پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۱:۵۵Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 25 دی 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 2 دی 1396 تابش کوثر 3 دی 1396 تابش کوثر 4 دی 1396 تابش کوثر 5 دی 1396 تابش کوثر 6 دی 1396 تابش کوثر 7 دی 1396 تابش کوثر 8 دی 1396 تابش کوثر 9 دی 1396 تابش کوثر 10 دی 1396 تابش کوثر 11 دی 1396 تابش کوثر 12 دی 1396 تابش کوثر 13 دی 1396 تابش کوثر 14 دی 1396 تابش کوثر 15 دی 1396 تابش کوثر 16 دی 1396 تابش کوثر 17 دی 1396 تابش کوثر 18 دی 1396 تابش کوثر 19 دی 1396 تابش کوثر 20 دی 1396 تابش کوثر 21 دی 1396 تابش کوثر 22 دی 1396 تابش کوثر 23 دی 1396 تابش کوثر 24 دی 1396 تابش کوثر 25 دی 1396 تابش کوثر 26 دی 1396 تابش کوثر 27 دی 1396 تابش کوثر 28 دی 1396 تابش کوثر 29 دی 1396 تابش کوثر 30 دی 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۰۸    
دبیرکل حزب الله لبنان قرار است عصر فردا در سومین سالگرد شهدای قنیطرة سخنرانی کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۲:۱۱    
مشکلات جنسی در مردان امروزه بسیار شایع و دلیل اصلی آن سردی اندام جنسی مردان است؛ در این مطلب 10 راهکار ساده طب سنتی برای درمان "ناباروری" تشریح شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۴    
ثبت نام برای پذیرش تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از امروز آغاز می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۷:۴۱    
محققان ناسا با بررسی اطلاعات دو تلسکوپ فضایی دوردست ترین کهکشان جهان در فاصله 2500 سال نوری با زمین را کشف کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۵:۱۴    
یک تولید کننده موبایل امروز از تلفن هوشمندی با نمایشگر 6 اینچی رونمایی می کند که با فشردن لبه های دستگاه می توان قابلیت های مختلف را در آن فعال کرد. این دستگاه باتری 3930 میلی آمپری دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۴:۱۱    
در طول روز هنگام آشپزی و تهیه وعده های غذایی یا ریختن چای ممکن است دچار سوختگی شوید. با این نسخه های خانگی می توانید در شرایط بحران با مدیریت بهتری عمل کنید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۳:۰۵    
یک متخصص طب ایرانی با بیان اینکه خواب ناکافی و مصرف غذاهای آماده و کنسروی از مهمترین علل ایجاد کننده جوش های صورت هستند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۲:۱۱    
مناسب ترین و زود هضم ترین و خون سازترین شکل پخت تخم مرغ به صورت عسلی یا نیم برشت است؛ برای تهیه تخم مرغ عسلی یا نیم برشت باید ابتدا آب را جوشانده سپس تخم مرغ را به مدت 3 تا 5 دقیقه در آن بجوشانند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۰:۴۴    
سامانه بارشی که روز گذشته وارد کشورماه شده تا روز چهارشنبه باقی می ماند و بخشهایی عمده ای از نیمه شمالی کشور را با بارش باران، برف، وزش باد شدید و کاهش دما مواجه می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۰:۲۳    
هافبک اسبق تیم فوتبال پرسپولیس به تیم فوتبال سایپا پیوست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۳:۰۵    
بررسی وضعیت رئال مادرید نشان می دهد این تیم نمی تواند هیچ امیدی برای رسیدن به بارسلونا داشته باشد و بیشتر باید مراقب باشد که سقوط نکند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۲:۳۲    
حمله تروریستی به کاروان حامل نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه کِچ واقع در ایالت بلوچستان دست کم 5 کشته و 6 زخمی به دنبال داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۲:۰۲    
رئیس حوزه علمیه اصفهان با تسلیت درگذشت هموطنانمان در حادثه آتش سوزی کشتی نفتکش ایرانی خواستار بررسی ابعاد این حادثه شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۱:۲۹    
وزیر دفاع ژاپن با بیان اینکه چین زیردریایی هسته ای خود را به سمت آبهای مورد مناقشه میان دو کشور در نزدیکی مرز ژاپن فرستاده، نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۱:۱۷    
استاندار تهران گفت: در اثر زلزله 4.3 ریشتری در فیروزکوه خسارت جانی و مالی ایجاد نشده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۱    
یک فلسطینی با شلیک گلوله توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری به شهادت رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۰:۳۲    
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: علاوه بر تهیه بیش از 8000 جهیزیه در سراسر کشور با کمک کمیته امداد، مؤسسه حضرت رقیه(س) و سپاه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۰:۰۲    
دانشجوی دکترای جغرافیا در خصوص زلزله 4.3 ریشتری فیروزکوه گفت: زلزله فیروزکوه گسل های تهران را فعال نمی کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۸:۵۹    
دقایقی پیش زمین لرزه ای به بزرگی 4.3 ریشتر حوالی فیروزکوه در استان تهران را لرزاند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۶:۰۵    
یکی از روزنامه های ورزشی معتبر اسپانیا خبر داد اعجوبه پرتغالی رئال به خاطر بدقولی مدیران تصمیم به ترک تیم مادریدی گرفته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۶:۰۲    
خدمت سربازی هافبک پرسپولیس بالاخره تمام شد و او با نامه ای که امروز دوشنبه از نظام وظیفه دریافت شد، مجوز حضور دوباره خود در فوتبال و پرسپولیس را دریافت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۵۶    
دادستان کل کشور با صدور دستور ویژه ای به معاون حقوق عامه دادستانی کل خواستار بررسی علت بروز حادثه نفتکش سانچی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۴۷    
فیلم سینمایی پشت ابرها تازه ترین ساخته مجیدی مجیدی از 25 بهمن ماه در سینماهای ایران به نمایش درمی آید
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۳۵    
مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان در یادداشتی نسبت به شکسته شدن برخی رکوردهای سپاهان در لیگ توسط پرسپولیس و مانورهای تبلیغاتی بر روی این رکوردها واکنش نشان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۳۲    
در میان حجم گسترده اخباری که در روزهای اخیر از غرق شدن نفت کش ایرانی در رسانه ها منتشر شده، عکسی به چشم می خورد که به اشتباه به این حادثه نسبت داده می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۲۰    
زمان برگزاری دیدار استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در رقابت های جام حذفی فوتبال کشور مشخص شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۱۷    
با انصراف محمود خسروی وفا از کاندیداتوری ریاست، رضا صالحی امیری بدون رقابت رییس کمیته ملی المپیک شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۱۱    
تیم فوتبال سپاهان که همچنان با 5 عنوان قهرمانی در لیگ برتر پر افتخارترین تیم حاضر در این مسابقات است، با خطر سقوط به لیگ دسته اول مواجه است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۴:۵۶    
دفتر رئیس جمهور در واکنش به برخی حاشیه سازی های کذب پیرامون سخنرانی روحانی در دیدار وزیر و مسئولان وزارت امور اقتصادی و دارایی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۴:۵۳    
فردا در سواحل شمالی کشور بارش پراکنده باران و در ارتفاعات البرز غربی و مرکزی و برخی نقاط خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده برف پیش بینی می شود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۴:۴۱    
تاکنون کسی توانایی پیش بینی زلزله را نداشته، اما یک مخترع توانسته بسیاری از زمین لرزه های اخیر کشور را پیش بینی کند با این وجود حمایتی از وی صورت نگرفته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۴:۳۲    
تصویری از کشتی چینی که موجب غرق کشتی نفتکش سانچی شد را می بینید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۴:۲۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیونی مشترک متشکل از اعضای کمیسیون های اقتصادی و حقوقی مجلس لایحه پیوستن ایران به FATF را بررسی می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۴:۱۴    
ملی پوش سابق والیبال بانوان کشورمان به دلیل ممنوعیت حجاب در تیم شارلروای بلژیک برای بازی در این تیم به تفاهم نرسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۴:۱۱    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 گفت: در نشست دیروز با آقای روحانی، اعضا نسبت به جهش 50 درصدی قیمت ها گلایه کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۴:۱۱    
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به سانحه نفتکش سانچی و اعزام تکاوران گفت: چینی ها گفته بودند نظامی ها را برای حضور در این عرصه نمی پذیرند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۴:۰۸    
سخنگوی وزارت خارجه ایران اعلام کرد که مقصد نفت کش سانچی کره جنوبی بوده و شایعات منتشر شده در فضای مجازی در این خصوص کذب و مردود است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۳:۱۴    
مجتهد افشاگر معروف عربستانی، جزئیات بیشتری از شاهزاده های بازداشت شده در این کشور منتشر کرد و نوشت که شاهزاده میلیاردر به زندان منتقل شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۳:۱۱    
شمخانی اظهارات ترامپ را فضاسازی در چارچوب راهبرد ایران هراسی خواند و گفت: تاکتیک ترساندن جامعه بین المللی از تصمیمات یک دیوانه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۹    
دبیر انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران با اشاره به اینکه20 درصد از جمعیت ایران مبتلا به آرتروز زانو مبتلا هستند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۶    
رسانه های چینی و مقامات ژاپنی می گویند نفتکش ایرانی که روز یک شنبه در دریای چین شرقی غرق شد، لکه نفتی به طول 10 مایل ایجاد کرده است و دود سیاهی همچنان از این منطقه به آسمان می رود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۴۴    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از انجام بررسی برای ساخت پل طبیعت 2 در پارک چیتگر خبر داد و گفت: پیش از انقلاب هفت پل در تهران به طور موقت و برای پوشش بازی های آسیایی ساخته شده بود و حالا لازم است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۴۱    
رئیس هیات ورزش امارات برای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا خط و نشان کشید و مدعی شد که اگر بازی آنها با نمایندگان قطر در زمین بی طرف برگزار نشود آنها حاضر به حضور در این مسابقات نیستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی برای انجام کارهای جدایی از این تیم نامه تسویه حساب خود را به باشگاه فرستاد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۳۸    
دولت کره جنوبی تایید کرده که قصد دارد تجارت ارزهای دیجیتال را در کل این کشور ممنوع کند و به طور جدی با استفاده از این نوع ارزها مقابله به عمل آورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۳۲    
متخصص پوست و مو به کسانی که موی خود را کاشته اند اشاره کرد و گفت: این افراد دیگر تحت تأثیر ژنتیک، موی خود را از دست نمی دهند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۲۹    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا با اقدامات خود می خواهد بگوید ایران محل مناسبی برای سرمایه گذاری نیست، گفت: راه حل مقابله با ترامپ نمایش وحدت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۲۳    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گزینه اول و آخر من پرسپولیس است اما باید شرایط هم فراهم شود زیرا از پارسال طلب بسیاری از پرسپولیس دارم و چند بار هم با گرشاسبی صحبت کردم تا دغدغه هایم برطرف شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۱۷    
دریایی که نفتکش سانچی در آن دچار حادثه شد، محلی است که 40 درصد کل سوانح دریایی 2016 در آن رخ داده و عملاً شاهد بیشترین حوادث دریایی جهان است و این سئوال مطرح است که آیا این یک برمودای جدید است؟
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۵۹    
به گفته عزت الله علیزاده معاون اجرایی جشنواره فیلم فجر، پیش فروش بلیت های سینماهای مردمی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از شنبه 30 دی ماه آغاز خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۵۹    
رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید برای مبارزه با تروریسم ید واحده ای باشیم، نسبت به اظهارات نژادپرستانه ترامپ واکنش نشان داد و گفت که استفاده از این نوع ادبیات تحقیرآمیز و توهین آمیز ما ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۵۶    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: امروز کیفیت هوای تهران در غالب مناطق در محدوده سالم و ناسالم برای گروه های حساس است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۵۶    
وقت از یکی از ادمین های تلگرامی خرید وفروش اسلحه درخواست کلت کمری کرد جواب ادمین مثبت بود، و در همان پیام اول قیمت کلت را هم 850 هزار تومان اعلام کرد
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۵۳    
شبکه تلویزیونی رسمی چین خبر داد شعله های آتش نفت کش غرق شده ایرانی در دریای چین شرقی خاموش شدند و اقدامات برای پاکسازی دریا از نفت شروع شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۵۰    
دولت قطر در شکوائیه خود به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت از طرح امارات و عربستان برای حمله نظامی به قطر خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۴۷    
معاون سازمان بنادر و دریانوردی: اعلام نتیجه بررسی ها روند حقوقی دارد و حداقل یک ماه زمان لازم دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۳۸    
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده آمریکا هشدار می دهد، در عصر حاضر زنان زیادی در دوره بارداری شان از آنتی بیوتیک استفاده می کنند که همین موضوع منجر به تولد کودک با نقایص زایمانی می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۱۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی در یک پاساژ واقع در خیابان فردوسی، کوچه برلن خبر داد و گفت: با حضور به موقع عوامل آتش نشانی 20 نفر از این حادثه نجات یافتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۱۷    
یکی از کارمندان بورس اندونزی از فرو ریختن طبقه دوم ساختمان بورس خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۱۴    
مالیات، میزان عوارض و حقوق ورودی 959 مدل خودروی ایرانی و خارجی در سال 97 از سوی سازمان امور مالیاتی ابلاغ شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۱۴    
به دنبال ثبت نام پرحاشیه خبرنگاران برای جشنواره تئاتر فجر، قرار براین است که سایت ایران کنسرت امروز برای عموم مردم باز شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۰۰    
معاون سازمان بنادر و دریانوردی آخرین اخبار از زمان بازخوانی جعبه سیاه نفتکش سانچی و انتقال سه پیکر پیدا شده به کشور را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اغتشاشات و ناآرامی های اخیر گفت: در آشوب های اخیر نیروی انتظامی موفق عمل کرد و با متانت، صبوری و اقتدار موضوع را مدیریت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۲    
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران با بیان اینکه تاکنون هیچ پیکری از حادثه دیدگان نفتکش ایرانی به پزشکی قانونی واصل نشده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۲    
سازمان لیگ فوتبال ایران اسامی محرومان هفته بیستم لیگ برتر را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۰:۴۶    
جراح و متخصص زنان با تأکید بر اینکه استرس نقش مهمی در مشکلات یائسگی زنان دارد، گفت: مصرف مکمل های ویتامین E برای زنان میانسال توصیه می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۰:۴۳    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتیجه اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه مربوط در دهه دوم مرداد ماه 97 بر روی سایت سازمان قرار می گیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۰:۳۷    
معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: همانطور که رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفته است سال آینده طرح ترافیک جدید اجرا نمی شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۰:۱۹    
روزنامه الریاضیه عربستان مدعی شد که مهاجم گلزن الهلال به مدت 4 هفته از میادین دور خواهد ماند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۰:۱۶    
رسانه های آمریکایی از افزایش تلفات سیلاب در کالیفرنیا به 20 کشته خبر می دهند؛ سیلابی که از چهارشنبه هفته گذشته مناطقی از جنوب این ایالت را درنوردیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۰:۱۳    
معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: جعبه سیاه سانچی در شانگهای است که با حضور نماینده ایران، چین و پاناما پلمپ شد و به زودی رسماً در کمیته بررسی، بازگشایی و رمزخوانی می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۵    
شاخص آلودگی نشان می دهد که هوای تهران هم اکنون در وضعیت سالم قرار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۲    
معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد گفت: براساس تقویم آموزشی سال 97-96 دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم از 7 تا 12 بهمن ماه انجام می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۲۶    
در حالیکه مسیریاب ویز به دستور دادستانی فیلتر شده بود بنابر گزارش کاربران اینترنت این اپلیکیش هم اکنون روی اینترنت ثابت و سیار بدون هیچ محدودیتی قابل استفاده شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۱۱    
فرماندار تهران با تاکید بر اینکه هنوز طرح ترافیک جدید برای فرمانداری ارسال نشده است گفت: جزییات این طرح باید بعداز ارسال به فرمانداری مورد بررسی کارشناسی قرار بگیرد اما قطعا چیزی که به مصلحت شهروندان ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۱۱    
تهیه و تولید برنامه تحویل سال شبکه سه سیما برای نوروز 97 به عهده احسان علیخانی گذاشته شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۰۸    
رئیس جمهور آمریکا در یک پیام توییتری تصریح کرد که روزنامه وال استریت ژورنال ، اظهارات وی درباره رهبر کره شمالی را به دروغ نقل قول کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۰۸    
وزیر امور خارجه انگلیس تصریح کرد که برنامه اتمی کره شمالی تهدیدی برای ثبات منطقه و جهان است و از جامعه بین الملل خواست تا علیه این برنامه متحد شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۰۵    
یک وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرده کشورهای آلمان، انگلیس و فرانسه آماده تشدید فشارها علیه ایران هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۰۵    
وزیر انرژی سابق آمریکا که یکی از اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای این کشور بود می گوید: برخی از تعهدات ایران در توافق هسته ای برجام، دائمی است و با گذشت زمان منقضی نمی شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۰۵    
منابع خبری روز یکشنبه از آغاز مجدد تظاهرات های خشونت آمیز در پایتخت تونس در اعتراض به تدابیر ریاضتی دولت خبر داده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۰۲    
مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران گفت: خودروهای که معاینه فنی ویژه داشته باشند از تخفیف حدوداً 20 درصدی در طرح جدید ترافیک برخوردار می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۰۲    
دو انفجار تروریستی ناشی از حمله دو مهاجم انتحاری در مرکز بغداد، پایتخت عراق، دهها کشته و زخمی بر جا گذاشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۲:۱۱    
سیب زمینی یکی از مواد غذایی اصلی و محبوب اکثر مردم دنیا از جمله ما ایرانی هاست که قطعا چند باری در طول هفته میهمان سفره های ما می باشد ...