداوای بیماری ایفا می کند، در حالی که استفاده خودسرانه آن نه تنها باعث بهبودی نمی شود بلکه درمان را نیز مختل خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۰    
اهمیت مساله انتقال سریع مصدومان از محل حادثه به نزدیکترین بیمارستان سبب شد تا یک شرکت آمریکایی اولین پهپاد آمبولانس را طراحی کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۳۴    
چه دردی را متحمل شدند آنانی که پیکرهای پاکشان را در مسیر زیارت حضرت امام رضا(ع) از دست داده و حتی تنی چند از این عزیزان نیز نشانی از پیکرهایشان برجای نگذاشتند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۳۱    
مدیر گروه بیماری های واگیر و غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: برنامه کنترل کشوری ایدز در استان کرمان به تقویت بیشتری نیاز دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۳۱    
رئیس بنیاد بین المللی بازی های رایانه کشور گفت: 23 میلیون کاربر در حوزه بازی های رایانه ای در کشور جود دارد که 75 درصد کاربران بازی های رایانه ای در سنین آسیب پذیر هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از آغاز عملیات احداث راه آهن رشت - آستارا در سال 96 خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از ثبت گویش استرآبادی در فهرست میراث ناملموس کشور خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۷    
برای سرعت بخشیدن به گوشی های هوشمند راه های متفاوتی دارد که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۷    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: از مقامات ترکیه انتظار داریم مواضعی اتخاذ نکنند که خلاف واقعیت های موجود و تعهدات این کشور باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۳۵    
وزیر امور خارجه ترکیه گفت: از ایران می خواهیم به تعهدات خود درباره حفظ آتش بس در سوریه عمل کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۳۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: دولت بزودی لایحه جامع انتقال شورای عالی بیمه از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به وزارت بهداشت را به مجلس ارائه خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۲۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه افزایش 10 میلیون تومانی وام مسکن فقط برای تکمیل آورده متقاضیان است و در قیمت آن تاثیری ندارد گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۲۳    
عجیب ترین خیابان جهان که به علت شیب زیاد معروف و ثبت جهانی شده است در نیوزلند قرار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۲۸    
رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران علل وقوع پدیده فروریزش یا فروچاله در تهران را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۲۵    
استان هایی که در 9 ماهه اول سال بیشترین فراوانی برخورد پلیس در حوزه درون شهری را داشته اند، به ترتیب تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و خوزستان بوده اند."
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۵۵    
سرپرست منطقه یک شهرداری کاشان گفت: با اعتباری بالغ بر 20میلیارد ریال مقبره محتشم کاشانی به خیابان محتشم کاشانی متصل می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۵۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دستورالعمل ارزی معاون اول رئیس جمهور در بازار ارز رانت و فساد ایجاد می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۵۲    
بنا بر اطلاعات به دست آمده از رسانه ها ، صبح روز چهارشنبه (م . ه) بدهکار بزرگ بانکی مطرح کشور در امور ورزش که امور مالی یک تیم لیگ برتری را نیز بر عهده دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۴۹    
وزیر سابق اطلاعات با اشاره به جدی بودن پروژه نفوذ، گفت: برخی در کشور به نظام در حال فروپاشی آمریکا دلخوش کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۴۶    
فرمانده یگان حفاظت از شخصیت های ناجا، جزئیات به کارگیری زنان محافظ در ماموریت های این یگان را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۷    
اگر درباره ماهیت جنگ ایران و سعودی از ما سوال کنید در درجه اول از خواننده میخواهیم که دقیق تر نگاه کند چرا که این جنگ در جریان است. عربستان و ایران در حال حاضر بایکدیگر در جنگند اما نه به صورت علنی.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۴    
بارها و بارها اتفاق افتاده که بعد از گیر افتادن در ترافیک یک معبر، به سرمنشاء ترافیک رسیده و ماموران راهنمایی و رانندگی را در محل مورد نظر و بی تفاوت به علت ترافیک مشاهده کرده باشید گویی که خود آنها ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۷    
در یک سالگی بسته اول خروج از رکود و پس از انتشار نامه انتقادی 4 وزیر به رئیس جمهور، دولت دومین بسته را رونمایی کرد تا رونق به تولید برگردد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۷    
این روزها سرمربیان تیم ملی و پرسپولیس به جان هم افتاده اند و ما هم برای آنها هورا می کشیم، دریغ از اینکه بازنده این دعوا فوتبال ایران است و فدراسیونی که از گذشته تا امروز تماشاگر بوده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۷    
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی از تذکر بیش از 40 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور برای رسیدگی به اتهامات حسین فریدون خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۷    
رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: با تفاهم پلیس و بانک مرکزی کسانی که خارج از سیستم، خرید و فروش ارز می کنند را مورد رصد قرار می دهیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۷    
نقوی حسینی از ارائه گزارش سه ماهه چهارم وزارت خارجه در مورد نحوه اجرای برجام خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۲:۴۱    
در حالیکه آمار طلاق هر سال در کشور ما افزایش می یابد و باعث بروز آسیب های اجتماعی معتدد در جامعه می شود؛ یک موسسه حقوقی نسبتاً معروف، 3 راه طلاق گرفتن سریع را بر روی پرتال اینترنتی خود آموزش داده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۱:۰۲    
عضو کمیته ملی مستندسازی جنایت های اشغالگران و هماهنگی تلاش ها برای امدادرسانی در یمن تأکید کرد سعودی ها با پشتیبانی آشکار انگلیس از بمب های خوشه ای و نامتعارف استفاده می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۱:۰۲    
معاون ارزی اسبق بانک مرکزی با بیان اینکه نقل و انتقال فیزیکی ارز مرسوم نیست؛گفت: اسکناس دلارهای بلوکه شده ای که آزاد شد،به ایران نمی آید و بانک مرکزی به مرور آن را طبق قانون مصرف می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۱:۰۲    
معاون سابق امنیت ملی کاخ سفید و از امضاء کنندگان نامه به ترامپ در خصوص برجام معتقد است هدف وی و سایر امضاء کنندگان این نامه حفظ توافق هسته ای با ایران بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۱:۰۲    
محسنی اژه ای با اشاره به هزینه انتخابات ریاست جمهوری گفت: می گویند شرط انتشار پول هایی که درستادهای انتخاباتی هزینه می شود این است که فلانی هم آمارش را منتشر کند، شما به دیگران چه کار دارید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۱:۰۲    
دادستان کل با اشاره به اینکه دو چیز قضات را در مقام قضاوت تهدید می کند. یکی پول و دیگری مسائل جنسی، گفت: اقتضا می کند که قاضی این محدودیت ها را در نظر بگیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۳۵    
آنقدر به جدی شدن انتخابات ریاست جمهوری نزدیک هستیم که حتی از رئیس جمهوری مستقر هم در برنامه زنده تلویزیونی درباره کاندیداتوری اش در انتخابات آینده سوال می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۳۵    
گستره افراد شاغل طبق گزارش رسمی از نتایج آمارگیری نیروی کار در تابستان 95 با شگردهای جالبی افزایش یافت تا همچنان نرخ واقعی صفوف بیکاران در کشور پنهان بماند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۳۲    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نکاتی را درباره حضور ایران در مراسم حج مطرح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۳۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون امید پیشنهاداتی برای حل اختلافات سران قوا مطرح کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۳۲    
در اینفوگرافیک زیر تحولات شاخص های منتخب بازارهای مالی در ایران و جهان در آذرماه سال 1395 را می بینید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۳۲    
دعوای وزارت بهداشت و وزارت رفاه در خصوص انتقال شورای عالی سلامت به وزارت بهداشت به صحن علنی مجلس کشیده شده و با دفاع جانانه پزشکیان و مخالفت شدید نوبخت مواجه شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۳۲    
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار دادستان کل کشور انتشار فایل صوتی منتظری را اقدام و حرکتی انتقامی دانست و بر لزوم جدی گرفتن این ماجرا تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۳۲    
به نظر می رسد ترامپ برای تشدید فشار علیه جمهوری اسلامی ایران باید با دادن امتیازاتی همکاری روسیه را جلب کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۳۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن تکذیب برخی نقل قول ها مبنی بر عدم اعزام حجاج در سال آینده گفت: در صورت مهیا بودن شرایط، موضوع بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۳۲    
قطعاً کسانی که در فتنه شرکت داشتند، این به عنوان یک ملاک و معیار برای شورای نگهبان هست که در بررسی صلاحیتها این مساله را بررسی کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۳۲    
کمتر از 76 روز به آغاز سال نو باقی مانده است و احتمال دارد، شما یکی از آن افرادی باشید که می خواهید برای سال 96 با خودرویی جدید به سفر و دید و بازدید بروید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۳۲    
نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: فضای محیطی مجلس با سبزه هایی که در صحن علنی ایجاده شده شبیه پارک لاله شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۳۲    
آنچه اکنون می توان فهمید این است که آنکارا به تدریج در حال به دست گرفتن نقش بیشتری در محور سه گانه است و روس ها نیز تا کنون نشان داده اند که مشکلی با پیگیری اهداف ترکیه در سوریه ندارند و همکاری با ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۳۲    
وزیر نفت با صدور دستور ویژه مبنی بر تکمیل خط لوله انتقال گاز دامغان - نکا گفت: تا زمانی که خط لوله انتقال گاز دامغان - نکا تکمیل نشود این مسئله حل نمی شود و ما با جدیت تکمیل این خط را دنبال می کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۳۲    
برجامی که عمرش به یک سال نرسید و با تصویب قانون ایسا از سوی آمریکا نقض شد اما در کمال تعجب آقای حسن روحانی رییس جمهور دولت یازدهم در گفت وگوی تلویزیونی خود با مردم در روز یکشنبه اشاره ای به بدعهدی ها ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۳۲    
کارشناسان معتقدند رکود پنج ساله بخش مسکن با همه ی مشکلاتی که برای اشتغال کشور ایجاد کرد، با بحرانی عجیب غریب در بخش عرضه همراه نبود، لذا برآوردها از نیاز سالیانه 1 ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۳۲    
با تصویب قانونی جدید در فرانسه، این کشور نیز به جمع 52 کشوری پیوست که تنبیه بدنیِ کودکان در آنها ممنوع است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۲۹    
حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: مردم! بدانید دولت موافق شفاف سازی حقوق ها و مسائل مالی نیست و علیرغم حرف ها با شفاف سازی ها مخالفت می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۲۹    
اصرار بسیاری بر فرماندهی شهید بابایی بر نیروی هوایی ارتش بود اما او شخص دیگری را معرفی کرد و در 16 بهمن ماه 1365 فرماندهی نیرو با درجه سرهنگی به منصور ستاری رسید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۲۹    
سخنگوی دولت اظهارات خود مبنی بر 11میلیارد دلار سرمایه گذاری در یکسال گذشته را شفاف کرد و آن را مربوط به طرح های مصوب دانست که در فرایند انجام قرار دارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۲۹    
هرجا در معاش و اخلاق و تفکر تعادل برقرار شد؛ کارها معقولیت و مطلوبیت یافت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۲۹    
رئیس کمیته فرهنگ، هنر و رسانه و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پیشنهاد تجلیل از محمدرضا شجریان در جشنواره موسیقی فجر را ارائه کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۲۹    
رابطه من با رئیس جمهور هرگز خراب نبوده و الان هم رابطه مان با هم خیلی خوب است. موضوع را طوری مطرح کردند که گویی اختلافی میان ما است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۱:۵۰    
رسیدگی به وضعیت موتورسواران و ساماندهی آنان به یک آرزوی دیرینه برای شهروندان قمی تبدیل شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۷    
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از آنکه به توسعه بیشتر تولید برق بپردازیم، باید در راستای مدیریت مصرف این محصول اقدام کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۱    
مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان گفت: حمایت از جوانان و کارآفرینان و طرح های اولویت دار متناسب با توسعه هر منطقه و روستا و حمایت از محصولات بازار محور، از برنامه های مهم صندوق کارآفرینی امید است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۲    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری 33 نیروگاه خورشیدی یک کیلواتی برای اولین بار در این استان به تعدادی از روستانشینان شهرستان چرام خبرداد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۲    
گردشگری این روزها در جایگاه یک صنعت قرار گرفته، صنعتی که هیچ آلایندگی ندارد و در کنار مزایای بسیار، اشتغالزایی بسیار خوب و درآمدهای قابل توجه به دنبال دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۲    
اینجا یزد است، قدیمی ترین شهر خشتی جهان که خانه هایش خشت بر خشت، با پوششی از کاه گل و تزئیناتی از گچ و شیشه، شهر خشت و خاک و خاطره را بر دل کویر نقاشی کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۰    
موج سلفی گرفتن و منتشر کردن در شبکه ها مجازی هنوز تمام نشده که موج دیگری از راه رسید و شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام را در بر گرفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۸    
با گذشت یکسال از واگذاری آلومینیوم المهدی و هرمزآل و به استناد گزارش 67 صفحه ای سازمان بازرسی کشور هنوز شیوه و نحوه واگذاری شفاف سازی نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۱    
ایجاد زنجیره تولید با استفاده از ظرفیت سازمان میادین میوه و تره بار به عنوان یکی از حلقه های این زنجیره و حذف واسطه محصولات کشاورزی با قیمت مناسب در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد .
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۱    
اولین بالگرد دائمی جمعیت هلال احمر در استان قزوین مسقر شد .
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۱۶    
در اینفوگرافیک زیر گران ترین و ارزان ترین مناطق تهران در زمینه قیمت مسکن را می بینید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۱۶    
یکی از مسائلی که متأسفانه هرازگاهی و به بهانه ای توسط جناح ها و جریانهای سیاسی به ویژه افراطی های آن ها فدا می شود توجه به منافع ملی کشور است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۵۳    
یک واحد معدنی شن و ماسه و آسفالت در نوشهر تعطیل شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۷:۴۰    
جلسه معارفه کاهه،دادستان جدید قم در اداره کل دادگستری برگزار شد.