چهارشنبه ۱۶ خردادساعت ۲۳:۵۳Jun 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 11 دی 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 2 دی 1396 تابش کوثر 3 دی 1396 تابش کوثر 4 دی 1396 تابش کوثر 5 دی 1396 تابش کوثر 6 دی 1396 تابش کوثر 7 دی 1396 تابش کوثر 8 دی 1396 تابش کوثر 9 دی 1396 تابش کوثر 10 دی 1396 تابش کوثر 11 دی 1396 تابش کوثر 12 دی 1396 تابش کوثر 13 دی 1396 تابش کوثر 14 دی 1396 تابش کوثر 15 دی 1396 تابش کوثر 16 دی 1396 تابش کوثر 17 دی 1396 تابش کوثر 18 دی 1396 تابش کوثر 19 دی 1396 تابش کوثر 20 دی 1396 تابش کوثر 21 دی 1396 تابش کوثر 22 دی 1396 تابش کوثر 23 دی 1396 تابش کوثر 24 دی 1396 تابش کوثر 25 دی 1396 تابش کوثر 26 دی 1396 تابش کوثر 27 دی 1396 تابش کوثر 28 دی 1396 تابش کوثر 29 دی 1396 تابش کوثر 30 دی 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۳:۰۶    
به نظر می رسد در فصل زمستان تمام دردها به ویژه اگر مساله آرتریت یا ورم مفاصل در میان باشد، تشدید می شوند. اما ویتامینی وجود دارد که می تواند در تسکین این دردها موثر باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۷:۵۴    
در این دستور به کیک هویج کمی ادویه اضافه می کنیم و اون رو به روش بخار پز آماده می کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۶:۳۳    
کاهش رطوبت و افزایش دمای هوای جهان به خاطر گرمایش جهانی شاید باعث شود که تا 30 سال دیگر شکلات به یک خوراکی اعیانی تبدیل شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت:دولت می تواند با پیشنهاد مجلس، بودجه اشتغالزایی را بدون افزایش قیمت حامل های انرژی تامین کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۵    
قبل از خلقت حضرت آدم، پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) به صورت نور هایی خلق شده بودند که خداوند را تسبیح می نمودند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۱    
سخنگوی نیروی انتظامی از بازداشت عامل هتک حرمت پرچم جمهوری اسلامی توسط پلیس امنیت ناجا خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۳    
دولت با پرداخت نکردن سهم خود در تکمیل شبکه حمل ونقل عمومی به دنبال آن است تا از طریق مدیریت شهری و طرح جدید ترافیک هزینه کم کاری خود را از جیب شهروندان برداشت کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۴    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: مطالبات 98 درصد از سپرده گذاران مؤسسات مالی غیرمجاز و مجاز غیرمنضبط پرداخت شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۶    
فوق تخصص ریه گفت: کاهش در عملکرد ریه های تنفسی، اختلال در رشد ریه کودکان، عفونت ریوی و ... از جمله عوارض آلودگی هوا در کلان شهرهایی همچون تهران است که خطر عفونت ریوی در کودکان و سالمندان بیشتر است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۵:۲۴    
بوقلمون در فرهنگ خارجی ها یک غذای خاص است که در مناسبت های مهم مانند کریسمس، جشن شکرگزاری و. . . سرو می شود اما در ایران مردم به دلیل سالم تر بودن این گوشت در مقایسه با انواع گوشت های قرمز از این غذا ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۴:۲۱    
یک فیزیوتراپیست گفت: برای رفع دردهای عضلانی می توان از طب سوزنی ، حرکات کششی و یا حرارتی استفاده کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۳:۲۶    
کافئین، همانطور که باعث بهبود عملکرد ذهنی و توان افراد می گردد، مصرف موضعی آن باعث ایجاد همین حالت در ریشه های مو می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۲:۱۷    
ارزش پائولینیو در بازار نقل و انتقالات از زمان پیوستن به بارسلونا 3 برابر شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۱:۱۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران اعلام کرد که آنچه در اینترنت و فضای مجازی درباره تحولات و اوضاع این کشور رخ می دهد، جنگ نیابتی علیه ملت ایران زمین است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۰:۳۸    
اولین رنکینگ جهانی 2018 تنیس روی میز منتشر شد و پینگ پنگ بازان ایرانی ارتقای قابل توجهی در این رده بندی داشتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۳:۴۱    
در حالی که با تدبیر نیروهای انتظامی و امنیتی سایه آرامش بر سر تهران گسترانیده شده، حوادث و اتفاقات رخ داده در برخی شهرهای کشور همچنان موجبات نگرانی هموطنانمان را فراهم کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۳:۳۲    
کتاب تحول نامگذاری کودکان تهرانی نوشته عباس عبدی که سیر نامگذاری در پایتخت را در بازه زمانی 1375 تا 1394 بررسی کرده است، با حضور دو کارشناس به نقد گذاشته شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۲:۴۷    
به دنبال شلیک یکی از اغتشاش گران در نجف آباد اصفهان یک مامور پلیس به شهادت رسید و 3 نفر زخمی شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۲:۲۹    
دبیر بیست و سومین دوره جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی برگزیدگان حقیقی و حقوقی این دوره از جشنواره را معرفی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۱:۵۰    
یک کارشناس بانک با اشاره به اینکه اخذ کارمزد به معنای دریافت هزینه اضافی نیست، گفت: عدم پرداخت کارمزد به شکل مستقیم و غیر مستقیم ، صورت های مالی بانک ها را با چالش هایی روبرو می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۱:۵۰    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دنبال اتفاقات رخ داده در دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس باشگاه تهرانی را به یک جلسه بازی بدون تماشاگرانش محکوم کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۰:۴۱    
وزارت اطلاعات اعلام کرد: برخی از عناصر و اغتشاشگران معاند و محرکین ناآرامی های اخیر، شناسایی و تعدادی از آنها دستگیر شدند
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۰:۰۸    
مهاجم سابق تیم ذوب آهن اصفهان قرار است با عقدقراردادی 6 ماهه به استقلال خوزستان بپیوندد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۹:۴۷    
حجت الاسلام رئیسی گفت: رفع مشکلات اقتصادی و رسیدگی به وضع معیشتی مردم همواره از ضرورت های قوای سه گانه و در دستور کار مسئولان به ویژه دولتمردان بوده و هست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۹:۳۸    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: شهروندان برای ورود روزانه به محدوده طرح ترافیک 12 تا 35 هزار تومان عوارض باید پرداخت کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۹:۰۵    
کشاورزان نمونه ای که امروز از اقصی نقاط کشور به تهران آمده بودند، به اغتشاش ها و ناامنی هایی که برخی به بهانه مشکلات اقتصادی مردم ایجاد کرده بودند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۸:۵۰    
معاون اول رئیس جمهور گفت: هر مسئولی در هر رده ای که باشد حتی اگر دخالت غیرمستقیم در قاچاق کالا داشته باشد، صلاحیت حضور در دولت را ندارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۸:۴۴    
مقدمات اجرای طرح پرداخت های الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تا پایان امسال فراهم می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۸:۳۸    
شاخص بورس امروز (دوشنبه) دوباره روند صعودی را از سر گرفت و با 646 واحد رشد در جایگاه 96 هزار و 208 واحدی ایستاد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۸:۳۵    
رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران پایتخت، تهران را در زمره پنج کلان شهر پرمخاطره در جهان معرفی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۸:۲۳    
روز سه شنبه در نیمه غربی کشور و نواحی مرکزی دمای هوا چهار تا هشت درجه و سپس روز چهارشنبه در شمال شرق و شرق کشور 6 تا 10 درجه کاهش می یابد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۷:۴۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی بخش های لایحه بودجه شفافیت را از بین می برد، گفت: درباره نرخ بنزین هم حتماً شرایط مردم را باید در نظر بگیریم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۷:۳۵    
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه مردم مطالبات برحق خود را باید از طرق قانونی پیگیری کنند، بر لزوم توجه همگان به نظم و انتظام جامعه و جدا بودن مسیر اغتشاش گران و آشوبگران تاکید کرد و به دادستانهای سراسر ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۷:۳۲    
سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت از اینکه هدایت این تیم را برعهده گرفته است، ابراز خرسندی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۷:۱۱    
رئیس سازمان دامپزشکی از ابلاغ وزیر کشور به استانداران جهت انجام اقدامات پیشگیرانه برای کنترل انفلوانزای پرندگان خبر دادوگفت:بیمه بزودی 130میلیاردتومان خسارت به مرغداران پرداخت می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۵    
در بازار امروز - دوشنبه - سکه تمام طرح جدید به روند صعودی قیمت خود ادامه داده است و یک میلیون و 462 هزار تومان قیمت دارد. دلار آمریکا نیز به 4298 تومان رسیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۹    
طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار هر شانه تخم مرغ 12 هزار و 600 تومان و هر دانه از این محصول 420 تومان باید در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد و متقاضیان در صورت مواجه شدن با قیمت های بالاتر می توانند موضوع ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی ارشد نیرو های مسلح گفت: ورود عالی ترین مقام رژیم آمریکا در حمایت از اغتشاشگران همراه با تعدادی دولت ها و رسانه های استکباری از جمله بی بی سی حاکی از برنامه ریزی آمریکا برای راه انداختن فتنه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۲۷    
رئیس جمهور با بیان اینکه اگر همه با هم شویم تردید ندارم مردم از ما حمایت می کنند، گفت: مردم 80 میلیون جمعیت است که اگر لازم باشد این مردم در روزهای آینده بیایند و از نظام حمایت کنند خواهید دید که چه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۲۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شایعاتی مبنی بر قطع دائمی شبکه های اجتماعی را نادرست خواند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۵    
وزیر جهاد کشاورزی بابت وضعیت قیمت شیر از دامداران و مردم عذرخواهی کرد و گفت: امیدواریم شرایطی فراهم شود که بتوانیم مصرف شیر را در کشور افزایش دهیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۰۹    
با آغاز سال 2018 میلادی، مردم در نقاط مختلف جهان فرا رسیدن سال جدید را به شیوه های مختلف جشن گرفتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۰۰    
سرمربی جدید تیم فوتبال نفت تهران انتخاب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۰۰    
معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: با توجه به فعال شدن سامانه بارشی در تهران، کمیته اضطرار تشکیل نمی شود و تصمیمی برای تعطیلی مدارس تهران وجود ندارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۷    
در جدید ترین رنکینگ فوتسال جهان، تیم ملی ایران جایگاه خود را در رده پنجم بهترین های جهان همچنان حفظ کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۸    
وزیر جهاد کشاورزی به شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در مرغداری های مرغ تخم گذار در سال گذشته و ادامه آن در سال جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به کمبود عرضه این محصول ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۸    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان برگزاری نشست خصوصی با سرمربی تیم ملی را رد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۵    
وزیر بهداشت با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در حوزه سلامت و با اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: اجرای این طرح در راستای رعایت حقوق مردم بوده و منجر به رضایت و توجه مردم به حوزه سلامت شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۲    
براساس آمار گمرک ایران در یک هفته اخیر 116 تن تخم مرغ به ایران وارد شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۳۹    
قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک طرح جدید ترافیک را تشریح کرد و گفت: در طرح جدید چند شاخص عمده همچون مدیریت میزان تردد، مدیریت زمان تردد و ... در نظر گرفته شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۳۶    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: ثبت نام کارت ملی هوشمند رایگان نیست و باید همان 20 هزار تومان پرداخته شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۳۳    
روزنامه انگلیسی در خصوص اغتشاشات اخیر، دشمنان و رقبای ایران را به لاشخورهایی تشبیه کرد که در آسمان بالای سر ایران در چرخشند اما در عین حال به آنان هشدار داد که مراقب آرزوی خود باشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۲۷    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: شورای شهر می تواند در صدور آرم طرح ترافیک جدید برای جانبازان، بیماران خاص و حوزه های خبری، ردیف های تخفیف قائل شود، اما درنهایت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۲۷    
جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه ثبت نام در طرح کسری و معافیت از خدمت ایثارگران، دیروز به پایان رسیده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۲۴    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 گفت: بر اساس لایحه بودجه 97 بهای آب، برق و گاز در سال آینده افزایشی نخواهد داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از کاهش غلظت آلاینده های کلانشهرها از فردا خبر داد و روند حرکت سامانه بارشی را در کشور تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۰    
رهبر کاتولیک های جهان در سخنانی ضمن فراخواندن به مسئولیت پذیری در زمینه بحران های جهانی گفت که سال گذشته میلادی، سال دروغ، جنگ و بی عدالتی بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۱    
در اقدامی سوال برانگیز درباره پیامدهایش، مقامات سعودی مصوب کردند، قیمت بنزین را از ابتدای سال 2018 بین 82 تا 126 درصد افزایش دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۸    
در حالی که محدودیت دسترسی به پیام رسان تلگرام کمی طولانی شده، رفتار کاربران نشان می دهد مهاجرت از تلگرام آغاز شده و جستجو برای یافتن جایگزین تلگرام افزایش یافته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۵    
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان از اغتشاش در سه شهر این استان خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۹    
بافت فرسوده و تراکم جمعیت دو موضوع مهم در افزایش خسارت های ناشی از حوادث غیرمترقبه است که ضروری است شهروندان ساکن در این مناطق نسبت به هشدارها حساس تر باشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۰    
خدمات پیام رسان واتس اپ که تحت مالکیت فیس بوک است، بعد از مدتی اختلال در نقاط مختلف جهان که حدود یک ساعت طول کشید به حالت عادی بازگشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۷    
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام استقبال از پیشنهادهای جدید برای بهرمندی افراد بیشتر از کسرخدمت های ایثارگری، رزمندگی و آزادگی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۴    
منابع مخالف سوری از سقوط یک بالگرد روسیه در حومه شمال شرقی حماه و کشته شدن 7 سرنشین این بالگرد خبر دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۱    
رهبر کاتولیک های جهان دستور داد کارت هایی که تصویر دردناک و دلخراش یکی از قربانیان بمباران اتمی ناگازاکی را به تصویر می کشد تحت عنوان "ثمره جنگ" چاپ و توزیع شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۴۵    
رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به این که حذف طرح ترافیک در سال آینده در مرحله کارشناسی است، تاکید کرد: هنوز ابهامات پلیس در این خصوص برطرف نشده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۹    
کریمی پس از جلسه ای که با مالک باشگاه سپیدرودرشت برگزار کرد به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۶    
آغاز معاملات امروز دوشنبه 11 دیماه 96 بازار سهام نظاره گر سبزپوش شدن همه نماگرهای منتخب خود است. بازاری که همچنان میزبان خریداران صبور و آینده نگر سهام هم پای حامیان حقوقی خود است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در آزادراه ها و معابر منتهی به کلانشهر تهران خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۴    
طرح جدید ترافیک تهران فعلا در کمیسیون شورا در حال بررسی است. هنوز این طرح به تصویب شورا و دولت نرسیده است اما و اگرهای زیادی در خصوص این طرح مطرح است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۴    
شاخص آلودگی هوا همچنان در شرایط ناسالم است و هم اکنون در جایگاه 154 قرار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۴    
وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه ای تصریح کرد، قرار نیست او هیچگونه "هدیه قدردانی" به سربازان آمریکایی بدهد چراکه "پول ها را برای ساخت بمب پس انداز می کند".
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۹    
فقیر به معنی کسی است که در زندگی خود کمبود مالی دارد، هر چند مشغول کسب و کاری باشد، و هرگز از کسی سؤال نکند اما مسکین کسی است که نیازش شدیدتر است و دستش از کار کوتاه است و به همین جهت از این و آن ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رفع فقر و ایجاد اشتغال دو هدف عمده دولت دوازدهم در بودجه سال 97 است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۷    
منابع خبری از کشته شدن 12 نفر بر اثر سقوط یک فروند هواپیما در کاستاریکا خبر داده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۴    
بر اساس پیشنهاد تهیه شده عوارض ورود به محدوده سبز بر حسب ساعات ورود و خروج و میزان آلایندگی خودروها، حدودا بین 10 تا 36 هزار تومان خواهد شد که با احتساب این آمار هزینه ورود به محدوده در سال بیش از 9 ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۴    
رهبر کره شمالی در سخنرانی خود به مناسبت سال نو میلادی گفت فرایند تکمیل قوای هسته ای کره شمالی به پایان رسیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۵    
دختر رئیس جمهور آمریکا هم در حساب کاربری اش در توئیتر از اغتشاشات اخیر در ایران حمایت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۵    
سخنگوی کاخ سفید یکبار دیگر بامداد دوشنبه در حمایت از اغتشاشات در برخی شهرهای ایران بیانیه صادر کرد.