پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۱:۵۴Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 9 دی 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 2 دی 1396 تابش کوثر 3 دی 1396 تابش کوثر 4 دی 1396 تابش کوثر 5 دی 1396 تابش کوثر 6 دی 1396 تابش کوثر 7 دی 1396 تابش کوثر 8 دی 1396 تابش کوثر 9 دی 1396 تابش کوثر 10 دی 1396 تابش کوثر 11 دی 1396 تابش کوثر 12 دی 1396 تابش کوثر 13 دی 1396 تابش کوثر 14 دی 1396 تابش کوثر 15 دی 1396 تابش کوثر 16 دی 1396 تابش کوثر 17 دی 1396 تابش کوثر 18 دی 1396 تابش کوثر 19 دی 1396 تابش کوثر 20 دی 1396 تابش کوثر 21 دی 1396 تابش کوثر 22 دی 1396 تابش کوثر 23 دی 1396 تابش کوثر 24 دی 1396 تابش کوثر 25 دی 1396 تابش کوثر 26 دی 1396 تابش کوثر 27 دی 1396 تابش کوثر 28 دی 1396 تابش کوثر 29 دی 1396 تابش کوثر 30 دی 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۶:۱۵    
کاهش دمای محیط در فصول سرد با مشکلات خاص بهداشتی خود همراه است و افرادی که دوره سالمندی را می گذرانند، بیشتر از دیگران در معرض این مشکلات قرار دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۳۰    
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: زائرین ذخیره اعزام به عتبات دانشگاهیان باید مانند زائرین اصلی ثبت نام خود را تا 13 دی نهایی کرده و مدارک را کامل تحویل دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۳۰    
بررسی قیمت نفت در سال 2018 توسط مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی نشان می دهد، میانگین قیمت هر بشکه نفت در سال آینده 54 دلار و درآمد حاصل از صادرات نفت به 50 میلیارد دلار می رسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۵۲    
سالانه بیش از 500 هزار زمین لرزه در دنیا اتفاق می افتد، ولی واقعیت این است که اگر چنین زلزله هایی اتفاق نیفتد، زمین به یک سیاره مرده تبدیل خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۵۳    
به گزارش تابش کوثر ؛ جلسه کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوای تهران ساعتی قبل به دلیل افزایش غلظت آلاینده های جوی و ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون و تداوم آلودگی هوا در محل استانداری تهران تشکیل شد. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۴:۰۲    
یورو نیرومندترین و دلار آمریکا ضعیف ترین ارز بودند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۲    
فرآیند فروش بلیت های جام جهانی روسیه برای بازی های ایران آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۴    
آیا تا به حال دقت کرده اید که در طول روز دست هایتان چند بار به صورت تان برخورد می کند؟ در واقع هر بار که دست هایتان را به صورت تان می زنید، میکروب های بیشتری را به پوست صورت تان منتقل می کنید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۵۹    
پاول دوروف در حساب توئیتر خود اعلام کرد کانال تلگرامی آمدنیوز را از دسترس خارج کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۸:۵۳    
وزارت خارجه روسیه با اشاره به وقوع اغتشاشات در برخی شهرهای ایران، از اتباع خود خواست هوشیار باشند و از تجمعات دوری کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۷:۵۰    
بر اساس نتایج یک نظرسنجی، 65 درصد آمریکایی ها از عملکرد رئیس جمهور آمریکا ناراضی هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۶:۱۴    
ایران خودرو از امروز، نهم دی ماه با مدل97 به بازار عرضه خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۵:۰۵    
بررسی این موضوع که چرا مردم آمریکا به نسبت دیگر کشورهای ثروتمند عمر کوتاه تری دارند و زودتر می میرند نشان داد، استعمال دخانیات، چاقی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۴:۳۲    
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان جدیدترین بازیکنی ایرانی است که رسانه های یونانی از او برای حضور در لیگ برتر این کشور نام می برند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۲:۱۱    
سرمربی استقلال تا حد زیادی تصمیم خود را برای انتخاب جانشین دو بازیکن محروم خود گرفته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۱:۲۴    
ژاپن یکی از زلزله خیز ترین کشور های دنیا است، اما مردم آن با این وجود در زمان بروز زلزله به دقت نکات ایمنی را رعایت می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۰:۳۰    
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مدارس سه شیفته در مناطق زلزله زده گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۳:۵۱    
عضو شورای عالی بورس از آمادگی بازار سرمایه کشور برای پذیرش بخش تعاون خبر داد و گفت: 14 شرکت برای ورود به بورس اعلام آمادگی کرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۳:۳۳    
منصور شیشه فروش خبر از تعطیلی مدارس اصفهان به دلیل آلودگی هوا داد و اظهار کرد: فردا یکشنبه دوره های ابتدایی و پیش دبستانی در نواحی شش گانه آموزش و پرورش اصفهان تعطیل است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۲:۵۱    
دو تن از معاونین وزیر بهداشت، در خصوص عدم تجویز داروهای خارج از فهرست نامه ای را به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۲:۱۸    
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت:فردا سرویس مدارسی که دارای پلاک زوج هستند جریمه نمی شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۵۷    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به پدیده آلودگی هوای کلان شهرها تا اواخر وقت روز دوشنبه گفت: سامانه بارشی جدیدی از اواخر وقت دوشنبه وارد کشور می شود که بخشهایی از غرب ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۲۵    
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان گفت: حجم مبادلات تجاری ایران و عمان با راه اندازی خط کشتیرانی خرمشهر به عمان به پنج میلیارد دلار می رسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۲    
وزیر راه در سالروز قرارداد ساخت یکساله ترمینال سلام طی حکمی شهرام آدم نژاد معاون برنامه ریزی سازمان راهداری را به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی منصوب کرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: وظیفه امروز روحانیت، انقلابی بودن، شناخت دشمن و آمادگی برای مقابله با ترفندهای آن است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۰:۲۷    
پنج بازیکن در صدر جدول پنالتی زن های لیگ حضور دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۵۱    
با توجه به افزایش آلاینده های شهر تهران مهدهای کودک و مدارس ابتدای تهران فردا تعطیل شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۳۰    
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران گفت: سالانه 9 هزارتن توتون در کشور تولید می شود که تنها 30 درصد از این تولیدات در داخل مصرف و مابقی انبار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۸:۰۳    
معاون وزیر جهاد کشاورزی خبر از تولید شگفت انگیز باغدار نمونه کشوری در سال 95 با برداشت 168 تن در هکتار خبر داد که 10 برابر متوسط تولید کشوری است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۸:۰۰    
تولید داروی ضد قارچ در کشور که برای بیماران سرطانی کاربرد دارد، باعث شد قیمت داروی مشابه خارجی کاهش یابد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۵۷    
بر اساس اعلام سازمان برنامه و بودجه، درآمد کمتر از 700 هزار تومان شرط پرداخت یارانه نقدی نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۵۴    
مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه از بررسی برنامه های چهار سال آینده متروی تهران در کمیسیون عمران مجلس خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۵۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بازیکنان من خوب باشند، از هیچ کس نمی ترسیم، چیزی که در سه سال اخیر نشان دادیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۴۵    
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: از نمایندگان مجلس می خواهیم بحث سهمیه ویژه دانش آموزان مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی در کنکور 97 را مدنظر قرار دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۴۲    
یورش گسترده جنگنده های سعودی به استان الحدیده یمن به شهادت 30 غیرنظامی منجر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۳۳    
در پی افزایش میزان آلایندگی هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در استان تهران به جز دماوند، فیروزکوه و پردیس در روز یکشنبه تعطیل شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۳۰    
قهرمان کشتی آزاد المپیک گفت: حسن یزدانی در حال حاضر بهترین مدعی وزن 86 کیلوگرم دنیاست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۱۸    
رییس مرکز ملی تحقیقات شورورزی با اشاره به منابع وسیع آب شور در کشور، گفت: متأسفانه از منابع وسیع آب شور در کشور هیچ استفاده ای نمی شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۱۵    
دود و آلودگی هوا، بوق و سر و صدا، شلوغی شهر و خیابان؛ تهرانِ پُرچناری که به تاریخ پیوسته را اگر کنار بگذاریم، همین چند کلمه بسیاری از شهروندان را از وضع این شهر خسته کرده ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۶    
از ابتدای مهر تا 21 آذرماه سال جاری، میزان بارش های کشور به 27.6 میلیمتر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 18 درصد کم شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۳    
مشاور فرهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک تهران با تاکید بر اینکه حذف طرح فروش آرم های ترافیک، نا برابری های اجتماعی را از بین می برد، گفت: حدود 118 هزار سقف فروش طرح روزانه وجود دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۰    
مدتی است بازنشستگان تامین اجتماعی در برخی استانها برای دریافت هزینه های درمانی خود از بیمه آتیه سازان حافظ با مشکلاتی مواجه شده اند که بنا به گفته مدیرعامل این بیمه، مشکلات بزودی رفع می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۰    
بازیکن پیشین تیم ملی کشورمان گفت که تنها یک تیم می تواند زنگ خطری برای پرسپولیس باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۸    
معاون وزیر خارجه روسیه در سخنانی ایالات متحده را متهم کرد که با فروش سامانه های دفاع موشکی به ژاپن، پیمان نیروهای هسته ای را نقض کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۸    
به فاصله دو سال از پیشنهاد پرحاشیه مجلس برای افزایش 300درصدی وام ازدواج بار دیگر در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده طرح افزایش این وام به 15 میلیون مطرح و حتی در مرحله اول مورد تصویب قرار گرفته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۶    
سپاهان و وینفرد شفر در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال عناوین برترین تیم و سرمربی را کسب کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۰    
نتایج یک نظرسنجی از تحلیلگران نشان می دهد که تلاش های اوپک و روسیه برای کاهش عرضه و رشد قوی تقاضای جهانی موجب خواهد شد تا قیمت نفت برنت در سال 2018 میلادی به نزدیکی 60 دلار در هر بشکه برسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۰    
مدافع تیم فوتبال نفت تهران می گوید سازمان لیگ به آن ها گفته است که تا فردا مالک این باشگاه مشخص خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۱۲    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: درشرایط آلودگی هوا، همه گروه های سنی آسیب پذیر هستند و رعایت توصیه های تغذیه ای در این شرایط به سلامت مردم و کاهش عوارض آلودگی هوا کمک می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۹    
وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: بودجه سال 97 وزارت آموزش و پرورش در حالت خوشبینانه فقط پاسخگوی پرداخت حقوق معلمان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۶    
رئیس مرکز پیش بینی زلزله پژوهشگاه زلزله شناسی با بیان اینکه بسیاری از پارامترهای گسلها را نمی شناسیم، گفت: می توانیم با اجرای طرح لرزه نگاری بازتابی به این مهم دست یابیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با بیان اینکه مقامات آمریکایی در موضعی نیستند که برای ملت ایران دلسوزی کنند، گفت: مردم رشید ایران وقعی به شعارهای فرصت طلبانه و ریاکارانه مقامات آمریکا نمی گذارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۷    
هنوز دو سال از کوچ اجباری نمایشگاه کتاب به شهر آفتاب نگذشته است که باز هم محل برگزاری نمایشگاه به مصلی تغییر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۱    
شهردار تهران ضمن تاکید بر اینکه دولت طی 10 ماه گذشته به تعهدات خود عمل نکرده است، گفت: در این مدت ریالی در خصوص یارانه بلیط اتوبوس و مترو پرداخت نشده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۸    
محققان دانشگاهی اپلیکیشنی ساخته اند که با کمک سیگنال های وای فای، به افراد گمشده کمک می کند با تیم های نجات ارتباط برقرار کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۵    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 97، با بیان اینکه دولت به دنبال تعدیل برخی هزینه ها در لایحه بودجه 97 می باشد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۲    
به دنبال وقوع زلزله ای به بزرگی 5.2 ریشتر در کوهبنان استان کرمان در شب 30 آذر، معاون میراث فرهنگی کشور بعد از بازدید از این منطقه، میزان خسارت های وارد شده به ابنیه تاریخی را 20 تا 80 درصدی اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۶    
یک مقام مسئول با بیان اینکه واردات تخم مرغ باعث کاهش قیمت این محصول در بازار شده است، گفت: واردات تخم مرغ ترک به ایران، باعث افزایش قیمت این محصول در ترکیه شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۶    
یکی از مراجع عظام تقلید با اشاره به خواسته مردم در زمینه برطرف شدن گرانی و بیکاری گفت: این اعتقاد وجود دارد که مردم خواسته حقی دارند و پشتیبان آنها هستیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۳:۳۹    
ملت بزرگ ایران اسلامی در مراسم بزرگداشت 9 دی حماسه ای دیگر آفریدند و در شهرهای مختلف بار دیگر بر ادامه راه امام و رهبری تاکید کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۲:۳۹    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت حماسه یوم الله ماندگار نهم دی قطعنامه منتشر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۲:۲۴    
آژانس بین المللی انرژی اتمی با اشاره به اینکه دیده بان هسته ای سازمان ملل در سال 2017 به راستی آزمایی و نظارت بر فعالیت های هسته ای ایران ادامه داد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۱    
چند روزی است تیمی تخصصی و فوق تخصصی از بهترین کارشناسان زلزله در سطح ایران و جهان به کرمانشاه آمده و تمام نقاط زلزله زده این استان اعم از شهری، روستایی، کوه، دشت و.. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۵    
جهان فوتبال تنها چند دروازه بان خاص دارد که توانستند نام خود را در این پست ماندگار کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۳    
هافبک مصدوم تراکتورسازی تبریز، نسبت به اعتراضات رخ داده در فضای مجازی واکنش نشان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۷    
رئیس سازمان مدارس غیر دولتی گفت: شناسنامه ای با تابلوهای مشخص و کد رهگیری برای مراکز آموزشی غیر دولتی مانند کلاس کنکور و زبان تهیه می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۴    
گزارش های رسانه ای از کشف دو گور دسته جمعی در حومه غربی الرقه واقع در شمال سوریه که حاوی اجساد قربانیان حملات تروریستی داعش است، خبر دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۸    
رییس کل بانک مرکزی به مردم برای خرید و فروش بیت کوین هشدار داد و از اقدام بانک مرکزی در این زمینه خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۸    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وضعیت بودجه آموزش و پرورش برای سال 97 رضایتبخش نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۵    
یک منبع نظامی از شلیک موشک های کاتوشا از سوی جنبش انصارالله به پایگاه "الحاجر" عربستان در منطقه عسیر خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۲    
پس از اعلام حمایت وزارت خارجه، کاخ سفید و رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از تجمع اعتراضی در برخی شهرهای ایران، رئیس جمهوری این کشور نیز که حدود سه ماه پیش مردم ایران را تروریست خواند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۶    
ایران آتشفشان های فعال ندارد، ولی آتشفشان های آن فعالیت گاز زایی دارند و محققان کشور نیز اعلام کرده اند آتشفشان ها توان لرزه زایی و زمین لرزه را ندارند و آتشفشان دماوند هم هر چند که موجب قطع شدن گسل ...