چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۹:۵۸Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 23 دی 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 2 دی 1396 تابش کوثر 3 دی 1396 تابش کوثر 4 دی 1396 تابش کوثر 5 دی 1396 تابش کوثر 6 دی 1396 تابش کوثر 7 دی 1396 تابش کوثر 8 دی 1396 تابش کوثر 9 دی 1396 تابش کوثر 10 دی 1396 تابش کوثر 11 دی 1396 تابش کوثر 12 دی 1396 تابش کوثر 13 دی 1396 تابش کوثر 14 دی 1396 تابش کوثر 15 دی 1396 تابش کوثر 16 دی 1396 تابش کوثر 17 دی 1396 تابش کوثر 18 دی 1396 تابش کوثر 19 دی 1396 تابش کوثر 20 دی 1396 تابش کوثر 21 دی 1396 تابش کوثر 22 دی 1396 تابش کوثر 23 دی 1396 تابش کوثر 24 دی 1396 تابش کوثر 25 دی 1396 تابش کوثر 26 دی 1396 تابش کوثر 27 دی 1396 تابش کوثر 28 دی 1396 تابش کوثر 29 دی 1396 تابش کوثر 30 دی 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۰۸    
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به رسوایی های اخیر بر سر توهینش به مهاجران کشورهای آفریقایی مدعی شده که نژادپرست نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۶    
نتایج تکمیل ظرفیت چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی اعلام شد و 537 نفر در این مرحله پذیرفته شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۷:۵۱    
کلید اصلی کاهش وزن موفق و سالم، سازگاری با سبک زندگی سالم است که با نیازهای فردی خود شما جور باشد و بتوانید با آن زندگی کنید ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۶:۲۷    
ارزش سود سهام عدالت عملکرد سال مالی 1395 که در سال 1396 توزیع می شود برای هر یک از مشمولان سهام عدالت مددجوی کمیته امام(ره) و سازمان بهزیستی کشور که جزو اقشار مشمول تخفیف بوده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۵:۱۲    
باشگاه الغرافه قطر نامه ای مبنی بر درخواست صدور ITC خرید جدید ایرانی خود را به باشگاه پرسپولیس داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۴:۱۲    
عضو هیات مدیره انجمن سرطان ایران با اشاره به انواع سرطان در دنیا گفت: تضمین سلامت مردم جهان در گرو مطالعات سلولی مولکولی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۳:۰۶    
دوستان این کوکوی بادمجان فوق العاده خوشمزه وبرای عاشقان بادمجان یک غذای عالی هست
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۰:۳۰    
خط حمله رئال مادرید در فصل جاری لالیگا تا به حال آمار اسفناکی را از خود بر جای گذاشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۴۲    
در تابستان امسال برای تعداد 18 هزار و 767 واحد مسکونی در تهران پروانه ساختمانی صادر شد که نسبت به سال گذشته 9.9 درصد افزایش داشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۰۹    
وزیر جهاد کشاورزی بر تامین نهاده ها، بازاررسانی محصولات و ایجاد زنجیره های تولید توسط اتحادیه ها و تعاونی های تولیدی و روستایی تاکید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۴۸    
زلزله ای به بزرگی 4.5 ریشتر ساعت 20:35:26 استان فارس - حوالی دهرم را لرزاند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۱۵    
پیام رسان تلگرام پس از چند روز مسدود بودن رفع فیلتر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۳۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:جهان اسلام اکنون درگیر تنش های زیادی است که تنها با اتحاد و همدلی این کشورها قابل حل خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۳۰    
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران می گوید اینکه پنج ماه پیش از آغاز جام جهانی همه چیز زیر نظر کادر فنی تیم ملی است، نتیجه اش را در جام جهانی نشان می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۲۱    
رئیس جمهور در مکالمه تلفنی با ربیعی ضمن اخذ گزارش از آخرین وضعیت مهار آتش سوزی نفتکش تاکید کرد: تمام اقدامات لازم برای اطلاع از وضعیت و دسترسی به خدمه نفتکش بسیج شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۱۵    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی به کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد و گفت: پیامد این سامانه بارشی، بارش باران، بارش برف ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۲    
سخنگوی ارتش یمن از امور غافلگیر کننده نظامی زیادی که در راه است و ائتلاف تحت سرکردگی سعودی ها روی آن حساب بازنکرده، پرده برداشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۱۵    
وقوع انفجاری تروریستی در شمال پایخت عراق منجر به کشته و زخمی شدن دستکم شش نفر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۵۹    
یک فیلم 19 دقیقه ای از جلسه تاریخی تعیین رهبر انقلاب اسلامی هفته گذشته منتشر شد که سؤالات و شبهاتی را برای برخی از دهه هفتادی و هشتادی به وجود آورد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۴۴    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: مقدمات حج سال آینده فراهم شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۴۱    
سردبیر روزنامه اینترنتی رای الیوم در گزارشی به نحوه تعامل برخی کشورهای عربی با دونالد ترامپ پرداخت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۶    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 97 گفت: طبق مصوبه کمیسیون حقوق روسای قوا، وزرا و معاونانشان و نمایندگان مجلس، استانداران در سال 97 افزایش پیدا نمی کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۴    
زمستان امسال، دوره آلوده ای برای گروه های حساس در برابر آلودگی هوا بوده است. با گذشت 23 روز از دی ماه، تاکنون هوا 15روز برای کودکان، بانوان باردار ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۵    
5 دقیقه آخری که دروازه بان استقلال رکورد تاریخ لیگ برتر را شکست با حرف و حدیث های زیادی همراه شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۴    
تیم پرسپولیس به لحاظ امتیازی در شرایطی به هفته های پایانی لیگ هفدهم نزدیک می شود که در صورت ادامه همین روند امتیازگیری می تواند به رکورد قبلی امتیازی لیگ حمله کرده و آن را بشکند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۴    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به این که از سال 92 تاکنون نرخ ریال نسبت به دلار 31 درصد تضعیف شده است، گفت: این نوسانات ارزهای بین المللی طبیعی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۶    
ناتالی توچی، رئیس مؤسسه روابط بین الملل ایتالیا درپاسخ به سؤالی مبنی بر این که از نظر اتحادیه اروپایی، وضع تحریم های جدید علیه ایران، نقض برجام است؟ گفت: به طور قطع نقض روح برجام است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۰    
تازه ترین گوشی شرکت اچ تی سی به نام U11 EYEs هفته آینده در دسترس علاقمندان قرار می گیرد، این گوشی هوشمند دارای نمایشگر 6 اینچی با دقت 1080 در 2160 پیکسل است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۵    
در جلسه هیأت امنای صندوق توسعه ملی که صبح امروز به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، مرتضی شهیدزاده به عنوان رئیس جدید هیأت عامل صندوق توسعه انتخاب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۲    
یک نظرسنجی جدید در روسیه حکایت از آن دارد که بیش از 80 درصد از رای دهندگان این کشور در انتخابات ریاست جمهوری به پوتین رای می دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۹    
فرمانده چینی اطفای حریق نفتکش ایرانی در شانگهای، در پاسخ به تاکید ربیعی برای بازدید از کشتی چینی، این کار را به موافقت دولت چین منوط کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۶    
مدیری شب گذشته، میزبان محمود کلاری عکاس و فیلمبردار سینمای ایران شد و او خاطراتی از دوران کاری اش تعریف کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۶    
نشست خبری باشگاه پرسپولیس به منظور تشریح برنامه های پیش روی این باشگاه با حضور اعضای هیات مدیره، سرپرست باشگاه و سرمربی و اعضای کادر فنی سرخپوشان برگزار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۰    
با ورود سامانه بارشی به کشور، روز دوشنبه بارش باران و برف، وزش باد و کاهش دما در استان های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۰    
در تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و چین در خصوص اجرای برجام و لزوم انجام تعهدات همه طرف ها و نیز سانحه تاسف بار برای نفت کش ایرانی گفت وگو شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۷    
معامله گران بورس تهران امروز شاهد معاملات کم حجم بودند و با پایان اصلاح تکنیکالی قیمت سهام در نمادهای معاملاتی و تمدید دوباره لغو تحریم های هسته ای از سوی آمریکا شاهد تحرک معامله گران حقیقی در گروه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۷    
مرکز پژوهش های مجلس پیشنهاد کرد: مهلت بازپرداخت وام ازدواج 15 میلیون تومانی جوانان 5 ساله شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۵    
سجاد شهباززاده در دیدار دوستانه استقلال مقابل جوانان این تیم شرکت نکرد تا جدایی این بازیکن قطعی به نظر برسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۱۰    
رئیس کل دادگستری استان تهران می گوید: هنوز مهلت واخواهی و اعتراض به حکم برای خاوری به پایان نرسیده است و پس از اتمام این مهلت و قطعیت رای صادره، شناسایی اموال انجام می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۸    
معاون امور دریایی سازمان بنادر گفت: طبق قوانین بین المللی رمزگشایی جعبه سیاه کشتی باید توسط کشور سازنده و تحت پرچم انجام شود، بنابراین جعبه سیاه سانچی برای رمزگشایی به کشور پاناما می رود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۵    
روزنامه الوطن قطر بعد از حضور اشکان دژاگه در کشور قطر از احتمال بازگشت کاپیتان تیم ملی ایران به لیگ ستارگان خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۴۹    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس که به همراه کمیته ویژه رسیدگی به حادثه نفتکش ایرانی به چین سفر کرده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۴۳    
شرکت آمریکایی سیکورسکی اعلام کرد که عربستان سعودی قراردادی به ارزش 193 میلیون دلار را با این شرکت به منظور خرید چندین فروند بالگرد بلک هاوک به امضا رسانده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۴    
عضو هیأت مدیره انجمن قطعه سازان از حذف ارز مبادله ای بخش اعظمی از صنعت قطعه سازی طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: طبق اطلاعات کسب شده از بانک مرکزی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۱    
استاندار هرمزگان با بیان این خبر که جزیره هرمز مرکز برگزاری فستیوال های جهانی می شود بیان کرد: جزو برنامه های بلند مدت است که مسیر ریلی و برقی تهران به بندرعباس در 5 یا 6 ساعت طی شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۸    
آخرین وضعیت برجام امشب با حضور معاون وزیر امور خارجه در برنامه نگاه یک بررسی خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۵    
در بازار امروز - شنبه - دلار آمریکا با ثبات نسبی قیمت 4390 تومان و سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 485 هزار تومان فروخته می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۲    
وال ستریت ژورنال گزارش داد مخابره سیگنال موقعیت مکانی به سیستم های رهگیری خطوط کشتیرانی نفت کش ایرانی و کشتی باربری چینی چند ساعت قبل از برخورد در دریای چین متوقف شده بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۹    
مدیر ایرانی باشگاه فوتبال شارلروا بلژیک گفت:در ازای 10 میلیون هم کاوه رضایی را واگذار نمی کنم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۷    
معاون پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از انجام اقداماتی برای ایمن سازی 13 پاساژ در بازار تهران خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۶    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، گفت: طی امروز شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است و انتظار می رود طی فردا (24 دی ماه) شاخص کیفی هوا ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۶    
دختر مسلمان یازده ساله کانادایی در حال عبور از خیابانی در تورنتو کانادا بود که مردی ناشناس پس از حمله، با قیچی اقدام به بریدن روسری او کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۰    
حداقل عیدی کارگران 1میلیون و 850هزار تومان و حداکثر عیدی 2میلیون و 780 هزار تومان برای سال97است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۴    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری Hمریکا در تازه ترین اشتباه مضحک خود هواپیماهای اف – 52 را که تنها در بازی فراخوان وظیفه وجود دارند، به نروژ فروخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۱۳    
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با تاکید بر لزوم انجام مطالعات جدید در حوزه وقوع زلزله احتمالی پایتخت و تاکید شورای شهر بر این موضوع به ساخت برج میلاد بر روی گسل ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۱۳    
با اعلام محمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای جشنواره، سینماهای مردمی سی وششمین جشنواره فیلم فجر مشخص شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۱۰    
وضعیت مصدومیت محسن کریمی بازیکن تیم فوتبال استقلال امروز مشخص می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۱۰    
وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی خبرنگاران را به "اعدام" تهدید کرد و گفت، خبرنگارانی که اخبار دروغ مخابره می کنند خودشان حکم اعدامشان را صادر می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۷    
وزیر اقتصاد عدم واریز سود سهام عدالت مشمولان از زمان اعلام پرداخت ها را منوط به بررسی سازمان خصوصی سازی دانست و گفت: البته 14 میلیون نفر هنوز شبای خود را اعلام نکرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۴    
حامیان ترامپ تلاش می کنند به هر نحو ممکن زنانی که دونالد را متهم به فساد اخلاقی کرده اند، ساکت کنند اما پرونده ای جدید از ماجراجویی های رئیس جمهوری آمریکا فاش شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۸    
کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی طرح ها و لوایح در دستور کاری خود، میزبان وزرای علوم، آموزش و پرورش، اقتصاد، صنعت و معدن، نفت، نیرو، راه و شهرسازی، کشور ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۸    
رئیس جمهور روسیه تصریح کرد که رهبر کره شمالی در مقابل رئیس جمهور آمریکا پیروز بوده است زیرا موفق شده به اهداف راهبردی خود دست پیدا کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۵    
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه لبو حاوی آنتی اکسیدان بوده و فیبر نیز دارد، گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۲    
وزیر خارجه ایران با بیان اینکه نیاز ما امروز مقابله با فرهنگ افراط است، گفت: گفتگوی فرهنگی امروز یک ضرورت امنیتی و حیاتی برای همه است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۲    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام آزمون سراسری سال 97 از اول بهمن خبر داد و گفت: این آزمون هشتم تیر ماه سال آینده برگزار خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۴۰    
بازیکن تیم پرسپولیس با حل شدن مشکلش امروز در تمرین این تیم حاضر خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۷    
طرح اولیه ارائه شده از سوی شهرداری تهران برای محدوده طرح ترافیک، با نظرات مخالف راهنمایی و رانندگی و شورای شهر تهران همراه شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با اجرای طرح رجیستری تا کنون 5 هزار گوشی تلفن همراه غیرفعال شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۸    
دولت قطر بار دیگر در نامه های جداگانه به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت از امارات به دلیل نقض حریم هوایی قطر توسط یک هواپیمای باربری نظامی شکایت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۲    
رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر شفافیت در بانک ها گفت: اطلاعات مالی اشخاص از آن محرمانگی لازم برخوردار است منتها تحت یک فرمت های خاصی اطلاعات را تجمیعی اجازه دسترسی می دهیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۴    
مغز انسان یکی از پیچیده ترین ساختارهای موجود در جهان هستی به شمار می رود و دانشمندان همواره از کشف سازوکار قسمت های مختلف آن شگفت زده می شوند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۱    
تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار روز گذشته جمعه در مقابل سایپا 2 امتیاز با ارزش را از دست داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۸    
اجرای رسمی طرح رجیستری در بازار موبایل کلید خورد تا شاید با اتکای به آن بتوان، بساط گوشی قاچاق را از بازار ایران برچید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۳    
رئیس بانک مغزی ایران گفت: بانک مغزی برای مطالعه مغز و بیماری های مربوط به آن راه اندازی شده که در حال حاضر 40 مغز در آن وجود دارد و 400 نفر نیز برای اهدا در آن ثبت نام کرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۳    
دوشنبه هفته قبل بود که رئیس جمهور دستور پرداخت سود سهام عدالت را صادر کرد، اما با گذشت 5 روز، هنوز برخی بانکها سود را به حساب مشمولان واریز نکرده و در حسابهای خود نگه داشته اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۰    
نیروهای امداد چین که به نفتکش وارد شدند علاوه بر کشف دو پیکر خدمه کشتی، جعبه سیاه را نیز پیدا کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۴۷    
اتحادیه اروپا بر تعهد خود به ادامه اجرای کامل و موثر برجام تاکید و اعلام کرد که با اعضای اتحادیه برای ارزیابی مشترک بیانیه آمریکا و پیامدهای آن هماهنگی خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۴۴    
شهرداری منطه 7 تهران مقابل ساختمانی که هیات های ورزشی استان تهران در آن قرار دارد، بلوک سیمانی گذاشته و مانع ورود کارکنان این هیات های ورزشی به ساختمان شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۴۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه های قزوین کرج و کرج تهران و همچنین انسداد تونل امامزاده هاشم در محور هراز به دلیل عملیات راهسازی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۴۱    
رسانه های آمریکایی از قول شرکت امنیتی ترندمیکرو مدعی شده اند که هکرهای روس عضو گروه فنسی بیر به مجلس سنای امریکا حمله کرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۳۸    
هفته نوزدهم لیگ برتر با انجام 8 بازی به پایان رسید و نتایج جالبی د ر این هفته رقم خورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۳۵    
سخنگوی شرکت ملی نفتکش با اشاره به حادثه برخورد نفتکش ایرانی با کشتی چینی و مفقود شدن 32 پرسنل نفتکش اظهار کرد: فرآیند اخذ DNA از خانواده های مفقودین نفتکش به صورت رسمی آغاز می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۴    
مهاجم بارسلونا پس از تمدید قراردادش سالیانه نزدیک به 125 میلیون یورو از باشگاه دریافت می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۱    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به عوارض چاقی گفت: زنان چاق و دارای اضافه وزن احتمال ناباروری و دیابت و مسمومیت بارداری در آنها بیشتر است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۱    
موضوع کلاهبرداری های تلفنی مدتی است که شایع شده است؛ به طوری که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم در آخرین نشست خبری خود به آن اشاره و نسبت به آن هشدار داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۸    
در دریای خزر تعدادی گسل وجود دارد که به گفته محققان 3 گسل فعال این حوزه در خاک ایران کشیده شده است و توان لرزه زایی و احتمال سونامی در آن وجود دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۸    
سخنگوی سازمان ثبت احوال با بیان اینکه تعویض شناسنامه برای دریافت کارت ملی هوشمند، الزامی نیست، گفت: کسی که شناسنامه اش مستعمل و کهنه شده یا تغییراتی هویتی داشته باشد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۵    
یکی از سخنگویان اتحادیه اروپا بعد از اعلام تصمیم رئیس جمهور آمریکا درباره تمدید تعلیق تحریم های ایران گفت که اتحادیه اروپا به تعهد در قبال برجام پایبند است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۶    
خوردن میوه مفید است و خواص بسیاری برای بدن دارد. مصرف میوه به کنترل فشارخون، کاهش خطر تشکیل سنگ کلیه و کاهش تحلیل رفتن و ضعف استخوان ها کمک می کند و همچنین برای حفاظت از بدن در برابر حمله قلبی و سکته ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۰    
زنان عربستان با حضور در ورزشگاه، تاریخی ترین روز را برای فوتبال کشور خود رقم زدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۸:۵۱    
در هفته گذشته 3 استان کرمانشاه، کرمان و خوزستان درصدر پر لرزه های کشور قرار گرفتند ضمن آنکه زلزله های بزرگی در استان هرمزگان نیز به ثبت رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۸:۵۱    
وزیر خارجه عربستان روز جمعه با همتای آمریکایی خود در واشنگتن دیدار کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۸:۴۸    
معاون امور دریایی سازمان بنادر گفت: ساعت چهار صبح امروز با ورود تیم تجسس و نجات به نفتکش سانچی، دو پیکر از خدمه این کشتی یافته و به بندر شانگهای منتقل شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۸:۳۹    
مقامات خارجی اروپایی و آمریکایی به شروط رئیس جمهور آمریکا برای تمدید تعلیق تحریم های ذیل برجام، واکنش نشان دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۸:۳۳    
وزارت خارجه در بیانیه ای با غیرقابل مذاکره خواندن برجام تصریح کرد: ایران هیچ اقدامی فراتر از تعهداتش انجام نداده و هیچ تغییری در این توافق را نه اکنون و نه در آینده نخواهد پذیرفت و اجازه نمی دهد هیچ ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۸:۳۳    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از تمایل این کشور به اجرای کامل برجام خبر داد.