پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۶:۳۵Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 28 دی 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 2 دی 1396 تابش کوثر 3 دی 1396 تابش کوثر 4 دی 1396 تابش کوثر 5 دی 1396 تابش کوثر 6 دی 1396 تابش کوثر 7 دی 1396 تابش کوثر 8 دی 1396 تابش کوثر 9 دی 1396 تابش کوثر 10 دی 1396 تابش کوثر 11 دی 1396 تابش کوثر 12 دی 1396 تابش کوثر 13 دی 1396 تابش کوثر 14 دی 1396 تابش کوثر 15 دی 1396 تابش کوثر 16 دی 1396 تابش کوثر 17 دی 1396 تابش کوثر 18 دی 1396 تابش کوثر 19 دی 1396 تابش کوثر 20 دی 1396 تابش کوثر 21 دی 1396 تابش کوثر 22 دی 1396 تابش کوثر 23 دی 1396 تابش کوثر 24 دی 1396 تابش کوثر 25 دی 1396 تابش کوثر 26 دی 1396 تابش کوثر 27 دی 1396 تابش کوثر 28 دی 1396 تابش کوثر 29 دی 1396 تابش کوثر 30 دی 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۳:۲۰    
تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین رده بندی فیفا با یک پله صعود در رده 33 جهان قرار گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۴:۵۱    
با حکم شعبه دادگاه انقلاب اسلامی شهرستان فیروزآباد، متهمی که به 6 سال حبس محکوم شده بود با رأی قاضی پرونده با اعمال مجازات جایگزین حبس، موظف به آزادی 3 محکوم غیرعمد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۰    
فوق تخصص درد با اشاره به نشانه های ابتلا به دیسک کمر گفت: درمان دیسک کمر با توجه به علائم آن متفاوت است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۷    
رئیس سازمان اداری و استخدامی با تشریح جزئیات لایحه دائمی شدن قانون خدمات کشوری گفت: امتیازات حقوق و مزایای کارمندان دولتی در این لایحه 20 تا 50 درصد افزایش یافته است که دولت متناسب با مشاغل و شرایط ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۶:۱۴    
هر چند علت حلقه های تیره ی پای چشمها می تواند صرفا خستگی و خوب نخوابیدن باشد، اما ممکن است دلایل پنهان جدی تری هم وجود داشته باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۵:۰۲    
احساس گرسنگی یک زنگ هشدار طبیعی برای انسان است تا سوخت مورد نیاز بدن خود را تامین کند اما در اکثر افراد حتی با وجود خوردن حجم کافیِ مواد غذایی همچنان میل به خوردن وجود دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۳:۰۵    
رشته پلو یکی از لذیذترین پلوهای مخلوط ایرانی است که با مرغ که ترکیب شود، طعم فوق العاده ای پیدا میکند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۲:۲۳    
صدوهفدهمین شماره نشریه خط حزب الله بخشی از سخنان رهبر انقلاب در سوم آبان سال 70 را منتشر کرد که عنوان آن توصیه ای درباره شیوه درست از بین بردن خطای همسر است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۱:۱۱    
ارتفاع کل ریزشهای جوی در سال آبی جاری (اول مهر 96 تا 27 دیماه) بالغ بر 36.7 میلی متر است که نسبت به دوره مشابه سال آبی گذشته (54.9 میلیمتر) حدود 33.2 درصد کاهش نشان می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۰:۳۶    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: آمریکایی ها به دنبال اشغالگری سایبری هستند و می خواهند با ایجاد تغییرات گسترده اجتماعی و فروپاشی جوامع توسط فناوری اطلاعات و ارتباطات ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۰:۳۳    
شرکت کنندگان در کنفرانس جهانی حمایت از قدس که در دانشگاه الازهر مصر برگزار شد، بر اهمیت اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت ابدی فلسطین تاکید کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۰:۳۳    
وزارت امور خارجه روسیه مقامات واشنگتن را به افشای اطلاعات مالی و محرمانه دیپلماتهای روسی شاغل در آمریکا متهم کرد و خواستار مجازات عاملان این اقدام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۲:۴۲    
سفیر آمریکا در سازمان ملل تاکید کرد که کشورش همچنان به توافق هسته ای با ایران پایبند است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۲:۳۹    
محمد علی نجفی با انتشار پیامی در اینستاگرام به مناسبت اولین سالگرد حادثه ساختمان پلاسکو، شجاعت آتش نشانان را ستود و از برگزاری مراسم یادبودی با حضور خانواده های حماسه آفرینان پلاسکو در زمانی نزدیک ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۲:۳۶    
زمین لرزه ای به بزرگی 4 ریشتر مرز عراق و کرمانشاه حوالی قصرشیرین را لرزاند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۱:۰۰    
شرکت ملی نفتکش ایران با صدور بیانیه ای ضمن تسلیت به مناسبت جان باختن 32 سرنشین و پرسنل نفتکش سانچی اعلام کرد، روز یکشنبه مجلس ترحیمی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان برگزار می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۰:۳۱    
رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت: آلودگی هوای تهران مسئله ای حیاتی است و لازم است تصمیمات جدی برای کنترل و مبارزه با آن گرفته شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۹:۳۴    
رئیس اتحادیه پیراهن دوزان گفت: از 120 کسبه آسیب دیده پلاسکو معرفی شده برای دریافت وام 300میلیون تومانی فقط یک نفر موفق به دریافت وام شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۹:۰۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر گسترش فولاد گفت: هرچند که خوشحالم در این بازی بازنده نبودیم اما از اینکه نتوانستیم به پیروزی برسیم ناراحتم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۷    
بدافزاری در قالب یک فیلترشکن پس از اجرا، به تمام مخاطبین کاربر، پیامکی حاوی لینک دریافت فایل را ارسال کرده و سپس همه مخاطبین را حذف می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۰۵    
در ادامه تلاش های واشنگتن برای خروج از برجام، مجلس نمایندگان آمریکا لایحه 41 صفحه ای را با هدف تشدید تحریم های ایران تهیه کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۵۰    
احمد نجفی در گفتگو با مهران مدیری از شرایط زندگی امروز و دوران کاری خود گفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۲۶    
باراک اوباما با اعلام پیامی رسمی ضمن اعلام آمادگی خود برای بازگشت مجدد به صحنه سیاست آمریکا، ترامپ و حزب جمهوریخواه را به رقابت دعوت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۲۰    
یک متخصص تغذیه گفت: با خوردن روغن آووکادو در غذاهای مختلف می توان چربی های شکمی را تا حدود زیادی کاهش داد و در نتیجه خطر ابتلا به سندروم متابولیک در فرد کاهش پیدا خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۱۴    
در پی انتشار مطالبی از سوی برخی افراد مبنی بر اجبار بازداشت شدگان به خوردن برخی قرص ها، روابط عمومی سازمان زندان ها ضمن تکذیب و رد این ادعای واهی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۰۵    
وینفدد شفر علاوه بر مهاجم خارجی خواهان جذب یک بازیکن خارجی دیگر است اما مسئولان باشگاه اولویت را روی جذب مهاجم گذاشته اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۰۵    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی رویکرد اقتدار توام با رافت پلیس در روزهای اغتشاشات را عاملی برای جدایی راه مردم از آشوبگران و ناامیدی دشمن دانست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۴۱    
تیم ملی فلسطین در رده بندی جدید فیفا دستاورد بزرگی را به دست آورد و به رده 75 جهان رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۴۱    
ITC مهاجم تیم الغرافه قطر امروز صادر می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۰۲    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نامه ای به حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت: ملت فلسطین مواضع ثابت و ارزشمند ایران در مسئله قدس را می ستاید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۵۰    
اگر لحظه تحویل سال پس از ظهر نصف النهار مرکزی ایران اتفاق بیفتد، آن روز آخرین روز سال و روز بعد، اول فروردین سال جدید خواهد بود، اما اگر تحویل سال قبل از ظهر رخ دهد، آن روز اول فروردین خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۷    
11 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز مقابل گسترش فولاد مشخص شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۳۵    
نتایج 3 دهه بررسی نشان داده است، مادرانی که تا 6 ماه به نوزادان خود شیر می دهند، به میزان قابل توجهی کمتر از مادرانی که نوزادشان با شیر خشک تغذیه می شوند، به دیابت نوع 2 مبتلا می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۲۹    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: امروز قرار گرفتن نام رئیس قوه قضائیه در فهرست تحریمی آمریکا یک افتخار است و به سبب دفاع ایشان از نظام است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۲۰    
آیت الله علم الهدی به شایعاتی مبنی بر دخالت ایشان در ایجاد اغتشاشات اخیر در مشهد و سراسر کشور واکنش نشان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۲۰    
مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از بی حوصلگی بعضی قضات گفت: متأسفانه مشاهده می شود که بعضی قضات آن صبر و حوصله کافی در امر قضا را ندارند و زود عصبانی می شوند و لازم است که قضات تمرین صبر و حوصله کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۱۴    
استقلال با 3 غایب قطعی برابر پدیده بازی می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۸    
سحرگاه دیروز شهاب سنگی به قطر 1.82 متر و سرعت 45061 کیلومتر برساعت در ایالت میشیگان فرود آمد و در نتیجه این رویداد زلزله ای 2 ریشتری رخ داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۲    
منابع خبری روس از آغاز تحویل سامانه های موشکی اس 400 روسیه به چین طبق توافق 2014 خبر دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۲    
رئیس جمهوری آمریکا یک روز پس از پیشنهاد پزشکش به رژیم و ورزش برای کم کردن 4.5 تا حدود هفت کیلو وزن، گفت: من بیش از هر فردی که شما فکر کنید ورزش می کنم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۳    
ایران در نخستین رنکینگ اعلام شده از سوی فیفا در سال 2018 در رده سی و چهارم جهان قرار گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۰    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل با تأکید بر ضرورت اجرای طرح اینترنت ملی، گفت: واگذاری سهم 97 درصدی شبکه های اجتماعی به تلگرام از مشکلات اساسی کشور است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده و خفیف در برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز طی امروز خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۴    
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: من وقتی صحنه نابخردانه آن نادان در آتش زدن پرچم ایران را دیدم خیلی دلم سوخت؛ گفتم ای کاش به جای پرچم من را (نه تصویر من را) بلکه من را ده بار آتش می زدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۳۸    
وزیر کشور از آمادگی کامل استانداران و فرمانداران برای تشکیل ستاد بحران آب خبر داد تا با همکاری همه دستگاه های مرتبط و انجام تهمیدات لازم بتوانند برنامه های پیش بینی شده در این زمینه را محقق کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۳۸    
شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، طرح جدید ترافیک برای سال 1397 را تصویب کرد؛ این در حالیست که شورای اسلامی شهر تهران نسبت به نحوه اجرا و نرخ عوارض تصمیم خواهد گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۳۵    
نخستین روز سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر ، 28 دی ماه فرار رسید و سالن های نمایشی تهران خود را برای اجراهای جشنواره ای و حضور علاقه مندان آماده می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۲۰    
امروز با وجود کاهش بهای اونس جهانی طلا، قیمت انواع سکه و طلا در بازار تهران افزایش محدودی داشت، همچنین امروز یک دلار آمریکا با 100 ریال افزایش قیمت نسبت به دیروز، با نرخ 4470 تومان معامله شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۰۵    
وزیر خارجه آمریکا در دانشگاه استنفورد این کشور ضمن تکرار مواضع واشنگتن در قبال کره شمالی، خطاب به رهبر این کشور گفت: او باید به من بگوید که خواهان گفت و گو است .
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۶    
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی کارفرمایان تأمین اجتماعی در کارگاه آموزشی اتاق های تعاونی های کشور از پرداخت ماهانه بیش از 6 هزار میلیارد تومان مستمری توسط صندوق تأمین اجتماعی خبر داد و گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۶    
امسال 12 سینما در تهران میزبان آثار سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۴    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور از مه گرفتگی در برخی محورهای استان گلستان و اردبیل خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۴    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: نتایج نهایی پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت برای رشته های بدون آزمون هفته آینده بر روی سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۵    
بخشدار بندزرک میناب، گفت: یک فروند لنج باری در خور چاخا بندر کرگان غرق شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۲    
رئیس بخش کارکنان کاخ سفید طی سخنانی اظهار داشت که درهای گفتگو با آمریکا به روی کره شمالی باز بوده و واشنگتن هیچگاه اقدام به بستن کانال های ارتباطی میان دو طرف نکرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۹    
فوق تخصص تغذیه عنوان کرد: خوابیدن با شکم پر بروز بیماری قند خون و بیماری های جذب و دفع مواد غذایی در دستگاه گوارش را در پی دارد که مهم ترین آن شامل چاقی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۰    
وزارت دفاع آمریکا با اعلام انصراف از تشکیل ارتشی متشکل از کُردهای مخالف دولت سوریه در مرز این کشور با ترکیه، از تداوم آموزش نیروهای نظامی محلی برای جلوگیری از ظهور مجدد داعش خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۴۱    
با مصدومیت کمال کامیابی نیا این بازیکن به احتمال زیاد تمرینات تیم ملی فوتبال را از دست خواهد داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۴۱    
میانگین مصرف بنزین کشور از ابتدا تا 26دی ماه حدود 6درصد و از ابتدای سال تا 26 دی ماه حدود 7.9درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۴۱    
دفتر رئیس پلیس شهر فرانکلین ایالت اوهایو آمریکا از کشته شدن یک نوجوان 16 ساله به ضرب گلوله یکی از مقام های دادگاه فرانکلین آمریکا خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۳۵    
رهبر حزب لیبرال دموکراتیک روسیه گفت: واشنگتن نتوانسته به هیچیک از اهداف سیاست خارجی دست یابد و اکنون باید بپذیرد که دیگر به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۳۵    
پلیس اسپانیا و پرتغال از کشف محموله کوکائین داخل آناناس های تازه خبر دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۲۹    
مهاجم جدید الغرافه در جلسه معارفه خود به رسانه های قطر گفت: اگر به خاطر محرومیت 4 ماه از میادین دور بودم اما تمرینات فشرده و سختی را در این مدت انجام داد و آماده بازی هستم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۲۳    
صفحه رسمی اینستاگرام فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران کلیپی از واکنش اخیر وی نسبت به آتش زدن پرچم ایران را منتشر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۲۰    
مسئولان باشگاه تراکتورسازی با یک مربی ترکیه ای به توافقات ابتدایی دست پیدا کردند تا این مربی برای عقد قرارداد به تبریز بیاید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۸    
دیدگاه های متفاوت تصمیم سازان در شورای عالی فضای مجازی، وزارت ارتباطات و مجلس درباره شیوه حمایت از پیام رسانهای داخلی در برنامه ای تلوبزیونی به بحث گذاشته شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۵    
در کشور ژاپن نرم افزاری اختراع شده است که متخصص پیش بینی کار بعدی شما می باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۴۴    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 کل کشور توضیحاتی درباره پیشنهادات نمایندگان برای افزایش قیمت پلکانی بنزین ارائه کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۴۱    
وزیر خارجه آمریکا با رد این مساله که واشنگتن قصد ایجاد نیروی مرزی ترکیه – سوریه را دارد، گفت این موضوع که موجب نگرانی آنکارا شده است به اشتباه به تصویر کشیده شده است.