پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۲:۰۰Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 16 دی 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 2 دی 1396 تابش کوثر 3 دی 1396 تابش کوثر 4 دی 1396 تابش کوثر 5 دی 1396 تابش کوثر 6 دی 1396 تابش کوثر 7 دی 1396 تابش کوثر 8 دی 1396 تابش کوثر 9 دی 1396 تابش کوثر 10 دی 1396 تابش کوثر 11 دی 1396 تابش کوثر 12 دی 1396 تابش کوثر 13 دی 1396 تابش کوثر 14 دی 1396 تابش کوثر 15 دی 1396 تابش کوثر 16 دی 1396 تابش کوثر 17 دی 1396 تابش کوثر 18 دی 1396 تابش کوثر 19 دی 1396 تابش کوثر 20 دی 1396 تابش کوثر 21 دی 1396 تابش کوثر 22 دی 1396 تابش کوثر 23 دی 1396 تابش کوثر 24 دی 1396 تابش کوثر 25 دی 1396 تابش کوثر 26 دی 1396 تابش کوثر 27 دی 1396 تابش کوثر 28 دی 1396 تابش کوثر 29 دی 1396 تابش کوثر 30 دی 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۶:۱۵    
کلیه یکی از مهم ترین ارگان های بدن است که نقش مهمی در پاکسازی بدن از سموم دارد و در صورت بروز مشکل در کارکرد کلیه، تمام بدن دچار مشکل خواهد شد که در صورت ادامه می تواند مرگ را در پی داشته باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۹:۳۳    
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه در هشت ماهه سال 96 ، حدود 950 میلیون دلار صادرات در بخش خشکبار داشته ایم، گفت: صادرات خوب پسته در سال گذشته از دلایل کاهش صادرات این محصول بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۶    
یک کارشناس ارشد گیاهان دارویی نارنگی را میوه ای اشتها آور دانست و اظهار کرد: این میوه برای افرادی که تمایل به افزایش وزن دارند، توصیه می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۲    
به نظر می رسد بدافزاری در پوشش فیلترشکن با سوءاستفاده از ناآگاهی کاربران در حال انتشار است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۴    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اسامی پذیرفته شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری در روز سه شنبه 19 دی ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۳۶    
سخنگوی ناجا از شناسایی طراحان و صحنه گردانان اصلی اغتشاشات اخیر و همچنین دستگیری عاملان هتک حرمت به پرچم و مسببان رهایی خودروی آتش نشانی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۷:۵۱    
پس از تجربه تلخ شرکت اسنپ چت در زمینه تولید عینک های دارای قابلیت ضبط ویدئو، یک شرکت دیگر دست به تجربه مشابهی زده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۵:۱۲    
این روزها بیشترین معضل بسیاری از افراد مسئله چاقی است ، بعضی از افراد ترجیح می دهند به جای تلاش برای بهتر زندگی کردن و از راه های منطقی به نتیجه رسیدن ره صد ساله را یک شبه طی کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۴:۱۲    
یک دندانپزشک با اشاره به اینکه ارتودنسی می تواند طول عمر دندان ها را افزایش دهد، گفت: درمان ارتودنسی به طور معمول حدود یک سال ونیم تا 2سال و نیم به طول می انجامد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۱:۲۱    
یک کارمند پست در آمریکا بزرگترین رقم اول جهان را کشف کرده که شامل 23 میلیون عدد است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۰:۴۰    
شرکت بهره برداری مترو طی اطلاعیه ای در مورد حادثه خط سه توضیحاتی ارائه کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۴۶    
سخنگوی ناجا گفت: اغلب دستگیرشدگان فریب خورده در اغتشاشات اخیر با قید ضمانت آزاد شدند و عاملان اصلی و لیدرهای آشوبگر نزد سیستم قضائی و در بازداشت به سر می برند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۰۷    
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از یک درگیری منجر به قتل در برازجان خبر داد که طی آن پسری پدرش را به آتش کشید و به قتل رساند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۵۲    
سایت استاد دوحه قطر از حضور قریب الوقوع طارمی در الغرافه قطر خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۲۵    
شاخصهای اندازه گیری دستگاههای سنجش کیفیت هوای مرکز کنترل و پایش محیط زیست نشان می دهد که کیفیت هوای سه کلان شهر کشور طی 24ساعت گذشته در شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۹    
دولت ترامپ پیشنهاد داد تمام آب های آمریکا به روی حفاران نفت و گاز باز شود تا تولید انرژی داخلی تقویت شود اما این حرکت با اعتراض ایالت های ساحلی، طرفداران محیط زیست و صنعت توریسم روبرو شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۳۷    
دومین روز تمرینات ریکاوری تیم ملی فوتبال ایران با حضور 18 بازیکن برگزار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۵۸    
مرجع تقلید شیعیان خطاب به دولتمردان گفت: مبادا توجیه گری کنید و مسئله مطالبات مردم را نادیده بگیرید، واقعیات باید پذیرفته شود و مشکلات را حل کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۱۵    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 با اشاره به اینکه دولت قصد دارد یارانه 33 میلیون نفر را حذف کند، گفت: نمایندگان در حال بررسی چگونگی حذف یارانه 33میلیون نفر و شناسایی آنان توسط دولت هستند؟
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۸    
وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) به زودی پاسخ کوبنده ای به گروهک های تروریستی و ضد انقلاب منطقه خواهند داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۴۳    
عضو ارشد دموکرات در کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا گفته است که آشوب های اخیر در ایران، این امکان را برای آمریکا فراهم می کند تا تحریم های جدیدی علیه ایران وضع کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۴۰    
مدیر کل امور موزه ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی سازمان میراث فرهنگی از تدوین منشور عکاسی و فیلمبرداری از اشیای فرهنگی تاریخی موزه ها خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۴۰    
معاون حمل ونقل شهرداری مسکو از کشف و ضبط بیش از 17 هزار سلاح در سال 2017 میلادی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۷    
سخنگوی وزارت خارجه عراق روز شنبه اعلام کرد سایت رسمی وزارت خارجه عراق در معرض حملات سایبری قرار گرفته و تنها در یک روز بیش از 20 هزار بار به این سایت حمله سایبری شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۴    
به گزارش تابش کوثر،تیتر یکی از مهم ترین روزنامه های سعودی: ویران کردن حوزه های علمیه. منبع:مشرق م/110
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۱    
روزنامه های دولتی و خصوصی موریتانی به دلیل کمبود کاغذ در چاپخانه ملی این کشور(تنها چاپخانه موریتانی )، برای سومین هفته متوالی نتوانستند نسخه کاغذی به خوانندگان خود ارائه دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۲۵    
در حالی که رسانه های جریان اصلی محافظه کار آلمانی زبان ناآرامی ها در ایران را اعتراض علیه حکومت به تصویر کشیدند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۶    
دو عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کردند اعلام زودهنگام عدم ثبت نام طرح ترافیک در سال 97 قبل از تصویب طرح جدید در شوراهای بالادستی قانونی نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۳    
هرچند معاون بازرگانی و صنایع غذایی وزارت جهاد کشاورزی تنها دلیل گرانی تخم مرغ در بازار را بیماری حاد تنفسی آنفلوانزای پرندگان دانسته و گفته این بیماری عمدتاً توسط پرندگان مهاجر شیوع پیدا می کند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۷    
به تازگی وب سایتی ساخته شده که با توجه به آنچه کاربر در حساب فیس بوک خود منتشر کرده، نشان می دهد افراد غریبه به چه میزان از اطلاعات شخصی او دسترسی دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۱    
دولت ترامپ اعلام کرد: از هفته آینده کارکنان و مهمانان کاخ سفید نمی توانند از تلفن همراه شخصی خود در این محل استفاده کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۲۸    
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی گفت: براساس آخرین طرح شیوع شناسی اعتیاد، الگوی مصرف موادمخدر از شیشه به سمت حشیش یا گُل تغییر کرده و حتی با پدیده چند مصرفی موادمخدر هم روبه رو هستیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۲۸    
مشاور وزیر نفت در امور بانوان از تهیه بسته مطالعات جنسیتی و تاثیر آن در رویکرد برنامه ریزی برای همه مدیران به دنبال آشنایی با جایگاه زنان و توانمندی ها و شکاف جنسیتی که به تصویب وزیر نفت رسیده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۲۵    
یک سایت هلندی گزارشی را درباره ستاره ایرانی آلمار نوشت و اعلام کرد که او آماده برداشتن گام بعدی خود در مسیر فوتبالی اش است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۶    
طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2082 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 7.5 درصد کاهش را نشان می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۶    
طوفان گسترده زمستانی سبب شد قیمت گاز در شمال شرقی آمریکا به رقمی بی سابقه برسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۰    
مربی سابق دروازه بانان استقلال گفت: اگر سید حسین حسینی در حال حاضر خوب کار می کند دو دلیل دارد که یکی از آنها تمرینات مداوم و زندگی حرفه ای اش است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۰۷    
در حالی که شاخص امروز آلودگی هوای تهران علیرغم بارندگی از صبح امروز همچنان برای گروه های حساس ناسالم بود اما تهران اکنون هوای سالمی را تجربه می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۰۱    
روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم چاپ لندن نوشت: مردم عربستان در شبکه اجتماعی توئیتر ضمن تداوم اعتراض خود به وضعیت بد اقتصادی کشور، خواستار لغو مالیات و نیز افزایش قیمت بنزین شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۵۸    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با انتقاد از نبود سیستم اطفاء حریق در برج های مسکونی و تجاری، گفت: آتش نشانی در مدیریت بحران به دلیل نبود تجهیزات مدرن آسیب پذیر است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۵۵    
موسسه فایننس بین المللی (آی آی اف) اعلام کرد که سطح بدهی جهانی در ربع سوم به رکورد 233 تریلیون دلار رسیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۵۲    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر تأکید کرد اقساط تسهیلات مسکن مهر باید تعدیل و این طرح به سرعت تکمیل و واگذار شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۴۹    
رئیس دفتر رئیس جمهور، علی جنتی را به عنوان مشاور خود و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۸    
رییس اتحادیه قالیشویان از افزایش 25 درصدی تعرفه شستشوی انواع فرش و قالی از ابتدای بهمن ماه امسال خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۲    
سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: ثبت نام برای دریافت آرم طرح ترافیک سال 97 انجام نخواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۹    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی روند بارش باران و برف را طی روزهای آینده پیش بینی کرد و گفت: بارش ها فردا (17 دی) در برخی مناطق گیلان و مازندران شدت بیشتری خواهد داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجة الاسلام آقای حاج علی اکبری را به ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه منصوب کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۱    
آمار نشان می دهد از زمانی که زیدان به رئال مادرید پیوسته هیچ مربی ای افتخارات او را نداشته و نتوانسته اندازه این مربی جام کسب کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۹    
عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، گفت: فیلتر تلگرام توسط شورای عالی امنیت ملی انجام شده و رفع فیلترینگ آن باید بر مبنای تصمیمات این شورا، مورد بررسی قرار گیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۵    
بودن یا نبودن کنکور هر روز محل بحث مسئولان و کارشناسان است. عده ای معتقدند به دلیل پر استرس بودن آن و دلایل متعدد دیگر، کنکور باید حذف شود و عده ای معتقدند جایگزین بهتری برای کنکور نداریم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۳:۳۳    
به دنبال استفاده ترامپ از حساب توئیتریش به منظور نفرت پراکنی و تهدید به استفاده از سلاح هسته ای علیه کره شمالی که انتقادهای گسترده ای را برانگیخت، توئیتر در این زمینه واکنش رسمی نشان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۳:۱۲    
مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: یکی از برنامه های ما برای مهار آتش رگ سفید 60 روزه بود که با توجه به مهار آتش در 58 روز ما موفق به ثبت یک رکورد جهانی در این زمینه شدیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۹    
پیکر مطهر 3 شهید نیروی انتظامی با حضور باشکوه مردم شهیدپرور زاهدان تشییع شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
11 شاهزاده سعودی معترض دیگر در عربستان سعودی بازداشت شدند و در انتظار محاکمه اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۴۲    
نرخ خرید جریمه غیبت سربازی در سال 97 بازارداغی یافته؛ از طرفی هیأت دولت در ردیف بودجه ای خود آن را قرار داده و از همه مهمتر اینکه در کمیسیون برنامه و بودجه مبلغ آن را 2 تا 3 برابر افزایش داده و از ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۹    
کارشناسان مسکن و فعالان بخش ساخت و ساز از ورود بانک های جدید به بازار اوراق تسهیلات مسکن و رفع انحصار از بانک عامل این بخش استقبال کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۹    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس از جلسه غیرعلنی نمایندگان با وزرای کشور، اطلاعات، دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس رسانه ملی درباره حوادث اخیر خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۶    
بنابر اعلام مقامات محلی استان آن هویی در چین، تاکنون 10 نفر به علت تغییرات شرایط جوی و بارش شدید برف در این منطقه جان خود را از دست داده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۰    
طبق اعلام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران توزیع کارت های شناور طرح ترافیک به طور کامل متوقف شده و بیش از 600 کارت موجود نیز باطل شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۲۴    
وزیر ارتباطات گفت: این اعتراض که برخی به سرعت بالا و حجم کم اینترنت نیاز دارند وارد است و خلاء نبود این تعرفه وجود دارد که در حال بررسی برای رفع این مشکل هستیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۲۱    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با اشاره به بررسی حذف 34 میلیون نفر یارانه بگیر غیرنیازمند در جلسه امروز کمیسیون تصریح کرد: هنوز در این رابطه تصمیمی اتخاذ نشده و دغدغه ها پابرجاست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۱۸    
یک کارشناس عمران و مسکن با بیان اینکه بررسی وضعیت اقتصادی سازندگان نشان می دهد بسیاری از آنها به دلیل ترس از پرداخت مالیات بر خانه های خالی قصد عرضه واحدهای آماده خود را دارند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۱۵    
بنابه نوشته یک روزنامه آلمانی، اشکان دژاگه یکی از بازیکنان قدیمی به شمار می رود که هم اکنون بدون تیم است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۱۲    
ثبت نام برای بلیت های جام جهانی 2018 – روسیه همچنان ادامه دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۱۲    
6 ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز غیبت داشتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۷    
در هفته هجدهم لیگ برتر فیروز کریمی به عنوان مربی هفته و علی کریمی به عنوان ناکام هفته انتخاب شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۴۵    
اگرچه چندی پیش چین، حساب دانشجویان ایرانی را مسدود کرده بود؛ اکنون بانک های این کشور، در تازه ترین اقدام حساب شرکتهای فعال ایرانی با سابقه بالا در شهرهای مختلف این کشور را بسته اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۴۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب تهران ضمن تشریح دلایل بازگرداندن این نمایشگاه به مصلی تاکید کرد: ادامه برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب ممکن نبود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۳۳    
با خشک شدن بخش های نمکین دریاچه ارومیه، بادهایی که از شرق به غرب می وزند، همراه با خود بلورهای نمکین می آورد که کارشناسان از این بادها به عنوان قاتلان خاک یاد می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۲۷    
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت ضمن تداوم عملیات خود در ریف حماه و ادلب، روستاها و شهرک های بسیاری را آزاد و تاکتیک های متفاوتی برای غافلگیر کردن تروریست ها اجرا کرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۲۴    
کارشناس داوری فوتبال گفت: داور بازی پرسپولیس و نفت دست کم یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام نکرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۶    
مطابق با قانون برنامه ششم توسعه، وزارت ارتباطات با همکاری وزارت آموزش و پرورش، طرح هوشمندسازی مدارس در کل کشور را باید تا پایان این برنامه (پایان سال 1400) عملیاتی کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۳    
تصمیم بی تدبیر چند ماه قبل درباره توقف واردات خودرو ، تبعات سنگینی برای مصرف کنندگان داشته که جبران به راحتی امکان پذیرنیست؛ تصمیمی که سودهای میلیاردی به جیب برخی ها ریخت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۵۷    
شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد 38.283 واحدی به پله 96 هزار و 212 واحدی رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۵۴    
هنوز زود است بتوان با دقت کامل درباره ناآرامی های اخیر در کشور سخن گفت. مساله فقط کمبود اطلاعات نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۵۱    
رئیس پلیس فتا استان کرمان گفت: لینک های فیلتر شکن که به شکل پیامک برای مردم ارسال می شود حاوی بدافزار بوده و گوشی ها را هک می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۵۱    
با اظهارات روز گذشته سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد مهدی طارمی این بازیکن به زودی از تیم فوتبال پرسپولیس جدا خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۸    
مسکو پایتخت روسیه از 12 بازی جام جهانی 2018 میزبانی می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۵    
پس از حمله موشکی انصار الله به منطقه نجران عربستان، نشست اضطراری شورای امور سیاسی و امنیتی این کشور جمعه شب به ریاست محمد بن سلمان در ریاض برگزار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۹    
دانشجویان در ایام امتحانات علاوه بر درس خواندن باید عوامل دیگری را هم برای موفقیت بیشتر مورد توجه قرار دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۶    
ابوالفضل پورعرب بازیگر سینما و تلویزیون شب گذشته مهمان دورهمی بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۲۷    
دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه دادستانی کل کشور گفت: به موجب ماده 576 قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات، رئیس جمهور و وزرا نمی توانند از اجرای دستور مقام قضایی در فیلتر سایت ها جلوگیری کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۲۷    
کتاب آتش و خشم در کاخ سفید که به نقد عملکرد ترامپ در سال اول ریاست جمهوری می پردازد بلافاصله پس از عرضه، پرفروش ترین کتاب روز آمریکا شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۲۴    
خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت فراخوان آمریکا برای تشکیل نشست شورای امنیت درباره ناآرامی های ایران موجب انتقاد دیگر کشورها از موضع مداخله جویانه واشنگتن شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۲    
مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: با اجرای قانون جدید نقل و انتقال دائم دانشجویان دختر در این دانشگاه، تمام دانشجویان متقاضی توانسته اند از این قانون استفاده کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۷    
رئیس جمهوری فرانسه می گوید با روند فعلی، شانسی برای پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا وجود ندارد و بهتر است این کشور به جای عضویت دائم، به فکر شراکت با اتحادیه باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۴    
دیوان سلطنتی عربستان سعودی جمعه شب برای مهار افزایش موج نارضایتی عمومی از افزایش بهای بنزین و مالیات های جدید، دستورات جدیدی صادر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۴۵    
توییتر با صدور بیانیه ای عدم حذف پیام های جنجال برانگیز رئیس جمهوری آمریکا را در این شبکه اجتماعی توجیه کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۳۹    
در آستانه فرا رسیدن ضرب الاجل تصمیم گیری رئیس جمهوری آمریکا درباره ادامه حضور آمریکا در برجام مقامات کاخ سفید و سنای آمریکا نشست بررسی تشدید محدودیت ها علیه ایران برگزار کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۳۹    
معاون وزیر امور خارجه روسیه ادعاهایی مبنی بر دست داشتن آمریکا در اغتشاشات اخیر ایران را بی اساس ندانست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۳۳    
آشوب های اخیر در برخی از شهرهای ایران اظهارنظر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۳۰    
دو نماینده کنگره آمریکا در پرتو آشوب های اخیر در ایران از دولت این کشور خواسته اند معافیت های تحریمی برای ایران را صادر نکرده و تحریم های رفع شده ذیل برجام را برگرداند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۲۷    
وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه ای بامداد شنبه گفت دولت این کشور در تلاش است توافق هسته ای با ایران را اصلاح کرده و آمریکا را در آن نگاه دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۲۴    
وزیر خارجه ایران بامداد شنبه نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره ایران که به درخواست دولت آمریکا برگزار شده بود را شکستی دیگر برای سیاست خارجی این کشور توصیف کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۸    
برخی مسئولان معتقدند عراق در راستای حمایت از تولید داخلی به دنبال جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی است، به همین دلیل نیز ممنوعیت واردات در مورد برخی محصولاتی که امکان تولید داخل دارد را اعمال می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۵:۲۱    
چیزهایی که می خورید تاثیر شگفت انگیزی بر بسیاری از جنبه های سلامتی تان دارد، مانند احتمال ابتلا به بیماری های مزمنی چون بیماری قلبی، دیابت و سرطان.