سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۳۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۵:۰۸

جراحی که با مدرک فوق دیپلم اینترنتی بیماریابی می کرد

دکتر حسین کرمپور رییس نظام پزشکی بندرعباس ظهر امروز اظهار کرد: بر اساس گزارشاتی که به ما داده شد، متوجه فعالیت باندی در شهر بندرعباس شدیم که با مدرک جعلی جراحی اقدام به انجام عمل های سنگین جراحی زیبایی می کرده است. به گزارش فارس، وی در همین زمینه توضیح داد: فرد غیر پزشکی با مدرک کاردانی اتاق عمل برای مدت حدود یک سال در بندرعباس و استان هرمزگان با جعل عنوان جراح در حوزه زیبایی اقدام به انجام عمل های جراحی نظیر پیکر تراشی، تزریق چربی و .. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)