شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۶:۵۷Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 24 دی 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 2 دی 1396 تابش کوثر 3 دی 1396 تابش کوثر 4 دی 1396 تابش کوثر 5 دی 1396 تابش کوثر 6 دی 1396 تابش کوثر 7 دی 1396 تابش کوثر 8 دی 1396 تابش کوثر 9 دی 1396 تابش کوثر 10 دی 1396 تابش کوثر 11 دی 1396 تابش کوثر 12 دی 1396 تابش کوثر 13 دی 1396 تابش کوثر 14 دی 1396 تابش کوثر 15 دی 1396 تابش کوثر 16 دی 1396 تابش کوثر 17 دی 1396 تابش کوثر 18 دی 1396 تابش کوثر 19 دی 1396 تابش کوثر 20 دی 1396 تابش کوثر 21 دی 1396 تابش کوثر 22 دی 1396 تابش کوثر 23 دی 1396 تابش کوثر 24 دی 1396 تابش کوثر 25 دی 1396 تابش کوثر 26 دی 1396 تابش کوثر 27 دی 1396 تابش کوثر 28 دی 1396 تابش کوثر 29 دی 1396 تابش کوثر 30 دی 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۲۰    
سی و نه سال پیش در چنین روزی، شاه ایران فرار را بر قرار ترجیح داد. به نظر مشاور امنیتی کاخ سفید خروج شاه از کشور می توانست زمینه را برای کودتای نظامی ها فراهم کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۳۲    
فوق تخصص گوارش گفت: ژنتیک، عوامل محیطی و ضایعات پیش سرطانی از عوامل دخیل در ایجاد هر بیماری از جمله سرطان است که می توان با رعایت نکات بهداشتی و تغذیه ای از بروز آن پیشگیری کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۰۳    
رئیس کمیته امداد از آغاز ساخت 450 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد که خانه های آنان در زلزله کرمانشاه تخریب شده، خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۲۹    
بررسی ها نشان می دهد سیستم ایمنی بدن انسان به فست فودها واکنشی همچون مقابله با عفونت باکتریایی نشان می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۱۷    
سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات برگزاری آزمون سراسری سال 97 را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۶:۱۴    
در زمان پدر و مادرهای ما این بیماری خیلی ترسناک بود اما حالا زیاد از آن نمی ترسیم. هرچند وقت یک بار نام آن را از اطرافیان خود می شنویم، انگار که تبدیل به یک بیماری عادی شده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۴:۱۱    
محققان دریافته اند مخلوط باکتری و سبزیجات کلمی احتمالا قادر به نابودی سلول های سرطان کلورکتال (روده بزرگ) خواهند بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۳:۰۵    
طبق نتایج مطالعات، افرادی که عادت به لگد زدن یا ضربه زدن در خواب دارند ممکن است مبتلا به اختلال مرتبط با بیماری پارکینسون، بخصوص در مردان، باشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۱:۱۱    
مطالعه جدید نشان می دهد علامت اولیه نشاندهنده بیماری آرتروز روماتوئید می تواند خشکی بدن به هنگام صبح باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۰:۴۱    
کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید فاصله فراوانی با آمار درخشان خود در سالهای قبل دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۰:۰۵    
محققان در صحرای مصر تکه سنگ های ریزی کشف کرده اند که حاوی مواد معدنی عجیبی است. آنها معتقدند این شی آسمانی قدمتی بیش از خورشید دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۳:۴۱    
یک عضو فراکسیون ورزش در نامه ای به صالحی امیری از کاندیداتوری او برای ریاست کمیته ملی المپیک انتقاد کرد .
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۳:۳۲    
این روزها اغلب پرسپولیسی ها از رفتار مهدی طارمی و نحوه جدایی اش و سفر به قطر گلایه دارند. یکی از این پرسپولیسی ها، ادموند بزیک است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۲:۵۶    
نامه محرمانه اخیر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مبنی بر وجود آب مازاد در خوزستان خطاب به معاون اول رئیس جمهور و تأکید مجدد بر محتوای آن موجب شد تا علما ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۲:۲۰    
وقوع زمین لرزه 7.1 ریشتری در نزدیکی سواحل جنوبی پرو در آمریکا لاتین دستکم یک کشته و ده ها زخمی بر جا گذاشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۱:۵۶    
احد وظیفه، درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: جریانات شمالی که روز گذشته وارد کشورمان شده همچنان در بخشهایی از شمال کشور استمرار می یابد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۱:۲۳    
هیئت دولت مقرر کرد طرح محدودیت تردد خودروها و نیز تردد شبانه کامیون ها به محض اعلام پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص احتمال وقوع پدیده پایداری هوا از حداقل سه روز قبل از تاریخ وقوع پیش بینی شده ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۱:۱۷    
در پی قطع و وصل عجیب و یکباره برق در مناطقی از جنوب شرق تهران، شرکت توزیع برق تهران بزرگ اعلام کرد که مشکلی فنی عامل بروز این رخداد بوده و در حال حاضر شبکه برق در حالت پایدار است و مشکلات ایجاد شده ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۰:۲۳    
حضرت آیت الله خامنه ای با صدور پیامی حادثه تلخ و دلخراش جان باختن کارکنان کشتی نفت کش را تسلیت گفتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۹:۵۹    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 مجلس از تصویب افزایش مبلغ وام ازدواج به 15 میلیون تومان در سال آینده خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۹:۰۵    
در پی بروز حادثه تاسف بار برای نفتکش ایرانی سانچی، هیأت دولت با صدور بیانیه ای فردا دوشنبه (25 دی ماه 96) را عزای عمومی اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۹    
رئیس کمیته پیگیری نفتکش سانچی از درخواست خود خطاب به فرمانده چینی برای ادامه فرآیند جست وجوی پیکر پرسنل نفتکش سانچی پس از غرق شدن این نفتکش خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۳    
مهمترین خبر نقل و انتقالات زمستان فوتبال ایران، انتقال آقای گل دو فصل گذشته به باشگاه قطری بود آن هم در فاصله چند روز تا پایان محرومیت چهارماهه از سوی فیفا.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۳    
هافبک دفاعی سابق پرسپولیس که در نیم فصل در خونه به خونه حضور داشت از سوی علی دایی برای همکاری در سایپا دعوت شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۰    
مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال این روز ها در ترکیب این تیم حضور ندارد و به نوعی به نیمکت تبعید شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۳:۲۷    
بانک جهانی در جدیدترین گزارش، با عقب نشینی 0.4 درصدی از پیش بینی قبلی، رشد اقتصادی ایران را برای سال 2017 میلادی 3.6 درصد اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۳:۲۷    
در بازار آزاد تهران، نرخ دلار از 4400 تومان عبور کرد و 4405 تومان رسید؛ ضمن اینکه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با 7 هزار تومان افزایش مواجه شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۳:۲۴    
آخرین قهرمان ایران در فوتبال باشگاهی آسیا که 10 سال از تصمیم غیرکارشناسی مسئولان در مورد انتقال آن می گذرد حال و روز خوبی در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ندارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۳:۱۸    
با گذشت بیش از دو ماه از بازداشت تعدادی شاهزاده، تاجر و مقام سابق عربستان سعودی به اتهام فساد، یک مقام ارشد سعودی از مذاکرات ولید بن طلال با مقامات برای آزادی از زندان خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۳:۱۸    
به گزارش تابش کوثر؛ مسعود گودرزی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس در خصوص حادثه نفتکش ایرانی، گفت: از وزارت خارجه انتظار داریم یادداشت اعتراضی به دولت چین بدهد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۳:۰۶    
یک فوریت لایحه تعیین نرخ عوارض تردد وسایل نقلیه در طرح ترافیکی جدید در جلسه امروز شورا تصویب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۳:۰۶    
دبیر انجمن رادیوتراپی و آنکولوژی ایران با اشاره به اینکه خبرهای منفی و اضطراب سیستم دفاعی بدن را تضعیف می کند، گفت: افزایش کورتیزول بدن احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۳:۰۰    
حمیدرضا حاجی بابایی از نگارش نامه 202 نماینده مجلس به علی لاریجانی، حسن روحانی و آیت الله آملی لاریجانی درباره لزوم حل مشکلات مردم و مبارزه قاطعانه با مفاسد اقتصادی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۲:۵۴    
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به دانش آموزان مناطق زلزله زده استان قول داد: تمامی مدارس تخریب شده در اثر زلزله با همراهی خیرین تا مهر ماه سال آینده احداث و تحویل آنان شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۲:۵۱    
سازمان بنادر و دریانوردی غرق شدن نفتکش ایرانی را تایید کرد و در پیامی جان باختن 32 نفر از کارکنان و خدمه کشتی را به ایرانیان تسلیت گفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۲:۴۸    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: دولت موظف است سال 97 دهک های پردرآمد را بر اساس حساب های بانکی شناسایی و آنها را حذف کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۲:۴۸    
رئیس سازمان دامپزشکی با اشاره به اینکه آنفلوانزای مرغی هنوز کنترل نشده است، گفت: تاکنون 17 میلیون قطعه مرغ معدوم شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۹    
سرمربی تیم ملی فوتبال این روزها در اروپا به دنبال برگزاری بازی دوستانه برای تیم ملی کشورمان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۳    
سرمربی تیم استقلال طی هفته های اخیر با بررسی رزومه 20 مهاجم روی نام آنها قلم قرمز کشیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۰    
سخنگوی کمیته ایرانی بررسی وضعیت نفتکش سانچی مرگ تمام پرسنل نفتکش را تائید کرد و گفت: دسترسی به پیکر خدمه ممکن نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید خودش را در همچنان بداقبال می بیند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۳    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری های مجلس و کمیسیون امنیت در مورد آخرین وضعیت آتش سوزی نفتکش ایرانی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۱:۵۷    
استیو آلفرد عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان در ایالت کانزاس گفت که سیاه پوستان آمریکایی به دلیل ژنتیک و ترکیب شخصیتی شان، از مواد مخدر استفاده می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۱:۴۵    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: متأسفانه کشتی در حال غرق شدن است و امروز به دلیل انفجارهای زیاد حجم آتش تا ارتفاع 900 متری نیز رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۹    
عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در آنجا تصمیم گیری در مورد واردات خودرو به وزارت صنعت تنفیذ شد و وزارت صنعت تصمیم گرفت، تا اجازه واردات خودرو را از نمایندگان غیررسمی سلب کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۶    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با تاکید بر اینکه تهران بعد از سیستان و بلوچستان کمترین سرانه آب تجدیدپذیر در کشور را دارد گفت:آب شرب تهران گران است و در مصرف آن باید دقت زیادی صورت گیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۰    
رئیس سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه سانچی از حالت شناور بودن خود خارج شده و در حال غرق شدن است، گفت: امیدی به پیدا کردن مفقودین نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۸    
تصمیمات اتخاذ شده درباره تیم داوری رقابت فینال سنگین وزن مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۵    
شب گذشته گوشی های تلفن همراه ساکنان هاوایی به صدا درآمد و پیام های هشداری در مورد تهدید ناشی از حمله یک موشک بالستیک برای آنان ارسال شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۲    
تصمیمات فدراسیون کشتی در خصوص اشتباهات تیم داوری فینال جنجالی سنگین وزن کشتی پهلوانی قهرمانی کشور صادر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۱:۰۳    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 گفت: اعضای کمیسیون تلفیق در بررسی جزئیات هدفمندی یارانه ها در بودجه سال 97 مصوب کردند که 23 هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت یارانه نقدی به همه اقشار اختصاص یابد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۵۷    
شهرک نشینان رژیم صهیونیستی در اقدامی هتاکانه ضمن یورش به صحن های مسجدالاقصی اقدام به سر دادن شعارهای ضد اسلامی کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۵۷    
معاون سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه این سازمان به هیچ طرح انتقال آبی مجوز نداده است، گفت: آنچه در رسانه ها مطرح شده، تعیین تکلیف است و مجوزی صادر نشده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۵۴    
رئیس جمهورفرانسه در گفت وگوی تلفنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ضرورت احترام به توافق هسته ای ایران تاکید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۵۴    
رای نهایی پرونده تعلیق احتمالی کشتی ایران با توجه به پایان تعطیلات سال نو میلادی در اروپا تا اواخر هفته جاری از سوی اتحادیه جهانی، مشخص و اعلام خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۵۱    
نویسنده فیلمنامه های انیمیشن گفت: در منطقه خاورمیانه کشوری وجود ندارد که تولیدات انیمیشن بالایی داشته باشد و کشور ما در این زمینه حرف اول را می زند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۵    
مصوبه مجلس درباره مجاز بودن نامزد شدن اقلیت های دینی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و التزام آنان به اصول دین خود با پافشاری مجلس به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۲    
عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس گفت: تلگرام به صورت هفته ای و معمول 4 هزار و 200 کانال را مسدود می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به حملات بامداد امروز جنگنده های این رژیم به بخش هایی از نوار غزه، حماس را به تشدید حملات این رژیم تهدید کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۶    
مصطفی دنیزلی مربی مطرح فوتبال ترکیه که سابقه حضور در دو باشگاه پاس و پرسپولیس ایران را داشته شب گذشته در شبکه تلویزیونی تی ار تی خبر مذاکره با تراکتورسازی و احتمال حضور در این باشگاه را تایید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۳    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در وبلاگ شخصی خود از مذاکرات فشرده با وزرای خارجه ایران، فرانسه، انگلیس و آلمان برای حفظ برجام خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۰    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 97 گفت: براساس این مصوبه مبلغ 1000 میلیارد تومان برای فرایند صندوق بیمه کشاورزی و 100 میلیارد تومان برای پیشگیری بیماری های واگیردار دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۰    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: متدسفانه انفجارهای متعدد موجب سوختن شدید کشتی و غرق شدن ان در دو و اتش شده است و فعلاً از دست یدک کش های آتش خوار و تکاوران هم کاری بر نمی آید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۰    
دروازه بانی که در جام جهانی برزیل تیم ملی ایران را همراهی کرد، امیدوار به حضور در مسابقات روسیه 2018 است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۲۷    
به گفته نجفی، 40 تا 50 هزار نفر ساعت کار انجام شد تا بتوانیم در این مدت گزارشی از عملکرد شهرداری تهران در 12 سال گذشته آماده کنیم
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۲۴    
یک کارشناس دارویی اظهار داشت: استفاده از فرآوردهای کدئین دار در افراد کمتر از 18 سال توصیه نمی شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۲۴    
معاون پارلمانی سپاه با بیان اینکه مسائل موشکی جزو خطوط قرمز ما محسوب می شود، گفت: ما یک روز هسته ای را وسط میدان گذاشتیم تا برخی ها این تجربه را به دست بیاورند که بحث هسته ای تنها یک بهانه است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۸    
کتاب رازهای جدایی: سینمای اصغر فرهادی با هدف بررسی سینمای اصغر فرهادی از سوی نشر روزنه منتشر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۵    
رئیس جمهور با بیان اینکه آثار دائمی برجام الی یوم القیامه از بین نمی رود، گفت: ترامپ خود را به درودیوار زد اما نتوانست برجام را به هم بزند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۶    
اگرچه الگوی رشد اجاره بها در طول سال های گذشته از روند معقول و منطقی برخوردار بوده اما در ماه جاری اجاره بها در پایتخت تا 25درصد نسبت به ماه های گذشته رشد داشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون امنیت ملی مجلس دستور داد درباره نفتکش ایرانی سانچی، مستمرا پیگیری های لازم را از طریق دستگاههای مختلف انجام دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۳    
شعله های آتش در نفتکش سانچی از لحظاتی پیش دوباره فوران کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۰    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشاورزان مطمئن باشند دولت گندم تولیدی آنان را در هر شرایطی به طور کامل خریداری خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۵۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به هیچ وجه تغییر در ساختار توافق هسته ای را نمی پذیرد و تغییرات از سخنی که رئیس جمهور آمریکا اخیرا گفته، با تخریب کل توافق برابری می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۸    
رئیس جمهوری از 19 تن از برگزیدگان نهمین جشنواره بین المللی فارابی تقدیر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در ورودی کلانشهر تهران و هنچنین بارش برف در ارتفاعات آستارا در استان اردبیل خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۲    
معاون اوّل رئیس جمهور، در تماس تلفنی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن پیگیری آخرین وضعیت عملیات امداد و نجات نفتکش ایرانی ...