سایر منابع:
سایر خبرها
واژگونی خودرو در مسجدسلیمان پنج مصدوم بر جا گذاشت
به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی این مرکز، عارف شرهانی بیان کرد: این حادثه در ساعت 23:53 دقیقه یکشنبه اتفاق افتاد و ماموران اورژانس 115 برای امدادرسانی و انتقال مصدومان به مراکز درمانی ، به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: مصدومان شامل پنج مرد در رده سنی 30، 26، 24، 23 و 20 ساله بودند که سه مصدوم توسط سه کد اورژانس و 2 مصدوم توسط هلال احمر به بیمارستان 22 بهمن مسجدسلیمان انتقال یافتند. بر اساس این گزارش روز یکشنبه گذشته نیز بر اثر خروج یک دستگاه اتوبوس از جاده در جاده ایذه 2 نفر مصدوم شدند. ...
خروج اتوبوس از جاده در ایذه دو مصدوم برجای گذاشت
عارف شرهانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حادثه خروج اتوبوس از جاده که ساعت 2:41 امروز (11 بهمن ماه) در محور ایذه - دزپارت رخ داد، دو مرد 27 و 45 ساله مصدوم شدند. وی گفت: مصدومان این حادثه توسط تکنسین های اورژانس 115 به مراکز درمانی ایذه انتقال یافتند. انتهای پیام
خروج اتوبوس از جاده در ایذه حادثه آفرید
حادثه 24 - مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مصدومیت دون تن بر اثر خروج اتوبوس از جاده در محور ایذه - دزپارت خبر داد. عارف شرهانی اظهار کرد: در حادثه خروج اتوبوس از جاده که ساعت 2:41 امروز (11 بهمن ماه) در محور ایذه - دزپارت رخ داد، دو مرد 27 و 45 ساله مصدوم شدند. وی گفت: مصدومان این حادثه توسط تکنسین های اورژانس 115 به مراکز درمانی ایذه انتقال یافتند. آخرین اخبار حوادث خوزستان را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید. ...
سانحه رانندگی در محور اهواز - آبادان پنج مصدوم بر جای گذاشت
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آبادان دکتر سید نادر نقیبی شنبه شب اظهار داشت: پس از تماس تلفنی با مرکز اورژانس 115 آبادان در ساعت 19.6 دقیقه در خصوص تصادف 2 خودرو در 15 کیلومتری آبادان سه دستگاه آمبولانس از نزدیک ترین پایگاه های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی به محل حادثه اعزام شد. وی افزود: پس از رسیدن کد اورژانس به محل حادثه و اقدامات تریاژ و
حادثه وحشتناک در تصادف با قطار ورامین: دختر 10 ساله جان باخت
راهبر قطار در تقاطع دهستان باغ خواص با یک دستگاه خودروی وانت به اورژانس کشور اطلاع داده شد. امدادگران پس از حضور در محل به کمک مصدومان رفته و هر 7 مصدوم این حادثه را به بیمارستان 15 خرداد منتقل کردند اما دختر 10 ساله که به شدت مجروح شده بود در بیمارستان جان باخت. علیرضا ابراهیمی مدیر بحران شهرستان ورامین صبح دیروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: عوامل امدادی شهرستان ورامین با اطلاع از وقوع
مصدومیت 6 کارگر با خروج درزین از ریل در راه آهن ساوه
خارج شد. وی افزود: برای امداد رسانی مصدومان این حادثه بلافاصله تیم های عملیاتی اورژانس شهر صنعتی کاوه و سیلجرد به محل حادثه اعزام شدند. صیدی اظهار داشت: 6 مصدوم این حادثه بعد از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی برای ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند. وی گفت: خروج درزین از ریل در راه آهن ساوه زمانی اتفاق افتاد که قصد جابجایی کارگران را در محل
مصدوم شدن 2 نفر در حادثه خروج اتوبوس از جاده
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز خوزستان ، عارف اصل شرهانی گفت: گزارش وقوع این سانحه رانندگی در ساعت 2 و 41 دقیقه بامداد امروز، یکشنبه 10 بهمن ماه در محور ایذه-دزپارت به مرکز اورژانس 115 اطلاع رسانی شد. وی با اشاره به اعزام نیرو های امدادی مرکز فوریت های پزشکی به محل یاد شده، افزود: در این حادثه 2 مرد 45 و 27 ساله مصدوم و برای درمان به بیمارستان ایذه منتقل شدند. بیشتر بخوانید: وقوع سانحه رانندگی مرگبار در محور امیدیه-اهواز بر اساس اعلام هلال احمر میزان تصادفات در خوزستان از ابتدای امسال تاکنون 17 درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزیش نشان می دهد. ...
خروج درزین از ریل در ساوه 6 مصدوم برجای گذاشت
به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه به نقل از مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بهرام صیدی اظهار کرد: صبح امروز گزارش یک مورد خروج دریزین از ریل در راه آهن در جاده یولاق، به واحد ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان ساوه گزارش شد. وی افزود: برای امدادرسانی مصدومان این حادثه بلافاصله تیم های عملیاتی اورژانس شهر صنعتی کاوه و سیلجرد به محل حادثه اعزام شدند. صیدی افزود: 6 مصدوم
نجات 2 مصدوم از دره در ارتفاعات گلستان
امدادونجات زرین گل علی آباد کتول با خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند. وی خاطر نشان کرد: نجاتگران مصدومان را که در خودرو محبوس شده بودند؛ پس از رهاسازی، از مسیر 40 متری دره به بالای دره انتقال و با رساندن آنها به محلی امن با کمک اورژانس به مرکز درمانی انتقال دادند. عملیات ساعت 6:30 به پایان رسید. کلمات کلیدی استان_گلستان به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان
یکی از مصدومان حادثه سقوط جرثقیل جان باخت
محمد جواد مقسمی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: امروز بعداز ظهر به ما اعلام شد در شهر گرگان در انتهای خیابان صیاد 15 جرثقیل سقوط کرده وسه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. وی ادامه داد: این حادثه چهار مصدوم داشت که سطح هوشیاری یکی از انها بسیار پایین بود که عوامل اورژانس احیا قبلی انجام دادند ولی این فرد بر اثر شدت جراحت وارد شده جان خود را از دست داد. مقسیم تصریح کرد
خروج مرگبار اتوبوس از جاده ایذه
رضا اسماعیلی بیان کرد: بامداد امروز در ساعت 02:41 در محور ایذه به دزپارت پیچ کویتی ها به مرکز اورژانس اطلاع رسانی شد. وی افزود: بلافاصله نیروهای فوریت های پزشکی و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند. اسماعیلی ادامه داد: در این 2 مرد 45 و 27 ساله مصدوم شده و برای درمان به بیمارستان ایذه منتقل شدند. مسئول مرکز فوریت های پزشکی ایذه اظهار کرد: به دلیل شدت جراحات وارده مرد 45 ساله در بیمارستان جان خود را از دست داد. اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:
واژگونی پراید در مسجدسلیمان 5 مصدوم برجای گذاشت
به گزارش رهیاب ، عارف اصل شرهانی مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: واژگونی یک دستگاه سواری پراید ساعت 23:53 شامگاه یک شنبه در محور مسجدسلیمان _ سه راهی هفت شهیدان رخ داد. وی افزود: با اعلام وقوع این حادثه امدادگران به محل اعزام و مشغول امداد رسانی شدند. شرهانی ادامه داد: بر اثر این سانحه رانندگی پنج نفر مصدوم شدند که توسط امدادگران اورژانس و هلال احمر به بیمارستان 22 بهمن شهرستان مسجدسلیمان اعزام شدند. انتهای پیام/ ...
4 کارگر ساختمانی بر اثر سقوط جرثقیل درشهر گرگان مصدوم شدند
موسی الرضا صفری در گفت وگوبا ایلنای گلستان اظهارکرد: بعد ظهر امروز شهروندان باسامانه 125 تماس گرفتند و سقوط جرثقیل در شهر گرگان در انتهای خیابان صیاد15 گزارش دادند. وی ادامه داد: همزمان 2 تیم با 8 نفر نیرو از ایستگاه 6 و2به محل حادثه اعزام شدند که مشاهده کردند یک جرثقیل در حال کار بود به دلایلی سقوط کرده که این موضوع نیاز به بررسی دارد. رضایی بیان کرد: نیروهای آتش نشانی 4 کارگر ساختمانی که زیر آوار گرفتار شده بودند نجات دادند و تحویل اورژانس 115 دادند که حال یک از مصدومان بسیار وخیم بود و گفته شده در بیمارستان فوت کرده است. انتهای پیام/ ...
16 مصدوم در 3 حادثه ترافیکی
، ساعت 11:43 صبح جمعه 8 بهمن، با واژگون شدن پژو 405 و مصدومیت 3 نفر در محور نی ریز- بختگان رخ داد. مصدومان بعد از دریافت اقدامات درمانی توسط تیم عملیاتی اورژانس، به مرکز درمان بستر امام هادی( ع) آباده طشک منتقل شدند. وی افزود: ساعت 18:15 همان روز، بر اثر تصادف دو خودروی پژو 405 و پژو پارس در جاده پلنگان، 7 نفر مصدوم شدند. اقدامات درمانی توسط تیم عملیاتی اورژانس برای مصدومان انجام شد که 5 مصدوم به بیمارستان شهدای نی ریز منتقل شدند و 2 مصدوم جهت انتقال به مرکز درمانی رضایت ندادند.
تصادف مرگبار در بابل
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران ؛ سخنگوی اورژانس بابل گفت: ساعت 12:03دقیقه ظهر امروز گزارشی به اورژانس این شهرستان مبنی بر تصادف خودرو سواری ال 90 با عابر پیاده در جاده گنج افروز روشن اباد روشن 31گزارش شد. غلام نیای روشن افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپچ اورژانس بابل تکنسین های هتکه پشت و دانشگاه را به محل حادثه اعزام کرد. او گفت: در این حادثه مرد
مرگ دختر بچه 10 ساله در تصادف قطار با یک وانت در ورامین + عکس
علیرضا ابراهیمی، مدیر بحران شهرستان ورامین درباره جزئیات این حادثه گفت: عوامل امدادی شهرستان ورامین با اطلاع از وقوع حادثه با یک وانت بار در تقاطع موسوم به باغخواص سریعا به محل اعزام شدند. آنها نسبت به ایمن سازی منطقه اقدام کردند. در این حادثه 6 نفر به شدت مصدوم شدند. به گزارش رکنا، مصدومان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. همچنین یک دختربچه 10 ساله به دلیل شدت جراحات وارده
برخورد خودرو در محور قم - کاشان 12 مصدوم برجا گذاشت
در گزارش عصر شنبه ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی قم آمده است: این تصادف در ساعت 13:58 دقیقه روز جاری رخ داده است. گزارش می افزاید: پس از اطلاع دادن حادثه مذکور به اورژانس 115 قم، سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام و بالگرد اورژانس نیز جهت خدمات رسانی سریع تر به پرواز درآمد. گزارش حاکیست: 6 مصدوم این حادثه رانندگی، به مرکز شهید بهشتی و 6 مصدوم دیگر نیز به مجتمع خیرین سلامت بیمارستان فرقانی انتقال پیدا کردند./
همه چیز درباره شایعات مربوط به تصادف جاده شهرکرد- شلمزار
خبرگزاری مهر - گروه استان ها: حوالی ساعت هشت صبح شنبه گزارشی مبنی بر تصادف دو خودرو در محور شهرکرد به شلمزار به اورژانس چهارمحال و بختیاری داده می شود که در این زمان دو آمبولانس از مرکز اورژانس گهرو و طاقانک به محل حادثه اعزام می شود. در این زمان تکنسین های اورژانس مرگ سه نفر را قطعی اعلام می کنند و دو مصدوم با وضعیت وخیم به بیمارستان کاشانی منتقل می شوند. با توجه به کمبود
انفجار کپسول گاز LPG در دزفول حادثه آفرید
2 مرد 21 و 25 ساله بودند دچار سوختگی شدند. بیشتر بخوانید: یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه در هفت تپه مهرآفرین با اشاره به انتقال مصدومان به وسیله آمبولانس اورژانس 115 به بیمارستان سوانح سوختگی اهواز اظهار داشت: علت انفجار کپسول گاز LPG خودرو در حال بررسی است.
تصادف در جاده شهرکرد به شلمزار جان سه نفر را گرفت
محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه حوالی ساعت هشت صبح شنبه دو خودروی پراید و برلیانس با یکدیگر تصادف کردند، اظهار کرد: این تصادف در محور شهرکرد به شلمزار رخ داده است. وی با بیان اینکه دو نفر در این تصادف مصدوم شدند، عنوان کرد: پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری با بیان
تصادف دو خودروی پرایدو برلیانس با 3 فوتی و2 مصدوم درچهارمحال وبختیاری
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمد حیدری رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: امروز9 بهمن ماه حوالی ساعت 8 صبح حادثه تصادف دو خودرو در محور شهرکرد به شلمزار حوالی سه راهی خراجی باعث مصدوم شدن 2 نفر وفوت 3 نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله 2دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. ایشان افزود: 2نفر از
عکس | برخورد قطار با وانت در ورامین | حال یکی از مصدومان وخیم است
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور گفت: ساعت 7:45 صبح امروز برخورد یک رام قطار با یک دستگاه وانت به سامانه 115 سازمان اورژانس اطلاع داده شد. وی افزود: براساس بررسی اولیه مشخص شد در این حادثه 7 نفر مصدوم شده اند که حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است. به گفته سخنگوی اورژانس کشور، مصدومان این حادثه به بیمارستان 15 خرداد منتقل شدند. همچنین فارس در این باره نوشت: این حادثه برای قطار محلی پیشوا ورامین در محل ایستگاه راهبر باغ خواص شهرک مدرس اتفاق افتاده است. ...
7 مصدوم حاصل تصادف دو خودرو در محور اهواز – اندیمشک
به گزارش قدس آنلاین ، عارف شرهانی اظهار کرد: در تصادف دو دستگاه خودروی پژو 405 و پراید که ساعت 11:44 امروز (8 بهمن ماه) در محور اهواز - اندیمشک رخ داد، هفت نفر شامل چهار مرد 28، 40، 29 و 23 ساله و سه دختربچه 9، 2 و 12 ساله مصدوم شدند. وی با اشاره به اعزام دو کد آمبولانس به محل حادثه، گفت: مصدومان این حادثه توسط تکنسین های اورژانس 115 به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند.
7 مصدوم حاصل تصادف دو خودرو در محور اهواز – اندیمشک
عارف شرهانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در تصادف دو دستگاه خودروی پژو 405 و پراید که ساعت 11:44 امروز (8 بهمن ماه) در محور اهواز - اندیمشک رخ داد، هفت نفر شامل چهار مرد 28، 40، 29 و 23 ساله و سه دختربچه 9، 2 و 12 ساله مصدوم شدند. وی با اشاره به اعزام دو کد آمبولانس به محل حادثه، گفت: مصدومان این حادثه توسط تکنسین های اورژانس 115 به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند. انتهای پیام
پرواز بالگرد اورژانس شیراز برای نجات جان دو مصدوم + فیلم
باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: عصر امروز طی تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس شیراز مبنی بر مصدومیت دو جوان بر اثر تیوپ سواری در ارتفاعات سپیدان، نیرو های اورژانس برای نجات جان مصدومان به منطقه اعزام شدند که به دلیل ترافیک سنگین این محور و مسدود بودن راه، امکان اعزام زمینی وجود نداشت. محمدجواد مرادیان با اشاره به عملیات چهار ساعته
تصادف 2پراید در گالیکش با 9 مصدوم/ دو مصدوم ترخیص شدند+تصاویر
به گزارش گلستان ما، محمدرضا استیری در خصوص جزئیات این حادثه در مخور گالیکش اظهار کرد: ساعت 15:7 امروز جمعه 8 بهمن ماه، گزارش تصادف دو پراید با 9 مصدوم در جاده گالیکش به مینودشت روبروی پمپ بنزین آدینه از سوی اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان اعلام شد. وی افزود: 2 تیم از نجاتگران پایگاه امدادونجات سه راهی گالیکش با آمبولانس و خودروی نجات به محل حادثه اعزام
امداد رسانی به 5مصدوم تصادفی در شهرستان هامون
به گزارش روابط عمومی فوریت های پزشکی زابل، پس از وقوع این حادثه واعلام موضوع مقارن با ساعت 16:53به مرکز پیام فوریت های پزشکی زابل، بلافاصله2 تیم امدادی از نزدیکترین پایگاه اورژانس به محل حادثه اعزام و اولین تیم امدادی در مدت زمان کمتر از 4دقیقه بر بالین مصدومین حاضر و بلافاصله اقدامات درمانی را برای مصدومین حادثه فوق آغاز کردند. 2نفر از مصدومان این حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی جهت
سوختگی شدید زن و مرد جوان در محله نواب
این حادثه ساعت 12:45 پنجشنبه هفتم بهمن ماه در یک منزل مسکونی رخ داد که در پی آن یک مرد 36 ساله و زن 39 ساله به شدت دچار شدند. به گزارش رکنا، به دنبال این حادثه عوامل امدادی آتش نشانی و اورژانس 115 در محل حادثه حاضر شدند و ضمن خاموش کردن آتش، مصدومان را به وسیله دو آمبولانس به بیمارستان شهدا انتقال دادند. مصدوم مرد حادثه دچار 100 درصد سوختگی درجه 2 و 3 شده بود که به گفته