پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۵:۲۴Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 30 دی 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 2 دی 1396 تابش کوثر 3 دی 1396 تابش کوثر 4 دی 1396 تابش کوثر 5 دی 1396 تابش کوثر 6 دی 1396 تابش کوثر 7 دی 1396 تابش کوثر 8 دی 1396 تابش کوثر 9 دی 1396 تابش کوثر 10 دی 1396 تابش کوثر 11 دی 1396 تابش کوثر 12 دی 1396 تابش کوثر 13 دی 1396 تابش کوثر 14 دی 1396 تابش کوثر 15 دی 1396 تابش کوثر 16 دی 1396 تابش کوثر 17 دی 1396 تابش کوثر 18 دی 1396 تابش کوثر 19 دی 1396 تابش کوثر 20 دی 1396 تابش کوثر 21 دی 1396 تابش کوثر 22 دی 1396 تابش کوثر 23 دی 1396 تابش کوثر 24 دی 1396 تابش کوثر 25 دی 1396 تابش کوثر 26 دی 1396 تابش کوثر 27 دی 1396 تابش کوثر 28 دی 1396 تابش کوثر 29 دی 1396 تابش کوثر 30 دی 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۰۹:۵۸    
روند ثبت نام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 2018 مصر در فاصله یک روز مانده به پایان مهلت آن به گونه ای پیش رفت که باید انتخاباتی با تک تازی السیسی را شاهد باشیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۱    
معامله گران بورس تهران امروز در حالی معاملات متعادل و به نسبت کم حجم نسبت به قبل را نظاره گر بودند که اصلاح قیمت سهام در گروه های پیشرو از جمله فلزات اساسی فرصتی برای حقیقی ها در جمع آوری سهام فراهم ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۰    
تیم ملی هندبال ایران در دور دوم رقابت های قهرمانی آسیا امروز برابر عربستان قرار گرفت و نتیجه را به حریف واگذار کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۳۵    
نتایج نهایی پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور 96 فردا سوم بهمن ماه اعلام می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۱    
باغدار تالشی یک بوته ترب بیش از 8 کیلویی از زمینش برداشت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۸    
رئیس جمعیت هلال احمر در نشست آموزشی – توجیهی حج 97 گفت: باید تمام ظرفیت ها و پتانسیل کادر پزشکی را در حج 97 به کار گیریم تا جایی که علاقه مندان و داوطلبان بیشتری فرصت این خدمت را پیدا کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۰    
دادستان تهران از دستگیری 5 متهم ارزی خبر داد و گفت: تعدد وظایف پلیس اقتضا دارد تا همکاری لازم با این نهاد به عمل آید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۹    
چندی پیش کشتی منقش به آیات قرآن با عنوان کشتی مطلا توسط یکی از هنرمندان کشور رونمایی شد که این اثر با انتقادات و شایعات ضد و نقیضی در فضای مجازی روبرو شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۶    
به علت تداوم پدیده گرد و غبار در استان خوزستان، روز یکشنبه در اغلب شهرها مدارس و دانشگاه ها تعطیل بوده و ادارات با تاخیر آغاز می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۲    
مدیر دبیرخانه جشنواره ملی فیلم فجر خبر اختصاص سهمیه برای خرید بلیت و پیش فروش از تاریخ 28 دی برای این افراد را تایید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۰    
استاندار کرمانشاه گفت: اگر شرکت های بیمه در خصوص پرداخت حق بیمه به زلزله زدگان تعلل و کوتاهی کنند از آنها رسما شکایت و آنها را دادگاهی می کنیم ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۴    
در شرایطی کریم قنبری به عنوان سرمربی موقت زردپوشان اصفهانی معرفی شده که تا پایان هفته جاری گزینه نهایی هدایت سپاهانی ها معرفی خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از پیگیری واگذاری بنگاه های اقتصادی در ارتش و سپاه خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۶    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان مشکلات اقتصادی کشورمان را برای اعمال فشار و جلوگیری از پیشرفت های ملت ایران مورد سوء استفاده قرار می دهند که باید همه مسئولان برای حل این مشکلات و گرفتاری های ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۴    
بررسی آماری عملکرد مهاجم جدید تیم استقلال که تازه وارد کشورمان شده تا با این تیم قرارداد ببندد نشان می دهد این مهاجم پرتغالی و گل نزن! کار سختی برای راضی کردن طرفداران این تیم پیش رو دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۹    
دونالد ترامپ در اولین اظهارنظر پس از تعطیلی دولت فدرال ، از دموکرات های آمریکا به شدت انتقاد کرده و بر لزوم حضور تعداد بیشتری از جمهوریخواهان در کنگره تاکید کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۶    
دادستان تهران در خصوص اقدام دادسرا در رسیدگی به پرونده مربوط به آشوب های اخیر گفت: تاکنون 54 فقره کیفرخواست صادر و تعداد بازداشتی ها به کمتر از 20 نفر رسیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۹    
سریال سایمدانگ با بازی بازیگر نقش یانگوم و با دوبله مینو غزنوی و منوچهر والی زاده از 5 بهمن ماه پخش خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۳    
نبود نظارت دستگاه های مسئول باعث شده قیمت رسمی خودروهای خارجی در سه ماه اخیر به بهانه توقف ثبت سفارش واردات و افزایش تعرفه ها با رشد تا 36 درصدی همراه شود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۸    
مدیرکل محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه مراکز معاینه فنی از ضرورت های کنترل آلودگی هوا هستند گفت: اگر چنانچه دارنده خودرو فاقد معاینه فنی باشد، روزانه توسط پلیس راهور جریمه خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۵    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه از اعلام آمادگی این نیرو برای کمک به بارورسازی ابرها خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۶    
معامله گران بورس تهران امروز در حالی با معاملاتی کم حجم و متعادل در اغلب نمادهای معاملاتی شاهد اصلاح قیمت ها در گروه های پیشرو بودند که نمادهای نهادهای مالی در تابلوی الف بازار پایه فرابورس همچنان با ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۳    
رئیس جمهور برجام را در زمینه صلح ثبات و توسعه منطقه بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: تا زمانی که طرف های مذاکرات ما در برجام به تعهدات خود پایبند باشند ما نیز پایبند خواهیم ماند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۳    
منابع رسانه ای به نقل از کنسولگری ایران در اربیل اعلام کردند که نخست وزیر منطقه کردستان، یکشنبه (فردا) به تهران سفر خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۰    
کرانچار به دلیل نتایج ضعیف و با توافقی که با سرپرست باشگاه سپاهان صورت گرفت از این تیم جدا شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۴    
طبق آخرین خبرها امسال افتتاحیه و اختتامیه سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر در برج میلاد برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۱    
چین، ناو آمریکایی را متهم کرد که وارد حریم آبهای این کشور شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۵    
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد 11 و 14 بهمن ماه را آخرین فرصت ثبت نام براساس سوابق تحصیلی و تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۲    
سایت الکوره 5 فوتبالیستی که در سال 2017 بیشترین دستمزد را گرفتند را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۹    
فرمانده پلیس راه شرق استان تهران از بارش برف در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد و گفت: مسافران از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۳    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اطلاع یافته ایم دولت و مجلس به این نتیجه رسیده اند که افزایش قیمت در زمینه حامل های انرژی صورت نگیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۰    
مرکز هماهنگی، کنترل و کاهش آلودگی هوای استان ایلام مدارس استان و مهدهای کودک را تعطیل اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۷    
بعد از اینکه پلیس اعلام کرد طرح جدید ترافیک تهران ناپخته است و با اجرای آن مخالف می کند، در کمال تعجب این طرح در شورای ترافیک تهران که پلیس یکی از اعضای آن است تصویب و امروز در شورا نرخ گذاری آن ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۱    
در بازار امروز - شنبه - دلار و سکه تمام به روند صعودی هفته قبل ادامه داد؛ به طوری که دلار 4500 تومان شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان هشت اداره کل دوجانبه در ساختار جدید این وزارتخانه را شامل ادارات کل خلیج فارس، خاورمیانه عربی و شمال آفریقا، آسیای میانه و شبه قاره، اوراسیا، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۲    
محمد علی نجفی از استعفای رضا صالحی امیری، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران وموافقت خود با آن خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۳    
کافی است در یکی از موتورهای جستجوگر اینترنتی عبارت بانوی شیک پوش محجبه ایرانی در ایتالیا را سرچ کنید ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۴    
در مرحله چهارم طرح رجیستری به زودی یکی از سه برند پرطرفدار سامسونگ، ال جی و هواوی مشمول خواهند شد. برخی افراد در روزهای منتهی به زمان مشمول شدن برندهای قبلی با قراردادن سیمکارت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۵    
سخنگوی شرکت ملی نفتکش با اشاره به انتقال یک ربات ارزیاب برای بررسی وضعیت نفتکش ایرانی به محل غرق این نفتکش اظهارکرد: این ربات به زیر آب منتقل شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۹    
مدیر کل دفتر نمایش خانگی ارشاد گفت: در حال حاضر فیلم های شانه تخم مرغی در بازار جمع آوری شده و اگر موردی باشد، مربوط به قبل است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۳    
شهردار تهران گفت: شهرداری و بنیاد مستضعفان برای ساخت ساختمان پلاسکو به نتایج نهایی رسیده اند و در دهه فجر کلنگ ساخت این ساختمان به زمین زده می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۰    
معاون اجتماعی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: نمایندگانی که با افزایش مالیات بر سیگار مخالفت می کنند باید در رسانه ملی دلایل خود را با مردم عنوان کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۷    
سرپرست دفتر حمایتی و توانمندسازی وزارت رفاه با اعلام جزئیات توزیع سبد جدید کالا گفت: ظرف یکی دو ماه آینده تا قبل از عید سبد جدید توزیع می شود و مشمولان با مراجعه به فروشگاه های طرف قرارداد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۹    
ترکیان مدیر سایت فروش اینترنتی گفت: ظرف 15 دقیقه اول 7000 سری بلیت اینترنتی جشنواره به فروش رفت و هیچ مشکلی در خدمت رسانی در بلیت فروشی نداشتیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۸    
رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران گفت: تغییری که در محدوده طرح ترافیک جدید شهر تهران اتفاق افتاده بود این است که 63 هزار سهمیه به ارگان ها و دستگاه های مختلف برای ورود به محدوده طرح ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۷    
شب گذشته مهران مدیری، میزبان محمد موسوی والیبالیست کشورمان شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۴    
براساس اسناد یک دادگاه در لندن، یک نوجوان انگلیسی برای دسترسی به حساب های ارتباطی مقام های اطلاعاتی و امنیتی ارشد آمریکا از جمله جان برنان، رئیس وقت سیا تلاش کرده بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۱    
وکیل مالکان خانه نیما یوشیج با بیان اینکه یکی از وظایف قانونی میراث فرهنگی، خریداری اموال واگذار شده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۸    
خیابان ها بند آمده و عطر روضه علی اکبر در فضا پیچیده بود و پدران و مادرانی که بر قامت عزیز جوان خود، روزی لباس آتش نشانی را دیده بودند، یعقوب وار یوسف گمگشته شان را جستجو می کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۸    
دانشمندان استرالیایی تایید کرده اند که سال های 2013 تا 2017، گرم ترین دوره 5 ساله در تاریخ کره زمین بوده اند و 2017 میلادی یکی از گرم ترین سال های ثبت شده در سه سال گذشته تاریخ است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۹    
افزایش گرد و غبار و بارش برف و باران در برخی استان ها موجب تعطیلی مدارس امروز شنبه 30 دی 96 شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۹    
باشگاه های استقلال و پرسپولیس در کوران لیگ برتر فوتبال 2 بازیکن به لیگ ستارگان قطر فرستادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۳    
معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: هوای مناطق مختلف استان ایلام به علت غلظت بالای ریزگردها در وضعیت خطرناک قرار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۰    
ثبت نام برای شرکت در کنکور سراسری 97 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از فردا یکشنبه اول بهمن ماه آغاز می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۰    
منابع امنیتی لبنانی اعلام کردند که تحقیقات ثابت کرده که موساد اسرائیل انفجار صیدا را انجام داده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۷    
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با بیان اینکه بر اساس سرشماری سال 95، تعداد افراد بیسواد در کشور 8 میلیون و 790 هزار نفر است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۷    
هوای امروز شهر تهران با شاخص 89 در شرایط سالم قرار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۶    
مهاجم جنجالی سابق سرخ های پایتخت آماده به میدان رفتن است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۳    
یازالده گومز مهاجم استقلال وارد تهران شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۱    
گزارش کمیسیون تلفیق بودجه 97 نهایی و آماده بررسی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۸    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در ورودی های کلانشهر تهران خبر داد و گفت: در محورهای 10 استان کشور بارش برف و باران جریان دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۶    
زمین لرزه ای 5 ریشتری حوالی سومار کرمانشاه در مرز ایران و عراق را لرزاند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۳    
اجراهای سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در حالی روز جمعه 29 بهمن ماه به پایان رسید که اجرای گروه همنوازان دلگشا یکی از با کیفیت ترین کنسرت های این دوره بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۳    
فرمانده نیروی انتظامی از افزایش تعداد کلانتری ها در سراسر کشور خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۰    
اگرچه افزایش اخیر قیمت مسکن، بر افزایش اجاره بها در نیمه دوم سال بیشترین تأثیر را داشت، اما عواملی چون تورم عمومی، عدم توازن عرضه و تقاضا و کاهش سود سپرده در این امر بی تأثیر نبوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۸    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه قرار بود فاز اول آزادراه تهران شمال امسال به بهره برداری برسد، گفت: ظاهراً تاخیرهایی در قطعه اول این آزادراه وجود دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۵    
در حالی که در واردات خودروی خارجی از مرداد ماه سال جاری ممنوع شده، آمار گمرک ایران نشان می دهد که در 9 ماهه سال جاری بیش از 56 هزار خودرو به ایران وارد شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۴    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات از وقوع برف و کولاک در 11 استان کشور خبر داد و گفت: حدود 2 هزار مسافر در راه مانده به دلیل این حادثه امدادرسانی شده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۸    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: اینکه چه زمانی شرایط برای کاهش نرخ سود مسکن و افزایش مدت بازپرداخت فراهم است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۵    
یک مقام سابق وزارت خارجه آمریکا مطالبات جدید رئیس جمهور این کشور درباره برجام را غیرمعقول خواند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۲    
بررسی های اولیه مقام های نیروی دریایی در پاناما نشان می دهد نفت کش ایرانی سانچی، پروتکل های امنیتی را رعایت کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۱:۳۳    
به گزارش تابش کوثر، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های اقتصادی شنبه 30 دی 96 به مسائل مهم روز اقتصاد، تجارت و صنعت پرداخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۱:۳۳    
به گزارش تابش کوثر، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های سیاسی شنبه 30 دی 96 به مسائل مهم روز سیاست پرداخته است.