پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۰:۴۰Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 17 دی 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 2 دی 1396 تابش کوثر 3 دی 1396 تابش کوثر 4 دی 1396 تابش کوثر 5 دی 1396 تابش کوثر 6 دی 1396 تابش کوثر 7 دی 1396 تابش کوثر 8 دی 1396 تابش کوثر 9 دی 1396 تابش کوثر 10 دی 1396 تابش کوثر 11 دی 1396 تابش کوثر 12 دی 1396 تابش کوثر 13 دی 1396 تابش کوثر 14 دی 1396 تابش کوثر 15 دی 1396 تابش کوثر 16 دی 1396 تابش کوثر 17 دی 1396 تابش کوثر 18 دی 1396 تابش کوثر 19 دی 1396 تابش کوثر 20 دی 1396 تابش کوثر 21 دی 1396 تابش کوثر 22 دی 1396 تابش کوثر 23 دی 1396 تابش کوثر 24 دی 1396 تابش کوثر 25 دی 1396 تابش کوثر 26 دی 1396 تابش کوثر 27 دی 1396 تابش کوثر 28 دی 1396 تابش کوثر 29 دی 1396 تابش کوثر 30 دی 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۲۳    
فرمانده قرارگاه سامرا در ایام اربعین با بیان اینکه امسال تعداد موکب های اربعین در سامرا به 22 مورد افزایش یافت، گفت: در سال آینده تعداد این موکب ها به دو برابر افزایش می یابد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۸    
سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی "موساد" یگان ویژه ای به نام "ریمون" دارد که ماموریت آن انجام عملیات ترور در سراسر جهان است و بر اساس اطلاعات منابع معتبر بین المللی، تعداد اعضای آن تنها 40 نفر است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۰۹    
در بازار امروز -دوشنبه- سکه تمام طرح جدید مجددا با ادامه روند صعودی قیمت خود به بیش از یک میلیون و 470 هزار تومان فروخته شد. دلار آمریکا نیز با کاهشی 17 تومانی به قیمتی معادل 4368 تومان رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۴۸    
وزیر اطلاعات گفت: عناصر ضدانقلاب و معاند در فراخوان های خود برنامه ریزی خاصی برای عمومی کردن اغتشاشات و تجمعات داشتند که با هوشیاری عوامل امنیتی و اطلاعاتی این توطئه خنثی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۲    
بر اساس اعلام بانک مرکزی، قیمت لبنیات 1.4 درصد، میوه های تازه 2.4 درصد، گوشت مرغ 1.1 درصد و روغن نباتی 0.3 درصد نسبت به هفته قبل از آن افزایش یافته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۰۳    
معاون رئیس قوه قضائیه گفت: تمام افرادی که سرحلقه اغتشاش ها و آشوب های اخیر بوده اند، شناسایی و یا دستگیر شده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۴    
باشگاه الغرافه قطر از حضور مهدی طارمی در این کشور در روز دوشنبه (فردا) برای انجام تست های پزشکی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۷:۵۷    
اصولا غذاهایی که بیرون از خانه درست می کنیم انواع کباب ها هستند. به همین دلیل، باید روش خوب کباب کردن را بدانید. ما ترفندهای کباب کردن انواع گوشت، مرغ و سبزیجات را برایتان نوشته ایم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۵:۲۱    
ثابت شده که بذر کتان نه تنها ریسک سرطان و دیابت و بیماری های قلبی و سکته ی مغزی را کم می کند، بلکه سوپر فودی است که فواید بیشماری برای سلامت عمومی دارد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۴:۳۳    
پژوهشگران دانشگاه کمبریج به روش نقشه برداری جدید و نسبتا ساده ای از مغز دست یافته اند که می تواند ارتباط بین شبکه های درون مغز و آی کیو افراد را نشان دهد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۳:۰۶    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به شناسایی 424 واحد صنعتی آلاینده در تهران طی سال جاری اظهار کرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۲:۰۸    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای از بارش باران، برف و وزش باد در برخی مناطق 11 استان کشور طی روزهای یکشنبه و دوشنبه خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۱:۱۷    
کارشناسان سلامت توصیه می کنند که برای کاهش وزن و گرفتن بهترین نتیجه از برنامه ورزشی باید در زمان مناسب ورزش کنید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۰:۴۲    
زردی نوزادی به حالتی گفته می شود که نوزاد تازه متولد شده به علت افزایش "ماده بیلی روبین" در جریان گردش خون ایجاد می شود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۴۵    
مهاجم پرسپولیس به لیگ ستارگان قطر پیوست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۲۷    
70 درصد بیمه نامه نفتکش ایرانی موسوم به سانچی متعلق به یک شرکت بیمه نروژی و 30 درصد تحت پوشش شرکت های بیمه ایرانی است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۳۹    
باشگاه الهلال عربستان پایتخت کشور کویت را به عنوان میزبانش برای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال انتخاب کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۱۲    
ملی پوشان هندبال ایران در اولین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه قطر، مقابل عمان پیروز شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۱:۴۵    
جلسه هیات وزیران عصر امروز به ریاست حسن روحانی تشکیل شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۸    
رئیس سازمان سیا ضمن حمایت از آشوب های روزهای گذشته در ایران درباره برجام گفت: این موضوع در نهایت بر عهده رئیس جمهور است و وی در این خصوص تصمیم گیری می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۳۳    
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از بررسی طرح ترافیک جدید در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: جلساتی هم در مورد تجمعات و اعتراض های هفته اخیر برگزار خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۹    
فردا تمرکز بارش ها در مناطق جنوبی کشور در استان های هرمزگان، فارس، کرمان و دامنه های جنوبی زاگرس خواهد بود، همچنین فردا در مناطق شرقی و مرکزی کشور کاهش محسوس دما بین چهار تا هشت درجه پیش بینی می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۹    
شهردار تهران در حاشیه مراسم کلنگ زنی پروژه تجمیع 50 پلاک محله تختی طی سخنانی در جمع خبرنگاران از این پروژه به عنوان یک مدل برای نوسازی بافت فرسوده شهر تهران یاد کرد
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۶    
محققان انگلیسی در گزارشی به بررسی وقایع پس از انفجار احتمالی همزمان همه نیروگاه های هسته ای موجود در جهان پرداختند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۱۵    
نخست وزیر منطقه کردستان پس از نشست با رهبران حزب اتحادیه میهنی، ضمن تکرار آمادگی اربیل برای گفت وگو با بغداد تاکید کرد که دولتش در امور داخلی ایران دخالت نمی کند و به دنبال تقویت روابط با این همسایه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۱۲    
بر اساس برنامه ریزی فدراسیون فوتبال قرار است شاگردان کی روش تا پیش از جام جهانی روسیه، 6 بازی دوستانه انجام دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۹    
رسانه های استرالیایی در تازه ترین اظهار نظر خود گزارش دادند که "دانیله ارزانی" ستاره تیم فوتبال ملبورن سیتی پدیده خیره کننده در فوتبال جهان خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۶    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موشک های شلیک شده به سوی عربستان یمنی هستند که بازسازی شده و برد آنها افزایش یافته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۳    
بر اثر برخورد یک کشتی باری چینی با یک نفت کش ایرانی در سواحل چین 32 نفر خدمه این نفت کش ناپدید شدند که اسامی 30 مفقود شده حادثه نفتکش که ایرانی هستند ، اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۷    
با گذشت 7 ماه از افتتاح خط تولید پژو2008، آمار تولید خودرو نشان می دهد که این محصول هنوز به تولید نرسیده است. به این ترتیب تأخیر در اجرایی شدن طرح های تولید خودرو مشترک فرانسوی همچنان ادامه دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۴    
معاون رئیس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکل سپرد ه گذاران موسسات مالی فاقد مجوز یا مجاز غیر منضبط نیاز به همکاری سه قوه است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۱    
یکی از مدیران مؤسسه ویکی نیکی از رتبه هفدهم ایران از نظر شاخص های نیکوکاری در سال 2017 خبر داد و گفت: عدم وجود بانک های اطلاعاتی در زمینه امورات خیر آسیب زاست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۴۵    
میزان بارش های تجمعی از ابتدای سال آبی جاری تاکنون در حوضه آبریز اصلی خلیج فارس و دریای عمان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 30 درصد کاهش داشته و طبق آمار بیشترین کاهش ها در 49 سال گذشته مربوط به ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۳    
معاون اجتماعی وزارت بهداشت گفت: شبکه ملی سازمان های مردم نهاد و خیریه های حوزه توانبخشی با مشارکت 59 سازمان مردم نهاد و خیریه، تشکیل شده و هدف از تشکیل این شبکه ملی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۲۷    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ضمن تشریح جزئیات سانحه نفتکش ایرانی از پیگیری و جستجوی 32دریانورد مفقود شده خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۲۷    
معاون اوّل رئیس جمهور ضمن دریافت گزارشی از آخرین وضعیت رسیدگی به مناطق زلزله زده و میزان پیشرفت برنامه اسکان زلزله زدگان، بر ضرورت تسریع در امر بازسازی این مناطق و تأمین نیازهای زلزله زدگان تاکید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۱۸    
نویسنده معرفو برزیلی که چندی پیش علیه رضا پهلوی موضع گرفته بود به سوزاندن کتاب هایش توسط سلطنت طلبان واکنش نشان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۳    
شهردار تهران در خصوص نوسازی بافت فرسوده گفت: هم اکنون توپ در زمین مجلس است و مجلس باید نشان دهد که برای نوسازی بافت های فرسوده عزم جدی دارد؛ در گذشته نیز شهرداری تلاش هایی کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۱۲    
رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به سه وزارتخانه ابلاغ کرد
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۱۲    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر، از روند نزولی قیمت سکه در بازار خبر داد و گفت: با توجه به اینکه سکه هنوز هم، 100 هزار تومان حباب دارد، خریداران غیرحرفه ای سکه، ضرر کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۹    
سید حسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال در کمتر از یک سال پله های ترقی را به سرعت پیمود تا از اوج گمنامی به رکورد قابل توجهی در مسابقات لیگ برتر دست یابد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۶    
سخنگوی شورای شهرتهران گغت: بر اساس طرحی که امروز به تصویب اعضای شورای شهر رسید شهرداری مکلف شده است مکان هایی را ظرف مدت یک ماه جهت تجمعات و اعلام انتقادات مردم شهر تهران به شورا معرفی کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۰    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: در جلسه غیرعلنی امروز بحث شد که برخی سرویس های جاسوسی به ویژه آمریکا پشت صحنه اغتشاشات اخیر بودند و در این حوادث نقش داشتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۷    
یک فوق تخصص ریه با تشریح اثرات منفی آلودگی هوا بر سیستم تنفس توصیه کرد: در هوای آلوده باید از ورزش کردن اجتناب کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۴    
رهبر کره شمالی در سخنرانی خود برای مردم کشورش اعلام کرد که باید شرایط لازم جهت عادی سازی روابط بین دو کره فراهم شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۱    
تهیه کننده برنامه تلویزیونی دورهمی از حضور مسعود کیمیایی کارگردان با سابقه سینمای ایران در این برنامه تلویزیونی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۸    
دروازه بان سابق نفت تهران می گوید در صورتی که مسئولان باشگاه نفت تا چند روز آینده فکری به حال مطالبات او از این باشگاه نکنند، به مراجع قضایی خارج از فوتبال شکایت خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۵    
هر چقدر بابک پیش از مصاحبه گرم است و صمیمی، اما حین مصاحبه گویی گارد دارد. انگار حرف دارد و نمی خواهد بزند. انگار بحث دارد اما حوصله ندارد. حرف هایی که در گلو مانده اما نمی خواهد منتشر شود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۹    
رئیس اتحادیه صادرکنندگان محصولات کشاورزی گفت: با توجه به تعرفه بالای واردات که هند برای محصولات کشاورزی ایران تعیین کرده، هیأتی از وزارت جهاد کشاورزی برای حل مسئله به هند سفر می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۹    
شرکت اچ پی از عرضه دو لپ تاپ کروم بوک تازه خود به نام های Chromebook 11 G6 و 14 G5 با کاربردهای آموزشی و تجاری خبر داده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۶    
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: 13 دی ماه به باشگاه استقلال درباره جباروف نامه ارسال کردیم و من نمی دانم چرا مسئولان این باشگاه واکنش نشان دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۳    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 در نشست خبری گفت: با توجه به مصوبه امروز کمیسیون، 110 هزار میلیارد تومان بدهی های افراد به دولت و مطالبات اشخاص از دولت تهاتر خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۰    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با تأکید بر اینکه کاهش 70 درصدی ورودی آب به سدهای پنج گانه تهران ما را ناگزیر به صرف جویی و مدیریت مصرف می کند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۸    
معاون پارلمانی، کنسولی و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه، به ارائه توضیحاتی در مورد پیگیری های دستگاه دیپلماسی کشورمان در مورد برخورد نفتکش ایرانی با یک کشتی باری چینی که طبق آخرین اخبار ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۲    
با انتقال کوتینیو به بارسلونا تیمی متشکل از گران ترین ستاره های دنیا در هر پست به تصویر کشیده شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۹    
متخصص تغذیه گفت: روغن سرخ کرده سمومی به نام اکسید تولید کرده که ماهی حیات بخش را به ماده ای تبدیل می کند که طعم آن خوب ولی اثرش بسیار زیان بار است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۶    
رئیس کمیسیون حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت که طرح جدید ترافیک در شورای عالی ترافیک تصویب شده و این طرح به احتمال قوی در شورا هم به تصویب می رسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۰    
مسعود شجاعی سکوتش را شکست و خواستار حضور در تیم ملی فوتبال ایران شد. او در تازه ترین گفت وگویش که به شدت متاثر بوده است، درباره ماجرای بازی مقابل نماینده اسرائیل توضیح داده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۰    
مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت تاکید کرد: با تعرفه های جدید واردات خودرو باید قیمت انواع خودروی خارجی در بازار کاهش یابد و پیش بینی ما نیز با توجه به باز شدن سایت ثبت سفارش و ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۷    
مطبوعات عربی توجهی ویژه به اتفاقات اخیر ایران نشان دادند، ویژه تر از همه مطبوعات سعودی بود که فقط چهار روزنامه آن در 6 روز، به طور میانگین روزی 55 مطلب علیه ایران منتشر کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۷    
درحالیکه یک نفتکش حامل نفت ایران روز یکشنبه پس از برخورد با یک کشتی فله بر چینی در دریای شرق چین، آتش گرفت و محموله اش نشت کرد، این خبر بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی پیدا کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۴    
کوتینیو پس از پیوستن به بارسا هفتمین برزیلی تاریخ این باشگاه محسوب می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۱    
رابرت لایت فوت از مدیران ناسا اعلام کرد، این سازمان یکی از فضانوردان پیشگام خود و نهمین انسانی که طی مأموریت آپولو 13 بر کره ماه گام نهاد را از دست داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۴۸    
در آخرین نظرسنجی سازمان صداوسیما، مجموعه تلویزیونی لیسانسه ها2 با 84.9 درصد رضایت، پربیننده ترین سریال تلویزیونی در حال حاضر است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۴۶    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در این ارتباط معتقد است دستاوردهای محور مقاومت در منطقه قابل تحسین است، اما نگرانی هایی وجود دارد که با درایت و همکاری جمعی کشورهای منطقه، قابل رفع است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۴۶    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای از مردم، نیروی انتظامی، بسیج و سربازان گمنام امام زمان (عج)، در شکست فتنه جدید ضدانقلاب و دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران قدردانی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۱    
ستاره ایرانی تیم فوتبال آلکمار در فوتبال هلند مراحل ترقی را گام به گام پیموده و در زمینه گلزنی و پاس گل پیشرفت چشمگیری از خود نشان داده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۹    
بین اسپورت در تحلیل خود به نحوه صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2018 روسیه پرداخت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۶    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در جدیدترین گزارش خود پیش بینی کرد که رشد اقتصادی ایران به 4.1 درصد و نرخ تورم امسال هم به 10.5 درصد برسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۳    
معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی از تحصیل رایگان معلولان در دانشگاه آزاد اسلامی براساس لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۳    
مهاجم ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس در نامه ای مکتوب به مسئولان باشگاهش عنوان کرده که دیگر قصد ماندن در این تیم را ندارد و برای موفقیت بیشتر در سال منتهی به جام جهانی علاقه دارد فوتبالش را در خارج از ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۵    
جدیدترین آماری که از مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شده نشان می دهد 9000 کسب و کار خرد اینترنتی که درگیر قطع شدن ارتباطشان از تلگرام هستند در یک هفته اخیر با مشکلاتی مواجه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۲    
وزیر خارجه آلمان با اشاره به آشوب های اخیر در ایران ضمن درخواست برای مذاکره با این کشور در عین حال درباره استفاده ابزاری از ناآرامی های داخلی، هشدار داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۱    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دریاچه ارومیه یکسری طرح های جاری دارد که توقف ناپذیر است و باید انجام شود مثل صرفه جویی در مصرف آب اما متاسفانه بیشترین خشکسالی کشور در حوزه این دریاچه طی دو سال ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۱    
سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از تکمیل ظرفیت این دانشگاه برای 4 مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۸    
رئیس شورای شهر تهران گفت:آنچه که ما در حال حاضر اطلاع داریم، طرحی درباره ترافیک تهران تهیه شده و شهرداری تلاش می کند که این طرح به تصویب برسد، ولی هنوز مسیرهای قانونی طی نشده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۷    
پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: 92 نفر در اثر مسمومیت با قرص برنج در 8 ماه امسال جان خود را از دست داده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۱    
رئیس اتاق اصناف ایران با تأکید بر اینکه تمام تلاش ها مبنی بر عدم افزایش قیمت نان است، گفت: افزایش قیمت نان تا پایان سال منتفی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۱    
برخورد تانکر نفت کش ایرانی با یک فروند شناور چینی در آبهای شرق چین حادثه آفرید و 32 مفقود بر جای گذاشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۸    
ضامن یک خریدار پژو پارس از شرکت لیزینگ، به دلیل تأخیر در پرداخت اقساط خودرو باید 77 میلیون تومان پرداخت کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص شرایط پیش آمده و سوء استفاده بیگانگان از این فضا گفت: تصمیم گیرنده نهایی در خصوص رویکرد کشور در قبال آزادشدن یا مسدود ماندن برخی از شبکه های اجتماعی بر عهده شورای ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۲    
معاون اشتغال وزیر کار از آغاز ثبت نام متقاضیان وام اشتغال روستایی در سامانه کارا خبر داد و گفت: همه کارآفرینان و سرمایه گذاران روستایی از فردا می توانند برای معرفی طرح های خود در سامانه کارا ثبت نام ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۹    
نشست مشورتی مجلس برای بررسی ناآرامی های اخیر دقایقی قبل با حضور وزرای کشور و اطلاعات آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۹    
شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در اطلاعیه ای در خصوص سرویس دهی خط 3 اعلام کرد که سرویس دهی در ایستگاه قائم از سرگرفته شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۳    
معاون نجفی معتقد است که طرح جدید ترافیک تایید و اجرا می شود و در صورت عدم تایید به مانند گذشته سهمیه نمی دهد و باید در این زمینه بازنگری های جدی صورت گیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، گفت: ترافیک در آزادراه های قزوین - کرج و کرج - تهران سنگین و در سایر ورودی های تهران نیمه سنگین گزارش شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۱    
با توجه به بند 3 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مبنی بر رعایت عدالت و کاهش شدت انرژی، ضروری است قیمت انرژی تنها برای مشترکین پرمصرف افزایش یابد که در نتیجه توزیع یارانه انرژی بین همه مشترکین عادلانه تر ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۲    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از تخفیف و کاهش شهریه برخی رشته ها در دانشگاه آزاد اسلامی خبرداد و گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۳۳    
به گفته شهرداری تهران شاخص آلودگی هوا در شرایط سالم است این در حالی است که محیط زیست معتقد است شاخص امروز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۳۳    
کنفدراسیون فوتبال آسیا در تلاش است در بخش مالی نیز باشگاه های قاره آسیا را به انجام رفتارهای جوانمردانه مالی تشویق کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۷    
سومین سال حکومت ملک سلمان بر عربستان در سایه سودای ولی عهد جوان برای رسیدن به پادشاهی شاهد رخدادهایی بی سابقه و در عین حال شکست هایی پیاپی بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی بدون توجه به لفاظی های پیشین خود علیه پیونگ یانگ ، در خصوص گفت وگوی تلفنی با رهبر کره شمالی ابراز تمایل کرد که البته گفته برای برقراری این گفت وگو باید پیش شرط معین شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۱۸    
براثر برخورد نفتکش بایک کشتی در سواحل شرقی چین، 32نفر ناپدید شدند؛ برخی منابع میگویند بیشتر ناپدیدشدگان ایرانی هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۱۲    
کشتی گیر مدال آور ایران در المپیک لندن گفت: شکستی که درالمپیک گذشته تجربه کردم باعث شد مقداری از این حوزه فاصله بگیرم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۱۲    
رهبر حدایی طلبان کامرون به همراه 6 نفر از دستیارانش در پایتخت نیجریه بازداشت شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۹    
کارگران شهرداری قدس با آغاز اعتصاب سراسری، تمام خدمات از جمله جمع آوری زباله ها را متوقف کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی تماس تلفنی از نخست وزیر بریتانیا خواست تا حمایت خود را از آشوب های ایران اعلام کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۶    
یک مقام صهیونیست از تمایل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای قطع تدریجی حمایت های مالی آمریکا از سازمان آنروا خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۳    
بند اخذ 10 درصد عوارض از فروش بازی های برخط و رایانه ای خارجی در بودجه 97، اثرات متعددی بر صنعت بازی کشور خواهد داشت که علاوه بر خروج ارز از کشور و از بین بردن امکان نظارت و کنترل بر محتوا نگرانی های ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۷    
طرح تعطیلات زمستانی مدارس سال پیش از سوی مجلس رد شد اما رئیس سازمان محیط زیست از ارائه طرح جدیدی برای تعطیلات زمستانی خبر داده است که البته باز هم مورد استقبال مجلس و وزارت آموزش و پرورش قرار نگرفته ...