پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۷:۳۹Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 2 دی 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 2 دی 1396 تابش کوثر 3 دی 1396 تابش کوثر 4 دی 1396 تابش کوثر 5 دی 1396 تابش کوثر 6 دی 1396 تابش کوثر 7 دی 1396 تابش کوثر 8 دی 1396 تابش کوثر 9 دی 1396 تابش کوثر 10 دی 1396 تابش کوثر 11 دی 1396 تابش کوثر 12 دی 1396 تابش کوثر 13 دی 1396 تابش کوثر 14 دی 1396 تابش کوثر 15 دی 1396 تابش کوثر 16 دی 1396 تابش کوثر 17 دی 1396 تابش کوثر 18 دی 1396 تابش کوثر 19 دی 1396 تابش کوثر 20 دی 1396 تابش کوثر 21 دی 1396 تابش کوثر 22 دی 1396 تابش کوثر 23 دی 1396 تابش کوثر 24 دی 1396 تابش کوثر 25 دی 1396 تابش کوثر 26 دی 1396 تابش کوثر 27 دی 1396 تابش کوثر 28 دی 1396 تابش کوثر 29 دی 1396 تابش کوثر 30 دی 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۰    
یکی از سؤال ها درباره رجیستر کردن گوشی موبایل، نحوه رجیستری گوشی های چند سیم کارت است که این گوشی ها به ازای هر سیم کارت دارای یک IMEI دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۰:۰۳    
دو شکایت رسمی از اپل به دلیل کُند کردن عمدی آیفون در ایلینوی و کالیفرنیا ثبت رسمی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۴:۲۷    
حتی اگر بهترین و سالمترین مواد غذایی را مصرف کنید، بدون در نظر گرفتن نحوه صحیح مصرف آنها، نمی توانید از تمام فواید و مزایای سلامتی آنها بهره مند شوید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۳:۵۱    
معامله گران بورس تهران امروز شاهد ثبت رکورد جدید شاخص کل بورس و ورود به کانال 97 هزار واحدی بودند. عرضه سهام حقوقی ها با اقبال معامله گران حقیقی در گروه پالایشی و پتروشیمی همراه شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۲:۳۹    
هر کسی دلش می خواهد تیزهوش ترین فرد روی زمین باشد، از بس که همه از مزایای تیزهوشی دهان شان آب می افتد!
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۲:۳۶    
غدیر شیخ جو، قاتل سریالی که 20سال قبل به اتهام قتل 3 زن و 2 مرد بازداشت شده بود سرانجام در زندان رجایی شهر اعدام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۱:۲۴    
به گزارش تابش کوثر به نقل از جهان نیوز شب گذشته ولادیمیر پوتین به همراه سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه و برخی دیگر از مقامات و بازیکنان مطرح این کشور، دیدار دوستانه هاکی برگزار کردند. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۱:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا بر خلاف قولی که به همتای ترکیه ای خود داده، طرح ارسال تعداد زیادی سلاح انفرادی، توپ، موشک های ضدتانک و موشک های حرارتی به کردهای سوریه را تائید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۰:۳۳    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش ساعت و محدوده طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد در روز یکشنبه خبر داد و اعلام کرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۸:۱۱    
سرپرست اتحادیه تاکسیرانی های شهری گفت: داشتن مدرک دیپلم برای رانندگان تاکسی الزامی نیست اما ممکن است برخی از شهرها به دلیل بالا بردن بحث کیفی رانندگانشان، آن را الزام کرده باشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۷:۰۰    
شهرداری تهران نقشه تخلیه امن مناطق تهران را در سایت خود منتشر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۶:۱۵    
نماینده رژیم صهیونیستی در یونسکو با انتشار بیانیه ای اهانت آمیز علیه کشورهای جهان، خروج رسمی این رژیم از یونسکو از تاریخ 31 دسامبر 2018 را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۵:۲۷    
آیا لازم است نسخه فعلی اندروید خود را به روزرسانی رسانی کنیم؟ به عبارتی دیگر آیا باید همیشه آخرین نسخه اندروید را در گوشی خود داشته باشیم؟
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۳:۰۶    
طبق نتایج یک مطالعه خوردن یک یا دو وعده سالاد متشکل از اسفناج، کاهو و کلم در روز می تواند مغز را 11 سال جوان تر نگه داشته و از زوال عقل پیشگیری کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۲:۱۲    
گرنت کاردون، کارشناس فروش بین الملل که از سوی روزنامه نیویورک تایمز به عنوان پرفروش ترین ناشر شناخته شده یکی از موفق ترین کارآفرینان دنیا است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۱:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: فردا بازی سختی با گسترش فولاد داریم زیرا فیروز کریمی این تیم را متحول کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۲۳:۲۴    
برانکو ایوانکوویچ نگران محرومیت احتمالی شش بازیکن تیمش برای جدال حساس مقابل تراکتورسازی در هفته هفدهم لیگ برتر است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۲۲:۳۶    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: طرح زوج و فرد با توجه به آلودگی هوا، فردا (یکشنبه) در تهران از درب منازل اجرا می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۲۲:۲۷    
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به توئیت سخیف وزیر خارجه بحرین درباره ایران گفت: حقیر تر و کوچک تر از آنید که درباره ایرانِ سرافراز و مظهر تمدن کهن اظهار نظر کنید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۲۱:۴۵    
بر اساس اعلام موسسه پژوهشهای برنامه ریزی و اقتصاد کشاورزی، میزان صادرات کشاورزی در سال 1395 حدود 5812 هزار تن به ارزش 5686 میلیون دلار بوده که 13 درصد ارزش صادرات غیرنفتی را به خود اختصاص داده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۲۱:۱۵    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به پیشنهاد لغو شکل فعلی طرح و ترافیک سالانه، جزئیات این طرح پیشنهادی را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۲۰:۴۸    
یگان توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع نظامیان سعودی را در نجران و عسیر هدف قرار دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۲۰:۲۴    
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال روز شنبه یک جلسه برگزار کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۹:۴۸    
القسام شاخه نظامی حماس در بیانیه خود به مناسبت سی اُمین سالگرد تأسیس حماس ضمن تأکید بر ادامه مسیر مقاومت اعلام کرد سلاح مایه اطمینان ملت فلسطین و افتخار امت اسلام است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۸:۵۷    
سرمربی رئال مادرید شکست 3 بر صفر برابر بارسلونا را دردناک عنوان کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۸:۵۴    
سازمان هواشناسی پیش بینی کرده از امروز تا دوشنبه با پایداری نسبی هوا، آلودگی هوا در کلانشهرها بالاتر رفته و میزان آلودگی هوای تهران به سطح ناسالم برای گروه های حساس افزایش یابد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۸:۲۷    
رسانه های خارجی از حملات سعودی ها به صنعاء و کشته و زخمی شدن 25 نفر خبر دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۸:۲۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئله تروریسم در منطقه تمام نشده است، گفت: در نشست اسلام آباد، راههای مبارزه منطقه ای با این پدیده بررسی می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۸:۱۸    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر کسرخدمت برای سرباز مهارت با رد این مطلب توضیحاتی را ارائه داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۸:۰۹    
ایران خودرو امروز قیمت های جدید 13 محصول خود را اجرایی کرد که براساس آن پژو 405 حدود 839 هزار تومان گران شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۸:۰۶    
حساس ترین بازی از هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا با پیروزی کاتالان ها در خانه رقیب دیرینه شان به پایان رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۸:۰۰    
رئیس فدراسیون کشتی با توجه به احتمال تعلیق ایران از سوی کمیته بین المللی المپیک گفت: فعلا توانستیم با رایزنی با اتحادیه جهانی برای حل این مشکل، فرصت و زمان بگیریم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۵۷    
عضو هیات علمی پژوهشگاه بین المللی زلزله با تاکید بر اینکه به دلیل تغییرات تنشی در دو سوی گسل "ماهدشت-جنوب کرج" افزایش احتمال رخداد زلزله در فاصله زمانی 2 تا 16 هفته آینده وجود دارد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۶:۲۴    
دفتر سخنگوی دولت اطلاعیه جدیدی درباره اخبار مرتبط با قیمت حاملهای انرژی منتشر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۴:۴۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما در آسیا 6 گل از العین خورده ایم و در ادامه باید آن شکست 6 بر یک را به نوعی کنسل کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۴:۲۲    
پاسخ به این سؤال که ایران چقدر در معرض خطر زلزله های شدید قرار دارد، این روزها نُقل همه محافل است اما به واقع آیا کشورمان برای وقوع چنین رویدادهایی آمادگی کامل دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۴:۲۲    
مدیر کل اداره میراث فرهنگی اصفهان، در پی انتشار خبری مبنی بر نشست سی و سه پل گفت: هیچ گونه نشستی این بنای تاریخی را تهدید نمی کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۴:۱۰    
بر اساس گزارش میدانی خبرنگار تسنیم، انواع محصولات لبنی برخی شرکت ها، حتی با وجود تعیین قیمت از سوی سازمان حمایت افزایش قیمت داشته و این افزایش قیمت در حال تسری به سایر برندها است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۷    
آن طور که مدیرعامل بانک کارگشایی اعلام کرد در مدت گذشته در جریان تحولات بازار و همچنین برگزاری حراجی سکه حباب 210 هزار تومانی قیمت آن به 90 هزار تومان رسیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۶    
در بازار آزاد تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 6 هزار تومان افزایش، به یک میلیون و 397 هزار و 402 تومان رسید و دلار هم به نرخ 4180 تومان معامله شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۰    
محمد درویش، فعال محیط زیست گفت: تعداد خودروها در تهران 6 برابر ظرفیت خیابان های این شهر است و روزانه 20 میلیون ساعت از عمر تهرانی ها در ترافیک تلف می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۷    
کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس با صدور حکمی از سوی سرپرست باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیر تیم فوتبال پرسپولیس معرفی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۴    
باشگاه قطری خواهان به خدمت گرفتن مهاجم تیم پرسپولیس شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۲:۲۳    
گمانه زنی ها در این خصوص علت انحنا را نشست پایه های پل بدلیل خشکی بستر رودخانه و عبور خط یک مترو از زیر این پل تاریخی عنوان می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۲:۲۰    
اگر نرخ مالیات تکلیفی بر سود 10درصد و سود سالانه سپرده گذاری 20درصد باشد، نهایتاً نرخ سود مؤثر سپرده گذاری 18 درصد خواهد بود؛ ضمن اینکه می توان این مالیات را با سایر درآمدهای مشمول اخذ کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۲:۱۴    
ایران در حوزه هوش مصنوعی در رتبه 16 در سطح جهانی قرار دارد و در بخش های زبانشناسی در مقایسه با کشورهای منطقه جایگاه بالایی را به خود اختصاص داده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۲:۱۱    
عضو هیات رئیسه مجلس از برگزاری نشست مشترک کمیته بررسی لایحه نظام بحران با سران قوا خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۲    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اینکه استان تهران همچنان در حالت آماده باش قرار دارد گفت: امروز جلسه مدیریت بحران برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۱:۵۶    
بر اساس تحقیقات محققان گرم کردن برخی مواد غذایی در مایکروویو خطرآفرین است و به سلامت بدن آسیب می رساند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۱:۵۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از افزایش غلظت آلاینده های تهران از بعدازظهر امروز خبر داد و گفت: فردا (3 دی ماه) یک سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۱:۵۳    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، گفت: حداقل 243 ساختمان بسیار پرخطر در تهران وجود دارد،که وضعیت خطر پذیری آن در حدپلاسکو است .
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۱:۴۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد چند کشور به پیروی از آمریکا در فکر انتقال سفارت خانه هایشان از تل آویو به قدس اشغالی هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۸    
پرتاب اخیر موشک فالکون 9 توسط شرکت "اسپیس ایکس" در کالیفرنیا خبرساز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۵    
معاون بانک مرکزی از نهایی شدن سیاست دریافت کارمزد تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: سیاست اجرا، در سال جاری جمع بندی می شود؛ ولی زمان اجرای آن، بستگی به سیاست های سال آینده دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۲    
درپی انتشار تعدادی از نقشه های تخمین خسارت مربوط به آژانس همکاری های بین المللی ژاپن (جایکا) که 18 سال پیش تهیه شده ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۱:۲۰    
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان این که اطلاعات دستگاه های شتاب نگار و لرزه نگار نشان می دهد گسل ماهدشت هنوز فعال است، گفت: شهروندان تهران و حومه حتما هوشیار باشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۴    
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: براساس توافق صورت گرفته تمامی سوله های مدیریت بحران که در اختیار سایر بخش ها بود تا 4 ماه آینده تخلیه کامل می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۱:۰۵    
رئیس کمیته امداد گفت: زمانی که خط فقر تعریف می شود افراد پایین تر از این خط فقیر محسوب می شوند و برای همه کشورها از جمله ما تبعات اجتماعی، داخلی و بین المللی دارد و توقعاتی ایجاد می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۱:۰۲    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جزییات صدور طرح ترافیک جدید را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۱    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مرور حوادث و مراجعه به آرشیو نشان می دهد که دشمنان از سال 84 دنبال طراحی سناریوی فتنه 88 بودند که مطمئن هم بودند پیروز خواهند شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۳۹    
روزنامه ای آمریکایی گزارش کرد، مقامات سعودی خواستار غرامت شش میلیارد دلاری برای آزادی یکی از ثروتمندترین شاهزاده ها هستند که بدون طرح اتهام یا محاکمه در بازداشت ولی عهد این کشور است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۷    
نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس از ورود این کمیسیون به موضوع گرانی خودرو خبرداد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۷    
جراح کلیه و مجاری ادراری با تأکید بر اهمیت انجام ارزیابی های دوره ای در مبتلایان به کیست های ساده کلیه گفت: 50 درصد از افراد بالای 50 سال به کیست های کلیه مبتلا می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۸    
رامبد جوان از پخش خندوانه در آستانه نوروز 97 و حضور جناب خان در این برنامه خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۵    
وبسایت خبری گروه مقاومت اسلامی نجباء عراق از تلاش آمریکا از سالها پیش تاکنون برای بازداشت دبیر کل این گروه و تعیین جایزه برای این امر، خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۲    
یک متخصص طب ایرانی با توضیح خواص دارچین گفت: این ماده غذایی برای درمان سوء هاضمه، درد و نفخ معده اثرگذار خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۰۹    
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با بیان اینکه قیمت تخم مرغ درب مرغداری به کیلویی7000 تومان رسیده، گفت: بیش از 13میلیون مرغ معدوم شده و بازار نهاده های دامی همچنان آشفته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۰۳    
اتحادیه جهانی کشتی حسن یزدانی را بعنوان یکی از سه کشتی گیر برتر رقابت های جهانی سال 2017 معرفی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۰۰    
محور کندوان در حال حاضر باز و تردد در آن برقرار است اما توصیه می شود رانندگان در صورت امکان از تردد غیرضروری در این محور اجتناب کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۹:۵۷    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه آزمون سازمان بازرسی کل کشور جمعه 8 دی ماه برگزار می شود، گفت: اطلاعیه برگزاری آزمون سازمان بازرسی فردا بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۹:۳۹    
یک دادگاه استیناف در آمریکا اعلام کرد فرمان ضدمهاجراتی رئیس جمهور این کشور علیه 6 کشور از جمله ایران، نباید درباره افرادی که از روابط قوی در آمریکا برخوردارند، به کار گرفته شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۹:۳۳    
شب گذشته نیوشا ضیغمی مهمان دورهمی بود و از مادر شدن خود در آینده نزدیک خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۹:۳۰    
شورای امنیت سازمان ملل متحد در بیانیه ای حمله موشکی ارتش یمن به عربستان سعودی را محکوم کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۷    
سفیر آمریکا در سازمان ملل، 65 کشوری را که با قطعنامه سازمان ملل درباره قدس مخالفت کرده بودند را برای تاریخ 3 ژانویه (13 دی ماه) به مهمانی دعوت کرد تا از آنها قدردانی کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه هیچ نیازمندی از شمول دریافت یارانه نقدی خارج نمی شود، حتی اگر تحت پوشش نهاد حمایتی نباشد، گفت: استراتژی ما افزایش یارانه نقدی نیازمندان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۶    
رییس جامعه هتلداران ایران با اشاره به قیمت های برآورد شده برای سوخت، حامل های انرژی و مالیات ها در لایحه بودجه سال 97، پیش بینی کرد سفرهای داخلی در سال آینده با گرانی نامتعارفی روبه رو شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۰    
هوای شهر تهران امروز شنبه 2 دی ماه، در شرایط سالم قرار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۸:۵۷    
دبیر علمی کنگره بین المللی طب فیزیکی، توانبخشی و الکترودیاگنوز ایران با اشاره به خطر ابتلا به ساییدگی زانو با نشستن چهار زانو گفت:متأسفانه ساییدگی زانو قابل درمان نیست و فقط می توان از آن پیشگیری کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۸:۵۱    
میرسیدی گفت: هیچ وقت درباره زلزله پیش بینی نداشتم، شاید درباره رخدادهای این گونه در زمان کارم، گاهی با خودم فکر می کردم که مثلاً داعش حمله کند یا با موشک ساختمان شیشه ای را بزنند و این دست موارد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۰:۲۷    
به هر حال مسئله ای که ما روی آن حساسیت داریم استقلال حوزه هاست که هر گونه تخصیص بودجه از طرف نهاد غیر مرجعیت به حوزه با استقلال حوزه و روحانیت سازگاری ندارد