پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۹:۳۷Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 19 دی 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 2 دی 1396 تابش کوثر 3 دی 1396 تابش کوثر 4 دی 1396 تابش کوثر 5 دی 1396 تابش کوثر 6 دی 1396 تابش کوثر 7 دی 1396 تابش کوثر 8 دی 1396 تابش کوثر 9 دی 1396 تابش کوثر 10 دی 1396 تابش کوثر 11 دی 1396 تابش کوثر 12 دی 1396 تابش کوثر 13 دی 1396 تابش کوثر 14 دی 1396 تابش کوثر 15 دی 1396 تابش کوثر 16 دی 1396 تابش کوثر 17 دی 1396 تابش کوثر 18 دی 1396 تابش کوثر 19 دی 1396 تابش کوثر 20 دی 1396 تابش کوثر 21 دی 1396 تابش کوثر 22 دی 1396 تابش کوثر 23 دی 1396 تابش کوثر 24 دی 1396 تابش کوثر 25 دی 1396 تابش کوثر 26 دی 1396 تابش کوثر 27 دی 1396 تابش کوثر 28 دی 1396 تابش کوثر 29 دی 1396 تابش کوثر 30 دی 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۳    
نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات سرکوبگرانه خود 15 شهروند فلسطینی را در نقاط مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۱    
فهرست اسامی یک هزار و 236 پذیرفته شده نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری Ph.D نیمه متمرکز سال 1396 اعلام شد. پذیرفته شدگان در روزهای 24 و 25 می توانند ثبت نام کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۷    
استقبال مخاطبان از مستند قائم مقام ، روایتی از زندگی آیت الله منتظری از پیش از انقلاب تا فوت ایشان، همچنان ادامه دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۰    
سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه: دولت بنا دارد خانوار هایی را که درآمد پائینی دارند از حداقل معیشت برخوردار کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۹:۴۲    
هنرهای تجسمی یکی از هنرهای تلفیق روح و جسم می باشد که می تواند احساسات و عواطف انسانی را در قالب نقاشی به تصویر کشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۹:۲۱    
بارش ناگهانی برف در صحرای بزرگ آفریقا به عنوان گرمترین کویر جهان شگفتی ساز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۸:۰۰    
اگر هم اکنون تصمیم به ترک سیگار گرفته و همین 5 دقیقه پیش آخرین سیگارتان را کشیده اید، چند ساعت و چند روز بعدی سخت ترین تجربه برای شما در مسیر تبدیل شدن به یک سیگاری سابق است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۶:۲۷    
ترافل نارگیل نوعی شکلات خوشمزه و لذیذ است که به سادگی تهیه می شود و برای پذیرایی از مهمان ها انتخابی متفاوت و منحصر به فردی محسوب می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۵:۴۵    
یکی از نوشیدنی های پرطرفداری که در سراسر دنیا دوستداران زیادی دارد، قهوه است. جالب است بدانید که در طول سال در حدود 400 میلیارد فنجان قهوه نوشیده می شود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۴:۳۰    
چندی پیش و پس از اینکه مورینیو از رقابت برای عنوان قهرمانی لیگ جزیره ناامید شد، از هزینه ناکافی باشگاه منچستریونایتد برای خرید بازیکنان جدید گلایه کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۳:۱۸    
شرکتی در آمریکا پس از 30 سال تحقیق پیازی بدون اشک تولید کرده که در آینده به بازار عرضه می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۲:۳۷    
شرکت ماتریکس نمونه اولیه یک ساعت هوشمند را تولید کرده که برای تامین انرژی و فعالیت از گرمای بدن انسان استفاده می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۰:۴۴    
سفیر سوئد تاکید کرد: اگر برجام نقض شود، بی ثباتی در منطقه را به همراه دارد و سعی کردیم به امریکا نشان دهیم که نقض برجام چه خطای بزرگی خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۳:۵۹    
نیروهای انصارالله یمن برای مقابله با جنگنده های ائتلاف عربستان از سامانه پدافند موشکی جدید خود رونمایی کرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۳:۱۴    
منابع امنیتی یمن از کشته شدن چهار نفر از شبه نظامیان طرفدار دولت مستعفی یمن در منطقه صراوح استان مارب به دست نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله خبر دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۳:۱۱    
مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با ارائه آمار رسمی از رشد واردات تلفن همراه به کشور، سه دلیل اصلی گرانی بازار را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۲:۰۸    
در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال دو تیم فرش آرا مشهد و آتلیه طهران قم رقابت نزدیکی برای کسب رتبه پنجم خواهند داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۱:۳۸    
رییس جمهور گفت: هوشیاری مردم، دانشگاهیان و اقشار مختلف ثابت کرد که علیرغم مشکلاتی که وجود دارد در برابر سوء استفاده از مطالبات مردم و تحریکات ضدانقلاب و دشمنان می ایستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۱:۳۵    
ملی پوشان هندبال ایران در دومین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه قطر مقابل میزبان شکست خوردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۰:۵۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 مجلس شورای اسلامی نشست این کمیسیون را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۰:۲۹    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: تعداد کل سفرهای متروی تهران، از مرز 7 میلیارد و 587 میلیون سفر عبور کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۹:۴۴    
بنابر گزارش جدید بانک مرکزی، 13500 میلیارد تومان چک در آذرماه سال 96 برگشت خورد که البته سهم ارزشی این چک ها نسبت به ماه قبل کاهش و نسبت به آذرماه سال گذشته افزایش یافته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۹:۰۵    
مرکز پایش آلودگی هوا، شاخص آلودگی هوای پایتخت را 107 و در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۶:۰۲    
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به ارائه توضیحاتی در خصوص خبر منتشره پیرامون تغییر نام وزارت آموزش و پرورش به وزارت تربیت رسمی و عمومی پرداخت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۵:۵۹    
سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید به راحتی از مبلغ درخواستی برای رضایت نامه طارمی کوتاه نمی آید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۵:۳۲    
سایت "دروار" استرالیا نام یک بازیکن را که در لیست 23 نفره کارلوس کی روش برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه است را فاش کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۵:۱۷    
رئیس جمهور در جلسه ای، آخرین وضعیت کارکنان نفتکش ایرانی را که در آب های چین طعمه حریق شده است، بررسی و دستورات لازم را برای بکارگیری همه توان ملی و منطقه ای برای تسریع در تعیین سرنوشت و رسیدگی به ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۵    
یک متخصص تغذیه گفت: معمولا افراد سیگاری و افرادی که از غذاهای پرچرب و فست فودها استفاده می کنند بیشتر به ریفلاکس معده مبتلا می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۴:۵۹    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: فرمانده نیروی دریایی تأکید کرد که ایران حاکمیت کامل بر سهم 20 درصدی خود در دریای خزر دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۴:۵۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای پیشین علیه ایران، از هر ابزاری استفاده می کنند تا مانع حضور ایران در سوریه شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۴    
وزیر جهاد کشاورزی، آخرین اخبار از وضعیت واردات تخم مرغ را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۴:۳۸    
سخنگوی دولت گفت: بر اساس مصوبه دولت، قیمت برخی محصولات کشاورزی افزایش خواهند یافت، اما برخی دیگر (گندم) سال های پیش رشد داشته و قیمت آنها احتمالاً ثابت می ماند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۴:۳۵    
بعد از دیدار نمایندگان 2 کره برای مذاکرات المپیک، کره جنوبی خبر داد از فردا ارتباط تلفنی نظامی با کره شمالی برقرار خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۴:۳۵    
امروز در اغلب مناطق کشور جوی نسبتاً آرام حاکم است، از اواخر وقت فردا بارش ها در مناطق ساحلی خزر و خراسان کاهش می یابد و در شمال شرق شاهد ادامه بارش ها خواهیم بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۴:۳۲    
در بازار امروز - سه شنبه - نرخ دلار برخلاف دیروز که کاهشی بود امروز صعودی شد و 4395 تومان عرضه می شود. اما قیمت سکه کاهش یافته و یک میلیون و 466 هزار تومان است
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۳:۲۶    
یوسی کوهن می گوید که آنچه وی اعتراضات اخیر در ایران خوانده، منجر به بی ثباتی حکومت در ایران نخواهد شد و خواسته تا کسی امیدی به بی ثباتی در حکومت ایران نداشته باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۳:۱۷    
رئیس اتحادیه مرغ تخم گذار میهن گفت: تاکنون ثبت سفارش برای واردات 30 هزار تن تخم مرغ انجام شده است و قیمت تخم مرغ با عرضه مستقیم از تولید به مصرف به حالت عادی بازگشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۳:۱۷    
رئیس جمهوری ترکیه، پرونده قضایی آمریکا درباره تحریم های ایران را تلاشی برای کودتای سیاسی علیه ترکیه خواند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۲    
وزیر خارجه آلمان می گوید عقب نشینی آمریکا موجب شد ایران و روسیه در میدان سوریه وارد عمل شوند و این نشانه ای است مبنی بر اینکه اروپا دیگر نمی تواند برای تامین منافع خود به آمریکا متکی باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۴۴    
رهبر انقلاب با بیان اینکه همه حرکات دشمن در این چهل سال، پاتک انقلاب است فرمودند:این بار هم ملت با قدرت تمام به آمریکا و به انگلیس و به لندن نشین ها می گوید این دفعه هم نتوانستید ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۳۸    
معاون وزیر جهاد کشاورزی از آغاز خرید میوه شب عید خبر داد و گفت: از نظر میزان خرید و ذخیره سازی سیب و پرتقال هیچ نگرانی وجود ندارد و به موقع قیمت و جزئیات عرضه آن اعلام می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۳۵    
جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا گفت: افراد متقاضی طرح سربازمعلم باید قبل از تاریخ اعزام خود به پلیس +10 یا مناطق آموزش و پرورش مراجعه کرده و نسبت به تمدید تاریخ اعزام خود اقدام کنند تا برایشان ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۹    
تردد موتور سیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه 20 دی ماه تا ساعت 6 روز شنبه 23 دی ماه از محورهای کرج-چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۷    
یک منبع آگاه در سفارت کشورمان در برلین خبر احضار سفیر ایران از سوی وزارت خارجه آلمان را تکذیب کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۴    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 97 گفت که برساس مصوبه این کمیسیون عوارض خروج از کشور برای زائرین عتبات عالیات (سوریه، عراق وعربستان) بدون تغییر و با نرخ سال 96 خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۴    
بعد از اعلام علاقمندی عربستان برای خرید تجهیزات نظامی اسرائیلی به وسیله رسانه های اروپایی، رسانه های رژیم صهیونیستی از تلاش عربستان برای خرید سامانه گنبد آهنین از اسرائیل خبر داده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۱    
مدیرعامل بانک پارسیان با بیان اینکه موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز نظم مالی کشور را به هم ریخته اند، گفت: این موسسات با 20 هزار میلیارد تومان پولی که باید صرف کسب و کار و تولید می شد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۱    
قیمت نفت در بازارهای جهانی با 35 سنت افزایش 68.13 دلار در هر بشکه فروخته شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۱    
شرکت سامسونگ از عرضه یخچال هوشمند تازه ای در سال 2018 خبر داده که فامیلی هاب اسمارت نام دارد و با استفاده از دستیار صوتی هوشمند بیکسبای می تواند منازل را کنترل و مدیریت کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۸    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 گفت: پیشنهاد افزایش وام ازدواج از 10 به 15 میلیون تومان که از سوی دولت ارائه شد نیاز به مصوبه مجلس ندارد اما کمیسیون تلفیق با آن موافق است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۵    
سخنگوی بحران شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی ایران گفت : احتمال محبوس شدن برخی خدمه نفتکش سانحه دیده ایران در موتورخانه کشتی وجود دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۸    
مقام های آمریکایی اعلام کردند یک ماهواره جاسوسی این کشور که از طریق یک موشک اسپیس ایکس از محل پایگاه کیپ کاناورال در فلوریدا به فضا پرتاب شده بود، در رسیدن به مدار زمین شکست خورده و از بین رفته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۸    
به مناسبت سالروز قیام تاریخی مردم قم در 19 دی 1356 هزاران نفر از اقشار مختلف مردم قم امروز با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۹    
سود اولیه سهام عدالت برای افرادی که نسبت به پرداخت مبلغ 470 هزار تومان اقدام نکرده اند، 26 هزار و 600 تومان محاسبه شده که از عصر امروز به حساب مشمولان واریز خواهد شد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۹    
نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: دود رویت شده در تهران و مناطق اطراف ناشی از تمرین تاکتیکی پرنده های نیروی هوافضای سپاه بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۰    
کره جنوبی خبر داد برای تسهیل ورود ورزشکاران کره شمالی، احتمالا موقتاً برخی تحریم ها علیه کره شمالی لغو می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۴    
سخنگوی دولت گفت: با تجهیز 337 هزار و 700 میلیارد تومان منابع، یک میلیون و 33 هزار شغل در سال 97 ایجاد می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۱    
وزیر نفت گفت: اعضای اوپک به خاطر نفت شیل اویل خیلی مایل نیستند که قیمت نفت برنت بالای 60 دلار برود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۵۳    
کتاب دیار بصیرت، جهاد و اجتهاد شامل کلیه ی بیاناتی است که در سالگرد 19 دی و در حضور مردم قم در حسینه ی حضرت امام خمینی(ره) توسط رهبر معظّم انقلاب ایراد شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۵۰    
طبق آنچه در پی شکایت مردمی از سامانه 124 سازمان حمایت مصرف کنندگان اعلام شده " تخم مرغ شانه ای 12 هزار و 600 تومان را فقط باید در میدان میوه و تره بار خرید و قیمت این محصول در مغازه های سطح شهر 14 تا ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۴۷    
رییس کمیته امداد گزارشی از عملکرد این نهاد در 9 ماهه نخست امسال اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۴۴    
رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه بانک مرکزی می گوید که موسسات مالی و اعتباری مجوز دارند، گفت: بنابراین بانک مرکزی باید پاسخگوی مردم باشد و خودش را کنار نکشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۴۱    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تهران گفت: حدود یک سوم جرائم و تخلفات کل کشور در استان تهران است؛ بنابراین باید در کاهش جرایم و آسیب ها تدابیری اتخاذ و آسیب شناسی صورت گیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۸    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: 75نفر در هشت ماه امسال در اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۲    
در جدید ترین رده بندی تیم های جهان، پرسپولیس یک پله سقوط کرد، استقلال تهران 2 پله صعود کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۲۶    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 عوارض خروج از کشور برای سال 97 ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۲۳    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: به دستور رئیس جمهور از امروز مرحله نخست واریز سود سهام عدالت آغاز می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۱    
فرمانده کل ارتش گفت: هر فرد یا نهاد انقلابی چون صدا و سیما در سمت جبهه انقلاب باشد آمریکا در مقابل آن قرار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۵    
آیت الله هاشمی رفسنجانی در 19 دی 95 دار فانی را وداع گفت،به مناسبت اولین سالگرد رحلتش مروری بر زندگی پر فراز و نشیبش داریم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۶    
نفتکش ایرانی که در آب های چین دچار سانحه شد، برای سومین روز در حال سوختن است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۳    
داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ روابط مالی گسترده و عمیقی با رژیم صهیونیستی دارد و این در حالی است که ترامپ وی را به عنوان فرستاده صلح در منطقه منصوب کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۳    
ورود تسهیلات مختلف مسکنی به بازار طی مدت اخیر هنوز نتوانسته قدرت خرید مردم را در خرید مسکن به دلیل بالا بودن نرخ سود تسهیلات افزایش دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۷    
رئیس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی تهران با اشاره به اعمال رجیستری برروی 5000 گوشی اپل در سراسر کشور از اعمال رجیستری برروی گوشی های سامسونگ در روزهای آینده خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۷    
مربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازی با استقلال برای ما مسابقه 6 امتیازی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۱    
گمرک اعلام کرد عرضه و واردات چای خشک بدون افزودنی، از پرداخت مالیات عوارض ارزش افزوده معاف است اما این معافیت قابل تسری به خدمات بسته بندی، فرآوری و توزیع آن نخواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۱    
رئیس کمیسیون صنعت اتاق تهران با انتقاد شدید از توقف ثبت سفارش ها و تغییرات مکرر تعرفه ای گفت: وزارت صنعت رژیم تجاری کشور را بهم ریخته و فضای سرمایه گذاری را ناامن کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۸    
منابع رسانه ای گزارش داده اند که شاهزادگان و مسئولان سابق سعودی از جمله الولید بن طلال که در هتل ریتز کارلتون بازداشت شده بودند به زندان فوق امنیتی الحائر انتقال داده شده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۵    
فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال 96 امروز سه شنبه 19 دی ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۵    
سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: ثبت نام برای دوره های تکمیل ظرفیت 4 مقطع دانشگاه از هفته آینده آغاز می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۲    
کنگره اولین بزرگداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی امروز در سالن اجلاس سران آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۲۳    
تدریجی بودن عذاب و مجازات برای آن است که: هنوز احتمال هدایت در این گروهی از افراد وجود دارد و رحمت خداوند اجازه نمی دهد که با آن ها همچون دیگران رفتار شود زیرا پروردگار شما رئوف و رحیم است (فَإِنَّ ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۲۳    
سرباز معلمان مناطق مختلف هنوز بعد از گذشت 6 ماه از تدریس خود در مناطق روستایی هیچ حقوقی دریافت نکرده و فاقد دفترچه درمانی هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۷    
شهرداری تهران معتقد است برای اجرای طرح ترافیک تأئیدیه کلی پلیس و شورای عالی ترافیک را گرفته است و این در حالی است که پلیس و شورای عالی ترافیک منکر این هماهنگی می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۴    
در صورت تصویب نهایی و اجرای مصوبه تهاتر بدهی دولت به پیمانکاران و دولت به بانک ها با بدهی بانک ها به بانک مرکزی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۶    
مقاماتی از کره شمالی و جنوبی برای اولین بار پس از 2 سال، مذاکرات سطح بالایی را در منطقه غیرنظامی آغاز کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۳    
اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای از افزودن 17 شخص و نهاد از کره شمالی به لیست سیاه توقیف اموال و ممنوعیت مسافرتی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۳۸    
اتحادیه اروپا اعلام کرد جلسه مسئول سیاست خارجی آن با وزیران خارجه ایران، فرانسه، آٖلمان و بریتانیا فقط درباره برجام و روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۳۲    
یک دندانپزشک در خصوص علل حساس شدن دندان ها پس از ترمیم و عصب کشی توضیحاتی را ارائه داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۲۶    
معاون بهداشت و درمان سپاه ضمن تشریح اقدامات سپاه برای کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه، گفت: با همکاری قرارگاه های سپاه و انجام مانورهای مختلف ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۶:۲۳    
نتایج تازه ترین بررسی ها نشان داده است، بیماری پارکینسون تا 7 سال آینده، یک پنجم رشد می کند و تا سال 2040، موارد ابتلا به آن با 2 برابر افزایش رو به رو خواهد بود.