دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۲۰:۱۵Jun 2018 25
 

خبرهای خبرگزاری تابناک 20 اسفند 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 30 دی 1396 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1396 خبرگزاری تابناک 1 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 2 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 3 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 4 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 5 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 6 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 7 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 8 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 9 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 10 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 11 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 12 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 13 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 14 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 15 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 16 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 17 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 18 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 19 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 20 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 21 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 22 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 23 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 24 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 25 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 26 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 27 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 28 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۴:۲۸    
راستینه نوشت: اکستازی یا قرص اکس (MDMA، 3، 4 متیلن دی اکسیدمتامفتامین) یک ماده مخدر روانگردان مصنوعی است که به لحاظ شیمیایی شبیه به متامفتامین محرک و مسکالین توهم زا است ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۵۸    
سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز به دلیل وزش باد شدید در استان های جنوب شرق کشور شاهد گرد و خاک و در ارتفاعات شمال شرق کشور شاهد بارندگی خواهیم بود. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۳    
برای اولین بار نخستین دوره مسابقات مناظره دانشجویان به زبان انگلیسی توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار می شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۸    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هیچ کالایی از امروز تا پایان فروردین سال 97 گران نمی شود و مردم می توانند تخلف ها را به سامانه 124 گزارش دهند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۸    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت:نرخ کرایه تاکسی در سال 97 بر اساس مدل و خطوط تاکسی است. به گزارش باشگاه خبرنگاران ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۴    
معاون پژوهشی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) با بیان اینکه نگران آینده حوزه های علمیه است، ابراز امیدواری کرد که با نگاهی جامع ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۳    
دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر جبارعلی ذاکری را به عنوان "سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران" منصوب کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۸    
رئیس دانشگاه جامع علمی کابردی کشور گفت: در حال حاضر سه چهارم ظرفیت دانشگاههای علمی کاربردی در کشور خالی است و باید با ایجاد رشته های مهارتی جدید این ظرفیت را پر کنیم. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۳    
دو مرد که به خاطر اختلاف حساب دست به قتل مرد میلیاردر زدند،دستگیر و جزئیات جنایت را بازگو کردند. به گزارش آرمان ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۳    
زن میانسال که از زن نیکوکار مراقبت می کرد، به اتهام دست داشتن در مرگ مشکوک او و سرقت 120 میلیون تومان از حسابش تحت بازجویی قرار گرفت. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۱    
دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: جبهه مقاومت نیازمند تبیین صحیح و اطلاع رسانی است و همه ظلم ستیزان باید به این مهم عمل کنند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۳    
رئیس دادگستری استان کهکیلویه و بویراحمد از تأیید حکم محاربه سارقان قاتل طلافروشی گچساران خبر داد. به گزارش عصر ایرانیان ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۸    
پرونده مرد معتاد که متهم است در توهم ناشی از مصرف شیشه خواهر میانسالش را به قتل رسانده است، برای اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۸    
وزیر حمل و نقل بلژیک اعلام کرد: استفاده از اتوبوس، تراموا، مترو و سیستم دوچرخه سواری شهری در روزهای آلوده پایتخت بلژیک کاملا رایگان می شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۶    
تغییر سبک زندگی و افزایش روند فرزند سالاری در خانواده ها باعث شده تا سایه سنگین غول اعتیاد در جامعه بیشتر از قبل احساس شود و تنوع عرضه مواد صنعتی مخدر و روان گردان به نوعی کابوسی برای خانواده ها بوده ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۳    
ملی پوش ایرانی استرشوند مقابل گوتنبرگ تا پایان بازی در زمین حضور داشت. به گزارش تابناک ورزشی، تیم استرشوند که با صدرنشینی در گروه پنجم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی سوئد رسیده بود ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۸    
جنگنده های رژیم سعودی طی روز گذشته 51 مرتبه استان های مختلف یمن را هدف حملات هوایی قرار دادند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۱۹    
آمار تلفات آخرین چهارشنبه سال و توصیه های کارشناسان را در اینفوگرافی زیر مشاهده می کنید. به گزارش جام جم انلاین، سه شنبه آخر سال و مراسم چهارشنبه سوری یکی از سنت های قدیمی ما ایران است ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۷:۵۳    
ماریتیمو با بهره مندی از دروازه بان ایرانی خود با نتیجه 4 بر 2 برابر ویتوریا ستوبال به برتری رسید. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۷:۵۲    
شبکه نسیم در ایام نوروز 97 ویژه برنامه دورهمی را روانه آنتن می کند. به گزارش خبرآنلاین، برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری در تعطیلات نوروز 97، به غیر از روزهای شهادت ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۷:۴۸    
توزیع 24 هزار میلیارد ریال اسکناس های نو به مناسبت عید نوروز، با همکاری بانک مرکزی از طریق شعب منتخب بانک های عامل از صبح امروز دوشنبه 21 اسفند ماه آغاز می شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۷:۴۰    
رسانه های ترکیه اعلام کردند که مینا باشاران دختر مالک شرکت هلدینگ باشاران به همراه هفت تن از دوستانش، سرنشین هواپیمایی بودند که عصر یکشنبه در حوالی شهرکرد سقوط کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۷:۲۶    
بعد از خدا تو سزاوار ستایشی، پروین ، این نخستین جمله بر روی تابلویی اهدایی ام به همسرم صبور و مهربانم است که به عنوان نخستین وسیله هم در خانه مشترکمان جا گرفت. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۶:۵۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در چارچوب بودجه سال 1397 کشور نکات خوبی در نظر گرفته و در تبصره 19 آن اختیارات کافی به استانها داده شده است. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۶:۲۴    
اطلاعات به دست آمده درباره هواپیمای متعلق به یکی از خطوط هواپیمایی ترکیه که غروب امروز در نزدیکی شهرکرد سقوط کرد حاکی از آن است که این هواپیما متعلق به شرکتی ترکیه ای به نام بصران بوده است. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۶:۱۷    
سه سال پس از آغاز جنگ یمن، آمریکایی ها بالاخره اعتراف کردند که در این جنگ شرکت مستقیم دارند. به گزارش فارس ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۳:۲۸    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل قتل عمدی خبر داد که قصد داشت با به آتش کشیدن خانه قربانی مانع از کشف جنایت شود.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۲:۲۸    
فرمانده انتظامی باشت (کهگیلویه و بویراحمد) گفت: کلاهبردار حرفه ای سه میلیارد ریالی از سوی ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر شد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۱:۲۰    
بر اساس مکالمات خلبان با مرکز کنترل فضای کشور، خلبان به علت بروز مشکل فنی درخواست کاهش ارتفاع کرده که در حین کاهش ارتفاع در حدود 32 هزار پایی ضمن افت شدید سرعت از صحفه رادار محو شد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۸    
پایگاه ظرفیت های تولید و تجارت شامل داده های مرتبط با مجوز تمامی فعالیت های بخش های صنعت، معدن و تجارت راه اندازی شد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۸    
اقتصاد آمریکا در ماه فوریه بیشترین تعداد شغل را در 1 و نیم سال گذشته ایجاد کرد، اما کند شدن رشد دستمزد نشان می دهد که امسال نرخ تورم به صورت تدریجی رشد خواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۸    
خصوصی سازی جزئی غول نفتی عربستان طی دو سال گذشته در بازار نفت مطرح شده و بر انتظارات درباره قیمت نفت تاثیر گذاشته، اما اگر چنین اتفاقی هرگز روی ندهد، چه؟
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۸    
آژانس حفاظت محیط زیست در آلمان اعلام کرد که سالانه 6000 نفر بر اثر نیروژن اکسید حاصل از خودروهای دیزلی در این کشور جان خود را از دست می دهند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۸    
سازمان همکاری و توسعه اقتصادی اعلام کرد متوسط نرخ تورم 35 کشور عضو این سازمان در ژانویه 2018 به 2.2 درصد کاهش یافته است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۸    
وزیر بازرگانی چین همزمان با انتقاد پکن از تعرفه های فلزات پیشنهادی واشنگتن، گفت: جنگ تجاری با آمریکا تنها برای اقتصاد جهان فاجعه به همراه خواهد آورد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۳    
وزیر اقتصاد با اشاره به واگذاری ها در دولت روحانی و اینکه سهام عدالت دیگر در حالت بلاتکلیفی نیست، گفت: در دولت های قبل واگذاری ها در قالب رد دیون رخ داد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۳    
شبکه های اجتماعی اینستاگرام و اسنپ چت تحت تاثیر یک تصویر متحرک نژادپرستانه به طور موقت افزودن این قابلیت به استوری های خود را حذف کردند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۳    
براساس اعلام دفتر مقررات و استانداردهای بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی صرفا ورود شش میوه شامل نارگیل، آناناس، انبه، موز، منگوتین و پاپایا به کشور بلامانع است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۳    
مدیرکل استاندارد استان تهران از شناسایی و جمع آوری چهار برند بلوک سقفی غیراستاندارد خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۳    
رشد جهشی کاربران اینترنت در ایران طی پنج ساله گذشته غیرقابل انکار است. در کنار این مساله اما باید دید سرانه دسترسی به اینترنت و همینطور سرانه حجم اختصاص یافته به هر ایرانی برای اینترنت داخلی و بین ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۳    
سرپرست دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی اعلام کرد: بر اساس گزارش های ابتدایی هواپیمای سقوط کرده از نوع CL60 شرکت هواپیماساز بمباردیه بوده که در حوالی شهرکرد سقوط کرده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۸    
مقدار پولی که توسط یک شرکت یا اقتصاد بر روی دارایی های سرمایه ای یا سرمایه گذاری های ناخالص پس از کسر استهلاک، خرج یا مصرف می شود، سرمایه گذاری خالص گفته می شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۸    
حسابداری شخصی همه فعالیت ها و تصمیمات مالی را که یک شخص یا فرد صاحب خانه می گیرد تعریف می کند و شامل بودجه بندی، بیمه، برنامه ریزی وام مسکن، پس انداز و برنامه ریزی برای دوره بازنشستگی می شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۳    
وجه نقد پول یا سکه رایج قانونی است که می تواند برای مبادله و خرید کالاها، پرداخت بدهی یا بهره مندی از خدمات مورداستفاده قرار گیرد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۳    
سرمایه در گردش، مجموعه مبالغی است، که در دارایی های جاری یک شرکت، سرمایه گذاری می شود. اگر بدهی های جاری از دارایی های جاری یک شرکت کسر گردد، سرمایه در گردش خالص به دست می آید. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۵    
مدیرکل اموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: اختلاف خانوادگی علت خودکشی یک فرهنگی در سرپل ذهابی بوده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۳    
همه علما نیز گفته اند که نهی از منکر چهار مرحله دارد، دو مرحله وظیفه مردم است و دو مرحله وظیفه حکومت؛ مرحله اول انزجار قلبی است، مرحله دوم قول یا فعل ظاهری است ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۲    
اسامی 8 مسافر هواپیمای ترکیه ای سقوط کرده در چهارمحال و بختیاری اعلام شد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۶    
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس از افزایش حدود 3.7 درصدی سهمیه حج 97 جمهوری اسلامی ایران خبر داد و افزود: سهمیه حج 97 ایران از 77 هزار و 900 نفر به 82 هزار و 800 نفر افزایش یافت.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۱    
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری نوشت: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی قاطع دولت از هر سه وزیر ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۷    
رئیس مرکز ملی فضای مجازی با تاکید بر اینکه فیلتر کردن تنها راه نیست، گفت: باید با تقویت پیام رسان بومی و تصویب قوانین مهم در حوزه فضای مجازی شرایطی را فراهم کرد تا مهاجرت از تلگرام به پیام رسان های ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۰    
مایک پمپئو ادعای اخیر پوتین را رد کرده و می گوید که 15 روسی که به دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متهم شده اند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه از سقوط یک فروند هواپیمای ترکیه ای که در حال عبور از آسمان ایران دچار سانحه شد ابراز تاسف کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۱۰    
جام جم نوشت: بازیگر جوان که مدعی است از سوی سه پسر ربوده و مورد آزار قرار گرفته است، در دادگاه حاضر شد و به تشریح جزئیات ماجرا پرداخت ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۸    
مارکو، مربی بدنساز سرخپوشان امروز دختر خردسال خود را به محل تمرین این تیم آورده بود و بازیکنان این تیم به گرفتن عکس یادگاری با او پرداختند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۸    
فاجعه است که هرکسی به فوتبال می آید و خودش را معروف می کند، کسانی که یک لگد هم به توپ نزده اند و خودشان را از پیشکسوت فوتبال که راننده تاکسی شده، محق تر می دانند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۶    
"مینا باشاران" دختر حسین باشاران کارآفرین ترکیه ای که به همراه دوستانش در سانحه سقوط هواپیما در حوالی شهرکرد کشته شد
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۱    
یک عضو فراکسیون زنان مجلس با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای آزاد شدن جمعی از زنان بازداشت شده مقابل وزارت کار گفت که رییس مجلس قول پیگیری این موضوع را داده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۹    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حضور رئیس دانشگاه آزاد در این کمیسیون گفت: طبق توضیحات رئیس دانشگاه آزاد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۸    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۶    
مشرق نوشت: افراد ناشناس یک مسجد وابسته به اداره امور دینی ترکیه را در برلین پایتخت آلمان آتش زدند. مسجد به طور کامل در آتش سوخت و دیگرقابل استفاده برای اقامه نماز نیست ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۳    
مدیرعامل نساجی مازندران با طرح اتهاماتی تازه علیه برخی تیمهای رقیب در آستانه هقته های پایانی لیگ دسته اول گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۳    
زمین چمن ورزشگاه خرمشهر نیز برای ترمیم زیر کشت رفته تا شرایط ایده آلی برای برگزاری فینال جام حذفی داشته باشد، اما در صورتی که مسابقه ای دیگر در این ورزشگاه برگزار شود ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۸    
سه چرخه دریفت / Trike Drifting یک فرم سره چرخه است که کارکردش را از عنوانش می توان تشخیص داد. گروهی روی برف های سنگین کوهستان های یوتا ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۲    
عضو کمیسیون شوراها از تصویب اضافه شدن 40 نماینده به تعداد نمایندگان کنونی در مجلس یازدهم خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۸    
یکی از وزیران دولت مستعفی یمن با بیان اینکه منصور هادی در عربستان گروگان گرفته شده است، از هوادارانش خواست همانند مردم لبنان، برای آزادی او دست با تظاهرات بزنند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۶    
دادستان تهران از صدور کیفرخواست علیه قاضی پرونده کهریزک خبر داد و گفت: هم اکنون وی در زندان به سر می برد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۳    
علی دایی در مراسم روز درختکاری باشگاه سایپا حسابی بشاش و سرحال بود و با اغلب افراد سرشناس حاضر در مراسم خوش و بس می کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۸    
فدراسیون فوتبال آسیا 6 داور مرحله مقدماتی هر تیم را قبل از مسابقات به باشگاه ها معرفی می کند و با این مکانیزم اشتباه دست همه تیم ها برای انجام تخلف باز می گذارد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۸    
جزیره یائویا یکی از جزایر شگفت انگیز و بزرگ ترین جزیره در خلیج خلیج فانگ انگا تایلند است. تصاویری با کیفیت 4K از این جزیره توریستی را در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۳    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید این تیم الوصل را می برد اما باید در مراحل بالاتر بازی های نه چندان خوب هفته های اخیر را جبران کند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۳    
سرمربی استقلال دیدار تیمش مقابل العین امارات را یک بازی مهم خواند و به هواداران تیمش هم یک توصیه مهم انجام داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۳    
من اگر می توانستم قرارداد کی روش را تمدید می کردم.در خارج از کشور بسیار بیشتر از ایران برای من ارزش قائلند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۹    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از اعزام پنج 1دستگاه آمبولانس به محل حادثه خبر داد و تاکید کرد: هواپیما همچنان در حال سوختن است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۹    
صنعا پایتخت یمن، آماج حملات جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی قرار گرفت.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۸    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۶    
پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت: دفتر سخنگوی دولت سخنان یک نماینده مجلس درباره دعوت از برخی نمایندگان را تکذیب کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۳    
حزب لیکود اسرائیل که ریاست آن را بنیامین نتانیاهو برعهده دارد اعلام کرده که حزب خانه یهودی تلاش می کند تا نتانیاهو را سرنگون کند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۳    
نزدیک به 3 هزار نمایندۀ کنگرۀ ملی خلق چین امروز با تغییر قانون اساسی و لغو محدودیت دو دوره متوالی ریاست جمهوری، عملا به شی جین پینگ امکان دادند تا رئیس جمهور مادام العمر این کشور باشد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۳    
مگان کلی مجری معروف آمریکایی که اخیرا با رئیس جمهور روسیه مصاحبه کرده می گوید احتمال زیادی وجود دارد که ولادیمیر پوتین اطلاعاتی درباره ترامپ دارد که ترامپ علاقه ندارد به صورت علنی منتشر شود.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۳    
جنگنده های ترکیه مواضع کردهای پ.ک.ک در شمال عراق را هدف حملات خود قرار دادند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۳    
به گفته منابع آمریکا احتمالا دولت آمریکا وکیل سابق بیل کلینتون رئیس جمهور پیشین این کشور را برای همکاری در زمینه پرونده مربوط به دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به کار بگیرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۸    
یک فروند جت شخصی مربوط به کشور ترکیه که از شارجه عازم استانبول بود، هنگام عبور از فضای ایران از رادار خارج می شود و طبق تأیید مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۸    
سخنگوی مرکز نظارت روسیه در سوریه اعلام کردکه این مرکز در حال مذاکره با تروریست ها در غوطه شرقی است تا غیرنظامیان از این منطقه خارج شوند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۸    
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که روسیه تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهد داد که کریمه به اوکراین بازگردد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۸    
وزیر دفاع آمریکا علیرغم تصریح بر عدم وجود هرگونه شواهد کافی، درباره استفاده از سلاح شیمیائی به دمشق هشدار داد!
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۸    
مارین لوپن برای بار دیگر با کسب 100 درصد آراء به ریاست حزب راستگرای افراطی جبهه ملی فرانسه انتخاب شد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۸    
سرویس امنیت فدرال روسیه از خنثی سازی یک حمله تروریستی در منطقه ساراتوف خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۸    
بنه دیکتوس / Benedictus نیایش شکرگزاری زکریای نبی است که به تولد فرزندش یحیی اشاره دارد . به آن آواز زکریا نیز گفته می شود ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست امروز کابینه این رژیم اعلام کرد که در سفر اخیر خود به آمریکا بر مواضع تکراری اش درباره برجام و ایران تمرکز داشته است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۳    
آسوشیتدپرس گزارش داد، رئیس جمهوری آمریکا به معتمدانش گفته است که قصد دارد کمتر به کارکنانش متکی باشد چرا که باور دارد آنها گاها توصیه های بدی می کنند و قصد دارد از غرایزش پیروی کند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۳    
وزیر خزانه داری آمریکا در مصاحبه ای اختصاصی به تشریح پیش شرط ترامپ برای دیدار با رهبر کره شمالی پرداخت.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۸    
به دنبال مسمومیت یک جاسوس سابق روسیه و دخترش با گاز اعصاب در انگلیس، نخست وزیر این کشور گفته است تحریمهای جدیدی علیه روسیه در ارتباط با این حادثه اعمال می کند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۸    
"آمریکا حضور نظامی خود را در افغانستان و بیش از 16 سال پس از آغاز جنگ در این کشور افزایش می دهد اما آیا کسی هست که به این مساله توجهی کند؟"
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۸    
عضو سابق شورای صنفی نمایش گفت که اسامی فیلم هایی که توسط برخی از رسانه ها به عنوان فیلم های اکران نوروزی اعلام شده است، صرفاً گمانه زنی های آن رسانه ها است و هنوز هیچ فیلمی قطعی نیست.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۸    
دولت ترامپ به منظور ترمیم روابط مخدوشش با ترکیه به آنکارا اعلام کرد که نیروهای کرد را که ستون فقرات در کمپین آمریکا در مبارزه با داعش در سوریه هستند، مهار می کند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۸    
مردم کوبا امروز (یکشنبه) برای تعیین اعضای مجمع ملی کوبا به پای صندوق های رای رفتند، گامی کلیدی در فرایندی که به انتخاب رییس جمهوری جدید می انجامد تا برای نخستین بار در 60 سال گذشته ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۷    
عضو کمیسیون قضایی مجلس جزئیات مصوبات اخیر این کمیسیون درباره طرح اصلاح قانون چک را تشریح کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۵    
اخبار ناخوشایندی که از کشتار پلنگ در سال های اخیر مخابره شده و نگرانی از انقراض این گونه ارزشمند را به دنبال داشته ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۳    
رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر انگلیس در گفت وگویی تلفنی تاکید کردند که روسیه باید برای توقف حملات ارتش سوریه به غوطه، نفوذ خود بر دمشق را به کار گیرد.