سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۴۷May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 21 دی 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 2 دی 1395 شعار سال 3 دی 1395 شعار سال 4 دی 1395 شعار سال 5 دی 1395 شعار سال 6 دی 1395 شعار سال 7 دی 1395 شعار سال 8 دی 1395 شعار سال 9 دی 1395 شعار سال 10 دی 1395 شعار سال 11 دی 1395 شعار سال 12 دی 1395 شعار سال 13 دی 1395 شعار سال 14 دی 1395 شعار سال 15 دی 1395 شعار سال 16 دی 1395 شعار سال 17 دی 1395 شعار سال 18 دی 1395 شعار سال 19 دی 1395 شعار سال 20 دی 1395 شعار سال 21 دی 1395 شعار سال 22 دی 1395 شعار سال 23 دی 1395 شعار سال 24 دی 1395 شعار سال 25 دی 1395 شعار سال 26 دی 1395 شعار سال 27 دی 1395 شعار سال 28 دی 1395 شعار سال 29 دی 1395 شعار سال 30 دی 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۰:۲۰    
بهاران یک مرکز کارآفرینی است و تنها کسانی قدم به آن می گذارند که پیش از این اعتیادشان را ترک کرده اند
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۸:۴۳    
استاندار یزد با اشاره به اینکه باید پروژه های سفر رئیس جمهور به استان یزد تکمیل و بهره برداری شود، گفت: مشکلی در زمینه جذب اعتبارات سفر رئیس جمهور به یزد نداریم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۸:۴۰    
معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: سازمان اداری و استخدامی کشور فرآیند اجرایی ارزیابی عملکرد سال 1395 دستگاه های اجرایی را طی بخشنامه ای به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۸:۳۷    
استاندار یزد گفت: امسال ممنوعیت های قانونی مانع بهره مندی استان یزد از کمک های فنی و اعتباری شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۸:۳۷    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد از آبرسانی به 115 روستای استان یزد با جمعیتی بالغ بر 71 هزار نفر خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۳    
رفتارهای دوگانه مسئولان در مواجهه با موضوع مهم صنایع دستی، حمایت از استادکاران و همراهی آن ها در ترویج و شکوفا کردن این هنرهای رو به فراموشی، رنگ و رویی غبارآلوده دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۱    
در حالی که چین توانسته در زمینه های مختلف به پیشرفت قابل توجهی دست یابد، این کشور هنوز قادر به ساخت خودکار نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۴۸    
کارگاه تخصصی ارزش گذاری استارت آپ ها روز چهارشنبه 6 بهمن ماه 1395 از ساعت 13:30 تا 20:30 در سالن کنفرانس شرکت فرابورس ایران برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۳۹    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: لیمو عمانی موجود در غذا خاصیت چاق کنندگی دارد و فشارخون را افزایش می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۳۳    
انتخاب، قلب اقتصاد خانواده است و چون بیشتر انتخاب های خانواده در خرید از سوی زن صورت می گیرد، پس زن را می توان قلب اقتصاد خانواده لقب داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۸:۵۰    
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام یکشنبه نوزدهم دی ماه در 82 سالگی دار فانی را وداع گفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۹:۴۰    
یکی از مسائلی که امروز در سکوت رسانه ها، مسئولان و همچنین بی تفاوتی مردم اتفاق می افتد و کسی متعرض آن نمی شود حضور عکاسان مرد در مسابقات ورزشی بانوان است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۵۱    
دبیر اجرایی خانه کشاورز هرمزگان بار دیگر بر تشکیل اتاق فکر مشترک برای برون رفت از مشکلات کشاورزی در استان تأکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۹    
یک هفته پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود که ترامپ به همراه خانواده اش به گفت وگوی تلویزیونی پرداخت و در آن برنامه تاکید کرد که قصد ندارد اقوام خود را وارد دولت کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۸:۴۴    
عبدالله عبدالله رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان در دیدار با جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه ای ایرانی که مهمان این کشور هستند آخرین وضعیت سیاسی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۳:۴۹    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درباره دعوت سعودی از کشورمان برای حضور در مناسک حج تمتع امسال گفت: هیأت ایرانی پنجم اسفندماه به عربستان سفر می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۳:۴۶    
رویترز با استناد به اظهارات دیپلمات های ارشد ایرانی و روسی بعد از ششمین نشست کمیسیون مشترک برجام مدعی شده تهران تصمیم گرفته مجادلات بر سر اقدام آمریکا در تمدید قانون تحریم های ایران را تشدید نکند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۳:۴۶    
در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت مقرر شد مقدمات لازم برای شرکت در مذاکرات دو جانبه با مسئولان حج عربستان درباره حج سال 1396 فراهم شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از ابتدای انقلاب تاکنون با جریان نفاق و ضد انقلاب درگیر و در حال مبارزه با آنها بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۰    
معاون وزیر نفت از توافق ایران و عراق برای توسعه دو میدان نفتی به صورت مشترک خبر داد و گفت: در صورت بازگشایی اعتبارات اسنادی صادرات گاز به عراق آغاز می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۰    
رئیس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نشست امروز کمیسیون مشترک ایران و 1+5 باید دو نتیجه در بر داشته باشد، گفت: اگر این دو نتیجه حاصل نشود، دولت باید دست به اقدام متقابل بزند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۴۸    
معاون مهندسی و توسعه شرکت ملی نفت از ارزش 400 میلیارد دلاری افزایش یک درصدی ضریب بازیافت میادین نفتی ایران خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۴۸    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: همه افراد و گرو های سیاسی مشی هاشمی را دنبال کرده و به مصالح کشور و ارمان های امام و پشتیبانی از رهبری اولویت دهند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۴۸    
دادگاه حقوق بشر اروپا در راستای نادیده گرفتن اصل آزادی های مذهبی، با تصمیم دولت سوئیس مبنی بر اجبار والدین مسلمان به ثبت نام فرزندانشان در کلاس های مختلط آموزش شنا، موافقت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۴۸    
سخنگویان وزارت خارجه آمریکا و کاخ سفید در واکنش به گزارش هایی درباره وارد کردن محموله اورانیوم خام از روسیه به ایران، این موضوع را دارای ممنوعیت یا مخالف برجام ندانستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۴۸    
با تکمیل شدن فرایند خرید یاهو توسط ورایزون، ماریسا مایر، مدیر اجرایی، از عضویت در هیئت مدیره این کمپانی برای همیشه خداحافظی می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۴۸    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تحمل در مقابل همه نامرادی ها و بی انصافی ها از ویژگی های آیت الله هاشمی رفسنجانی بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۴۸    
تلاطم های حساس بازار جهانی نفت خام به قدری زیاد است که به سختی بتوان از نقش کوچک ترین عوامل اثرگذار نیز به سادگی عبور کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۴۸    
یک استاد دانشگاه گفت: نهاد خانواده در غرب از اهمیت خاصی برخوردار است مخصوصا این اهمیت در خانواده های مذهبی پر رنگ تر دیده می شود اما یکی از تفاوت های اصلی در بین ایرانیان و غربی ها ساختار خانواده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۶    
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان لرستان گفت: 184 روستای استان لرستان تا پایان تیرماه سال 96 آبرسانی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۳    
مدیرعامل باشگاه فرهنگی- ورزشی ایثار قم گفت: پیش از آغاز فصل جدید سوپر لیگ کشور به بسیاری از ادارات و ارگان های استان مراجعه کردیم و همه در پاسخ به ما گفتند با توجه به قهرمانی و پیشینه ای که تیم دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۳    
رئیس هیئت پرورش اندام استان قم گفت: داروها و مکمل های بسیار زیادی است که عوارض بسیار زیادی را به دنبال دارد اما در رأس تمامی داروها دارویی به نام پپتاید است که کار آن تکثیر سلول است و به زودی در ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۳    
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: تمهیدات مقام معظم رهبری سایه جنگ را از سر کشور ما دور کرد نه مذاکره؛ می خواستیم با مذاکره تحریم ها را برداریم اما هیچ کدام محقق نشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۳    
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با اشاره به افزایش مصرف گاز در استان گلستان گفت: مردم در مصرف گاز صرفه جویی کنند و در صورت افزایش مصرف، احتمال افت فشار گاز در استان وجود دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۳    
رئیس اتاق تعاون خراسان رضوی گفت: لایحه قانون تعاون باید با مشارکت تمامی بخش های مرتبط تدوین شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۳    
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: تغییر سهام دار شرکت هپکو یکی از مسائل مورد تاکید بود که باید جزو اولویت های وزارتخانه و سازمان خصوصی سازی قرار گیرد تا بتوانیم شرایط را برای خروج از این وضعیت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۵۴    
رئیس ستاد اقامه نماز استان بوشهر گفت: ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت در مکان ها و محل های مختلف استان از اولویت برنامه ها است که در این راستا در 70 درصد مدارس استان بوشهر نماز جماعت اقامه می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۵۴    
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: همزمان با 22 دی ماه سالروز حماسه آفرینان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در شکست آمریکا در آبهای خلیج فارس تجلیل می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۵۱    
یکی از مسئولان سابق استان کهگیلویه و بویراحمد که در کنار یک راس بز کوهی شکار شده عکس یادگاری گفته است به دستگاه قضایی معرفی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۰۶    
امروز پنجمین سالروز شهادت یکی از جوانان دانشمند و نخبه ایران زمین است؛ شهیدی که در دفاع مقدس علمی حضور یافت و هشتاد و پنجمین شهید دبیرستان ابن سینای همدان است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۱:۵۳    
سید علی خامنه ای با لهجه کرمانی اشاره به همسرش می کند و می گوید: این خانم خواهر آقای هاشمی است که برای دیدار او آمده، من هم شوهر این خانم هستم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۴    
عباس پورخصالیان - این روزها، آُپراتورهای عمده مخابرات کشور با اُفتِ سرعتِ تقاضایِ جدید در بازار تلفن ثابت و همراه و فروش شارژکارت مواجه اند و این اُفتِ سرعتِ تقاضایِ جدید به معنی رسیدن بازار به حد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۴    
فعالیت فین تک ها به زودی و با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری و نظارت بانک مرکزی ساماندهی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۱    
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جدیدترین مصوبه خود، تمامی اپراتورهای ارایه دهنده خدمات اینترنت را موظف کرد تا 30 دی ماه جاری امکان تفکیک ترافیک داخلی با بین المللی اینترنت را فراهم کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۰:۵۶    
با گذشت حدود 48 ساعت از ریزش ساختمان 4 طبقه در ورامین و کشته شدن یک مادر و دو فرزندش، که در نتیجه بی کفایتی و اهمال کاری برخی مدیران در اداره شهر بوده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۰:۳۹    
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: برخی از دولتی ها قصد دارند به بهانه "پدیده" وزیر کشور را قربانی کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۷    
ملکه رنجبر بازیگر پیشکسوت سینما٬ تئاتر و تلویزیون درباره اوضاع و احوال این روزهای خود گفت: اوضاع جسمی خوبی ندارم و حالم تعریفی ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۲    
جناب حجت الاسلام آقای حاج شیخ علی اکبر هاشمی رفسنجانی (دامت افاضاته)؛ بدینوسیله جناب عالی به سمت نمایندگی از طرف این جانب در شورای عالی دفاع منصوب می شوید که ان شاءالله تعالی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۲    
آیت الله ابراهیم امینی در پیامی متفاوت به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی اینگونه نوشت:علی رغم آنکه همه دنیایت را فدای انقلاب و نظام کردی، در این اواخر به شما بی مهری های فراوان شد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۲    
با صادق زیباکلام یک روز بعد از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، یکی از بلندپایه ترین چهره های سیاسی کشور که در زمره حامیان جدی و تأثیرگذار گفتمان اعتدال در عرصه سیاست خارجی به شمار می رفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۹    
مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در تهران برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۹    
همراه با موفقیت های چند روز اخیر نیروهای عراقی در داخل شهر موصل، تروریست های داعش مردم عادی را سپر خود کرده و به سوی هر کسی که قصد فرار از شهر را داشته باشد، تیراندازی می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۹    
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آقای هاشمی برخی وقت ها تاکتیک هایی داشت وگرنه هم استکبارستیز بود، هم صهیونیسم ستیز.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۹    
مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی در میان رسانه های خارجی بازتاب گسترده ای داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۹    
یک مقام آگاه بانک مرکزی یکی از علل توقف فرایند اعطای تسهیلات در برخی بانک های بزرگ کشور را بازپرداخت اضافه برداشت این بانک ها به بانک مرکزی عنوان کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۹    
رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام با تاکید بر اینکه از دید ما تمدید قانون آیسا نقض تعهدات برجامی آمریکا است، گفت: این نقض باید به نحو موثری جبران شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۹    
خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی از مردم ایران به خاطر حضور باشکوه در مراسم تشییع و بدرقه رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، تقدیر و تشکر کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۹    
رئیس جمهور روسیه در پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۹    
نخست وزیر ارمنستان در دیدار با سفیر ترکمنستان در این کشور از طرح انتقال گاز ترکمنستان به ارمنستان از طریق ایران استقبال کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۹    
امروز تن حضرت آیت الله هاشمی را در خاک گذاشتند و من که به اندازه عمرم از این مرد خاطره دارم ، ناباورانه نگاه می کردم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۹    
چرا یافتن پاسخ این سؤال که چه کسی می تواند جای خالی آیت الله هاشمی رفسنجانی را در سیاست ایران پر کند، این چنین سخت است؟
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۰:۱۲    
پس از صدور مجوز ستاد تنظیم بازار در خصوص صادرات گندم مازاد کشور از طریق بورس کالای ایران که از هفته گذشته در دستور کار قرار گرفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۰:۱۲    
نخستین هواپیمای جدید ایرباس (مدل 321 A) ساعت 14و 30 دقیقه روز پنجشنبه این هفته (23 دی ماه) در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین می نشیند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۰:۱۲    
رئیس کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران از تصمیم گیری برای نامگذاری یکی از معابر تهران به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی در جلسه روز یکشنبه شورای شهر خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۰:۱۲    
در سال 2007، او در 26 سالگی گران قیمت ترین خرید مالکیت یک ساختمان را در تاریخ آمریکا انجام داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۰:۱۲    
این مراسم بار دیگر تنوع سلائق سیاسی در جامعه ایران را به رخ کشید و نشان داد که می توان در عین تفاوت های فکری و سیاسی در کنار هم بود و با وحدت زیست ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۰:۱۲    
فائزه هاشمی رفسنجانی خبر دعوت از سوی وی برای تجمع مردمی در عصر امروز را تکذیب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۰:۱۲    
این تصمیم باید در شواری فیفا و با اکثریت آرا انجام می شد و حالا شورای فیفا اعلام کرده که جام جهانی فوتبال از سال 2026 با حضور 48 تیم در قالب 16 گروه سه تیمی برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۰:۱۲    
حضور گسترده مردمی در مراسم تشییع رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران در رسانه های غربی بازتاب داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۰:۱۲    
حداقل 2.5 میلیون نفر برای تشییع پیکر آیت الله هاشمی در دانشگاه تهران و اطراف آن حضور داشتند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۰:۰۹    
رییس شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی اعلام کرد اکثر آثار جشنواره تئاتر فجر از طریق فیلمِ اجراها بازبینی شده اند و این شورا در طول جشنواره در حد مشورت به گروه ها عمل می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۰:۰۹    
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: در فوتبال اروپا تیم ها سه چهار روز قبل از بازی جمع می شوند و کارشان را انجام می دهند و کی روش که در سطح اول فوتبال دنیا بوده این را می داند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۰:۰۹    
رئیس سازمان صداوسیما می گوید؛ این سازمان همواره آیت الله هاشمی رفسنجانی را تکریم کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۱:۰۷    
نماینده مردم فلاورجان در مجلس با بیان اینکه برخی جایگزین های مدیران متخلف دریافت کننده حقوق نجومی بوده اند یادآور شد: بسیاری از نمایندگان به رفتار فاطمه حسینی معترض بودند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۱:۰۴    
شاهد تکاپو و تلاش های مجدانه دکتر شریعتی چه در مرکز برای جذب اعتبارات و چه در خوزستان جهت سرکشی به مناطق محروم هستم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۱:۰۴    
روستای فراموش شده ای حوالی 10 کیلومتری شهررضا و 90 کیلومتری نصف جهان، که از درو دیوارش دود و درد بیرون می ریزد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۵۸    
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: در سال گذشته یک میلیارد تومان بودجه ملی برای ورزشگاه قدس شهرضا تخصیص پیدا کرد و 2 میلیارد ریال دیگر برای اتمام کامل ورزشگاه نیاز است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۵۵    
برندهای بزرگ و مطرح جهان سعی می کنند برای ایجاد ارتباط با مصرف کنندگان، یک تجربه خوشایند در ذهن آنها خلق کنند تا ماندگار شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۵۵    
رییس اداره آموزش وپرورش شهرستان دهاقان گفت:شش واحد آموزشی در حال تکمیل برای میزبانی دانش آموزان در سال جدید است اما کمبود اعتبارات باعث راکد شدن و پیشرفت نکردن ادامه ساخت بعضی از این واحد ها شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۵۵    
تشکیل مجمع نمایندگان استان، اختصاص اعتبارات به مدیران موفق، ساخت مصلی نماز جمعه، اطلاع رسانی مردم از زمان قطعی آب شرب ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۵۲    
وزیر بهداشت برای رفع مشکلات درمانی شهرستانهای شهرضا و دهاقان قول مساعدت داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۴۹    
بابا آب داد. بابا نان داد. بابا زندگی اش را داد تا فرزندانش بتوانند شکم خود و دوباره، فرزندانشان را سیر کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۴۶    
مزار این شهید که در زمان شهادت به خاطر تنگدستی خانواده اش بدون سنگ مزار و در روستای زادگاهش آب ملخ دفن شده بود، هنوز با گذشت قریب به 28 سال از شهادتش همچنان بدون سنگ مزار باقی مانده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۴۶    
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم وعده دانشگاه علوم پزشکی برای راه اندازی بیمارستان کلیشاد و سودرجان به صورت حتمی عملیاتی شود تا دیگر ما جوابگوی بدقولی های مدیران نباشیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۴۳    
رئیس شورای شهر فلاورجان: سوء مدیریت مسئولان تربیت بدنی موجب کمبود سرانه ورزشی شهروندان شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۴۳    
رییس جمهور همزمان با آغاز سال تحصیلی 96-95 از دانش آموزان سوال کرد که خشونت از کجا نشات گرفته است؟
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۴۳    
آبشار آب ملخ با منظره ای خیال انگیز و رودخانه ای خروشان عجایبی را خلق کرده که هر گردشگری مبهوت تماشای مناظر منحصر بفرد آن خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۴۰    
امروز از لنز دوربین دیوید سیم که عکاس یک شرکت خبری بریتانیایی است، سفری به نقاط مختلف ایران خواهیم داشت و 30 جاذبه زیبا در 30 عکس از او را خواهیم دید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۲۵    
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: به قول یکی از مسئولان، اصفهان برخوردار نیست بلکه باربردار است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۲۵    
رمز موفقیت این سازمان ها، توجه ویژه به تحصیلات، بازآموزی و آموزش های تخصصی دومین اولویت بوده است/ آموزش ضمن خدمت نیروی انسانی به شیوه نوین و به صورت مؤسسه ای تا اواسط دهه 1310 مطرح نبوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۲۵    
موسوی لارگانی با اشاره به حجم بالای بیکاری در منطقه گفت: به نظر می رسد دولت باید تدبیری بیندیشد که از ظرفیت و توان جوان های کل کشور و به ویژه شهرستان فلاورجان برای راه اندازی مجدد شرکت ها و واحدهای ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۱۶    
در انتخابات هیئت رئیسه آخرین سال شوراهای شهر در ایران، هفت زن در استان های سیستان و بلوچستان، مازندران، گیلان، خوزستان و کرمانشاه به مقام ریاست شورای شهر رسیده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۱۶    
اصغر سلیمی گفت: مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان سمیرم به گوش مسئولان استانی و کشوری رسیده است.