پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۴:۳۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
پارسینه ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۴:۵۱

وزیر بهداشت: مردم به مهمانی نروند؛ رفتن به رستوران هم به صلاح نیست

وزیر بهداشت گفت: به مردم توصیه می کنم با توجه به اینکه ما در اواسط موج ششم هستیم و تا دو یا سه هفته آینده وضعیت به همین شدت ادامه پیدا می کند، بنابراین بهترین کاری که باید مردم عزیز انجام دهند، کامل کردن واکسیناسیون است که دو دُز و بعد هم دُز سوم را تزریق کنند و بعد، واقعا رعایت پروتکل هاست، همانطور که شما شاهد بودید ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)