شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۸:۰۱Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 21 دی 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 2 دی 1396 تابش کوثر 3 دی 1396 تابش کوثر 4 دی 1396 تابش کوثر 5 دی 1396 تابش کوثر 6 دی 1396 تابش کوثر 7 دی 1396 تابش کوثر 8 دی 1396 تابش کوثر 9 دی 1396 تابش کوثر 10 دی 1396 تابش کوثر 11 دی 1396 تابش کوثر 12 دی 1396 تابش کوثر 13 دی 1396 تابش کوثر 14 دی 1396 تابش کوثر 15 دی 1396 تابش کوثر 16 دی 1396 تابش کوثر 17 دی 1396 تابش کوثر 18 دی 1396 تابش کوثر 19 دی 1396 تابش کوثر 20 دی 1396 تابش کوثر 21 دی 1396 تابش کوثر 22 دی 1396 تابش کوثر 23 دی 1396 تابش کوثر 24 دی 1396 تابش کوثر 25 دی 1396 تابش کوثر 26 دی 1396 تابش کوثر 27 دی 1396 تابش کوثر 28 دی 1396 تابش کوثر 29 دی 1396 تابش کوثر 30 دی 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۲:۵۰    
به گزارش تابش کوثر، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی دوشنبه 2 بهمن 96 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۶    
امامی میبدی، کارشناس رسانه گفت: سواد رسانه ای در واقع مثل رژیم غذایی است، همانطور که انسان در یک رژیم غذایی مراقب است که بیش از حد غذا مصرف نکند و یا از خوراکی های سالم استفاده کند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۹    
بامداد امروز زمین لرزه ای به بزرگای 4.3 در مقیاس امواج درونی زمین، حوالی سومار را لرزاند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۷:۵۱    
محققان دانشگاه پیتسبورگ یک خبر بد برای کارمندانی دارند که تصور می کنند اگر آخر هفته زیاد بخوابند، کمبود خوابشان در طول هفته جبران می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۶:۱۵    
استیون هاوکینگ هشدار داده در صورت ادامه گرمایش زمین، این سیاره شبیه ونوس خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۴:۰۳    
همه ما گاهی در بدنمان زخم هایی ایجاد می شود؛ بریدن دست با چاقو، خراش ناحیه ای از پوست بدن در اثر زمین خوردن و یا اصطکاک با سطوح زبر و یا حتی زخمهای ناشی از انجام اعمال جراحی و بیماریهای خاص.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۳:۳۹    
وجود آهن برای انجام فرآیندهای بسیار پیچیده ای که دائم در سطح مولکول های بدن انجام می شوند و ادامه زندگی انسان ها را امکان پذیر می کنند، ضروری است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۲:۲۴    
تخم شربتی دانه های بسیار ریز اما بی نهایت مغذی هستند که شربت آن هم فوق العاده خوشمزه و مفید است. در اینجا طرز تهیه نان تخم شربتی را برایتان آورده ایم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۱:۱۲    
در تازه ترین تحقیقات کارشناسان هندی ، روشی برای کاهش وزن با مصرف فلفل سیاه کشف شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۰:۳۶    
وزیر خزانه داری آمریکا گفته است که انتظار دارد که تحریم های جدیدی علیه ایران وضع شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۳:۴۶    
در حال حاضر زنان 80 درصد از کل مشتریان خودروهای اوبر و 70 درصد از کل مشتریان تاکسی های شرکت کریم را در این کشور تشکیل می دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۳:۰۷    
سرمربی مشکی پوشان گفت: بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم اما قرار نیست در دعوای فوتبالی فقط کتک بخوریم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۲:۴۳    
فرستاده ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و هیأت همراه روز پنجشنبه با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در دمشق دیدار و گفتگو کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۲:۱۶    
تیم فوتبال سپیدرود با هدایت علی کریمی در برابر پیکان تهران به تساوی بدون گل دست یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۱:۴۹    
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه از صبح امروز و به دنبال زلزله 5.6 ریشتری در سومار تاکنون 50 پس لرزه را تجربه کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۱:۴۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باعث انتظار فراوان شدیم اما برای پرسپولیس کافی است. طبیعی است با 40 میلیون هوادار باید این فشارها را بپذیریم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۰:۴۰    
جابر صادق زاده با پیروزی بر احمد میرزاپور پهلوان سال 96 ایران نام گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۰:۱۹    
وزیر بهداشت امروز از طرح توسعه بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی 80 ساله فارابی بازدید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۲۸    
رئیس پلیس راهور ناجا بر لزوم افزایش آمبولانس های هوایی و پایگاه های امداد و نجات در کشور تاکید کرد و گفت: نیمی از تلفات جاده ای در ایران در مسیر انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهند
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۰۷    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: با ارزیابی دو تیم هلال احمر، زلزله منطقه هجدک هیچ خسارت جانی و مالی نداشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۱۶    
رئیس جمهور ترکیه با انتقاد از سیاست های نامتوزان آمریکا در خاورمیانه، تاکید کرد کسی نباید جرأت تاسیس یک دولت جدید در شمال سوریه داشته باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۱۳    
وزیر خارجه انگلیس خبر داد در حاشیه نشست برجامی در بروکسل با وزیر خارجه ایران درباره مساله افرادی با تابعیت ایرانی-انگلیسی صحبت کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۴۹    
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه در نشست بروکسل همه طرف ها به پایبندی ایران به توافق هسته ای تأکید کرده اند، گفت اروپا می داند که ایران تنها در صورت پایبندی آمریکا به برجام ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۰۱    
از بعد از ظهر یکشنبه هفته آینده با نفوذ سامانه بارشی به کشور ، ابتدا در برخی نقاط شمال غرب و روز دوشنبه علاوه بر شمال غرب، در استان های واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز بارش باران و برف ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۵۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: بازی فردا برای ما سخت است و همه حریفان می آیند که استقلال را شکست دهند و هر حریفی مقابل ما ظاهر می شود می خواهد اولین گل را به استقلال بزند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۴۰    
وزیر خارجه آلمان در کنفرانس خبری در پی نشست امروز دربروکسل از اجرای توافق هسته ای با ایران حمایت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۴۰    
بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس در کنفرانس خبری نشست برجامی در بروکسل گفت ملاقات روز پنج شنبه (امروز) ملاقات بسیار خوبی بود و وی از همکاری کشورهای اروپایی در مساله برجام استقبال کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۲۸    
نشست وزرای خارجه ایران، بریتانیا، آلمان، فرانسه و با حضور مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پایان یافت و موگرینی در پایان نشست از تصمیم این اتحادیه بر حفظ برجام سخن گفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۲۵    
ساختار دفاعی استقلال آنقدر خوب هست که بتوان گفت این تیم در حال حاضر بهترین خط دفاعی را در بین 16 تیم حاضر در لیگ برتر دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۱۶    
مرکز پایش آلودگی هوا، شاخص آلودگی هوای پایتخت را 131 و در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۱۳    
وزیر امور خارجه کشورمان با همتای فرانسوی خود در بروکسل دیدار و رایزنی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۰۴    
رئیس توسعه مسکن ترکیه گفت: نیمی از دیوار 144 کیلومتری که قرار است بین مرز ایران و ترکیه ایجاد شود پایان یافته و در بهار سال آینده این دیوار تکمیل خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۵۵    
وزیر خارجه آلمان از آمریکا خواست تا برجام را به دیگر مسایل مربوط به ایران ارتباط ندهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۵۲    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه شعله های نفتکش سانچی حداکثر تا پایان وقت روز آینده مهار می شود از اعزام تیم نجات غریق هلندی به محل حادثه خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۳۴    
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ، نصب هرگونه علائم و نوشتن آگهی بر روی خودرو، پرتاب ضایعات و زباله و همچنین بیرون آوردن دست یا هریک از اعضای بدن سرنشینان خودرو از وسایل نقلیه در حال حرکت را تخلف عنوان ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۳۱    
سرپرست فرمانداری گیلان غرب گفت: در پی زلزله 5.6 ریشتری سومار، برخی از واحدهای نیمه تخریب در سطح شهر و روستاهای گیلان غرب، تخریب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۱۶    
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: زلزله سومار خسارت جانی و مالی تا کنون نداشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۱۳    
رییس شبکه هپاتیت با بیان اینکه آخرین همه گیری هپاتیت E در ایران در سال 1370 درکرمانشاه رخ داد، راه های انتقال این ویروس را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۱۳    
یک کارشناس با تاکید بر اهمیت شبکه های مجازی در رتق و فتق روابط شغلی، فیلتر شدن این شبکه ها را باعث اختلال در برخی از امور روزانه دانست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۱۰    
رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه نباید طرحی اجرا شود که به مردم فشار مضاعفی بیاورد، از اجرای بدون تغییر طرح زوج و فرد در سال آینده در سطح تهران خبر داد و گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۵۸    
وزیر خارجه آلمان ضمن حمایت از برداشته شدن تحریم های روسیه، از سیاست های رئیس جمهور آمریکا در زمینه اعمال تحریم علیه مسکو که خلاف منافع اروپا و آلمان است، انتقاد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۴۶    
رییس ستاد برجام در وزارت خارجه با هلگا اشمید معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار و رایزنی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۴۳    
متکی با بیان اینکه ترامپ جمعه خروج از برجام را اعلام نخواهد کرد، گفت:شرایط کنونی به ضرر ما ادامه خواهد یافت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۳۷    
دادستان کل کشور ضمن جعلی خواندن خبر خودکشی یک زندانی در دزفول، گفت: فیلمی از خودکشی معتاد زندانی اوین موجود است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۲۸    
ستاره برزیلی پاری سن ژرمن بعد از گلزنی در دیدار برابر آمیان شادی گل عجیبی از خود نشان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۲۵    
حسینعلی امیری می گوید: لایحه بودجه ای که تنظیم و تحویل مجلس شد برآیند نظرات دولت است و تحقق وعده های رئیس جمهور به مردم در انتخابات اردیبهشت ماه، با احکام قانونی مورد نیاز امکان پذیر است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۱۹    
وزیر خارجه قطر در گفت وگویی تلویزیونی اعلام کرد امارات 2 ماه قبل از آغاز بحران به وجود آمده از دوحه خواسته همسر یکی از معارضان اماراتی را تحویل این کشور دهد اما امیر قطر با این درخواست مخالفت کرده ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۱۴    
مدیر روابط عمومی برنامه "دورهمی" گفت: مرجان محتشم بازیگر سریال خاطره انگیز "پس از باران" امشب و پس از 11 سال دوری از عرصه تصویر مهمان برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۰۴    
زلزله سرپل بزرگترین زلزله ثبت شده گسل زاگرس، چرایی شنیدن صدایی مهیب هنگام وقوع زلزله، ورود ایران به دوره 50 ساله وقوع زلزله با قدرت بالا، رد نقش هارپ در وقوع زلزله های ایران ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۵۸    
وزیر خارجه انگلیس گفته است در دیدار با همتای ایرانی خود در نشست برجامی بروکسل، از فرصت استفاده کرده و مساله یک محکوم امنیتی را مطرح خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۵۵    
فیلم های سینمایی اکران شده در سینماها با کاهش فروش برای دومین هفته مواجه شدند و فیلم آینه بغل با افت فروش بیش از 200 میلیون تومان روبرو شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۵۲    
منابع رسانه ای وقوع زمین لرزه در شهرهای اربیل و بغداد خبر دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۴۶    
مهدی توکلی بعنوان رییس کمیته لیگ باشگاه های کشتی کشور منصوب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۴۶    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه 70 درصد بیماران مصروع از طریق دارو درمان قطعی می شوند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۴۰    
دانشجویان می توانند از امروز برای دریافت بلیت تخفیف جشنواره تئاتر فجر به تئاتر شهر مراجعه کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۴۰    
مراسم اولین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مدرسه عالی شهید مطهری آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۱    
شیخ محمد خجسته عضو جمعیت الوفاق بحرین با تشریح نقش منفی امارات و عربستان در سرکوب انقلابیون بحرینی، گفت: آل خلیفه برای انقلابیون اتاق های مرگ تشکیل داده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۲    
زمین لرزه ای به شدت 5.1 ریشتر هجدک در نزدیکی شهر کرمان را لرزاند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۱۹    
شاید تعداد کمی از انسان ها بتوانند 100 یا بیشتر از 100 سال زندگی کنند، برای خیلی از ما جالب است که راز طول عمر افراد پیر ولی سالم را بدانیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۱۹    
مذاکرات مهدی طارمی و الغرافه در حالی با بن بست مواجه شده که خبرها حکایت از پیگیری جدی این بازیکن برای رفتن به یک باشگاه اروپایی دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۱۰    
شب گذشته مهران مدیری در برنامه دورهمی میزبان الهه حصاری و علیرضا طلیسچی بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۰۴    
کنفدراسیون فوتبال آسیا با پیشنهاد سعودیها برای تک بازی شدن لیگ قهرمانان آسیا مخالفت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۰۱    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بازداشتی های اعتراضات اخیر گفت: رقم کل بازداشتی ها بین 2700 تا 3200 نفر بوده و تقریبا تمامی کسانی که صرفا اعتراضی در مورد مسائل معیشتی و اقتصادی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۰۱    
به دنبال عدم توافق مهدی طارمی با الغرافه، تیم قطری حاضر به از دست دادن مهاجم پرسپولیس نشده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۵۸    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در ورودی کلانشهر تهران خبر داد و افزود: در محورهای مازندران شاهد مه گرفتگی و کاهش دید هستیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۵۵    
دونالد ترامپ اعلام کرد که آمریکا تمایل دارد در زمان و شرایط مناسب و درست با کره شمالی مذاکره کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۴۳    
دو عضو ارشد مجلس سنای آمریکا ابراز امیدواری کرده اند با انجام اقدامات لازم در کنگره آمریکا بتوانند از خروج دولت ترامپ از برجام جلوگیری کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۴۰    
وزیر خارجه ایران پس از سفری چند ساعته به مسکو و رایزنی با لاوروف برای شرکت در نشستی با حضور مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزرای خارجه انگلستان، آلمان و فرانسه وارد بروکسل مقر اتحادیه اروپا شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۴۰    
مشاور امنیت ملی آمریکا در حال توافق با دو سناتور ارشد این کشور بر سر روشی آبرومندانه جهت نگاه داشتن آمریکا در برجام است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۳۷    
رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با نخست وزیر نروژ خواستار همکاری کشورش با روسیه شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۳۷    
کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه جلسه ای با موضوع تحریم، به عنوان ابزار سیاست خارجی آمریکا برگزار کرد.