پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۱:۴۵Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 14 دی 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 2 دی 1396 تابش کوثر 3 دی 1396 تابش کوثر 4 دی 1396 تابش کوثر 5 دی 1396 تابش کوثر 6 دی 1396 تابش کوثر 7 دی 1396 تابش کوثر 8 دی 1396 تابش کوثر 9 دی 1396 تابش کوثر 10 دی 1396 تابش کوثر 11 دی 1396 تابش کوثر 12 دی 1396 تابش کوثر 13 دی 1396 تابش کوثر 14 دی 1396 تابش کوثر 15 دی 1396 تابش کوثر 16 دی 1396 تابش کوثر 17 دی 1396 تابش کوثر 18 دی 1396 تابش کوثر 19 دی 1396 تابش کوثر 20 دی 1396 تابش کوثر 21 دی 1396 تابش کوثر 22 دی 1396 تابش کوثر 23 دی 1396 تابش کوثر 24 دی 1396 تابش کوثر 25 دی 1396 تابش کوثر 26 دی 1396 تابش کوثر 27 دی 1396 تابش کوثر 28 دی 1396 تابش کوثر 29 دی 1396 تابش کوثر 30 دی 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۳    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 گفت: میزان جریمه مشمولان غایب برای خدمت سربازی در جلسه کمیسیون مشخص شد که بر این اساس تقریباً همانند مفاد قانون بودجه سال 97 خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۹    
نشریه خط حزب الله در آخرین شماره خود در یادداشتی به نسبت رهبر انقلاب با افراد و جریان های سیاسی پرداخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۸    
رئیس بنیاد مسکن گفت: نوسازی واحد ها با سیاست خانه های با کیفیت آغاز شده است .
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۵    
وزیر ارتباطات گفت: شورای امنیت کشور (که وزارت ارتباطات در آن عضو نیست) برای ایجاد آرامش، تصمیم گرفت در کنار سایر اقدامات تامینی و انتظامی، محدودیت های موقتی را بر فضای مجازی اعمال کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۳:۰۶    
گاهی بدون این که آگاه باشیم، پوست مان را در بدترین شرایط ممکن قرار می دهیم، همین امر به مرور زمان منجر به خشکی و چین و چروک پوست می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۲:۱۸    
رئیس انجمن جامعه ایمن کشور از جان باختن 16 هزار نفر بر اثر تصادفات جاده ای در کشور خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۱:۱۲    
بارسلونا در دیدار رفت کوپا دل ری مقابل سلتاویگو، گربه سیاه خود در شب بازگشت دمبله به ترکیب به تساوی دست یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۰:۴۲    
گروه تروریستی داعش اعلام کرد که در حمله عناصر تروریستی این گروه به نیروهای امنیتی و اطلاعاتی افغانستان در شهر کابل، 80 نفر کشته و زخمی شده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۳:۵۷    
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری 3 سرکرده در خصوص اغتشاشات پرند خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۳:۱۲    
مسئول مرکز فوریت های پزشکی سرپل ذهاب گفت: برخورد یکدستگاه خودروی سواری پژو 405 با یکدستگاه خودروی سمند در بخش قعله شاهین از توبع این شهرستان، 2 کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۲:۵۱    
رئیس سازمان غذا و دارو ایران گفت: برای مقابله و کنترل بیماری های خاص به ویژه سرطان تا پایان سال جاری از 4 داروی جدید رونمایی می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۲:۱۸    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که به کوبا سفر کرده در سخنانی گفت اروپا در واکنش به آنهایی که دیوار می سازند و درها را می بنندد تلاش می کند از طریق همکاری و گفت وگو پل بسازد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۱:۵۴    
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه بازی دوستانه با تیم ملی ترکیه نهایی شده است، گفت: 8 بازی رسمی و یک بازی غیر رسمی برای تیم ملی در راه آماده سازی جام جهانی در نظر گرفته شده که بازی با کشورهای دیگر ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۱:۲۱    
گوگل، پچ امنیتی خود را برای پیشگیری از آسیب پذیری دستگاه های پیکسل و نکسوس در ژانویه 2018 ارائه کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۰:۳۹    
یک تولید کننده تجهیزات الکترونیک عینکی هوشمند ساخته که به اپلیکیشن متصل می شود و برای افرادی با اختلالات بینایی مناسب است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۰:۳۳    
وزارت امور خارجه آمریکا امروز در پیامی در صفحه توییتر خود از اعمال تحریم های ویژه ضد ایران، چین و چند کشور دیگر خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۹:۴۵    
وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد:اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در دستور کار دولت قرار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۹:۰۶    
رئیس جمهوری ترکیه در گفت وگو با شبکه تلویزیونی فرانسوی به آشوب های اخیر در ایران اشاره کرد و علت آن را دخالت برخی کشورهای بیگانه دانست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار هفته هجدهم تیمش برابر نفت تهران گفت: اینکه بیشترین بازی ها را با نفت تهران انجام داده ایم باعث شده خیلی بترسم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۹    
ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی امروز 14 دی ماه را آفریدند، روزی که مهر باطل شد بر فتنه گران و آشوب گران زد و نقشه های شوم دشمن یک بار دیگر نقش بر آب شد تا دشمن بداند ملت ایران بر سر ارزش های اسلامی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۶    
دادستان کل کشور حوادث اخیر کشور را پروژه ای دانست که چند سال پیش طراحی شده است و گفت: آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی سه ضلع اجرای این پروژه هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۳    
وزیر کشور با بیان اینکه رأفت نظام عامل ادامه چندروزه تجمعات اعتراضی در کشور بود از ادامه حرکات خودجوش ملت ایران برای محکومیت اغتشاشگران در روزهای آینده خبر داد و گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۰۳    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: مهم ترین مولفه قدرت و امنیت ملی کشور مردم هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۳۹    
منابع آگاه از انفجار دو بمب در دو منطقه پایتخت عراق خبر دادند و اعلام کردند که این انفجارها یک کشته و 8 زخمی به همراه داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۳۹    
استاد برجسته حوزه علمیه قم ضرورت روشن شدن ریشه اغتشاشات را مورد تأکید قرار داد و گفت: دشمن با تظاهرات مردم در اعتراض به آشوبگری ها پاسخ خودش را دریافت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۰۷    
کاهش مصرف چربی بخش مهمی از هر نوع رژیم کاهش وزن است. چربی دو برابر پروتئین و کربوهیدرات ها کالری دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۰۷    
نمایندگی ایران در سازمان ملل در نامه ای به دبیرکل این سازمان و رئیس شورای امنیت، نسبت به دخالت آمریکا در امور داخلی ایران و حمایت از اقدامات خرابکارانه اعتراض کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۳۰    
رعایت ظرفیت چرای دام در مراتع قشلاقی، تغذیه ماهیان سرد آبی در ساعاتی از روز که دما مناسب است و بازسازی کندوها از جمله توصیه های هواشناسی کشاورزی برای روزهای پنجشنبه تا سه شنبه (14 تا 19 دی ماه) است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۳۰    
دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری از شناسایی نقاط پرخطر از نظر زلزله و مناطق مستعد فرونشست در شهر تهران وتدوین راهکارهای مهار خطر در قالب یک سند، در شورای عالی شهرسازی و معماری خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۲۱    
رئیس سازمان غذا و دارو، از نصب یک برنامه نرم افزاری برای گزارش دهی عوارض دارویی بر روی گوشی های موبایل تا پایان سال جاری خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۱۸    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تقدیر از مردم، نیروی انتظامی و بسیج در خاموش کردن فتنه اخیر پیامی صادر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۱۵    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بی توجهی به مدیریت بازار ارز، دستاورد دولت در تک رقمی شدن نرخ تورم را با چالش روبرو می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۹    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: فردی که اقدام به توزیع مواد مخدر در شمال شهر تهران می کرد، در هنگام انتقال محموله 50 کیلویی مواد مخدر به تهران دستگیر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۳    
18 انتحاری داعشی به مواضع نیروهای الحشد الشعبی در مرزهای عراق و سوریه حمله کردند، اما همه این عناصر به دست نیروهای الحشد کشته شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۵۴    
طبق اعلام کمیته اجرای طرح رجیستری، از امروز ارتباط گوشی های ثبت نشده در سامانه رجیستری به تدریج قطع شده و ارتباط این گوشی ها از شبکه اپراتورهای تلفن همراه حذف خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۲    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون استخدامی پزشکان متخصص وزارت بهداشت جمعه 22 دی به طور همزمان برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۶    
اخبار مربوط به انتقال نمایشگاه کتاب تهران به مجموعه مصلای امام خمینی (ره) و معرفی نامزدهای جایزه جلال در دو حوزه، از جمله خبرهای مهم حوزه کتاب در این هفته هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۶    
بانک مرکزی نرخ تبادلی 39 ارز برای امروز را اعلام کرد که براساس آن نرخ 30 ارز از جمله دلار نسبت به روز چهارشنبه افزایش وقیمت8واحد پولی دیگر مانند پوند کاهش یافت؛نرخ یک ارز دیگر نیزثابت ماند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۷    
عضو هیئت علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در آخرین رتبه بندی مؤسسه تامسون رویترز در سال 2017 در لیست یک درصد دانشمند برتر دنیا در حوزه مهندسی قرار گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۱۵    
معاون بهداشتی وزارت بهداشت گفت: بیمه ها 15 هزار میلیارد تومان به این وزارتخانه بدهکار هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۰۹    
با 10 فناوری جالب که احتمالا در سال 2018 با آنها مواجه خواهید شد آشنا شوید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۰۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از معرفی شهرداری سرعین به مراجع قضایی به دلیل ایجاد آلودگی در محل دفن زباله و تهدید علیه بهداشت عمومی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۰:۵۴    
وزیر کشور کابینه دوازدهم در بدو ورود خود به سمنان گفت: رفع مشکلات مردم در دستور کار دولت قرار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۰:۵۴    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-کرج خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۰:۵۱    
در پی تیراندازی تیم مسلح ضدانقلابی، سه تن از سربازان گمنام امام زمان (عج) در پیرانشهر به شهادت رسیدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۰:۳۹    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس با افزایش قیمت حامل های انرژی مخالفند، گفت: مردم تحمل افزایش قیمت ها را ندارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۰:۳۶    
شب گذشته، برنامه تلویزیونی دورهمی میزبان فرشاد پیوس پیشکسوت پرسپولیس بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۷    
هیئت منصفه پرونده معاون سابق هالک بانک ترکیه در نیویورک، وی را در 5 مورد شامل دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران مجرم و در یک مورد نیز بی گناه اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۴۸    
سه زمین لرزه به بزرگی 4.4، 3.2 و 3.1 ریشتر بامداد امروز کوهبنان را لرزاند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۴۵    
دبیرکل جمعیت هلال احمر از تقسیم استان تهران به مناطق 22 گانه و واگذاری مسئولیت هر منطقه به یک استان در زمان حوادث و بحرانهای احتمالی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۹    
بهترین انتقال بازیکنان در لیگ های مختلف با انتخاب خبرگزاری مطرح روسیه معرفی شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۶    
تنها با گذشت چند روز از سال نو، رئیس جمهور آمریکا نشان داد به هیچ عنوان از رویکرد سابق خود دست نکشیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۷    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس موافق فیلتر کردن تلگرام نیست، در عین حال گفت که تلگرام برای رفع فیلتر در ایران باید تعهد بدهد که به اطلاع رسانی تروریسم گونه خاتمه دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۴    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: معافیت مدارس از پرداخت هزینه های آب، برق و گاز حدود 60 میلیارد تومان به نفع آموزش وپرورش در بحث سرانه مدارس است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۹    
حکم قصاص نفس قاتل ستایش سحرگاه امروز پنج شنبه اجرا شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۶    
همسر و مشاور رئیس اداره روحانیت اسلامی در ایالت داغستان روسیه بطور رسمی برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری مارس 2018 روسیه ثبت نام کرد.